Uszkodzenie wiązki trzeciego wtrysku. Po puszczeniu nowych przewodów od ECU do wtrysku wszystko działa poprawnie.
masz go na trzecim wtrysku prawej głowicy , z zewnątrz nie rózni sie niczym od innych a kabelek przechodzi przez uszczelkę dekielka rozrządu.
Kolego i co ustaliłeś. Silnik według ciebie pracuje bez zarzutu to po co szukasz czegoś? Z literatury wiem, że zbyt duża dawka może wypalić tłok i zawory, a to już jest bardziej kosztowne. Dla tego szukam oryginalnego wsadu by wgrać i porównać. Jeśli Byś coś takiego podesłał byłbym Ci bardzo wdzięczny. :D
Po prostu zamiast stukać w klawiature zamień miejscami wtryski Drugi z Trzeciem. Jeśli bład pojawi się na Trzecim wtrysku to masz wtrysk do wymiany.
Autor na komputerze coś z trzecim wtryskiem - sterujący sprawdzić opornosc. Czujnik wału korbowego w Sdi? Kurde gdzie?
Trzeci i czwarty wtrysk kiepski. Pamiętaj, że jest to tylko przyśpieszenie cylindra a na to składa się nie tylko wtryskiwacz ale też kompresja, czystość kanałów dolotowych i kol ssącego. Demontuj komplet wtryskiwaczy i daj do sprawdzenia. Dpf będzie się też zapychał lawinowo przy problemach z egr i z kiepskim doładowaniem.
posprawdzał wiązki i jest ok Tam raczej jest problem,izolacje wiazki/przewodów sie dosłownie rozpadaja wewnątrz i to powoduje zwarcia jak ktoś to ruszy raz.
Sprawdzić jak wygląda sygnał z wałka na oscyloskopie. Porównać sygnał z G40 i G28. Może masz rozrząd przestawiony. Jakie ciśnienia na tłokach?
W silniku AFN kąt wyprzedzenia tłoczenia ustawia się ruszając pompą wtryskową; komputer również steruje kątem wyprzedzenia tłoczenia za pomocą przestawiacza tego kąta wbudowanego w pompę wtryskową na podstawie sygnału przesyłanego z czujnika wzniosu iglicy rozpylacza trzeciego wtrysku ale dopiero po uruchomieniu silnika więc dla pełni szczęścia statyczny...
Mam takie same objawy w kangoo II 1.5dci, pod fejsem widze w 3 wtrsuku korekte na poziomie 100 a w inncyh wtryskach w okolicach 400, to znaczy ze trzeci wtrysk jest do wymiany? czy przyczyna może być gdzieś indziej? ''bacuba'' rozwiązałeś swój problem?
Ten przypadek jest bardzo częsty - sprawdź działanie świateł stop. Jeśli działają, a nie masz odpowiedzniego sprzętu diagnostycznego, to zdejmij osłonę- tę nad pedałami i wyjmij czujnik hamowania (trzeba go okręcić i wyjąć). Czujnik posiada dwie pary styków, jedna rozwierna, a druga zwierna. Weź miernik w rękę i sprawdź ten czujnik. Pamiętaj, że po...
czujnik wzniosu iglicy rozpylacza - trzeci wtrysk licząc od rozrządu - wychodzi z niego kabelek do złączki, czujnik G62/G2 znajduje (no właśnie nie napisałeś jaki masz symbol silnika).
Jest tak- po podłączeniu kompa jest zwarcie na trzecim wtrysku, zmieniłem wtrysk i wpisałem go i dalej po 30 sekundach od odpalenia samochód zaczyna nie równo pracować jak by wszedł w tryb awaryjny i wyskakuje błąd ESP/ASR i chek engine . Podłączam znowu komp i to samo
Zobaczyć czego mu brakuje - plusa czy masy z ECU? Odczytać błędy w sterowniku. Możliwe uszkodzenie przewodu lub ECU.
Problem rozwiązany, rozrząd ok przyczyną był przetarty kabel na trzecim wtrysku
Na trzecim garze
Dzięki za podpowiedzi. Wałki, szklanki - wszystko jest okej. Wyciągnąłem trzeci wtrysk, włożyłem go do czwartego cylindra, a na trzeci poszedł używany wtrysk. Na 90% jest okej. Auto nie miało problemu z odpalaniem na zimnym ani na ciepłym. Nie dymiło, tylko na moje oko jeszcze nie ma takiej stuprocentowej mocy. Kiedy silnik jest rozgrzany i delikatnie...
We wtrysku. Sam sobie odpowiedziałaś że zawiesza się trzeci wtrysk.
Jego wypiecie nie daje żadnego efektu- ani poztywnego, ani negatywnego. Jutro mam zamiar podejść do niego z oscyloskopem żeby zobaczyć czy PWM na regulatorze w ogóle się coś zmienia. Sprawdzić od razu trzeci wtrysk? (co powinienem zobaczyć?) "komputer" się nie świeci jeśli chodzi o ścisłość Z opisu npp VP37 wyczytałem że reg. kąta bierze pod uwage obroty...
Jednak się myliłem jeśli chodzi o ten aku .To mnie zmyliło po naładowaniu aku auto odpaliło na 4 garach i bylem pewien ze chodzi o aku . Wczoraj miałem trochę czasu i autko ładnie się uruchomiło i chodziło 1 godz bez problemu na 4 garach zgasiłem silnik wylałem stary płyn z chłodnicy zalałem nowym uruchomiłem i auto chodziło około 30 min i zaczęło pracować...
Piny 1 pierwszy wtrysk 2 trzeci wtrysk 14 drugi wtrysk 15 czwarty wtrysk zobacz czy masz sterowanie wtryskami
Zawór elektromagnetyczny pompy(impulsator) i czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtrysku, może być przyczyną, jeżeli to silnik DW8 B.
Komputer pokazuje błąd p1702 oraz błąd trzeciego wtrysku.
wyjście na wtyczkę 2 piny między drugim a trzecim wtryskiem, Czujnik spalania stukowego?
Udało mi się połączyć Z ECU i mam błąd 3 wtrysku ale nie mam pojęcia który to 3 ci wtrysk .Może ktoś ma jakąś fotkę jak zlokalizować ten trzeci wtrysk. Dzięki
Usterka zdiagnozowana przy podpięciu na komputerze i wykonaniu przelewów wtrysków. Do wymiany 2 wtryski ( trzeci i czwarty ) , które nie dają ciśnienia na listwę.
Ale w tym czujniku są tylko dwa kabelki. Przynajmniej ja tak mam, fakt że jest to kabel ekranowany i ekran został w tym kablu ale do wtyczki dochodzą tylko 2 kable . Bo czujnikiem jest taka obrączka w około trzeciego wtrysku tak ?
Możesz też ten trzeci wtrysk zamienić z drugim i jeszcze raz podłączyć do kompa. Będziesz miał jasność co do wtrysku. Jeśli zacznie fiksować ten na trzecim cylindrze to wywal ten czwarty wtrysk albo sprawdzaj głowicę. :)
U mnie przez pierwsze 100 km szedl jak wsciekly potem slabl i nie byl wstanie wejsc powyzej 3000 obr podejrzewalem pompe i trzeci wtrysk bo migala spirala ale nie wiem.co bylo bo sprzedalem
Witam . Sprawdziłem wtryski jak podpowiedział kolega z elektrody tj. podłączyłem przewody do przelewów i okazało się że z trzeciego wtrysku tj. nadmiaru zleciało ok. trzykrotnie więcej napędu niż z pozostałych. Kupiłem używany wtrysk zamontowałem i pali pięknie. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Sprawdzony w jakim sensie?Na razie tylko wykręciłem i oglądałem oring ok.Co do przelewów to podejrzany trzeci wtrysk choć nie wiem. Tak wygląda po trzech minutach na wolnych jak zapali. http://obrazki.elektroda.pl/4505011100_1...
Ok. Dzieki Dzisiaj 3 wtryskiwacz wyjety do sprawdzenia bo pojawia sie blad (slaby sygnal na trzecim wtrysku). To moze tez i kompresje sprawdzimy
Były diagnozowane. Jeden mechanik twierdził że są wszystkie ok. U drugiego wyszło że trzeci wtrysk potrafi mieć ok -2. Dodam że samochód bardziej świruje jak jest zimny. Przed wizytą u mechanika było maskara auto przyśpieszało, wchodziło na obroty przy zmianie biegu, dławiło się że rzucało w fotelu. Po wymianie gumek na wtryskach jakby problem został...
Jak zrobisz próbę przez minutę to ci powiem, Narazie widać drugi i trzeci wtrysk puszcza więcej od reszty.
Wytam, mam Opla Corsę C z silnikiem Z10XE 1.0 12V Problem polega na tym, że silnik traci zasilanie trzeciego wtryskiwacza. Na samym początku myślałem że problem jest z wtryskiem, ale po zamianie drugiego z trzecim w dalszym ciągu na trzecim wtrysku brak zasilania. Po odpaleniu auto pracuje normalnie. Dziś zauważyłem, że auto gubi zapłon i przechodzi...
Po podłączeniu pod VAG-a wyskoczył błąd wzniosu iglicy " na trzecim wtrysku". Wykasowany i jest na razie wszystko w porządku.
Sory za zbyt chaotyczny opis zaczne jesze raz. Wtryski zmieniałem sam ,programowane tez przeze mnie pod tym kontem jest poprawnie sprawdzane kilka krotnie .Niestety po tym zabiegu wtrysk na 4 cylindrze nie daje sie wysterować wywala blad korekcji wtryskiwacza czwartego cylindra .Po podmianie wtrysku z trzeciego cylindra na czwarty ta sama historia wywala...
Witam. Trochę minęło od napisania pierwszego postu no i mogę uznać, że problem został rozwiązany. Opisze to co zrobiłem może komuś się przyda. Pierwsze co to kompresja została sprawdzona i jest OK. Potem wyjeździłem dwa zbiorniki z dodatkiem liqui moly 5156 i sprawdziłem korekty i przelewy. Okazało się że czwarty wtryskiwacz jest do wymiany. Po wymianie...
Na diagnostyce komputerowej mechanik wykrył za małe ciśnienie na trzecim wtrysku. Zrobiłem i dalej to samo. Co robić?
trzeci wtrysk do poprawki.Ja bym jeszcze sprawdził czy pierwszy mechanik właściwie ustawił rozrząd bo z doświadczenia wiem że nie wszyscy robią to przy użyciu blokad.
Mam astrę II 1.7 TD, mialem podobnie, okazalo sie ze przewody przelewowe od wtryskow byly sparciale i jeden przewod troszke saczyl na trzecim wtrysku
Po pierwsze, zmien mechanika, ktory "podejrzewa", ale nie jest w stanie sprawdzic. Po drugie, po co ci porady, skoro oddajesz auto do mechanika i nie naprawiesz go sam? Po trzecie, jaki to system wtrysku? Po czwarte, skad odczyt bledow? Kod jest dziwny. Po piate, czy sprawdziles chociaz zasilania sterownika i ciaglosc linii komunikacji? Nie ma prostej...
Tyle inwestycji i kosztów, a chyba nie zrobiłeś diagnozy??? Usterkę czujnika wzniosu iglicy (na trzecim wtrysku) można zdiagnozować momentalnie. Dziwne praktyki. Pozdr.
Witam pozwolcie ze sie podłacze bo mam wielki problem.Od niedawna zapalila sie w aucie sprezynka i auto weszlo w stan awaryjny.Auto obecnie od tygodnia stoi na warsztacie.Mechanik podpiol sprzet i zdjagnozowal ze to trzeci wtrysk,wiec go wykrecil i sprawdzil i co dziwne wtryskiwacz jest OK.Wiec sprawdzil reszte wtryskiwaczy i rownierz sa OK ,o co tu...
Samo diagnoza nie określi również wycieku na pompie lecz na podstawie ustalenia momentu obrotowego jest w stanie określić domniemaną przyczynę a na uzyskanie momentu obrotowego składa się wiele czynników które wywołują błąd.
Dzień dobry, mam problem z samochodem Mercedes Actros 1830, VIN: WDB96300410105733. Problem objawia się brakiem mocy w całkiem losowych sytuacjach, czasami towarzyszy temu komunikat awarii silnika pojawiający się na wyświetlaczu komputera. Nie zapala się przy tym kontrolka MIL. Podłączany był tester diagnostyczny TEXA. Treść aktywnego błędu brzmi: zbyt...
Jak klekocz to pewnie kąt wtrysku jest za bardzo wyprzedzony...
Poprosiłem o pomoc znajomego i udało się podłączyć skaner ten przez Bluetooth i wykrył 4 błędy: jeden P0130 - czujnik O2, drugi P0144 - od wtrysku numer 3, trzeci błąd P0146 - od wtrysku numer 4 i ostatni błąd U1070 - błąd od sterownika.
O cewki nie pytam bo chyba logiczne ze zmieniałeś? Dobrze by było zapiąć oscyloskop na trzecią cewkę i wtrysk. Sondy albo cęgi . Jak tutaj wszystko bęzie git to jest jakiś problem mechaniczny i tyle.NIe wiem ,tak sądzę.
Witam Ostatnio pojawił mi się problem z autem Audi a4 b5 1.6 benzyna bez gazu 99rok FL. Samochód nierówno pracował na wolnych obrotach czasami zdarzało mu się szarpnąć w trakcie jazdy, ale nie było to uciążliwe dało się jeździć. Chciałem sobie przed weekendem przejrzeć co go boli wiec pierwsze co zacząłem ruszać kablami zapłonowymi gdzieś przeskakiwała...
Zauważyłem wyjście na jakąś wtyczkę 2 piny między drugim a trzecim wtryskiem, nigdzie nie widzę wtyczki aby móc ją podłączyć, dodaje zdjęcia. Może ktoś wie od czego to może być? https://obrazki.elektroda.pl/3672475400_... https://obrazki.elektroda.pl/1154660400_...
Chodzi mi o kostkę czujnika temperatury. Czujnika położenia wałka jako tako tam nie ma. Jego odpowiednikiem jest czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtrysku od strony rozrządu. To że kąt skacze jest z powodu niedomagania pompy wtryskowej, lub powietrza w paliwie. Jeśli powietrza w paliwie brak, nie przejmował bym się tym, chyba że skutecznie uniemożliwi...
Świece sprawdziłem dotykając bezpośredni przewodem zasilającym ( + ) z akumulatora wszystkie zaiskrzyły. 3 świece były wymieniane. Pierwszej nie wymieniłem bo nie wiem jak ( bardzo cięzki dostęp ). Trzeci wtrysk jest zabrudzony na zewnątrz czarnym olejem. Zaraz po dopaleniu kopci na czarno trwa to może 2-3 sekundy, później jest normalnie. Czy przyczyną...
Rozbiega ie silnika poza tym, że wchodzi na maksymalne obroty, powodyje też spektakularne dymienie ze spalanego oleju. Czy u Ciebie też takie zjawisko wystąpiło? Ba o może wcale sie nie rozbiegał, a pompa stanęła na maksymalnej dawce. Błąd z trzeciego wtrysku bo tam jest czujnik wzniosu iglicy. Troche to dziwne bo w rozbieganym silniku, pompa nie podaje...
Zamień trzeci pompo wtrysk z jakimś innym np. z czwartym
Ok też tak myślałem ale tam nie ma jak przedmuchać z pod głowicy do kolektora Patrze na spód głowicy i gdyby był przedmuch to do kanałów wodnych lub olejowych :?: Przed chwilą go odpaliłem i zdjąłem przewód z trzeciego wtrysku i przestało tak trzaskać . Można by założyć że wydmuchał uszczelkę pod kolektorem wydechowym na trzecim cylindrze ale dlaczego...
Gdy nie chce zapalić- Otwórz skrzynkę koło akumulatora i zamień miejscami przekażniki(powinny być trzy małe,czarne-pierwszy od przodu pojazdu jest od zasilania komputera wtrysku,zamień go miejscami z trzecim) Jeśli odpali przekażnik do wymiany-koszt w ASO około 100 zł
Jak w temacie silnik probuje zaskoczyc ale nie do konca, po diagnozie na migi wychodzi blad 11,14,15 i 18, nie wiem co one oznaczaja jak je interpretowac? Czy mozliwe jest uszkodzenie tylu elementow naraz? Poza tym iskra na swiecach jest, paliwo dochodzi do szyny, pompa dziala, ale na wyjetej listwie z wtryskami po wlaczeniu zaplonu trzeci wtrysk puszcza...
Jednak nie mogę jej zapalić mam pytanie czy jak te kabelki na zaworze kąta wtrysku sie złaczą to może ten zawór sie spalić?Bo kombinowałem na różne sposoby i łapie a nie zapali przy kręceniu rozrusznikiem i odkręceniu rurek przy wtryskach niby paliwo idzie a jak przestane kręcić i odkrece rurke na trzecim wtrysku to tylko na nim idzie powietrze a na...
Po tych Twoich "słupkach" to się nic nie da wywnioskować. Weź jakieś normalne urządzenie diagnostyczne, albo zainwestuj flaszkę w wydruk z analizatora. Jeśli trzecia pozycja w grupie 002 to czas wtrysku, to chyba tu będzie przyczyna usterki - albo podlewa gdzieś z boku paliwem, albo dostaje zbyt mało powietrza.
(...) y mi tylko na otwarciu żeby sprawdzić czy zawór działa. (at)ElektrodaBot AI: Czy możesz podać konkretny model wtryskiwacza Wartsila, z którym pracujesz? VV0-G071EV3 188 7054 167 710 PAAE172665 AI: Czy masz dostęp do jakiejkolwiek dokumentacji technicznej lub schematów dotyczących tego wtryskiwacza? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
Panowie poszukałem w internecie dość długo i znalazłe gościa co dokłądnie miał ten sam problem tyle że w subaru.\. Wszystko to samo. 1.Szarpanie na zimnym 2.Przerywanie na 4 biegu 3. Przeciąganie biegu z 2 na 3 Winowajcą u niego był filtr oleju w skrzyni. Możliwe że mój się zapchał po remoncie całej skrzyni? Albo założyli jakiś lipny. Podłączyłem kompa...
Witam. Temat już był w 2015 roku ale nie został rozwiązany a niestety teraz mi się to przytrafiło. W skrócie Caddy 1.6 tdi 102 ps przebieg 248 tkm 2011 r w ciągu 6 tyś km trzy razy uszkodziło wtrysk w części elektronicznej co najlepsze dzieje się to co około 2 tyś km. Najpierw poszedł pierwszy później czwarty teraz trzeci. Z postów z roku 2015 wyczytałem...
Mam ten sam problem trzeci raz już wyciągałem wtryski do odblokowania i za każdym razem to samo po przejechaniu 50km znowu czuje ze się zaczyna blokować i traci moc przebiera za każdą raza jak odblokuje to pali na dotyk i pierwsze kilometry robi bez zarzutu co robić ?
trzecia gen to ciągły wtrysk pary gazu i nie ma miksera - np Koltec-necam
Impulsy ustawione na zakresie do 50 Hz - było pewnie kilka. Po 3 krotnym myciu oraz 2 krotnym "strzykawkowaniu" w przeciwprądzie jest OK. Pierwsza szklanka kawa, druga herbata a trzecia słomkowy jak.... Po płukani wstecznym wypadły ziarenka czegoś czarnego. Czyli po 5-tym płukaniu czyste. Jak od kilkunastu zimowych tygodni były problemy z odpalaniem...
Witam wszystkich mam signum 1.9 cdti 150km w automacie i mam problem że od jakiegoś czasu falują mi obroty i auto poszarpuje,nie dzieję się to na zimnym silniku i rozgrzanym ale na niedogrzanym,po paru minutach pracy lub gdy postoi z godzinę po jeżdzie.To falowanie trwa od kilku sekund do nawet kilku minut .Wymieniłem filtr paliwa ,powietrza,wtryski...
no tak ,ale mi chodzi o to czy patrząc na ramke z korektami w ddt2000 wtrysk 4 to wtrysk ostatni od skrzyni 3 to trzeci , czy liczyć to inaczej?
Witam, mam obecnie problem w Renault Megane IV 1.3 TCE. Wyskakuje komunikat "sprawdź wtryski paliwa" i jak sprawdzałem napięcie na wytryskach, to na pierwszym, pokazuje zero a na drugim i trzecim prawidłowo 19.2mV. Natomiast a na czwartym 512mV. Ma ktoś jakiś pomysł, od czego tak może być?
witam. włożyłem tą zwykłą diodę (z zapalniczki) w wtryskiwacz i odpaliłem , dioda się świeciła,tak ledwo ale się świeciła i nic nie zdziałam już dzisiaj bo wypadła mi ta gumka z wtrysku bo chciałem zamienic wtryski miejscami i zobaczyć jaki będzie efekt. Będę musiał jutro na szrot jechać i kupię od razu dwa wtryski i zamienię zobaczymy co się stanie....
Kąt wtrysku to kanał 000. Drugie lub trzeci parametr.
Paliwa jest prawie pełny bak. Kontrolka immo gaśnie normalnie, wszystkie kontrolki - prócz ładowania gasną po chwili. Zachowują się jak zawsze. Jest autoalarm - ale jego wykluczyłem bo dotarłem do miejsca w którym przeciety był kabel i wpięty alarm i zmostowałem to. Innych zabezpieczeń brak. VAG nie pokazuje żadnych błędów. Rozrząd zamierzam właśnie...
A immobilizer ma? Bo to może być zawór wykonawczy immobilizera - tak w kazdym razie wygląda w AAZ'95r Brązowo-biały zawór odcinający, zwany STOP, Zielono-czarny przestawiacz początku wtrysku, I trzeci (dokładnie, to dwa cienkie w osłonie) to immo.
Jak w temacie auto to Audi A4 1.9tdi awx 2002 rok. Poprzedni temat został zablokowany, dla zainteresowanych : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... A oto obecne logi: http://vaglog.rtnet.pl/miesku_106567.htm... Wg bloku 13 wtryski OK , ale w bloku 23 trzeci wtrysk "odstaje od reszty" czy tak powinno być? Proszę o analizę logów. Obecnie auto...
Witam.Mam problem z moim Fordem Mondeo MK3 TDCi 130 KM z 2002 roku.Ostatnio zaczęła mi mrugać sprężynka.Z mojego doświadczenia wiem że to wtrysk ,trzeci z kolei , robię je pojedynczo ze względu na koszty.Mam pytanie czy można zakodować te wtryski , komputerem z programem CDIF. Jeżeli tak to w jaki sposób .Z góry dziękuję.
Witam! Auto jak w temacie. Problem polega na tam że silnik przestaje pracować na trzeci cylinder po czym zaczyna mrugać kontrolka silnika. Auto wpada jak by w tryb awaryjny (max 2 tyś obrotów) i nie idzie jechać. Po czym gasimy silnik odpalamy i tak do następnego razu. Temperatura silnika nie ma znaczenia choć dzieje się tak częściej na zimnym. Komputer...
wg. mnie nie jest jednoznaczne, że 4 wtrysk kuleje, bo to kompensacja, a może być spowodowana trzecim cylindrem - 2 wtryski do sprawdzenia (3i4 cylinder..)
Dziękuję za zainteresowanie. Magik usunął z mapy błąd i teraz go nie widzę ale było to chyba P1339. Patrząc na korekty wtrysków na trzecim spada na zero i silnik skacze. Ponowne uruchomienie załatwia sprawę jedzie na cztery gary a za chwilę znów to samo. Problem występuje raczej na wolnych obrotach. Ostygnie trochę i problemu nie ma.
Albo są dwie podkładki pod trzecim, albo gniazdo nielegalizowane.
Wtrysk możesz sprawdzić omomierzem, na wtyczce - powinien mieć w granicach 10-15 Ohm, możesz także sprawdzić je na wyjętej lecz podłączonej listwie wtryskowej próbując odpalić samochód (obserwacja stożka paliwa jaki wypuszczają wtryskiwacze) Trzeci sposób to zasilanie 12V, sprężone powietrze i np. wd40 psikasz trochę do wtryskiwacza następnie pulsujesz...
Witam. Przed świętami robiłem stilo z prawie identyczną usterką, tylko komputer wskazywał trzeci cylinder (wtrysk). Błąd dało się kasować lecz po odpaleniu i dodaniu gazu powyżej 3000 rpm błąd ponownie wracał. Podczas jazdy szarpanina itd. Stilo miało LPG. Po dokładnym sprawdzeniu okablowania i sterownika gazu pozostał na placu boju sterownik od silnika....
Nie może przestawić się podczas dokręcania śruby. Gdy masz włożoną blokadę na wał, przeciwwaga opiera się o blokadę. Podczas dokręcania nie ma prawa ruszyć się wał nawet o milimetr, jedynie podczas odkręcania wał się cofa od blokady. Wtedy należy najpierw dopchnąć ręcznie wal do blokady, a następnie dokręcić śrubę. Zapytam raz trzeci i ostatni, zdjąłeś...
Pacjent: Caddy 1.6 TDI CAYD 102KM 2013r Przebieg: 92tyś km ori - mamy to od salonu Objawy: od przebiegu jakichś 60 tyś km spalanie sukcesywnie rosło, chociaż cały czas od początku palił 30% więcej niż deklarowane przez producenta wartości. Od jesienii ub. roku średnie już 7L przekroczyło. Początkowo myśleliśmy że to zima i przez zimę ale zima minęła,...
Jak widać na załączonych przez ciebie fotach wtrysk trzeciego cylindra leje, dlatego sterownik odejmuje aż 7-8 jednostek. Jak pisałem wcześniej korekcje w granicach +/- 1.5 są dopuszczalne.
witam podłączę sie do tematu A więc Xsara 2.0 hdi 90km na pokładzie simens przebieg 250kkm(podobno) problem :nierówna ,głośna praca silnika czasem zgaśnie i trochę muli(było lepiej) filtry paliwa,powietrza wymienione. EGR sprawdzony pracuje . na kompie pokazał błąd z sterownikiem świec. Korekta wtrysków 1-112%,2- 99%, 3-110% a czwarty 69% ,ciśnienie...
zabierasz sie za ta robote jak nie powiem co bo bana dostane spradz błedy, sprawdz wtryski na powrotach i zostaw ta pompe Nie no kolega mi pojechał i podpiąłem menzurki.Przez dziesięć sekund na czwartym wtrysku była pełna(20 ml) na trzecim 4 ml na drugim 7ml a pierwszego nawet nie zdążyło podać. temat zamknięty.Dziękuje Panowie!
Jesli engine malfunction sie swieci to musi byc. mam jeszcze pytanie: pierwszy elektrozawór jest zamykający a 3 pozostałe do czego służą? Pierwszy i czwarty elektrozawor to zawory dawki paliwa a drugi i trzeci to zawory wyprzedzenia wtrysku. Piaty zawor to odcinający.
Witam, kupiłem niedawno passata 2002 r. 1.9 TDi 130KM kod silnika AVF. Na początku silnik pracował idealnie, po dwóch miesiącach zaczęły się problemy. Silnik na biegu jałowym zaczął nierówno pracować i dymić. Błędów brak, natomiast korekcja na trzecim wtrysku +3.01. Czasem spadało i wtedy silnik pracował równo ale po chwili znów nierówna praca. Ściągnąłem...
Mam problem z moją astrą ;po przekroczeniu 2 tyś.obr bardzo kopci z wydechu-paliwo jest pewne mechanicy twierdzą różnie jeden że pompa drugi że turbo trzeci że wtryski leją. Morze ktoś miał podobny problem :sm1: :sm1:
Piękne tłumaczenie, inaczej czasem zwany czujnikiem wzniosu iglicy, jest zamontowany na trzecim (chyba) wtrysku. Niemniej to w ogóle nie jest to o czym piszesz. I nie występuje w AAZ. G175 to zawór początku wtrysku, jest w pompie wtryskowej. Ma dwa przewody, jeden masa a drugi wchodzi na pin 14 sterownika.
Jutro jestem umówiony na sprawdzenie ciśnienia. Środkowy wtryskiwacz się zacinał. Iglica chodziła bardzo ciężko. Trzeci z kolei chyba miał kompetnie rozregulowane ciśnienie ponieważ nakrętkę zabezpieczającą śrubę do regulacji, wykręciłem normalnie ręką razem ze śrubą regulacyjną a rozpylacz był jeszcze wkręcony i nakrętka zabezpieczająca nie była poluzowana....
Więc musiałby upalić się kable, ew. zgnić pin we wtyczce przy przedziale sterownika. Nie wiem gdzie tam się to rozgałęzia. Ew. jak masz LPG to popatrz gdzie i w co gaziarz się powcinał. LPG nie ma, był alarm i myślałem, że on był problemem i np odcinał zasilanie dla wtrysków dlatego wywaliłem całą centralkę a czarnymi przewodami doszedłem do progu...
Witam, mam Passata B4 1.9TDI 1Z i od czasu jego kupna jest problem :( A mianowicie rozrząd ustawiłem na igłe (również statyczny początek wtrysku), w VAG w drugim oknie kanału 000 wtrysk na wolnych obrotach 53. Więc wszystko wygląda na dobre chyba?! A teraz mój problem: jadę sobie samochodem i tak w różnym przedziale obrotów (1500-2300), najbardziej...
sprawdź zawory tak jak pisze kol.niutat,dla pewności ustaw zawory na słuch a nie na szczelinomierz może masz wybite kamienie na dźwigienkach?druga sprawa jakie zestawy założyłeś?może grupa tłok pierścienie tuleja musi się ułożyć?trzecia sprawa po co wyciągać wtryski odprężnik do góry gaz podłoga i korba tam tak pięknie słychać wtryski jak w starym esie.sprawdź...
czesc ten program działa i to fajnie ale... to jest program do czwartej generacji czyli sekwencji , etagas to inny program , obsługuje trzecią generacje czyli wtrysk ciągły. udzieliłem sie w temacie poniewaz dostrzegłem niescisłośc . pozdrawiam.
Ja przerabiam właśnie ten temat, Spalanie stukowe na trzecim cylindrze. Dopisanie wtrysków ich kontrola nic nie dała. W moim przypadku po zdjęciu głowicy diagnoza skrzywiony kornowód.
Okazało się że pompa paliwowa( ta pod maską) padła wytwarzała 36 barów a powinna niby 200 barów po wymianie silnik odpala jednak trzęsie nim i jakoś dudni mechanik twierdzi że wtrysk trzeci jest padnięty lecz dla mnie to trochę dziwne ponieważ jak odpalał przed wymianą pompy to chodził równo jutro kolejna wizyta u tego mechanika ktoś coś jakieś podpowiedzi...
Sam jestem zdziwiony tą usterką a konkretnie wartościami ciśnienia co do sygnału czujnika to nie twierdzę że sterownik nie widzi sygnału podczas kręcenia tylko lexia. Po odpaleniu wskakują obroty i synchro wałka jeszcze przed ingerencją w czujnik hala sprawdziłem impulsy na wtryskiwaczach i były prawidłowe a po jego odpięciu impulsy zanikają czyli czujnik...
Witam Mam problem z renault 1,5 dci 2006 rok Można go odpalić tyko z PLAKA wtedy pracuje idealnie Podczas jazdy zapala kontrolki (stop i świece) ale nie gaśnie (drugie wtryski trzecia pompa )objaw ciągle ten sam
Ludzie o czym wy mowicie kolega ma rację najpierw pytanie, diagnoza i reszta.nie szukajcie w internecie nie marnujcie czasu na bzdety powiem tylko tyle że miałem taki sam problem z autem kupilem palił jako tako a potem zimny nic ciepły jako tako myślałem że już go podpale komputer nie pokazuje błędów i co ???????? I nic .macie problem z odpaleniem zróbcie...
trzeci monitor potencjometr trzeci trzeci punkt
kompresor nieszczelny parkside wiertarka piece ekogroszek ustawienia
Pralka Frania Daewoo - śmigło nie startuje samodzielnie Audi A6 C5 – brak rozruchu, skrzynia awaryjna, nowy akumulator nie pomaga