Kod błędu: MID 136 - PSID23 - FMI5 Ogólne informacje o kodzie błędu: Urządzenie (a) zaangażowane: Warunki rejestracji kodu błędu: Brak sygnałów komunikacyjnych między komponentami G005 i X906. Możliwe powody utworzenia kodu błędu: Kabel (y) łączący (e) komponent (y) odpowiednio G005 i X906 jest (są) uszkodzony lub ma (mają) za mało izolacji. Zauważalne...
Trzymać na D , nie przełączać co chwilę na N. Jak dłuższy postój to przełącz na P , tak jest lepiej dla skrzyni.
Droga do pracy bez piszczenia hamulców. Ciekawe jak długo się taki stan utrzyma. W ostateczności wymienię uszczelnienia zacisku i te sprężynki trzymające klocki.
na 90% masz uszkodzony "popękany" przewód podciśnieniowy pomiędzy kolektorem ssącym a serwem hamulca... temat znany w VW... polo, lupo i golfa... pod maską znajdziesz go bez problemu; newralgiczne miejsca to połączenie przewód - kolanko... kiedyś w serwisie można było kupić zestawy naprawcze do tych właśnie przewodów... popytaj może jeszcze są... miłego...
przegrzanie :?: woda zamiast płynu chłodniczego uszkodzony korek na chłodnicy wypalona uszczelka po głowicą żle ustawiony rozrząd ewentualnie zapłon uszkodzony termostat zamulona,zasłonięta,pozbijana chłodnica lub nagrzewnica zagięte przewody wodne żle podpięty reduktor gazu trzymające hamulce dodatkowe(samoróbki)osłony pod silnikiem zamulony katalizator...
Zobacz sam czy np śruby trzymające fotel nie są zgnite.Przy robocie zawieszenia śruby często się rwą,chodzi o tył.Auto słabo wygłuszone.Ale niezawodne.Trzeba co roku zaglądać w tylne hamulce inaczej blokada nagle będzie.Pracowałem chwilę w ASO mitsubishi to osobiście bym nie kupił.Ceny niektórych części powalają na kolana a dostępność tylko serwis.
To znaczy że jak założę szczęki to bemben ma wejść ciasno i spróbować nim przejechać się trochę żeby samoregulatory się ustawiły? Możesz założyć bęben na tak ustawione szczęki, że bęben ma bardzo duży luz. Po kilku depnięciach w pedał (może wpaść pierwsze dwa trzy razy nawet do podłogi), i tylko dopiero wtedy, szczęki samoczynnie powinny ustawić się...
Witam. Samochód jak w opisie. Zacznę moją historie, mianowicie: Odkąd mam tico tj. jakieś pół roku miałem miękki pedał hamulca, więc postanowiłem wszystko powymieniać. Założyłem nowe cylinderki z tyłu, zaciski zostały zregenerowane, nowe klocki i płyn hamulcowy. Problemy zaczęły sie przy odpowietrzaniu. Jedna osoba pompuje hamulcem, po czym trzyma w...
Uszkodzony zawór przekaźnikowy. Po jego wymianie problem ustał.
Ja to rumiemiem tak: -Przekręcamy kluczyk na OFF a silnik dalej pracuje i kontrolki zachowują się jak po zapłonie. -Zgasić tylko można przez wrzucenie 5 biegu, trzymaniu hamulca i nagłym puszczeniu sprzęgła. -Silnik zgasł ale kontrolki dalej świecą. -Zdejmujemy klemę z akumulatora i ponownie montujemy, kontrolki nie świecą. W takim przypadku tylko jedna...
Jest możliwość skasowania inspekcji. Zrobiłem, działa. 1. Usiądź w samochodzie i zamknij drzwi. 2. Pilotem zamknij samochód a następnie otwórz. 3. Otwórz i zamknij drzwi kierowcy. 4. Naciśnij i przytrzymaj przycisk resetu kilometrów przy zegarach (najlepiej lewą ręką). 5. Cały czas trzymając przycisk wciśnij hamulec. 6. Trzymając przycisk i hamulec,...
Jaka to przyczepa ?? Ciągnikowa , do osobówki , ciężarowa może naczepa ? Mało danych .
Witam. W moim scenicu trzyma hamulec automatyczny. Nie wiem co robić? W bagażniku pociągła za linkę i bez reakcji. Wymontowalam bezpiecznik 25 pod siedzeniem bez reakcji. Nie wiem co jeszcze mogę zrobić aby zaczął normalnie jeździc.
Witam aj też mam podobny problem z tym autem. Jeśli chodzi o stuki tępe to trzeba wymienić cały drążek stabilizatora. Bo jak kolega wyżej pisał rdza zmniejsza jego średnice i gumy które go opatulają są za duże. Ja za używany w dobrym stanie dałem 50zł. nowy to 300-500zł. po wymianie samochód jak nowy jeździł. Teraz mam inny problem bo przy hamowaniu...
Cześć! Mam kilka problemów uprzykrzających jazdę moją Corsą. Jestem posiadaczem tego auta od 3 lat, rzeczywisty przebieg 152 tyś, bez wspomagania i ABS, 5 drzwi, wersja Swing, kupiony w salonie w Polsce, jestem drugim właścicielem - kupiłem auto od sąsiada. 1. Od jakiegoś roku przy dłuższej jeździe (powyżej 10 km) z prędkością powyżej 120 km/h z okolic...
Sprawdziłeś czy "nie trzyma" prawy hamulec?
Dobra, to od początku cała procedura. 1. Wsiadasz do samochodu i masz zaciągnięty ręczny i skrzynia w pozycji P. 2. Wciskasz hamulec i odpalasz silnik. 3. Trzymając hamulec nożny przełączasz skrzynie na D i spuszczasz ręczny. 4. Puszczasz hamulec nożny i ruszasz i jedziesz. Teraz odwrotnie: 1. Parkujesz zaciągasz ręczny i skrzynie przełączasz na P,...
Jak by zablokowały się linki, to po odblokowaniu awaryjnym hamulec trzymał by nadal, usterka pewnie jest inna. Hamulec działał do końca bez problemu, czy coś się działo z nim już wcześniej?
Trzymasz gaz i hamulec. Włączasz i, trzymając hamulec, 5 razy wciskasz gaz. Zmienia się po kolei z 20 na 25, na 30, na 20.
Noga depcząca pedał hamulca? Ma Tobie przypominać, żeby trzymać wciśnięty hamulec zrzucając skrzynię z P na jakikolwiek inny bieg.
Coś minimalnie naciska pedał hamulca (np. dywanik gumowy), wystarczy malutki ruch pedału hamulca, aby system EBS zaaplikował 0.4 bar do siłowników hamulca ciągnika i 0.6 bar do hamulców przyczepy.Sprawdź czy pedał hamulca odbija cały do samej góry. Witam. Kolega krisbrumm może mieć 100 % racji.Niedawno miałem DAFa na warsztacie z podobnym problemem...
Kolego przypuszczam, że czynność odpowietrzania przeprowadzasz prawidłowo, tj. że podczas odkręcania odpowietrznika trzymasz "klamkę" hamulca wciśniętą. Naciskasz kilka razy klamkę, trzymasz w pozycji wciśniętej i popuszczasz odpowietrznik i tak aż do skutku. Oczywiście zbiorniczek płynu musi być pełny.
Po naciśnięciu hamulca popuść odpowietrznik i zobacz czy będzie dobrze, może przewód elastyczny się rozwarstwił w środku, miałem już taki przypadek.
Nie mam absu . Jutro wymieniam kompletne servo z pompa
jak uruchamiasz nie trzymaj manetki z hamulcem
Problem tkwi w przewodzie elastycznym.
Nie z tej strony zaczynamy z multitronikiem. Poprzez rozłączenie akumulatora nie zrobimy adaptacji po prostu nic. Na początek proponuję wykonać reset ustawień adaptacyjnych (wykonuję to VCDS lub VagCom): Zapłon wł. silnik nie pracuje. Sprawdzić czy w komputerze skrzyni biegów nie znajdują się błędy, jeżeli tak usunąć usterkę. Uruchomić silnik, osiągnąć...
Na pewno Hondy (nie pamiętam już Granda) trzymają hamulec przez 2 sekundy ale tylko na pochyłości, normalnie trzeba zaciągać wajchę (na szczęście jest mechaniczna). Leaf też nie ma AUTOHOLD. Na pewno Hondy (nie pamiętam już Granda) trzymają hamulec przez 2 sekundy ale tylko na pochyłości, normalnie trzeba zaciągać wajchę (na szczęście jest mechaniczna)...
Witam, wymieniłem linki hamulca ręcznego, szczęki, sprężynki, wszystko przeczyściłem, hamulec podciągnąłem prawie do końca a mimo to hamulec hamuje bardzo słabo. Tzn nie byłem na stacji diagnostycznej, ale gdy zaciągnę hamulec w czasie jazdy samochód zwalnia ale bardzo powoli, czuć że ręczny "łapie" już na pierwszym ząbku ale jednak po zaciągnięciu...
Trzymaj hamulec wciśnięty.
Zapewne masz uszkodzony element samoregulacji luzu szczęk w pompce hamulcowej. Na końcu cylinderka pompy jest zaworek który tłoczy płyn, a przy ruchu powrotnym cofa pewną ilość płynu i zamyka szczelnie przepływ. Zapewne nie robi skoku powrotnego. Tylko upuszczenie płynu z odpowietrznika cofa tłoczki w cylinderku, tylko nie wiem czy UR II przy hamulcach...
Trzymając hamulec, wciskaj włącznik np. 2 razy, 3 razy, 2 razy, 4 razy i puszczając hamulec znika kropka i blokada ;) pozdrawiam
Wyłączasz hulajnogę w trybie z pieszym ludzikiem. Wciskasz hamulec i włączasz hulajnogę (z wciśniętym hamulcem), przekręcasz manetkę gazu 10x (cały czas trzymasz hamulec). Puszczasz hamulec i tyle :) Prędkościomierz zmieni kolor z białego na czerwony. Wszystko zapisuje się po ponownym włączeniu hulajnogi. Tryb D 20km/h; sport 30km/. Cały proces można...
Nie no, jak nie możesz ruszyć koła ręką to na bank hamulec trzyma, napraw to koniecznie.
Sprawdź gdzie jest awaryjne zwalnianie hamulca, ewentualnie jak to nie pomoże to odłączyć linki od zacisków z tyłu. Gorzej jak się zacisk zapiekł to wtedy trzeba rozebrać i zregenerować.
Jak to zrobić? Wcisnąć i trzymać hamulec, wcisnąć i trzymać przycisk zerowania przebiegu dziennego, włączyć zapłon, trzymać przycisk zerowania przebiegu aż na wyświetlaczu pokaże się '----', wyłączyć zapłon. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
2. Przy wyłączaniu silnika, jeśli są włączone światła i trzymam pedał hamulca, silnik się nie wyłącza, deska gaśnie. Można wyjąć kluczyk! 3. Puszczenie hamulca powoduje wyłączenie wszystkiego przy wyłączonym zapłonie Zła lub źle włożona żarówka (np zamiast dwuwłóknowej włożona jednowłóknowa)
Coś wydaje mi się że tam tylko hamulec ręczny trzyma.
piterek77 Nie jest to normalne, ale jak samochód jest wyposażony w asystenta nagłego hamowania jest takie działanie hamulca. Przy wciśnięciu pedału hamulca i trzymaniu idzie on powoli do podłogi.
Witam. Posiadam Fiata Bravo 2 z 2008 roku. Silnik 2.0 164 km. Auto miało wypadek, wszystko zostało wymienione wraz z pompą ABS. Problem polega na tym, że gdy wciska się pedał hamowania to klocki hamulcowe nie odbijają i trą ciągle o tarcze. Puszczają dopiero wtedy gdy otworze maskę i poluzuję przewód hamulcowy przy pompie. Co może być nie tak?? Mechanik...
1 motogodzina, nawet chyba nie pełna. Jak kupiłem synowi i jeździł na terenie naszym, to nic nie stukało, a teraz kurde stuka.
Spróbuj uruchomić silnik z wrzuconym biegiem i wciśniętym sprzęgłem, tylko nie zapomnij też hamulca trzymać.
Tutaj jest wszystko okej. Zobacz czy hamulce ci nie trzymają.
Zrób test modulatora. Przeprowadzenie: 1.Wyłącz zapłon celem zresetowania jednostki sterującej. Odczekaj co najmniej pięć sekund. W tym czasie hamulec nie może być włączony! 2.Włącz zapłon. 3.Odczekaj co najmniej piętnaście sekund. W tym czasie pojazd musi stać w bezruchu, bez włączania hamulca zasadniczego. Lampka ostrzegawcza jest zapalona, ograniczenia...
Test resetu Aktywacja pedału hamulca Pojazd pozostaje w bezruchu. Układ pneumatyczny napełniony, co najmniej 10 bar. Hamulec postojowy nie może być załączony przy ewentualnej usterce modulatora przyczepy. Przeprowadzenie: Wyłącz zapłon celem zresetowania jednostki sterującej. Odczekaj co najmniej pięć sekund. W tym czasie hamulec nie może być włączony!...
Witam!Corsa C 2005 : wciskamy pokolej: pedal hamulca(trzymamy) potem przycisk reset(trzymamy hamulec i reset) potem wlaczamy stacyjke(przy wcisnietym hamulcu i resecie) i czekmy ok 10-15 sek az do wykasowania inspekcji-pozdrawiam.
Po włączeniu zapłonu masz światła stop? Gdy Trzymasz wciśnięty pedał hamulca drążek nie odblokowuje się? Rozrusznik kręci ze stacyjki? Pozostaje podpiąć komputer i odczytać błędy.
Sprawdź też hamulce, czy nie trzymają. Ciśnienie w oponkach ;)
Typowego nr błędu to urządzenie nie pokazało. Wyświetlił tylko komunikat i tyle . Błąd na postoju wyskoczy i na P i na N. A jak zapali się podczas jazdy to wychodzi dokładnie to samo co na postoju. No i jak zrzucę D i trzymam hamulec i wduszam gaz to słychać pracę ELEKTROZAWORU- brzęczy. Mam plan działania.
Hej! Sytuacja wygląda bardzo dziwnie! Pomocy! - Pompka przeczyszczony i tłoczek fajnie sobie pracuje. - Wymieniłem przewody hamulcowe. - Odpowietrzyłem W motocyklu nadal trzyma hamulec… Ja rozkładam ręce. Czy ktoś z was wie co mogę zrobić dalej?
hamulce trzymają mercedes hamulce hamulce toyota
wgrac automape nawigacji ariston termet elektryczny paralizator schemat
makita migają diody diagbox lexia
Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 - wpływ poziomu oleju na osiągi Traktorek kosiarka Husqvarna, John Deere, MTD – napęd hydrostatyczny nie działa, brak jazdy