Odgrzewam kotleta. Latem wymieniłem czujnik temperatury, jednak nie przyniosło to żadnej poprawy. Sprawdziłem zarówno stary, jak i nowy czujnik za pomocą komputera diagnostycznego oraz multimetru – oba działały prawidłowo. W tytule sugerowałem zmianę dawki startowej. Aby zasymulować zimne warunki latem, dołączyłem do obwodu opornik, którym mogłem sterować...
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
Faktycznie był wybity klin. Dzięki wielkie za pomoc. Po wymianie koła już vag pokazał kąt 015. Po naregulowaniu jak najbliżej środkowej linii około 045 auto zimne pali na strzała. Jeszcze raz dzięki panowie za pomoc.
Witam Mam problem z autem VW polo 98 1,9 SDI. Po przekręceniu kluczyka zapłonu kontrolka od świec zapala się na 1s i gaśnie. Zarówno przy temp na zewnątrz > 10 jak i poniżej 0. Podobno wcześniej grzał dużo dłużej. Jaki w praktyce jest czas grzania świec (świecenia lampki w tym aucie) Dodam ze auto ciężko pali jak zimne Przekaźnik Teoretycznie działa,...
Witam, mam problem z Nissanem Navara 2010 r., 2,5 dCi 190 KM, bardzo ciężko odpala przy temperaturze poniżej 10°C, przy ok. 20°C pali ładnie, wymienione zostały świece, przekaźnik, czujnik temp. płynu chłodniczego, EGR, sprawdzone wtryski, aku ok i dalej nic. Wiem, że przewijał się już ten temat na tej stronie, ale nie został rozwiązany do końca. Prosiłbym...
witam przekrecenie pompy na blok pomogla ursus dobrze pali chwile kreci i zapala za pierwszym dziekuje wszystkim za pomoc pozdrawiam....
tu jest co i jak :D
Mam astre z tym silnikiem od pięciu lat .Najdłużej przy -20st.grzała ok 5 sekund.Zobacz czy niemasz wpiętego jakiegoś ustrojstwa które włanczało świece a teraz pada.
Sprawdź świece żarowe.
witam wszystkich jestem tutaj pierwszy raz od trzech miesięcy jestem posiadaczem cirrusa i mam takie same objawy datatomek mam pytanie do ciebie czy poradziłeś sobie z tym problemem bo wątek ma już kilka miesięcy jeśli tak to proszę o jakieś rady pozdrwiam
ja tych valtekow nie zakładałem były fabrycznie założone i na początku robiłem 480-500 km na baku 43 litry a teraz po czyszczeniu 370. i dlatego tutaj pisze żeby ktoś coś doradził jak mądrzejszy a nie pisał take złote myśli jak ty
Niebieski dym może być efektem spalania oleju siln.(przyczyn kilka) , a jak po zaciśnięciu powrotu zapala to masz odpowiedż ,przelewy w tym aucie są na ciśnieniu minimalna nieszczelność i zasysa powietrze..podpowiedzi koledzy dali ci sporo ale nikt przez internet auta ci nie naprawi ..pojedż do kumatego mechanika godzina roboty i wszystko będzie wiadomo.Skasowanie...
No to wszystko jasne. Po zdjęciu złącza z ECU okazało się że : Do gniazda OBDII podłączone są pin 3 OBD do pin 18 ecu , pin 11 OBD do pin 19 ecu ale pin 7 OBD nie dochodzi do ecu i tu jest zagadka. Czyli zgodnie z opisem od EECIV pin 18 to FDS200 system i pin 19 Diagnosis , więc te modele można prawdopodobnie zdiagnozować jedynie systemem forda FDS2000....
Witam mam problem z seatem toledo V5 oznaczeie silnika AQN, po podlaczeniu komputera pokazuje beldy P0340 i p0343. Wymienilem czujnika walka rozrzadu lecz problem powrocil, teraz gdy troche spadla temperatura samochod ma problem z rozruchem na zimnym silniku. Czy moze to byc spowodowane rozrzadem a mianowicie jego rozciagnieciem?
za duża dawka paliwa przy rozruchu zimnego silnika. jednak chyba ma coś współnego z czujnikiem temperatury ... jeszcze jedno pytanie, jaki powinien pokazywać przepływ powietrza gdy auto jest na zapłonie? bo u mnie cały czas stoi na 327g/s nawet przy odłączonej przepływce. Dodano po 55 a ten czujnik położenia w pompie wtryskowej to jak go zlokalizować?
Nic, zrobiło się zimno i teraz jakoś odpala.
Witam. Jakie powinno być minimalne ciśnienie tego silnika? Silnik ma ciepło na wszystkich garach ma po około 7 bar. Auto ma LPG i przejechane 210tyś, według licznika. Strasznie słabiutki na na benzynie i LPG, silnik chodzi prawidłowo, nie dusi się, nie szarpie, trochę przebiera na wolnych obrotach, trudny rozruch na zimno.
Witam, pomóżcie rozwiązać sprawę trudnego rozruchu silnika 1.3 CDTI. Kiedy silnik jest zimny zachowuje się tak, że po uruchomieniu zaraz gaśnie (tak zachowuje się zimny diesel). Nie pomaga kilkakrotne grzanie świec, kiedy już zapali, pracuje równo i bez problemów. Ciepły też zapala. Mogę go uruchomić jak lekko uchylę przepustnicę (dodam trochę gazu...
W KE - Jetronic , wtryskiwacz ROZRUCHOWY pracuje zawsze przy uruchamianiu silnika , czy to zimny czy gorący!
podwójny czujnik cieczy chłodzącej G2/G62 G2/G62 - daje informacje na zegary - daje informacje do sterownika < jeśli czujnik uszkodzony, to sterownik może odbierać, że silnik jest ciepły, lub zimny = ssanie. zrób autoscana > czy są jakieś inne błędy ? pozdrawiam
Z filtra do pompy. Zmieniłem filtr paliwa (nie wiadomo, kiedy był wymieniany), świece żarowe (4 szt. padnięte) i uszczelniłem połączenia węży. Powietrze nie leci, ale nadal kiepsko odpala. Z tym, że jak jest zimny i już odpali, to puszcza ciemny dym o zapachu ropy.
dzisiaj po południu będę sprawdzał kont wtrysku. a co do samej lampki to po przekręceniu zapłonu zapala się i po czasie 2-3 sekund gaśnie , bez względu czy silnik zimny czy ciepły nie ma różnicy w czasie jej zapalenia. + A mam pytanie jeżeli wartość konta wtrysku będzie nieprawidłowa to dam radę ją przestawić Vag-iem czy jest jakis inny sposób ??
Witam. Mam od kilku dni spory problem z moim tdi. Silnik zaczął źle odpalać zarówno jak jest zimny jak i ciepły. Do tych czas palił od dotyku. Wszystkie filtry OK, kąt wtrysku ustawiony w serwisie, Vag nie wykazuje błędów. Co dziwne że usterka wystąpiła nagle. Proszę o pomoc bo nawet mechanik wymiękł.
Wspomniałem - odczyt z bloków tego czujnika pokrywa się w pełni z rzeczywistością. Przed odpaleniem w zimny poranek oczytane 8 st C.
Tyle tu wspaniałych fachowców którzy się przemądrzają jeden przez drugiego a najprostszej usterki nie potrafią usłyszeć Nie ciskaj sie kolego bo ci wilczek w avatarze peknie ;-) Na początku pierwszego rozruchu słychać charakterystyczne stukanie Tak slychac to ze cos nie tak i wielu z nas sami by do tego doszli gdzie problem , nie jak w aso gdzie kolega...
Witam. Panowie mam ten sam problem silnik 2.0 AZM. U mnie wyświetla błąd 17831 (obiegu wtórnego powietrza - zbyt mały przepływ). Zdemontowałem pompę powietrza wtórnego, sprawdziłem na krótko (działa), przewody powietrzne ok. Analogicznie jak u strazak73 zaworek stuka po ok pół minuty po odpaleniu na zimny silniku.
Witam . Wyskakuje blad: położenie silnika, który chyba powoduje trudny rozruch, czy zimny czy ciepły czy po dłuższym postoju czy krótkim auto kręci rozrusznikiem około 8 sekund i dopiero odpala. Na wyłączonym silniku nieaktywny, na uruchomionym aktywny. Z tego co znalazłem tu na forum - uszkodzony czujnik położenia wału korbowego. Właśnie jestem po...
Wiatam. Moze ktos miał podobny problem: Objawy tylko jak silnik zimny. Odpala perfekcyjnie nastętpnie po dodaniu i puszczeniu gazu, silnik zaczyna nie równo chodzic. Telepie go na wszystkie strony, dym itp. Po wyłączniu cieżko odpala, ale po chwili działa ok. Nie zapowietrza sie , rozdząd ok , pompa ustawiona ok, przeplywomiesz ok. Vag - 0 błedów. jak...
Zaolejenie przed wirnikiem części zimnej występuje zawsze z powodu odpowietrznika silnika. Trudny rozruch tego silnika to zawsze nieprawidłowo ustawiona pompa wtryskowa. Najlepiej ustawić ją przy pomocy diagnozera ale da się to zrobić samemu. Pozwoli to poprawić zimny rozruch, spowoduje przywrócenie parametrów fabrycznych silnikowi, może zniwelować...
Napisz coś o kontrolce od grzania. Czy świeci i jak długo? Są mroźne poranki więc rozruch jest trudniejszy i wymaga grzania świec.
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Tematem jest Mascott 2,8. Pali jak zimny, jak się nagrzeje gaśnie i ciężko pali. Wymienione: czujnik temp. silnika, wymieniony regulator pompy, wymieniona pompka, podstawiony zawór na listwie. Przejechałem po kilku mechanikach — żadnych opiłków. Wymienione filtry. Brak pomysłów, obstawiają pompę, a Mascott ma 120 tys....
chwilę chodzi i znów się wyłącza Mimo, że cały czas ma zasilanie? Nie robi się ciepły (gorący) przy tym - może jakieś zabezpieczenie termiczne w silniku może być. Poza powyższym to ten typ tak ma. Te kompresory nie są budowane do pracy w szybkich cyklach start/stop/start bo termostat lodówki (+ jej bezwładność cieplna) raczej reaguje powoli. Z opisu...
Czy silnik ma problemy z zapalaniem zawsze czy tylko gdy jest zimny? Bo jeżeli na zimnym to sprawdż pompę paliwową.
Gdy samochód jest zimny i go odpalam to ma ciężko i trzęsie całym samochodem, co to może być? Ale na ciepłym już tak nie ma
Zimny silnik 20 C 2000-3000 om, ciepły 90 C 200-300 om
Miałem taki podobny problem z A4 1.8 +gaz 97 wywalało mi 17978, 17967,17972, i poddałem się po dwóch tygodniach, podstawiona przepustnica przepływomierz, dogłebnie przeryte okablowanie, adaptacja, sprawdzone napięcia i nic. Rozruch zimnego auta bardzo trudny, gasl prychał, podobnie robił na gazie jak zimny, jak ciepły wszystko ok.
Witam. Po odpaleniu zimnego Ciągnika pojawia sie szary dym , charakterystycznie gryzący az oczy łzawią jak chodzi w garażu . Ciśnienie oleju na nie rozgrzanym wynosi 3.5 bara natomiast na dobrze rozgrzanym w pracy wynosi juz tylko 1 bar . Tylko tyle na razie zbadałem . dochodzi jeszcze jedna kwestia tego dymienia -- jadąc samym traktorem bez obciążenia...
Dla 2.5 TDI 140 KM produkcji WAG jest przewidziany akumulator z gwarantowanym prądem rozruchowym 900 A. Ale na pewno taki prąd jest oczekiwany dla rozruchu na zimno, w niesprzyjających warunkach. Może nowoczesne malutkie diesle mają 200 A, ale poważnie w to wątpię - mają wysokie stopnie sprężania, a coś to ciśnienie do startu musi wygenerować. Było...
Kiedy wymieniałeś świece i przewody? Jakie świece zamontowałeś? Ja swoim "poldkiem" jeździłem na NGK Nr2 i nigdy nie miałem problemu z rozruchem. Raz pokusiłem się na zmianę z NGK na BOSCH i po przejechaniu 1000km zaczęły sie problemy z rozruchem na "zimno". BOSCH-e wylądowały w śmieciach a wstawiłem z powrotem NGK i "poldek" znów palił bez problemu...
witam ponownie! palec jest w starych aparatach, a w pytaniu zaznaczyłem, ze posiadam cewke z której idą kable na świece a nie z aparatu. Sprawdzałem zapłon i mam tak jak piszesz, poza tym w moim przypadku nie ma róznicy czy pierwszy cylinder jest od skrzyni czy od rozrzadu? teraz jest cieplej zapala wiele szybciej, ale nadal czasami gdy zimny silnik,...
Pompowtryski dzięki rozumiem że trzeba je sprawdzić na zimno i ciepło po wyjęciu z silnika czy sąś inne metody? pozdr. L
W A4 B6 miałem wytarte tulejki i wytarte szczotki i jak się robiło mokro i zimno tez kiepsko kręcił tak jak by aku się rozładował. Po naprawie zero problemu.
Czy się sprawdzi to trudno powiedzieć, jak ma jakies zabezpieczenie nadprądowe to nie, zimna świeca "przy rozruchu" pobiera większy prąd, niż sumaryczna liczba żarówek odpowiadająca mocy tej świecy. . Softstart included, - zimny halogen to też prawie zwarcie.
Witam! Kody zdążyłem sprawdzić nieco wcześniej i jedyny kod jaki mi wyskoczył to 63,czyli zwarcie pin B do masy. Dodatkowo parownik się nie nagrzewa,ogrzewanie działa jakby chciało a nie mogło,jakby nie było przepływu płynu chłodzącego.Silnik jest gorący,chłodnica też,a węże zimne,ew.letnie.Po zdjęciu któregoś z węży jest sucho,ew.płyn lekko cieknie,kapie...
Jak jest zimny silnik to moment i zaskoczy bez problemu, tylko jak jest ciepły to nie chce zaskoczyć tak szybko jak na zimnym. Praca rozrusznika jest prawidłowa, kręci bez problemu. Ryszard
witam mam taki sam problem w swoim 1.8 20V. wymienialem łożysko wiskozy i odłączylem akumulator bo wyjmowalem alternator itp. byl lepszy dostęp. po złożeniu wszystkiego do kupy i podłączeniu akumulatora podczas odpalania gdy jest zimny strzela troche i gasnie. tzn odpali ale podczas rozruchu musze trzymac gaz w podlodze przez kilka sekund zeby zalapoal...
Witam. Kolejny trudny delikwent na warsztacie... OPEL Meriva 1.3 cdti 2005 75 KM Zimne auto trzeba długo kręcić by odpaliło, jak silnik zaskoczy pracuje równo, nie dymi, praktycznie żadnych zastrzeżeń. Gdy już odpali i pochodzi kilka sekund odpala z dotyku. Jednak gdy się nagrzeje to również ma kłopoty. Silnik daje znaki życia ale jakgdyby na jednym...
Czy świeca nowa, ale wzięta z półki przez sklep co niby zajmuje się tylko kosiarkami na długość i szerokość bez badania parametrów może mieć wpływ na bardzo trudny rozruch silnika? Ja ją odpalę za 40-50 razem, spocony, ale odpalam i jak odpali kosiarka chodzi już bez zarzutów i wszystko jest ok. Kobieta jej nie odpali na 100%. Jak była nowiutka to odpalała...
Czy nie było błędów w EDC? Powodów z trudnym uruchomaniem może być wiele. Ja bym zaczął od pomiaru ciśnienia paliwa po stronie niskiego ciśnienia ok 5.5 bar oraz ciś po stronie wysokiej. Najlepiej sprawdzić z kompem parametry ciśnienia podczas rozruchu. Jak długo po wyłączeniu silnika auto dobrze pali?
Witam mam problem z Chryslerem 300c crd a problem polega na tym że na jednej z głowic przy wtryskach pojawia się płyn chłodniczy i coraz częściej jest problem z odpaleniem auta jak zimny to pali za 2 czasem 3 razem a jak się mocno nagrzeje to czasem nawet za 10.czy to mogą być objawy uszkodzonej uszczelki głowicy lub samej głowicy?
trudny rozruch zimne silnik trudny rozruch rozruch zimne
czarny kursor instalacji schemat ideowy wzmacniacz audio zamek pokrywy bocznej
c6200 grundig mikrokomputer cobra1
Bezpiecznik Webasto w Fiat Ducato 2016 - lokalizacja Zakres pracy ciągłej kotła: Efektywność i bezpieczeństwo