Podpowiesz coś więcej? Dokładniej nie pamiętam - komenda tune2fs z opcją -m rezerwuje miejsce jedynie dla roota. Pamiętaj, żeby program zawalający dysk uruchomić jako inny niż root użytkownik. pendrive nie był pełen po wyjęciu ale pod Windowsem, mimo, że pliki jpg sąwidoczne, nie chcą się otwierać. a czy przed wyjęciem Kolega wykonał sync / umount?...
Chodziło mi o model silnika, ale to już nieważne. Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa, no i oczywiście, czyszczenie gaźnika. Tym bardziej, że paliwo było w zbiorniku całą zimę. Wymiana świecy na nową, większość problemów z zapłonem w kosiarkach, to właśnie uszkodzona świeca.
Paliwo nie ma prawa odparować z komory pływakowej po kilku dniach. Jedyną przyczyną opróżnienia komory pływakowej może być tylko nieszczelny spust paliwa z komory pływakowej. Radziłbym przekazać skuter specjaliście który wyczyści gaźnik i sprawdzi jego regulację. Jeszcze jedna rada, podczas dłuższego kopania należy robić przerwy 10-20 sekund aby napełniła...
Po nocy sie zapowietrza - odpływa paliwo. Sprawdź szczelność przewodów. Najpewniejsze jest zamontowanie zaworka zwrotnego (nie pozwoli na odpływ paliwa). Jak by padły wtryski nie palił by niezaleznie od pory dnia, a u ciebie nie pali jak postoi..... pozdrawiam
Usterka prosta i typowa w reno. Masz dwa wyjścia: 1. W motylku czujnika położenia wału otwory φ=8mm powiększasz do 9 mm. 2. Wymiana czujnika.
Rolą tego zaworu jest blokowanie wracania mieszanki z silnika do króćca gaźnika. Czyli po prostu przepuszcza powietrze (mieszankę) w jedną stronę - w kierunki do silnika, jeśli jest niesprawny to mieszanka będzie cofać się z silnika do gaźnika. Po ściągnięciu króćca będziesz miał dostęp do zaworu, wtedy możesz go wyciągnąć i spojrzeć czy te cienkie...
Skoro nie znasz się na mechanice, to powiem tak. Tłok i cylinder to jak soczewka i oprawka przy okularach. Jedno musi do drugiego pasować. W pojazdach są pewne elementy które wymienia się "zestawami". Np łańcuch i zębatki. Jak wymienisz sam łańcuch i zostawisz stare zębatki, to zębatki zniszczą nowy łańcuch, a jak założysz stały łańcuch na nowe zębatki,...
Trochę mało ustaw przynajmniej na 50 i sprawdź.
Próbowałem awaryjnie odpalać na superkondensatorze (1 F do car audio). Podłączony równolegle mały prostownik - udało się tylko odpalić kosiarkę - traktorek bez akumulatora i to po kilku próbach. Zarzuciłem ten pomysł jako trudny do realizacji (niebezpieczne przypadkowe zwarcia oraz skąd ładowanie kondensatorów jak akumulatory zdechły?). Jeżeli chodzi...
Na moje wypadało by sprawdzić adaptacje, czy sonda lambda działa i czujnik temperatury silnika i czy gaz się nie sączy do kolektora na postoju przy wyłączonym silniku. Potem ewentualnie rozrząd i kąt zapłonu, ale jak na gazie działa, to później. Jeśli były jakieś rzeczy wymieniane w ramach diagnostyki, to dobrze żebyś tu o nich napisał.
Na pewno nie panewka. Panewka to by jakby młotkiem tłukł w kowadło. Pomiar kompresji by się przydał. Jak wykręcisz świece, to zobacz jaki nalot mają.
Cisnienie wtrysku 3 bar. Czyli 3x wyższe niż u ciebie.
Długo stał, weszła korozja i uszkodziła zaworek we wtryskiwaczu. Wystarczy w jednym i nie zapala ciepły. Te parametry co odczytałeś świadczą że dpf jest ok. Sprawdź co ile wypala to się upewnisz, ale to nie ma związku z rozruchem ciepłego.
Śruby nowe 8nm ale niech ktoś potwierdzi.
Na szybko możesz zrobić tak że przed nastepnym odpaleniem silnika odłacz wtyczkę od czujnik temperatury płynu chłodniczego I sprawdź czy będzie jakaś poprawa
Moim zdanie warsztaty z takim stażem szybko by uporały się z usterką. A tu serial się robi. Ktoś powiedział, rozrusznik do wymiany... A sprawdził akumulator, choćby napięcie? Przewody do rozrusznika i masowe sprawdził na spadki napięć? Może tylko zaśniedziało. brak tu jakiegokolwiek profesjonalizmu. A akurat o Irlandii mi nie pisz, źle trafiłeś. Wiem...
Zastanawiałem się kiedyś nad tym. Jeżeli grzałka będzie za słaba to trzeba będzie wsadzić mocniejszą. Wtedy mam dwie możliwości: 1) dwie grzałki takie jak ta 2) jedna grzałka 300 - 500 W W obu przypadkach niestety muszę obcinać szkło i usuwać termoregulatory. W tej chwili mam wytrawiarkę ok. 2l i grzałkę 100W. Nagrzewa się do 60 stopni w około pół godziny....
Dygresja: Mówimy tutaj o Anglikach - Myślą z reguły śrubokrętem, wymieniacze nie diagności. Połowa autek na złomie wydaje mi się jako laikowi do "postawienia", wiecie, targey dedlajny i płaca od godziny, wszyscy z przyuczenia. Pierwszy warsztat chciał kupić ode mnie auto, chcieli mi sprzedać golfa, nie chcieli oddać kluczyka. Nie chcesz wiezieć w jakim...
mam to samo, sprawdziłem wtryskiwacze i są ok, co to może być? udało sie problem rozwiązać? pozdrawiam
Trochę to po chińsku napisane. Domyślam się że na zimno na gazie odpala dobrze (tak to przynajmniej odczytałem). Więc, jeżeli jest LPG to sprawdź czy na odpalaniu na paliwie nie jest w jakiś sposób dodawany gaz. Żeby to wykluczyć, zakręć gaz na butli i próbuj odpalać na benzynie. Będzie poprawa - przyczyna nieszczelna instalacja gazowa.
najpierw sprawdzę cewkę bo słyszałem że to może być głównym powodem wcześniej nawet na zimnym nie chciał mi odpalać jak sprawdzę to się odezwę
Pierwsze próby wykonane niestety z prób podwórkowych filmu nie będzie bo jestem sam i muszę sterować więc nie mam jak filmować . Od razu wyszedł problem ponieważ drukowana zębatka obruciła się na bębnie sprzęgła i nie pojechalem dalej niż 5 metrów https://obrazki.elektroda.pl/8461058400_... https://obrazki.elektroda.pl/2961309000_...
Witam. Mam od kilku dni spory problem z moim tdi. Silnik zaczął źle odpalać zarówno jak jest zimny jak i ciepły. Do tych czas palił od dotyku. Wszystkie filtry OK, kąt wtrysku ustawiony w serwisie, Vag nie wykazuje błędów. Co dziwne że usterka wystąpiła nagle. Proszę o pomoc bo nawet mechanik wymiękł.
Świece żarowe mogą być do wymiany. To jest pierwsze co należałoby sprawdzić, gdy nie chce odpalać na zimno. Natomiast duże zużycie ON to inna sprawa. Czy kopci na gorącym? Zmierz spaliny tzn. ile tam jest CO jakie jest zadymienie, oczywiście pod obciążeniem, bo na biegu jałowym nic nie wyjdzie. Większe zużycie paliwa to w pierwszej kolejności przyczyną...
Najczęstszym problemem w tych silnikach jest filtr paliwa, który jest wkładem wymiennym z taką szeroką uszczelką u dołu filtra. Po wyjęciu wkładu filtra (patrz rysunek kolegi Gerri - poz 2), odkrywa się kanał spustowy z filtra oznaczony (przy filtrze jako ujście przez 2.1). jest on na dole filtra w tym plastikowym wałku co na niego nakłada się wkład...
Na pękniętym "gumiaku" trudno jeżdzić , nie mam mocy , strzela prycha i trudno odpala.
A witam mam dla Ciebie złe wieście nadajnik jaki zrobiłeś jest idiotycznie prosty konstrukcyjnie i trudny za razem. po pierwsze jest to sam generator dużej mocy, bez jakiejkolwiek aktywnej separacji wyjściowej co robi go bardzo nie stabilnym i zależnym od anteny. (na każdej antenie będzie działał inacze i przy każdym jej ustawianiu f też będzie sie...
Gdy zgaśnie spróbuj odkręcić korek zbiornika paliwa, zamknąć, i odpalić ponownie. Może być problem z odpowietrznikiem.
Witajcie, Mam dość poważny problem do rozwiązania.Niestety nie radze sobie jak na razie. Więc było tak wyłączyłem laptopa, włączam następnego dnia i strasznie zamulać zaczął itp itd. Wiec go zrestartowałem. Włączał się z 15 minut chyba.Włączył i ku mojemu zdumieniu po kliknięciu na partycje D pokazał się komunikat: Partycja D jest niesformatowana. Sformatować...
Na szybko został wyczyszczony kolektor dolotowy wraz z rurką odchodząca do EGR oraz przepustnica która była zalepiona olejem. Po tym zabiegu auto odżyło. Zupełnie inna jazda i odpalanie.
zawór zwrotny możesz założyć.. jeśli paliwo schodzi to przyczyną trudniejszego odpalania jest to na pewno.. może jedyną a może jedna z przyczyn..
Podejrzyj jak zachowuje się ciśnienie paliwa, bo tu prawdopodobnie jest przyczyna gaśnięcia.Sprawdz tez drozność przewodów i smok w zbiorniku paliwa.
faktycznie jak zimny silnik zgasnie na gazie to trudno odpala nawet na benzynie, trzeba rozgrzac silnik do 30 stopni i dopiero na gaz, pozdrawiam
Zmienie szczeline w świecach i bede czekał na deszcz :D
Widzę ze to stary temat ale może komuś się przyda. Winny jest elektrozawór na reduktorze. Wykręcić go, obrócić czarna uszczelek na dole trzpienia i zakręcić. Usterka z trudnym odpalaniem powinna zniknąć. Tak jak napisano wyżej - zalewa silnik gazem.
Sam sobie odpowiadam, ale temat jest już rozwiązany. Ale dla potomności podaję rozwiązanie. Przyczyną problemów był oryginalny moduł zapłonowy (CDI) Kymco. Nie dlatego, że był uszkodzony, ale z powodu jego konstrukcji. Moduł ten na wolnych obrotach opóźnia zapłon (i słusznie), a wraz ze wzrostem obrotów przyspiesza aż do obrotów granicznych (blokada),...
01177 głównie oznacza że przerwano połączenie. A nie że uszkodzony sterownik. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Nie wiem czy ja nie umiem czytać czy ty 01177 - Jednostka sterująca silnika: usterka Możliwe przyczyny Okablowanie i/lub złącze(a) z/do modułu sterującego silnika (ECM) uszkodzone Niezgodny moduł sterujący silnika (ECM) Uszkodzony...
Na moje oko to przekaźnik ten ma ze 3x6 cm. Jednak bardziej bym podejrzewał nieszczelność dolotu w związku i z trudniejszym odpalaniem i zbyt wysokimi obrotami, np wężyk między elementem który zaznaczyłeś na zdjęciach a kolektorem ssącym.
Zdalnie się nie da. Masz iskrę w prawidłowym momencie, paliwo dopływa w prawidłowych ilościach. Jest kompresja.
Dzien dobry od pewnego czasu moj golf 4 1.9tdi 130koni zaczol cieszko palic gasnie podczas jazdy nie wkreca sie n a obroty tak jak wczesniej dodam ze auto stalo 2 tyg PO powrocie z Niemiec zaczely sie dziać z nim problemy zaczol cieszko odpalac stracil moc nie pojdzie. wiecej niz 110km Na komputerze sa błędy czujnik podgrzewania paliwa i czujnik cisnienia...
Za uboga mieszanka.Zła relacja powietrza do benzyny. Za dużo powietrza. Dodano po 11 Zwróć uwagę czy papierowa zbrojona rura jest założona od obudowy filtra powietrza jest założona na osłonę kolektora wydechowego.Znajdujący się w filtrze powietrza termostat woskowy w zimowych warunkach zamyka dopływ zimnego powietrza do filtra powodując zasilanie ciepłym...
Bo cieply ma wieksza kompresje. Zacznij od pomiaru napięcia na akumulatorze podczas pracy silnika. To podstawa dalszych rozważań.
Witaj kolego, jak na moje oko to masz uszkodzony tłok - pewnie był wymieniany i ktoś zbyt szybko wykorzystywał moc, tłok został przegrzany i teraz pod wpływem temperatury puchnie, co powoduje zacieranie się tłoka o ścianki cylindra, objawem tego jest trudne odpalanie oraz osłabienie silnika. Jeśli potrafisz ściągnąć cylinder, to sprawdź tą teorię.
podpiąłem pod komputer jeszcze raz i teraz jeszcze sprawdziłem to? Knock sensor signal cyl.1 2.791V Knock sensor signal cyl.2 2.752V Knock sensor signal cyl.3 0.098V Knock sensor signal cyl.4 0.102V czy dobre są wskazania? tzn czy w cyl. 3 i 4 nie ma być więcej? Jak usunę wszystkie błędy i odpalę samochód to odpala od razu tylko pracuje nierówno przez...
Witam. Sprawdź wyprzedzenie zaplonu jak strzela z rury i nie chce odpalać. Nie jest powiedziane ze akurat 1.8mm przed gmp będzie idealnie
Witam, szukam pomocy w rozwiązaniu problemu. Renault Megane Scenic '97 1.9DT silnik F8Q pompa wtrysk. Lucas, na zimno odpala ładnie, na gorąco - nie. Żeby bez problemu odpalił na gorącym silniku - podpompowanie paliwa gruszką /powietrza w przewodach brak - mam przezroczyste/, lub, po włączeniu zapłonu - czekam aż zgaśnie immo i kontrolka świec żarowych...
Wiesz co z tego co wiem to sprawdzał czujnik temperatury
po primo swiece to mozna spawdzic zwykla kontrolka a po drugie swoje lata tez ma wiec i srpezanie mniejsze przez co trzeba troche pokrecic
1. Akumulator trzyma prąd? Ma pojemność? Nie ma tendencji do samorozładowywania się? Do jakiego poziomu spada na nim napięcie podczas rozruchu? 2. Z rozrusznika nożnego odpala od razu? 3. Czy podlanie paliwa do gardzieli gaźnika przyspiesza odpalanie? 4. Czy były przeprowadzane jakieś naprawy/wymiany/czegoś brakuje? 5. Ile wynosi kompresja?
Witam mam pytanko mam problem z moją honda nsr125 jak jeżdżę co dzień to pali na dotyk jak tylko postoji tydzień jest problem z odpaleniem po długich meczarniach odpali co może być przyczyną i jak to naprawic
trudny odpalać silnik trudny odpalać benzyna trudny włączyć trudny wyłączyć
cięcie blatu wtrysk vectra odpowietrzenie beretta
bateria parkside pralki maytag
EL34 SE – ustawienie prądu spoczynkowego dla dobrej dynamiki, bias, pomiary, marki JJ, PSVANE Cena bazy (stacji dokującej) Parkside PMRDA 20-Li B2 – ile kosztuje nowa i używana?