Focus mk1 czy mk2? Jak mk1 to bywały problemy z pompą w tych silnikach - szczegółów nie znam, piszę z tego, co zasłyszałem od sąsiada, który się z tym borykał. Niezależnie czy mk1/mk2 - sprawdzić świece i przede wszystkim szczelność filtra paliwa - lubi zassać powietrze tamtędy i się zapowietrzyć. Wystarczająco na tyle, żeby pierwszy rozruch był nieco...
W tym silniku są 2 intercoolery i trudno jest uruchomić silnik bez nich. W takich przypadkach zawsze warto mieć przygotowany zestaw zatkania dolotu, ale mądry Polak...
Zdejmij wtyczkę czujnika temp.płynu chłodzącego i spróbuj zapalić auto.
Moim zdaniem, podstawowe badanie w takich przypadkach to pomiar ciśnienia sprężania, połączony z próbą olejową.
Witam szanowne grono. Mam dziwny problem w Seicento 900 z 2001 roku. Otóż auto strasznie trudno uruchomic gdy silnik jest chocby lekko cieply - sprawa narasta - im bardziej cieply silnik - tym mbardziej ciezko odpalic. W tem ok 80 - 90 stopni odpalenie auta staje sie niemozliwe. Posprawdzalem wszystkie mozliwe masy, styki itp. Sprawdzilem sterownik...
Witam , Może ktoś miał podobny problem i podzieli się swoimi doświadczeniami. Mam Astrę rocznik 2000, silnik 1.4, 60km, benzyna. Od pewnego czasu po postoju (24 godziny lub więcej ) mam duże problemy z odpaleniem. Trzeba kręcić wiele razy, a gdy już odpali silnik dziwnie pracuje , tak jakby nie palił na wszystkie cylindry. Gdy już ruszę , auto bardzo...
Nie ma w zasadzie nic trudnego. Rob to z uruchomionym silnikiem i w kolejnosci odwrotnej do starych przyzwyczajen, tzn. lewy przod, prawy przod, lewy tyl, prawy tyl i powonno byc dobrze.
Po nagrzaniu silnika do temperatury 70 stopni zaczynają falować obroty na biegu jałowym. Po dojechaniu do skrzyżowania i zdjęciu nogi z gazu gaśnie Trudno uruchomić silnik po krótkim postoju czuć paliwo. Jak jest zimny odpala na strzał. Doradzie co można zrobić
Czesc Pacyfika , to ze samochody z pompa wtryskowa typu Lukas sa trudnym przypatkiem to wiem tez z naszych ston internetowych , ale nikt nie wypowiada sie na ten temat na tyle konkretnie abym mogl sie dowiedziec gdzie lezy problem. Natknalem sie na informacje jednego z tych ktorzy twierdza ze nie uwierza do puki nie sprawdza . I po krodkim czasie pompa...
Witam Na zimnym silniku -nie chce zapalić , przebiera ,trzęsie kastą po kilku sekundach kręcenia (4s) zapala a z rury wydobywa się chmura białego dymu.Po kilku sekundach dymienie zanika ,silnik równo pracuje i wszystko wraca do normy.Wymieniłem świece żarowe na nowe-nic to nie dało.Oleju nie bierze , w układzie płynu chłodzącego nic nie bulgocze.Auto...
Około 5kW silnik asynchroniczny trójfazowy pierścieniowy z epoki Adolfa H. :D Bezpośrednie uruchomienie dość trudne, mimo posiadania sieci trójfazowej, bo silnik wymaga ,,rozrusznika'' czyli trójfazowej opornicy nastawnej podłączonej do szczotek wirnika. Uruchomienie: Falownik - tak można (spory koszt) Sofstarter - także (taniej) Należy koniecznie przed...
nie wiem,czy temat aktualny jeszcze.Ale sprobuje.Silnik w C-5 nie nadaje sie do gazu jako jedyny w rodzinie silnikoe Audi.Sam motor nie do zabicia,nawet na gazie,sekwencji podlaczyc sie nie da,ale instalacja "zwyklego" gazu powoduje,ze po kolei pada cale oprzyrzadowanie,szczegolnie wagi. Jak chodzil czas jakis na gazie to praktycznie auto do szybkiej...
mam taki problem jak zdiagnozowac mondeo zetec 1.6 16V.to jest chyba EEC4?problem jest taki ze na zimnym silniku trudno jest go uruchomic odpali dopiero wtedy jak doda sie gazu i lubi zgasnac.dopiero jak sie nagrzeje wszystko jest ok i nie gasnie.o ile sie nie myle to trafil mi sie ten co niema kodow blyskowych ani diagnostyki PWM.pod kierownica jest...
Witam serdecznie i pozdrawiam zyczac zdrowia i tak trudnym okresie ale przejde do mojego problemu z samochodem . Jestem wlascicielem samochodu jak w tytule. Rano silnik odpala pochodzi pare sekund i gasnie. Potem bardzo trudno go uruchomic krece bardzo dlugo a jak juz odpali to moge jezdzic caly dzien, odpala bez problemu i wszystko jest ok. To na pewno...
Witam mam nastepujacy problem : Po pierwsze bardzo trudno uruchomic auto na gazie i benzynie :( jak juz sie uda odpalic wechikul :P To bardzo czesto nastepuje wystrzal i uszkadza sie przeplywomierz :( Jaka moze byc tego przyczyna ? Czy wizyta u gazownika pomoze ?? Na gazie :Na zimnym silniku bardzo nierowno pracuje a jak sie nagrzeje to jest w miare...
Witam Od jakiegoś czasu mam problem ponieważ trudno uruchomić silnik gdy jest zimny ( szczególnie rano ), objaw to brak grzania świec żarowych przez co gdy uruchomię silnik to mocno zadymi. Na desce rozdzielczej nie zaświeca się kontrolka świec żarowych, elektryk powiedział abym wymienił przekaźnik świec żarowych 137 i tak zrobiłem tyle że na używany...
Witam mam problem z Jumperem 2,2 hdi rocznik 2007 (silnik forda) trudno uruchomić zimny silnik potrzeba kilkudziesięciu prób (ciepły pali bez problemu) zimny odpala i zaraz gaśnie jakby coś odcinało dopływ paliwa . Diagnostyka nie wykazuje żadnych błędów. Wymweniłem zawór na pompie wysokiego ciśnienia i oczywiście filtr paliwa ciągle to samo. Może ktoś...
Wielkie dzieki raz jeszcze- juz namierzylem ta puszke Moje grzebanie ogranicze do wymiany BSM - bo jak tam zbiegaja sie wszystkie szlaki problemu, wydaje sie obiecujaca podmiana - nie narozrabiam za duzo -trudno sie w tym pomylic- moze jutro sie uda kupic - odpadloby mi holowanie do elektryka jak sie uda. bo raczej mam marne szanse by go sciagnac a...
Mój problem dotyczy kosiarki a konkretnie silnika Briggs & Stratton: Seria 500, Model/Type/Code: 10T502 0111 B1 07040551. Przeczytałem dużo o podobnej tematyce jednak mojego przypadku dalej nie rozwiązałem i proszę o pomoc. Mój problem polega na falujących obrotach (a w zasadzie chwilowych spadkach obrotów i wrażeniu jakby silnik miał za chwilę zgasnąć)...
Trudno dać jednoznaczna odpowiedź, na pewno masz zablokowany silnik. Albo zatarty albo jak nadmieniłeś rozkręciło sie mocowanie wałka rozrządu(????) tak to wynika z Twojego opisu, tylko skąd ten olej, może to z kanału olejowego (?) Najlepiej zamieść zdjęcia. Pozbierać rozkręcone elementy, odblokować silnik, uruchomić i zmierzyć kompresję. Jeżeli się...
Problem również mija jak pojeżdżę więcej na beznynie powiedzmy z 50km i już jest lepiej ale jak znów zrobię trochę kilometrów na gazie problem się powtarza. Trochę to nie precyzyjne, bo nie wiadomo czy w tych 50 km, było kilkukrotne odpalanieo na zimnym silniku oraz to jak rozumieć "jest lepiej" i czy po jeździe na gazie jest już problem przy pierwszym...
witam. jestem posiadaczem samochodu marki renault scenic 1.9dti.Gdy silnik jest zimny jest duży problem aby go uruchomic.świece żarowe sprawdzone,bateria na gwarancji,paliwo lane z konkretnej stacji. Kiedy silnik troche popracuje, z ponownym odpaleniem nie ma problemu( za pierwszym razem).[/code]
Spróbuj dokręcić śruby głowicy, czy w momencie gdy nie chce odpalić ma iskrę? Odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Witam, potrzebuję uruchomić elektrohydrauliczną pompę wspomagania z vectry c na stole (bez połączenia z wiązką samochodową). Czy da się w ten sposób uruchomić? Jeśli nie, to czy trudno jest uruchomić sam silnik z pominięciem elektroniki sterującej pompą? Pozdrawiam.
Chyba tylko wielkie koło zamachowe ale to przeżytek, i trudne do zrealizowania.
No to jak to jest na M51721, to nie jest to nawet silnik 3-fazowy Rzeczywiście nie jest :D ,ale nie wiem czy opis się będzie zgadzał bo o ile umiem dobrze liczyć to na zdjęciu układ ma 12 pin.i oznaczenie M51721SL a na twoim rysunku ma 20pin.i oznaczenie M51721ATL.Jak bym wiedział z jakiego magnetowidu jest ta głowica to może bym znalazł schemat całej...
Na początek kupiłbym filtr innej firmy przy za dużym ciśnieniu było by trudno zimny silnik uruchomić z powodu popychaczy hydraulicznych.
Chcialem sie podzielic wlasnymi przezyciami z czujnikiem walka rozrzadu. ok 2 tygodni temu oddalem moja astre II 2.0 16V mechanikowi na wymiane uszczelki pod glowica i pompy wody. pomijajac to ze skroil mnie z kasy 1300zl ( co sie potem okazalo ze inny zrobilby to za 800 zl ale ok trudno) to przy odbiorze dziwa byla sytuacja bo nie moglem uruchomic...
(at)atto to dlaczego nie są produkowane samochody jeżdżące pod wiatr czerpiące darmową energię z tego wiatru? Z powrotem (z wiatrem) to trudno. Trzeba byłoby uruchomić silnik zużywający standardowe paliwo. Eksperymenty na filmie można pokazać dowolne i jak to mówiła moja sąsiadka: W TV papierowy pies szczeka i krowa tańczy. Przecież to z wiatrem można...
ja mam podobny problem gdyz przyjechalam z pracy i bylo wszystko ok.za godzine chcialam uruchomic samochod i kiedy puszczalam noge z gazu gasl.teraz juz po odpaleniu dziala tylko 3 sek i gasnie.nie da sie jechac.co robic?vw polo 1.2 2003 12v Dodano po 1 chcaialam jeszcze dodac ze swiece i cewki zostaly wymienione i nic Dodano po 2 a moze ty byc mi cos...
Nabylem to cudo po cenie nieco nizszej :) Pradnica, przynajmniej uzwojenia wygladaja ok, natomiast silnika nie umialem/nie potrafilem uruchomic choc co prawda nie probowalem zbyt dlugo - na pewno iskra jest, trudno mi ocenic kompresje krecac "kolkiem". Jakis wzrost oporu czuc choc nie tak duzy jak w silniku samochodu (moze stoj± pierscienie a moze...
Jak tak trudno znależć przyczyne to nalezy najpierw wyeliminowac jeden czynnik np. zapłon.Tu problem jest "chwilowy" bo silnik daje się uruchomic zaraz po zgaśnięciu.Aby wyeliminowac zapłon i skupić sie na zasilaniu paliwem ja bym zrobił tak. -1-biore kawałek kabelka z drucikiem a nie linką w srodku(ok 1,5 m) -2-jeden koniec owijam kilka razy (ok 5)...
Witam. Otóż auto odpala bez problemu na zimnym silniku problem pojawia sie w momencie gdy w krotkim czasie po uruchmieniu zdusi sie silnik i on zgasnie pozniej trzeba dlugo krecic zanim zapali tj. Jak by lapal zaraz chciał zapalic lecz nie odpala. Ki czort to moze byc? Jak silnik sie rozgrzeje problem nie wystepuje tak samo jak na zimnym po uruchomieniu...
napisz cos więcej,co dokładnie masz i nazywasz silnikiem,i jaki to silnik bo z tego opisu trudno coś wywnioskować
co masz na myśli "wydatek przecieków" ? Czy chodzi o przelewy? jak tak to jak to sprawdzić, czy mają być równe czy powinny mieć jakąś konkretną wartość w zadanych czasie? pozdro 4 przewody, 4 miarki jednakowe. wypiac i zatkac stare powroty, podłaczyc nowe, uruchomic silnik i mierzyc paliwo spływajace do miarek. porównaj ilość po około 5 min, każdy...
Nie będzie to podpowiedź fachowa, ale miałem podobną sytuację z traktorkiem z silnikiem ok.13 KM. W większości "czujniki" były niesprawne i trudno było uruchomić silnik, podobnie było z włączeniem biegu - silnik gasł. Zrezygnowałem z czujnika przy lewarku biegów i wszystko działa ok. W Twoim przypadku (a chcesz mieć wszystko sprawne), sugeruję sprawdzić...
witam serdecznie dostalem do naprawy pile lancuchowa homelite czy cos podobnego z takimi samymi objawami ,zbiornik paliwa wystarczal na 5 minut no i potwornie trudno bylo uruchomic .nie wiem jaki gaznik posiada twoja przecinarka ,ale jesli jest bez komory plywakowej a jest jezyczek regulujacy ilosc paliwa to prawdopodobnie zgubiles sprezynke (ona jest...
Silniki te nazywają się BLDC i nie są zbyt proste w obsłudze. Poszukaj informacji na temat BLDC, generalnie musisz znać pozycję wirnika w takim silniku, by odpowiednio załączać cewki (silnik jest bipolarny). Jeśli nie chcesz sprawdzać pozycji silnika mechanicznie (enkoder optyczny, czujnik halla, itp), to musisz analizować napięcia indukcji na nie wykorzystywanych...
Witam mam problem z odpaleniem silnika zwłaszcza po nocy stania auta,prawie nie da sie go uruchomic a jesli już to strzela i nie da sie wkręcić na obroty.Auto jeżeli zapali już podziala z 2 min. potem pali bez problemu,ale wyczuwa się lekkie drgania silnika jakby nie równo czasem dzialal.Jedynie co wymieniłem teraz to przewody przewody wysokiego napiecia...
Witam, Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku. Zawsze da sie uruchomic, ale musze kilka razy "pokrecic kluczykiem" i obowiazkowo wspomoc go wcisnieciem pedalu gazu. Przy cieplym silniku jest duuuuzo lepiej, zapala za pierwszym razem, ale rowniez potrzebuje lekkiego dotkniecia pedalu gazu. Co moze byc powodem takiego stanu rzeczy? Z gory dziekuje...
witam,sproboj po ostrej jezdzie zgasic silnik.jezeli nieda sie uruchomic po kilku sekundach krecenia,to doslownie polej sama pompe ostroznie chlodna woda ok 2l powinny wystarczyc,jezeli zapali po takich numerach szykuj sie do pompiarzy.ten numer z woda na pompe jest sprawdzony niejednokrotnie!
opel vectra 18 16v ostatnio mial problem z odpaleniem jak juz udalo mi sie go uruchomic silnik zaczal sie strasznie tluc przy tym na benzynie strzelac w dolot z dodatkowych objawow falujace strasznie obroty na benzynie na gazie odrazu gasnie jak nie trzymam gazu i do tego ma twardy hamulec ma ktos pojecie co to moze byc sprawdzalem przewody podcisnienia...
ja mam tez problem w fabii ze wspomaganiem problem wyglada w ten sposob: podczas odpalenia silnika kontrolka nie zgasnie, dodawanie gazu nie powoduje zgasniecia kontrolki a wspomagania nie ma. wystarczy jednak po zastartowaniu silnika mocno przygazowac, zgasic silnik i na nowo go uruchomic wtedy kontrolka gasnie normalnie i wspomaganie jest. wyglada...
Witam Z góry napisze ze jestem tu nowy:-) Mam problem z golfem 1,9 TDi V mianowicie wczoraj jak odpalilem zgasł mi po minucie moze dwoch i nie chcial odpalic dzi udalo sie uruchomic po jakiejs minucie mordowania go rozrusznikiem pochodzil moze piec minut zgasilem. Po godzinie odpalil jednak po dwoch minutach znowu zgasl i juz nie da sie go uruchomic.
Witam. Tak jak zaznaczyłem w opisie posiadam VW SHARAN 1.9TDI 110KM. Mam ogromny problem z uruchomieniem tego samochodu kiedy sie rozgrzeje... Zimny pali na dotyk zaś rozgrzany nie daje sie uruchomic od razu.... Trzeba go długo "piłować" rozrusznikiem aż zaskoczy..(nieraz nawet do 5-10sek)Świece żarowe sprawdziłem i wszystko ok( gdyby nawet cos nie...
Witam , mam problem z moim sprinterem mianowicie w czasie jazdy gaśnie silnik i zapala się kontrolka Edc , po czym nie ma mozliwości go uruchomic nie kasując błędów , po wykasowaniu błędów jest problem z jego uruchomieniem , dopiero po użyciu samostartu silnik pracuje normalnie , silnik pracuje stabilnie , wymieniłem filtr paliwa ale to nie przyniosło...
Witam! mam pytanie. Mam samochód reno clio1 95r. 1.4 z gazem. i mam znim pewien problem,a mianowicie mam problem z zapalaniem ponieważ podczas jazdy jak się nagrzeje i zgasze silnik to jak chce go uruchomic ponownie to niechce zapalic,czasem załapie ale zadko ,dopiero jak dobrze ostygnie to wtedy zapali.niewiem co sie dzieje,jedni mówili ze moze czujnik...
Jeśli sterownik na jedną wtyczkę to nie ma tam żadnego immo. Immo siedzi w sterowniku na dwie wtyczki bo wtedy w pompie siedzi cały sterownik silnika. Pomyłka z przewodami nie ma znaczenia. Musisz solidnie odpowietrzyć układ i jest to dość trudne. Czy są jakieś błędy w sterowniku silnika?
Witam mam problem z wózkiem widłowy Nissan silnik o oznaczeniu a15, układ zapłonowy jest klasyczny z palcem rozdzielacza. Silnik trudno uruchomić, gdy się go jednak uruchomi strasznie nie równo pracuje, po 15 minutach gdy silnik się zagrzeje automatycznie gaśnie i nie da rady go uruchomić Dzisiaj zamówiłem kopulke, palec, przerywacz i mloteczek Jeśli...
Witam wszystkich!!! Chciałem poruszyć temat, który był już poruszany na tym forum. Aczkolwiek mój może jest nieco inny. Jestem szczęśliwym posiadaczem Golfa IV 1,9 TDI, rocznik 1999, kod silnika ALH. I od pewnego czasu mam problem z uruchomieniem zimnego silnika zwłaszcza rano gdy całą noc stał a teraz w garażu około 7 stopni celcjusza lub nieco mniej...
Witam i proszę o podpowiedź jakie dla tego silnika wartości luzów zaworowych . Obecnie ustawiono 0,10 ssanie i 0,15 wydech ale trudno uruchomić zimny , później dobrze odpala i równo prasuje. Silnik B&S Intek 18,5 : 31P777-0770-B1. Danych na pokrywie dokładnie nie można odczytać. Silnik z roku 2010-2011.
dzieki srawdzalem ten bezpiecznik i jest dobry co do przekaznika to nie jestem pewien.powiem tak, ta swieca co jest na kolektorze nagrzewa sie bo czuje wyrazna cieplote.obawiam sie ze problem jest bardziej zlozony.dzis to wogole nie moge uruchomic a boje sie uzywac samostartu bo slyszalem rozne opinie a jakie ty masz zdanie.pozdrawiam. Dodano po 7 Witam...
To znaczy że jak jest zimno to silnik trudno uruchomić, a potem pracuje nirówno. Jest duże spalanie, czasami zapala się pomarańczowa lampka elektroniki silnika. Czujnik może zawiesić się na innej niż 20 st temperaturze. Można to sprawdzić programem serwisowym. Nawet niepełne wersje pokazują bloki danych. Czujnik temp. przy określonej temp. ma określoną...
Pozdrawiam wszystkich. Więc o ile to dla was będzie pomocne to napisze wam o swoich doświadczeniach z naszą Omegą 2.5 TDS. Były problemy, były. Silnik zimny to aż miło tak odpalał. Po złapaniu temperatury pow 70-80 st. ni cholery za pierwszym razem nie odpalił. Trzeba było troche nim pokręcić aż w końcu zapuścił silnik - obciach jak smok. I teraz albo...
Tylko pomiary Cię ratują. Już kilka silników spotkałem przezwojonych bo nie mogły ruszyć podłączone w gwiazdę. Wcześniej pracowały w zakładzie gdzie nie było problemu z ich dużym prądem rozruchowym, a w gospodarstwie domowym nawet silnik 7kW trudno uruchomić jak jego praca jest na gwieździe (3 x 400V).
Witam, Okresl troche dokladniej, co znaczy, ze "silnik kuleje". Masz wypadanie zaplonow, obroty zbyt niskie, czy moze falowanie obrotow? Nie slyszac silnika trudno jest radzic. Niepokoi mnie Twoje stwierdzenie, ze wymieniles silnik krokowy. W tym systemie(KDX = MA3.0 ou MA3.1) nie ma takigo. Druga rzecz, to wymiana starych czesci na inne stare nie daje...
Witam! mam pytanie. Mam samochód reno clio1 95r. 1.4 z gazem. i mam znim pewien problem,a mianowicie mam problem z zapalaniem ponieważ podczas jazdy jak się nagrzeje i zgasze silnik to jak chce go uruchomic ponownie to niechce zapalic,czasem załapie ale zadko ,dopiero jak dobrze ostygnie to wtedy zapali.niewiem co sie dzieje,jedni mówili ze moze czujnik...
Witam. Mam na warsztacie ten program i niestety nie moge go uruchomic(uzywam z cdif/2). Potrzebuje zresetowac ustawienia, ale moze po kolei...podlaczam lapka do auta, przekrecam kluczyk(silnik ma byc wylaczony czy wlaczony? bo ja tylko wlaczam zaplon), uruchamiam cdif/2(przechodze tutaj w tryb przezroczysty) i teraz tego simosa managera, wybieram tam...
W linku YT który podałem kilka postów wyżej, jest właśnie konstrukcja z silnikiem pocketa z przekładnią. Tak szczerze powiedziawszy to kiedyś widziałem jakość wykonania tego silnika. Powiem krótko SZAJS. Gdzieś w necie poszukałem, że bardzo szybko wycierają się okładziny sprzęgła, oraz niekiedy są problemy u uruchomieniem silnika. Wiem jak trudno znaleźć...
Witam mam problem z fronterą 2,2 DTI rok 2002 Rano jest problem uruchomic to autko.Nie jest to objaw zapowietrzającego sie układu.Otóż autokręci i prubuje załapac ale nic z tego idą tylko kłęby czarnego dymu z wydechu a nawet sadza..Sprawdzone wtryski ,ciśnienie,wymieniona pompa wtryskowa po regeneracji,ustawienie rozrzadu,czujnik obrotów wału.wydech...
Witam serdecznie Od niedawna jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem silnika C20XE w Oplu Calibra. Silnik niby jest zdrowy ale... Wkręca się do 2.000obr i odcina paliwo/zaplon. Po prostu do 2tys zbiera sie idealnie, a potem silnik przerywa prace na ok sekunde i znow przyspiesza i tak w kolko. Nie mam LPG i nigdy nie mialem. Ktos mi powiedzial ze to wyglada...
Sprawdż czujnik temperatury silnika. Jest do niego trochę trudny dostęp - okolice przepustnicy (tył silnika po prawej stronie). pozdr
Witam , jestem początkujący wy użytkowaniu 307 2.0 hdi , mam problem z odpaleniem to znaczy rano odpala za 2 przekreceniem silnika a nieraz ma problem , a mianowicie nieraz po jedzie zgasze silnik i będę chciał go ponownie uruchomic to silnik nie odpali za pierwszym razem tylko zacznie się telepotac i po chwili odpali , niedawno miał robiona regenerację...
Witam!!Samochod jak w temacie.Rano,przy zimnym silniku wszystko uplywie jakiegos czasu pracy do momentu zagrzania sie wszystko jest ok.Jednak kiedy wylącze zaplon i chce uruchomic ponownie silnik,musze pokrecic z 5 minut zeby zapalil.Po zapaleniu wciskam gaz do dechy i nic,zero reakcjiPo kilkunastu sekundach trzymania gazu zzaczyna powoli wchodzic na...
Trudno to zdiagnozować, bo dzieje się sporadycznie. Trzeba uruchomić silnik i niech sobie chodzi, obserwować włączanie się wentylatora. Zarejestrować przy pomocy kontrolki gdzie jest problem, gdy się nie włączy, czy czujnik połączył obwód. Ja niegdyś przejeździłem 1 rok bez wentylatora w seycento- taka trasa do pracy, pogoda i inne uwarunkowania- szybka...
Aby uruchomić zimny silnik benzynowy do komory spalania należy podać bogatą mieszankę paliwową.Jezeli rozgrzany silnik pracuje normalnie ,a zimny trudno uruchomić to na 100% awaria tkzw.ssania. Kiedyś ssanie zaciągano linką dziś tę funkcję realizuje sterownik wtrysku.
Mam poldka tak jak w temacie 1.6 gli Abimex z instalacją gazową i problem jest taki ze nie mozna go uruchomic przy minusowej tem na benzynie natomiast na gazie zapala bezbłędnie wymienialem juz wtryskiwacz, czujnik w kolektorze ssącym i resetowałem emc czy jakos tak nic nie pomaga mam podejrzenia co do silnika krokowego lecz nie jestem pewien jaką...
Witam kolegow Przyznam, ze nigdy sie nad tym specjalnie nie zastanawialem dlaczego diesle sa wrazliwe na odpalanie na zaciag a benzyny nie - to obserwacja z "praktyki warsztatowej". Byc moze przyczyna tkwi w tym, ze kiedy odpalamy samochod na zaciag to aby go uruchomic puszczamy nagle sprzeglo co powoduje gwaltowne szarpniecie walem, nieporownywalne...
Witam wszystkich, jestem szczesliwym posiadaczem Toyoty Cariny 1,6 96 r. Niestety mam pewien problem. :( Po kilkugodzinnym postoju, np. po nocy, mam problemy z zaplonem. Znalazlem na niego sposob - wlaczam rozrusznik na nie dluzej niz 2 sek., 2 lub 3 razy i zwykle przy puszczaniu kluczyka zapala. Gdybym przytrzymal troche dluzej to potem nie moge go...
Witam.Jestem nową osobą na forum i mam nadzieje ze temat zamieśćilem w odpowiednim dziale.Posiadam auto marki Peugeot 106 slnik 1,1 93 rok . Problem polega na tym że gdy zgasze slilnik i po około godzinie chcę go ponownie uruchomic to muszę dłużej kręcic a jak odpali to z tlumika wydostanie sie czarny dym. Jesli go zgaszę i ponowie odpale zaskakuje...
Mam od dwoch dni poważny problem z uruchomieniem auta (Laguna 97' 2.0 8V). Otóz silnik zarowno na gazie jak i na benzynie nie chce uruchomic sie, a gdy uda sie w koncu to jedzie normalnie, nic sie nie dzieje. Ostatnio musiałem ratowac sie pchaniem (wiem ze nie mozna , ale nie było wyjscia). Niepokojąca rzecz to to ze kontrolka wtryskow nie gasnie (...
Można zrobić jeszcze dwie rzeczy. 1. Na przewód zasilania paliwem założyć przed filtrem gruszkę do pompowania paliwa i pompując przed i podczas uruchamiania zobaczyć czy nastąpiła poprawa. 2. Uruchomic i zagrzać silnik do otwarcia termostatu, a nastepnie schłodzic samą pompę polewając ją chłodną wodą i zobaczyc jak odpala. Jeśli to nie pomoże to należy...
dzis rano nie moglem uruchomic samochodu bo migala lampka fabrycznego immobilajzera. dopiro po kilkakrotnym wyjeciu i ponownym wlozeniu kluczyka udalo sie odpalic.kiedys juz tez tak bylo. co to moze byc? samochod to passat b5 r 1998 silnik 1,9 tdi
Mam problem z moim Fiatem. Otóż od dwóch dni trudno uruchomić silnik normalną procedurą. Po przekręceniu stacyjki nie działa rozrusznik /nie ma obciążenia wskaźników, nie działa pompa paliwowa/. Gdy wrzucę wsteczny bieg i przekręcę stacyjką wówczas zaczyna działać pompa paliwowa i po wrzuceniu na luz mogę odpalić samochód. Świeci kontrolka silnika....
Czy po pierwszym uchomieniu silnika kazde nastepne uruchomienie samchodu jest trudne ? Opisz czy temp. ma jakies znaczenie.
Witam wszystkich ponieważ jestem nowy na forum.... założyłem ten temat na paru forach o car audio ale tam nie doczekałem sie żadnej sensownej odpowiedzi. Mam pewien problem z radiootwarzaczem Blaupunkt Calgary MP36. Mianowicie czasem gdy włączony jest silnik, radio włącza sie normalnie ale nie słychac żadnej muzyki....tak jakby głosniki były nie podłączone....
Sprawdziłbym przelewy. Może się okazać, że jeden leje a wówczas uruchomienie silnika będzie baardzo trudne bez wspomagacza. Poprostu ciśnienie na listwie paliwowej będzie za niskie.
Tinny 1 nie wiem, o czym piszesz, ale alternator w samochodzie osobowym rzeczywiście ładuje dużym prądem jednakże tylko kilka sekund po uruchomieniu silnika (zwłaszcza tego, który trudno jest uruchomić). Chyba, że odczytujesz dane z tabliczki znamionowej alternatora i je nam tu podajesz. Inna sprawa to uszkodzenie regulatora napięcia. A co, jeździsz...
witam,mozna sie nasmiac i to do oporu, /pozytek z tego taki,ze smiech to tez zdrowie/, ale moge tylko w calosci zgodzic sie z fantomem,otoz wy "mlodzi" macie wszyscy racje , ze auto sluzy do jezdzenia , a nie stania w garazu. no wlasnie ;TO DLACZEGO 'GRZEJECIE' TE SILNIKI NA POSTOJU !!!!!, przeciez wtedy wystepuja najwieksze zuzycia elementow silnika,...
Hmm. Raczej to nie jest możliwe, podłączyć silnik na 230 pod gniazdo 3-faz to nie jest problem ale na odwrót jest dość trudne. Najlepszym sposobem była by wymiana silnika.
MAM RROBLEM Z GOLFEM 1.6 NA MONO WTRYSKU GDY SILNIK JEST ZIMNY TRUDNO GO URUCHOMIĆ.WYSTARCZY ABY TYLKO RAZ ZAŁAPAŁ TO PÓŻNIEJ PALI BEZ NAJMNIEJSZEGO PROBLEMU . NIE MA ZNACZENIA CZY JEST NA BĘZYNIE CZY NA GAZIE . PO ZATYM NIE MA Z NIM ŻADNYCH PROBLEMÓW.
Ja mam poważne wątpliwości czy zasilacz 10A impulsowy pozwoli wystartować temu silnikowi, niezniszczalny dla tego zastosowania będzie transformator z prostownikiem i kondensatorem. Ten układ startu z postu #5 może zadziałać, tzn ze pozwoli na łagodny rozruch silnika od pompy, ale silniki na 24V zanim wystartują stwarzają bardzo trudne warunki rozruchu.
To jest raczej automat niz robot opisany silniczek jest mi potrzebny do zamocowania w jednym miejscu na rurze pcv, potrzebny mi jest do tego aby w tym przypadku pilka ping pongowa przy starciu z nim poleciala zgodnie z obrotem siilniczka tylko ze z duza predkoscia... to nie jest nic zaawansowanego chodzi mi tylko o uruchomienie go, naprawde nic wiecej...
przy dvd, drukarkach etc raczej sa silniki krokowe więc jeśli ma więcej niż dwa kabelki to odpuść sobie podłączanie do zasilacza :) Najwyżej będzie dym :P Taki silniczek można uruchomić. Zrobił to między innymi autor tego filmiku. Nie bójmy się silników krokowych.Wykonaie takiego sterownika nie jest aż takie trudne ;) https://www.youtube.com/watch?v=ioF9j7t_...
Wydolność zasilania paliwem oczywiście/trudno powiedzieć czy co do składu czy ilości/.
zyskujemy tylko ewentualnie zwłokę po wyłączeniu/zgaśnięciu silnika że można w ciągu np 30sek ponownie go odpalić bez rozbrajania, Moim zdaniem jest to najważniejsza funkcja, która koniecznie powinna być w każdym zabezpieczeniu ze wzgledu na bezpieczeńswo ruchu drogowego. Można sobie wyobrazić nieoczekiwane zatrzymanie silnika na przykład na torach...
Tak, tak, ja natomiast widzę marne szanse na twoją naprawę, bo tu jedno wchodzi w drugie. A tobie się nawet nie chce do kostek zajrzeć, wziąć miernika i sprawdzić, no trudno.
Trzeba się od razu drzeć? Nie zraża mnie to przed dalszymi próbami pomocy Kolegom na forum.... 4mm, a nawet 4,5 mm to już na czas normalnej eksploatacji - to jest naturalnie prawidłowe. Czasem jednak w kłopotach leciuteńkie opóźnienie zapłonu dawało mi łatwiejsze odpalenie (przy kłopotach z np. gaźnikiem) następnie, gdy już się "rozchodził" - powracałem...
Witam czytających. Wczoraj uruchomiłem w/w silnik i działał prawidłowo. Jednak po którymś tam uruchomieniu podczas pracy zgasł. Od tamtej pory silnik stracił wolne obroty, trudno jest go również uruchomić. Procedura uruchomienia jest taka: 1. Wykręcić świecę 2. Wyciągnąć dźwignię ssania 3. obrócić kilkukrotnie silnik szarpakiem 4. Zamknąć ssanie 5....
Jest to opel kadett z silnikiem c14nz na monowtrysku. Spalanie mam w granicach około 8-9l/100km. Chciałbym podłączyć go pod kompa i ustawić (lub wgrać nowsze oprogramowanie) abym go mógł odpalić w trybie awaryjnym na LPG bo narazie nie mogę. Gdzieś jeszcze wyczytałem na jakimś forum że dostęp do kalibracji może być zabezpieczony jakimś kodem, prawda...
Trudno o wyjaśnienie dla "samoróbki". Przetestuj działanie dogrzewacza przy uruchomionym silniku przy wyłączeniu i załączeniu tego przycisku.
Cześć, Ostatnio zabrałem się za odratowanie wski 125. motor stał 30lat u mojego ojca w szopie. kupiłem nową świecę, zestaw naprawczy do gaźnika zmontowałem, dałem świeże paliwo i niestety mam problem z którym nie bardzo wiem jak sie uporać. otóż: bardzo bardzo trudno jest mi uruchomić silnik. jeżeli już się uda jakoś odpalić to jedynie pomaga trzymanie...
:arrow: Samochód ten kupiłem żonie tydzień temu. Oczywiście z pustym bakiem. Na najbliższej stacji benzynowej zatankowałem pod korek. Po przyjeżdzie do domu, po chwili chciałem uruchomić silnik i trudno było go zapalić. Przypomniałem sobie, że czytałem na forum jak toś w podobnej sytuacji poluzował korek paliwa. Zrobiłem to samo i samochód pali na dotyk....
Witam. Silnik ma stojan złożony z pakietu blach więc to silnik uniwersalny. Trudno powiedzieć czy szeregowy czy bocznikowy, na wszelki wypadek połącz stojan i wirnik szeregowo.
Witam Posiadam rozdrabniacz frezowy do gałęzi. Silnik w nim startuje losowo. Od dłuższego czasu trudno go uruchomić, słychać jedynie buczenie. Po rozebraniu wirnik i przekładnia obraca się swobodnie. Silnik ma moc 2.8kW, zaś kondensator rozruchowy 25µF 500V. Czytałem, że kondensator powinien mieć pojemność 60-70µF na 1kW. Zgłupiałem i proszę...
Dziękuję za odpowiedz. To chyba jak dla mnie za trudne . Pozdrawiam
Tak, dwukrotnie odłączyłem klemy jeszcze przed świętami - bez zmian. Przed końcen roku (28 12 2010) elektryk robił mi alternator i wówczas akumulator był odłączony na około 2 godziny. Problem wystąpił już po kilku dniach - 02 01 2011r. - po kilku minutach od odpalenia, silnik zadławił się i zgasł. Każde następne uruchomienie jest trudniejsze i towarzyszy...
i czujnik cisnienia jest tak trudno zdiagnozowac?
Obawiam się że to nie jest silnik klatkowy tylko BLDC. Uruchomienie tego przy pomocy zwykłego falownika będzie trudne. Dobrze się obawiasz. To na 100% silnik BLDC (ew. PMM) i nie ma ŻADNYCH szans uruchomić go na typowym falowniku do silniów klatkowych. wszelki wypadek zakupiłem oryginalne sterowanie, ale trzeba będzie wysterować oryginalne sterowanie.......
(at)cyebr_viper Sprawdź dokładnie ile masz przewodów wychodzących z silnika, bo w trzy trudno uwierzyć przy tym silniku. PE oczywiście nie liczę, a silnik uruchomiłeś, tyle ze z odwrotnymi obrotami. Istnieje jeszcze taka możliwość, że stary wyłącznik po wyłączeniu zwierał jakieś styki i silnik wtedy był hamowany dynamicznie. Natomiast odwrotne obroty...
trudno uruchomic silnik pralki uruchomic trudno włączyć trudno wyłączyć
syrena niebieski biały czerwony prędkość nagrywania magnetofon szpulowy żarzyć kontrolka drzwi
technics instrukcja obsługi śmieszne obrazki
Jak uruchomić generator 50kW z silnikiem 2.2kW? Oznaczenie diody BN - interpretacje i zastosowania