Podpowiesz coś więcej? Dokładniej nie pamiętam - komenda tune2fs z opcją -m rezerwuje miejsce jedynie dla roota. Pamiętaj, żeby program zawalający dysk uruchomić jako inny niż root użytkownik. pendrive nie był pełen po wyjęciu ale pod Windowsem, mimo, że pliki jpg sąwidoczne, nie chcą się otwierać. a czy przed wyjęciem Kolega wykonał sync / umount?...
Chodziło mi o model silnika, ale to już nieważne. Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa, no i oczywiście, czyszczenie gaźnika. Tym bardziej, że paliwo było w zbiorniku całą zimę. Wymiana świecy na nową, większość problemów z zapłonem w kosiarkach, to właśnie uszkodzona świeca.
Paliwo nie ma prawa odparować z komory pływakowej po kilku dniach. Jedyną przyczyną opróżnienia komory pływakowej może być tylko nieszczelny spust paliwa z komory pływakowej. Radziłbym przekazać skuter specjaliście który wyczyści gaźnik i sprawdzi jego regulację. Jeszcze jedna rada, podczas dłuższego kopania należy robić przerwy 10-20 sekund aby napełniła...
Po nocy sie zapowietrza - odpływa paliwo. Sprawdź szczelność przewodów. Najpewniejsze jest zamontowanie zaworka zwrotnego (nie pozwoli na odpływ paliwa). Jak by padły wtryski nie palił by niezaleznie od pory dnia, a u ciebie nie pali jak postoi..... pozdrawiam
Rolą tego zaworu jest blokowanie wracania mieszanki z silnika do króćca gaźnika. Czyli po prostu przepuszcza powietrze (mieszankę) w jedną stronę - w kierunki do silnika, jeśli jest niesprawny to mieszanka będzie cofać się z silnika do gaźnika. Po ściągnięciu króćca będziesz miał dostęp do zaworu, wtedy możesz go wyciągnąć i spojrzeć czy te cienkie...
Próbowałem awaryjnie odpalać na superkondensatorze (1 F do car audio). Podłączony równolegle mały prostownik - udało się tylko odpalić kosiarkę - traktorek bez akumulatora i to po kilku próbach. Zarzuciłem ten pomysł jako trudny do realizacji (niebezpieczne przypadkowe zwarcia oraz skąd ładowanie kondensatorów jak akumulatory zdechły?). Jeżeli chodzi...
Usterka prosta i typowa w reno. Masz dwa wyjścia: 1. W motylku czujnika położenia wału otwory φ=8mm powiększasz do 9 mm. 2. Wymiana czujnika.
Skoro nie znasz się na mechanice, to powiem tak. Tłok i cylinder to jak soczewka i oprawka przy okularach. Jedno musi do drugiego pasować. W pojazdach są pewne elementy które wymienia się "zestawami". Np łańcuch i zębatki. Jak wymienisz sam łańcuch i zostawisz stare zębatki, to zębatki zniszczą nowy łańcuch, a jak założysz stały łańcuch na nowe zębatki,...
Trochę mało ustaw przynajmniej na 50 i sprawdź.
Na moje wypadało by sprawdzić adaptacje, czy sonda lambda działa i czujnik temperatury silnika i czy gaz się nie sączy do kolektora na postoju przy wyłączonym silniku. Potem ewentualnie rozrząd i kąt zapłonu, ale jak na gazie działa, to później. Jeśli były jakieś rzeczy wymieniane w ramach diagnostyki, to dobrze żebyś tu o nich napisał.
Na pewno nie panewka. Panewka to by jakby młotkiem tłukł w kowadło. Pomiar kompresji by się przydał. Jak wykręcisz świece, to zobacz jaki nalot mają.
Cisnienie wtrysku 3 bar. Czyli 3x wyższe niż u ciebie.
Długo stał, weszła korozja i uszkodziła zaworek we wtryskiwaczu. Wystarczy w jednym i nie zapala ciepły. Te parametry co odczytałeś świadczą że dpf jest ok. Sprawdź co ile wypala to się upewnisz, ale to nie ma związku z rozruchem ciepłego.
Śruby nowe 8nm ale niech ktoś potwierdzi.
Na szybko możesz zrobić tak że przed nastepnym odpaleniem silnika odłacz wtyczkę od czujnik temperatury płynu chłodniczego I sprawdź czy będzie jakaś poprawa
Moim zdanie warsztaty z takim stażem szybko by uporały się z usterką. A tu serial się robi. Ktoś powiedział, rozrusznik do wymiany... A sprawdził akumulator, choćby napięcie? Przewody do rozrusznika i masowe sprawdził na spadki napięć? Może tylko zaśniedziało. brak tu jakiegokolwiek profesjonalizmu. A akurat o Irlandii mi nie pisz, źle trafiłeś. Wiem...
Zastanawiałem się kiedyś nad tym. Jeżeli grzałka będzie za słaba to trzeba będzie wsadzić mocniejszą. Wtedy mam dwie możliwości: 1) dwie grzałki takie jak ta 2) jedna grzałka 300 - 500 W W obu przypadkach niestety muszę obcinać szkło i usuwać termoregulatory. W tej chwili mam wytrawiarkę ok. 2l i grzałkę 100W. Nagrzewa się do 60 stopni w około pół godziny....
Dygresja: Mówimy tutaj o Anglikach - Myślą z reguły śrubokrętem, wymieniacze nie diagności. Połowa autek na złomie wydaje mi się jako laikowi do "postawienia", wiecie, targey dedlajny i płaca od godziny, wszyscy z przyuczenia. Pierwszy warsztat chciał kupić ode mnie auto, chcieli mi sprzedać golfa, nie chcieli oddać kluczyka. Nie chcesz wiezieć w jakim...
mam to samo, sprawdziłem wtryskiwacze i są ok, co to może być? udało sie problem rozwiązać? pozdrawiam
Trochę to po chińsku napisane. Domyślam się że na zimno na gazie odpala dobrze (tak to przynajmniej odczytałem). Więc, jeżeli jest LPG to sprawdź czy na odpalaniu na paliwie nie jest w jakiś sposób dodawany gaz. Żeby to wykluczyć, zakręć gaz na butli i próbuj odpalać na benzynie. Będzie poprawa - przyczyna nieszczelna instalacja gazowa.
najpierw sprawdzę cewkę bo słyszałem że to może być głównym powodem wcześniej nawet na zimnym nie chciał mi odpalać jak sprawdzę to się odezwę
Pierwsze próby wykonane niestety z prób podwórkowych filmu nie będzie bo jestem sam i muszę sterować więc nie mam jak filmować . Od razu wyszedł problem ponieważ drukowana zębatka obruciła się na bębnie sprzęgła i nie pojechalem dalej niż 5 metrów https://obrazki.elektroda.pl/8461058400_... https://obrazki.elektroda.pl/2961309000_...
Witam. Mam od kilku dni spory problem z moim tdi. Silnik zaczął źle odpalać zarówno jak jest zimny jak i ciepły. Do tych czas palił od dotyku. Wszystkie filtry OK, kąt wtrysku ustawiony w serwisie, Vag nie wykazuje błędów. Co dziwne że usterka wystąpiła nagle. Proszę o pomoc bo nawet mechanik wymiękł.
Świece żarowe mogą być do wymiany. To jest pierwsze co należałoby sprawdzić, gdy nie chce odpalać na zimno. Natomiast duże zużycie ON to inna sprawa. Czy kopci na gorącym? Zmierz spaliny tzn. ile tam jest CO jakie jest zadymienie, oczywiście pod obciążeniem, bo na biegu jałowym nic nie wyjdzie. Większe zużycie paliwa to w pierwszej kolejności przyczyną...
Najczęstszym problemem w tych silnikach jest filtr paliwa, który jest wkładem wymiennym z taką szeroką uszczelką u dołu filtra. Po wyjęciu wkładu filtra (patrz rysunek kolegi Gerri - poz 2), odkrywa się kanał spustowy z filtra oznaczony (przy filtrze jako ujście przez 2.1). jest on na dole filtra w tym plastikowym wałku co na niego nakłada się wkład...
Na pękniętym "gumiaku" trudno jeżdzić , nie mam mocy , strzela prycha i trudno odpala.
A witam mam dla Ciebie złe wieście nadajnik jaki zrobiłeś jest idiotycznie prosty konstrukcyjnie i trudny za razem. po pierwsze jest to sam generator dużej mocy, bez jakiejkolwiek aktywnej separacji wyjściowej co robi go bardzo nie stabilnym i zależnym od anteny. (na każdej antenie będzie działał inacze i przy każdym jej ustawianiu f też będzie sie...
Gdy zgaśnie spróbuj odkręcić korek zbiornika paliwa, zamknąć, i odpalić ponownie. Może być problem z odpowietrznikiem.
Na szybko został wyczyszczony kolektor dolotowy wraz z rurką odchodząca do EGR oraz przepustnica która była zalepiona olejem. Po tym zabiegu auto odżyło. Zupełnie inna jazda i odpalanie.
Witajcie, Mam dość poważny problem do rozwiązania.Niestety nie radze sobie jak na razie. Więc było tak wyłączyłem laptopa, włączam następnego dnia i strasznie zamulać zaczął itp itd. Wiec go zrestartowałem. Włączał się z 15 minut chyba.Włączył i ku mojemu zdumieniu po kliknięciu na partycje D pokazał się komunikat: Partycja D jest niesformatowana. Sformatować...
Podejrzyj jak zachowuje się ciśnienie paliwa, bo tu prawdopodobnie jest przyczyna gaśnięcia.Sprawdz tez drozność przewodów i smok w zbiorniku paliwa.
zawór zwrotny możesz założyć.. jeśli paliwo schodzi to przyczyną trudniejszego odpalania jest to na pewno.. może jedyną a może jedna z przyczyn..
faktycznie jak zimny silnik zgasnie na gazie to trudno odpala nawet na benzynie, trzeba rozgrzac silnik do 30 stopni i dopiero na gaz, pozdrawiam
Zmienie szczeline w świecach i bede czekał na deszcz :D
Widzę ze to stary temat ale może komuś się przyda. Winny jest elektrozawór na reduktorze. Wykręcić go, obrócić czarna uszczelek na dole trzpienia i zakręcić. Usterka z trudnym odpalaniem powinna zniknąć. Tak jak napisano wyżej - zalewa silnik gazem.
Sam sobie odpowiadam, ale temat jest już rozwiązany. Ale dla potomności podaję rozwiązanie. Przyczyną problemów był oryginalny moduł zapłonowy (CDI) Kymco. Nie dlatego, że był uszkodzony, ale z powodu jego konstrukcji. Moduł ten na wolnych obrotach opóźnia zapłon (i słusznie), a wraz ze wzrostem obrotów przyspiesza aż do obrotów granicznych (blokada),...
01177 głównie oznacza że przerwano połączenie. A nie że uszkodzony sterownik. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Nie wiem czy ja nie umiem czytać czy ty 01177 - Jednostka sterująca silnika: usterka Możliwe przyczyny Okablowanie i/lub złącze(a) z/do modułu sterującego silnika (ECM) uszkodzone Niezgodny moduł sterujący silnika (ECM) Uszkodzony...
Zdalnie się nie da. Masz iskrę w prawidłowym momencie, paliwo dopływa w prawidłowych ilościach. Jest kompresja.
Na moje oko to przekaźnik ten ma ze 3x6 cm. Jednak bardziej bym podejrzewał nieszczelność dolotu w związku i z trudniejszym odpalaniem i zbyt wysokimi obrotami, np wężyk między elementem który zaznaczyłeś na zdjęciach a kolektorem ssącym.
Dzien dobry od pewnego czasu moj golf 4 1.9tdi 130koni zaczol cieszko palic gasnie podczas jazdy nie wkreca sie n a obroty tak jak wczesniej dodam ze auto stalo 2 tyg PO powrocie z Niemiec zaczely sie dziać z nim problemy zaczol cieszko odpalac stracil moc nie pojdzie. wiecej niz 110km Na komputerze sa błędy czujnik podgrzewania paliwa i czujnik cisnienia...
Bo cieply ma wieksza kompresje. Zacznij od pomiaru napięcia na akumulatorze podczas pracy silnika. To podstawa dalszych rozważań.
Za uboga mieszanka.Zła relacja powietrza do benzyny. Za dużo powietrza. Dodano po 11 Zwróć uwagę czy papierowa zbrojona rura jest założona od obudowy filtra powietrza jest założona na osłonę kolektora wydechowego.Znajdujący się w filtrze powietrza termostat woskowy w zimowych warunkach zamyka dopływ zimnego powietrza do filtra powodując zasilanie ciepłym...
Witaj kolego, jak na moje oko to masz uszkodzony tłok - pewnie był wymieniany i ktoś zbyt szybko wykorzystywał moc, tłok został przegrzany i teraz pod wpływem temperatury puchnie, co powoduje zacieranie się tłoka o ścianki cylindra, objawem tego jest trudne odpalanie oraz osłabienie silnika. Jeśli potrafisz ściągnąć cylinder, to sprawdź tą teorię.
podpiąłem pod komputer jeszcze raz i teraz jeszcze sprawdziłem to? Knock sensor signal cyl.1 2.791V Knock sensor signal cyl.2 2.752V Knock sensor signal cyl.3 0.098V Knock sensor signal cyl.4 0.102V czy dobre są wskazania? tzn czy w cyl. 3 i 4 nie ma być więcej? Jak usunę wszystkie błędy i odpalę samochód to odpala od razu tylko pracuje nierówno przez...
Witam. Sprawdź wyprzedzenie zaplonu jak strzela z rury i nie chce odpalać. Nie jest powiedziane ze akurat 1.8mm przed gmp będzie idealnie
Wiesz co z tego co wiem to sprawdzał czujnik temperatury
Witam, szukam pomocy w rozwiązaniu problemu. Renault Megane Scenic '97 1.9DT silnik F8Q pompa wtrysk. Lucas, na zimno odpala ładnie, na gorąco - nie. Żeby bez problemu odpalił na gorącym silniku - podpompowanie paliwa gruszką /powietrza w przewodach brak - mam przezroczyste/, lub, po włączeniu zapłonu - czekam aż zgaśnie immo i kontrolka świec żarowych...
po primo swiece to mozna spawdzic zwykla kontrolka a po drugie swoje lata tez ma wiec i srpezanie mniejsze przez co trzeba troche pokrecic
Dlatego do weryfikacji. Między głowicą a tandemem jest jednorazowa, ale pompki możesz wyjąć i sprawdzić stan oringów. Podłącz kompa I sprawdź grupę 13 i 23 na rano jak jest problem.
1. Akumulator trzyma prąd? Ma pojemność? Nie ma tendencji do samorozładowywania się? Do jakiego poziomu spada na nim napięcie podczas rozruchu? 2. Z rozrusznika nożnego odpala od razu? 3. Czy podlanie paliwa do gardzieli gaźnika przyspiesza odpalanie? 4. Czy były przeprowadzane jakieś naprawy/wymiany/czegoś brakuje? 5. Ile wynosi kompresja?
Witam mam pytanko mam problem z moją honda nsr125 jak jeżdżę co dzień to pali na dotyk jak tylko postoji tydzień jest problem z odpaleniem po długich meczarniach odpali co może być przyczyną i jak to naprawic
Iskra jest i wtryskiwacze podają paliwo? Czy wiemy tylko, że jest paliwo ale nie wiemy jakie ciśnienie? dokladnie, niestety nie wiem jakie cisnienie. Myslisz ze warto sprawdzic pompke paliwa czy nie jest zatkana ?
Trzy dni temu miałem identyczna awarię w Alfie 159 1.9 JTD. Rozleciało się to koło metalowo gumowe. Stopiła się guma, wszystko upaprane. Taki sam objaw, samochód trudno odpalał i źle pracował. Rozebranie do rozrządu i okazało się,że w obudowie paska pełno fragmentów gumy z tego koła i przestawiło rozrząd. Co ciekawe ścięło klin na kole wałka rozrządu....
Auto zaczęło gasnąc podczas jazdy, spadała V na akumulatorze do 11, zapala się ikona ABS,ASR i akumulatora. Sprawdzić ładowanie, wszystko na to wskazuje. A jeśli jest ok, to może być akumulator uszkodzony.
Układ wtryskowy bosch? Wyczyść regulator cisnienia
Czujnik koła zamachowego.
Jak pogrzebiesz na tym forum to znajdziesz całą oryginalną instrukcje naprawczą do C-330.Szukaj postu na temat regulacji sprzęgła w 330 , kolega podał fotokopie całej książki ( chwała mu z to ,bo to już unikat).http://www.elektroda.pl/rtvforum... już masz bez szukania!
Witam! Zeszlej zimy pojawił się problem w mojej hondzie. Było jej ciężko odpalać po długim postoju (rano i po pracy), problem odszedł razem z pogodą. Tej zimy pojawił się z powrotem. Po przekreceniu kluczyka rozrusznik nie łapie od początku dopiero po ok. 1.5 s. Sprawdziłem akumulator jest w dobrej kondycji, auto nie kradnie prądu wszystko jest w normie....
No to trop masz, działaj.
Witam posiadam skutera Motomar forester lub hang-long lb50qt 4 sów-owy . I mam z nim problem. Mianowicie stracił moc na 2 dni temu jechał elegancjo 70-80 km/h, a wczoraj ledwo 60 i pod każdą górkę zwalnia. I jeszcze ma ciężko odpalić jak jest zimy. A jak odpali to wchodzi na obroty ale po chwili schodzi i gaśnie. Żeby go ponownie odpalić to trzeba też...
Witam. Jestem mechanikiem prowadzę warsztat mechaniki samochodowej na elektryce też się znam ale,mam nietypowy problem z tym autkiem, a mianowicie ciężko odpala czy na ciepłym czy na zimnym. Trzeba kręcić po kilka razy, nieraz to aku pada a auto nie odpali (to znaczy chce odpalić bo słychać jak łapie, obroty rosną i opadają aż za którym razem złapie...
Jeżeli sam nie jesteś w stanie ogarnąć tematu , to nie eksperymentuj , daj pompę do fachowca - za uszczelnienie dużo nie weżmie , a i z racji jej wieku przyda się jej regulacja.
Miałem toledo 110km 99r. i emulator załatwił problem odpalania.
Sytuacja wydaje się być absurdalna, auto naprawione! I co okazało się przyczyną? Czujnik położenia wału karbowego który był sprawdzany miernikiem i wyglądał na dobry! Komputer też tego błędu nie wskazywał lecz wskazywał czujnik położenia wałka rozrządu lecz po wymianie tego czujnika nadal auto fiksowało. Jak na razie testuje a auto odpala z rana bez...
Sharan 115KM, silnik najprawdopodobniej AUY. Nie ma pompy wtryskowej.
Własnie dlatego iz silnik 1,8D jest bardzo wrazliwy na kompresje, jesli nie bedzierz jej miał to silnik nie bedzie palił, moc oraz kulturab pracy silnika jestproblem polega na słabym sprężaniu i z tąd słabe poranne palenie ( wiem to z własnego doświadczenia nie musisz tego sprawdzać,pytasz - ja proponuje !!
Uszkodzony sterownik świec żarowych i/lub uszkodzone świece żarowe mają wpływ na trudne odpalanie i nierówną pracę kilka sekund po odpaleniu. Czym będzie zimniej tym będzie trudniej odpalać auto. Zatkany filtr cząstek stałych (DPF) powoduje utratę mocy, w końcowym stadium silnik będzie odpalał ale nie będzie miał siły jechać a potem nawet nie będzie...
Samochód ma gaz ??
Dla zainteresowanych tematem. Problemem okazała się być usterka mechaniczna, która pojawiłą się w trakcie naprawy. Mianowicie, ku przestrodze - jeśli wymieniacie pompe w tym silniku, to nie ograniczajcie się do zdjęcia gumowego kapsla w obudowie. Lepiej zdjąć całą obudowę kół zębatych rozrządu. W moim przypadku, koło zębate pompy (które składa się z...
Jak narazie tylko świece .
Fajka świecy metalowa, raczej sprawna bo bez fajki jest to samo. Paliwo świeże 95 z tej samej bańki co zawsze. Silnik nie odpala po paru dniach przerwy, ostatnim razem działał normalnie i zawsze odpalał od pierwszego razu. Kosiarka nigdy nie była myta myjką. Wszystko wskazuje na moduł zapłonowy, czy można wstawić jakiś zamiennik ? te cewki są znormalizowane...
Ja mam Mazdę 1.5, 65kW, 323c z 96-tego roku i do sczytania kodów wystarczy dioda led z opornikiem 1k. Poczytaj na mazdaspeed, a jeśli nie znajdziesz to pisz ja mam gdzieś linki.
Piszesz, że pije dużo oleju. Sporo robione, ale brak info o mierzeniu kompresji.
Więc , tak : dysze stare miały 2,5 mm . Założyłem nowe 2 mm. Autokalibracja poszła. Czasy i mapę widać na obrazkach : http://obrazki.elektroda.net/93_12698815... http://obrazki.elektroda.net/95_12698815... http://obrazki.elektroda.net/11_12698815... http://obrazki.elektroda.net/65_12698815... Sytuacja jest taka ,...
Miałem ten sam problem. Wymiana czujnika ciśnienia paliwa pomogła. Pozdrawiam
Witam Ktoregos dnia sobie jechalem i auto zgaslo. odpalilem i podjechalem kawalek i znowu zgaslo. i teraz od czasu do czasu zapali. Prosze o pomoc.
Sorki, podepnij manometr i sprawdź ciśnienie paliwa, możesz też w momencie kiedy nie odpala psiknąć plaka w dolot
Zawór EGR należy wykręcić,zobaczyć w jakim stanie jest grzybek(czy nie powypalany oraz czy nagar pozwala mu się zamykać).Prawdą jest,że te pompy lubią sprawiać problemy(najczęściej trudne odpalanie na ciepłym silniku).W twoim przypadku nie sądzę by to była pompa.Podjedź do kogoś niech sprawdzi wtryskiwacze i czy katalizator nie wycięty.Zaznaczyłem Ci...
Sterownik nie miałby nic do tego, cykają przekazniki. Ogólnie jest to diesel nie benzynka więc z tymi obrotami to nie do końca tak jasne, ale faktycznie pociągnąć powinien więcej i z wciskaniem w fotel nie przesadzaj :)) Do czyszczenia może być turbina, ale by to sprawdzić należy przelogować kanał 11, logi muszą być dynamiczne pod obciążeniem. Czyli...
egr jest dobry świece tez wymieniłem na nowe i kable
Ogarniesz bez problemu , nie jest to zadanie szczególnie trudne.
Tam jest hydraulika. Bo i o niej właśnie myślałem. Szybko zobacz czy koło rozrządu na wale nie zaczyna klina tracić! Trudno by odpalał i pływał na wolnych obrotach. Zresztą jeśli to jest na pojedynczym wąskim pasku to nie tak prędko jak przy wielorowkowych.
Podejrzewam, że jeden z wybuchów uszkodził trwale przepływomierz. Możesz spróbować wyczyścić wszystko dokładnie i go sprawdzić, ale nie wiem czy jest sens skoro za przepływkę na szrocie zapłacisz max. 100zł. Jeżeli chodzi o jazdę na LPG to przepływka chyba faktycznie nie odgrywa znaczącej roli, ale niedługo zima i wypadałoby, aby Twój golfik odpalał...
Posiłkowałem się układem z GS, bo nigdzie nie znalazłem foto do R. Tam jest trochę inny układ zasilania. Po demontażu okazało się, że u mnie są tylko zagięcia około 90 stopni. Gumowy, prosty wąż do paliwa bez problemu dał się wyprofilować. Jeden z węży był sparciały i nieszczelny. Moto trudno odpalał i brakowało mocy w trakcie jazdy. Dostawał pianę...
Przewody wymienione na przeźroczyste tak samo te cienkie przelewowe zmienione. Proszę jeszcze raz przeczytać pierwszy post bo chodzi o te bąbelki w przewodach przelewowych. Uszczelniacze trawersów nowe. Ewidentnie gdzies sie zapowietrza ale gdzie? Jeżeli przewody odpięte od filtra i puszczone prosto w bańkę, uszczelniacze trawersów wymienione, paliwo...
Witam co może być przyczyna nadmiernego zużycia paliwa w kubota z402 W dodatku tym zimniej tym ciężej odpala rozrusznik,akumulator,świece dobre
Musi byc czyjnik luzu,jeżeli masz immobiliser to jest to trudne,a nawet niemozliwe do zrealizowania.
Po wymianie czterech PD auto pali od strzała. Wszystkie zatarte.
Konieczna diagnostyka. Jak trudno odpala na ciepłym to może czujnik wałka?
Najpierw zobacz sobie świecę , a później gaźnik bym patrzył . Jak ma automatyczne ssanie to też trzeba się upewnić , że działa tak jak należy . Co do gaźnika to oprócz samego obejrzenia stanu regulacje zalecam.
Spokój z mruganiem świateł czy spokój z trudnym odpalaniem?
Jeśli masz multimetr sprawdź napięcie na baterii. Nowe nie znaczy dobre. Jeśli nie masz jak pomierzyć kup inne. Czasami najprostrze jest najtrudniejsze.
Trudno tak powiedzieć,najlepiej wymienić kostkę.
Oczywiście, nadmiar oleju także jest szkodliwy dla silnika. Poza trudniejszym odpalaniem, zanieczyszczeniem elektrod świecy czy zwiększeniem ilości nagarów, może dojść zablokowania filtrów, zapchania tłumika czy przewodów. W skrajnych przypadkach nadmiar oleju może skutkować zapiekaniem się pierścieni i paradoksalnie - szybszym zużyciem cylindra, także...
Witam - jak to byłby filterek to by od dłuzszego czasu sie to działo(trudno by odpalała)a ja bym stawiał na pompę . Znajc pdzewód z pompy do wtryskókw , odłącz go(włóż go do butelki) i włącz stacyjkę na rozruch . Powinno pompować paliwko do buteleczki . Jeśli nie pompuje to pompę sprawdz na krutko(kabelkami z akumulatorka czy zakręci ,powiniedeś mieć...
Robiłeś ten pomiar (test) w czasie odpalanie czy tylko na odpalonym silniku? Dalej trudno odpala?
Wszystko sprawdzone kompresja jest.Nadal auto trudno odpala dodam ze czasem jak zaskoczy to chodzi 2 cylindrach,po zgaszeniu i odpaleniu działa na 4 nie rozumiem ?
Witam trudno odpala nierowno pracuje na wolnych obrotach traci obroty w czasie jazdy
rozrzad tez ok Zrobilem kiedys taki myk zeby sprawdzic czy od strony mechanicznej silnik jest ok. mianowicie cala instalacje wtryskowa i kompa podmienilem z ascony 1.8 i. No i smigal az milo. Po tym zabiegu stwierdzilem ze jednak w instalacji IRMSCHERA cos siedzi badz w jakichs jego czujkach,tylko nie wiem co
Trudno przypuszczać , że aż tyle części zaniemogło ...
trudny odpalać silnik trudny odpalać benzyna trudny włączyć trudny wyłączyć
zabezpieczenie obwodu sterowania derbi licznik accord pompa paliwa
bosch smart system bosch smart
Pilot RC1243B do telewizora Akai - identyfikacja i problemy Przygasanie świateł w Skoda Octavia 2 po regeneracji alternatora