Witam Jeżeli jest to jeden sygnał po załączeniu alarmu to napewno sygnalizacja słabej bateri lub słaby sygnał z pilota dociera do alarmu. Rozwiazanie kupić nową baterie lub dostroić pilot trymerem jeżeli rok produkcji nie przekracza roku 2000. Od 2000 roku trzeba wymienić kondensator smd.Ale na 80% to bateria. Podaj 3 cyfry kodu z pilota to ci napisze...
Kiepsko widać na zdjęciu, ale jeśli faktycznie masz wszystko w syrenie, czyli kompakt, to szukaj SP1000, SP2000. A kiepski zasięg to od kręcenia "tym niebieskim" (trymerem) lub /i słabej baterii.
Kodowanie Jeżeli dostaniesz się do prawdziwej centralki autoalarmu (nie do tych ze zdjęć) to przy procesorze powinien być switch. Jego trzeba nacisnąć (lub w starych modelach zewrzeć dwa piny) Dotyczy to kodu zmiennego. Naciśnij switcha i naciśnij przycisk w pilocie i trzymaj tak długo, aż przygaśnie dioda w pilocie. Przy stałym kodzie, musisz odpowiednio...
Ten alarm nie ma funkcji programowania pilotów, jeżeli nie pomoże reset alarmu przez odłączenie zasilania, to na pewno pilot jest uszkodzony. Przypuszczalnie trymer jest do wymiany.
W starszych alarmach w pilocie był trymer do dostrajania częstotliwości . Trzeba go regulować wkrętakiem z plastikową końcówką , bardzo delikatnie . Jest szansa że tylko się rozstroił.
Witam serdecznie. Posiadam alarm samochodowy AMERICAN LEGEND CS9218 i w pilocie od niego odpadł trymer... mam jeszcze drugi pilot ale nie posiadam miernika pojemności więc może zna ktoś parametry tego trymera SMD?? pilot jest szary z czarnym i pomarańczowym przyciskiem. Ktoś zajował się juz wymianą tych elementów? nie robiłem tego wcześniej więc nie...
W przypadku tego alarmu dostrojenie pilota trymerem jest niemożliwe. Wyłącznik awaryjny - niebieski wtyk w centralce. http://obrazki.elektroda.net/32_12899118... Do alarmu można przypisać 5 pilotów, ale do ich wprogramowania i tak potrzebny jest dostęp do ukrytego wyłącznika awaryjnego. Niestety dwa nowe piloty do Twojego Clifforda są droższe...
To Twoje "pokrętło" to trymer. Jeśli kręciłeś tym w pilocie lub centralce alarmowej, to już masz po imprezie. Pilota w tym alarmie wpisuje się w następujący sposób. Podłączyć zasilanie do centrali, a następnie nacisnąć większy przycisk w pilocie. Alarm powinien potwierdzić przyjęcie pilota szczeknięciem. Jeśli tego nie robi, to prawdopodobnie jest odstrojony...
Mam pytanie w sprawie tego pilota pilot jest w samochodzi daewoo Nubira combi alarm został założony w serwisie. I moje pytanie jaki jest to pilot (patrz załącznik) i jaki tam powinien być kondensator regulowany(trymer) chodzi mi o pojemność.
aby zaprogramować piloty musisz mieć opis alarmu jak wejsc w tryb uczenia pilotów ale mysle że mogl sie rozstroić pilot. spruboj pokrecic delikatnie trymerem w pilocie aby go dostroić
tam chyba trymer był wlutowany tak ze regulowało sie nim od spodu płytki (od 2 strony) ale ogolnie piloty to jest to co sie ciagle psuje w siliconach...
Czy wylutowanie zepsutego i wlutowanie nowego coś zmieni? Częstotliwość pracy pilota zostanie zmieniona - należy ponownie dostroić częstotliwość pracy pilota do odbiornika w centrali alarmu. jakim trymerem zastąpić ten, który jest obecnie zamontowany? Najlepiej takim samym. Jakie najczęściej mają wartości takie trymery w pilotach z alarmu? Jakiego...
Jak tak oszczędasz to rozkręć pilot płytkę umyj benz. ekstrakcyjną następnie włóż baterie. Jedną ręką naciśnij przycisk (załącz) a drugą małym wkrętakiem powoli kręć trymerem alarm powinien zadziałać. Jeśli nie ruszy to zostaw bo ta robota jest nie warta poświęcenia.
Wykonaj obwód rezonansowy podobny jak w nadajniku (pewnie 432Mhz) - czyli kawałek srebrzanki i trymer. Do odczepów tego obwodu (jakieś 30%) dolutuj diodę detekcyjną i kondensatorek 1-10n równolegle za diodą. Na kondensatorze mierząc miliwoltomierzem przy nadawaniu powinno pojawiać się napięcie oczywiście pod warunkiem dostrojenia do rezonansu. Taka...
1. tak (bo trymer własnie słuzy do strojenia ) 2. nie (mimo podobieństw maja kody producenta w układach -nie dotyczy starych stałokodowych )
Możesz spróbować wcisnąć przycisk który jest wew. centrali i naciskać pilota przy samej antenie alarmu. Jak to nie pomoże rozbruj alarm awaryjnie (stacyjka+serwisowy) i spróbuj jak wyżej. Można jeszcze przy tym wszystkim podczas naciskania na pilota kręcić trymerem w pilocie. Może ci się uda.
a działa jakis pilot z bliska Jak tak to rusz trymerem w pilocie(jak jest oczywiscie w Twoich)
Wszystko zależy jaki jest alarm . Być może odstroił się trymer w pilocie.
szukam fachowej porady czy mozna jeszcze cos z tym pilotem zrobic Wylutuj elementy, umyj płytkę denaturatem, posprawdzaj, czy nie zostały uszkodzone ścieżki, gdzie potrzeba to pocynuj i wlutuj nowe mikroprzełączniki, a jeśli jest trymer również wstaw nowy. Podejdź do auta i kręcąc trymerkiem (jeśli jest) spróbuj złapać zasięg. Bardziej fachowej rady...
Napraw piloty alarm masz ok 6 lat to czas na wymianę trymerów, dotyczy to tylko braku reakcji na pilota, Co do blokady zapłonu najlepiej zblokuj sobie dwa fioletowe przewody i zobacz czy dalej się będzie to powtarzało.
Witajcie !!! Mam problem z pilotem do kilkuletniego już alarmu PYTHON SP3000 GOLD MINI. Otóż pilot ma tendencję do "rozprogramowywania się" a na pewno już uderzenie pilotem czy jego upadek uniemożliwia sterowanie alarmem. Czy może wiecie jaką wartość ma trymer w tym pilocie bo z pewnością to on jest przyczyną tych problemów. Dzięki za ewentualną odpowiedź.
rozjechała Ci się centralka ,jeśli w pilocie jest trymer -to możesz nim pokręcić ale ostrożnie malutkimi skokami (dobrze jest zapamiętać pozycję wyjściową
A co do wymiany trymerow to z czasem się przestawiaja (od udezen pilota etc.,) ja tak mialem i wymiana pomaga.... pozdrawiam Pod wrunkiem, że sie wstawi trymer tej samej pojemności
Łopatologicznie: czy pilot reaguje z bliska? spróbuj przelutować wszystkie luty na płytce pilota, najczęściej pomaga. jeśli nie, można spróbować dostroić trymerem (mały kwadratowy niebieski element na płytce kręcić bardzo powoli). jeśli i to nie pomoże to na stronie producenta poszukaj najbliższego tobie serwisu autoryzowanego.
Prawdopodobie masz rozstrojonego pilota sproboj zestroic trymerem
najczęstszą przyczyną nie działania pilota jest jego rozstrojenie /a już w foxach jest to nagminne/do strojenia jest niebieski trymer na płytce pilota.żeby odłączyć centralkę po pierwsze trzeba ją znależć.kable od blokady to dwa fioletowe /lub dwa zielone - jedne są od blokady a drugie od kierunków /
Witam Piloty w sikurze sie nie programuje do alarmu jak ci nie dziala to poprostu jest uszkodzony, mo ze to by tranzystor lub uklad TMS, trymer. To sa podstawowe usterki, oprucz ukladu tms wszystko naprawisz.
Po pierwsze - przemyj te płytkę , gdzieś go polano. Po drugie - mikrostycznik obok opornika czerwonego ma pęknieta gumkę , wymienić lub naprawić. Po trzecie - jak nie masz odpowiedniego optrzyrządowania , zostaw w spokoju trymer.
sprawdz switche czy na pewno odbijają,sprawdz trymer często przy kręceniu dostaje zwarcia
za zegarami. rozbierz pilota, sprawdz baterię, sprawdz luty, ewentualnie jesli jest trymer to mozesz probowac dostroic.
ten alarm to antyk i prawdopodobnie ma wewnątrz pilota trymer, delikatnie nim pokręć ok 1/10 obrotu jednorazowo powinno pomóc (bardziej nie nabroisz, można sobie markerem zaznaczyć jak było na początku).
Takie info ma tylko producent. Możesz spróbować samemu dobrać metodą prób i błędów. Jeśli jesteś elektronikiem i naprawiasz takie rzeczy zajmie ci to najwyżej 1 godz. Ilo przyciskowy jest ten pilot, czy ma trymer czy filtr fali powierzchniowej?
Ja mam trochę prymitywny sposób, ale z pięć razy pomógł i reklamacji nie było. :D Jeśli pilot działał a nagle przestała chwytam pilota w prawą rękę naciskam przycisk i energicznie uderzam nadgarstkiem prawej ręki o dłoń lewej. Jeśli działa zalewam trymer steryną.
Drobna uwaga - te ruchy trymerem należy naprawdę robić małymi krokami.
Osobiscie nie polecam Foxa starej generacji. Skonczylem je montowac przed trzema laty z powodu duzej awaryjnosci.Lecialy w nich wlasnie piloty,co prawda wystarczylo je tylko zestroic trymerem,ale klijentow to odstraszylo. Powodzenia
Może jest uszkodzony pilot? Jeśli jest ztrymerem wystarczy zmienić trymer i dostroić. W tych alarmach nie wpisuje się pilota. Można zamówić u lokalnego dystrybutora który jest np. w Poznaniu. Zamówienie składasz na podstawie nalepki na scalaku, który jest w pilocie, bądź na procku w centralce. Koszt ok. 70 zl
Bardzo ważnym czynnikiem zwiększającym zasięg skutecznego oddziaływania nadajnika (pilota) na odbiornik (centralka) jest prercyzyjne zestrojenie na zadaną częstotliwość tych dwóch urządzeń. W pilocie jest przestrajany obwód rezonansowy - trymer. Takie zestrojenie potrafi dość zmacznie zwiększyć zasięg.
Pilot do ACTIVY - 2 pracuje na 410 lub 433.92 MHz z układem scalonym 1450026 nie do zdobycia w wersji SMD jaka tu występuje. Druga strona obrabiana jest na procesorze PIC 16C628. Programowanie jest proste i polega na przełączeniu 4 pianinka w dół, wciśnięcie pilota i powrót pianinka do góry. Warunek - odbiornik musi widzieć pilota. Strojenie niestety...
Trymer ma to do siebie, że po kilku regulacjach nie jest już taki "ścisły" i rozjeżdża się. Wymiana na nowy pomoże. Do ponownego strojenia radzę użyć oscyloskopu. Przy strojeniu nie radzę kręcić jak szalony w lewo i prawo, delikatnym ruchem zestroić układ i więcej nie ruszać (żeby nowy trymer też się nie poluzował) Jest jeszcze możliwość, że układ radia...
Płytki już nie kupisz ale próbuj stroić,trymerem w pilocie,a jak nie pomoże to w tej płytce odbiornika.
SLC -06 to jest kod stały.Jeżeli swieci dioda to nalezy delikatnie trymerkiem dostroic pilot do centralki.Jak to nie pomoże to trzeba wymienić scalaczek i po sprawie.Posiadam takie na stanie
w pilocie znajdziesz trymer krecac nim ( mozna nim krecis wokolo) reguluje sie czestotliwosc nadawania generatora w pilocie ruchy przy kreceniu to okolo 0,5 stopnia a wiec bardzo minimalne po kazdym ruchu naciskasz i sprawdzasz zasieg krecic nalezy srobokretem z materialu nie magnetycznegi i nie metalowego np pltastik, drewno trymer sklada sie z dwuch...
witam mam problem z autoalarmem w pilocie uszkodził mi sie trymer i niewiem jakie powinien mieć parametry autoalarm to gepard gp-02b czestotliwość fali nośnej to 430 mhz
wymień sobie trymer bo jak raz się tak stało będzie się to powtarzać
Dokladnie. Rozstroil ci sie pilot (trymer) albo urwal ci sie przewod (antena) przy centralce. Przewodu nie mozna przedluzac. Dlugosc jest dobrana do dlugosci fali radiowej z pilota
Kilkanaście lat temu kupiłem alarm Corado. Pracował jako sterownik do otwierania drzwi, zamiast naciskania guzika domofonu. Piloty są używane. Są mi zbędne. Nie pamiętam typu alarmu. Niestety nie potrafię odnaleźć instrukcji od ręki. Płytki są na HCS200, częstotliwość strojona trymerem. https://obrazki.elektroda.pl/8710768700_...
Podstawowe pytanie. Czy bateria jest założona nowa? Bo jak nie to może tak być ,że na starej baterii jest słaby zasięg pilota. Z tym kręceniem trymerem to byłbym ostrożny. Żeby się nie okazało ,że pilot został rozregulowany i w ogóle nie będzie wysyłał komunikatów do centralki alarmu.
No i co z tego wynika? Nie rozmawiamy tu o konstrukcji nadajnika tylko pomagamy człowiekowi w "naprawie" regulacji jego działania a co tak naprawdę robi trymer to teks na innego posta.
Tester pilotów albo chociaż odbiornik DVB-T SDR pod USB z odpowiednim oprogramowaniem skanera. Sprawdź czy na 100% pilot nie nadaje czy w centralce alarmu uszkodził się odbiornik. Udało mi się znaleźć kilka informacji, że powiększyć zasięg można za pomocą trymera "Kręcąc" trymerem rozstroiłeś pilota.
czy ktoś wie jaką wartość ma trymer w pilocie tego alarmu?? pozdrawiam
dlatego mu kazalem sprawdzic dzialanie przy samej centrali jesli nie bedzie chodzila tak to nic nieda krecenie trymerem ja tez nie jestem laikiem w tym montuje i naprawiam alarmy od 15 lat
Wymieniłem trymer kilka minut w samochodzie w celu ustalenia częstotliwości i śmiga. Temat do zamknięcia.
widze ze sie rozkreciliscie hihi mam pytanie do kolego zmacio? piolot nie nadaje na czestotliwosci? ale przeciez sie programuje czyli centrala widzi pilota po drugie krece trymerem i probuje go programowac. jak go nie ustawie to centrala reaguje ale tylko w programie. jak go inaczej stroic? jakis pomysł?
Najlepiej zsynchronizować go z alarmem w nadajniku powinien być trymerek możesz nim ryszyć i sprawdzać czy znajdzie odbiornik :)
Pewnie go musisz rozebrac i w srodku jest trymer , taki malutki ,jedyny element regulacyjny . Aha a czy jak go podasz blisko alarmu tez nie dziala? No i co to za alarm. Pozdrawiam :)
Trymer to to niebieskie, do regulacji nie używaj metalowego wkrętaka, musi być coś nieprzewodzącego.
wymień trymer /ten niebieski zazwyczaj/ i go dostroj i wszystka powinno wrócić do normy
więc jak masz tylko jednego to pozozstaje pokręcić trymerem w pilocie malutkimi skokami i często sprawdzać jeśli i to nie pomoże to z poziomu forum nie można wiecej poradzić
Cześć momo102! Jeżeli nie uporałeś się ze swoim pilotem to chętnie odkupię od Ciebie samą płytkę drukowaną do niego gdyż potrzebny jest mi tylko trymer dostrojczy koloru niebieskiego który rozpadł się podczas strojenia.Daj mi znać jaka jest Twoja decyzja.
Witam. Wprogramowanie pilota na nowo nie zwiększy Ci zasięgu :) . O ile dobrze pamiętam w Fighter'ach 4 piloty strojone były za pomocą trymerka na płytce. Spróbuj dostroić pilota przekręcając delikatnie trymerek w prawą lub lewą stronę (po 1-2 mm), za każdym razem kontrolując zasięg. Powinno się poprawić. Pozdrawiam. Sonix
Słaby zasięg to może trymer,a tryb serwisowy to może włącznik ukryty nie działa. to nie kwestia włącznika bo jeden klucz. Dziś jeszcze pokombinowałem i wygląda, że jednak obydwa działają... Trymer - możesz przybliżyć laikowi? Coś do regulacji, wymiany?
Na plytce transmitera znajduję się trymer i tranzystor na którym jest napisane E2p 46 czy ktos wie jaki to może być tranzystor i trymer, podobno częstą przyczyną usterek jest uszkodzenie tego tranzystora. Może mi ktoś pomóc
Proponuję niczym nie kręcić tylko zastosować się do metody CARRIERA (alarm sam nie powinien powtórnie się włączyć) i po powrocie do Polski podjechać do któregoś z kolegów z forum, niech fachowym okiem na to spojrzy. Takie kręcenie trymerem może czasami więcej złego zrobić niż dobrego, szczególnie w rękach osoby niedoświadczonej.
W tym też jest słynny trymer w pilocie zakładajc że bateria dobra możesz troche pokręcic natomiast jak zasugerował Norbert jest ryzykownym miec jednego umierającego pilota bo kiedyś alarmu nie wyłaczysz a wtedy koszty mogą byc duże. Mam trochę pilotów SILICONA Kraków nie jest daleko może coś da sie pomóc
witaj.Widze ze masz fabryczny alarmik.Powodem moga byc slabe baterie w pilocie ,w centralce alarmu znajduje sie odbiornik raiowy w ktorym znajduje sie trymer czulosci odbioru.Jezeli mozesz podaj mi nazwe alarmu oraz symbol
Problem z alarmem LEGEND CS 9218 Transmitery bez reakcji... Witam serdecznie! Poświęciłem sporo czasu na przekopanie elektrody ale nie znalazłem żeby ktoś miał problem z wkodowaniem ponownie transmiterów. był jeden przypadek gdzie nie działał jeden z nich ale u mnie sytuacja jest troszkę inna. Kiedyś gdy mój ojciec wyjechał samochodem kilkanaście kilometrów...
Rezonatory SAW sa troche trudno dostepne... i nie maja mozliwosci przestrajania. Sciezka wykonana domowym sposobem moze nie miec takiej indukcyjnosci jaka zakladalismy, poza tym wszelkie jej nieciaglosci beda pogarszac dobroc obwodu LC. Najlepiej uruchamiac majac miernik czestotliwosci, zeby moc wyciagnac wnisoki i poprawic plytke dla uzyskania wymaganej...
Spróbuj podstroić pilota - mógł się odstroić.W srodku masz taki mały trymer.Tylko najlepiej stroić czyms plastikowym nie metalowym. Pozdrawiam
Pokręciłem trymerem (oczywiście ustawiłem go w połozenie jak przed czynnościa), wyczysciłem transmitery wczytałem raz jeszcze transmitery do centralki i POMOGŁO. Serdeczne dzięki:D
Witam Chciałem zmienić obudowę pilota lecz nie znalazłem takie modelu, dlatego też postanowiłem wykonać płytkę i przenieść elementy ze starego , po uruchomieniu okazało się że pilot działa, gdyż mruga dioda sygnalizująca ale pilot nie otwiera ani nie zamyka samochodu chciałbym sprawdzić czy w danej częstotliwości dokładnie 314 i 315 Mhz bo w takim przedziale...
Troszke kręciłem trymerem w pilocie ale dopiero po tym jak przestał działać. Nie wiem co to sa jumpery. Jeżeli chodzi zakup nowego alarmu to wyadje mi się że wyjdzie to więcej a mi zalezy na obniżeniu kosztów
WItam wszystkich. Posiadam alarm firmy Dest z Łodzi, Super DOG 10RFv zamontowany oryginalnie w moim VW. Dlugo nie uzywalem jednego z pilotow i ostatnio jak chcialem go sprawdzic to okazalo sie ze nie dziala. Przy naciskaniu przycisku dioda na pilocie swieci. Zrobilem przeglad zimnych lutow, probowalem dostroic trymerem, ale dalej nie dziala. Nie wiem...
Jeżeli masz tak, że taz pilot lepiej łapał raz gorzej, a teraz przestał wogóle, to pewnie trymer poleciał. Rozkręć pilota i ceramicznym stroikiem, plastikowym wkrętakiem lub poprostu zapałką dociśnij i odrobinę przekręć trymerek (w trakcie regulacji trzymaj naciśnięty przycisk wyłączenia) Bezpieczniki raczej OK, skoro alarm zadziałał na otwarcie drzwi....
Jeżeli jest to druk SMD to może to być np. ułamany kondensator, rozstrojony trymer kręcić srubke, ale tylko plastikowym śrubokrętem, jeszcze przy ujemnym biegunie lubiał mieć przerwę taki w kolorze miedzi element możesz go zewrzeć
Bateria jest napewno dobra bo nowa ale jest mozliwe ze trymer sam sie przestawia???Reklamacja to ostatecznosc a alarm musi byc bo juz mi raz akumulatory buchli:(
Witam posiadam pilota do alarmu samochodowego. Pilot wyglada wizualnie na sprawny. Ale po aktywowaniu nie reaguje alarm samochodowy. Dioda w pilocie miga, ale nie ma efektu w odbiorniku. prawdopodobnie nie wysyła fali radiowej. Nie wiem co jest grane do końca, sprawdziałem ścieżki i nie ma uszkodzeń, poprawiłem niektóre zimne luty i sprawdziłem pozostałe,...
Witam, jeśli to dość stary alarm, to trzeba poprawić połączenia (luty) na płytce drukowanej pilota oraz w centralce. Jeśli to nie pomoże, to pozostaje próba regulacji położenia trymera w pilocie. Do identyfikacji typu alarmu bardziej pomocna będzie fotografia centralki i jej wnętrza. pozdrawiam, bs123.
To jest tylko pilot do alarmu, więc sam musisz się zastanowić czy warto. Samo wlutowanie trymerka nic nie da, bo trzeba go jeszcze ustawić. Bawiłem się tak kiedyś z kluczykiem od Pasata i powiem Ci szkoda czasu.
Witam. Mam zrobiony nadajnik na układzie mc145026 (jest to pilot do autoalarmu samochodowego) i wylutowany scalak mc145028. W pilocie zamieniłem wartości elemetów tworzących obwód do rezonatora zgodnie ze schematem pilota w pdfie: http://www.elportal.pl/pdf/k07/47_10.pdf i tak samo postąpiłem w przypadku odbiornika. Aby nie komplikować lutu wszystkie...
Skoro zadajesz takie pytanie... to pewnie nie wiesz zbyt wiele... Najpierw musisz sprawdzić pilota. Popraw w nim luty, jeśli to nie pomoże to podłącz do niego baterię i małym śrubokrętem przestrajaj trymer i próbuj czy alarm zadziała. Oproty rób mniej więcej co pół mm i wyciągaj śrubokręt zanim będziesz sprawdzał działanie. Jeżeli to nie pomoże to sprawdź...
Prawdopodnie to trymer - kondensator dostrojczy, jeśli nie ma oznaczenia to można delikatnie wylutować i zmierzyć pojemność, kupić można w sklepie z podzespołami elektronicznymi.
k olego jak masz mały trymer (taką podkówke ) to troszku, ale bardzo mało rusz to dostroisz czestotliwoś i zasięk sie poprawi ale taki trymer nie jest w karzdym pilocie j a tak robiłem pomaga ... Pisownia.
domyslam sie, ze zmacio dobrze mowi, bo to on jest expertem a nie ja. ja tylko potrzebuje sposobu jak zakodowac kluczyk, czyli tej kombinacji zaplon, przycisk, zaplon itd robilem juz to z seryjnym alarmem i kluczykiem a teraz jeszcze potrzebuje tego samego do boxera 919. nie wiem czemu to wszystko tak mi utrudniacie, nie mam czasu zeby wyprobowywac...
po co kręcić trymerem jeśli jedną funkcję robi ?. Jeżęli dioda zielona to kod zmienny (bo tylko w tych tak padały scalaki )-miałem takiego w aucie i piloty musiałem kodować -jest wewnątrz centrali przycisk i dioda.
jak kręciłeś trymerem to zmieniłeś częstotliwość, resetowałeś przed kręceniem czy po, czy po resecie alarm się sam załacza, jeszcze drugi kod jest w alarmie nalepka na układzie, albo do serwisu wysłać koszt naprawy max 50 zł.
Witam Mam problem z fabrycznym centralnym zamkiem i alarmem w NUBIRZE II. Alarm jest sterowany przez pilota w kluczyku - opis na kluczyku : RK-700EU. W pilocie jest jeden układ scalony i kilka elementów biernych - żadnych trymerów i innych ustawień. Problem polega na tym, że pilot ma mały zasięg - działa z wewnątrz kabiny a na zewnątrz trzeba kluczyk...
Wygląda jak kondensator SMD. Na kondziach SMD nie ma opisu. Widzę, że jest przylutowany do dławika. Druga strona gdzie była? Może do trymera?
Udało się rozpracować większość:) http://obrazki.elektroda.net/99_12796599... wywaliłem dziś immobilizer. taki dorabiany gdzie trzeba przykładać taką "bateryjke" :) trochę mącił... też miał blokadę 12V po stacyjce i kiedy samochód był zgaszony chyba pojawiało się czasem małe napięcie i blokowało alarm. po wywaleniu alarm działał z 5m ale zacząłem...
Rozkręcasz pilota powinien być w nim trymer. Bierzesz najlepiej jakiś nie magnetyczny śrubo kręcik i wykonujesz minimalny ruch w jedną stronę i sprawdzasz przez naciśniecie przycisku i tak do sqtq aż zaskoczy. Miałem kilka takich Fox'ów gdzie trzeba było dostroić pilota, ale były też takie w których pilota nie dało się odratować. Póki masz drugi jest...
Pilot realizuje dwie funkcje bo ma 2 przyciski. Jednym przyciskiem zamykam dzrzwi i otwieram a drugi otwieram i zamykam drzwi i zazbrajam i rozbrajam alarm samochodowy. Generator w.cz. jest oparty na tranzystorze bf199 (f199 takie istnieje oznaczenie na tranzystorze). Obawiam się bo już kręciłem trymerem (6-15pF) nic nie daje że wyprogramował się pilot...
Najczęściej winę ponoszą zimne luty albo mikropęknięcia. Wystarczy poprawić luty i napewno będzie lepiej. Zostanie ewentualnie kwestia regulacji trymera.
Witam. Dzieje się tak dlatego, że zbliżanie dłoni powoduje przestrajanie obwodu rezonansowego nadajnika w pilocie. Linia na niebiesko. http://obrazki.elektroda.net/76_12598564... Prostą metodą strojenia tego nadajnika do odbiornika jest kręcenie trymerka (zaznaczone na czerwono) przez śrubokręt nieelektryczny (dieelektryk), delikatnymi ruchami w...
Ta "śrubeczka" którą pokręciłeś to najprawdopodobniej jest trymer do - mówiąc po chłopsku - strojenia nadajnika. Kiedy nią pokręciłeś to udało ci się dostroić pilota do toru odbiornika. Ale mogłeś trochu przedobrzyć- teraz musisz bardzo DELIKATNIE i POMALUTKU pokręcić "śrubką". Ale dosłownie o ułamki milimetra! Pokręcasz, zabierasz śrubokręt i naciskasz...
z kluczyka nie próbowałałem-alarm jest uzbrojony...a co do kluczyka-mam wyrobione zębatki więc jedyna opcja-to bagażnik:):) Dodano po 7 w którą stronę poruszyć tym trymerem -jak wskazówki zegara w prawo czy w lewo? bo nie chce tez nic uszkodzić
Auto odkupione od znajomego, brak dokumentacji na temat tego alarmu, W sumie to udawało się go uzbroić, z przejściem na stan wyłączenia był problem, ale raczej wszystko to problem pilota. Centralka nie jest opisana ani na opakowaniu, nawet na płytce nie znalazłem nic co by mnie wprowadziło na jakis trop.Jedyne oznaczenia na płytce jakie by mogły pomoc...
Jakby ktoś nie miał co robić ;-) Od pewnego czasu zmniejszał się zasięg pilota. Żeby otworzyć samochód musiałem podchodzić coraz bliżej, potem przystawiać go do drzwi, a nawet szukać innych dziwnych miejsc (np. przy wycieraczkach przedniej szyby ;-). Ech, a kiedyś działał nawet z domu (ok. 30m). Cierpliwość moja wyczerpała się dzisiaj. Podchodzę do...
Jeżeli jest to Pyton ( zależy od wersji) powinien być trymer prawdopodobnie biały (kolor ma znaczenie i okresla pojmność) wystarczy delikatnie ruszyć nim powinno pomóc . Ostrzegam jeżeli za mocno pokręcisz to rozstroisz pilota. I tak trzeba bedzie podjechać do firmy i tam Ci to zrobią
to nie jest potencjometr tylko trymer - zmienna pojemnosc, dostraja sie nim obwod rezonansowy do anteny w pilocie (przewaznie zrobiona jest jako sciezka w ksztalcie litery U. Jesli masz mozliwosc podmiany odbiornika w alarmie (np z innego) to bedziesz mogl wyeliminowac czy to odbiornik czy pilot. jesli pilot to raczej szukaj nowego alarmu. anteny odbiorczej...
1-rozkręcić pilota 2-wyciągnąć baterie 3-wymyć płytkę w alkoholu izopropylenowym( od biedy w pitnym) :) 4-..albo w wodzie destylowanej 5-wysuszyć gorącym powietrzem 6-zrobic to jak najszybciej-pozostała tam sól z Adriatyku (trwa elektroliza ...siarczki miedzi itd....) 7-jeśli pilot strojony trymerkiem-być może trzeba będzie go wymienić(na ogół 7pF,MURATY..niebieski)...
Witam proponuje odłaczyć i podłączyć alarm poprzez wypięcie styków. Rozkręc go i sprawdź czy jest na płytce jakiś przycisk, Jeśli jest to naciśnij przyciszk przez około 5 s póżniej jeden przycisk w pilocie, raz jeszcze przycisk przez 1 s i przycisk w drugim pilocie i 1s przycisk w alarmie. Jeśli nie ma tam przycisku spróbuj rozkręcić pilotai dostroić...
trymer pilot alarm trymer pilot pilot trymer
zamiennik tranzystora bd139 ilosc oleju lusterka elektrycznie
babcia komputer sterownik movera
Integracja SmartESS z Home Assistant: Modbus, API, MQTT Lokalizacja bezpiecznika rezerwy paliwa w Suzuki Vitara