Tarcza jest krzywa, przegrzała się od "trzymania" zacisku. "Trzymanie" zacisku może być spowodowane uszkodzonym przewodem elastycznym, zapieczonymi prowadnicami zacisku, i/lub krzywą piastą koła. To wszystko co powyżej napisałem sprawdź.
Kiedyś miałem podobny przykład, powstał zaworek zwrotny w elastycznym przewodzie hamulcowym, który powodował, ze płyn nie cofał się do zbiorniczka i trzymał zacisk
Magnes nie jest za słaby tylko talerzyk w nowym mechanizmie jest za nisko przez co magnes ma za daleko do płyty, jedynym wyjściem jest odpowiednie ustawienie wysokości talerzyka lub jeśli mamy paragon i mechanizm jest na gwarancji pozostaje złożyć reklamację.
Sądzę, że pod śrubką dwa przewody się zmieszczą. Zwracam uwagę, że powinny być tego samego przekroju, aby oba odpowiednio mocno się trzymały pod zaciskiem.
To nie jest żadne uzwojenie. Opaska izolacyjna która trzyma zaciski wejściowe. Jak przetniesz będą luźno do niczego nie przymocowane.
Trzyma zacisk hamulcowy-rozbierać i weryfikować
Napompuj hamulce, jeśli tylny zacisk będzie trzymać to poluzuj odpowietrznik, jak zacisk po tym puści to wtedy wymieniaj przewód elastyczny, w innym wypadku przyczyna gdzie indziej.
Jak ci zacisk trzymał to mogło ci "zjeść" też trochę oponę. Zamień koła prawo/lewo o ile opony nie są kierunkowe. Jak są to tył/przód. Zresztą do testu to w sumie obojętne. Jak dalej będzie ciągnąć to jedź na zbieżność. Jak zbieżność OK, to rolki i test oporów toczenia/hamowania. Ciśnienie w kołach liczę że sprawdzałeś! Nie wymienia się sprężyn pojedynczo...
Nie będzie kopać, bo po pierwsze-prąd upływu powinien być mniejszy niż 3,5mA, a po drugie transformator zapewnia galwaniczna izolacje i wobec tego użytkownik będący na "potencjale ziemi" nie spowoduje przepływu żadnego prądu. No chyba, że będzie trzymał zacisk wyjściowy transformatora.
Nie wiem czy ci pomogę, miałem podobny problem z skocz-lokami, podłączałem przewody linkę, miejsce łączenia samej końcówki po prostu polutowałem lutowiem przed wciśnięciem przewodu. Co prawda izolacja nie będzie się trzymać w zacisku, ale połączenie od względem elektrycznym, będzie bardziej pewne. Powodzenia Krzysztof.
Też tak robię, ale ściskam praską do tulejek a jak nie mam pod ręką to ściskam dwoma cybantami, takimi zaciskami kabłąkowymi do linek, tylko ta tulejka musi być długa żeby dwa zaciski się zmieściły, obrócone o 180 stopni, trzyma wyśmienicie. Potem te zaciski można zdjąć a jak nie przeszkadzają to zostawić. Tak mam zrobione kable rozruchowe i działają...
Kable masz podłączone dobrze, mi się niestety wydaje ze to wina leży po stronie kina domowego.
Naprawdę nikt nie miał takiego przypadku?
Gdyby ktoś był ciekawy ta antena siatkowa to DVB-T ASP-8 PM (na 99%). Niech Ledy potwierdzi, czy ona z wzmacniaczem tylko działa, czy z symetryzatorem tez. Kolego (at)BURMAR sporo rdzy. Płytke w antenie bym zmienił (ewentualnie wykręcił i sprawdził jak wygląda) bo ta rdza niepokoi. Wtyk antenowy mnie zastanawia. Czy pod zaciskiem co trzyma kabel jest...
Jeżeli to nie są chińskie opony to może tuleje resoru lub sam resor.Ewentualnie trzyma zacisk hamulcowy (np. zgięty przez uszkodzoną felgę).
Zasada jest prosta. Jeśli RCD posiada oznaczone zaciski to należy tego się trzymać. Nieparzyste to zasilanie, parzyste odpływ. I tego nalezy się trzymać. Jeśli oznaczeń nie ma to róbta co chceta.
A widzisz trzeba było brac nowy. Nic nie ma prawa trzymać. Coś jest nie tak. Albo zacisk ,albo prowadnice np krzywe, jeszcze zostaje linka i przewód elastyczny. Jak widzisz trochę jest przyczyn. Coś poszło nie tak .
Trzyma zacisk.
Stwierdziłem że to się dzieje jak temperatura jest około -8 do -12 i trzyma kilka dni.
A co z bezpiecznikiem B16 po prawej stronie, niestety brakuje miejsca na trzeci więc postanowiłem zrobić dwa gniazda na jednym lecz pierwotnie przewodu fazowe zacisnołem w podwójnej tulejce 2.5mm2 co było źle podobno, terez mam osobno przewody lecz w tym samym zacisku ponieważ tam od dołu gdzie przychodzi listwa grzebieniowa jak przykręciłem przewód...
Jak na deweloperskie to nie ma co narzekać A ja ponarzekam . Niechlujne podłączenie przewodów N i PE (niektóre ledwo się trzymają ) mimo wolnych zacisków łączył wiele przewodów na raz. Nie jestem pewny, ale z powodu niechlujnego obrobienia izolacji niektóre przewody Ni PE chyba się łączą poprzez śruby. Podłączenie kontrolek pod przepięciówkę nie uważam...
Witam. Należy sprawdzić, czy zabezpieczenia są prawidłowo dobrane do przekrojów przewodów. Należy sprawdzić, dlaczego instalacja nie ma ochrony uzupełniającej w postaci wysoko czułych RCD. Należy sprawdzić, czy prawidłowo podłączono wyłączniki samoczynne do przewodów, bo może się okazać, że zaciski tych "esów" nie trzymają żył oprzewodowania. Itd, itd.
Witam, mam problem ze zdjęciem zacisku hamulcowego z tarczy hamulcowej. Te dwie śruby z tyłu co trzymają zacisk odkręciłem zacisk chodził góra dół ale nie chciał zejść. Jakieś porady ? Próbowałem odkręcić te śruby dwie aby wymienić klocki hamulcowe ale niestety chyba się zapiekły,będę musiał się trochę pomęczyć.
(at)milejow, nie tak do końca. Miałem Scenica i tam chyba moduły są podobne. U mnie na zablokowanych linkach hamulec popuszczał dopóki mu tensometr nie pokazał naciąg 0N i stop. Zablokowane linki dalej trzymały zaciski. Dopiero zwolnienie blokady pozwoliło na ręczne poluzowanie linek przy zaciskach. Przy okazji, takie zablokowane linki są bardzo niebezpieczne...
niestety trzeba wyjac cylinder zacisku a tam pod nim masz pierscien segera który trzyma reszte w kupie, bez porządnych szczypiec cięzko sie za to zabrac
Skoro instalacja była podłączona 4 kabelkami, to tego należy się trzymać. Nie podłączaj nic pod zaciski 5 i 6, a przełóż jedynie obydwa mostki tak aby było poziomo obok siebie (czyli jak dla instalacji 4 żyłowej "3+1").
Oryginał na te tuleje a jak się kupuje nowe sruby to są 2 takie same jak górna czyli bez tych gumowych nakładek. Tylko jak to ma tłumić jak to trzyma jarzmo z zaciskiem.
Używasz zaciskarki ? :) Można też pójść na łatwizne jeśli nikt kablami nie będzie szarpał i zarobić koncówkę w taki sposób że kabelki nie są cięte na 12mm... Wada - osłonka kabla ( zazwyczaj ta szara - czyli oslonka która osloania wszystkie zyły razem ) nie wchodzi w RJ i nie przytrzymuje ( dociska ) żył. Żyły trzymają się tylko na zaciskach ( tych...
Witam. zapach- trzyma zacisk hamulcowy, co do reszty-to raczej do wymiany ,lub remont silnika.
Być może masz uszkodzenie w instalacji, ale to raczej mało prawdopodobny zbieg okoliczności. Jak nie znajdujesz napięcia, to spróbuj chociaż odnaleźć żyły na których usłyszysz odgłosy z dołu. To bardzo proste. Po prostu w unifonie weź zacisk masy i zacisk słuchawki. Trzymaj słuchawkę unifonu przy uchu i podłączaj kolejno różne kabelki do tych zacisków...
YT-2300 YT-2300 też mam. Kupiłem za jakieś grosze na jedną robotę, służy 4 albo 5 rok. Zaciska do tej pory bez zarzutu, kiedyś sprawdzałem ją na "zerwanie" i nie ma mowy o wyrwaniu przewodu z konektora. Jeśli trzyma jakość to brał bym w ciemno.
Ja mam coś takiego: Uchwyt samochodowy grawitacyjny do telefonu na deskę kokpitu z żelową przyssawką. Co prawda piszą żeby nie używać na szybę ale ja mam już od wiosny coś takiego przyklejone do szyby i nic się nie odkleja. Dobrze trzyma, pod ciężarem telefonu zaciska się.
Nie trzeba odkręcać dwóch śrub, nie trzeba tej śruby wyciągać - tak jak napisali koledzy. Skoro masz tarcze do wymiany to na 90% będziesz odkręcał jarzmo by zdjąć tarcze hamulcową więc możesz zacisku nie ściągać a zsunąć go razem z jarzmem. Wtedy masz dostęp do całości i ściągasz jarzmo z zacisku. Ta "śruba" która ma łeb na klucz 15 o której wspominał...
Witam mam problem z samochodem skoda octavia 1.9tdi rok 1998. Zaciski tył po naciśnięciu hamulca nożnego albo ręcznego mocno trzymają. Wymieniłem reperaturki oraz jeden tłoczek i z jednej strony też prowadzenia ,nasmarowałem specjalnym do tego smarem i jest dalej to samo.Myślałem że przewody trzymają ale gdy zacisk trzyma odkręcam przewód oraz linkę...
ma znaczenie bo w serwie rośnie ciśnienie jak silnik nie pracuje i nie ma wspomagania. Serwo to mechanizm nadążny ,idzie za butem pomagając pchać pompę. Czyli mała odchyłka może powodować że pedał robi się miekki ? Dokładnie tak jest.Skoro jesteś pewien że dobrze odpowietrzyłeś to miękki może być z tego tytułu że tłokiem operujesz w powietrzu nie dociskając...
Ale za długo zacisków D1 i D2 nie radze trzymać. centrala nie lubi jednak dostawania "wstecz" napięcia liniowego z inneh centrali. Na zaciskach P1 i P2 i tak nie ma żadnego napięcia, gorzej jeżeli poda sie tam jakies napięcie.... Lokalizację racze robić jednak przy wyjetych wtykach z centrali i odczytywac wstecz po kablach, zawsze to bezpieczniej.
Witam, klocki powinny sie dotrzeć same po jakims czasie. Co do smarowania tłoczka to jeżeli nie odbija i trzyma klocek trzeba cały zacisk rozebrać i przy pomocy najlepiej imadła i młotka trochę go "rozruszać". Proszę też sprawdzić poziom płynu hamulcowego i przewody i odpowietrzyć układ. Pozdrawiam.
Trzyma dźwignia ręcznego na zacisku hamulcowym (ale to trzeba sprawdzić, odłączając linkę ręcznego od dźwigni zacisku) jeśli to się potwierdzi to zacisk do regeneracji albo do wymiany na nowy/sprawny.
Wszystko odłączyć i do zacisków SPK i MASA podłączać próbnie kabelki. Słuchawkę trzymać przy uchu. Robi się to w ten sposób, że np. Do masy podłączamy jeden kabelek i pozostałe kolejno tylko przytykamy do zacisku słuchawki.
Po zwolnieniu ręcznego zacisk dalej trzyma...
Trzyma Ci zacisk hamulcowy lub masz przewód hamulcowy niedrożny.
Oczywiście wtyk działa poprawnie ale może nie spełniać jakości połączenia i po czasie może być z nią problem. Ile wprowadziłeś do wtyku RJ 11 żył przewodu? Najważniejsze w tym przypadku, aby prawidłowo RJ 11 trzymał się płaszcza przewodu, zapobiegnie to wyrwaniu poszczególnych żył, z przewodów, z RJ 11. Nie przejmuj się, Ja nawet druty zapinam taką...
Dlaczego koledzy piszą że zaciski muszą być jednostronnie przebijające? Takie zaciski stosuje się właściwie tylko do połączenia ASX lub jakiegoś kabla czy przewodu z nieizolowaną linią. Przy łączeniu ASX z kablem lub przewodem, nie zależnie czy jest to drut czy linka stosuje się zaciski dwustronnie przebijające. Przydał by się uchwyt do trzymania zacisku...
Witam, takie pytanie mam - dziś wsiadam do auta, odpalam, odpuszczam hamulec ręczny (bo akurat auto stało na wzniesieniu, przeważnie rzadko go używam) no i czuje że ta rękojeść jest taka luźna, no i ewidentnie czuje że auto samo hamuje - trzyma zacisk(?) No właśnie czy aby na pewno? co tam się mogło stać, bo sprawdziłem na fakturze, nowy oryginał był...
Sprawdzić pompę hamulcową i drożność przewodów do "podejrzanego" zacisku. Trzymają obydwa koła czy tylko lewe?
spawasz dwa płaskowniki jeden krotszy, robisz z nich litere T na koncu płaskownika szlifujesz tak zeby zostały dwa ząbki na krawedziach . jedna reka trzymasz zacisk druga wkrecasz ... prosty sposob
Nie wykluczamy. Masz miernik elektryczny w domu? To w łapę i sprawdzaj głośniki. A jak nie masz, to rozbierz ją tak żebyś miał dostęp do głośników, weź baterię 9V i dotykaj do przyłączy (Chodzi o dotykanie nie trzymanie na zaciskach). Podczas dotknięcia styków i puszczenia głośnik powinien wydać dźwięk stuknięcia. https://www.youtube.com/watch?v=xIMHGkxw...
Sam regeneruje zaciski i daje dwa lata gwarancji. I wszystko sie trzyma nalezycie.
Proponuję jedną igłę wkręcić pod zacisk a do czerwonego kabelka użyć jakiś zacisk żebyś nie musiał trzymać i mógł swobodnie regulować. Dodano po 47 Należy dodać również że prąd będzie różny zależnie od stanu naładowania akumulatorka.
Stary płyn się gotuje w niższej temp. Jak trochę pohamujesz przez te 10km to w zaciskach jest gorąco i pojawiają się bąbelki pary i stąd efekt zapowietrzenia. Po wystygnięciu wszystko wraca do normy. Druga przyczyna to wspomniany wcześniej "trzymający" zacisk - nagrzewa się i efekt ten sam. Sprawdzić czy tłoczki nie są zapieczone i wymienić płyn - po...
Czyli że zaciski trzymają koła? Wszystkie?
Tak, pod zaciskiem śrubowym gniazdka, i nie mówię tu o gniazdkach kiepskiej jakości Próbowałem tej techniki - nędznie się to trzyma na zaciskach. Jest różnica w przekroju zaciśniętej tulejki z linką 2,5 mm² i drutu 2,5 mm².
To może zastosować w tym miejscu nitonakrętkę? I będzie trzymało jak należy.
N-ki tak jest ich tam sporo ale zacisk też odpowiednio duży ;) Trzymają mocno.Jeśli chodzi o obciążenie to jest znikome tak że prądowo na pewno wytrzyma.
Ale o jakiej komunikacji piszecie? Do silniczków dochodzi plus i minus i nic więcej więc jaka komunikacja? Po to są diagnoskopy i ustawiania serwisowe żeby sterownik wiedział co i jak. Jak się robi kalibrację po wymianie to sterownik wysuwa tłoczki do określonej siły i cofa nieznacznie żeby je zwolnić i żeby nie trzymały. Jakie zaciski do wymiany? Olej...
Odkręciłem własnie przewód przy samej pompie jak zacisk trzymał i puściło. To znaczy, że pompa? Z drugiej strony zaś urwałem rurkę :(
Jeśli jeszcze aktualne- działają tylko przy włączonych światłach i po przytrzymaniu spryskiwania przez dłuższy czas. Jeśli nie działają:Golf ma złącze zasilające pompę po prawej stronie koło zbiornika na płyn. W moim przypadku musiałem rozłączyć spryskiwacze reflektorów, bo nie trzymały zaciski i spryskiwacze wyskakiwały ze zderzaka na jezdnię:( Możliwe,...
Siema, przetarł mi się wężyk od przewodu paliwa i muszę go wymienić. Z jednej strony przy wtrysku jest normalnie przymocowany opaską ślimakową, z drugiej jednak mam coś takiego: https://obrazki.elektroda.pl/7590694900_... Orientuje się ktoś, jaką praską/maszynką było to zaciskane? Da radę wyjąć ten wężyk i zacisnąć nowy, niczego nie...
W tym BleBoksie nie jest to takie oczywiste - sądząc po oznaczeniach + i - na wyjściach sterujących - są w nim klucze tranzystorowe OC a nie styki bezpotencjałowe - czyli przy podłączaniu musisz się trzymać biegunowości - tzn zacisk (-) 01 BleBoxa do 3 Wiśniowskiego, zacisk (+) 01 BleBoxa do do 1 Wiśniowsiego, zasilanie boxa wiadomo - (+) i (-) czyli...
4.w moim bolidzie są zawleczki i kliny, które trzymają zacisk w optymalnym położeniu.zdejmij je.zdejmij zacisk.uważając na przewody aby ich zbytnio nie wyginać bo pekną ========================================... ..dzięki za informacje, ale cały problem tkwi właśnie w tym co napisałeś wyżej. Jak dobrać się do klocków, czy trzeba coś odkręcać aby...
Wstaw zdjęcia. Co masz podpięte pod zacisk Sbs? Jak ustawione DIP switche?
Napisałeś, że po naciśnięciu hamulca zaciski trzymaj OK, a odpuszczają? Możesz mieć spuchnięte wewnątrz giętkie przewody hamulcowe i klocki nie mogą odbić. Na fotce ewidentnie widać, że tarcza jest skrawana. Powinna błyszczeć a nie takie zadry.
Serwo trzyma ?
Poprawione, przestało stukać pod pedałem hamulca - solidne odpowietrzenie. Nadal wpada, ale to już zostaje, bo mechanik jak ściana. Zacisk się mniej blokuje, ale nadal czasem trzyma - regeneracja zacisku, ale znów spartaczona, zamiast wymienić wszystkie gumki. Podsumowanie: Partaczyna, a nie mechanik, czyli jak większość niestety.
przewodów o różnych średnicach Jeżeli używamy przewodów o różnych średnicach Miej litość przewody to nie rury ich wielkość określa przekrój nie średnica. To częsty widok w R303 i pochodnych, może to wina zacisków które słabo trzymają przewody a może nie wytrzymuje element stykowy w rozłączniku. W ogóle jaka funkcje pełni ten R323 wyłącznika głównego...
Witam, ile masz ten akumulator? Ps. Jakiś miesiąc kupowałem w Hart' cie ten akumulator 60Ah/540A i powiem, że trzyma jak na razie pojemność i napięcie. Codziennie praktycznie wiem jakie ma napięcie 12.7V-12.8V (posiadam w aucie woltomierz, który sam zamontowałem) . Miałem zamiar kupić coś "lepszego" ale musiałbym dać te 120-150zł, więc stwierdziłem,...
Wszystko zależy od zacisku, w którym będzie umieszczony wielodrut, bo przecież w niektórych przewód się rozwarstwia i robi się "miotła", a jak w przypadku autora w bloku rozdzielczym dodatkowo jest nacisk śruby, który powoduje ryzyko zmiażdżenia, szczególnie że aluminium jest miękkie. Przy wielodrucie nawet jak się robi miotła pod zaciskiem, a zacisk...
Przestańcie, te "śrubki" trzymają tylko zacisk, żeby sam do przodu nie wypadł, nie przenoszą jakichś strasznych obciążeń. Dziwię się tylko jak można to zerwać - ktoś na siłę krzywo wkręcić próbował. Zamykam w każdym razie.
(at)techekspert PTFIX występuje w tylu różnych wariantach, że cały wieczór zajęłoby Ci ich przejrzenie. - różne rozmiary i liczba zacisków - z lub bez dodatkowego zacisku o 1 lub 2 rozmiary większego - różne kolory - różne sposoby montażu - możliwość połączenia w większe bloki. Jakość wykonania bardzo dobra. Mimo to należy być uważnym z tulejkami (zadbać,...
Po naciśnięciu hamulca popuść odpowietrznik i zobacz czy będzie dobrze, może przewód elastyczny się rozwarstwił w środku, miałem już taki przypadek. ok dzięki jutro to sprawdzę. Co może byc ewentualnie jeszcze, aby po raz kolejny nie demontowac koła? Tak sie też zastanawiam nad sprężyną, która załozyłem przy zacisku na hamulec ręczny ( odwrotnie ja...
Witam, Proszę o pomoc. Zauważyłem po zimie, że w motocyklu przedni hamulec ciągle trzyma. Zabrałem się wiec od razu do roboty. Zacisk rozebrany, tłoczki wyczyszczone i wysmarowane. Korzystając z okazji wymieniłem też klocki. Poskładałem wszystko i założyłem na motocykl. Odpowietrzyłem. Hamulec nadal trzyma… Jeszcze raz rozebrałam wszystko i jeszcze...
Witam, mam pytanie co do tego połączenia. Mam taką samą płytkę domofonu MIWA. Podpowiedziałeś koledze, że CA (kabelek pomarańczowy) to sygnał wywoławczy, czyli dźwięk domofonu. Teraz moje pytanie: czy w CA robimy opornik, czy trzymamy się kabelka pomarańczowego? Bo ja mam u siebie odwrotnie kabelki. U mnie kabelek pomarańczowy jest pod zaciskiem Nr...
Cześć, ostatnio po mocnym zaciągnięciu hamulca ręcznego dźwignia zrobiła się luźna, więc podejrzewając, że linki się wyciągnęły, zleciłem ich wymianę. Wymianą zajmował się mechanik, odebrałem od niego samochód, jednak ręczny łapał dopiero na 6 ząbku. Chciałem trochę go podciągnąć, ale w jednym z zacisków zauważyłem dziwną sytuację. Gdy ręczny jest...
Ja dodam że mój pojazd 106 1.0 I r95 , pali jak smok... A dodam jeszcze to że gdy jest pogoda "sucha" to jedzie tak jak by go ktoś z tyłu trzymał i hamował , a gdy pada DESZCZ to CUD ! , pomyka jak Kubica. Zapieczone zaciski hamulcowe, jeden lub obadwa najprawdopodobniej ,z przodu. Po przejechaniu trasy około 10 km, lub więcej (tylko nie w ruchu miejskim)...
Wykres tej sondy taki do dupy trochę jest, w sensie że nie jest dokładnie widoczny. Ja bym się przyjrzał wtryskiwaczom od benzyny, jakie Ciśnienie pokazuje map? Przypadkiem nie trzyma któryś z zacisków hamulcowych? Albo nie zaciera się łożysko koła? Trzeba zakręcić kołami sprawdzić jak się kręcą. Spalanie jest zdecydowanie za wysokie. A może gdzieś...
Bardzo mile widziana byłaby również fotka takiej pocynowanej linki po wyjęciu jej z zacisku klatkowego. Ale zacisku klatkowego, który na prawdę można solidnie zacisnąć. A nie zwykłej śruby wkręcanej w środek żyły, bo będzie jeszcze gorzej, I fotki co się dzieje z taką pocynowaną końcówką, gdy robi się miotła, gdy ta rzekomo "niezniszczalna" cyna staje...
Myślę, że chodzi o zużycie klocków, a dokładniej o róznicę w zużyciu między stronami którejś osi. Wskazówką jest to niby trzymanie kół- pewno zacisk do roboty i w nim zjechany klocek. Na panelu po prawej, powinno dać się odczytać % zużycie klocków, przyciski na kierownicy..
Witam - tak jak kolega wyżej napisał - pytaj w dobrym sklepie. Dodam tylko że te zaciski które podałeś w linku wołają o pomste do nieba - jakość połączenia jest taka sama jakbyś bez zdejmowania izolacji dowiązał kabelek na supełek - trzymać się trzyma, ale tylko się trzyma :D
Chodzi o nawiew, dlatego że jest przekaźnik 100 czyli odciążenie zacisku x, trzyma po rozłączeniu stacyjki.
Aparatura modułowa o charakterystykach B, C - tzn. wyłączniki nadmiarowo-prądowe z członami zwarciowymi o takich charakterystykach - popularnie zwane eSkami - wyłącza zwarciowo w tak krótkim czasie, że dwa takie zabezpieczenia zamontowane jedno za drugim będą losowo wyłączać albo jedno albo drugie, ale najczęściej oba jednocześnie. Obie puszki łączeniowe...
Po podłączeniu zasilania zobacz czy pojawia się napięcie na zaciskach baterii - jeśli nie, to jest to bateria litowa (3 V); jeśli tak, to jest to akumulatorek litowy (3,6 V).
Jak się rozwarstwiły i zwinęły wewnątrz to płyn będzie przechodził z dużym oporem. Możesz spróbować poluzować odpowietrznik jak hamulec będzie trzymał to się przekonasz.
Zrobiłem jeden zacisk lecz nie przyniosło to pożądanego efektu, zacisk nadal trzyma tarcze, jeszcze zaobserwowałem że tłoczki nie wychodzą równomiernie. Chyba będę musiał wyciągnąć zaciski i rozebrać na czynniki pierwsze, dobrze wyczyścić rozpuszczalnikiem nitro i odnowa wszystko poskładać. Dodano po 5 Czy nitro będzie dobre do czyszczenie zacisków...
Sprawdź ten przy elektronice ten kawałek drutu wygiętego w kształcie litery U zamocowanego do listwy łączeniowej,konkretnie połączenia czy przewody dobrze trzymają się w zaciskach
Te zasady były bardzo ładnie widoczne na aparatach Legrand'a. Począwszy od rozłącznika, przez RCD, po wyłączniki nsdmiarowoprądowe kierunek oprzewodowania wyznaczały oznaczenia zacisków. Wystarczyło tylko sie tego trzymać. Bardzo ułatwiało to pracę i sprawiało iż połączenia w tablicy były wręcz intuicyjne. Dziś producenci piszą, że oznaczenia te nie...
Gumka czasem zeskakuje,ale pewnie przy pełnym rozwarciu.Z założonymi klockami nie dojdzie nigdy tak daleko.Problemy z gumką mogą być ,bo wydaje mi sie że jest zmieniana i nie posiada tego bocznego rowka który ją trzyma.Ale to nic nie szkodzi.Będzie spełniała swoją rolę. Wygląda wszystko dobrze. Jeszcze przyjdą dwa klocki które będą trzymać zacisk z...
Też mam chyba podobny problem: jak się rozpędzam na dwójce, to ok 2 tys szarpie (Raz na 20 minut powiedzmy, na ułamek sekundy silnik jakby przestaje działać, ale nie gaśnie (obroty gwałtownie spadają do 0 i wracają). Takie uczucie, jakbym na moment gwałtownie puścił gaz. Świece i kable chyba są ok, cewki nie sprawdzałem. Problem zaczął się zimą, jednocześnie...
W moim touranie też lekko z tyłu hamulce trzymają wszystko też powymieniałem ale jest myk przy odpowietrzaniu trzeba odkręcić zaciski wsadzić coś o grubości tarczy mniej więcej a zacisk ustawić tak aby odpowietrznik był w maksymalnie największym punkcie aby żadne powietrze nie zostało i odpowietrzać spróbuj i daj znać jak poszło.
Bardzo proszę o pomoc w podłączeniu domofonu za nic nie mogę dojść jak to kolorami połączyć. Przejrzałem forum i ni jak nie mogę się wpasować będę wdzięczny za łopatologiczne wyjaśnienie. Z unifonu URMET 1131 i mostka 2-9 wynika, że jest tu wykorzystana instalacja 4 przewodowa. Jeśli tak, to identyfikacja 4 przewodów będzie: (Na wstępie podokręcaj...
Jeśli posiadasz miernik to szukaj napicia na dwóch przewodach (-)do zacisku masa nr.6 (+) do zacisku mikrofon nr.2 . Przystaw słuchawkę do do ucha i przyłączaj po kolei pozostałe przewody aż usłyszysz odgłosy z dołu. To będzie zacisk słuchawka nr 1. Teraz poproś drugą osobę aby zeszła do kasetonu i wcisnęła zew (wywołanie) i trzymała tak długo jak to...
Nie, nie wyrwałem. Starałem się być delikatny. Zacisk trzyma na pewno o tyle dobrze, że taśma nie wypada nawet jakby próbować ją pociągnąć. Fakt tylko, że nie dociska na całej powierzchni, a mianowicie w dolnej części zacisku tam gdzie nie ma już tych drucików. EDIT: Jednak najdziwniejszym jest to, że zacisk trzyma za każdym razem z taką samą siłą,...
Wróć do starego programu skoro od niego zaczeły się problemy. Zresztą utrata mocy przy przejściu z programu 140 km na 105 km jest normalna. Poza tym spalanie 7 litrów jest w normie - po mieście. Myślę, że z autem jest wszystko ok, co najwyżej może Ci trzymać jakiś zacisk, stąd się wydaje, że brak mocy, a moc jest, ale tracona w hamulcu.
Zależy do czego ta szyna TH35 potrzebna ? Jeżeli do montażu zacisków KE dla kabelka który trzyma w ręku (at)aureliuszz to dał bym blachę montażową do niej przykręcił szynę TH35
Prowadniki zacisków nie są zapieczone?
Na poczatek zmien przewod elastyczny. Czasem rozwarstwia sie w środku.
Może zły styk baterii. Sprawdzić zaciski (czy dobrze trzymają).
Przypuszczam, że układ hamulcowy został niewłaściwie odpowietrzony. Auto z ABS-em należy nieco inaczej odpowietrzać - na forum są informacje. Dziwne, że zaciski po regeneracji a klocki "trzymają". Czy po podniesieniu kół (na zimno) koła lekko się obracają. Może lekko trzymają klocki i podczas jazdy grzeją się tarcze, następnie płyn hamulcowy po zagotowaniu...
Pedał hamulca właśnie nie drgnie bo co ma dalej zrobić? Klocki zaparte o tarczę, tłoczki nie mogą się wysunąć, pompa zregenerowana, ciśnienie na wężach w kosmos, to co ma pójść? XD. Jak odkręcisz odpowietrznik to upuścisz ciśnienia i wtedy po prostu przepompujesz płyn. Czemu tłoczki się zapiekają? Ze starości. Guma twardnieje z czasem i tłoczek się...
Witam mam problem z naczepa hamulce tarczowe układ Wabco zaciski Knorr. Na pusto zdarza się że po hamowaniu lekko trzymają wszystkie koła Zaświeca się błąd ABS w opisie błędu mid136 psid23 fmi5. Pod ciężarem trzyma bardziej ale też nie blokuje całkowicie kół. Po odpięciu przewodu ABS wydaje mi się że problem nie ustaje. Po parokrotnym naciśnięciu hamulca...
Niestety, nadal to samo, dokręcilem zaciski...
tylny zacisk trzyma blaupunkt trzyma trzyma nawigacji
amplituner potencjometr elektryczny schemat motocykl czujnik otwarcie klapa
pralka indesit migać dioda pralka indesit migać dioda
Przekaźnik 204 w Audi A4 - funkcje i diagnostyka Serwis amplitunera Unitra AT 9115 we Wrocławiu - gdzie naprawić?