Focus mk1 czy mk2? Jak mk1 to bywały problemy z pompą w tych silnikach - szczegółów nie znam, piszę z tego, co zasłyszałem od sąsiada, który się z tym borykał. Niezależnie czy mk1/mk2 - sprawdzić świece i przede wszystkim szczelność filtra paliwa - lubi zassać powietrze tamtędy i się zapowietrzyć. Wystarczająco na tyle, żeby pierwszy rozruch był nieco...
Moim zdaniem, podstawowe badanie w takich przypadkach to pomiar ciśnienia sprężania, połączony z próbą olejową.
Witam , Może ktoś miał podobny problem i podzieli się swoimi doświadczeniami. Mam Astrę rocznik 2000, silnik 1.4, 60km, benzyna. Od pewnego czasu po postoju (24 godziny lub więcej ) mam duże problemy z odpaleniem. Trzeba kręcić wiele razy, a gdy już odpali silnik dziwnie pracuje , tak jakby nie palił na wszystkie cylindry. Gdy już ruszę , auto bardzo...
Nie ma w zasadzie nic trudnego. Rob to z uruchomionym silnikiem i w kolejnosci odwrotnej do starych przyzwyczajen, tzn. lewy przod, prawy przod, lewy tyl, prawy tyl i powonno byc dobrze.
Około 5kW silnik asynchroniczny trójfazowy pierścieniowy z epoki Adolfa H. :D Bezpośrednie uruchomienie dość trudne, mimo posiadania sieci trójfazowej, bo silnik wymaga ,,rozrusznika'' czyli trójfazowej opornicy nastawnej podłączonej do szczotek wirnika. Uruchomienie: Falownik - tak można (spory koszt) Sofstarter - także (taniej) Należy koniecznie przed...
no to chyba nas troszkę okłamujesz bo z całą pewnością prąd nie jest podawany przez kilka sekund gdyż świece są jeszcze podgrzewane mimo zgaśnięcia kontrolki na zegarach i jeszcze przez chwilę po uruchomieniu silnika jakby się to niektórym mogło wydawać w TDI.
Jeśli sterownik na jedną wtyczkę to nie ma tam żadnego immo. Immo siedzi w sterowniku na dwie wtyczki bo wtedy w pompie siedzi cały sterownik silnika. Pomyłka z przewodami nie ma znaczenia. Musisz solidnie odpowietrzyć układ i jest to dość trudne. Czy są jakieś błędy w sterowniku silnika?
W tym silniku są 2 intercoolery i trudno jest uruchomić silnik bez nich. W takich przypadkach zawsze warto mieć przygotowany zestaw zatkania dolotu, ale mądry Polak...
Chyba tylko wielkie koło zamachowe ale to przeżytek, i trudne do zrealizowania.
Zdejmij wtyczkę czujnika temp.płynu chłodzącego i spróbuj zapalić auto.
Silniki te nazywają się BLDC i nie są zbyt proste w obsłudze. Poszukaj informacji na temat BLDC, generalnie musisz znać pozycję wirnika w takim silniku, by odpowiednio załączać cewki (silnik jest bipolarny). Jeśli nie chcesz sprawdzać pozycji silnika mechanicznie (enkoder optyczny, czujnik halla, itp), to musisz analizować napięcia indukcji na nie wykorzystywanych...
Mój problem dotyczy kosiarki a konkretnie silnika Briggs & Stratton: Seria 500, Model/Type/Code: 10T502 0111 B1 07040551. Przeczytałem dużo o podobnej tematyce jednak mojego przypadku dalej nie rozwiązałem i proszę o pomoc. Mój problem polega na falujących obrotach (a w zasadzie chwilowych spadkach obrotów i wrażeniu jakby silnik miał za chwilę zgasnąć)...
przy dvd, drukarkach etc raczej sa silniki krokowe więc jeśli ma więcej niż dwa kabelki to odpuść sobie podłączanie do zasilacza :) Najwyżej będzie dym :P Taki silniczek można uruchomić. Zrobił to między innymi autor tego filmiku. Nie bójmy się silników krokowych.Wykonaie takiego sterownika nie jest aż takie trudne ;) https://www.youtube.com/watch?v=ioF9j7t_...
Ja mam poważne wątpliwości czy zasilacz 10A impulsowy pozwoli wystartować temu silnikowi, niezniszczalny dla tego zastosowania będzie transformator z prostownikiem i kondensatorem. Ten układ startu z postu #5 może zadziałać, tzn ze pozwoli na łagodny rozruch silnika od pompy, ale silniki na 24V zanim wystartują stwarzają bardzo trudne warunki rozruchu.
Czy po pierwszym uchomieniu silnika kazde nastepne uruchomienie samchodu jest trudne ? Opisz czy temp. ma jakies znaczenie.
Dziękuję za odpowiedz. To chyba jak dla mnie za trudne . Pozdrawiam
Sprawdziłbym przelewy. Może się okazać, że jeden leje a wówczas uruchomienie silnika będzie baardzo trudne bez wspomagacza. Poprostu ciśnienie na listwie paliwowej będzie za niskie.
A u mnie znowu pojawił się problem kręcenia po 5s rozrusznikiem rano, zaś potem cały dzień jest już dobrze. Pozdrawiam. A czekasz na "tyknięcie" przekaźnika przed uruchomieniem zapłonu ?
Hmm. Raczej to nie jest możliwe, podłączyć silnik na 230 pod gniazdo 3-faz to nie jest problem ale na odwrót jest dość trudne. Najlepszym sposobem była by wymiana silnika.
Sprawdż czujnik temperatury silnika. Jest do niego trochę trudny dostęp - okolice przepustnicy (tył silnika po prawej stronie). pozdr
- 250 st.C miska olejowa lekko ciepła przy dotknięciu ręką/ i obroty wału 220 1/min Pomiar na wolnych obrotach ,ale wyniki wskazują jak na mój proste rozumowanie ,że coś chyba jest z czujnikami pierwszy od temp.oleju ,a drugi od obrotów wału. ,,Urządzonko" robi Cię w wała, bo odczyty są bzdurne aż tak, ze przy nich silnik nie mógłby pracować. Przyczyn...
Zamknij zawór w butli, uruchom i przełącz na gaz w celu opróżnienia układu. Zostaw niech silnik popracuje na benzynie kilka minut i wtedy sprawdź co się będzie działo.
Co ciekawe, kiedy odpinam czujnik temperatury płynu chłodzącego, auto odpala bez problemu na zimno Nic nie daje to do myślenia? Chciałbym dowiedzieć się, czy może mi pomóc korekta map startowych na zimnym silniku Spróbuj! Na pewno nie uruchomisz w ogóle! Nie wydziwiaj, tylko rób, to co potrzeba.
Kod błędu: P11A8 Opis Usterki: Usterka zmiany fazy wałka rozrządu wydechu: Spójność. Różnica między teoretyczną pozycją elementu zmiany fazy wałka rozrządu w spoczynku a zmierzoną. Muszą być spełnione następujące warunki: - Zakończono adaptację defazera wałka rozrządu wydechu - Temperatura defazera wałka rozrządu wydechu między 0 a 130 °C Warunki do...
Po nagrzaniu silnika do temperatury 70 stopni zaczynają falować obroty na biegu jałowym. Po dojechaniu do skrzyżowania i zdjęciu nogi z gazu gaśnie Trudno uruchomić silnik po krótkim postoju czuć paliwo. Jak jest zimny odpala na strzał. Doradzie co można zrobić
Obawiam się że to nie jest silnik klatkowy tylko BLDC. Uruchomienie tego przy pomocy zwykłego falownika będzie trudne. Dobrze się obawiasz. To na 100% silnik BLDC (ew. PMM) i nie ma ŻADNYCH szans uruchomić go na typowym falowniku do silniów klatkowych. wszelki wypadek zakupiłem oryginalne sterowanie, ale trzeba będzie wysterować oryginalne sterowanie.......
WIem że można tak zrobić, miałem ustawiony tryb ameryka północna w golfie 5, ale teraz nikomu nie moge sie doprosić o to, nie mają czasu i ciul. Nie wiem ćzy tylko w mojej okolicy tak jest ,czy wszedzie, wszyscy kazali dzwonic później i juz nie odbieraja. Nie wiem czy to takie trudne i nieopłacalne ,czort wie. dlatego szukam czegos co mi przypomni o...
Witam wszystkich. ..........Po tym jak zgaśnie to nie bardzo mogę go zapalić od razu, ale jak postoi kilka minut jest ok i pali za raz. Problem zauważyłem tylko na rozgrzanym silniku, jak wyłączone jest już ssanie (temp.65-90st). Proszę o jakieś sugestie, gdzie szukać przyczyny. Przebieg 170tys. Witam. Najprawdopodobniej masz uszkodzony moduł zapłonu...
Witam. Przy pochmurnej pogodzie, lub gdy pada deszacz,rozrusznik kręci,lech brak iskry.Jeżeli seicento się popchnie to odpala. Przy ciepłej, słonecznej pogodzie, odpala z rozrusznika bez problemu. Wilgoć powoduje jakąś upływność i spadek napięcia. Dodatkowy spadek napięcia powoduje włączenie rozrusznika i silnik nie odpala. Bez rozrusznika spadek napięcia...
Zawsze pierwsze uruchomienie silnika po postoju jest trudne. Silnik trzeba trochę pokręcić, żeby odpalił, a zaraz potem gasnie, chyba że mu na chwilkę przytrzymam pedał gazu około 1500-2000 obr.Po zwolnieniu gazu, silnik zaczyna pracować normalnie.Czyli zachowuje się tak, jakby mu brakowało na początku paliwa, czy co...? Słyszałem, że te silniki podobno...
Kolego jeżeli silnik nie rusza lub rusz z oporami to albo padło mocowanie rolety, albo padła silnik rurowy. Silnik to nic innego jak napęd z przekładnią planetarną, w której jest klika plastikowych rolek zębatych które jeżeli masz dostęp do napedów z demobilu to z kilku uda się złożyć jeden, ale nie polecam , kupa roboty a mizerne efekty. jak ci się...
Wyczytałem, że jest to zasługa zabezpieczenia agregatu - pozystor Nie, to nie zasługa "zabezpieczenia", choć faktycznie, chodzi o pozystor. Pozystor jest tu elementem załączającym uzwojenie rozruchowe na krótki czas (po nagrzaniu się pozystora, jego rezystancja rośnie, w wyniku czego prąd uzwojenia rozruchowego szybko maleje). Element ten pozostaje...
Witam Od jakiegoś czasu mam problem ponieważ trudno uruchomić silnik gdy jest zimny ( szczególnie rano ), objaw to brak grzania świec żarowych przez co gdy uruchomię silnik to mocno zadymi. Na desce rozdzielczej nie zaświeca się kontrolka świec żarowych, elektryk powiedział abym wymienił przekaźnik świec żarowych 137 i tak zrobiłem tyle że na używany...
Realizowane zmiany konstrukcyjne: 1. Zbiornik na olej przepracowany ze starej butli gazowej w kole zapasowym. 2. Elektryczny podgrzewacz oleju (z dwóch świec żarowych). 3. Automatyka przełączająca zasilanie na olej przepracowany przepracowany gdy: -temp. silnika > 60°C -temp. podgrzewacza oleju > 85°C 4.Automatyka zatrzymująca silnik po wyłączeniu stacyjki:...
Utworzenie działającej struktury w FPGA może być początkowo trudne, jednak po przełamaniu pierwszych problemów prawdopodobnie zauważysz ciekawe możliwości, np. elastyczne skalowanie projektu, równolegle działające bloki zaprojektowane wedle potrzeb. Umieszczenie w FPGA PicoBlaze lub innego IPcore zawierającego mikrokontroler, to wykorzystanie FPGA do...
Junaki i Romety mają zapłon AC CDI i on działa bez akumulatora. Problem z uruchomieniem po postoju wynika raczej z zalania świecy olejem. Czy przypadkiem olej nie dostaje się do silnika dolotem przez odmę? Oryginalnie na odmie jest separator oleju z odstojnikiem (kawałkiem rurki z korkiem), z którego trzeba go okresowo wylewać.
Witam ! Silnik w pozycji 1 powinien mieć mniejsze obroty (około 1400 ) i to jest jednocześnie rozruch silnika, w pozycji 2 silnik ma wyższe obroty ( około 2800 ). Silnik jest trudny do uruchomienia bo obie pary uzwojeń 1-2, 3-4 ( mniejszy opór ), i 5-6, 7-8 ( większy opór ) powinny być odpowiednio podłączone do przełącznika. Musisz tak próbować przełączać,...
Takie problemy miałem kiedy przerdzewiał kopus filtra paliwa. Bardzo trudne do wykrycia a efekty własie takie do czasu kiedy przerdzewieje na tyle iż nie da się całkiem uruchomić silnika.
Witam mam problem z Jumperem 2,2 hdi rocznik 2007 (silnik forda) trudno uruchomić zimny silnik potrzeba kilkudziesięciu prób (ciepły pali bez problemu) zimny odpala i zaraz gaśnie jakby coś odcinało dopływ paliwa . Diagnostyka nie wykazuje żadnych błędów. Wymweniłem zawór na pompie wysokiego ciśnienia i oczywiście filtr paliwa ciągle to samo. Może ktoś...
Witam ponownie Sprawdzenie początków i końców uzwojeń metodą prądu stałego jest jedną z łatwiejszych .Są inne metody i metoda trudniejsza z użyciem obniżonego napięcia prądu przemiennego.Ale dla kogoś kto jej nie zna może być zbyt trudna do wykorzystania.Tę metodę stosowałem gdy nawet doświadczeni nawijacze nie mogli sobie poradzić z uruchomieniem silników...
Znalazłem jeszcze taką informację: Świeci się lampka ostrzegawcza silnika; Trzęsienie silnika na biegu jałowym Objaw Świeci się lampka ostrzegawcza silnika Kod usterki: P1335 Trzęsienie silnika Warunki w chwili pojawia się objaw: Na biegu jałowym Przyczyna Uszkodzony czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin Rozwiązania Włączyć zapłon Zawór recyrkulacji...
Lubię trudne zadania.Wiadomo, bez pomocy tego nie uruchomię To się nazywa głupota , lub uderzanie z motyką na słońce. Skoro pompa pracuje to tam nie kop. Spróbuj odpalić na plaku jak odpali i jest sterowanie przepustnicą to wtedy będziemy dalej diagnozować. Innym prosze o nie przeszkadzanie w uruchomieniu przez internet. Daj zdjęcie silnika i komputera.
Spróbuj śrubką która znajduje się przy dźwigience przespustnicy ona steruje przepływem powietrza. Może gazownicy przy niej grzebali? Na jakim poziomie masz jałowe obroty? Spróbuj wykonać ponownie czyszczenie przepustnicy tylko na benzynie z odpalonym silnikiem. Wyjmij filtr powietrza zaaplikuj nieco środka przez dolot powietrza, odczekaj około 15 minut....
Czy filtr na zasilaniu radia może cokolwiek poprawić (wątpię, ale każdy o to pyta...)? Moja propozycja: nie wątp, ale zastosuj. W sieci 12V bywają najrozmaitsze, trudne do zlokalizowania zakłócenia :cry:
czy rozbierałeś silnik na części, jeśli tak to spróbuj przeczyścić ośki silnika drobniutkim papierem ściernym, wcześniej przecierając je z tłuszczu szmatką z benzyną. Po takiej czynności trochę posmarować oliwą. Jeśli i to nie pomoże, to trzeba szukać nowych łożysk, co może być trudne, a może poszukać jakiegoś nowego silniczka.
Mysle ze popełniono wiele błedów w trakcie montazu jak równiż przy pierwszej diagnozie gdzie pomimo uszkodzenie silnika poprzez spalenie dwóch wkładek bezpiecznikowych 63A , bez dokonania pomiaraów uruchomiono silnik ponowie , w tym momencie analiza po demontażu jest trudniejsza . Pytanie czy silnik na gwarancji nie może ulec uszkodzeniu , skoro wiadomo...
Tak cię męczy ta kilkusekundowa przerwa na rozruch ? Bo to dość trudna sprawa dla laika - np. superkondensator w obwodzie zasilania wzmacniacza itp. Tu nie chodzi o kilkusekundową przerwę. Jak silnik już się uruchomi to lewy głośnik nie gra w ogóle, nic. Tylko prawy działa. A na zapłonie grają oba.
Panie "Dawid W " z pana wypowiedzi trudno jest zrozumieć co pan ma na myśli. To co opisałem niejednokrotnie było problemem w uruchomieniu silnika. Pewne jest że samochód Iveco Daily nie zapali bez impulsów z koła zamachowego natomiast jeśli będzie brakować impulsów z koła rozrządu to silnik będzie nierówno pracować jest słaby może kopcić ponieważ nie...
Jak ci się forum nie podoba, to nikt cię na siłę tu nie trzyma. Więc przestrzegaj regulamin. Nie Ty mnie na to forum zapraszałeś i nie Ty będziesz wypraszał. Proszę odnieś się merytorycznie do naszej polemiki na temat tego konkretnego silnika i pomiarów prądu poczynionych przez autora. Oraz moich przybliżonych wyliczeń mocy. Tylko tym razem proszę...
Z tym obwodem pedalu gazu to poczekaj. Moze ktos poda rozpiske tych kabelkow albo sproboj gdzies znalezc. Ale mam propozycje. Poszukaj obwodu komputera sterowania silnikiem. Twoj poziom zaawansowania na forum wskazuje na dobra znajomosc elektroniki wiec uwazam, ze moge posunac sie dalej. Z takimi obwodami komputerow musisz uwazac, ale tak naprawde to...
no to mam zagadkę, ładowanie jako takie byle jakie 13,8v jest nie zależnie czy pali się kontrolka czy nie,wyjściowe napiecie na akumulatorze 12,7v po uruchomieniu 13,84v,napięcie na wtyczce tak jak napisałeś kolego na 3 pinie na uruchomionym silniku 13,8v ale to nie koniec bo na 1 pinie też występował jakiś prąd trudny do zmierzenia wachał się między...
Witaj Podaj więcej szczegółów Kosiarka Nowa czy już z pewnym przebiegiem ? paru lat użytkowania. Jeśli ma parę lat to przypomnij sobie co ostatnio kosiłeś Może w coś przyhaczyłeś i to spowodowało przesuniecie zapłonu na wale noża tnącego.- to jedno będzie powodem trudnego uruchomienia i nierównej- pływającej pracy i obrotów silnika najlepiej oddać dla...
To nie pierwszy przypadek tego radia. Winne są najprawdopodobniej przelotki na płycie drukowanej radia ale to jest trudne do złapania. Czasem radio samo się włącza, głupieje.... Pozostaje by to przejrzał doświadczony elektronik, poprawił luty, przelotki, umył płytę radia. SławeK
Gdy temperatura spada ponizej 0 mam problemy z uruchomieniem silnika. Przy - 8 jest to niemozliwe (nowy akumulator). W dodatniej odpala bez problemu a na trasie samochod nie ma problemu z moca. Swiece zarowe sprawne. Filtr paliwa wymieniony. W czym moze tkwic problem?
Problem również mija jak pojeżdżę więcej na beznynie powiedzmy z 50km i już jest lepiej ale jak znów zrobię trochę kilometrów na gazie problem się powtarza. Trochę to nie precyzyjne, bo nie wiadomo czy w tych 50 km, było kilkukrotne odpalanieo na zimnym silniku oraz to jak rozumieć "jest lepiej" i czy po jeździe na gazie jest już problem przy pierwszym...
Nie tylko odciąć zasilanie gazem. ale też go wypalić z przewodów, po prostu uruchomić silnik na gazie i czekać aż się sam przełączy na benzynę z braku ciśnienia, a na koniec wyjąć bezpiecznik od zasilania sterownika gazu, bo pewnie błędy kasuje skoro ich nie ma.
Regulacja gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych nie jest taka oczywista, nie może być wykonywana według uniwersalnego sposobu. W przypadku markowego sprzętu instrukcje serwisowe wymagają regulacji na określoną wartość wykręcenia dysz i ustawienia maksymalnych obrotów silnika z zespołem tnącym. W rzeczywistości nawet to jest sposobem ogólnym, który...
Wszystko Ci napisaliśmy. Jak uruchomisz silnik na właściwym smarowaniu poprosimy o kilka logów, żeby się zorientować co przetrwało co nie.
czujnik to koszt ok 25 zł,więc niewielki,lepiej go wymienić niż mierzyć.Problem z uruchomieniem-mogą to być świece,w/w czujnik,pompa paliwowa,może to wina instalacji gazowej,
Witam, pomóżcie rozwiązać sprawę trudnego rozruchu silnika 1.3 CDTI. Kiedy silnik jest zimny zachowuje się tak, że po uruchomieniu zaraz gaśnie (tak zachowuje się zimny diesel). Nie pomaga kilkakrotne grzanie świec, kiedy już zapali, pracuje równo i bez problemów. Ciepły też zapala. Mogę go uruchomić jak lekko uchylę przepustnicę (dodam trochę gazu...
Witam, potrzebuję uruchomić elektrohydrauliczną pompę wspomagania z vectry c na stole (bez połączenia z wiązką samochodową). Czy da się w ten sposób uruchomić? Jeśli nie, to czy trudno jest uruchomić sam silnik z pominięciem elektroniki sterującej pompą? Pozdrawiam.
Witam i mam pytanie co to za element umiejscowiony w pobliżu silniczka wycieraczek przedstawiony na załaczonych fotkach. http://obrazki.elektroda.pl/3033653100_1... . Drugie pytanie to czy to jest prawidłowy stan, że podczas uruchomiania silnika napięcie zasilajace gniazdo zapalniczki spada do zera. Mój problem polego na tym, że silnik...
Czyli do sprawdzenia akumulatora pokrętło na 60V prądu stałego i czerwony przewód zostawić tak jak jest na zdjęciu? A do sprawdzenia ładowania Aku to ustawić pokrętło na 20A i czerwony przewód przełożyć na 20A?? Odpowiadam, dokładnie tak. Jak inni już tutaj zauważyli, to pomiar napięcia robisz dokładając przewody pomiarowe do plusa i minusa akumulatora....
Otóż przypomina mi się jak w pewnym ROVERZE też dwie stacje nie mogły znaleźć przyczyn nieregularnej pracy silnika. A właściciel dodał swoje i kiedy w pewnym momencie zaświeciłąasię sygnalizacja STOP i inne lampki, zanikło wspomaganie to jeszcze sobie pojechał do absolutnego zatrzymania silnika. Później jeszce kilkakrotne próby uruchomienia. I okazało...
Na początek kupiłbym filtr innej firmy przy za dużym ciśnieniu było by trudno zimny silnik uruchomić z powodu popychaczy hydraulicznych.
Mój problem polega na tym,że po uruchomieni auta do czasu jesli sie nie nagrzeje gasnie. Ponowne uruchomienie jest trudne (zdarza sie że zamarza parownik). Co może byc tego przyczyną? Jest to Golf III 18 monowtrysk instalacja bez komputera.
Brakuje mu paliwa - za uboga mieszanka. Teraz dlaczego. Jeśli nie chce zapalić chwilę po zgaszeniu, jak sonda jest jeszcze gorąca to jej odłączenie powinno spowodować odpalenie silnika. Wiadomo że tak nie powinno być ale jeśli napięcie z sondy będzie około 1V lub nieco ponad, to sterownik będzie zubożał mieszankę i może to spowodować brak uruchomienia...
Przecież to znowu magia z youtuba. Po pierwsze to nie ma prawa działać. Kręci się bo "koło zamachowe" to talerz z dysku twardego i drugiej strony jest silnik BLDC. Do tego gruba podstawa gdzie spokojnie można ukryć akumulator czy baterie i mały sterownik do BLDC. Nie tym razem. To realnie ma prawo działać i działa ale mimo iż wygląda na bardzo proste...
Witam Auto jak w temacie, problem z klapami zmiennej długości - zablokowane na tulejkach tuż za ramionami uruchamiającymi. Czy istnieje możliwość skutecznego rozebrania i uruchomienia ich, czy może demontaż nie zmieni zbyt charakterystyki auta. Kolektor do tego silnika jest szalenie trudny do zdobycia a stary został rozerwany przez eksplozję.
Audi A3 8P 1.9 TDI - BLS Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem auta po dłuższym postoju, np. po nocy. Auto odpala, ale wygląda to tak, jakby nie zdążyło złapać obrotów i od razu gaśnie. Przy ponownej próbie uruchomienia silnik ma ogromny problem z odpaleniem – trzeba długo kręcić rozrusznikiem, zanim załapie. Gdy już odpali, to wszystko...
Odezwę się nie pytany w ramach wdzięczności za otrzymane punkty :) Kontakt-S to do styków, Kontakt- P do potencjometrów, potraktuj tymi preparatami wszystkie dostępne przełączniki i potencjometry a dasz im drugie życie. Izopropanol do czyszczenia głowic, toru przesuwu taśmy i wszelkich bieżni, rolek, sprzęgieł, hamulców i pasków. Olej wazelinowy na...
Mogą być dwie usterki przecież, nie ma sensu łączyć objawów na siłę. Trudny rozruch już napisałem czym jest powodowany: pompa w baku, nieszczelny układ, tandem, lub uszczelnienia/gniazda PD. A jeszcze mam pomysł, odkręć przed rozruchem silnika korek paliwa. I wtedy dopiero uruchom.
Witam, dwa dni temu zakupiłem B4 NG z lpg. Od wczoraj silnik zaczął strasznie falować na benzynie (bardzo niskie obroty, aż gasł) i na gazie (utrzymywał obroty ok 2000, regulacja na niższe kończyła sie tym ze silnik spadał z obrotów i gasł) Dziś wymieniłem filtr powietrza i świece (kopułka, palec, przewody - ok) wyczyściłem przepływomierz ( tyle syfu...
Kup mały silnik spalinowy, do tego alternator na 24V. Zepnij to przekładnią pasową i masz ładowarkę do akumulatora Myślę, że prościej koledze wyjdzie mały generator plus do tego prostownik do podładowania baterii. Przy ciepłym silniku, a mówimy tu też o grzaniu vebasto rozruch nie powinien być trudny. Po uruchomieniu aku i tak będą ładowane z instalacji...
(at)atto to dlaczego nie są produkowane samochody jeżdżące pod wiatr czerpiące darmową energię z tego wiatru? Z powrotem (z wiatrem) to trudno. Trzeba byłoby uruchomić silnik zużywający standardowe paliwo. Eksperymenty na filmie można pokazać dowolne i jak to mówiła moja sąsiadka: W TV papierowy pies szczeka i krowa tańczy. Przecież to z wiatrem można...
piszesz, ze falowania na ssaniu gdy uruchomię silnik raczej nie będą od kompresji wiec może trudne pytanie, ale co Ci przychodzi do głowy czytając objaw, który opisałem. I jeszcze jakbyś mógł napisać odnośnie, co wspominałem o poszarpywanie przy bardzo lekkim wciśniętym pedale gazu i delikatnym wciskaniu wtedy dalej nadal przyszarpuje az zacznie znów...
Spróbuj dokręcić śruby głowicy, czy w momencie gdy nie chce odpalić ma iskrę? Odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Witam. Można też temat podejść z drugiej strony montując układ , który włącza światła po uruchomieniu silnika . Jego działanie jest niezależne od oryginalnego włącznika a sterowany jest z kontrolki ładowania lub z czujnika hamulca postojowego gdyby poprzednia opcja była trudna w realizacji. Pozdrawiam.
Ja stosowałem w poprzednim samochodzie podgrzewacz do gazu a wyglądało to tak: przewód doprowadzający gaz do miksera rozciąłem i wstawiłem w szereg rurkę około fi 18-20 z mosiądzu na która nałożyłem rezystor 2,5 ohma 50 W i wszystko to dobrze zaizolowałem . rano po wyjściu z domu do samochodu właczyłem podgrzewacz i skrobałem szyby po tej czynnosci...
Witam. Problem wygląda następująco: Zimny silnik, odpalam na NoPb następnie przy 2000obr przełącza się na gaz, jadę około 1km zatrzymuję się, wyłączam silnik, próbuje zapalić i nic. Efekt jakby silnik był zalany - jak wcisnę gaz do dechy i pokęce rozrusznikiem jakieś 10 - 15sto powoli zbiera się na obroty. Jak jeżdże na tylko na NOPb nie ma takich...
witam koloegów.Mam problem z renault scenic dti 80km 2002. mianowicie pękł mi pasek od osprzętu i od wymiany samochód ciężko zapala i gaśnie gdy schodzi z obrotów. Dodam że po przekręceniu kluczyka nie gasnie kontrolka stop, gaśnie dopiero po uruchomieniu . Po diagnostyce komputerowej nie pokazało żadnego błędu. proszę o pomoc .
napisz cos więcej,co dokładnie masz i nazywasz silnikiem,i jaki to silnik bo z tego opisu trudno coś wywnioskować
Naprawiając motorowery-przy problemach z uruchomieniem silnika często stwierdzałem że problem nie leży jedynie po stronie zapłonu. Trudno uruchomić dwusuw z uszkodzonymi simeringami na wale korbowym /zmiana składu mieszanki/- uszkodzonym pływakiem w gażniku. czy niewłaściwą świecą zapłonową. Trudna do identyfikacji jest też usterka polegająca na nieznacznym...
Prawie każde serwo możesz sterować sygnałami Step i Direct - niczym nie różni się wtedy od krokowca jeżeli chodzi o PLC. Pobierz sobie soft do któregoś z serw i potrenuj z parametryzacją - na początek wyda się skomplikowany ale w rzeczywistości do Twojego zastosowania będzie bardzo prosto. Np dla Delty pobierasz ASDA-soft, po uruchomieniu wybierasz...
Witam Gratulację i co nie było takie trudne troszkę wysiłku i umiejętności , nie wiem nie doczytałem ale szczotki na silniku kiedy były wymieniane, widzisz pralka ma 20 lat i nadal pracuje, dopuki nie przerdzieweje to mozna naprawiać akurat ta Twoja nie jest aż tak sokmplikowna w budowie i działaniu jak obecene naszpikowane modułami i czujnikami.
Witam, W niedawno zakupionym fiacie występują 2 problemy jak w temacie tj.: 1. Im niższa temperatura otoczenia tym trudniejszy rozruch zimnego silnika. W niskiej temperaturze auto zawsze zapala "na dotyk" po czym momentalnie gaśnie, przy kolejnej próbie uruchomienia coś próbuje "łapać", ale nie odpala. 10-40sekund takiego mordowania i odpala, po czym...
witam mam toyote rav 4 z silnikiem d4d po odpaleniu auta silnik pracuje równo lecz gdy go w kręce w obroty to po jakimś czasie gaśnie i ciężko go uruchomić,sprawdziłem wtryski i są dobre.
Silniki łopla są trudne w naprawie po pierwsze wylej paliwo wymień filtr i zobacz czy jest zżółkłe od starości. Po drugie temperatura podawana przez czujnik cieczy. Po trzecie najważniejsze uruchom gaz w trybie awaryjnym i zobacz czy tak samo jest. Skoro na gazie działa a na brynie nie to jest problem z zasilaniem paliwa jakoscią lub ilością. Możesz...
czy są przekaźniki termiczne, które działają bez zwłoki czasowej, tak jak to jest w zwykłym termiku z bimetalem? Nie ma! Przeczy to samej zasadzie rozłącznika przeciążeniowego do silnika. Wyłącznik nadprądowy można skonstruować samodzielnie. Nie musi być aż tak szybki. Mało tego zbyt szybki nie pozwoli na uruchomienie silnika! Wszystko zależy jaki...
Nie będzie to podpowiedź fachowa, ale miałem podobną sytuację z traktorkiem z silnikiem ok.13 KM. W większości "czujniki" były niesprawne i trudno było uruchomić silnik, podobnie było z włączeniem biegu - silnik gasł. Zrezygnowałem z czujnika przy lewarku biegów i wszystko działa ok. W Twoim przypadku (a chcesz mieć wszystko sprawne), sugeruję sprawdzić...
Witam Gaz 2 generacji (jak to się dumnie nazywa) BRC +bingo s jeśli ktoś posiada takie autko i taką instalację ,a do tego doszedł sam do ustawień centralki......proszę o podpowiedź jak to zrobić ? do tej pory problemy po moich ustawieniach to falujące obroty na gazie ,brak mocy przy obciążeniu silnika (przyśpieszanie),nadmierne spalanie gazu 18l/100km,problemy...
Mam jeszcze pytanie, czy przypadkiem takim popularnym urządzeniem w prosty sposób nie zostanie namierzona lokalizacja ukrycia imo w samochodzie (obsługująey pastylki lub lub aplikację w telefonie po bluetoth? Np to. https://szpiegujemy.com/product-pol-1278... Wg informacji uzyskanych od konsultanta...
Witam. W twoim samochodzie jest zastosowany bardzo skomplikowany system sterowania silnikiem SUBARU MPFI. Odcztanie kodu usterek (kody migowe dwucyfrowe) jest bardzo skomplikowane.Kody usterek wyświetlane są przez lampkę na tablicy oraz przez diode LED na urządzeniu sterującym. System MPFI ma cztery tryby diagnostyki, które korzystają z obu źródeł kodów,...
Szczerze ciekawe, czy filtr fazy ciekłej był wymieniony, bo jest on przytwierdzony do parownika IG1, który jest pod skrzynką akumulatora. Może w tym tkwić problem, bo jak byłem z tym kiedyś u gazownika, to rozmawialiśmy, że on nie podejmuje się wymiany, bo jest strasznie trudny dostęp i woli zrobić innych parę instalacji, niż z tym walczyć. Podrzucam...
W tych motocyklach eksploatowanych na wsiach były niespodzianki z zapchanymi odstojnikami i kranikami (siano, farba ze zbiornika i inne dziwne gluty). Filtr powietrza jest symboliczny, przez co silnik nie wciąga do środka owadów,a wszyscy wiedzą ile szkód może zrobić komar rozplaszczony tłokiem o głowicę. Większe szkody może zrobić tylko popękany pierścień...
Poziom merytoryczny dno. Pół godziny stracone na słuchanie o tym, jak regulacja składu mieszanki biegu jałowego ma ogromne znacznie, bo inaczej silnik nie będzie pracował poprawnie i się zatrze. No i kwintesencja, ustawianie statycznego kąta wyprzedzenia zapłonu „na słuch”. Po pierwsze rozwiązań układowych gaźników są setki, a możliwości...
Bardzo dziękuję. Próbowałem uruchomić bez transpondera i rozrusznik w ogóle nie kręcił. Przy awarii było tak jakby kręcił na sucho. Po uruchomieniu z transponderem i jego odczepieniu silnik dalej pracował. Nie mogę w najbliższym czasie pojechać na komputer, będzie to możliwe za jakieś 10 dni. Wychodzi na to, że to sprawa kostki. Nigdy jeszcze nie rozbierałem...
Problem „ikonka z kluczykiem“ jest spowodowany usterką jednego z zamków tylnych drzwi. Diagnoza może wystąpić, jak pokazano. https://obrazki.elektroda.pl/3437241900_... Połączenie zamków drzwi tylnych pokazano na poniższym rysunku. https://obrazki.elektroda.pl/8095559900_... Stan mikroprzełącznika „WŁĄCZONY“...
Biały dym podczas rozruchu świadczy o niezapaleniu się oleju napędowego. Skutkiem tego jest niemożliwość uruchomienia silnika. Jeśli to wszystko nastąpiło po kapitalnym remoncie to nie masz się czym martwić. Po dotarciu uszczelni się tłok+pierścienie+tuleja. i biały dym na pewno ustapi. Niebieski dym to objaw brania oleju przes silnik, też ustąpi po...
... Jak normalne warunki eksploatacji to olej musi spelnic norme danego silnika ... Zależy co Ty uznajesz za normalne warunki eksploatacji. Jazda po mieście na krótkich odcinkach (nie mówiąc już o dieslu), uznaje się za eksploatację w trudnych warunkach. Jazda na niedogrzanym silniku, w warunkach zapylenia, przy częstych uruchomieniach silnika (część...
trudne uruchomienie zimnego silnika trudne odpalanie silnika trudne odpalanie
windows becker drukarka canon pixma papier honda civic termostat
somfy napęd bramy pralka mastercook instrukcja obsługi
Gorące kurki w kuchence gazowej - przyczyny i rozwiązania Zamki drzwi Iveco a Fiat Ducato - zgodność i różnice