Zakładałem ostatnio tą tuleje, u mnie nowa weszła z większym oporem trzeba było pobijać. Simering trzeba kupić lepszej jakości bo kupiłem zwykły i od razu lał. Można grzać ale wtedy simering wkładamy na końcu, ja wkładałem od razu i dopiero tuleja.
Witam, dzisiaj poskładałem traktor i było pierwsze uruchomienie. Pompa ustawiona na znaki. Wszystko poskładane. Po odpaleniu traktor dymi na niebiesko. i jego praca według mnie nie jest idealnie równa. I teraz moje pytanie z czego może wynikać taka nierówna praca? Napisz jeszcze co tam w końcu zrobiłeś prócz wymiany uszczelniaczy na tulejach.
Jeżeli tuleje są obniżone w stosunku do bloku silnika, to do montażu tulei potrzebne są odpowiednie podkładki miedziane. I dopiero montaż, aby wyrównać tuleje z odpowiednim "zapasem w stosunku do bloku silnika. Są to podkładki tego typu. https://obrazki.elektroda.pl/3019303300_... Tu do nabycia. https://allegro.pl/oferta/podkladka-mied...
Witam. Jak masz zdemontowaną głowicę, misę i tłoki z korbowodami to zalej kadłub gorącą wodą i obserwuj skąd wycieka woda. Może być przegnita tuleja, uszkodzone uszczelki tulei lub- co gorsza zniszczone(przeżarte) gniazda tulei cylindrowych.
Ursus c 335 szukam schematu rozdzielacza a konkretnie jak ma być prawidłowo założona tuleja rozdzielacza
Jeśli nie wymieniłeś też tulei, to masz przyczynę.
Kolego cylinder jest z zakręcanym deklem. Wymieniłeś na nowy oring o odpowiedniej grubości na tym deklu i założyłeś oring odpowiedniej grubości między tuleją a korpusem jeśli tak to rozdzielacz to kitu chyba że uszkodziłeś uszczelniacze na tłoczysku przy montażu, ewentualnie pęknięty dekiel lub tuleja
Za podnoszenie odpowiada pompa z filtrem, zawór i uszczelnienie tłkoa podnośnika oraz jego tuleja.
Ursus c330 cięgła gazu. https://sprzedajemy.pl/tuleja-dzwigienki... Ten element konkretnie. Chodzi o element w kształcie litery L o odpowiednio dobranych ramionach do skoku ruch góra dół jednego powoduje ruch w poziomie drugiego ramienia w zasadzie fiat 126p ma tak gaz zrobiony tylko w płaszczyźnie poziomej.
Moje pytanie gdzie szukać awarii pod pokrywa skrzyni czy pod plecakiem ?? I co to możne być ? (To nie jest wadzik sprawdzalem ) Dwa powyższe zdania kłócą się ze sobą. Awaria jest w tylnymi moście - odkręć od dołu dekiel z pompą i zobacz w jakim stanie są obydwa trybiki napędu pompy, oraz wieniec zębaty tulei napędowej.
Zawory też mogły ucierpieć. Zobacz czy nie blokują się w prowadnicy. Tłoki dołem powinny wyjść z demontażem wału. Ale przy pękniętych pierścieniach mogły uszkodzić się tuleje.
Nie są godne uwagi, szkoda pieniędzy.
Żeby ściernicą po bloku przejechać trzeba zdemontować tłoki i tuleje.
Objaw ten sugeruje że jeżeli po zdjęciu głowic uszczelki będą całe to jest pęknięta tuleja
Gdzie podkładka miedziana pod tuleję- została? http://www.rolniczysklep24.pl/index.php?... została włożona pod tuleje
Zaspawać i później wyrównać rozwiertakiem, jeśli będzie trzeba wstawić tuleje.
Jest przedmuch kompresji do chłodzenia w głowicy, pod uszczelką lub przez źle osadzone tuleje.
kolego w Stalowej Woli jest zakład Moto-szlif oni ci to pospawają z gwarancją , mi to spawali tydzień temu. Z pełną obróbką pod tulejami. Koszt 450zł.
Łukasz Kierzek bez prasy też te silniki się remontowało oto zdjęcie poglądowe z instrukcji napraw ciągników licencyjnych z której byłem uczony i miałem praktyki,a olej na niej jest autentyczny z silników które składałem.Przyrząd którym dysponuję jest wykonany na wzór oryginału na tokarni w tamtejszym zakładzie i służy mi do dziś-a co do prasy nazwałbym...
Proszę o odpowiedź. Będzie robić się coraz cieplej i nie wiem czy ta część ma znaczenie w odprowadzaniu ciepła czy nie i czy wy macie w swoich c330 te tuleje.
Nawet jeśli nie ma termostatu to wody nie będzie wcale wyrzucać, jeśli jest, a niesprawny, to silnik będzie się gotował. Wyjmij go całkiem, jesli nadal będzie źle, to albo zabita kamieniem chłodnica, albo pęknięcie tulei.
Pompa oczywiscie zdjeta, ale tuleja dale sie trzyma. Widelki trzeba tez ktores odkrecic? Jak wybijam walek w strone silnika to widelki ciagna tuleje rowniez
Nabij do układu chłodzenia powietrza, odkręś pokrywki na zaworach i szukaj często udaje się tak znaleść. Możliwe że będziesz musiał zdjąć miske oleju. Czasami cieknie na tulejach.
Ciekawe kiedy pierścienie o progi pękną. Dałeś nowy korbowód reszta po zrobieniu. Wymiary nieznacznie mogły się zmienić, ale wystarczająco tyle żeby pierwszy pierścień uderzał o próg w tulei.
Ciekawe , czy tłok nie uderza Ci w głowice ?? Ale wtedy miał byś duży luz na panewce korbowej . Może coś w główce korbowej ?? Tuleja ?
Czytasz to co piszę? Jest jakieś 3mm różnicy pomiędzy wałkami, patrzone na odległościach pomiędzy łożyskiem, a końcem frezu zazębiającego tuleję.
ale na szczęście znalazł się dobry szlifierz, który dorobił nowe tuleje z wyższymi kołnierzami, ponieważ okazało się, że oparcie tulei w bloku było wykonane krzywo i musiał pogłębić. Od zawsze były dostępne podkładki miedziane, grubości 0,05mm właśnie do korekcji wysokości tulei.
Ja miałem przypadek ze była pęknięta tuleja na dole i płyn dostawał się do oleju. Podczas roboty uszczelki radzę sprawdzić dokładnie przy dobrym świetle tuleje czy gdzieś nie jest pryśnięta.
Pytanie czy po włączeniu obracał się wałek WOM , jak się obraca , mogła się odkręcić nakrętka przy pompie oleju i spaść trybik . Zdejmij talerz z pompą i obejrzyj . Natomiast jak się nie obraca , zdejmij podnośnik i też będzie widać co się stało . Może coś nie tak z tuleją ,widełkami. Pozdrawiam Zbigniew
To że muszę silnikiem odjechać to juz wiem a co z mostem Niczym nie musisz odjeżdżać. Odkręcasz wałek z tyłu i wyciągasz. Pamiętając o odpowiednim ustawieniu tulei
najprawdopodobniej oring źle się ułożył lub przeciął,tuleje musisz wyjąć,zwróć uwagę czy po wierzchu nie ma wrzerów,mogą byc na wylot,i wtedy zwłaszcza po rozgrzaniu płyn idzie do oleju,sprawdź czy rowki na oringi nie mają wrzerów,co może powodować uszkodzenie oringów podczas montażu tulei.
Kolego a musi być ta tuleja ciśnieniowa?
w C-330 nie ma większego problemu z wyciągnięciem tulei cylindrowych (zazwyczaj nie ma problemu bo spotkałem się raz z przypadkiem gdzie tuleja była tak zakamieniona i zapieczona w bloku że popękała i połupała się na kawałki przy wyciąganiu ale to miałem tylko jeden taki przypadek). Zrobić sobie prosty przyrząd : od dołu krążek z grubej blachy z otworem...
Zmierz mu ciśnienie sprężania i już coś będzie wiadomo. Wymiana samych pierścieni po ocenie tulei na oko? Nowe pierścienie w starych tulejach nigdy z początku nie będą szczelne, ale jest szansa że z czasem się ułożą. Dziwię się, że robiłeś cały silnik, a zostawiłeś stare tuleje.
Co tak się tego podnoszenia temperatury uczepiliście. W prawidłowo eksploatowanym silniku można jeździć nawet bez korka i ciecz się nie zagotuje. A ciśnienie podnoszone jest aby zminimalizować zjawisko kawitacji na tulejach, a nie po to żeby zapobiegać gotowaniu płynu. Ja Mf-255 zrobiłem 8000 mth bez uszczelki w korku chłodnicy. Teraz ma 15000 mth....
miałem kilka podobnych przypadków zawsze to były lekko przytarte pierścienie tłokowe na4 cyl. według mnie jest on najsłabiej chłodzony z racji odległości od pompy wodnej i przy dużym obciążeniu wysokiej temp.delikatnie zarysowuje tłok i pierścień przestaje być sprężysty i nie zbiera oleju ze ścianek tulei
Witam, w moim Ursusie C-360 poszła woda do oleju, pękła druga tuleja od baku i nie wiem czy wymienić tylko tuleję, czy cały zestaw.
Witam Wie ktoś jaka jest średnica wewnętrzna tulei w ursusie 1614 ?
Podczas zakładania zestawów naprawczych był zrobiony pomiar wystawania tulei ponad blok?
Witam mam zrobioną przeróbkę 60-tki w ten sposób. Ciągnik wtedy dostaje o ok. 10 km więcej. Przeróbka u mnie obejmowała: 1. Roztoczenie otworów na tuleje w bloku silnika 2. Przeróbka filtru powietrza jak i kolektora dolotowego, ponieważ silnik ma wtedy większe zapotrzebowanie na powietrze. 3.Do tego mam jeszcze założone tłoki od zertora w turbo i świece...
Obstawiam jeszcze uszczelnienie tulei w bloku oringi z racji wieku i wody Mógłbyś doprecyzować o których tulejach wspominasz?
Prawdopodobnie igiełka wpadła między zęby [zawiesiła się] trybu dolnego . Jest nadal wciśnięta lub uszkodziła dolny tryb albo tuleje wałka przekaznika [tryby] .
Te z aluminiowym, rozkładanym na dwie połówki korpusem są na łożyskach. Obydwie wersje dają się smarować rozbryzgowo - w wersji smarowanej z silnika wystarczy zaślepić wlot i wylot oleju korkami. Ważna rzecz, to zapewnić im jakiekolwiek chłodzenie - ze względu na małą powierzchnię żeberek cylindra i głowicy. Bardzo szybko się grzeją, a co za tym idzie...
Tam jest jeszcze regulacja tuleji nośnej https://allegro.pl/oferta/tuleja-nosna-u... Siedemnastka nasadowa po puszczasz i w twoim przypadku przekręcasz do przodu ale dosłownie po mm aż pompa ucichnie.
Spaliły się oringi na tulejach, ew. któraś pękła.
Czy macie jakiś patent na mój problem? Czy zastosowanie paska 13mm lub paska 17 ale ząbkowanego rozwiązałoby problem? Czy robił ktoś z was może pompę bezpośrednio na wale w c330? Jednym paskiem nie rozwiążesz problemu. Zabkowanym też nie. Bezpośredni napęd z wału dał by radę. Oczywiście po zastosowaniu redukcji z wejściem na wałek pompy. Moim zdaniem...
aby wymontować wałek skrętny wystarczy odkręcic zaslepki boczne a zeby wymienić uszczelniacze na wałku skrętnym a konkretnie na tulejach nalezy wymontować tzw. żabę wymontować oś ramion podnośnika w głebi za osią w tylnej części znajduje sie zacisk tulei wystarczy go poluzować i tuleje z uszczelniaczami bez oporu sie wysuną
Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak wymienić tuleję napędu pompy w ciągniku Ursus C 360..................
Witam mam pytanie.Robię remont silnika w ursusie 1212 i pytanie brzmi czy mogę założyć tuleje i tłoki od turbo orientuje się ktoś?
Napisz mi w jaki sposób mam podłączyć układ do sieci żeby sprawdzić. Czy przy nieszczelność mógł by się zapowietrzać? Wydaje mi się że wszystko jest szczelne po za wyciekiem z pod wtryskiwacza. Nie wiem jednak czy cieknie teraz po złożeniu bo na razie nie zauważyłem. Ale skoro sprawdzali takim dużym ciśnieniem to głowica powinna być szczelna, a żadnych...
Witam. Potrzebuję dźwignie tulei podnośnika do Ursusa 4011. https://obrazki.elektroda.pl/6811783000_...
A ja miałem taki przypadek że ktoś dokrecał głowice bez pojęcia i bez klucza dynamometrycznego tak że pękły 2 tuleje przy szpilkach
Os płaska przestrzelona jest kołkiem by sworzeń w osi sie nie kręcił konieczna zmiana tulei stalowo mosiężnych
Siła dokręcania się zgadza tylko że kręcimy na krzyż zaczynając od środkowej. Na ciepło nie ma potrzeby dokręcania. Jak tuleje są dobrze obsadzone i blok prosty to będzie grać
Myślę że pierścienie padły .Ale jak już wymieniać to cały komplet tz. Tuleje ,tłoki pierścienie; )
Mogłeś zrobić od drugiej strony, lepszy wgląd ale z tego co widać to to samo co na korbie chociaż słaba jakość. Na tą chwilę składanie tego w takim stanie niestety mija się z celem. Swoją drogą masz pęknięty blok na siedlisku tulei i wyżarte gniazdo pod uszczelniacze...
Może to być wina wtryskiwaczy? Bo dzisiaj zdjęliśmy całą górę, to dużo nagaru na tulejach, tak z 1,5 cm od góry tulei, i niektóre dziurki wtryskiwacza zatkane. Na wtryskiwaczu również dużo nagaru.
Wpisz w google tuleja nośna mechanizmu sterującego c-360. Przykręcasz ja na śrubę M10 poluzuj i przestaw na fasolce. Napisz czy coś dało.
Odrzutnik oleju zapewne masz, jest on wciśnięty na koniec wału i wygląda jak jednolita część, reszta odrzutnika jest ukryta za pokrywą. Gdy zaczynają się luzy na panewkach odrzutnik ma nierówną szczelinę po obwodzie z pokrywą i zaczyna gubić olej. Dodatkowo jeśli silnik lata jeździł na kiepskich olejach to w rowkach odrzutnika jest taki sam osad jak...
Ciągnik wiekowy głowica pewnie też, nie znamy jej historii. Może być pęknięta. A może to być tuleja przegnita, pęknięta. Szukać.
ok dzieki za info
To przyjrzyj się na głowice nie tylko maja inne zawory. W C-360 masz zaślepiony kanał wychodzący od spodu głowicy. W zetorach w tym miejscu jest normalnie otwór gdyż jest troszkę inaczej blok stworzony. Kolektor ssący o ile dobrze pamiętam śruby ma delikatnie po skosie nie tak jak w ursusach w pionie. A czym zaślepić ten kanał? Z c360 ta zaślepka będzie...
Częstą przyczyną "luźnej dźwigni" bywa wytarcie jej wałka i otworu w korpusie obudowy tylnego mostu. Doraźnie pomaga wymiana dźwigni na nową, ale najlepiej naprawić również korpus, wstawiając metalową tuleję w zużyty otwór.
Docisk, przekładki i koło zamachowe było planowane i ustawiane pod czujnik zegarowy. Więc to wszystko jest równe. To jakiej firmy mam kupic części ??? Dodano po 4 Mam jeszcze jedno pytanie czy są 2 rodzaje tulei wyciskowych do sprzęgła?? Bo kupiłem łożysko wyciskowe nowego typu, a poprzednie było starego i po wprasowaniu trze obudowa łożyska o tuleję...
Żuka nie znam, ale w innych pojazdach, z którymi miałem styczność, dłuższa strona tulei zawsze była w kierunku skrzyni biegów. To ciekawe, bo w ursusie c385 (i całej ciężkiej) dłuższa strona jest do silnika inaczej tuleja oprze się o wałek skrzyni.
nie potrzeba - niemniej -olej do wymiany i modlić się czy gdzieś nie pękła tuleja
Zimeringi wbijaj sprężynką do skrzyni , ale tam jest jeszcze oring który zapobiega wyciekowi oleju przez tuleję . Często po wyjęciu tulei jest na frezie bardzo dużo rdzy , świadczy to o tym że oring dobrze spełniał swoją rolę .Pozdrawiam
Szybko poszły. Czyli co dokładnie? Tłoki się zatarły, z pierścieni zrobiły się żyletki, tuleje dostały progów? tuleje progii
Wymieniałeś może tuleję po której porusza się łożysko wyciskowe?
Prawdopodobnie jest to pompą. Za znacz gdzie jest teraz i obróć 1mm w prawo z tego co pamiętam. Jeśli chodzi o nie równą pracę zazwyczaj to jest problem. co do metalicznego dźwięku tyczywawaj jest przy problemie z pompą oleju no ale skoro mówisz że była robiona to nie wiem w bymm dokładnie jest problem. ciśnienie oleju jest odpowiednie? Przerabialem...
Żeby dostać się do uszczelniacza mam wykręcić tą "śrubę ze ścięciami"? Nie, to nie jest śruba tylko tuleja która siedzi tam na oringu a przytrzymuję ją właśnie ta płyta. Po jej odkręceniu ciągniesz za wałek i wyciągasz wałek razem z tuleją. Wałek może wychodzić opornie.
Witam. Mam problem. W ciągniku ursus c 330 silnik wydmuchuje olej wlewem oleju. Co może być tego przyczyną? Głowica, tłoki i tuleje są nowe. Proszę o pomoc.
Na wodzikach zmiany biegów na tulei włączającej WOM i chyba na przesuwnym kole zębatym napędu pompy.
Przecież napisał że głowica nowa. Sruby kolektora idą na przelot w kanały popychaczy sprawdz czy nimi nie sączy się olej. Jeśli nie to pozostaje jedna możliwość między tuleją a tłokiem.
Owa blaszka to zapewne koronka z któregoś łożyska lub koronowa podkładka zabezpieczająca znajdująca się na dolnym wałku(dolnej tulei) w skrzyni biegów. Trzeba dokładnie obejrzeć skrzynie biegów bo zapewne tam jest problem.
Zamrożenie silnika spowodowało pęknięcie bloku . nie wiadomo jakie spustoszenie spowodowało w środku , -- W środku przeważnie nic się nie dzieje. Uszczelki na tulejach są dobre.
Jak masz zdjęte głowice to sprawdź w jakim stanie są tuleje czy nie ma rys i pęknięć, czy nie mają owalu. Moim zdaniem to pierścienie na tłokach ci się kończą. A między tłokiem, a tulejami powinien być odstęp
Ogólnie nie ma takiego miejsca. Ustawiając sprzęgło po remoncie ksiażkowo po prostu musi działać. Nie masz przypadkiem gumowatego sprzęgła? To by znaczyło że coś jest pęknięte lub się naciąga i częśc skoku pedału traci się na usterce. Tak się też dzieje jak nie ma oryginalnych podkładek, łapy są krzywo zużyte lub pęknięte są widełki tulei wyciskowej.
Nie prawda, że przedmuch do kanału wodnego zdaża się żadko, w c360-3P, którym jeżdżę w firmie to na 90% przedmuchy były do kanału wodnego i co 3 miesiące wymiana uszczelki, poszła głowica do planowania i narazie jest spokój Rózróżniasz 3 cylindrowego 3P od 4 cylindrowego C360 ? To całkiem inne silniki, łączy je tylko rodzaj paliwa i zasada działania....
Witam. Mam problem z silnikiem Ursusa C-330. Od jakiegoś czasu pracuje hałaśliwie i hałas ujawnia się od około 1200 obr/min. i jest podobny do stukania zaworów ale to nie one. Sprężyny zaworowe niepopękane, panewki też dobre, ciśnienie oleju w normie. Pytanie co może tak stukać ? Tulejki korbowodowe też są dobre. Czy mogłaby tak stukać pompa wtryskowa...
A czy tłoki i tuleje zostały wymieniane?
Biały dym to albo zły kąt wtrysku, albo/i podlewające wtryski.
Nigdy takie coś mi się nie przydarzyło :) Jeśli przy składaniu płaszczyzna bloku i głowicy była czysta to jedynie co przychodzi mi na myśl to zawyżona tuleja :( Za dużo dodanych podkładek lub niestarannie oczyszczona dolna powierzchnia pod miedzianą podkładką :(
Teoretycznie skoro slaba kompresja to powinien lekko kręcić. Czyli po naprawie jeszcze sie pogorszy i nie zakreci w ogóle. Problem rozrusznika nie został rozwiazany. Obstawiam.za mała moc rozruchowa akumulatorów, przytarte tuleje rozrusznika, zniszczony komutator i szczotki.
Źle wyremontowany rozrusznik " ciasne tuleje" miałem kilka takich przypadków
Ustawiasz tłok w GMP i ściągasz sprężyny, nic nie wpadnie. Tuleja, która siedzi w regulatorze, też musi być ustawiona na określoną wysokość. Mierzysz ją od płaszczyzny obudowy regulatora do tulei na zamkniętych ciężarkach.
Może być że całkowicie nie zazębia lub rozleciała sie tuleja przesówna. Ona ciągnie i wałek i pompe.
Zejdzie tylko ,że w stronę skrzyni biegów. Jeśli chcesz wymienić sam wałek wyjmnij mechanizm różnicowy odkręć tą nakrętkę która trzyma wałek, po uprzednim odbezpieczeniu i wałek wysuń w obudowy w stronę mechanizmu. Musisz zdjąć seger ,żeby tuleja poszała dalej w stronę skrzyni.
Niestety te panewki są do wymiany . A w jakim stanie jest wał korbowy ,czy aby nie do szlifu. Moje panweki są w połowie żółte. Więc wydaje mi się że zrobiły się takie z powodu że jezdziłem na oleju z wodą,ponieważ woda dostawała się do oleju bo było pękniecie pomiedzy tulejami (już takiego kupiłem) ..;/
Mam w koszyku przedmiot polecony od kolegi Trojan 12. Czy jak kupię ten zestaw razem z tymi tulejami to powinno być wszystko do wymiany całego napędu kosiarki?
Wielkie dzięki Panowie! Czyli początek wtrysku ustawiam na kołek pierwszy gdzie tłok jest niżej niż tuleja. Jutro ogarnę kapilarę i spróbuje odpalić ciapka.
mam problem czy tuleje mają wystawać z bloku czy mają być równo
Witam posiadam ursus c330 po wymianie tłoków tulei głowicy i końcówek wtryskiwaczy traktor nadal kopci na czarno może to być wina pompy wtryskowej ????
Te tuleje które się kupi są zazwyczaj z fatalnej stali. Lepiej kupić surówkę z pewnej stali i oddać do wytoczenia. Przecież tam tuleje są z brązu
Znam gościa który zrobił coś takiego ale zmieniał taż tuleje bo zdaje mi się że nie spasuje się z tulejami od c 360
Uszkodzenie tarczy sprzęgła. Zerwanie nitów na tulei wieloklinowej tarczy, albo okładzin.
zgadza się: 1. uszczelki głowicy 2. zaślepki głowicy 3. oringi tulei w skrajnych przypadkach 4. pęknięta tuleja 5. wżera w korpusie bloku na uszczelnieniu tulei 6. pęknięta głowica lub blok silnika
Tak jak kolega wspomniał najpierw sprawdź poziom oleju. Uciekająca woda gdzieś musi się podziać. Jeśli faktycznie woda idzie w olej to nie wyjeżdżaj już do pracy. Olej zmieszany z wodą szybko wykończy panewki na wale. W przypadku gdy woda idzie w olej to możesz odkręcić miskę olejową i może uda Ci się zlokalizować źródło wycieku (np pęknięta tuleja,...
Witam mam taki problem z moją 30. od jakiegoś czasu podnosnik odmawia posłuszeństwa. Podnośi jeszcze w miare ( kosiarke 350 kg) na wiekszych obrotach bez problemu dźwiga. Problem jest z utrzymywaniem go w gorze , zwłaszcza gdy jest ciepły olej podnośnik bardzo szybko opada. Dodam ze ok rok temu był wymieniony rozdzielacz oraz cały siłownik( tłok, pierścienie,...
Widełki nie sa zabezpieczone trzyma je tulei łożyska. Jeśli włożysz rękę przez okienko i utrzymasz widełki, a później ściągniesz klin to jak najbardziej jest to wykonalne. W 3p bez problemu to zrobisz.
wystawać tuleja ursus tuleja tłok ursus wymiana tuleja ursus
instalacja elektryczna motoroweru dreambox naprawa tuner linbox
kodowanie immobilizera kodowanie immobilizera
Kamera do nagrywania: Sony ZV-1 II, Panasonic GH6, GoPro Hero 12, DJI Action 4 – wybór i parametry Fiat Panda II – montaż i naprawa podłużnic, regeneracja korozji, żywica epoksydowa, mata szklana