360 tys, ma No wiadomo, jak każdy 20-letni TDI w naszym kraju. W układzie dolotowym jest zbyt dużo oleju, i ten olej jest wyduszany przez ciśnienie z dolotu wszystkimi połączeniami. Można wymieniać węże, uszczelki itp. ale to niewiele pomoże. Trzeba usunąć przyczynę nadmiernej ilości oleju. Może turbina przepuszcza, czy może uszkodzona jest odma, ale...
Sprawdziliśmy ciśnienie drugi raz i do 2000obrotow cicnienie 0 powyżej no to ciekawie scie zrobili rem9nt.
Puchną bo jest tam ciśnienie
Sprawdź ciśnienie oleju manometem, w tych modelach potrafi wariować zawór nadmiarowy oleju w pompie i wtedy dzieją się cuda. Czy przy tych stukach silnik pracuje normalnie? Miałem już takie przypadki, że szło za duże ciśnienie na magistralę.
przem27 kiedy za wysokie ciśnienie oleju zapali kontrolkę, wyjaśnij bo nie wiem.
Także miałem ten problem przy T4.Tyle że włączał się alarm akustyczny i migała kontrolka po przekroczeniu pewnych obrotów / skok napięcia/. Wymieniłem całą deskę. Proponuję żebyś zbadał ciśnienie oleju manometrem bo wczoraj klient przyjechał z taką usterką ,że zapalała się kontrolka na wolnych obrotach. W warsztacie stwierdzili że to uszkodzenie tego...
VW Transporter z 2000r. 2.5TD po przejechaniu ok. 100 km. zapala się kontrolka oleju i załącza brzęczyk. Wystarczy wyłączyć na chwilę zapłon i po włączeniu wszystko wraca do normy. Po diagnozie vagiem wyświetla błąd 17965 ciśnienie doładowania ale to chyba nie ma nic wspólnego z kontrolką oleju
Wracam do tematu - w poprzednich postach brak odpowiedzi: VW TDI 2001 r. 2,5 - co ok. 100 km zapala się pomarańczowa kontroka ciśnienia oleju. Po otwarciu pokrywy silnika kontrolka gaśnie na następne ok. 100 km. Wymieniony czujnik otwarcia pokrywy i czujnik ciśnienia oleju. Ciśnienie sprawdzone manometrem.
Na dzień dobry sprawdź ciśnienie oleju Potem instalacja i czujniki a na koniec licznik one też tam fiksowały..
Też miałem taką sytuację. Zregenerowałem turbo i po dwóch dniach śmierć. Okazało się że pompa oleju dawała bardzo małe ciśnienie i smarowanie było niedostateczne. Po wymianie pompy oleju i ponownej regeneracji turbo wszystko działa poprawnie.
Witam wszystkich, mój problem to VW T4 2500cm, do oleju silnikowego dostaje się ropa. Samochód odpala za pierwszym razem i pracuje równo. Jakie mogą być przyczyny takiej usterki? Ciśnienie na tłokach jest w normie, jedynym objawem jest przybywanie oleju silnikowego. Dziękuje.
Sprawdź manometrem jakie masz ciśnienie oleju to będziesz miał pewność co jest przyczyna, kontrolka czy stan silnika bo auto swoje lata świetnosci już ma za sobą i moze silnik się już kończy..
Witam kolegów, po kilkudniowych przeszukiwaniach całego Internetu zdecydowałem się jednak utworzyć nowy temat na forum z trudnym problemem i zapytaniem dotyczącym silnika Volkswagena Transportera T5 Multivan 2,5 TDI 128 kW z 2003 roku o przebiegu 145 t. km. Problem tkwi na stukaniu silnika o dość dużej częstotliwości, w/g mnie hałasy dochodzące z rozrządu....
Witam, poszukuję schematu podciśnień do VW Transportera T4, silnik 2.5 TDI z 98r. Oddałem auto do mechanika ponieważ miałem poszła mi uszczelka pod głowicą. Mechanik niestety okazał się alkoholikiem i po rozebraniu auta zaczął pić. Gdy poskładał auto (po 2 miesiącach, gdy go żona zaszyła) auto nie nadawało się do niczego. Inny mechanik ustawił w nim...
Pompę miałem nówkę z caddy cfhf 2014 silnik, musiał byś sprawdzić w etce co tam siedzi. Napinacza brak. Kultura bez zmian. Temat przerabiałem na transporterze i multivanie więc nie wiem jak będzie a Audi, w T5 silnik siedzi na 4 łapach. Położenie nie ma znaczenia. Pamiętaj żeby zaslepic otwór od smarowania wałków.
Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju w tym aucie ponieważ kontrolka po odpaleniu mruga,ciśnienie było sprawdzone manometrem jest ok.Ponoć niedawno klient wymieniał ten czujnik ciśnienia i nic to nie dało.Czy to może być uszkodzony jeszcze licznik.Prosze o pomoc!!!
W przypadku transportera którego opisałem powyżej, przyczyną była ewidentnie zatarta turbina, natomiast podczas rozbierania auta doszedł do tego jeszcze katalizator, którego spory kawałek opierając się o czujnik ciśnienia blokował wydech. Być może był to zbieg okoliczności, obie usterki w tym samym czasie ale to mi właśnie nasunęło pomysł z wydechem....
tylko jak to zrobić ?
Witam, w Twoim autku z takim silnikiem są dwa czujniki ciśnienia oleju. W załaczniku popatrz na stronę nr4 są to: F22 i F1. Pozdrawiam
Ciekawe od kiedy czujnik CIŚNIENIA jest diagnozowalny przez vag? Wie ktoś?
Którą kontrolkę masz tam zbędną i nieużywaną? Ciśnienie oleju? Ładowanie? Światła długie? Grzanie świec? Masz miejsca na dodatkowe kontrolki, to sobie otwórz licznik, wsadź tam kontrolkę, wyprowadź jej zasilania i podłącz w wymaganej konfiguracji.
Witam kolegów na Forum. Posiadam Transportera T-4 z silnikiem 2,4 d rok 1993. Przestały mi działać : wskaźnik temperatury wskaźnik poziomu paliwa kontrolka ciśnienia oleju. Pozostałe kontrolki działają prawidłowo. Sprawdziłem bezpieczniki , złącze w liczniku i rozłożyłem ręce. Jeżeli mógłby mi ktoś doradzić co jeszcze mogę sprawdzić sam byłbym bardzo...
Mam problem z silnikiem. Otóż takowy motor 1,8 8v na jednopunkcie był w VW Transporterze T2. Niestety klient go dosłownie ugotował... W związku tym zrobiłem mu zmianę motoru (całego słupka). Musiałem przy tym zmienić miskę i całą pompę oleju (bo w T2 jest cała pompa bez odkręcalnego smoka). Po złożeniu i zalaniu olejem naturalnie przepompowałem silnik...
Też jest mi to dziwne nawet jak regulowałem synchro i wyjadę ponad skalę to od razu wyrzuci błąd dziwne to jest Rozrzad stoi na blokady Napiecia są na czujnikach czujniki z drugiego auta pewne podrzucałem a dalej długo kreci i brzydko pracuje Wałek szklanki . Panewkę nowe Cisnienie oleju w porządku Sprężanie w normie Zastanawiam się czy ten ci immo...
Miałem tak w WV Transporterze, pomogła wymiana czujników (obu) z czego jeden wymieniałem II razy. Taka mała niespodzianka od "genuine parts WV made in Dolne Wongo".Z tego co wiem to jeden jezt zwierny a drugi rozwierny.
Panowie takie pytanie związane poniekąd z problemem autora, bo u mnie przybywa też oleju tyle że umiarkowanie tzn jak nowy jest zalany do połowy stanu na bagnecie to po 10tys mam max - jak sprawdzić pompę tandem na szczelność bez demontażu - chodzi mi po głowie aby zaślepić wyjście a na wejście podłączyć zbiorniczek ze sprężonym powietrzem i manometrem...
pierwsze co proponowal bym to wymienic filtr olejowy i olej ,zeby podniesc tym sposobem cisnienie oleju a co za tym idzie poprawne dzialanie regulatorow luzu zaworowego ,jesli stuki beda wystepowac dalej to moze sie okazac ze trzonki zaworow saacych sa zarosniete nagarem ,gdyz silnik ten posiada zawor ERG ktory wpuszcza spaliny do kolektora ssacego...
Witam kolegow ponownie Niestety znowu problem z moja vw transporter t5 2.5 tdi BNZ Jakis czas temu zauwazylem ze na postoju na biegu jalowym nie dziala ogrzewanie-leci zimne powietrze,po dodaniu gazu do ok 2 tysiecy -grzeje!!! Sprawdzilem stan plynu a tu sladowe ilosci oleju w zbiorniczku-hmm dodam ze niecaly rok temu byl kapitalny remont silnika Po...
Witam. Naprawiam T4 z 92 roku po wymianie silnika z 1.9 Diesel na 1.9 TD brak sygnałów ostrzegawczych na liczniku. Mianowicie silnik został przełożony bez ingerencji w elektrykę instalację. Po podłączeniu instalacji pod silnik nie działało: sygnał świetlny LED ostrzegawczy niskiego poziomu płynu chłodzenia oraz sygnał świetlny LED ostrzegawczy niskiego...
Złącze wielostykowe, 32-stykowe, niebieskie 1 - Niedobór płynu do mycia 2 - Niedobór płynu chłodzącego 3 - Czujnik poziomu paliwa 4 - Temperatura płynu chłodzącego 5 - Gałąź przycisków 2 nawigacji 6 - Gałąź przycisków 3 nawigacji 7 - Gałąź przycisków x Telematik 8 - Przełącznik menu 9 - wolne 10 - Przełącznik osłony silnika 11 - Czujnik poziomu paliwa...
Z tego co pamiętam, należy jeszcze do alarmu podłączyć sygnał z kontrolki ciśnienia oleju. Przy okazji transponder fabrycznego immo.
Obecnie z pracy silnika jestem zadowolony, pracuje jak trzeba. Co było winą wadliwej pracy? Chyba parę rzeczy. Pierwsze to przewody wysokiego napięcia, drugie to słabo łączący przewód od czujnika temperatury reduktora, trzecie słabo łączący przewód czujnika położenia wałka rozrządu. Oraz mam wrażenie że w pewnych momentach stawał któryś hrdropopychacz....
Witam. Może ktoś mi pomorze? Mam Astrę II 2.0 DTI. Problem polega na tym że kręciłem się po mieście i po wyjściu ze sklepu Astra odmówiła posłuszeństwa ( kręci a nie zapala). 1. Sprawdziłem czy jest paliwo( zatankowałem samochód) 2. Sprawdziłem immobilizer - po wyjęciu transpondera z kluczyka miga kontrolka a po włożeniu gaśnie to powinien działać....
które piny odpowiadają za wskazówki Nie ma czegoś takiego - jak PIN'y odpowiadające za wskazówki w liczniku. Złącze funkcji podstawowych, 32-pinowe, niebieskie 1 -Zacisk 15 2 -Zużycie klocków hamulcowych 3 -Wyjście prędkościomierza 1 4 -nieużywane 5 -Nadajnik wskaźnika poziomu paliwa 6 -Ostrzeżenie o wskaźniku poziomu paliwa OBD 2 7 -Zacisk 31 (masa...
Ecu silnika po skasowaniu starych błędów i kilkukrotnym dłuższym kręceniu rozrusznikiem (znikała już kontrolka od ciśnienia oleju) nie wywalał już żadnych błędów. Moduł ABS i Airbag także czyste. Poniżej zdjęcia z parametrami immobilazera, który mi się nie podoba. Sam moduł immo również nie wywala błędów. Niby jest komunikacja między ecu silnika a modułem...
Opel Astra-G 98-00 X14XE, X16XEL Multec S (F) P0105 -? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za wysokie -? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za niskie P0110 -? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego -? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego P0115 -? Za wysokie napięcie temperatura środka...
Witam Mam problem ze scenikiem I lift A mianowicie urwala sie jedna śruba od poduszki silnika i to spowodowało przetarcie okablowania czujnika światła wstecznego W miedzy czasie zaswiecila kontrolka ciśnienia oleju (ale nie tak mocno tylko lekko) i STOP silnik pracował jeszcze chwilkę 10 s Zdążyłem opuścić szybę kierowcy i zgasić silnik Po zdiagnozowaniu...
Sprawdzenie przewodów: biały i zielony w kostce licznika. Za radą kolegi sprawdziłem połączenie licznika opiszę moje wnioski. Odłączenie przewodu białego lub zielonego powoduje że liczniki nie działają w całości = nie zaświecają się kontrolki, nie działa wskaźnik poziomu paliwa itp. Tylko w momencie gdy obydwa są podłączone licznika działają całe. Piny...
Witam, zwracam się z ogromną prośbą o pomoc. Otóż kilka dni temu podczas normalnego uruchamiania silnika zaświeciła się kontrolka od elektrycznego układu silnika (samochód z kluczykiem) samochód odpala i gaśnie po 2-3 sekundach. Nigdy takiego przypadku jeszcze nie miałem. Próbowałem już odpinać akumulator, ładowałem go, próbowałem na zapasowych kluczykach....
Ja mam prośbę o Peugeota 807. Vf3eb4hwg13217976 Instalacja CAN/VAN 807 HATCHBACK FAMILIALE 2.2 HDi BVM 6 Charakterystyki pojazdu Model807 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)10337 U9 1 0356 - 26.02.2005 data zejścia z taśmy - Sevel Nord (Francja) Data Początku Gwarancji31.03.2005 NRE(homologacja)e2*98/14*0253*11 Informacje ogólne RODZAJ...
kontrolka oleju transporter czujniki oleju transporter czujnik oleju transporter
transformator prąd stałym piecyk gazowy gaśnie junkers bosch pralka wirowania
maszyny synchroniczne maszyny synchroniczne
Elwro głowica lampowa – odstrajanie na skrajnych częstotliwościach UKF, przyczyny i tuning AIWA NSX-V800 instrukcja obsługi PDF, manual, schematy, typowe usterki