byłem u znajomego mechanika są 3 błędy ,Wyskakuje że coś jest z wtryskiem ... Jutro napisze wam jakie sa pozostałe błędy bo nie jestem pewny co do 100 % . Właśnie dzisiaj znowu mi wlazł w tryb awaryjny.
ecu.
Nadal slaby sygnal na 3 wtrysku. 100-150 km normalnej jazdy i tryb awaryjny. Juz lepiej zeby calkiem cos padlo. Ktos cos moze zasugerowac?
Witam, Poproszę o pomoc zjezdzilem juz kilkunastu mechanikow od ASO polskiego i niemieckiego zaczynajac na malych warsztatach konczac niestety bezskutecznie.. W moim kia carnival 2.9 cdri wystepuje problem z utrata mocy max 2600 obrotow predkosc maksymalna 120 km/h tryb awaryjny. Po zrestartwaniu komputera jest OK przez 150 km i znow to samo.Przez te...
Witam, mam problem z częscią do Kia Carnival zawór sterujący powietrzem kolektora dolotowego Ok9bv20175, to prawdopodobnie kod tej części. Samochód po rozgrzaniu wchodzi w tryb awaryjny i jedzie 30h/godz. Nie wiem, czy na pewno to dobra diagnoza, ale podobno sprawdzone z komputerem, Czy komputer pokazuje tak dokładnie część do wymiany? Dodam, że samochód...
Witam ponownie, Pisze dopiero teraz, ale jakoś nie było czasu ostatnio i pisac i zajmować sie autem. Zrobiłem tak jak pisał Kangurek123 z tym przepływomierzem, ale niestety odrazu auto wchodzi w tryb awaryjny i nie da sie tego sprawdzić... Ale po ostatnich jazdach po kraju, nie wytrzymałem i w czwartek rozkręciłem górę silnika, zdemontowałem kolektor...
Witam Po pierwsze paski dzielą się na te do 2001 i po 2001 r czyli jak masz 2003 i tak był dobierany to nie ma szans na pomyłkę. Z objawów jakie opisujesz i zakładając ,że rozrząd jest dobrze ustawiony to wg mnie masz uszkodzony przepływomierz ( jest to typowe zachowanie przy jego uszkodzeniu bo wtedy silnik wchodzi w tryb awaryjny i ciśnienienie na...
witam wszystkich serdecznie. Zacznę od tego że jestem totalnie zielony jeśli chodzi o mechanike i budowę samochodu. Posiadam kia carnival z 2004r 2.9crdi. Jakiś czas temu były regenerowane w niej wtryski, po założeniu auto chodziło ale miało miej mocy niż przed naprawa, diagnoza mechanika "coś ci chu.... Zrobili te wtryski" Zrobililem ok 2tys km wtryski...
Daleki jestem od nietworczej polemiki jednak dla mnie czy elektrozawor sterowany jest tyrystorem,tranzystorem to naprawde nie jest istotne chyba , ze otwieranie otworka z paliwem nie jest realizowane przez elektrozawor ? Tam nie ma "przekaźniczków", wtryski są zasilane z tranzystorów .... "Zapętlić się" tam nie ma co,układ mechatroniczny funkcjonuje...
witam, już od jakiegoś czasu tzn, od wymiany głowicy borykam się z kilkoma problemami, przede wszystkim auto wchodziło mi w tryb awaryjny, ale to już chyba po zaprogramowaniu na nowo wtrysków minęło (mam nadzieję) ale zostaje kolejny problem, przede wszystkim auto strasznie powoli wchodzi na obroty, jest strasznie mułowate, zanim osiągnie 2,2 obrotów...
Witam ponownie. Auto przerobione, przejechało już ponad 1000 km i wszystko gra. Jest troche spadek mocy i dynamiki, ale tragedi nie ma, podobno można jeszcze troche dawką paliwa ruszyć, ale tego jeszcze nie testowałem. Spalanie raczej takie samo jak przed przeróbką, choć to auto żony więc dokładnych danych nie powiem,ale ostatni wyjazd na wczasy załadowany...
Migająca kontrolka "hold" oznacza że skrzynia jest w trybie awaryjnym. W trybie awaryjnym skrzynia pracuje tylko na trzecim biegu + wsteczny. W tym przypadku jest coś dziwnego że nie ma u Ciebie tych biegów. Podłącz skaner i zobacz jaki jest błąd /Usterka/.
Jest w trybie "awaryjnym". Błąd być musi. KTS w tych samochodach jest cienki, jak szczypiorek na wiosnę. Bez profesjonalnej diagnozy można tylko gdybać. Jałowe masz podniesione do 1000 rpm? Przepraszam, nie zauważyłem że to "wykopalisko".
carnival radio skrzynia carnival wtrysk carnival
obroty fiesta czujnik indukcyjny sterownik sekcja próbnik
budownictwo studia wybór lutownicy
Samoistny restart nawigacji Peugeot - przyczyny i rozwiązania Błąd E 036 w kotłach De Dietrich - przyczyny i rozwiązania