Witajcie !!! Mam problem z pilotem do kilkuletniego już alarmu PYTHON SP3000 GOLD MINI. Otóż pilot ma tendencję do "rozprogramowywania się" a na pewno już uderzenie pilotem czy jego upadek uniemożliwia sterowanie alarmem. Czy może wiecie jaką wartość ma trymer w tym pilocie bo z pewnością to on jest przyczyną tych problemów. Dzięki za ewentualną odpowiedź.
sprobuj delikatnie pokrecic trymerem w pilocie,najlepiej jakims plastikowym srubokretem,jednoczesnie trzymajac przycisk np zamknij. Tylko naprawde bardzo minimalny ruch w lewo lub prawo bo mozna zrobic gorzej :)
Witam w tych pdf-ach nie ma podanych wartosci elementow ale jest czestotliwosc lecz to nie wszystko bo nie znamy czestotliwosci pracy orginalu ale jest szansa sprawdzic jaki ma byc trymer mianowicie wylutowac z dobrego pilota trymer zmierzyc pojemnosc w jednum skrajnym polozeniu i drugim skrajnym polozeniu,mamy pojemnosc trymera od- do pikofaradow idziemy...
Jest to Gepard1. http://www.elektroda.pl/rtvforum/downloa... Też go miałem kiedyś w CA, , jako takiego programowania nie ma, spróbuj doregulować pilota trymerem.
Możliwe, że któraś nóżka transpondera (taki pająk) się odlutowała. Najwyraźniej nie wiesz co to transponder i do czego służy. Nie ma on nic wspólnego z pilotem, jest tylko do immo i nie ma ani jednej nogi. W pilocie jest trymer i wystarczy że pęknie i już pilot zmienia częstotliwość nadawania.
kwarc trzeba wymienić one są wrażliwe na upadki to ten srebrny element HKC częstotliwość 40,685 ten przełącznik służy do kodowania nadajnika z odbiornikiem a tym niebieskim trymerem nie próbuj kręcić!!
Zacznij od tego Jednak jeżeli regulacja trymerem nie zmienia zasięgu, to pilot może być uszkodzony. Szukaj uszkodzenia we wzmacniaczu w.cz (tranzystor MMBTH10)
Witam Jeżeli jest to jeden sygnał po załączeniu alarmu to napewno sygnalizacja słabej bateri lub słaby sygnał z pilota dociera do alarmu. Rozwiazanie kupić nową baterie lub dostroić pilot trymerem jeżeli rok produkcji nie przekracza roku 2000. Od 2000 roku trzeba wymienić kondensator smd.Ale na 80% to bateria. Podaj 3 cyfry kodu z pilota to ci napisze...
witam jakie sa przyblizone wartosci trymerow w pilotach od alarmow (chodzi mi glownie o pilot od alcatraz ac 300hc new) ? jest to kilka pF ?
a czy jest mozliwosc ze po strojeniu trymerem pilot wogole nie bedzie działał?
w pilocie znajdziesz trymer krecac nim ( mozna nim krecis wokolo) reguluje sie czestotliwosc nadawania generatora w pilocie ruchy przy kreceniu to okolo 0,5 stopnia a wiec bardzo minimalne po kazdym ruchu naciskasz i sprawdzasz zasieg krecic nalezy srobokretem z materialu nie magnetycznegi i nie metalowego np pltastik, drewno trymer sklada sie z dwuch...
Witam serdecznie. Posiadam alarm samochodowy AMERICAN LEGEND CS9218 i w pilocie od niego odpadł trymer... mam jeszcze drugi pilot ale nie posiadam miernika pojemności więc może zna ktoś parametry tego trymera SMD?? pilot jest szary z czarnym i pomarańczowym przyciskiem. Ktoś zajował się juz wymianą tych elementów? nie robiłem tego wcześniej więc nie...
Z kluczyka otwiera się normalnie? Może być i coś plastikowego, ważne żebyś delikatnie poruszył trymer.
Kiepsko widać na zdjęciu, ale jeśli faktycznie masz wszystko w syrenie, czyli kompakt, to szukaj SP1000, SP2000. A kiepski zasięg to od kręcenia "tym niebieskim" (trymerem) lub /i słabej baterii.
a działa jakis pilot z bliska Jak tak to rusz trymerem w pilocie(jak jest oczywiscie w Twoich)
Wymień trymer na sprawny i dostrój pilota. Jeżeli reszta jest sprawna - powinno działać.
Jest w pilocie trymer?
Wszystko zależy jaki jest alarm . Być może odstroił się trymer w pilocie.
Płytki już nie kupisz ale próbuj stroić,trymerem w pilocie,a jak nie pomoże to w tej płytce odbiornika.
W takich zabawkach nie ma czegoś takiego jak impedancja, zysk. Nie widzę tego przed sobą, ale przypuszczam, że jest to konstrukcja o charakterze superreaktancyjnym, jak to w zabawkach. Tu nie istnieje takie pojęcie jak kanał radiowy zaś nadajnik to najprawdopodobniej równoległy obwód rezonansowy. Kombinując z anteną nadawczą raczej na pewno rozstroisz...
dzięki za odpowiedź po regulacji na trymerze jeden pilot juz dziala coprawda tylko na 2m od auta. Drugi niestety dziala tylko raz potem juz nie reaguje... Jakies pomysly? Moze to uszkodzony trymer?
Możesz spróbować wcisnąć przycisk który jest wew. centrali i naciskać pilota przy samej antenie alarmu. Jak to nie pomoże rozbruj alarm awaryjnie (stacyjka+serwisowy) i spróbuj jak wyżej. Można jeszcze przy tym wszystkim podczas naciskania na pilota kręcić trymerem w pilocie. Może ci się uda.
aby zaprogramować piloty musisz mieć opis alarmu jak wejsc w tryb uczenia pilotów ale mysle że mogl sie rozstroić pilot. spruboj pokrecic delikatnie trymerem w pilocie aby go dostroić
Łopatologicznie: czy pilot reaguje z bliska? spróbuj przelutować wszystkie luty na płytce pilota, najczęściej pomaga. jeśli nie, można spróbować dostroić trymerem (mały kwadratowy niebieski element na płytce kręcić bardzo powoli). jeśli i to nie pomoże to na stronie producenta poszukaj najbliższego tobie serwisu autoryzowanego.
Tester pilotów albo chociaż odbiornik DVB-T SDR pod USB z odpowiednim oprogramowaniem skanera. Sprawdź czy na 100% pilot nie nadaje czy w centralce alarmu uszkodził się odbiornik. Udało mi się znaleźć kilka informacji, że powiększyć zasięg można za pomocą trymera "Kręcąc" trymerem rozstroiłeś pilota.
Gdzie mogę dostać pilota jak na obrazku. Jaką wartość ma C1 i trymer. Stan
więc jak masz tylko jednego to pozozstaje pokręcić trymerem w pilocie malutkimi skokami i często sprawdzać jeśli i to nie pomoże to z poziomu forum nie można wiecej poradzić
To trymer jest. Pilot generuje sygnał, ale ty rozwaliłeś obwód anteny, więc auto nic nie odbierze.
W pilocie prawdopodobnie rozstroił się nadajnik. Do korekcji częstotliwości nadajnika służy trymer w pilocie. Należało by dostroić najpierw blisko odbiornika żeby działał a następnie coraz dalej. Lub za pomocą odpowiednich narzędzi.
Kondensator strojeniowy - trymer.
W większości przypadków trymer w pilocie nadaje się do wymiany chyba że w pilocie są jakieś "zimne luty". pozdro :wink: www.mse.pl
Lekko "podkręciłem" trymer z pilota i zasięg skoczył o ładne parę metrów, pokombinuję jeszcze z przeniesieniem centralki i wydłużeniem anteny. Dzięki
Troszke kręciłem trymerem w pilocie ale dopiero po tym jak przestał działać. Nie wiem co to sa jumpery. Jeżeli chodzi zakup nowego alarmu to wyadje mi się że wyjdzie to więcej a mi zalezy na obniżeniu kosztów
Masz rację to był niebieski trymer. załączam dodatkowe foto.
Po pierwsze - przemyj te płytkę , gdzieś go polano. Po drugie - mikrostycznik obok opornika czerwonego ma pęknieta gumkę , wymienić lub naprawić. Po trzecie - jak nie masz odpowiedniego optrzyrządowania , zostaw w spokoju trymer.
rozjechała Ci się centralka ,jeśli w pilocie jest trymer -to możesz nim pokręcić ale ostrożnie malutkimi skokami (dobrze jest zapamiętać pozycję wyjściową
Wymień baterie w pilocie. Jeżeli to nie pomoże spróbuj pokręcić trymerem w pilocie. Ten model potrafi się czasem rozstroić . Tylko zaznacz sobie na trymerze położenie pierwotne i przesuwaj tylko dziesiąte milimetra i sprawdzaj działanie. Jeżeli to nie pomoże zadzwoń do producenta nr tel 427122251 i wyślij sterownik . Pomogą Ci za małe pieniądze.
Możesz zestroić piloty tak że będą działały z 10-15m, ale i tak przypuszczalnie rozstroją się po pierwszym wstrząsie. Pewności oczywiście nie ma ale w 99 przypadkach na 100 trzeba bawić się trymerem w pilocie a nie odbiornikiem.
Zapewne polepszy a i nie zakłóci jego pracy. Nie powinno być również żadnych przykrych niespodzianek. Inną metodą na przedłużenie zasięgu jest regulacja a w zasadzie dostrojenie się trymerem wewnątrz pilota, ale jest to operacja dośc ryzykowna ponieważ czasami można się nie wstroić i bedzie :( Pozdrawiam commor
Wlutowałem trymer 3-10 pF, dioda mrugają na pilocie samochód nie reagował, zaniosłem do pana od kluczyków pilota z prośbą o ustawienie, szybko sprawdził i przekazał mi "pilot nie daje żadnej częstotliwości pilot martwy". Zastanawiam się co źle zrobiłem, może przegrzałem trymer, albo przegrzałem coś obok.
Witam - Napisz czy masz na pilocie trymer do ustawiania korekty kół skrętnych- albo zamieść fotkę.
Jesli mowisz o tym "zielonym" elemencie to jest to dlawik. Zasila uklad RC. Chodzi o to aby podczas nadawania nie bylo "szarpniec" pradu. Najwazniejszy jest trymer i cewka na plytce to one odpowiadaja za czestotliwosc nadwania. Stosujac rezonator SAW problem ten odpada.
Ustawiaj trymer (tą śrubkę) po kolei w różnych pozycjach i próbuj go wprogramować tak, jak to zrobiłeś z drugim pilotem. To tylko 360 stopni :D
witam mam problem z autoalarmem w pilocie uszkodził mi sie trymer i niewiem jakie powinien mieć parametry autoalarm to gepard gp-02b czestotliwość fali nośnej to 430 mhz
To Twoje "pokrętło" to trymer. Jeśli kręciłeś tym w pilocie lub centralce alarmowej, to już masz po imprezie. Pilota w tym alarmie wpisuje się w następujący sposób. Podłączyć zasilanie do centrali, a następnie nacisnąć większy przycisk w pilocie. Alarm powinien potwierdzić przyjęcie pilota szczeknięciem. Jeśli tego nie robi, to prawdopodobnie jest odstrojony...
ten alarm to antyk i prawdopodobnie ma wewnątrz pilota trymer, delikatnie nim pokręć ok 1/10 obrotu jednorazowo powinno pomóc (bardziej nie nabroisz, można sobie markerem zaznaczyć jak było na początku).
Dokladnie. Rozstroil ci sie pilot (trymer) albo urwal ci sie przewod (antena) przy centralce. Przewodu nie mozna przedluzac. Dlugosc jest dobrana do dlugosci fali radiowej z pilota
Nie radzilbym krecic tym trymerem jeszcze wkretakami metalowymi jesli juz to plastikowym i bardzo delikatnie ale przed kreceniem trymerem sprawdz dzialanie pilota przy samej centralce jesli nie zareaguje to niema sensu krecic. Proponuje sprawdzic pilot czy niema gzies zimnego lutu
Ten alarm nie ma funkcji programowania pilotów, jeżeli nie pomoże reset alarmu przez odłączenie zasilania, to na pewno pilot jest uszkodzony. Przypuszczalnie trymer jest do wymiany.
Pisalem Ci przeciez rano na GG, nie dostales tego?? Baterie ponoc juz sprawdziles, w takim razie zostaje Ci umiejscowienie anteny ( bron Boze jej nie wydluzaj bo dopasowana jest do dlugosci fali), albo dostrojenie trymerem w pilocie jak pisal kolega wyzej. Ruchy trymerem 1,2mm w jedna i druga strone. Nic wiecej bo jak zgubisz zakres to bedziesz przeklinal....
Tam musi być trymer bo trzeba go wyregulować - każdy pilot będzie miał ustawioną inną wartość. O ile pamiętam to powinien być biały czyli 10pF. Bez testera pilotów ciężko widzę ustawienie tego trymera. Rezystor nic tam nie da.
W tym też jest słynny trymer w pilocie zakładajc że bateria dobra możesz troche pokręcic natomiast jak zasugerował Norbert jest ryzykownym miec jednego umierającego pilota bo kiedyś alarmu nie wyłaczysz a wtedy koszty mogą byc duże. Mam trochę pilotów SILICONA Kraków nie jest daleko może coś da sie pomóc
najczęstszą przyczyną nie działania pilota jest jego rozstrojenie /a już w foxach jest to nagminne/do strojenia jest niebieski trymer na płytce pilota.żeby odłączyć centralkę po pierwsze trzeba ją znależć.kable od blokady to dwa fioletowe /lub dwa zielone - jedne są od blokady a drugie od kierunków /
Spróbuj w niedziałającym pilocie dostroić niebieski trymer delikatnie śrubokrętem (drewno, plastik). Sprawdź pod szkłem powiększającym jak wyglądają ścieżki i "luty" na płytce pilota. W razie "wątpliwości" poprawić delikatnie lutownicą (NIE transformatorową). Strojenie trymerem nie dało żadnego nowego efektu. Pilot jak nie działał tak nie działa. Ścieżki...
Takie info ma tylko producent. Możesz spróbować samemu dobrać metodą prób i błędów. Jeśli jesteś elektronikiem i naprawiasz takie rzeczy zajmie ci to najwyżej 1 godz. Ilo przyciskowy jest ten pilot, czy ma trymer czy filtr fali powierzchniowej?
Tam byly dwa rodzaje pilotów, tutaj powinna być wersja z dwiema bateriami i trymerem. Bez otwarcia pilota niczego się nie dowiesz. Te drugie z jedna baterią i bez trymera są do nowszych modeli gdzie już był CAN. Druga sprawa to czy auto ma moduł komfortu a jak tak to jaki jest jego nr. Golasy czasem nie miały modułu lub miały moduł bez obsługi pilota....
Witam. Mam problem z pilotem oryginalnym w kluczyku od VW passat. Mianowicie brakuje jednego elementu (podejrzewam że to kondensator) Jest umiejscowiony szeregowo między kolektorem tranzystora SMD a nóżką trymera. Jest ktoś w stanie podać jego wartość? Nie jest to scyzoryk.Pilot dwuprzyciskowy.
Jeżeli masz tak, że taz pilot lepiej łapał raz gorzej, a teraz przestał wogóle, to pewnie trymer poleciał. Rozkręć pilota i ceramicznym stroikiem, plastikowym wkrętakiem lub poprostu zapałką dociśnij i odrobinę przekręć trymerek (w trakcie regulacji trzymaj naciśnięty przycisk wyłączenia) Bezpieczniki raczej OK, skoro alarm zadziałał na otwarcie drzwi....
Prawdopodobie masz rozstrojonego pilota sproboj zestroic trymerem
Widać ,że trymer niedolutowany (góra)!
Najpierw zresetuj go odłaczając zasilanie jeżeli niepomoże to pilot sprawdź trymer lekko poruszaj go w lewo i prawo przy naciśniętym przycisku. Pokręć go plastikowym lub drewnianym pokrętłem jeżeli to pomożę to jest do wymiany trymer napisz jakie masz pierwsze 3 litery kodu który jet w pilocie
1. tak (bo trymer własnie słuzy do strojenia ) 2. nie (mimo podobieństw maja kody producenta w układach -nie dotyczy starych stałokodowych )
Czyli wszystko się zgadza ale i tak nie idzie ich dopisać - wyskakuje Ci błąd bo nie pasuje częstotliwość. Co to oznacza? Że piloty mogą być uszkodzone. Pisałeś że ich zasięg spadał. Tak też się dzieje gdy mienia się ich częstotliwość. W środku pilota jest trymer - służy od do regulacji częstotliwości. Byś może jest on pęknięty lub pękły przy nim luty....
Wprogramowanie na nowo nic nie zmieni. Wymień trymer i microswitche.
dziekuje za odp, przepraszam ale nie wiem czy ten trymer znajduje się w pilocie, jezeli to możliwe to prosze o zaznaczenie go na real foto (niestety mam tylko jeden pilot przy alarmie)
Kodowanie Jeżeli dostaniesz się do prawdziwej centralki autoalarmu (nie do tych ze zdjęć) to przy procesorze powinien być switch. Jego trzeba nacisnąć (lub w starych modelach zewrzeć dwa piny) Dotyczy to kodu zmiennego. Naciśnij switcha i naciśnij przycisk w pilocie i trzymaj tak długo, aż przygaśnie dioda w pilocie. Przy stałym kodzie, musisz odpowiednio...
Nie krec trymerem bo rozstroisz nadajnik pilota i bedzie problem z ponownym zestrojeniem.Przyczyna takich objawow najczesciej jest zimny lut na plytce pilota.Popraw lutownica wszystkie punkty i powinno byc dobrze.
Podstawowe pytanie. Czy bateria jest założona nowa? Bo jak nie to może tak być ,że na starej baterii jest słaby zasięg pilota. Z tym kręceniem trymerem to byłbym ostrożny. Żeby się nie okazało ,że pilot został rozregulowany i w ogóle nie będzie wysyłał komunikatów do centralki alarmu.
W pilocie powinien być trymer z miejscem do regulacji (najczęściej małym śrubokrętem krzyżakowym). Możesz spróbować podstroić pilota, może się rozstroił. Pamiętaj ile obrotów kręcisz aby ewentualnie wrócić do pozycji wyjściowej.
Jest to trymer - taki potencjometr którym zmienia się pojemność. Nie ma on nic do diody, jest on raczej od częstotliwości nadawania pilota. Na Twoim miejscu wylutowałbym przyciski i wtedy sprawdził. Jeżeli nic to nie da to zobaczyć co jest na wejściach procesora które podpięte są pod guziki i sprawdził co podają guziki. Jeżeli te sygnały są różne od...
W pilocie jest kondensator (trymer) którym możesz dostroić go do odbiornika trzeba to robić mosiężnym śrubokrętem lub jeżeli nie masz to zwyklą wykałaczką zastruganą jak płaski śrubokręt ale ostrożnie bo jest bardzo czuły.
Trymer ma to do siebie, że po kilku regulacjach nie jest już taki "ścisły" i rozjeżdża się. Wymiana na nowy pomoże. Do ponownego strojenia radzę użyć oscyloskopu. Przy strojeniu nie radzę kręcić jak szalony w lewo i prawo, delikatnym ruchem zestroić układ i więcej nie ruszać (żeby nowy trymer też się nie poluzował) Jest jeszcze możliwość, że układ radia...
pilota rozstroiles totalnie krecac trymerem. nieustawisz go na oko jesli niekomunikowal sie wczesniej z centrala. jak chcesz to ożywic i temat aktualnyt to napisz na pw
Jesteś w błędzie. Powinien być tam biały trymer czyli 3-10pF. Po jego wlutowaniu należy ustawić częstotliwość 433MHz na testerze pilotów i po tym zabiegu dopisać go do auta. Bez testera będzie Ci mega ciężko to zrobić bo co przestawisz trymer to musisz spróbować dopisać pilota. Od dokładnego ustawienia zależy też zasięg pilota. Pilot ma mieć 2 baterie...
W starszych alarmach w pilocie był trymer do dostrajania częstotliwości . Trzeba go regulować wkrętakiem z plastikową końcówką , bardzo delikatnie . Jest szansa że tylko się rozstroił.
Nie kręć trymerem dopóty dopóki nie spróbujesz wpisać pilota, bo jeśli wypadł z pamięci co często i gęsto się zdarza to po pokręceniu trymerkiem odstroisz pilota i już go nie wpiszesz.
Ci w serwisie mieli rację. Tyle że każdy serwis działa na zasdzie "trzeba wymienić" oni nie naprawiają. W tych pilotach lubi się "rozjechać" trymer. Nim sie reguluje częstotliwość z jaką nadaje pilot (pod warunkiem że masz radiowy bo są też na podczerwień). Częstotliwość ma być 434 Mhz.
Jak tak oszczędasz to rozkręć pilot płytkę umyj benz. ekstrakcyjną następnie włóż baterie. Jedną ręką naciśnij przycisk (załącz) a drugą małym wkrętakiem powoli kręć trymerem alarm powinien zadziałać. Jeśli nie ruszy to zostaw bo ta robota jest nie warta poświęcenia.
sprawdz switche czy na pewno odbijają,sprawdz trymer często przy kręceniu dostaje zwarcia
szukam fachowej porady czy mozna jeszcze cos z tym pilotem zrobic Wylutuj elementy, umyj płytkę denaturatem, posprawdzaj, czy nie zostały uszkodzone ścieżki, gdzie potrzeba to pocynuj i wlutuj nowe mikroprzełączniki, a jeśli jest trymer również wstaw nowy. Podejdź do auta i kręcąc trymerkiem (jeśli jest) spróbuj złapać zasięg. Bardziej fachowej rady...
ta "śrubka" to trymer, mamy nadzieje ze tym nie kręciłeś...
Jeśli jest trymer to stroj tylko jednego pilota. Jesli pomoże to dopiero wtedy drugiego. Jeśli nie pomoże to drugiego oznacz i nie ruszaj. Wtedy oba + centralka do serwisu.
Myślę że powodem jest banalny powód przyciemnienia kolorów na pilocie. Spróbuj zwiększyć nasycenie. W stu procentach był by to trymer ale nie zawsze tak jest dekoder nie uszkadzał się często w sumie nigdy. Myślę że jeśli telegazeta ma kolor bo o ile dobrze pamiętam regulacja nasycenia w tym tv działała też na text, to masz zimne luty, lub pękniętą płytkę....
Osobiscie nie polecam Foxa starej generacji. Skonczylem je montowac przed trzema laty z powodu duzej awaryjnosci.Lecialy w nich wlasnie piloty,co prawda wystarczylo je tylko zestroic trymerem,ale klijentow to odstraszylo. Powodzenia
Napraw piloty alarm masz ok 6 lat to czas na wymianę trymerów, dotyczy to tylko braku reakcji na pilota, Co do blokady zapłonu najlepiej zblokuj sobie dwa fioletowe przewody i zobacz czy dalej się będzie to powtarzało.
Jesli swieci ci dioda w pilocie przyloz go jak najblizej centraki i sproboj go wylaczyc jesli nie to dosc czesto przyczyna w pilotach silikona jest zimny lut najczesciej w okolicach antenki i polaczeniu diody pozatym masz w pilocie trymer pokrec nim jakims plastikowym wkretakiem jesli go nie posiadasz to moze to byc naprzyklad patyk od lizaka troche...
Bardzo ważnym czynnikiem zwiększającym zasięg skutecznego oddziaływania nadajnika (pilota) na odbiornik (centralka) jest prercyzyjne zestrojenie na zadaną częstotliwość tych dwóch urządzeń. W pilocie jest przestrajany obwód rezonansowy - trymer. Takie zestrojenie potrafi dość zmacznie zwiększyć zasięg.
1. sprawdź dokładnie baterię pomimo, że wymieniana. 2. Oczyść pilota wewnątrz. 3. Wewnątrz pilota powinien być trymer - kondensator do regulacji. Może trochę ci "popłynęła" antena. Spróbuj trochę przekręcić w jedną i drugą stronę i obserwuj jak się będzie zachowywał.
za zegarami. rozbierz pilota, sprawdz baterię, sprawdz luty, ewentualnie jesli jest trymer to mozesz probowac dostroic.
Witam. Mam rowniez problem z jednym pilotem. Po zmianie pozycji trymera przestal dzialac, wymienilem trymer i moje pytanie jest nastepujace: jaki jest rozrzut pozycji tego trymera (1,2, obroty) bo niemoge go dostroic. Dioda na pilocie mruga, a alarm sie nie uzbraja. Pozdrawiam.
W pilocie, jeżeli nie ma kwarcu może być trymer. Ustala się nim częstotliwość, nawet przesunięcie setną część milimetra zmieni się zasięg. Może to pomoże pamiętaj strojenie po przez kręcenie trymera musisz wykonywać plastikowym lub drewnianym elementem.
W przypadku tego alarmu dostrojenie pilota trymerem jest niemożliwe. Wyłącznik awaryjny - niebieski wtyk w centralce. http://obrazki.elektroda.net/32_12899118... Do alarmu można przypisać 5 pilotów, ale do ich wprogramowania i tak potrzebny jest dostęp do ukrytego wyłącznika awaryjnego. Niestety dwa nowe piloty do Twojego Clifforda są droższe...
Witaj, posprawdzaj jakość połączeń a przede wszystkim połączenie z masą. Sprawdź zasilanie i bezpieczniki, zobacz czy w pilocie jest trymer do strojenia, jeśli jest pokręć nim powoli w jedną i w drugą stronę(plastikowym stroikiem), ale najprościej jest użyć drugiego pilota to pozwoli na wyeliminowanie usterki pilota. Powiedz czy ta diodka zapala sie...
Może jest uszkodzony pilot? Jeśli jest ztrymerem wystarczy zmienić trymer i dostroić. W tych alarmach nie wpisuje się pilota. Można zamówić u lokalnego dystrybutora który jest np. w Poznaniu. Zamówienie składasz na podstawie nalepki na scalaku, który jest w pilocie, bądź na procku w centralce. Koszt ok. 70 zl
To zobacz czy pilot jest na kwarcu czy na trymerku, jeżeli jest strojony trymerem to pokręć trochę może ustawisz (obroty o ok 1/10 obrotu)
Ostatnio gdy podłączałem uniwersalny sterownik centralnego na pilota do samochodu i gdy nie zauważyłem, to kolega ?niechcący? pokręcił tą śrubką w niebieskim plasticzku, która chyba nazywa się trymer (tak wyczytałem na forum, jak szukałem pomocy). Od tej pory sterownik nie reaguje na pilota oraz nie da się sparować pilota z odbiornikiem. Czy można jakoś...
MISTRZ007 napisał, że przyciski OK więc stawiałbym na trymer jak napisał EMEL2. Spróbuj podstroić trochę pilota, tylko minimalnie i oczywiście ceramicznym stroikiem lub plasikowym wkrętakiem. Sprawdź też instalację anteny w module, może coś się rozłączyło.
czy ktoś wie jaką wartość ma trymer w pilocie tego alarmu?? pozdrawiam
Pilot do ACTIVY - 2 pracuje na 410 lub 433.92 MHz z układem scalonym 1450026 nie do zdobycia w wersji SMD jaka tu występuje. Druga strona obrabiana jest na procesorze PIC 16C628. Programowanie jest proste i polega na przełączeniu 4 pianinka w dół, wciśnięcie pilota i powrót pianinka do góry. Warunek - odbiornik musi widzieć pilota. Strojenie niestety...
strojenie mozlie jest tylko pilota /bialy koralik - trymer czyli konsensator o zmiennej pojemnosci/ nalezy to robic b.delikatnie obracajac i wyciagajac za kazdym razem przedmiot ktorym krecilismy. W centrale zas nie ma takiego trymera tam czestotliwosc wybiera sie po przez konfig mod. radiowego albo napiecie przestraje - nie jestem pewien. caly uklad...
pilot trymer alarm pilot trymer trymer pilot alarm
renault procedura fritz zmiana języka oznaczenia wkrętarki
kenwood kalkulator kenwood kalkulator
Firmware for Sharp LC-40UI7352E TV: Download and Update Guide Cewka zapłonowa Fiat Seicento - diagnostyka i wymiana