Jest możliwość skasowania inspekcji. Zrobiłem, działa. 1. Usiądź w samochodzie i zamknij drzwi. 2. Pilotem zamknij samochód a następnie otwórz. 3. Otwórz i zamknij drzwi kierowcy. 4. Naciśnij i przytrzymaj przycisk resetu kilometrów przy zegarach (najlepiej lewą ręką). 5. Cały czas trzymając przycisk wciśnij hamulec. 6. Trzymając przycisk i hamulec,...
Dobra, to od początku cała procedura. 1. Wsiadasz do samochodu i masz zaciągnięty ręczny i skrzynia w pozycji P. 2. Wciskasz hamulec i odpalasz silnik. 3. Trzymając hamulec nożny przełączasz skrzynie na D i spuszczasz ręczny. 4. Puszczasz hamulec nożny i ruszasz i jedziesz. Teraz odwrotnie: 1. Parkujesz zaciągasz ręczny i skrzynie przełączasz na P,...
Trzymasz gaz i hamulec. Włączasz i, trzymając hamulec, 5 razy wciskasz gaz. Zmienia się po kolei z 20 na 25, na 30, na 20.
Kod błędu: MID 136 - PSID23 - FMI5 Ogólne informacje o kodzie błędu: Urządzenie (a) zaangażowane: Warunki rejestracji kodu błędu: Brak sygnałów komunikacyjnych między komponentami G005 i X906. Możliwe powody utworzenia kodu błędu: Kabel (y) łączący (e) komponent (y) odpowiednio G005 i X906 jest (są) uszkodzony lub ma (mają) za mało izolacji. Zauważalne...
na zlikwidowanie blokady prędkości (świecąca kropka) trzymając hamulec czterokrotnie naciśnij gaz.
na 90% masz uszkodzony "popękany" przewód podciśnieniowy pomiędzy kolektorem ssącym a serwem hamulca... temat znany w VW... polo, lupo i golfa... pod maską znajdziesz go bez problemu; newralgiczne miejsca to połączenie przewód - kolanko... kiedyś w serwisie można było kupić zestawy naprawcze do tych właśnie przewodów... popytaj może jeszcze są... miłego...
Sprawdze w tym tygodniu pare razy trzymając hamulec i dam znac jakie efekty.
To że świeci po włączeniu to nic dziwnego, może być tak zaprogramowana. Co do braku sygnalizacji hamowania po naciśnięciu hamulca - włącz hulajnogę wcześniej trzymając zaciągniętą klamkę hamulca. Napisz co się stało :)
Wygląda że masz zbyt niskie ciśnienie. Dolej tego jak najszybciej. To jest bardzo gęsty olej. Sprawdź jeszcze jedno,na rozgrzanej skrzyni wrzuć D i trzymając mocno hamulec dodaj mocno gazu i sekundę przytrzymaj,obroty nie powinny wejść powyżej 2000
A jak potem zgasisz motor? Wrzucając bieg, trzymając hamulec i puszczając sprzęgło, aż zdusisz silnik? :P Po prostu już wiesz, że usterkę masz gdzieś w obwodzie gaszenia. Czyli do sprawdzenia przewody od modułu, przez przełącznik na kierownicy (jeśli występuje) aż po stacyjkę, a na koniec do masy :) . Więcej już ci nikt nie podpowie. Szukaj oznak korozji,...
No właśnie mnie to zdziwiło, ponieważ zapłon jest wyłączony a mogę manewrować lewarkiem od automatu nie trzymając hamulca nożnego. Zapłon nie ma problemu, tylko gorzej jak zgaszę auto i nie mogę wyjąć kluczyka "rybki" wyjąć ze stacyjki.
Witam Nie dodałem jeszcze,że przy hamowaniu ściąga mnie na lewo, tak jakby hamulce z lewej działały lepiej, natomiast przy normalnej jeździe ściąga lekko na prawo (trzymający hamulec). Skoro tak to jest to jakis przewod na tym trzymajacym hamulcu. mczapski to prawda. Niekoniecznie musi to byc przewod elastyczny.
Witam. W moim scenicu trzyma hamulec automatyczny. Nie wiem co robić? W bagażniku pociągła za linkę i bez reakcji. Wymontowalam bezpiecznik 25 pod siedzeniem bez reakcji. Nie wiem co jeszcze mogę zrobić aby zaczął normalnie jeździc.
Jeśli benzyny zużywa 10 litrów to gazu wypali więcej ok 20% co daje 12 litrów gazu. Zatem według mnie sprawdzić dlaczego tyle benzyny pali i wtedy jeśli spadnie zużycie tego paliwa to i gazu też pewnie mniej zużyje. Gazownik powinien sprawdzić kondycję silnika przed założeniem lpg ale też może to być np trzymający hamulec itp
Ja to rumiemiem tak: -Przekręcamy kluczyk na OFF a silnik dalej pracuje i kontrolki zachowują się jak po zapłonie. -Zgasić tylko można przez wrzucenie 5 biegu, trzymaniu hamulca i nagłym puszczeniu sprzęgła. -Silnik zgasł ale kontrolki dalej świecą. -Zdejmujemy klemę z akumulatora i ponownie montujemy, kontrolki nie świecą. W takim przypadku tylko jedna...
Auto Skoda Roomster 1.4 MPI przebieg 155 tyś. Problem z mocą na gazie z przyśpieszaniem Reduktor Landi renzo li1 0. Mam następujący problem po dwukrotnym zużyciu się wtryskiwaczy Med. Przeszedłem w końcu na wtryski Vercesi 5.0 bo miały być bardziej odporne na zabrudzenia itp.. Niestety po dwukrotnej wizycie i regulacji u Gazownika problem nie mija auto...
Nie. Należy trzymać na hamulcu zasadniczym (nożnym). W skrócie: trzymając na hamulcu zasadniczym (nożnym) automat stopu wysyła sygnał do komputera skrzyni biegów. Komputer skrzyni biegów z kolei wysyła sygnał do elektrozaworu EPC (kontroli ciśnienia) aby obniżyć ciśnienie liniowe ( między innymi na konwerter), to tyle w skrócie.
Witam mam problem ,mianowicie jak kupiłem ciągnik to wspomaganie chodziło ok dopóki nie depłem hamulca, przy hamowaniu kierownice blokuje całkowicie jak puszcze to po 5-6 sekundach kierownice puszczało pozatym wszystko elegancko. Sprawdziłem ciśnienia i przy wysterowaniu wyjścia hydrauliki jest około 190 bar, na biegu jałowym 60 bar, przy maksymalnym...
Zdejmujesz koło, odkręcasz zacisk, odkręcasz końcówke drążka kierowniczego ( wskazany pneumat ), wyciągasz tarczę z piastą na zewnątrz. Po czym odkręcasz amortyzator od zawieszenia ( dolna część, dwoe śruby ). Później odnajdujesz pod podszybiem śrubę, która mocuje amortyzator od góry i odkręcasz ( najlepiej pneumatem ). Później mc person na stół, ściagacz...
"Nowa" piasta już na miejscu. Koło zaplecione na nowo i wycentrowane, kosztowało mnie to 45PLN ale chyba było warto. Parę dni przed awarią zakupiłem na all ciekawą piastę, okazuje się że całkiem sprawna. Nazywa się to "Komet super 161 36", wie ktoś skąd ta piasta? Wydaje mi się że to Sachs. http://obrazki.elektroda.pl/3677005700_1...
Witam Moim skromnym zdaniem winny jest słabo trzymający hamulec. Przeczyszczenie okładziny drobnym papierem powinno pomóc. Podczas prania bęben pralki nie powinien wykonywać żadnych ruchów w prawo ani lewo. W twoim przypadku pewnie tak nie jest i to jest obiaw słabego hamulca lub zerwanej sprężyny blokującej obroty bębna w lewo. W najgorszym wypadku...
Uszkodzony zawór przekaźnikowy. Po jego wymianie problem ustał.
Nie mam absu . Jutro wymieniam kompletne servo z pompa
A sprawdziłeś czy jest prawidłowe podciśnienie w układzie, czy zaworek zwrotny na weżykach podciśnienia działa prawidłowo i jest szczelny ? Jak się zachowuje wartość podciśenienia gdy używasz hamulca, trzymając wciśnięty pedał, czy kilka razy go naciskając. Jak już tak szukasz to silnik pewnie ma z 500tys przebiegu, warto zaślepić też od razu zawór...
Naciśnij nożny hamulec na postoju i trzymając nogę zaciągnij ręczny. Sprawdź czy pedał hamulca chociaż trochę wpadnie w podłogę. Powinien lekko wpaść, ale bardzo lekko.
Ręką dotkniesz sprzęgła ale nic przy nim nie zrobisz z prawej strony. Nawet od góry by zamienic tasme hamulca trzeba zdemontowac sprzęgło womu z wałka bo nie wyjmiesz i nie włożysz małego bolczyka trzymającego taśme.
hmm... serwo wg zaleceń kumpla sprawdziłe. Zrobiłem to tak. Na zgaszonym silniku naciskałem pare razy na hamulec. Następnie trzymając na hamulcu zapaliłem samochód. No i pedał hamulca opadł. Gdyby nie opadł to znaczyłoby, że serwo do wymiany. Więc jeśli tak sie sprwadza to serwo mam ok. Co do postoju to w sumie nie zdażyło mi się, aby zgasł na postoju...
Wybacz mi moją ignorancję - jak to łatwo sprawdzić ? :) Dodam, że gdy naciskam klawisz pilota lub krańcówkę wyłączając "otwieranie" to silnik znów na ułamek sekundy rusza - jakby ktoś "puścił mu trzymający go hamulec" - ciągle w tą samą stronę.Oczywiście wirnik nie blokuje się mechanicznie.
Ta wciągarka jest prosta jak konstrukcja gwoździa- projektuję prawie identyczne (mam na myśli instalację elektryczną itd.) na całkiem sporą skalę, tylko na nieco lepszych falownikach. Sprawdzenie hamulca? Odkręć osłonę wentylatora, włącz zasilanie wciągarki (odblokuj grzybka E-STOP) by złapał stycznik liniowy 2K1. Ręcznie załącz stycznik hamulca 2K2...
Jaka to przyczepa ?? Ciągnikowa , do osobówki , ciężarowa może naczepa ? Mało danych .
Sprawdziłeś czy "nie trzyma" prawy hamulec?
Model DDHBC02NEB Ponoć stało się po rozładowaniu i naładowaniu. Włącza się, bateria naładowana, prędkość pokazuje a nie jedzie. Odpycham się do ok 7km/h. Żadnych błędów nie zgłasza, światełko stop mruga po uruchomieniu manetki. Przy włączeniu trzymając manetkę hamulca i gazu zgłasza błędy 15 i 14 a bez naciśnięcia nie zgłasza. Jak toto zresetować ?...
Kia Sorento I 2004r 3.5 V6 Witam wszystkich,mam problem z włączeniem reduktora na tryb LOW skrzynia automatyczna. Przyłączam na N trzymając hamulec i nic się nie dzieje. Bezpieczniki sprawdzone wszystkie sprawne 100%. Podniosłem auto na podnośniku i podłączeniu na krótko silniczka do załączenia reduktora reduktor się załącza bez problemu. Gdzie szukać...
Witam, wymieniłem linki hamulca ręcznego, szczęki, sprężynki, wszystko przeczyściłem, hamulec podciągnąłem prawie do końca a mimo to hamulec hamuje bardzo słabo. Tzn nie byłem na stacji diagnostycznej, ale gdy zaciągnę hamulec w czasie jazdy samochód zwalnia ale bardzo powoli, czuć że ręczny "łapie" już na pierwszym ząbku ale jednak po zaciągnięciu...
Nie z tej strony zaczynamy z multitronikiem. Poprzez rozłączenie akumulatora nie zrobimy adaptacji po prostu nic. Na początek proponuję wykonać reset ustawień adaptacyjnych (wykonuję to VCDS lub VagCom): Zapłon wł. silnik nie pracuje. Sprawdzić czy w komputerze skrzyni biegów nie znajdują się błędy, jeżeli tak usunąć usterkę. Uruchomić silnik, osiągnąć...
Trzymaj hamulec wciśnięty.
Nierówna praca na wolnych obrotach. Szarpie silnikiem jak gdyby nie pracował na wszystkie cylindry, obrotomierz nie faluje.. Nie ma błędów wypadania zapłonu. Po przełączeniu na D i trzymając na hamulcu szarpie całym samochodem. Startując powoli szarpie samochodem jakby miał padaczkę . Problem występuje na benzynie i na gazie. Podczas normalnej jazdy...
Noga depcząca pedał hamulca? Ma Tobie przypominać, żeby trzymać wciśnięty hamulec zrzucając skrzynię z P na jakikolwiek inny bieg.
Wsiadasz do samochodu, wciskasz przycisk od kasowania kilometrów i trzymając go, wciskasz pedał hamulca i przekrecasz kluczyk w pozycji "zapłon" i czekasz kilkanaście sekun i po problemie. Nieraz trzeba tą czynność powtórzyć.Powodzenia
Zgodzę się z plakonem co do tego, że im cieplej na dworze tym mniejszy wpływ uszkodzonego termostatu. Z doświadczenia wiem, że mniej więcej powyżej 20 stopni płyn nagrzewa się do około 80 st. a to już nie powinno zwiększać spalania.. Napisałem o tym bo jeszcze niedawno temperatura na dworze oscylowała około 14-17 stopni a przy takiej płyn na dużym obiegu...
witam wszystkich. mam problem z audi a6 1,9 tdi 110KM z 2000r. a więc, hamowanie odbywa sie dopiero po wciśnieciu pedału hamulca do polowy, zmienione zostały tarcze x4, klocki x8 w tylnich zaciskach wymienione tłoczki gumy uszczelniające i osłonne. wszystkie zaciski pracują jak należy przy wciskaniu pedału klocki nie odginają tarcz, w ramach wyeliminowania...
Kolego przypuszczam, że czynność odpowietrzania przeprowadzasz prawidłowo, tj. że podczas odkręcania odpowietrznika trzymasz "klamkę" hamulca wciśniętą. Naciskasz kilka razy klamkę, trzymasz w pozycji wciśniętej i popuszczasz odpowietrznik i tak aż do skutku. Oczywiście zbiorniczek płynu musi być pełny.
Na pewno Hondy (nie pamiętam już Granda) trzymają hamulec przez 2 sekundy ale tylko na pochyłości, normalnie trzeba zaciągać wajchę (na szczęście jest mechaniczna). Leaf też nie ma AUTOHOLD. Na pewno Hondy (nie pamiętam już Granda) trzymają hamulec przez 2 sekundy ale tylko na pochyłości, normalnie trzeba zaciągać wajchę (na szczęście jest mechaniczna)...
Wykonaj kilka testów, sprawdź kiedy dokładnie trze. Jazda na biegu przyspieszając, zwalniając, tocząc się na luzie, trzymając lekko wciśnięty hamulec, pod górkę, z górki itp. Może dzięki temu coś się wyjaśni.
Przy tak małym kompresorze to cokolwiek, bo komfort pracy i tak będzie znikomy. Ostatnio w Lidlu mieli fajne pneumaty, jak na swoją cenę wykonanie i parametry OK+. Do używania klucza 2x w roku to nie wiem czy jest sens zakupu czegoś konkretniejszego, a nawet i w ogóle czy jest sens kupowania pneumata. Na dobrze zapieczoną śrubę w kole pomaga tylko rura+klucz+noga. Ew...
A prawidłowe założone? Niektóre wyłącznika zakłada się na lekko wciśniętym pedale hamulca i dopiero blokuje przez przekręcenie w uchwycie (cały czas trzymając lekko wciśnięty pedał hamulca który można zwolnić dopiero po przekręceniu czujnika stopu ).
Coś minimalnie naciska pedał hamulca (np. dywanik gumowy), wystarczy malutki ruch pedału hamulca, aby system EBS zaaplikował 0.4 bar do siłowników hamulca ciągnika i 0.6 bar do hamulców przyczepy.Sprawdź czy pedał hamulca odbija cały do samej góry. Witam. Kolega krisbrumm może mieć 100 % racji.Niedawno miałem DAFa na warsztacie z podobnym problemem...
Jak by zablokowały się linki, to po odblokowaniu awaryjnym hamulec trzymał by nadal, usterka pewnie jest inna. Hamulec działał do końca bez problemu, czy coś się działo z nim już wcześniej?
Cześć, Mam problem z hulajnogą X-Rider M10 Light. Włączyłem hulajnogę głównym przyciskiem, trzymając hamulec. Pojawił się komunikat „E-3” i czerwony trójkąt. Wyłączyłem hulajnogę i włączyłem ponownie, lecz przestała ona jeździć. Włącza się, lecz nie reaguje na manetkę gazu. Co ciekawe, gdy pcham ją do przodu, nie pokazuje prędkości. Prędkość na wyświetlaczu...
Po naciśnięciu hamulca popuść odpowietrznik i zobacz czy będzie dobrze, może przewód elastyczny się rozwarstwił w środku, miałem już taki przypadek.
Wczoraj sprawdzałem czy pokazuje powiadomienie wciśnij hamulec tylko że to ciężki temat bo teraz jest tak że tylko przekrece kluczyk na zapłon i już wywala komunikat o awaria hamulca Jednak po paru podejsciach się udało i komunikat wciśnij hamulec się pojawia ale tu taka ciekawostka gdy otworzę auto z pilota wsiadam i trzymając pedal hamulca wduszony...
jak uruchamiasz nie trzymaj manetki z hamulcem
Witam. Posiadam Fiata Bravo 2 z 2008 roku. Silnik 2.0 164 km. Auto miało wypadek, wszystko zostało wymienione wraz z pompą ABS. Problem polega na tym, że gdy wciska się pedał hamowania to klocki hamulcowe nie odbijają i trą ciągle o tarcze. Puszczają dopiero wtedy gdy otworze maskę i poluzuję przewód hamulcowy przy pompie. Co może być nie tak?? Mechanik...
Tak trzymając nogę na hamulcu opada leciutko. Nawet po pod pompowaniu chwile jest twardy a potem opada ale nie do samego końca, płynu nie ubywa, nie ma żadnych wycieków.
Jak to zrobić? Wcisnąć i trzymać hamulec, wcisnąć i trzymać przycisk zerowania przebiegu dziennego, włączyć zapłon, trzymać przycisk zerowania przebiegu aż na wyświetlaczu pokaże się '----', wyłączyć zapłon. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Dziękuje za cenne informacje. Czyli zakładając dość głupi problem, a mianowicie: Jadę jak staruszek - samochodzik idealnie chodzi, polatam bokiem - poskacze na obrotomierzu do 6tyś to samochód traci prawie całkowicie wolne obroty = można zakładać iż silniczek krokowy zwykły do wymiany? Dodam także że rozkręcając z moim tatuśkiem gaźnik/filtr powietrza/krokowy...
piotrek power mosiezna wkrec do oporu i wykrec o 1/2 max 1 obr.Wkrec nagrzany silnik na 3000 i skrecaj srube na wezu az bedzie moment spadku obr - o d tego momentu odkrec o 1/2 do 3/4 obr i zostaw na razie.Potem wolne obroty wyreguluj sruba z boku reduktora :ta szara plastikowa radelkowana .Skrecasz az obr zaczna spadac (zaznacz sobie w ktorym momencie...
Ludzie czy naprawdę jeżeli jedziecie samochodem to aby za szybko nie jechać trzymacie cały czas nogę na pedale hamulca trzymając wciśnięty do oproru pedał gazu czy też dajecie mniej gazu a pedał hamulca pozostawiacie nie wciskany?? Bo to rozwiązanie przypomina mi raczej ten pierwszy sposób jazdy. Przecież są stabilizatory LOW-DROP impulsowe.
Wyłączasz hulajnogę w trybie z pieszym ludzikiem. Wciskasz hamulec i włączasz hulajnogę (z wciśniętym hamulcem), przekręcasz manetkę gazu 10x (cały czas trzymasz hamulec). Puszczasz hamulec i tyle :) Prędkościomierz zmieni kolor z białego na czerwony. Wszystko zapisuje się po ponownym włączeniu hulajnogi. Tryb D 20km/h; sport 30km/. Cały proces można...
W tej Astrze powinno się dać "wymigać" na kontrolce "silnika" trzymając wciśnięte pedały gazu i hamulca podczas włączania zapłonu.
Witam jestem nowy na tym forum. Mam problem z hamulcami w Iveco. Po wymianie klocków opadł hamulec auto jest z ABS-em. Chciałem odpowietrzyć tradycyjną metodą ale nic to nie dało. Co jest dziwne, dusząc na pedał syczy w środku tak jak by uciekało ciśnienie z serwa. Też trzymając naduszony pedał hamulca pedał jest twardy na zgaszonym silniku i nie opada,...
Tak 1) Włącz zapłon, nie naciskaj hamulców 2) Naciśnij przycisk zmniejszania prędkości tempomatu „-”. Lewy panel sterowania na kierownicy. 3) Trzymając wciśnięty przycisk „-”, naciśnij hamulec i uruchom silnik. 4) Poczekaj, aż na desce rozdzielczej zacznie migać sygnał informacyjny (pomarańczowe „I”). 5) Gdy miga „I”, naciśnij przycisk licznika podróży,...
Mój problem polega na tym ze przy odpalonym silniku trzymając noge na hamulcu pedał hamulca pomału spada do podłogi , sprawdziłem cały układ płynu nie ubywa nie ma żadnych wycieków , pompe hamulcową wymieniłem i dalej nic .
nadal jest nacisk klockow na tarcze Więc rozebrać to jeszcze raz i sprawdzić poprawność montażu zacisku. Często zaciera się metalowa tuleja trzymająca zacisk do "kopyta" hamulca.
Zapewne masz uszkodzony element samoregulacji luzu szczęk w pompce hamulcowej. Na końcu cylinderka pompy jest zaworek który tłoczy płyn, a przy ruchu powrotnym cofa pewną ilość płynu i zamyka szczelnie przepływ. Zapewne nie robi skoku powrotnego. Tylko upuszczenie płynu z odpowietrznika cofa tłoczki w cylinderku, tylko nie wiem czy UR II przy hamulcach...
Witam. Od dłuższego czasu zaobserwowałem spadek obrotów podczas wbitego Driva trzymając samochód na hamulcu. Obroty z dnia na dzień spadły o 150 rpm i słychać specyficzny dźwięk wibrującego wydechu który przyznam jest dość nieznośny. Posiadał ktoś z was podobny problem i czy to kwestia zbyt niskiego Ciśnienia oleju w skrzyni. Pozdrawiam
Sprawdź gdzie jest awaryjne zwalnianie hamulca, ewentualnie jak to nie pomoże to odłączyć linki od zacisków z tyłu. Gorzej jak się zacisk zapiekł to wtedy trzeba rozebrać i zregenerować.
Problem tkwi w przewodzie elastycznym.
Miałem coś podobnego w MK3 tylko ja musiałem wcisnąć sprzęgło i hamulec,dodatkowo trzymając metalowy łepek zamontowany koło siedzenia i drugą ręką kluczyk w stacyjce
Typowego nr błędu to urządzenie nie pokazało. Wyświetlił tylko komunikat i tyle . Błąd na postoju wyskoczy i na P i na N. A jak zapali się podczas jazdy to wychodzi dokładnie to samo co na postoju. No i jak zrzucę D i trzymam hamulec i wduszam gaz to słychać pracę ELEKTROZAWORU- brzęczy. Mam plan działania.
Od zakupu auta świeci się kontrolka ABS i hamulce działają jak normalne czyli bez ABS-u .Podczas uruchomiania silnika trzymając na pedale hamulca czuć jak odskakuje, Pytanie czy to jest tylko czujnik czy może coś poważniejszego , jeśli czujnik to jak do niego się dostać i jak go można naprawić - wyczyścić?
Zaraz, "nie działa"znaczy że siłownik się nie cofnął , a działa znaczy ,że się cofnął? Jeżeli się nie cofnął i podłączyłeś dobrze znaczy żę zawór nie przepuszcza i jest sprawny (chyba ,że jest cały czas zamknięty). Najprostrze co możesz zrobić: Odpalasz silnik na zimnym. Rurka od pompy jest podłączona do zaworku term. Zdejmujesz weżyk z drugiego króćca...
Dasz radę na benzynie ruszyć z I biegu nie dotykając pedału gazu, przełączyć na II bieg nadal nie dotykając gazu i silnik będzie trzymał ok 800rpm? Jeśli tak to IAV (to co nazywasz "silnikiem krokowym") działa poprawnie. Albo inny test - wciśnij sprzęgło i hamulec, włącz I bieg i delikatnie popuść sprzęgło trzymając wciśnięty hamulec (nie dotykaj pedału...
Witam. Mam problem z instalacją LPG w mojej Cordobie 98r z silnikiem 1.6 75KM oznaczenie silnika ALM, reduktor Bedini 120 e. Samochód po przełączeniu na zasilanie gazem nie schodzi z obrotów. Nieraz potrafi wyskoczyć na 3000rpm i tak trzymać przez kilkanaście sekund. Przy zmianie biegów samochód nie schodzi i po puszczeniu sprzęgła jest szarpnięcie...
Witam, Poszukuję rozwiązania problemu związanego z napinaniem paska papieru ściernego. Papier jest przewijany z jednej szpuli na drugą. Problem polega na tym aby zachować stałą siłę z jaką napięty jest pasek (bez stosowania układu ze sprzężeniem zwrotnym). Dodatkowo ważne jest aby ta siła mogła być nastawna (nie muszę znać jej wartości, wystarczy że...
Nie wiem jak jest w tym typie LPG ale należałoby dobrze wyregulować bieg jałowy - a nawet nie jałowy a D w zatrzymaniu - po włączeniu D następuje obciążenie silnika a co za tym idzie skład mieszanki musi być większy - moim zdaniem trzeba by było podnieść troche skład na na mapie w tych miejscach w których D jest w zatrzymaniu. Ja mam Komputer SEC -...
1 motogodzina, nawet chyba nie pełna. Jak kupiłem synowi i jeździł na terenie naszym, to nic nie stukało, a teraz kurde stuka.
jaka skrzynia? dsg czy multitronic? Generalnie jest tak że zapalasz auto, na hamulcu zmieniasz po kolei biegi na każdym trzymając 2-3 sekundy, podpinasz vaga, patrzysz w parametrach aż olej osiągnie 35-40 stopni. Odkręcasz korek spustowy, powinien pokazać sie olej, jak jest to zakręcasz i tyle. Jaksie nie pokazuje to napełniasz od dołu oliwiarką. Korek...
Jak ktoś ma nowoczesny samochód z automatem to proponuję zrobić eksperyment: - trzymając wciśnięty pedał gazu (nie koniecznie "do dechy") spróbować przełączyć z D na N. - trzymając wciśnięty pedał gazu lub nawet się tocząc włączyć elektrycznie sterowany hamulec postojowy, - trzymając wciśnięty pedał gazu lub nawet się tocząc spróbować wyłączyć silnik...
Nie no, jak nie możesz ruszyć koła ręką to na bank hamulec trzyma, napraw to koniecznie.
Droga do pracy bez piszczenia hamulców. Ciekawe jak długo się taki stan utrzyma. W ostateczności wymienię uszczelnienia zacisku i te sprężynki trzymające klocki.
Witam. Mam mały problem, pobawiłem się trochę w sprawdzanie wskazań komputera sterującego pracą silnika w KIA SPORTAGE 2.0td 97r. i wyskoczyło pare błędów, chciałem je skasować ale coś mi nie wychodzi to. Odłączanie biegunów akumulatora nic nie daje, trzymanie hamulca też. Ma ktoś jakiś sposób na usunięcie tych błędów metodą domową, czy konieczna jest...
Witam!Corsa C 2005 : wciskamy pokolej: pedal hamulca(trzymamy) potem przycisk reset(trzymamy hamulec i reset) potem wlaczamy stacyjke(przy wcisnietym hamulcu i resecie) i czekmy ok 10-15 sek az do wykasowania inspekcji-pozdrawiam.
Co ma akumulator do trzymających zacisków??? Jak zdejmiesz linki z dźwigienek na zaciskach to koła obracają się swobodnie?
Witam, Posiadam Citroena C5 z automatyczną skrzynią biegów AM6. Usterka to taka, że podczas włączenia z P na D gaśnie silnik. A dokładnie wrażenie takie jak by nie działało sprzęgło. Auto od razu zaczyna rwać do przodu i trzymając na hamulcu silnik zostaje zduszony i gaśnie z powodu zbyt dużego obciążenia. Czy miał może ktoś doczynienia z taką usterką....
Hej! Sytuacja wygląda bardzo dziwnie! Pomocy! - Pompka przeczyszczony i tłoczek fajnie sobie pracuje. - Wymieniłem przewody hamulcowe. - Odpowietrzyłem W motocyklu nadal trzyma hamulec… Ja rozkładam ręce. Czy ktoś z was wie co mogę zrobić dalej?
Dziękuję za podpowiedź. Nie ma wycieku. Po naciśnięciu hamulca ciśnie spada i jak trzymam hamulec to wzrasta do momentu naciśnięcia ponownie. Ktoś mi podpowiedział, że to zawór ograniczający, regulujący ciśnienie.
Falownik lepszy ale droższy, nie ma w ogóle uderzenia prądowego, prąd pobierany z sieci to jedynie moc czynna a więc i prądy fazowe prawie dwukrotnie mniejsze, łatwo sterować hamulcem mechanicznym i czasem hamowania, nie musisz też wymieniać silnika, pociągnie 18,5kW bez problemu na bezpiecznikach B20 a nawet B16 przy odpowiednio łagodnym rozruchu i...
Ja mogę podać jak to się robi w trafic powinno być to samo 1. Włączyć zapłon (kluczyk w pozycję II) 2. W momencie gdy pojawił się limit km do przeglądu serwisowego wciskamy pedał gazu do końca. 3. Trzymając cały czas wciśnięty pedał gazu naciskamy 3 razy na pedał hamulca. 4. Puszczamy gaz, wyłączamy zapłon i włączamy ponownie.
Autorze tematu niedawno zmieniałem u siebie w corsie B szczęki hamulcowe i patrząc na twoje zdjęcie jestem na 100% pewien, że albo masz zużyte w 80% szczęki hamulcowe albo caly czas delikatnie zaciśnięty hamulec ręczny. U mnie pomiędzy sprężynką(tą dociskającą szczękę do obudowy, trzymającą szczękę) jest jakieś 3-5mm luzu, u ciebie sądząc po zdjęciu...
Przede wszystkim po takim czasie, to wyjmij ten rozrusznik i sprawdź go na stole, czy pracuje poprawnie. Zresztą reszta pojazdu też do przeglądu, oleje do wymiany. Klamka hamulca ma mały wyłącznik elektryczny w podstawie? Przecież bardzo prosto to sprawdzić. Wciskasz przycisk rozrusznika i słuchasz, czy przekaźnik cyknie. Jeśli nie, to trzymając ten...
Przycisk na manetce powinien przełączać wskazania komputera niezależnie od położenia manetki, w pozycji 0 też. trzymam hamulec i wciskam start. uruchamia się zapłon. Wciskam guzik z manetki trzymam i trzymam start. Trzymając wciśnięty przycisk na manetce wciśnij START(oczywiście wrzucony bieg i noga na hamulcu). Dodano po 1 Raz typek w warsztacie uruchamiał...
Cześć, Analogicznie do stosowania hamulca elektromagnetycznego na silniku, to falownik powinien nim w pełni sterować. Ponadto falownik powinien startować pierwszy, wytworzyć odpowiedni moment trzymający, a następnie luzować hamulec. Aby polepszyć parametry pracy w trybie "Hoist" można wpłynąć na następujące parametry (różnie się nazywają w zależności...
Spróbuj uruchomić silnik z wrzuconym biegiem i wciśniętym sprzęgłem, tylko nie zapomnij też hamulca trzymać.
2. Przy wyłączaniu silnika, jeśli są włączone światła i trzymam pedał hamulca, silnik się nie wyłącza, deska gaśnie. Można wyjąć kluczyk! 3. Puszczenie hamulca powoduje wyłączenie wszystkiego przy wyłączonym zapłonie Zła lub źle włożona żarówka (np zamiast dwuwłóknowej włożona jednowłóknowa)
odpowiaajac na Twoje pytanie to 1 olej wymieniany przy 180tys przebiegu, aktualnie ma 250tys i olej sprawdzalem gęstość, kolor, stan jest okej 2 haka nie posiada, ale posiada czujniki parkowania które po włączeniu wstecznego jest dlugi dzwiek piiiii, i jak chce sprawdzic czy one dzialaja to nic sie nie dzieje. warto rozłączyć Twoim zdaniem modół czujników...
Nieprościej było zrobić manuala? Wyszłoby pewniej, taniej, szybciej i na dłużej. Wywal to w pierun, kup nowe sprzęgło, tarczę, poszukaj dobrej skrzyni manualnej i zestawu do przeróbki (wajha, mieszek, pedały i kilka innych) i szybko mechaniki oagrną temat. Nowe sprzęgło i wysprzęglik + dobra używana skrzynia przeżyją tego Golfa, moim zdaniem szoda się...
Sprawdzanie żarówką zasilania modulatora jest realna tylko w przypadku sprawnej elektroniki w modulatorze,jeśli coś z nim nie tak moduł sterujący EBS załącza napięcie na modulator na dwie-trzy sekundy i wtłacza. Żeby wykasować błąd metodą powyżej musi być nabite ciśnienie do odbicia zaworu głównego APM,przyciskać pedał w ciągu ok.5-7 sek,przytrzymać...
Naciśnij parę razy hamulec przy zgaszonym silniku, potem trzymając wciśnięty odpal, pedał powinien zauważalnie opaść i "zmięknąć"
Mazda 626 GE 2.0 1995 U mnie miałem problem z "trzymającymi" hamulcami z przodu. Kupiłem zestaw naprawczy czyli "gumki" i w zestawie ten pomarańczowy smar. Głównie ciężko pracowały prowadniki - uszkodzone gumki. Zdemontowałem, wyczyściłem, nasmarowałem prowadniki delikatnie. Był spokój na kilkanaście tysięcy (pół roku). Kilka dni temu prawe koło tak...
elektromagnes trzymający moment trzymający silnik krokowy moment trzymający
mikrotik firewall filter gniazdka angielskie monter elektronik
inwerter wyspowy dewalt dcb107
Lokalizacja kabla minusowego kierunkowskazów w skuterze Król 4T Pulsująca kontrolka nawiewu powietrza po załączeniu sterownika