Najprościej weż stetoskop i osłuchaj silnik podczas pracy , wszystko wyjdzie!
Kluczowanie cewki pozostaje .
Stawiam na niestykającą wtyczkę lub uszkodzony uszczelniacz pompowtryskiwacza 3 cylindra ewentualnie sam pompowtryskiwacz ale bez konkretów nikt Ci nie wywróży. Czy zapala się kontrolka silnika i ESP? Jaki błąd był w sterowniku? Jakie są odczyty w grupach 013; 018; 023 (VAG)?
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
Robiłem takie dwa silniki. 1. Na trzecim cylindrze słaba kompresja, korowód był skrzywiony. 2. Na rozrządzie, jest takie koło zębate pośrednie z kastorem luzu. Wyrabia się i skacze wydając odgłos stukania. U Ciebie stawiałbym na punkt pierwszy lub wtryskiwacze.
panowie zrobilem jeszcze jedna probe cisnienia sprezania na goracym silniku ale na odpietym silmiku nastawnika faz i okazalo sie ze jest tylko 3 bary wiec problem zostal rozwiazany dziekuje wszystkim za sugestie i pozdrawiam
Witam sam sobie odpowiem , duzo deszczu wiec siedze w garazu. Problem rozwiazalem sprawdzilem szczelnosc przewodu do zaworu podcisnieniowego recyklazu gazu i samego zaworu po regeneracji (okazaly sie ok)postanowilem ponownie sprawdzic regulacje skladu mieszanki ,bylo troche zabawy ,ponowne wyciaganie gaznikow (to nic ale ponowne zakladanie przewodow...
Volvo S60 DRIVe (115 KM) z uwaga 2010r. prod.! Już dwa razy wymieniałem wtryskiwacz trzeciego cylindra (w komplecie muszą być również rurki paliwowe - gwarancja wtrys.). To pewnie będzie znów jakiś hit z volvo... Robota nie jest najgorsza z wymianą, tylko te przewody paliwowe - ło matko...
Czyli prawdopodobnie po poprzednim przegrzaniu pękła głowica. W tym silniku z reguły pomiędzy drugim, a trzecim cylindrem, ale niekoniecznie.
Temat przerabialem poniżej 10 wypada zaplon. Taki silnik;-)
Witam jeśli masz pewność pomiaru to zostaje ustalenie gdzie kompresja ucieka w dół przez pierścienie czy wypalony (nieszczelny)zawór.Wlej strzykawką nieco oleju na ten trzeci cylinder i sprawdź czy kompresja wzrośnie,jeśli tak to np.zapieczone pierścienie jeśli nie to problem z zaworami.
Pewnie kolejność przewodów zapłonowych pomieszałeś. Poprawna to 1342 czyli jeśli pierwszy na kopółce jest niezamieniony to następny przewód licząc w prawo do trzeciego cylindra, następny do czwartego itd.
ciśnienie sprawdzone na zimnym jest 12 Bar , zauważyłem ze jak cisnę go a poczuje spadek mocy odpuszczę gaz na 0 a później jest ok, jak tego nie zrobię to jest wyskakuje check a po chwili mruga
Rozrząd zmieniany w kpl z kołami jakieś 10 tys km wstecz
Powiem szczerze takie zjawiska widzę dość często i nie powinieneś mieć żadnych obaw , gorzej gdyby tego smarowania nie było wcale . Pozdrawiam Zbigniew
Na 90% wypalony zawór wydechowy Dociekliwym pozostawiam dorobienie teorii dlaczego w 8V oplach zawory wydechowe padają zwykle na 3. cylindrze... ;)
No cóż trzeba założyć najgorsze. Olej dostaje się do cylindra. Padły uszczelniacze zaworowe albo zużyły się, lub popękały pierscienie tłokowe. Przemawia za tym to, że to cały czas jeden cylinder. Wiem, że to czarny scenariusz.
Nic nie napisałeś o przebiegu km. niskie ciśnienie kompresji na trzecim cylindrze. Miernik pokazał 19 za pierwszym pomiarem a drugi pomiar pokazał już 24 Nic złego tam się nie dzieje, istnieje podejrzenie że pierścienie mogą nie trzymać już jak powinny. po zdjęciu rurki z odmy i zatkaniu palcem przez krótki czas to robi się ciśnienie Nie masz się co...
paliwo jest, iskra tez sprezania nie sprawdzałem-dopiero jutro a co do wtrysków to raczej działaja bo cylinder który nie działa swieca jest mokra
Witam, winnym tego stanu rzeczy jest zawór EGR, który już nie działa prawidłowo, dodam jeszcze, że silnik pali na 3 cylinder ale objaw jest taki jakby nie palił. Jak usunąć ten problem mozesz dowiedzieć się z innego forum, o renault 19 tylko, poszukaj w googlach
zauważyłem że świecą na 3 cylindrze od skrzyni jest okopcona pozostałe trzy wyglądają normalnie. Trzeci cylinder pracuje na bogatej mieszance. Może to być wina LPG, który jest niedokładnie zestrojony, przez co komputer wtrysku próbuje to skompensować zwiększając dawkę paliwa na trzeci cylinder. Najlepiej byłoby komputer zresetować, pojeździć na benzynie...
Witam mam problem z clio silnik1.4, 8 zaworowy. Sciągłem głowice bo byl problem z ciśnieniem. Na tuleji trzeciego cylindra zobaczyłem takie ślady Ktoś mi powie co to jest
Witam. Dwie blokady wałków: -na wałku "ssącym" zamiast stopki panewki na drugim cylindrze -na wałku "wydechowym" zamiast stopki panewki na trzecim cylindrze -czujnik zegarowy zamiast świecy 1cyl lub znak na kole zamachowym od strony skrzyni. Jeśli juz to ustawisz, pasek zakładasz dowolnie (używany)pamietając tylko by zachować dotychczasowy kierunek...
A czy przy wymianach były wymienione uszczelnienia na pompach i wtryskiwaczach. Jeśli nie to sprawdź ich stan producent zaleca przy każdorazowym wyciągnięciu elementów ich wymianę. Ewentualnie zamień miejscami pompy i zobacz czy problem przewędruje na inny cylinder.
A brakuje czego - ciśnienia, iskry, czy paliwa?
Witam. Potrzebuje pomocy z volvem fh 380 2000, mianowicie nie chodzi na trzecim cylindrze, początkowo texa pokazywała błąd mechaniczny pompowtrysku, sprawdzony podobno dobry ale dla wszelkiego zamieniłem miejscami z czwartym i dalej auto kuleje na trzecim. Po przegonieniu znowu podpięty komp i błąd mechaniczny drugiego, zgasiłem auto odpaliłem i znowu...
Jakby przedmuch był między cylindrami, to na obu by ciśnienie było równe zeru. Na moje to jak dmuchałeś w trzeci cylinder to akurat krzywki wałka były ustawione tak, że przez kolektor i uchylone( podparte brakiem luzu) zawory powietrze pojawiło się w drugim cylindrze. Jeśli na trzecim cylindrze jest zero barów, to albo wypaliło zawór, albo coś się stało...
Wywalało błędy "wypadanie zapłonu na drugim i trzecim cylindrze" oraz "losowe wypadanie na wszystkich cylindrach". Po adaptacji koła fonicznego, jak na razie błędy się nie pojawiają. Czy adaptacja mogła rozwiązać te problemy?
Byłem u mechanika z tym problemem stwierdził, że jednak cewka padła. Wymienił i nadal to samo. Tym razem pokazuje na trzecim cylindrze wypadanie zapłonu na drugim nie wyskoczyło ani razu. Kody błędu to 1336 i 1339. Stwierdził, że to albo wtryskiwacze albo pompa cisnienia paliwa silnika czy coś w tym stylu bo nie pamiętam dokładnie pełnej nazwy. Ktoś...
Koledzy! Przedwcześnie zakończyłem temat i wracam do niego. Silnik wtedy pięknie odpalił, ale po kilkudziesięciu sekundach zaczął palić na trzy gary i spaliła się druga cewka - również na trzecim cylindrze (była używana, więc założyłem, że to jej wina). Po dogłębnych oględzinach okazało się, że przewód zapłonowy trzeciego cylindra jest uszkodzony wewnątrz...
jak zdjąłeś głowice to jak wyglądał tłok na tym trzecim cylindrze? Nie był tam opadnięty czy coś? A zawory od trzeciego cylindra jak pracują jak kręciłeś paskiem? Nie zawiesiły się czasem? Kompresje na tym cylindrze dobrze zmierzyleś
Tak. Zrobię. Większość tak twierdzi że Elring jest ok. Uszczelka już była wymieniana przy 185000 teraz ma 245000. Pytałem mechanika jaką założył ale nie pamięta. W tedy olej szedł bokiem a teraz poszedł plyn na trzeci cylinder.
Witam. Potrzebuję informacji jakie powinno być ciśnienie sprężania w silniku 1.6 TDCi Focus 2010. To chyba ten sam motor co HDi. Zmierzyłem u siebie i mam dziwne odczyty 1. 15 2. 14 3. 22 4. 16 Nie wiem czy coś źle zmierzyłem czy może być taka różnica na trzecim cylindrze?? Czy te ciśnienie jest dopuszczalne?
Witam, posiadam Mondeo MK3 1,8. W silniku mam do zrobienia luzy zaworowe, bo zaczęło mi przegrzewać głowice od wydechu a po sprawdzeniu na trzecim cylindrze nam przerwę 0,05mm i to na raczej na chłodnym silniku. Moje pytanie, czy jest możliwość zluzowania łańcucha rozrządu i uniesienia walka, celem wymiany popychacza, czy trzeba dobierać się do rozrządu?...
Więc może się to komuś kiedyś przydać, więc zrobię krótkiego update'a. Kupiłem specyfik do czyszczenia zaworów... pomyślałem, że spróbuję. Po operacji zauważyłem, że następnego dnia przestał palić na trzecim cylindrze, a na czwartym już palił. Bardzo dużo sadzy czy innego syfu wyleciało z wydechu. Wyskakiwał błąd, ale bateria się nie rozładowywała,...
Sprawdź kompresje drugi i trzeci cylinder
Skoro tyle wymieniłeś i zmiany nie ma to warto podpiąc pod komputer sprawdzić błędy. Może sonda/y, czujnik temperatury, warto zajrzeć do przepustnicy, może zasyfiona. Kable gdyby były źle to na dwa cylindry by raczej nie pracował tak że dałoby się jeżdzić. Skąd wiesz że dławi na trzecim cylindrze ? Jak to rozumieć ?
Dzień dobry. Panowie proszę was o pomoc. Podczas jazdy, na kilka sekund pojawiła się kontrolka ciśnienia oleju, samochód zaczął nierówno pracować, po chwili postoju zgasł. Nie udało się go już odpalić. Po do transportowaniu auta do domu okazało się, że na pierwszym i trzecim cylindrze od lewej nie ma w ogóle kompresji. Zdjąłem pokrywę zaworów, okazało...
Z tego co mi jest wiadomo to jest to trzeci cylinder , ale ciężko mi powiedzieć w chwili obecnej czy sprawdzał iskrę na świecy trzeciego cylindra w chwili usterki. Chyba nie , bo polegał na tym ,że zostały wymienione wszystkie świece, kable i cewka. Tak na marginesie to stało się to po kolizji tego samochodu , pomimo,że nie było wielkich uszkodzeń.
Mazda CX5 2,O benzyna 2018 r.Totalny brak mocy.dymi na czarno,silnik nie równo pracuje.Świeci kontrolka awarii silnika. Błędy: P0140,P0171. Po odłączeniu wtryskiwacza na trzecim cylindrze silnik zaczyna równo pracować.P0140-Oxygen sensor Sensor Circuit no Activity Detected (Bank1 Sensor2).P0171-System Too Lean Bank 1. Ma ktoś pomysł jak to uzdrowić?
Dzisiaj dostałem sugestię od mechanika, że to może być wtryskiwacz gazu. Jutro zamienię miejscami wtryskiwacz z trzeciego cylindra.
Właśnie została ściągnięta głowica i był płyn na trzecim cylindrze oddaję głowicę do sprawdzenia jeszcze raz
Cewki z poszczególnych cylindrów zamieniałem między sobą problem pozostawał ten sam trzeci cylinder....
Głowica już zdjęta więc nie da się podać ciśnienia przez otwór świecy, nalej benzyny na denko tłoka drugiego i trzeciego cylindra, porównaj szybkość z jaką opada poziom benzyny.
Witam. Pokonał mnie ten vti. Problem polega na tym że wyłącza wtrysk na trzecim cylindrze i włancza wentylator. Dół zrobiony głowica i komplet rozrząd nowy plus czujniki, termostat też firmy mahle. Wypadanie zapłonu występuje tylko na gorącym silniku. Jedyny bezsens który zauważyłem to to że termostat się nie otworzy a wentylator się załancza. Kompresja...
sigwa018 napisał " 1.4 tdi na pompowtryskach (takie 1.9 z wycietym trzecim cylindrem)" objawy wskazują raczej na układ paliwowy w 4 cylindrach wygląda to tak: vcds grupa 013 013 - jałowy bieg (regulacja równomierności obrotów silnika) (jałowy bieg, silnik ciepły, temperatura płynu powyżej 80°C) 1 Różnica dawki wtrysku, cylinder 4 do 3 [−2,0 do...
Witam Znajomy przyprowadził mi Volvo V40 1.8 benzyna/lpg 96r. Silnik nie ma mocy, szarpie. Po ściągnięciu (obojętne czy kapturka ze świecy, czy zasilania wtryskiwacza czy to benzynowego, czy lpg) z trzeciego cylindra nie ma zmian. Z pierwszego i ostatniego auto od razu zaczyna szarpać bardziej i gasnie. Po ściągnięciu z drugiego cylindra trochę gożej...
dla pewności założyłbym pompke z czwartego cylindra na trzeci cylinder
Drugi i trzeci cylinder to grupa zasilana z dwuch końców tej samej cewki. Jest tam iskra?
PRZEPRASZAM, ŻE PISZĘ DUŻYMI LITERAMI. WIEM, ŻE TO WBREW "NETYKIECIE", ale zauważyłem coś dość dziwnego. Mianowicie, kiedy czytam odpowiedzi bota o tematyce bardzo mi odległej (pojemność trzeciego cylindra silnika v16 104 itd) to myślę, że to naprawdę genialne i mądre rozwiązanie to całe GPT. ALE kiedy zadam pytanie z dziedziny, w której mogę nazwać...
Auto zostało ściągnięte na lawecie , komputer brak błędów , na drugim i trzecim cylindrze jest słabsza kompresja .
Cześć, Rozumiem, ze informacji jest zbyt mało, przepraszam, ale podaje to co przekazał mi mechanik. Oscyloskopem byl mierzony czujnik walka i tez zasilanie jest w porządku z masa. Dzisiaj jeszcze wyskoczył błąd P 1266 - trzeci cylinder. Czyli są dwa błędy łącznie: P 3008 pompo wtryskiwacz P 1266 czujnik halla
Nie zauważyłem żadnych anomalii jednak niepokoją mnie te duże korekcje (zwłaszcza na trzecim cylindrze).
Sory za zbyt chaotyczny opis zaczne jesze raz. Wtryski zmieniałem sam ,programowane tez przeze mnie pod tym kontem jest poprawnie sprawdzane kilka krotnie .Niestety po tym zabiegu wtrysk na 4 cylindrze nie daje sie wysterować wywala blad korekcji wtryskiwacza czwartego cylindra .Po podmianie wtrysku z trzeciego cylindra na czwarty ta sama historia wywala...
Witam, uruchomiłem ten silnik, czujnik wału raczej nie wyznacza pracy pierwszego cylindra, czujnik ma być ustawiony na trzecim cylindrze. Pozdrawiam. Dodano po 4 W kole zamachowym był otwór a na części do której przykręca się koło jest bolczyk, jak się nie zauważy to można to przykręcić inaczej. Pozdrawiam.
Witam,na drugim i trzecim cylindrze w¶ęć sobie świece z poloneza.U mnie pomogło;)
na wałku na trzecim cylindrze krzywka jest okrągła i to jest chyba przyczyną
Mi też tak się wydawało i dlatego ją podmieniłem. Teraz mam następującą wątpliwość - cewka została podmieniona na używaną więc mogła być również niesprawna , zastanawia mnie tylko fakt dlaczego po zamianie nie było iskry dokładnie na tym samym cylindrze ? Gdyby iskra znikła na innym cylindrze to sprawa była by oczywista - że trafiłem na kolejną uszkodzoną....
Zrobiłem próbę olejową i ciśnienie na drugim i trzecim cylindrze wzrosło do 1 MPa. Co to oznacza?
Czyli szukaj anomalii w pracy trzeciego cylindra. Równie dobrze może być usterka mechaniczna.
Może ja czegoś nie wiem, ale wydaje mi się, że na kanale 18 pokazany jest stan elektrozaworów pompowtryskiwaczy, a pozycja 3 pokazuje trzeci cylinder.
Wymieniałem jedną cewkę bo zalewa świecę na trzecim cylindrze. Przeweody też były podmieniane u mechanika.
:audi.a6c4 rocznik96 .1.8 20v.benzyna. pierwszy i trzeci cylinder nie pali.brak iskry, mimo wymiany świec,przewodow,cewki wzmacniacza zapłonu co może byc przyczyną? z gory dziękuję.
Proponuje sprawdzić luzy na zaworach. Musi być coś nie tak skoro nie ma dobrego spalania na trzecim cylindrze.
Jak widać na załączonych przez ciebie fotach wtrysk trzeciego cylindra leje, dlatego sterownik odejmuje aż 7-8 jednostek. Jak pisałem wcześniej korekcje w granicach +/- 1.5 są dopuszczalne.
Świeca jest sucha, czarna, tłok z góry też wygląda suchy, czarny, pozostałe tłoki szare. Dziwne jest to, że przed naprawą głowicy trzeci cylinder miał te same objawy co pierwszy teraz, a cała głowica i wszystkie zawory były naprawiane i sprawdzone, i wszystko się domykało.
Niestety, po wymianie modułu i kabli, nadal nie ma prądu na trzecim cylindrze. Normalnie klęska ... Co tu robić? Może to coś czujnikiem położenia wału?
Na czwartym lub trzecim / cylindrze/ przewodzie WN jest ceweczka , sprawdź czy się nie naderwała. Masz trudności z uruchomieniem silnika?
Witam, może ktoś mi pomoże. będę wymieniał w Scani pompowtrysk na trzecim cylindrze, jeszcze tego nie robiłem. Na co muszę uważać żeby to zrobić dobrze.
Dodam jeszcze że podczas dodania gazu na trzecim cylindrze stoi w miejscu a na pierwszym zbliża się do zera.
Zagrzać silnik porządnie. Wyłączyć. Jak najszybciej zdemontować osprzęt świecy trzeciego cylindra. Przedmuchać powietrzem i obserwować, czy i gdzie się sączy. Póki trzyma ciśnienie w układzie.
Ssący 0.30, wydech 0.40. Są dwie wartości luzów w tych silnikach zależne od siedzącego wałka (z rowkiem lub bez) Wałek z rowkiem miedzy dźwigienkami trzeciego cylindra: ssący-0.25 wydech-0.35 Bez rowka: ssacy-0.1 wydech-0.2
Witam wszystkich , Mam Opla Astre G 2004 1,4 Benzyna Samochód jak by nie chodził na jeden cylinder raz jest dobrze a raz jak by nie chodził na jeden cylinder : Diagnoza : Błędy P0300, P0303 Mówią o trzecim cylindrze oraz ogólnie wypadanie zapłonów. Wymieniłem cewke na nowa magneti mareli , i swiece boscha Prosił bym o jakies podpowiedzi i sugestie Pozdrawiam:)
wg. mnie nie jest jednoznaczne, że 4 wtrysk kuleje, bo to kompensacja, a może być spowodowana trzecim cylindrem - 2 wtryski do sprawdzenia (3i4 cylinder..)
Czy fakt jazdy na opróżnionym baku paliwa mógł też się jakoś przyczynić ? Sądzę iż to nie ma wpływu. Zamień przewody od elektrozaworu gazu na listwie trzeci z czwartym i zobacz czy brak zapłonu przejdzie na czwarty cylinder, jeśli tak, problem w centralce lub okablowaniu, jeśli zostanie na 3 cyl, problem w cewce lub elektrozaworze trzeciego cylindra.
Do wymiany były dwie cewki na pierwszym i trzecim cylindrze. Po wymianie auto hula aż miło ;) Pozdrawiam i dziękuje za pomoc. Temat do zamknięcia.
P0353 to wadliwa cewka zapłonowa trzeciego cylindra (jak już będziesz wymieniał to nie ryzykował bym z rzemiosłem) i nie ma nic wspólnego z tym co sie dzieje ze światłami. Auto młode nie jest i instalacja elektryczna może mieć jakieś słabe punkty (pomimo że auto made in Japan) i tutaj szukałbym problemu. Kolega w poście wyżej też dobrze prawi gdyż ten...
Wlasnie jestem na serwisie. Okazalo sie ze wtryskiwacz trzeciego cylindra padl. Cena okolo 2tys. Moze byc cos jeszcze bo kolejna diagnostyka dopiero po naprawie. Musze tez zrobic czyszczenie zbiornika paliwa i filtra.
Możesz też ten trzeci wtrysk zamienić z drugim i jeszcze raz podłączyć do kompa. Będziesz miał jasność co do wtrysku. Jeśli zacznie fiksować ten na trzecim cylindrze to wywal ten czwarty wtrysk albo sprawdzaj głowicę. :)
Na świecy 2 cylindra brak iskry WN. Przewód dobry. Czy jest możliwe aby palec rozdzielacza zapłonu był tak uszkodzony ze WN jest tylko na świecach pierwszego i trzeciego cylindra. Kopułka dobra Z góry za pomoc dziękuję
Na benzynie bez zarzutu. Raz jeszcze zrobiłem adaptację LPG i strojenie. Zobaczymy. W tygodniu wymieniana była uszczelka rozrządu, tak właśnie - ciekła przy przebiegu 78.000 km. Krzywki na drugim cylindrze wałka ssącego i na trzecim cylindrze wałka wydechowego wytarte na 1,5-2 mm - jakiś dramat. Przebieg raczej na pewno wiarygodny.
Też tak myślę, ale dlaczego komp nie pokazuje uszkodzonego sterownika tylko wyłącznie pierwszą cewkę? Zastanawia mnie jeszcze co jest przyczyną spalenia cewki, czy sama cewka (parę lat już ma) czy sterownik mógł ją uszkodzić? W zeszłym roku silnik zaczął nie równo pracować. Okazało się że na trzecim cylindrze padłą cewka tyle że wymieniłem ją i było...
To 12 czy 24 zawory. Wałek oglądałeś? Drugi i trzeci cylinder, próba olejowa. Ciśnienie paliwa do kontroli, przepływomierz czy się nie zacina.
witam ponownie.słuchaj zamieniłem emulator i to samo .przepaliło tą ściezkę gdzie jest sterowany włąsnie ten wtryskiwacz jeden.jak zmienie go na drugi czy trzeci cylinder to przepal w emulatorz te ścieżki na którym jest założony ten jeden wtrysk.pozdrawiam
dziś ściągnąłem miskę, zatarta panewka korbowodowa na trzecim cylindrze - to wyjaśnia stuki, wał ok. czekam na panewki i montuję... zobaczymy co dalej
Mam problem z ustaleniem przyczyny wypadania zapłonów na drugim i trzecim cylindrze. Komputer wyświetla 3 błędy p0170 , p0303 , p0303. Mam wątpliwości co do cewki a świece są nowe. Kiepsko pracuje na wolnych obrotach na wysokich jedzie całkiem przyzwoicie co może być przyczyną .
Witam. Ostatnio puściła mi uszczelka pod pokrywą zaworów i olej zalał fajke i świece (trzeci cylinder). Próbowalem gasić i odpalać silnki kilka razy co na pewno nie wyszło na dobre. Kupiłem i wymieniłem na nowy zestaw (świece, kable zapłonowe, uszczelke, węże od powietrza). Dodatkowo wyczyścilem od środka pokrywe zaworów. Po złożeniu wszystkiego w całość...
Witajcie, wracam do tematu. Zregenerowałem pompę paliwowo-podciśnieniową, ale nadal niestety dostaje się paliwo do oleju... Może to jednak wina pompowtrysków, a może nieskutecznie zregenerowałem. Nie wiem :(... I doprowadza mnie to do frustracji :( Czy jest jakiś sposób, aby to rozstrzygnąć? Może jakiś pomiar VAGiem to rozstrzygnie? Jeśli chodzi pompowtryski...
Ale u mnie jest na tym samym cylindrze takie same świece.Chyba że źle popatrzyłem.Wykręciłem z drugiego cylindra licząc od lewej i z trzeciego cylindra z cewki licząc od lewej.Czy tam są z tym długim gwintem??
Prawdopodobnie wtryskiwacze są uszkodzone serwis "rżnie głupa" żeby na gwarancji za darmo tego nie wymieniać.Może sprawdż poza serwisem wydajność wtryskiwaczy,przyjedż do serwisu i powiedz panowie wtryskiwacz na trzecim cylindrze do wymiany np.Koszt wtryskiwacza w serwisie 1092,-zł.stary należy zdać.
Napisz czy czasem na zimnym nie pracuje na dwa cylindry,czy wewnętrzne świece(drugiego i trzeciego cylindra) nie są czarne? Znam podobny problem w uno i seicento 900,wystepuyje to jak jest wilgotno.
Po sprawdzeniu ciśnienia, okazało się to co podejrzewałem. Trzeci cylinder jest martwy, kompletnie brak ciśnienia. Po próbie zamówienia nowych części ( bezskutecznie ) zrezygnowałem i oddałem go na złom . Jeszcze przed złomowaniem zdjąłem czapkę oraz głowicę i oczom ukazał się znany widok spotkania zaworów z tłokiem :D:D:D:D:D:D .
Ja przerabiam właśnie ten temat, Spalanie stukowe na trzecim cylindrze. Dopisanie wtrysków ich kontrola nic nie dała. W moim przypadku po zdjęciu głowicy diagnoza skrzywiony kornowód.
Pewne rozwiązania gdzieś tam podpatrzyłem, ale generalnie większość jest zmyślona. Zależy mi na tym obrotomierzu bo ma swoją obudowę i nie trzeba budować specjalnej, jak dla takich wyciągniętych gdzieś z deski rozdzielczej. W jednym i drugim przypadku jest silnik czterocylindrowy, tyle że w rzędówce podwójna cewka daje iskrę na dwóch świecach jednocześnie....
kolego masz problem ze zbyt ubogą mieszanką także jeszcze raz szczelność kolektora ssacego do sprawdzenia a te filmy głównie chodzi mi o pierwszy to na trzecim cylindrze coś z korekcją jest nie tak może wtryskiwacz znagarowany przydałobysię zamienić miejscami
no i co z tego że jest na 4 krzywce, lub z tyłu wałka, jak wałek sie obraca. W zasadzie to nie nazywa się czujnik pierwszego cylindra, a czujnik identyfikujący cylindry. A który on identyfikuje, to już fantazja programisty. Ps-w fordzie focusie-diesel jest po pomiedzy drugim i trzecim cylindrem. To który bardziej lubi? :)
Auto nie ma iskry na drugim i trzecim cylindrze;Sprawdziłem to podłączając po kolei zapasowe swiece poza cylindrem (na zewnątrz).Jak sprawdzić czy to jest uszkodzona cewka WN ,czy np: przewody po stronie pierwotnej lub komputer??Sprawdziłem też przewody WN.
Witam Głowica nie była sprawdzana pod względem szczelności, blok po szlifowaniu oglądałem nic nie zauważyłem niepokojącego, Blok miał zadołowanie między drugim i trzecim cylindrem. W szlifierni cylindry były delikatnie przehonowane, poinformowano mnie, że cylindry są trochę jajowate. Czy zainstalowany instalacja LPG ma może wpływ na silnik D16A6?
zeimp dobrz prawi. silniki mizerne. najpierw ciśnienie, zawór EGR czyszczenie i sprawdzenie. w tych silnikach ciężko cokolwiek stwierdzić. ja ostatnio wojowałem z kolejnym i co się okazało? po 130 tyś km owal na trzecim cylindrze. oleju tyle co skoda 105 pobierał.
Na kolektorze dolotowym, kanał do trzeciego cylindra, na górze jest króciec. U mnie jest zaślepiony, bo nie mam tempomatu. Na tym zdjęciu widać, że idzie właśnie do siłownika. http://img11.allegroimg.pl/photos/orygin...
trzeci wtrysk trzeci monitor potencjometr trzeci
panel coros pojemnik zużyty toner bizhub windows vista haslo
minutnik attiny dodatkowy akumulator rower elektryczny
Podofo 9212B Touchscreen Offset & Dead Zone—Calibration, Firmware, or Hardware Fault? Roblox nie działa na tablecie z Windows 8.1 - przyczyny i rozwiązania