Prawdo podobnie masz pourywane w przednim zawieszeniu tuleje gumowe wahacza
A jaki jest stan tulei metalowo-gumowych wahaczy ?
Jak najbardziej bezpieczenstwo na pierwszym miejscu ale czy ktos z Was wymienial takie tuleje bo zabawy troche jest i nie wiem czy kupowac same tuleje czy cale wahacze ??
Tuleje wahaczy przednich (te większe tylne).
A wystarczy zła opona i będzie ciągnęło.A drugie to żaden nie wpadł na pomysł by sprawdzić np łożysko amortyzatora.
Na falujące obroty przepustnica do czyszczenia i adaptacji. Zawieszenie falowało - do sprawdzenia większe tuleje przednich wahaczy, można zastosować wzmocnioną wersję czteroramienną.
Na geometrię trzeba jechać Jak częsci mi dojdą do Poniedziałku to zrobię u mechanika na Wtorek jestem zapisany oni od razu sprawdzą geometrę. Tylko oni za kazdym razem chca sprawdzać geometrię czy zbieżność, nawet podczas wymiany tulei wahacza, gdzie sworznia wahacza w ogóle nie ruszają.
Zapieka się przeważnie przy górnym końcu. Ja wyciągam cały element i rozwiercam około 10mm w głąb materiału. Po tym śróba wukręca się prawie palcami. Ważne, aby noe molestować jej zbytnio jeśli czuję, że nie chce się poddać. Piszę o wymianie tulei wahacza w g5, touranie, skodzie itp.
Ford mondeo I i II żeby wyjąć lewy, przedni wahacz a w zasadzie przednią śrubę trzeba wyjąć ramę podsilnikową (albo ją pociąć) bo skrzynia biegów przeszkadza. Skoda Fabia łożyska przednie (z piastą) wymienia się co najmniej jedno przed 100tys km mój rekord samochód miał na liczniku 40 tys km. Łańcuch rozrządu po 45tys km. Audi VW modele z aluminiowym...
Tuleja wahacza rzeczywiście była do wymiany z lewej strony. Do tego sam drążek wyrobiony. Po wymianie jest ok, temat zamknięty. Dla potomnych: - wprasowanie nowej tulei wymaga dużo siły(nam pękło imadło) i np. 2 młotków+10min uderzeń - należy zwrócić uwagę na ponowne umiejscowienie ośki w piaście koła. Godzinę męczyłem się z ponownym zamontowaniem wahacza(który...
Przy przebiegach które maja (realnie) to wszystkie. Popatrz sobie na koszt 1 wtryskiwacza. Czy dwumasy plus wymiana. 1.9 tdi to będą PD czyli padające wałki i rozjechane gniazda pompo-wtrysków. Stare 1.9 tdi na pompach rotacyjnych są już na złomie lub blisko im tam. Ja bym szukał golfa 5 czy octavi 2 1.6 mpi. Tylko dokładnie przyjrzał by się silnikowi...
Geometrię sprawdzałem wszystkich czterech kół. Gdzieś zawieruszył mi się wydruk także nie pokażę ale generalnie z tego co diagnosta miał na monitorze to wychodziło że ten kąt, który jest stały na lewym przodzie miał wartość -0,14 a na prawym przodzie -0,52 przy normie do -1. Więc mieści się w normie, ale blisko granicy... niewiem czy to by mogło być...
Kontrolka pali się na żółto - nigdy nie słyszałem, aby paliła się na czerwono :( Może przy okazji „wypłaczę” się na Forum, bo mnie już [ch…..] strzela Po przebiegu 50 tyś km zaczęło się: najpierw wariował wskaźnik wspomagania układu kierowniczego /zapalała się i po kilkunastu minutach gasła kontrolka/, później jakieś trzaski w tylnej...
Moja żona ma Octavie 1 przed liftem z silnikiem 2.0 8V AQY na LPG. Sprawuje się idealnie ale nie ma co wierzyć w opowieści o spalaniu poniżej 10l LPG na mieście. Realne to co wychodzi to 13-14 po mieście i jakieś 8 trasa. Auto już jest w jej rękach ok 4 lat i do tej pory co było wymieniane: - czujnika wału, - tylne sprężyny - tarcze i klocki, - silnik...
Skoda Octavia rzuca przy odpaleniu i nie zawsze odpali bez gazu 1.9 TDI BKC Mam taki temat. Przebieg pewny 340 tys., auto serwisowane uczciwie (kupione od znajomego), ale jest jeden szkopuł, aczkolwiek jemu to nie przeszkadzało: przy próbie odpalenia, czy ciepły, czy zimny, mocno zatrzepie autem przy zapłonie i nie zawsze odpali bez dodania gazu. *Wiem,...
Luzów nie ma Kto tak stwierdził? Przykład z dziś. Skoda Octavia, klient sobie zażyczył wymianę sworznia wahacza bo jakiś diagnosta na SKP stwierdził że ma luz a po za tym wszystko w zawieszeniu jest w porządku. Sworzni nie ruszałem bo były jak nowe, za to wymieniłem wytłuczone tuleje wahaczy i łączniki stabilizatora. To nie był odosobniony przypadek....
Pięknie dziękuję za pomoc, zamontowałam nadkola. Samochód okazał się być w zadziwiająco dobrym stanie - wymieniłam tylko amortyzatory tylne ponieważ z prawej strony oryginalne miały wyrobione gumowe tuleje. Dobrowolnie jeszcze wymieniłam tuleje przy wahaczu i prawy wahacz przedni, ale nie było to konieczne. No i wymieniłam pasek rozrządu i olej bo akurat...
silnik 1,4 16v jest w tej chwili "najlepszym " silnikiem grupy Vw (skoda, seat i sam Vw) co nie znaczy że dobrym. do gazu można go przerobić ale ... to prawda że ma problemy z odmą (zamarza zimą) - Vw coś tam poprawił ale dalej nie jest idealnie. w seacie (jak i w skodzie i w polo) jest problem też z tulejami wahaczy przednich (ale chyba to znasz)....
Wymienione były sprężyny ,łożyska kolumn, tuleje tylne wahaczy, koła zamieniałem opony nowe. Napisz jak kalibrować ten czujnik. Jak jadę prosto to mam kierownicę prosto ale ciągnie mi ją lekko w prawo i wtedy auto lekko skręca, jak już się tak ustawi to dalej nie ciągnie i dlatego myślę że to "0" jest przesunięte. Kąt o jaki kiera się przekręca jest...
To jak pękła to z dnia na dzień . Kiedys tam jechałem była uszkodzona nawierzchnia jak zjezdzałem z drogi na parking, jechałem moze z 5 km na godzine na raz cos gruchneło w prawe przednie koło a tam była wyrwa w drodze dośc głeboka, ale sprawdziłem opone cała, lekko tylko ja uszczypało ta oponę i rant felgi no i przy okazji tuleje wahacza musiałem wymieniac...
Wahacz po wyjęciu amortyzatora wrócił do góry cofnęła go tuleja gumowa mocowania . Pytanie. Jak wyjąłeś amortyzator ze zwrotnicy .?
Jak poprzednicy silnik 1.9TDI VP, osiągają imponujące przebiegi. Dostępność? Multum aut z takim silnikiem. Części bardzo dużo i w normalnych cenach. Silniki PD już gorsze w naprawie, droższe i bardziej awaryjne, ale nadal bardzo żywotne. Silniki 2.0TDI i 2.5TDI sobie daruj, bardzo awaryjne. Co do zawieszenia to zależnie od modelu, np AUDI 80 będzie...
No tamat przerabialiśmy dokładnie miesiąc temu(Fabia 1.4 8V 95ooo km). Objawy: Zrywanie przy delikatnym zwiększaniu obrotów pod obciążeniem, odczuwalne jak "brak przejścia". -badanie diagnostyczne w serwisie nie wykazało usterek w układzie sterowania silnikiem. -kontrola na stacji diagnostycznej podwozia wykazało jedynie nieznaczny luz w tulei wahacza...
Panowie myślałem że mnie szlak trafi. Mechanik odkręcił te sanki OK! Nie potrafił wyjąć tulei starych co z nich środek wypadł. Ludzie podpiłować plastik i wybić wkrętakiem itp. -męczył się jak głupi cudował itp. Nawet mając prasę nie potrafił wprasować poduszek -chyba nie wiedział że się wciska od dołu po kolei filmy na YouTube, przez telefon gadał...
-kupili auto od handlarza który przed sprzedażą założył najtańszy chiński komplet za 300 zł i ''Panie nic nie stuka nic nie puka'', tylko że po 5-15 tys km wszystko do wymiany Gdybyś zakładał najtańsze komplety po 400 zł to zużyłbyś ich na tym dystansie na pewno więcej niż 3-4, może nawet 10. Rachunek jest prosty - a jeszcze trzeba dodać robociznę...
Przypominam iż auto elektryczne nie posiada sprzęgła, tłoków, zaworów i rozrządu Kolego, w mojej Skodzie nie zużyło się jeszcze sprzęgło ani klocki czy tarcze. Silnik chodzi jak przedwojenna maszyna do szycia Singera. Natomiast przed przejechaniem 70 000 km zdążyłem wymienić: - opony - akumulator - tuleje wahaczy (przód) - włącznik świateł stopu Mechanicznie...
Za jakiś tydzień będę wymieniał tuleje wahacza przedniego. Te duże tuleje plastikowo-gumowe, co są w aluminiowym wsporniku. Po przeanalizowaniu różnych forów zdecydowałem się na takie od Seata Cupry. Zalane są całe gumą i podobno o wiele lepsze, tylko czasem wyczuwa się więcej drgań, ale warto. Zauważyłem, że te nowe tuleje od Cupry mają takie specjalne...
tuleja wahacza punto tuleja wahacza tuleja wahacza przedniego
miernik uszkodzony pomiar rezystancji przycisk stabilny czujnik klimatyzacji vectra
Konfiguracja Windows 10: Akceptacja Pendrive'ów z Określonym Numerem Seryjnym Kod serwisowy Defro Lux AG - dostęp i informacje