Skoro nie ma silniczka to steruje obrotami przepustnica tak jak mówisz.Chyba gościu nie jest aż tak głupi żeby tego nie zauważyć?Silnik na 100proc łapie lewe powietrze .Zatkaj kartonikiem szczelnie dolot i zobacz czy zgaśnie od razu prosty jak cep samochód.
możę warto sprawdzić czujnik temperatury silnika być może przewód jest przetarty i dostaje błędne sygnały i włącza ssanie
Weź miernik i zobacz czy na świecach żarowych po włączeniu kluczyka pojawia się prąd. Jeśli nie patrz bezpiecznik i przekaźnik. Jak długo świeci kontrolka os świec?? Odepnij na chwilkę kable z czujnika temp. i włącz zapłon zerkaj na kontrolkę od świec. Na włączonym zapłonie odczekaj około 30 s i spróbuj uruchomić mobila.
Zgadzam sie z przedmowca , to moze byc kostka stacyjki , to czesta usterka golfa III . A co do mrugajacej kontrolki od swiec , to swiadzy raczej nie o awarii swiatla stop , ale najprawdopodobniej o usterce wylacznika krancowego pedalu hamulca , wylacznik ten odgrywa znaczna role przy sterowaniu silnika , bowiem w momencie jego nacisnienia , trzymajac...
Przestańcie.....w Touranie nie ma żadnej 109tki, skończyło się :wink:
pompa, lub wtryski lub zasyfiony przewód paliwowy Dodano po 1 albo cos z komputerem
turbina kręci się bez minimalnego oporu bardzo lekko nic nie trze nie a silnik przy starcie jak by ledwo dyszał. Bo obciążenie ma charakterystyke wentylatorową wraz z obrotami opór mechaniczny rośnie kwadratowo. Obciążony znamionowo zużyje dziennie 140zł.
Wysypał się ews. Trzeba było go na nowo zaprogramować, koszt 500 zł, auto pali z kluczyka.
Audi Q7 3.0 TDI, problem z odpaleniem. Usterka sporadyczna, auto odpala normalnie, ale czasem psikus i nie odpala, rozrusznik nie kręci, błąd czujnika hamulca, błąd zablokowania rozrusznika, ale jak ruszam stacyjką, to kręci, lecz nie pali. Do tej pory, posiłkując się plakiem, odpalał, ale już drugi raz zgasł w czasie jazdy i plak nie pomaga.
witam, opisujesz klasyczny przypadek uszkodzenia cewki zapłonowej. Miałem to samo. Pozdrawiam
panie kmieciu jak byś się coś znał to sam kod AFN wszystko o silniku mówi Dodano po 6 ostatnio ten temat był poruszany z golfem 4 sprawdź jeszcze jaki jest kąt wtrysku oraz jaka jest dawka rozruchowa podczas krecenia rozrusznikiem
Dodatkowy włącznik nie usunie usterki ale jej objawy zniknął. Bo po co w nowszych modelach jest 2 sek dobijanie ciśnienia paliwa. Właśnie po to by takie niewielkie nieszczelności ,które nie mają wpływu na dalszą prace, nie miały także wpływu na odpalenie. w tym też jest... Dodano po 5 Podłącz pod komputer,stawiam na czujnik temperatury płynu chłodniczego...
Fabryka ustawia przerwy na swiecach 0,6 silniki starszego typu{przerywacz w aparacie} 0,7 w instalacjach zmodulami elektronicznymi ma byc 1mm ja osobiscie mam 0,9 i wszystko jest ok!
Raczej nie ,silnik czyściutki, co ma przebiegu chyba około 50000km mimo wieku,wiadomo kamper.A na zimno pali bez problemu, i potem jazda ok.Oleju raczej też nie bierze
Masz błędy mieszanki więc rozjeżdża się mapa benzyny. Źle ustawiony LPG lub szwankuje przepływomierz. Wykasuj błędy, wykasuj adaptacje i zrób trochę kilometrów na samej benzynie. Sprawdź czy będzie lepiej odpalał. Wiem że to trochę zaboli przy tych cenach ale raczej innego wyjścia nie ma. Jeżeli będzie widać poprawę i błędy się nie pojawia to trzeba...
kolego masz tu dużo o tico poczytaj :idea: :idea: :idea:
Przewód z filtrem łatwo wydłubać przez wlew paliwa (pinceta) i można oglądnąć, warto przedmuchać filtr powietrza, popatrzeć czy nie zaciągnęło do gaźnika brudu, bo jak jest to czyścimy gaźnik. Świeca pewno też się prosi o czyszczenie lub wymianę.
Sonda przed katalizatorem , na rozgrzanym silniku , na wolnych obrotach , winna oscylować z częstotliwością 1Hz , pomiędzy 0,2 a 0, 9V. Sonda nie ma nic wspólnego z trudnością z uruchomienia silnika!
Błędu od czujnika temp nie musi być ale warto by było podejrzeć jaką temp. widzi sterownik - na zimnym nie odpalanym silniku.
Witam wszystkich uzytkownikow Nissanów chciałbym zapytać czy może ktoś miał problem z nissankiem note 2015 rok 1.2 benzynka otóż jest bardzo dziwna sprawa po wymianie rozrządu nie chce odpalić, nie ma żadnych błędów i jeszcze jedna bardzo dziwna sprawa otóż po zakręceniu kluczykiem silnika na 1 cylindrze nie ma iskry a na 2 i 3 tylko raz skoczy i to...
Witam. Może aku nie trzyma lub coś pobiera np. radio, uszkodzony alternator- diody, regulator napięcia. Sprawdź ładowanie. Może też być problem z rozrusznikiem- szczotki, tulejki na wirniku mają duży luz, bendiks.
Jest jeszcze jedna możliwość - olej może naciekać na tłok. Tak czy inaczej głowice do zdjęcia.
Masz vaga to sprawdź czy widzi obroty.
Jak jest LPG to wymień paliwo na nowe.
Witam, odgrzeje temat, ponieważ mam podobny problem z Volvo s80 2.9 196KM rocznik 2003, od jakiegoś czasu trzeba bardzo długo kręcić żeby odpaliło, jak już odpali to pracuje normalnie i na PB i LPG, przy kręceniu wskazówka obrotomierza faluje, aku jest nowy, nie chciałbym na darmo kupować alternatora czy rozrusznika dlatego proszę o pomoc, jeden z kolegów...
A gdzie znajduje się ten przekaźnik?
Czujnik ciśnienia paliwa na listwie , regulator ciśnienia na pompie sprawne ? W tym aucie jak jest jakakolwiek nieszczelność w układzie paliwa na powrocie (z listwy czy z wtrysków) to będzie problem z odpalaniem . Przy pompie wysokiego ciśnienia jest pompka wstępna (wielkość jak pudełko zapałek) lubi się ukręcić ośka.
Podaj numer sterownika EMS lub vin chociaż. Dodano po 1 Tu Masz opis tak na czuja... :D Napięcie akumulatora Opis Napięcie akumulatora miało wartość niższą niż dopuszczalna. Wartość napięcia wynosiła 9 V lub mniej przez 0,2 s. Przyczyna Usterka może wystąpić w trakcie rozruchu zimnego silnika, jeśli akumulator jest słaby. Uwagi Jeśli napięcie jest za...
ja mam podobny problem gdyz przyjechalam z pracy i bylo wszystko ok.za godzine chcialam uruchomic samochod i kiedy puszczalam noge z gazu gasl.teraz juz po odpaleniu dziala tylko 3 sek i gasnie.nie da sie jechac.co robic?vw polo 1.2 2003 12v Dodano po 1 chcaialam jeszcze dodac ze swiece i cewki zostaly wymienione i nic Dodano po 2 a moze ty byc mi cos...
Witam mam mały problem wymieniłem w moim mercedesie c220 wszystkie 4 swiece na nowe i dalej ma duze poblemy z odpalaniem i nie gasnie kontrolka od swiec zarowych, po zapaleniu silnika sie pojawia i po dłuszym czasnie gaśnie, jakie mogą byc tego przyczyny??
Wymieniłem baterie i jeszcze raz zaprogramowałem kluczyk ale dalej to samo
Błędy sprawdzałem na komputerze programem i nie ma, a czujniki poprzekładałem z dobrego silnika. Wszystkie cztery uszczelki na kolektorze ssącym wymieniłem na oryginalne, plus ta małym wężyku 1 małą, właśnie na tym nim nie było żadnych obejm i mnie to dziwi..
a może jakiś przekaźnik
Witam! Mam poważny problem z moim Montereyem (1998r). Zawsze rano, po postoju przez noc, ciężko go odpalić... Dość długo kręci, kręci i po czasie odpala, ale to trwa naprawdę długo. Jednak jak już odpali to pali cały dzień dobrze i przy kilkakrotym gaszeniu i uruchamianiu ponownym w ciągu dnia jest ok. Dodam, że temperatura powietrza nie ma w tym przypadku...
Na początek dobrze by było wyciągnąć rozrusznik, później można założyć drugi albo naprawić stary.
Masz na myśli sprawdzanie bez fajki, tzn sam przewód? Jeśli tak to to już sprawdzałem, iskra jest ale prawie nie widoczna. Kupię nowy kondensator może to jest przyczyną. Chociaż wydaje mi się że bez kondensatora tez powinna być iskra
Czy to silnik om651?
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa, czy odpowietrzenie zbiornika działa. W Scanii euro 6 przeważnie pomaga wymiana filtra paliwa .
Witam czy ktoś może mi pomóc. Mam Opela Astre II G 2,0 DTL z 1999. ostatnio miałem przypadek ze auto nie chciało zapalić. nie rano ale w samo południe ( przez godzinę nie mogłem jej odpalić ale wróciłem za jakieś dwie godziny i zapaliła bez problemu) dowiedziałem sie ze te modele do któregoś roku wychodziły z jakąś wadliwą częścią która niby mieści...
A czy filtry wymieniłeś wcześniej,Głównie chodzi o paliwa) czy w ten sam dzień, w który nie zapaliło? Mam rozumieć, że to diesel jest?
Poszperałem w necie i znalazłem co prawda w j. rosyjskim opis układu zapłonowego, i z rysunków wynika że zapłon ustawia się tylko w silnikach 2,8l V6 a w moim nic chyba że czujnikiem zamontowanym właśnie między silnikiem a skrzynią biegów, też wątpię że czujnik sam się przestawił, chyba że powoli nawala i to może być przyczyną? Choć jak już zapali to...
Hej, podgrzej sam sterownik silnika i zobacz czy zapali.
1. Problem z zapaleniem silnika zarówno na benzynie jak i na gazie. Po chwili kręcenia czuć niespaloną benzynę lub gaz. 2. - Sprawdzałem kilka cewek zapłonowych z modułami i nic. - Inny sterownik do silnika, też nic - inny czujnik obrotów wału, też nic - podłączyłem innymi przewodami czujnik obrotów wału i cewkę, też nic - wymieniałem świece, też nic...
Na komputerze wyskoczył błąd przepustnicy (obwod otwarty lub zwarcie) A jak już się rozgrzał to nie falowały Ci obroty na luzie? Dodano po 1 Na komputerze wyskoczył błąd przepustnicy (obwod otwarty lub zwarcie) po usunięciu i ponownym sprawdzeniu błędów nic nie wykazało Możliwe że masz uszkodzony czujnik TPS (położenia przepustnicy) i dlatego masz...
Usuń zanieczyszczenia z gaźnika, udrożnij dysze, zamontuj poprawnie gaźnik, wlej świeżą mieszankę paliwa z olejem, sprawdź filtr powietrza i w drogę. Oczywiście silnik "zaskoczy" pod warunkiem, że jest sprawny tj. że ma on właściwą kompresję. O badaniu sprawności ssania jest wiele informacji na forach internetowych. Moduł nie ma wpływu na poziom paliwa...
Niekoniecznie; oczywiście warto sprawdzić zapłon. Ale i uszczelniacze wału, kranik, korek baku. Określenie "wydaje się" nie przystoi w technice: wydaje się panna za mąż...
witam , problem z uruchomieniem silnika nie ma reguły czy zimny czy ciepły czasem zapali na pół obrotu a czasem trzeba krecic i zakopci nawet gdy sie go zgasi i zaraz próbuje zapalić to kreci kilka razy az w koncu zapali ale zakopci na siwo nie mam pojecia co to moze byc , rece opadaja.... 130km 1,9 tdi na pompowtryskach....RATUNKU!!!. W sofcie zostały...
Witam, mam pytanie odnośnie zasilania czujnika wału w wyżej opisanym modelu. Z tego co zmierzyłem dochodzi do niego 2.54 v. Prośba o podpowiedź jakie jest prawidłowe napięcie zasilania tego czujnika. Czujnik oczywiście wymieniony, usterka nadal aktywna objawia się trudnością w uruchomieniu silnika. Pozdrawiam.
Napięcie ładowania powino wynosić od 13,6V do 14,4V. Jeśli mieści się w tych granicach, to alternator i regulator działają prawidłowo. Jeśli w czasie jazdy zmiana świateł powoduje np. wyłączenie radia, to gdzieś jest złe, skorodowane, lub poluzowane połączenie. Wzrost napięcia ładowania do 14,6 V nie spowoduje szybkiego zniszczenia akumulatora, ale...
Sprawdził bym gaźnik. Może wystarczy przeczyścić, ale jak to chińczyk to mogło się tam coś uszkodzić lub rozregulować. Mój kolega co roku wymienia gaźnik, bo w chińczykach to częsty problem, nie opłaca się naprawiać jak kosztuje 40zł.
Łożyska pewno wywalone i klei wirnik do stojana. Przez te pięć dni można było już 10 razy ustrojstwo uruchomić.
Przedwczoraj robiłem clio z takim silnikiem, odpalał tylko na plaku. Przyczyną były spalone 4 świece żarowe. W tych samochodach w zbiorniku paliwa jest zawór zwrotny na rurce zasysającej paliwo, taka czerwona, elastyczna membranka, jak nie działa prawidłowo to układ paliwowy się zapowietrza i są trudności z uruchomieniem silnika
nieszczelność w okolicach filtru paliwa
Czym diagnozowane? Nie jakimś tanim kabelkiem? Auto z gazem, czy bez? Może jednak pojedź do kogoś RZETELNEGO.
Witam Tak jak w temacie tylko z tym, iż przy rozruchu gdy silnik jest zimny uruchomnienie go trwa trochę, nierówne obroty, gaśnie (chyba że w czasie gdy spadają obroty będę dodawał mu gazu-cylkicznie-ale to i tak dopiero po chwili), przy nagrzanym silniku objawy ustępują i rozruch jest od tzw.przekręcenia kluczyka. Problem zanika po nagrzaniu silnika....
Dziękuję płetwa już go zamówiłem -:) Kondensator miał tylko pojemność 8 uF . A powinien mieć 18 uF . Sprawdzili mi to w zakładzie naprawy sprzętu RTV .
Przecież to staroć jest. Polej na głowicę pompy zimna wodą jak zapali to masz już przyczynę.
Za silnikiem patrzą z przodu. Szukaj na rysunku.
Kolego jeżeli silnik nie rusza lub rusz z oporami to albo padło mocowanie rolety, albo padła silnik rurowy. Silnik to nic innego jak napęd z przekładnią planetarną, w której jest klika plastikowych rolek zębatych które jeżeli masz dostęp do napedów z demobilu to z kilku uda się złożyć jeden, ale nie polecam , kupa roboty a mizerne efekty. jak ci się...
Jak już wymienisz "układ WN" i objawy nie ustąpią, to zmierz ciśnienie sprężania.
Witam. Od tygodnia mam problem z uruchomieniem ciepłego silnika ( zimny zapala bezbłędnie,nawet przy niskich temperaturach).Podejrzewałem świece więc je wymieniłem.do baku wlałem trochę denaturatu i nic się nie poprawiło.Przy rozruchu tak to wygląda jak by go zalewało i przy dłuższym kręceniu rozrusznikiem odpali.Proszę o poradę i wskazówki jak tą usterkę...
Jeśli napięcie byłoby cały czas na świecach to rano na pewno by nie odpalił, bo akumulator by tego nie wytrzymał. Właściwie dokonujesz pomiaru? Czarny przewód miernika do minusa akumulatora, a czerwony do przewodu zasilania świecy. Trudności z uruchomieniem silnika wskazują na uszkodzenie świec.
Dzięki za wszystkie rady. Dziś po południu zabieram sie za sprawdzenie wszystkiego i dam znać co i jak w przyszły tydzień. Gdyby jednak miało to znaczenie to dodam, że na hol samochód zapali chociaż trzeba go kawałeczek pociągnąć, a jak juz zapali to trochę się dławi - wrażenie że jeden lub dwa gary nie pracują prawidłowo. Dopiero jak troszkę pochodzi...
Czy ktoś może mnie uświadomić co moze być,natomiast jak jest zimny silnik(po nocy)zapala od kopa (2 razy podgrzewanie świec żarowych) natomiast jak jest ciepły wogóle nie idzie go uruchomić ,kręci rozrusznik i silnik a nie łapie.Jest to Sierra 2,3dD silnik Peugeot.Liczę na waszą pomoc. z góry dzięki i pozdrawiam :cry:
Wybacz ale jestem mechanikiem etc. chcecie mi powiedzieć że co drugi uzytkownik ma problem z pracą komputera, albo że jestem jedyny? jak tak rada typu wymiana komputera lub gdzie sie z tym udać etc? Regulamin pkt 11 wraz z podpunktami. Popraw temat! <Błażej>
jest następujący problem.gdy silnik jest zimny są wielkie trudności z uruchomieniem go.Gdy załapie i chwilę pochodzi to problemu z uruchomianiem już nie ma. za wszystkie sugestie co do tej usterki z góry dziękuję AndrzejN.
Przewód + idzie do sterownika silnika A później na pompę stacyjka założona nowa wczoraj Zmierzyłeś, jakie natężenie pobiera pompa na dodatkowym przewodzie podczas odpalania silnika i jego pracy?
Siema i co rozwiązałes problem? Mam to samo.
Czujnik temperatury silnika
Jeśli w sterowniku masz błąd synchronizacji wałka rozrządu to znaczy, że jak przyjechałeś wieczorem to zaparkowałeś auto na biegu zamiast na hamulcu ręcznym. Tak było??? Niestety, ale najprawdopodobniej przeskoczył rozrząd przy próbie uruchomienia silnika.
objaw typowy dla opla 1.4 jest to modul zaplonowy znajdujacy sie kolo cewki zaplonowej wiem z wlasnego doswiadczenia mialem juz kilka takich przypadkow pozdrawiam marek
Witam. Niewiem czy u pana poskutkuje,umnie było to samo gdy miałem świece 4 elektrodowe,po zmianie na dwu elektrodowe miałem spokuj na jakieś 40 tyś km i znów ostatnio zaczęło sie od nowa ale po ustawieniu pszerwy elektrod świecy wszystko wruciło do normy.Okazało się że mimo iż świece były czyste elektrody się nadpaliły i po zwiększeniu się pszerwy,na...
A wiec tak jak wyzej sprawdzilem przeczyscilem i zapalał i gasł . Na drugi dzień Pierwsze odpalenie ciezko pozniej juz ok i sam sie naprawil jedynie wolne obroty jakies niestabilne i lekko przygasal . Profilaktycznie wymienilem pompke i niby ok
Silnik po uruchomieniu działa sprawnie, ma cztery lata. Jedynym problemem jest uruchomienie silnika.
W/g papugi , takie piki /około 200v/ powinny być na sterowaniu na wolnych obrotach. Wypadanie zapłonu rozumiesz - brak iskry , sprawdzałeś?
zuzyte mebrany
Silnik zapala po długim pompowaniu pompką (15 razy) i gaśnie jeśli w porę nie zacznę pompować pompką aż się nagrzeje. Jaka to przyczyna?
Na czwartym lub trzecim / cylindrze/ przewodzie WN jest ceweczka , sprawdź czy się nie naderwała. Masz trudności z uruchomieniem silnika?
Witam. Po miesięcznej przerwie chciałem odpalić vivaro. Wcześniej chodził beż zastrzeżeń. Mianowicie nie pali się lampka grzania świec. Wymieniłem na nowy przekaźnik świec żarowych ale nie pomogło. Błędy jakie widniały to p1826-6b oraz p1836-6a Nie mam pojęcia co dalej patrzeć. Wiązki przepartrzone .. Auto to vivaro 2003r silnik 2.5 cdti 135km AI: Czy...
R 21 Typ silnika F3N.Komputer S101263101C Bendix. Problem z uruchomianiem zimnego silnika. Po dłuższym kręceniu rozrusznikiem odpala i ma wysokie obroty,które nie chcą spaść lub ma niskie obroty i silnik się dławi przy wciśnięciu gazu.Proszę o pomoc.Za wszelkie podpowiedzi dziękuję. mój mail: jozef_56(at)o2.pl
Szczotki na rozruszniku lub stacyjka ( nie łączy 50 -tka). Spróbuj na krótko uruchomić - podaj 12V bezpośrednio na cewkę automaty rozrusznika.
Ile przebiegu ma samochód? Może oringi na pompowtryskach już puszczają i paliwo się cofa.
W Matizach występował problem z modułem optycznym w aparacie zapłonowym i w pierwszej fazie często dawał podobne objawy sporadycznych trudności z uruchomieniem silnika. Kolejna częsta usterka dotyczyła cewki zapłonowej, a konkretnie uszkodzenia jej izolacji, przez co iskra skakała po korpusie do podstawy (masy). Wysoka temp. silnika, to niezależna sprawa.
Ja też mam SR 50 CE i już przejechał 30 tys. KM i nic mi sie nie psuło w układzie zapłonowym i powiem wam że lepiej dać dla kogoś kto tylko sie simsonami zajmuje i wam naprawi niż samemu grzebać bo można w nim nieźle narozwalać i tylko potem wieksze koszta bedą:)WYdaje sie że wszystko banalne a mały szczegól zawazy na mocy silnika, Ja miałem wyprzedzenie...
Jest pod akumulatorem na łączeniu skrzyni i silnika taki motylek na 2 śrubki na klucz 10 .Do benzyny jest inna opornosc niż do diesla .Tu około 840 ohm .Nie wiem jak z dojsciem u ciebie bo robiłem to w reno thalii i clio.I dalo się wymienić bez problemu .Potrzebny klucz oczkowy 10.
fiesta 1,3 sil.typ GFJ prod.1994.mono wtrysk, trudności z uruchomieniem zimnego silnika po odpaleniu nieruwna praca gaśnie,im cieplejszy dłużej pracuje przy szypkim wciśnięciu pedału gazu zaczyna się" zatykać" po chwili z oporami rozwija pełną moc.Był uszkodzony(upalony żółty kabel) potencjom.przepustnicy został wymieniony na nowy.proszę o wskazówki...
W związku z licznymi pytaniami o tą przeróbkę, przedstawiam gotowe rozwiązanie. W przypadku trudności z uruchomieniem silnika lub strzelaniem w kolektor ssący, należy zamienić miejscami przewody impulsatora indukcyjnego.
Witam. Źle ustawiony rozrząd oczywiście że może powodować trudności w uruchomieniu silnika a przestawiony o kilka zębów doprowadzić do jego uszkodzenia. Co to znaczy pompa nie podaje? Kto i jak to sprawdzał? Proszę o jakieś dane.
A moze zapłon ????
Cenna uwaga, musze to przeanalizowac dokłądnie, w skrajnym przypadku mogę wciąż stworzyć taki kanał. Póki co, mam problem z uruchomieniem silnika :)
Mam Fiata Uno 1.5B 87r i problem bo nie mogę go uruchomić jak jest zimny jeśli trochę złapie temperaturę pali bez problemu może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem i pomoże mi proszę o pomoc Wiktor
Trudności w uruchomieniu silnika zwłaszcza zimnego jest normalną rzeczą po wymianie pierścieni. Trochę czasu i pierścienie się dotrą i będzie wszystko w porządku pod warunkiem że pompa w porządku i KWZ też dobrze ustawiony.
Interfejsy na USB są tańsze niż na BT, tylko trzeba poszukać. BT są bardzo problematyczne. Spróbuj odkręcić korek paliwa przed uruchomieniem silnika... ale generalnie ten typ tak ma. Pomaga lekkie dodanie gazu przy uruchamianiu ciepłego silnika.
Witam pojawił sie problem rano na zimnym silniku nie chce chodzić silnik tylko rozgrzać do 90 C Po tym już problemu już nie ma. Podlączyłem do kompa na zimnym silniku i lambda ustawia sie na 0.43v gdzieś w połowie po czym gdy silnik sie rozgrzewa rośnie aż do 0.9 v. Gdy po z gasnięciu chce zaplić drugi raz to musze dłużej kręcić tak jakby był zalany...
Trzeba najpierw sprawdzić a potem skorygować wartość kąta wtrysku a do tego potrzebne jest podpięcie auta pod interfejs diagnostyczny na rozgrzanym silniku. Wszystko wskazuje, że u Ciebie kąt wtrysku jest mocno opóźniony. Gdyby przyczyną była wina przekaźnika to z pewnością zauważyłbyś, że przy nieudanej próbie uruchomienia silnika nawet nie mignęłaby...
Czy podczas nieudanych prób uruchomienia silnika zapala się i gaśnie na moment kontrolka świec żarowych ?
Zasil pompę bezpośrednio z flaszki ropy za pomocą kawałka wężyka
Witam Mam problem ze swoim skuterem Kingway Coliber, Skuter gdy jest zimny ciężko jest go odpalić, odpala za 50 kopnięciem po czym ze 3 razy gaśnie po ponownym kopnięciu pomału wchodzi na obroty. Gdy się nagrzeje odpala od strzała ze startera i z kopa gdy się wychłodzi z powrotem to samo. Dodam że sprawdzałem juz elektrozawór ssania Proszę was o pomoc
Kolego pasowało by podać przynajmniej model silnika i rocznik samochodu. Ewentualnie co zostało sprawdzone.
Witam,mam problem z Audi A4,silnik 1.8 5V.Auto odpala i gaśnie dopiero za którymś razem motor załapuje i pracuje normalnie.dzieje się tak niezależnie od temperatury silnika.Nie mam zielonego pojęcia co to może być,sprawdzałem wtykę przepustnicy i pompkę paliwową,wszystko wydaje się ok....chciałem jeszcze dodać że czasami auto odpala za pierwszym razem....proszę...
uruchomieniem ciepłego silnika trudności zapalania trudności uruchomić
oświetlenie kurnika rezystor objętościowy kolumna voice kraft
Jak czyścić gumowy kołnierz pralki? Data Sheet for Sensor 204NS: Magnetic or Thermal?