Witam Na zimnym silniku -nie chce zapalić , przebiera ,trzęsie kastą po kilku sekundach kręcenia (4s) zapala a z rury wydobywa się chmura białego dymu.Po kilku sekundach dymienie zanika ,silnik równo pracuje i wszystko wraca do normy.Wymieniłem świece żarowe na nowe-nic to nie dało.Oleju nie bierze , w układzie płynu chłodzącego nic nie bulgocze.Auto...
A u mnie znowu pojawił się problem kręcenia po 5s rozrusznikiem rano, zaś potem cały dzień jest już dobrze. Pozdrawiam. A czekasz na "tyknięcie" przekaźnika przed uruchomieniem zapłonu ?
Co ciekawe, kiedy odpinam czujnik temperatury płynu chłodzącego, auto odpala bez problemu na zimno Nic nie daje to do myślenia? Chciałbym dowiedzieć się, czy może mi pomóc korekta map startowych na zimnym silniku Spróbuj! Na pewno nie uruchomisz w ogóle! Nie wydziwiaj, tylko rób, to co potrzeba.
Witam wszystkich. ..........Po tym jak zgaśnie to nie bardzo mogę go zapalić od razu, ale jak postoi kilka minut jest ok i pali za raz. Problem zauważyłem tylko na rozgrzanym silniku, jak wyłączone jest już ssanie (temp.65-90st). Proszę o jakieś sugestie, gdzie szukać przyczyny. Przebieg 170tys. Witam. Najprawdopodobniej masz uszkodzony moduł zapłonu...
Realizowane zmiany konstrukcyjne: 1. Zbiornik na olej przepracowany ze starej butli gazowej w kole zapasowym. 2. Elektryczny podgrzewacz oleju (z dwóch świec żarowych). 3. Automatyka przełączająca zasilanie na olej przepracowany przepracowany gdy: -temp. silnika > 60°C -temp. podgrzewacza oleju > 85°C 4.Automatyka zatrzymująca silnik po wyłączeniu stacyjki:...
Witam, pomóżcie rozwiązać sprawę trudnego rozruchu silnika 1.3 CDTI. Kiedy silnik jest zimny zachowuje się tak, że po uruchomieniu zaraz gaśnie (tak zachowuje się zimny diesel). Nie pomaga kilkakrotne grzanie świec, kiedy już zapali, pracuje równo i bez problemów. Ciepły też zapala. Mogę go uruchomić jak lekko uchylę przepustnicę (dodam trochę gazu...
Mój problem polega na tym,że po uruchomieni auta do czasu jesli sie nie nagrzeje gasnie. Ponowne uruchomienie jest trudne (zdarza sie że zamarza parownik). Co może byc tego przyczyną? Jest to Golf III 18 monowtrysk instalacja bez komputera.
Regulacja gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych nie jest taka oczywista, nie może być wykonywana według uniwersalnego sposobu. W przypadku markowego sprzętu instrukcje serwisowe wymagają regulacji na określoną wartość wykręcenia dysz i ustawienia maksymalnych obrotów silnika z zespołem tnącym. W rzeczywistości nawet to jest sposobem ogólnym, który...
Audi A3 8P 1.9 TDI - BLS Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem auta po dłuższym postoju, np. po nocy. Auto odpala, ale wygląda to tak, jakby nie zdążyło złapać obrotów i od razu gaśnie. Przy ponownej próbie uruchomienia silnik ma ogromny problem z odpaleniem – trzeba długo kręcić rozrusznikiem, zanim załapie. Gdy już odpali, to wszystko...
Witam, W niedawno zakupionym fiacie występują 2 problemy jak w temacie tj.: 1. Im niższa temperatura otoczenia tym trudniejszy rozruch zimnego silnika. W niskiej temperaturze auto zawsze zapala "na dotyk" po czym momentalnie gaśnie, przy kolejnej próbie uruchomienia coś próbuje "łapać", ale nie odpala. 10-40sekund takiego mordowania i odpala, po czym...
Przy uruchomieniu zimnego silnika zapali na 3 s. i zgaśnie, vag pokazał błąd czujnika temp. powietrza w kolektorze ssącym, jednak po wymianie nic się nie zmieniło. ciepły startuje bez problemu, zastanawia mnie tylko dlaczego przy zimnym silniku nie działa ssanie ( brak wyższych obrotów) na pierwszy rzut oka niby wszystko szczelne (odma) prosił bym o...
tak jak pisał "sandamiano" najpierw do sprawdzenia/wymiany czujnik temperatury płynu - niebieska kostka, na kolektorze ssącym z tyłu silnika pod przepustnicą, zimny powinien mieć ok 2.8k ohm wymontowanie gazu z powodu skończonej ważności butli było najgłupszym pomysłem świata... wystarczyło wymienić butlę (nowa ok 250zł) i tyle, a teraz jak już zrobiłeś...
Witam, mam problem z Clio. Trudny rozruch - na zimnym silniku nawet do minuty. Problem zaczął się jeszcze w zeszłym roku, ale nie zwracałem na to uwagi bo nie było to częste i długotrwałe - najczęściej odpalał od kopa. Teraz stopnowo jest coraz gorzej. Ostatnio na gorącym silniku gaśnie czasem na wolnych obrotach. Ciężko go potem uruchomić - do niedawna...
Ja miałem w tamtym roku podobne objawy. Mechanik powiedział mi, że nie trzeba od razu wydawać kasę, aby zrobić test pompy : jeżeli uruchomi się na całkowicie zimnym (np. po nocy), rozgrzej go do temp. roboczej, następnie zgaś i uruchom. Jeżeli nie zapali, to wężem ogrodowym polewaj ok 5 min pompę wtryskową (do całkowitego schłodzenia), jeżeli zapali,...
Miałem tak że gasilem na lpg i problem był odpalić na pb ale tylko w granicach 60stopni.Jak byl cieplejszy silnik objaw znikal.Wymienilem reduktor troche sie poprawilo ale dalej gdzies jeszcze nie bylo idealnie .okazalo sie ze sonda w sterowniku byla ustawiona na bogata mieszanke zeby caly czas wzbogacala i zalewalo silnik na zimnym po zgaszeniu i po...
Witam. Mam problem polegający na trudności z uruchomieniem zimnego silnika. Muszę kręcić 2-3 razy rozrusznikiem a w temperaturach poniżej zera nawet z 5 razy. Mierzyłem świece i wszystkie są dobre ale nie pojawia się na nich napięcie nawet przez moment. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Czesc Wymienilem juz ten zawor i przy okazji potencjometr. Kontrolka check nie swieci juz i widac wyrazna roznice w dynamice samochodu. Czyli jest lepiej, ale pozostal jeszcze problem z odpalaniem zimnego silnika :-( Liczylem ze uszkodzony przestawiacz zaplonu mogl powodowac problemy z uruchomieniem zimnego silnika, ale niestety widac ze przyczyna powod...
jaroQ - w pierwszym poście napisałeś, że problem z trudnym rozruchem zimnego silnika występował zarówno przed jak i po wymianie rozrządu - wynika z tego jasno, iż nie był prawidłowo ustawiony kąt wyprzedzenia wtrysku, regulowałeś po wymianie paska rozrządu ustawieniem pompy wtryskowej (lub jej koła pasowego - bo to zależy od rodzaju silnika) ? jeśli...
Focus mk1 czy mk2? Jak mk1 to bywały problemy z pompą w tych silnikach - szczegółów nie znam, piszę z tego, co zasłyszałem od sąsiada, który się z tym borykał. Niezależnie czy mk1/mk2 - sprawdzić świece i przede wszystkim szczelność filtra paliwa - lubi zassać powietrze tamtędy i się zapowietrzyć. Wystarczająco na tyle, żeby pierwszy rozruch był nieco...
Tak jak w tytule po zakupie Skody Fabii 1.4 MPI zauważam, że ma ona znacząco ograniczoną moc, sprzedający poinformował mnie, że do wymiany są świece niestety po wymianie w dalszym ciągu występuje ten sam problem. Dodam, że po uruchomieniu zimnego silnika dość wyraźnie dymi tak jakby miała zbyt bogatą mieszankę, po rozgrzaniu dymienie ustaje. Dodatkowo...
Silniki łopla są trudne w naprawie po pierwsze wylej paliwo wymień filtr i zobacz czy jest zżółkłe od starości. Po drugie temperatura podawana przez czujnik cieczy. Po trzecie najważniejsze uruchom gaz w trybie awaryjnym i zobacz czy tak samo jest. Skoro na gazie działa a na brynie nie to jest problem z zasilaniem paliwa jakoscią lub ilością. Możesz...
Witam mam problem z swoim samochodem. Mianowicie, gdy po dłuższym postoju próbuje uruchomić samochód nie udaje mi się to "od strzała", muszę kręcić żeby wskoczył. Gdy już silnik pracuje, chodzi nierówno, tak jakby palił na 3 cylindry. Gdy sie rozgrzeje, wszystko wraca do normy. Nie ma spadku mocy, bądź też gubienia obrotów. Gdy będzie rozgrzany i próbuje...
Witam. Problem wygląda następująco: Zimny silnik, odpalam na NoPb następnie przy 2000obr przełącza się na gaz, jadę około 1km zatrzymuję się, wyłączam silnik, próbuje zapalić i nic. Efekt jakby silnik był zalany - jak wcisnę gaz do dechy i pokęce rozrusznikiem jakieś 10 - 15sto powoli zbiera się na obroty. Jak jeżdże na tylko na NOPb nie ma takich...
Ich nie będzie słychać. Objaw jest taki - mimo braku jakichkolwiek innych przyczyn silnik nierówno pracuje kiedy jest zimny, po rozgrzaniu usterka mija bez śladu albo pozostaje bardzo lekka nierównomierność pracy. Natężenie rożne, w ciężkich przypadkach pojawia się usterka wypadania zapłonów na nieokreślonym cylindrze. Usterka bardzo powszechna w silniku...
Witam . Wyskakuje blad: położenie silnika, który chyba powoduje trudny rozruch, czy zimny czy ciepły czy po dłuższym postoju czy krótkim auto kręci rozrusznikiem około 8 sekund i dopiero odpala. Na wyłączonym silniku nieaktywny, na uruchomionym aktywny. Z tego co znalazłem tu na forum - uszkodzony czujnik położenia wału korbowego. Właśnie jestem po...
Mam kłopot z przerywaną pracą silnika. Auto na zimnym silniku w temp poniżej 4 -5 st. C chimerycznie odpala. Raz wystarczy 2-5 s raz trzeba kręcić do 10 - 25 s. Po uruchomieniu pracuje równo. Jednak po 2 - 3 minutach mozna zauważyć pojedyńcze wibracje/wahnięcia pracy silnika. Przypomina to jakby nie palił na jeden tłok. Przebieg jest duży. Na rozgrzanym...
Witam, posiadam samochód Opel Astra II rocznik 2001 z silnikiem 1,6 SE (8 zaworowy z wtryskiem wielopunktowym), w którym od pewnego czasu mam utrudniony rozruch przy ciepłym silniku. Jak uruchamiam zimny silnik bardzo szybko się uruchamia po przejechaniu paru kilometrów wyłączeniu silnika i odczekaniu chwili, po ponownej próbie uruchomienia już ciepłego...
Co do czujnika położenia wału- mój problem polegał na trudnościach z uruchomieniem silnika bez wzgledu czy byl cieply czy zimny. Mozna bylo krecic i bez skutku. Z pychu, aby przelamac wal i samochod odpalal. Dzialo sie tak 1 /20 uruchomien. Pomogla wymiana czyjnika polozenia walu. Znalazlem jakas tania (35zl) podrobke na allegro i odpukac mija pol roku...
Po uruchomieniu zimnego silnika jest ok ale już po około 5 minutach pojawia się huczenie przy obrotach 1500 i 2000 na każdym biegu. Dźwięk dochodzi tak jakby z za grodzi po prawej stronie, ale dokładnie trudno jest go zlokalizować. Dźwięk pojawia się na postoju jak i w czasie jazdy, wciskanie sprzęgła nic nie zmienia. Układ wydechowy posiada wszystkie...
Witam! Dziś samochód trafił do mechaników i okazało się że pompa wody, która została zamontowana (nówka sztuka z hologramem,tyle że z allegro) się rozsypała, tzn.wirnik z łopatkami, które powinny wprowadzać ciecz w ruch się urwał od reszty pompy ;/. Efektem tego było grzanie się silnika, brak ogrzewania, brak grzania parownika (było widać na nim szron,...
Spróbuj śrubką która znajduje się przy dźwigience przespustnicy ona steruje przepływem powietrza. Może gazownicy przy niej grzebali? Na jakim poziomie masz jałowe obroty? Spróbuj wykonać ponownie czyszczenie przepustnicy tylko na benzynie z odpalonym silnikiem. Wyjmij filtr powietrza zaaplikuj nieco środka przez dolot powietrza, odczekaj około 15 minut....
Ostatnio nadeszły chłodniejsze dni i usterka ta pojawia sie codziennie rano przy odpalaniu auta<seat ibiza 1.6 rocznik 94 na monoftrysku, benzyna+LPG>Auto odpala normalnie chwile pochodzi i silnik zaczyna nierówno chodzic przy czym szarpie i gasnie. ponowne odpalenie silnika jest bardzo trudne towarzysza temu wystrzały z rury i jeżeli uda sie...
jeśli wyłącze go z sieci to przy następnym podłączeniu nie startuje od razu. Jest jeden lub dwa powody. Pierwszy, pewny, jest taki, że sprężarki lodówkowe mają uzwojenia rozruchowe, a te są dołączane przez pozystor na czas kilku sekund po podłączeniu do zasilania.... o ile pozystor jest zimny, a w Twoim przypadku pozystor między wyłączeniem zasilania...
Wracamy do tematu po miesiącu nieaktywności na elektrodzie. Z nowości: Wymieniłem nastawnik pompy (wypłukany rozpuszczalnikiem nitro i przeczyszczony pędzelkiem). - Nastawnik pochodził z takiego samego silnika, też z omegi, ale nie B tylko B-FL (2000r.) wygląda tak samo, oporności czujników i cewki pokrywają się z opornościami elementów oryginalnego...
Witam, od pewnego czasu borykam się z problemem w uruchamianiu silnika. Objawy: 1. Kręcić trzeba ok. 5-10 sekund by silnik "zaskoczył". Rozrusznik pracuje sprawnie, akumulator jest w bardzo dobrym stanie. 2. Po uruchomieniu silnika w środku czuc zapach benzyny. 3. Przez 2-3 sekundy silnik pracuje trochę nierówno, jakby na 3 cylindrach albo przy złym...
Witam świece mam takie same jak były montowane oryginalnie gdy kupiliśmy auto z salonu, a paliwo złej jakości hmmm z tym to może być różnie. Tylko teraz wpadł mi do głowy pomysł że to może być związane z akumulatorem. Bo jeszcze w technikum na praktykach pamiętam mieliśmy taką sytuację w Puncie że rozrusznik pobierał tyle prądu na kręcenie ze brakowało...
Comanh A czy grzejąc olej bezpośrednio przed dyszą nie masz problemu w momencie kiedy olej ma 90c i uruchomi się elektrozawór, zimny olej zaczyna napływać, zanim zareaguje bimetal i zanim grzałka zacznie ponownie dostarczać temperaturę (przecież ma jakąś bezwładność) to w środku trzonka jest już zimny olej i dysza zaczyna chlapać? Być może stąd twoje...
Potrzebuję konkretnej pomocy w regulacji ustawień pompy LUCAS FQ8 LT03 w moim VOLVO V40 1,9 TD 90 KM (66 Kw). Chodzi mi głównie o regulację na samej pompie. Pompa ciekła, została uszczelniona, ale człowiek od uszczelnienia delikatnie mówiąc ustawił wszystko an słuch i wzrok i chyba nie do końca dobrze. Rano przy pierwszym uruchomieniu na zimnym silniku...
Rozumiem że za to odpowiada ta zebatka biała z taką zapadką tak? być może tak,(to jest właśnie blaszka na tym kółku która jest odpowiedzialna za celową nie szczelność )ale według mnie to mało prawdopodobne,aby przez tak nie wielką nie szczelność (chodzi dokładnie o kilka ruchów początkowych tłoka) dostawał by się olej do środka do tego musiały by puścić...
model quada to loncin 150 silnik na zimnym nie chce zapalić, na ciepłym pali bezproblemowo. Silnik pracuje równo. Palił dobrze i jak brakło mi paliwa, to przestał palić na zimnym. Kręcę rozrusznikiem i tak jakby nie dostawał w ogóle paliwa (świeca sucha). Jak zaleję pod świecę benzyny, pali na strzała i pracuje normalnie Wstępna ocena dostępnych informacji...
No i olśnienie mnie dopadło :idea: :D : Znalałem w sieci Silnika nie sposób uruchomić pomimo, że wszystko pozornie działa jak należy – jest benzyna, słychać, że załącza się pompa paliwa, iskra przeskakuje między elektrodami świec, w pamięci „komputera” brak błędów itp. Objawy Do standardowych objawów należą: trudny rozruch, „strzały”...
Mam problemy z wolnymi obrotami (sa jakby bez mocy.. ciężko ruszyć samochodem... , w instrukcji piszę że powinien mieć ten silnik B5244S2 około 850 obr +-50, u mnie jest około 720-750 obr.. pomijając te obroty, silnik w czasie przyspieszania - tak jakby faluje.. na mocy, na zimnym silniku przy uruchomieniu - obroty podchodzą do 1500 obrotów - po kilku...
Temat się trochę zdezaktualizował, bo napisałem go już kilka lat temu ale tak jakoś mi zeszło z publikacją. No ale najwyższa pora to przepchnąć, i może się jeszcze komuś przyda. Zasilacze ATX są były często przerabiane do wykorzystania jako zasilacz laboratoryjny albo jako zasilacz do jakiegoś specjalnego obciążenia (np. do diod LED mocy). O przeróbkach...
Witam wszystkich. Od pewnego czasu mam problem z moja Cytrynką. Zrobiłem tym autkiem ok 60 tkm praktycznie bez awarii. Od pewnego czasu zaczęły się problemy. Na początku zauważyłem, że przy rozruchu kręci trochę dłużej. Pierwsze co zrobiłem, to założyłem nowy filtr paliwa. Nic nie pomogło. Jeździłem wiec tak dalej. Po pewnym czasie rozruch był coraz...
Rozpocząłem trudną pracę nad uruchomieniem tego magnetofonu, po pierwsze pracę nad mechanizmem, który z pozoru jest trudny, ale po dokładnym rozebraniu jest to bardzo proste rozwiązanie z wykorzystaniem bezpośrednim rolek, zębatek i pominięciem pasków. Mechanizm został sprawdzony łącznie z dwiema płytkami sterującymi pracą silników. Pod znakiem zapytania...
gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju w Peugeot 407 1.6hdi ? Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik pyta o lokalizację czujnika ciśnienia oleju w samochodzie Peugeot 407 z silnikiem 1.6 HDi . Nie podano dodatkowych informacji, takich jak rok produkcji czy oznaczenie silnika, ale zakładając typowy silnik DV6TED4 , możemy udzielić precyzyjnej...
Witam wszystkich. Postanowiłem zaczerpnąć pomocy u fachowców. Od razu uprzedzam że się rozpiszę żeby naświetlić w miarę dokładnie problem. Otóż od jakiegoś czasu mam problem z Mareą 1,6. Zaczęło się to od mrugania kontrolki ciśnienia oleju na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku kilka lat temu. Wymiana oleju i filtra nie przyniosła rezultatu. Wlany...
Cześć sprawdziłem dokładnie ile ma zbiorniczek paliwa i wyszło że nie ma litra jak było napisane tylko 2,5 setki więcej. A spalanie jest spore cały zbiorniczek wystarczył na 25km prędkość ograniczyłem do 25km/h . Drugie podejście wypadło o 1km więcej. Następne jazdy były szybsze od 35 do 40km/h i spalanie wyszło 1,2lit na 33km. A od 40 do max 45 bo...
Automatyczne zabezpieczenie samochodu. Opisywany układ jest zabezpieczeniem typu „dodatkowy wyłącznik”, i uniemożliwia uruchomienie silnika samochodu przez odcięcie zasilania pompy paliwa i wielu innych, ważnych urządzeń w samochodzie. Zabezpieczenie włącza się automatycznie po każdym zatrzymaniu silnika, lub po każdym wyłączeniu zapłonu,...
Dziękuję za szybką odpowiedź. Skupiam się na parze rozrusznik akumulator, bo przy pierwszym i drugim rozruchu na samym początku ma szybsze obroty a chwilkę później 2-3s impet traci. Inne powody tego wyczulenia: - sąsiad ma też 1.9tdi, on napewno ma problem z silnikiem, bo jaka by nie była temperatura odpala mu zawsze za 3 czy 4 razem i ma akumulator...
To nie reagowanie na gaz było zaraz po przełączeniu na lpg. Z tym dopałem to miałem na myśli że jak spadają obroty i muli po przełączeniu na lpg i szybko przełącze ręcznie na benzynę to od razu wkręca się w obroty, czyli chyba ewidentna wina gazu. To jest bezsporne, że przyczyna leży po stronie gazu, tylko bez podglądu sterownika gazowego w tym momencie...
Witam. Od jakiegoś czasu i tylko po dłuższym postoju, np. po nocy, gdy silnik jest zimny, po jego uruchomieniu zapala się ikoną check engine, a na ekranie komputera pokładowego info: antypolution fault, i silnik przechodzi w stan awaryjny z uśrednionym dawkowaniem wtrysku, czyli jedzie, choć na 30%max. Jestem z tym autem od 10 lat więc znam wszystkie...
https://obrazki.elektroda.pl/7853740500_... Stare porzekadło głosi, iż za darmo to można co najwyżej w zęby dostać. Nie odstrasza to jednak niektórych przed próbami uzyskania czegoś za darmo. Jednak darmowe rzeczy rzadko są warte swojej ceny. Nawet jeśli mowa o darmowej energii. Oto kilka urządzeń, które wedle swoich twórców i propagatorów...
Sprawdź dokładnie ustawienie wałka rozrządu. Jeśli chodzi o rozrząd to nie można mówić "chyba dobrze ustawiłem". Tam musi być wszystko idealnie co do ułamków milimetra! Następnie gaźnik. Mam nadzieję ze nie rozkręciłeś jego również na części pierwsze. Jeśli rozebrałeś te "miseczke" pod pompką wstępną to lipa. Wtedy sie bedziesz musiał troche pomęczyć....
https://obrazki.elektroda.pl/2399589000_... Układy klimatyzacji stosowane są w pojazdach samochodowych od wielu lat. Na początku zarezerwowane były dla pojazdów luksusowych, by obecnie stanowić podstawowe wyposażenie nawet pojazdów klasy budżetowej. Dziś większość z nas nie wyobraża sobie podróżowania samochodem bez tego układu...
mam taki problem jak zdiagnozowac mondeo zetec 1.6 16V.to jest chyba EEC4?problem jest taki ze na zimnym silniku trudno jest go uruchomic odpali dopiero wtedy jak doda sie gazu i lubi zgasnac.dopiero jak sie nagrzeje wszystko jest ok i nie gasnie.o ile sie nie myle to trafil mi sie ten co niema kodow blyskowych ani diagnostyki PWM.pod kierownica jest...
No cóż, nie karmię trolli (1), i zwykle nie biorę udziału we flame-wars (2), ale ponieważ temat tego wątku na forum jest ważny społecznie, to jednak tym razem trochę się posprzeczam, ale i tak będe się ograniczał. ;) Na początek mała uwaga do „lelka” znanego obecnie jako „spec”. Dobrze byłoby gdybyś łaskawie wycinał z wypowiedzi...
https://obrazki.elektroda.pl/1991256000_... System zaprojektowany w amerykańskim Massachusetts Institute of Technology (MIT) ma pozwolić na działanie sensorów w dalekich lokalizacjach bez konieczności korzystania z baterii. Badacze z MIT opracowali czujnik zasilany energią pozyskiwaną ze środowiska. Eliminuje to potrzebę regularnego...
(at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot jak podłączyć Instalacja elektryczna Power Force GY6 50 4T koła 10 Cali wersja 2 - PF 24 649 0002 1. Bezpośrednia odpowiedź Instalacja Power Force PF 24-649-0002 jest przygotowana w układzie „plug-and-play” dla większości skuterów z silnikiem GY6 50 4T, w tym Kingway Fennari 50 (roczniki 2007-2009). Klucz do sukcesu...
Witam! To, co koledzy proponują, to generalnie jest o dupę roztrzaść :x Pokrótce się uściślę: Z uwagi na zawodowe powiązania z marką niejeden klient sobie życzył na przestrzeni lat, i takie są wnioski: -Nie ma chyba drugiego cholerstwa tak beznadziejnie opornego na zabezpieczenia. >Diesel jest silnikiem o zapłonie samoczynnym i nie potrzebuje iskry...
Ale co może być nie tak? Ja tam nie widzę żadnej regulacji. Masz jakąś podpowiedz? Bo ja już się poddaję. Sprawdzę luzy na zaworach, jaki na ssącym i wydechowym na zimnym silniku? Zna ktoś jakie maja być w tym silniku?
nie wiem,czy temat aktualny jeszcze.Ale sprobuje.Silnik w C-5 nie nadaje sie do gazu jako jedyny w rodzinie silnikoe Audi.Sam motor nie do zabicia,nawet na gazie,sekwencji podlaczyc sie nie da,ale instalacja "zwyklego" gazu powoduje,ze po kolei pada cale oprzyrzadowanie,szczegolnie wagi. Jak chodzil czas jakis na gazie to praktycznie auto do szybkiej...
Czy nie było błędów w EDC? Powodów z trudnym uruchomaniem może być wiele. Ja bym zaczął od pomiaru ciśnienia paliwa po stronie niskiego ciśnienia ok 5.5 bar oraz ciś po stronie wysokiej. Najlepiej sprawdzić z kompem parametry ciśnienia podczas rozruchu. Jak długo po wyłączeniu silnika auto dobrze pali?
Witam moim problemem jest uruchomienie samochodu na zimnym i nawet było to w te upały boje się że teraz jak idzie zima to mogę go nie uruchomić jeżeli chodzi o świece są wszystkie sprawne ale spirala na desce wogole się nie zapala to tak jakby te świece nie grzały raz tylko się zapaliła jak byłem na wakacjach w górach i wtedy bardzo ładnie odpalił tak...
trudne uruchomienie silnika trudne odpalanie silnika drgania zimnego silnika
honda civic termostat step7 manager dźwięk jednej słuchawce lenovo
poszukuję projektu politechnika rzeszowska informatyka
Opel Astra 1.7 CDTI 2008 – gaśnięcie silnika i kontrolka EML, przyczyny, DENSO, SCV, CKP Viessmann agregat chłodniczy – nie uruchamia się, diagnostyka, typowe usterki, kody błędów