Witam kolege ,przyczyna pewnie sa tuleje gumowe drazka stabilizatora ,zwlaszcza jak jest zimno.:cry:
Witam --to jest stuk tłoczyska pochodzący z wewnątrz amortyzatora- dla pewności trzeba sprawdzić obsadzenie z karoserią i zawieszeniem czy nie rozkręcone lub wybite tuleje metalowo- gumowe jak wszystko dobrze można jeździć tylko komfort nie taki ( wjechać na stację diagnostyczną i z kontrolować sprawność amortyzatorów )
ad1 sprężyny niekoniecznie jak nie są popękane ale pewnie do zmiany łożysko amortyzatora ad2. albo cały, albo: końcówka wahacza i 2x tuleje metalowo gumowe ad3. końcówki drążka stabilizacyjnego i gumy w których osadzony jest drążek.
aha no to wtedy ok Choć i tak bym Ci polecił bardziej ten poliamid bo guma się ugina i przy skręcaniu dziurach itp. będzie Ci się zmieniała zbieżność delikatnie a przez to możesz mieć problemy przy większych prędkościach. Ale dyrdymały :D Jakoś w każdym samochodzie są tuleje gumowe i wszyscy jeżdżą i jest ok... Zrób te tuleje ze stali, żadne metale...
wiec tak z przodu najczęściej padają w nich łączniki stabilizatora tj koszt ich po ok 50 zł za szt wymienisz je sam jeśli masz podstawowe narzędzia z tylem jest gorzej bo to są tuleje gumowe poł. z metalową obudową i żeby je wymienić najlepiej jest wyciągnąć całą oś i tu zaczynają się schody bo z tym wszystkim możesz mieć problem koszt ok 250 zł za...
To fragment zaleceń serwisowych ATE dotyczących bicia na kierownicy w BMW E46: Bicie na kierownicy przy hamowaniu z prędkości 130-160km/h. przyczyna: wrażliwość osi przedniej zalecenia dotyczące serii do lutego 2001r. - wymienić przegub kolumny kierowniczej (do 10/99). Stary model ma oznaczenie Fa Lemforder i obramowana liczba 50. Wymienić na zmodyfikowany....
Sprawa nie jest taka prosta, gdyż przy uniesionym samochodzie rozprężone zawieszenie skrajnie i nienaturalnie wykrzywia gumowe tuleje które w ten sposób mogą ukryć swoje wypracowanie, jestem bliższy ocenie, że przy obciążonym aucie w ich naturalnym położeniu. Lepiej się przyglądnąć, czy guma nie ma spękań, odspojeń od metalu i czy hydrauliczne silentbloki...
Proszę bardzo, oto odpowiedz! https://redirect.viglink.com/?format=go&...
Jaka pompa, jak założona? Tuleje gumowe podkladki?
Nie podałeś czy to wersja Sedan czy też Avant lub wersja ze sportowym zawieszeniem (różnica w średnicy stabilizatora). Skoro jednoznacznie stwierdziłeś że to wina "tulejek",to owszem można wymienić wkładki gumowe (pod taką nazwą występują w katalogu ETKA).Zanim jednak to zrobisz sprawdź jaką średnicę ma sam stabilizator (26,8mm czy 29mm),dopiero wtedy...
Wydaje mi się że dodatkowe masowanie zbiornika mija się z celem w tym przypadku. A mnie się nie wydaje. Tak się pozbyłem większości zakłóceń od wycieraczki tylnej szyby, której silnik w metalowej obudowie był przymocowany przez tuleje gumowe do blachy karoserii. I brak było przejścia do masy z obudowy.
Odpowiem dla potomnych ;) 1 . Podstawa separatora trzyma się na 0,5mm przetoczeniu w osi wirnika więc ściąga się "siłą" małym ściągaczem, niestety turbina jest zgrzewana z osią wirnika więc można ją rozebrać tylko przez mechaniczne uszkodzenie. Poszedłem na skróty i przekonałem się o tym po nacięciu tulei trzymającej turbinę szlifierką kątową. Prawidłowa...
Ja torxy lubię ale takie co się nasadkę na łeb śruby nakłada. Wpustowe też nie takie straszne torxy i spline, najgorsze imbusy bo to się lubi omknąć. Zawieszenie w Hyundai z późnych lat 90-tych (innych nie znam), jednorazówka, idzie to tylko w całości od budy odkręcić, tam gdzie tuleje metalowo gumowe to zrośnięte ze śrubami na stałe.
Wymiana zakończona sukcesem a pod spodem zamieszczam instrukcje której ja nie miałem bo nie mogłem żadnej znaleźć a może się komuś przydać 1. ustawić koła na wprost i wyjmująćkluczyk ze stacyjki żeby kierownica się zblokowała( wiadomo czemu taśma od poduszki) 2. odkręcić nakrętkę na 13 klucz przy pedałach z kolumny kierowniczej wyciągnąć śrubę i zsunąć...
Witam, gaznik moze 'nie trzymac' poziomu paliwa i zalewac sie od drgan, jesli ma np. zbyt miekka podkladke / dystans przy cylindrze lub jest za slabo przykrecony ? Duze drgania moga tez powodowac wybite 'silentbloki', zuzyte tuleje gumowe - na ktorych silnik jest zamocowany do ramy ? Jesli tam sa zbyt duze luzy - to caly silnik wpada w duze drgania...
Łożyska igiełkowe w partnerze 2015? Nie znam się tak dobrze ale myślałem że to było w starszym modelu. Nawet jak przeglądam części do tego modelu to są do tyłu tylko tuleje metalowo gumowe na belce (50zł sztuka) i łożyska w kołach wprasowane w tarcze. Byłem w błędzie?
Auto jak to niektórzy opisują "żabkuje" Niestety Mercedes-Benz dość często ma problem z tym hulaniem - W201, Celinka, W124, W210. Na szczęście zazwyczaj daje się to rozwiązać. bardzo nieprecyzyjnie zmienia się biegi, Szarpanie występuje przy zmianie biegów, ale także przy puszczaniu sprzęgła na tym samym biegu. Dodatkowo jadąc np na drugim biegu przy...
Ciekawe tylko co będzie jak takim rurakiem ulepionym z niewiadomo czego wyłoży rolkę. Czy wytrzymają punkty mocowania pasów, czy rama się nie poskłada jak papierek po cukierku. Ja wiem że wielu po wsiach spawa takie i lata ale to tylko do czasu pierwszego wypadku. Robokop ma rację. Same rury bezszwowe to już sporo kasy, do tego giętarka, solidny migomat...
Do wymiany ten drążek reakcyjny to raz, a dwa sprawdź główne poduszki gumowe pod silnikiem. Jeżeli są wybite, tuleje metalogumowe w drążku wybijają się natychmiast.
Skrzypiec mogą tuleje gumowe drążka stabilizatora tak samo stukanie może być od nich - zwłaszcza na małych nierównościach np. łączenie asfaltu
Powinieneś wykonać jeszcze jeden eksperyment. Mimo, że jest ciepło to włącz ogrzewanie w kabinie i nasłuchuj czy jest bąbelkowanie i brzęczenie zapowietrzonego płynu szczególnie podczas podjazdów z obciążeniem. Jeśli tak, nawet okresowo to zbiera się kompresja. Można podpiąć manometr do węża powrotu płynu do zbiorniczka lub na korek. Jeśli pod obciążeniem...
Prawdo podobnie masz pourywane w przednim zawieszeniu tuleje gumowe wahacza
Łączniki stabilizatora? tuleje gumowe stabilizatora? pozdr
Nic nie mogę doradzić nie widząc problemu i nie mogąc stwierdzić czy tak naprawdę istnieje. Bardzo krzywa felga da o sobie znać już przy prędkości 50-60km/h a felga z minimalnym biciem przy prawidłowym wyważeniu koła nie będzie wpływać na komfort jazdy. Jedyne co mogę poradzić to popytać znajomych i kolegów jaki warsztat polecają i nawet gdyby nie oferowali...
Dzień dobry. Proszę o szybką odpowiedź. Jak wyregulować biegi w Matizie? Dobrałem się do mechanizmu lewarka. Na lince czerwonej jest nakrętka do regulacji. Chyba linka czerwona służy do ustalenia pozycji neutralnej lewarka (luzu). Tak mi się wydaje. Jej regulacja nic nie wnosi. Natomiast mam problem z czarną linką. Wydłużyła się o jakieś 2 cm. Nie wchodzi...
Cyt . :Dwa lata temu zrobiłem taką małą przyczepkę do samochodu (2,00x1,20x0,40), ale okazała się za mała do jazdy po drewno do lasu, ale za to na co dzień jest bardzo dobra, bo waży niecałe 120 kg, a wytrzymuje ok. 800-1000kg. Co do rejestracji to są 3 wyjścia: -nie rejestrować (chyba odpada), -zarejestrować jako SAM (bardzo drogie i problematyczne...
Tuleje stalowo gumowe wahaczy sprawdż,tuleje gumowe stabilizatora.
http://obrazki.elektroda.pl/2232505500_1... Bardziej dokuczliwe od ,,zaskoków'', są pulsacje momentu magnetycznego przy wzroście obciążenia prądnicy, w zależności od prędkości obrotowej, choć często jedno wynika z drugiego. Postawiłem sobie wysoko poprzeczkę, ponieważ moja MEW posadowiona jest na budynku i muszę zadbać o wszelkie wytłumienia...
Właśnie ten amor był wymieniany około 5 lat temu, więc raczej nie. Wszystko jest możliwe. Auto było sprawne. Mechanik wymieniał mi tuleje gumowe na wahaczach z przodu. Skoro wymieniał, do tak do końca nie było sprawne. W ciągu 5 lat amortyzator mógł się uszkodzić.
Mogły to być zaślepki na jakieś tuleje, śruby lub inne ruchome elementy. Gumowe elementy wyglądają na stopione. Sprawdź, czy jakieś tuleje nie mają zaślepek tak jak inne.
No niekoniecznie mogą być uszkodzone tuleje stalowo gumowe wahacza,zwróc uwagę na to.
Powinieneś wykonać jeszcze jeden eksperyment. Mimo, że jest ciepło to włącz ogrzewanie w kabinie i nasłuchuj czy jest bąbelkowanie i brzęczenie zapowietrzonego płynu. Jeśli tak, nawet okresowo to zbiera się kompresja. Można podpiąć manometr do węża powrotu płynu do zbiorniczka lub na korek. Jeśli pod obciążeniem wzrośnie do powyżej 1,8 atm. to masz...
A jak wyglądają tuleje metalowo gumowe na tzw. ławie?
Naoliwienie sworznia wahacza nie jest skutecznym rozwiązaniem. Skrzypienie pojawia się znacznie rzadziej i jest dużo cichsze. Ale jednak się pojawia. Jedynym rozwiązaniem jest wymiana sworzni na nowe. Powierzchnia w środku sworznia musiała zostać zniszczona, na skutek np. dostania się jakiś drobinek piasku do środka. Dostęp jest bardzo łatwy, zatem...
Piszesz oczywiście o drążku reakcyjnym? Tuleje gumowe nowe? Nic nie pęka, nie jest wygięte? Ogólnie podłoga "zdrowa"?
Hmm tylko trochę to dziwne, bo akurat zawieszenie, cały przód w większości robiony, tzn poprzednik w 2014 wymieniał komplet amortyzatorów Sachs na przód, a ja w 2016 - sworznie i tuleje, a teraz w styczniu łączniki stabilizatora i tuleje gumowe stabilizatora. Jedynie tył - tuleje na belce - trudno powiedzieć. Tylko pytanie czy aż tak zawieszenie by...
oj jednak to hamowanie jeszcze nie całkiem dobre.. ucieszyłem się po próbie ale teraz jak wieczór jechałem to jednak troche jeszcze się tłucze ;/ a te luzy i skakanie czyje wszystko na kierownicy i słychać takie "puste" stuki jak się jedzie.. niby w układzie kierowniczym nie czuje żwielkich luzów na postoju ale coś mi się wydaje że to jednak to będzie.....
Witam W moim Matizie nie wchodzą biegi (2, 4, R) podczas jazdy jak i na postoju. Usterka wystąpiła nagle, miałem wcześniej problemy z wrzuceniem drugiego biegu na zimnym silniku. Mechanik wymienił tuleję lewarka zmiany biegów i poduszkę pod skrzynią, niestety problem nie ustąpił. Teraz twierdzi, że wina jest w skrzyni biegów. Czytałem na forach, że...
I tuleje metalowo gumowe wahaczy.
Wybite tuleje metalowo gumowe wahaczy.
wyglądają na dobre Myślisz że dobre? Tylko czemu tak idą góra-dół przy ruszaniu? Czasem ze 1- 1,5 cm. Nie powinny siedzieć na sztywno? Tuleje metalowo gumowe posprawdzane, dobre, łączniki wału też dobre, żadnych luzów. A jednak stuka. Jedyne co znalazłem to te poduchy.
Jak w temacie. Na naszych drogach gumowe elementy zawieszenia dośc szybko kończą żywot, na popularnym portalu aukcyjnym znalazłem ciekawostkę dla VW/Audi - tuleje poliuretanowe, które ponoć żyją dłużej - miał ktoś do czynienia? http://obrazki.elektroda.net/29_12748730...
witam od jakiś 2 dni zauwazyłem w moim pasku ze podczas rozpędzania auto wpada w wibracje przu predkości około 100-120 km/h na 5 biegu poczym wrzucam 6 i jest spokój, dodam ze jak odejmę gazu to też drgania ustają , błedów brak ,auto reaguje na gaz tak jak zawsze, byłem na szarpakach amorki po 65% wszystkie , luzów brak, na lewym wachaczu troszke mocniej...
Tak jego można też zsunąć,musisz zaprzeć śrubokręt i zsunąć tą tuleje gumowo/plastikową pamiętaj żeby nieporysować tego białego plastiku.
Według mnie problem leży w łaśnie we zużyciu i myślę, że wymiana na nowy rozwiąże problem. Zdaje sobie jednak sprawę, że to trochę będzie kosztować. Więc na początek spróbował bym zastosować inne tuleje gumowe (dopasowane do rzeczywistej średnicy drążka stabilizatora) Napawanie nie wchodzi w grę
Mój dziadek kupił sobie taką "Polówkę" remont zawieszenia przekroczył 1000zł. Do wymiany były amortyzatory, wszystkie tuleje gumowe oraz drążki kierownicze, więc nie pisz, że nie ma się tam co zużyć w zawieszeniu. Oczywiście przed remontem auto przeszło przegląd rejestracyjny w OSKP, ale jeździć było trochę strach.
A tuleje metalowo gumowe dokręcaj ostatecznie na opuszczonym aucie.
Potrzebny specjalny przyrząd,tym bardziej jak są tuleje nie dzielone.Więc zanim skatujesz belkę i nowe tuleje młotem to posłuchaj rady wyżej.
Może masz uszkodzone tuleje metalowo gumowe wahacza, zbieżność sama się nie przestawia.
Pasek tarł o przednią osłonę, była za mocno dociągnięta, osłona ma tuleje gumowe pod nakrętkami, albo poddały się za bardzo, albo ich nie ma. Miałem kiedyś podobny przypadek, odkręciła się sruba mocująca czujnik wałka rozrządu, spadła na dolne koło o też zmieliło pasek.
Wahacz po wyjęciu amortyzatora wrócił do góry cofnęła go tuleja gumowa mocowania . Pytanie. Jak wyjąłeś amortyzator ze zwrotnicy .?
Temat zestarzał się ale przykleję się żeby nie zakładać nowego. Mam taką samą pralkę t.j W726. Zużyły sie tuleje gumowe na których jest zawieszone mocowanie silnika. Zamówiłem te tuleje w serwisie w Warszawie ale coś nie mogę się ich doczekać... Tu moje pytanie do znawców tematu: jakimi innymi tulejami gumowymi można zastąpić te oryginalne? (chodzi...
Woda odprowadzana, pompka pracuje, filtr czysty, wąż nie zapchany. Odnośnie montażu silnika, cały czas mam niedosyt. Niby prosty: lewa strona dwie gumowe tuleje na szpilce, prawa strona gumowa + metalowa tuleja ze śrubą regulującą naciąg paska. Po zmontowaniu (śruba po prawej dokręcona na maksa) mały luz powstaje na szpilce. Czy to jest prawidłowe,...
Witam. Problem dotyczy fiata doblo 263 z 2013 roku silnik 1.3 multijet 90km. Podczas przejazdu przez studzienkę lub jazdy pod tzw. "tarce" słychać dość głośne stuki z przodu po stronie kierowcy. Początkowo wymieniłem łączniki stabilizatora bo to dość typowe w tych autach i faktycznie jeden miał luz, jednak stukanie nie ustało. Dodatkowo wymienione zostały...
Problem został rozwiązany, średnica belki wynosi 69mm. Tuleje metalowo - gumowe mają właśnie średnice 69,2mm, plastikowo - gumowa 72mm. Do belki 69mm bez problemu wchodzą te 72mm, także nie ma dwóch rodzaji belek, pozdrawiam.
Ha!!! Już po kłopocie - praleczka zapłonęła żywym ogniem gdzieś tak na pół metra i już kupiłem nową i to NIE Aristona!!. Z ciekawości zajrzałem co tam może się w ogóle palić tak elegancko i znalazłem wypalone do połowy tuleje gumowe w mocowaniu silnika do bębna:!: Macie jakiś pomysł jak to możliwe??!!
sworznie i tuleje metalowo gumowe na wahaczach, sworznie prawidlowe takie same założone jak byly dawniej, amortyzatory założone prawidłowo, tak 4 ale inaczej sie nie da założyć. Na starych częściach tak ściągało na nowych jest tak samo, koła zamieniane przód na tył, to samo nawet przód zmieniane z lewej na prawą bo myślałem ze krzywa felga czy coś dalej...
wszystkie gumy, sfożnie, końcówki drążków wymieniałem, wymienialem również w tym roku tuleje metalowo gumowe w tylnej belce ale tak mi sie zdaje ze zaczelo ściągać po wymianie zwrotnicy. Ale glowy nie dam sobie uciac, bo zawsze czlowiek po robocie wszystko dokladnie sprawdza i delikatnie sciaga na prawo, a wiem ze wczesnij bylo idealnie. Ale jutro podjade...
Sam chyba nie robił.:D Ale tego to się nie doproszę nigdy, żeby pisać w odpowiedniej osobie. Bo u nas właściciel auta to taki pan i władca, dał komuś zrobić ale zawsze napisze "wymieniłem". JA, zarządca tego samochodu.:D P.S. Nie zrozumiałem do końca Twojej wypowiedzi przyjacielu, ja zawsze dokręcam ostatecznie na opuszczonym aucie. Tak mnie uczyli...
do przekladni lepiej sie nei dobieraj... bo potem czeka zbierznosc i wogole to prosta sprawa ...rzadnego tam lozyska nie ma.. moze masz koncowki drazka kierowniczego uszkodzone??? i Ci stuka??? ..jesli nie to wowczas w przekladni cos stuka przy szybkich ruchach prawo-lewo (u mnie tak juz troszke jest)... nadole obok pedalow i ile dobrze pamietam jest...
Poduszki - górne podpory "makpersonów" + tuleje stalowo gumowe wahaczy. Koła są w tej chwili "rozkraczone", dlatego kierownica ma problemy z wracaniem na środek i różne wyniki zbieżności wychodzą.
Dobrze słyszałeś ,do zdjęcia koła pasowego potrzebny jest specjalny ściągacz.Koło posiada tuleje gumową bez ściągacza łatwo zniszczyć. Podobnie przy wymianie paska w/g Autodaty inna technologia.
Kilka uwag i zamykam temat. Spadki napięć mierzymy do słupków akumulatora, nie do klem. Nie jeden raz dawałem dodatkowy przewód z alternatora do akumulatora (oczywiście końcówki zaprasowane i zalutowane, zaręczam, że fabryczny w żadnej mierze nie pełni roli zabezpieczenia przed ładowaniem zbyt dużym prądem. Dobrze ułożony i zabezpieczony przewód jest...
Nastepnym razem przy pojawienu sie jakichkolwiek stukow proponuje odwiedzic stacje diagnostyczna i wjechac na szarpaki i tam wszystko ci wykaze. Ale w 99% uszkodzone tuleje metalowo gumowe w tylnej belce. Pozdrawiam.
dźwięk troszkę ucichł więc pomyślałem o wymianie łączników stabilizatorów. Wymieniłem i stuki zaczęły być bardziej głośne, Wymień jeszcze gumowe tuleje mocujące stabilizator i powinno się uciszyć.
Albo mieć kalamitki i kanały rozprowadzające :D Dla mnie to jest wadliwa konstrukcja. Element metalowy powinien być frezowany aby zwiększyć powierzchnie styku i uniemożliwić obrót albo zastosowane jakieś tworzywo (klej) pośrednie jeżeli nie da się trwale połączyć poliuretanu z metalem. A jeżeli już ma się obracać to powinno też być jakieś tworzywo pośrednie...
Na pewno tuleje metalowo gumowe lub poluzowany amortyzator. Co do żarówek to sprawdź czy na lampie jest napis H4 i wtedy oczywiście takjak nie to znaczy że lampy nie są do h4 i czeka Ciebie wymiana lamp.
będzie chodziło ale trzeba wymienić uszczelniacze na tej tuleji Bardzo minię uczyszyły twoje słowa :D Mam jeszcze jedno pytanie (w sumie logiczne). Czyli muszę wypchnąć do końca te tuleje i wymieniam gumowe oringi? poto by woda w olej i olej w wode nie przechodził. Czy tak ??
Tuleja metalowo gumowa jest nakręcana
Zależy co dla kogo oznacza owo strzelanie. Domyślam się, że są to stukania trzaski. Napewno nie będą to przeguby homokinetyczne poniewż te przy zużyciu wydają stki zwane grzechotaniem. W tym przypadku moze chodzić o luzy w zawieszeniu czyli tuleje metalowo gumowe zwane sinenblokami lub zużyta kolumna Mc Person. Ale to trzeba usłyszeć i troche poszarpać.
Oczywiście zdaje sobie sprawę, że niczego nie uszkodziłem ale mogłem skrócić żywot tego nowego sworznia. Błażej u mnie sworzeń trzeba było wprasować . W tym sworzniu jest taki rant wokół miseczki do którego dobrałem nasadkę, to dałem na prasę i wszedł z dosyć dużym oporem. Właśnie za ten rant podnosiłem samochód a nie za blachę wahacza. A te siły o...
.Zdarza się że na trzepaku nic nie widać a wystarczy szarpnąć ręką za koło i jest przyczyna. W załaczniku schemat zawieszenia. Do tego jeszcze do sprawdzenia tuleje metalowo gumowe pomiędzy ławą zawieszenia a karoserią.I prosty test 'domowy" zmierz odległości pomiędzy środkami koł z prawej i lewej strony.
Dokładniej SILENTBLOCKi czyli tuleje metalowo gumowe do tłumienia drgań. Dzięki stosowaniu gumy korpus altrnatora może nie mieć połączenia z masą pojazdu. Dla usunięcia tego mankamentu występuje przewód masujący. I o nim mowa.A jeszcze której sprawdź, czy korpus altrnatora ma pewne połączenie z masą pojazdu.
5 letnie zimówki? Lepiej dołożyć i kupić nowe lub coś młodszego. W oponie to podstawa jest guma, później dopiero bieżnik. Tuleje metalowo gumowe też wymieniasz co 5 lat bez względu na ich stan? Przecież też sie guma zestarzała. Łykacie bzdury producentów opon że opona po 5 latach jest stara i nie nadaje się do dalszego użytkowania. Tymczasem nie ma...
witam wie ktos moze w jaki sposob mozna podniesc tyl takiej laguny chociarz o 5cm drazki mam cale gumowe tuleje tez wymienilem a ta nadal wyglada jagby w bagazniku bylo z 500 kg towaru
Witam szanownych kolegów , znajomy mechanik załozył mi ponoć oryginalne tuleje (płaskie wygładające jak tależyk z z ząbkami po bokach) - wczesniej miałem takie gumowe pełne tuleje(od Cosworth'a ). Po wymianie wszytko ok lecz koła cofaja sie do do tyłu lub do przodu - stwierdził że tak ma być i ze te auta tak mają . Czy aby napewno ? Pozdrawiam i czekam...
Ja posiadam A3 2002r. Od 7 lat. Zrobiłem trochę ponad 120 tyś. km. Na liczniku jest obecnie 295 tyś. Samochód uważam za wybitnie mało awaryjny i trwały. Zawieszenie zrobiłem po kupnie całe mimo, że do wymiany były tylko tuleje gumowe wahaczy, tuleje tylnej belki, amortyzatory tył i gumy stabilizatora. Wszystko Lemforder, amortyzatory Bilstein, łożyska...
Witam, problem dotyczy A8 D3 przedlift rok 2002, 4.2 LPG. Żyć nie dają głuche (niemetaliczne) stuki dobiegające spod tylnej kanapy z okolic mostu napędowego. Auto było w kilku stacjach diagnostycznych i u różnych mechaników. Wszyscy rozkładają ręce. Odgłosy te występują kiedy auto toczy się 5 km/h na D czy tez na R. Częstotliwość ok 1 stuk na sekundę,...
Sprawdzić wpierw bezpieczniki opisane na patce jako KL15. Dwa-sprawdzić, czy alternator ma dobre masowanie ( jest na tulejach gumowych), i to, czy podczas manipulacji nie został zerwany przewód z czujnika ciśnienia oleju, idzie w wspólnej wiązce, zaś ów czujnik jest pod alternatorem.
Witam. Mam pytanie odnośnie wymiany tulei tylnej wahacza w Toyocie Avensis 1,6 B kombi 1999r. Chodzi mi o stopień trudności, skomplikowania i kwestię potrzebnych narzędzi. Chciałem to zrobić we własnym zakresie, czy jest to możliwe. Tuleje gumowe są u mnie pozrywane zarówno w lewym jak i prawym wahaczu. Liznąłem już amatorsko trochę mechaniki w poprzednim...
Jest to autentyczny przebieg 100% pewny bo znam tego gościa. Ewenement Zastanów się co napisałeś. Chyba miało być 51 tysięcy kilometrów, a nie 51000tys.? 51 milionów kilometrów w 22 lata, to 2,3 miliona kilometrów na rok, 6350 km dziennie. Średnia prędkość 264 km/h :) A co do rozrządu... wytrzymało, ale cudem. Ja bym teraz sprawdził wszystkie elementy...
Witaj. Wjedź autkiem na pierwszą lepszą stacje kontroli pojazdów zapłać 10 -max 20zł... niech ktoś je wytrzepie i wszystko będzie jasne. Co do odpowiedzi na pytanie to może być kilka przyczyn, np: "wybity" sworzeń wahacza, tuleje metalowo gumowe wahacza, łączniki stabilizatora, poduszki drążka stabilizatora, itp. co do kosztów to w każdym warsztacie...
Witam, poszukuje katalogów z tulejami gumowymi. Dokładnie szukam gumowej tulei o wymiarach 19x28x25, czy ktoś pomoże mi namierzyć taką tuleje? Gumowa. Tuleja o wymiarach: śr. wew. 19 mm. śr. zew. 28 mm. długość/wysokość 25 mm. Z góry dziękuje. Sam szukałem po Googlach, ale nic nie mogłem znaleźć. :/
Jest usunięte 80% mechaniki napędowej Jak obliczyłeś te 80%? stosuje sie silniki indukcyjne przez co żywotność większości napędu jest właściwie na poziomie 100lat (z wymianą łożysk). Co za pech, mnie silnik indukcyjny w pralce padł po 16 latach. Dla porównania w 10 letnim samochodzie spalinowym wszystko co chwilę sie psuje. Tu nie mam pecha. W 12 letnim...
Tylko tak... sprężyny na przód znalazłem -40mm , a na tył już nic nie ma. I nie wiem czy dać do zrobienia na zamówienie czy co mógłbym zastosować taniego i sprawdzonego, tak aby nie uszkodzić amortyzatorów? To zostało do wymiany i gumowe tuleje ale coś czuje , że i tak będzie strach tym jezdzić :( Jeżdżac c5 mk1 albo mk2 , badz peogotem 307 nie odczuwam...
Witam; Mam okazje zakupic (wlasciwie zlicytowac) Honde Civic HATCHBACK (wersja sport) uzytkowana przez osobe sluzbowo w pracy, serwisowana (choc przez ostatnie 3 lata rzadko była raczej uzywana) Rok produkcji 2009, przebieg 250000 km, silnik 1,8 benzyna WYPOSAŻENIE: • ABS • Elektrycznie ustawiane lusterka • Immobilizer • Czujniki...
Sworzeń dokręcać dopiero gdy auto bedzie stało na kołach Tak się dokręca tuleje metalowo/gumowe,nie sworzeń Autor pokaż ten rozsypany przegub,pewnie ci kulki wylazły z korony i wypadły,trzeba je wkładać pojedynczo i stopniowo wsuwać z koroną
Lemfor (cos tam) to zgadzam się że ok ale HP to kiła i chłam. Febi to dobra firma elementy gumowe jedne z lepszych na rynku
nie znam firmy Ajusa, ale gumowe uszczelki Elringa czy Reinza też nie są jakieś wspaniałe, choć to dobre firmy. w C15 zakładałem Elringowe uszczelki pokrywy zaworów i ciekły po ponad pół roku czasie, w CC900 z kolei zakładałem Reinzowe uszczelki pokrywy zaworów i też ciekły po jakimś roku. Teraz zawsze smaruję wszystkie nawet nowe uszczelki Reinzosilem...
Mam wersję 128 koni, kupiłem w kwietniu i zrobiłem już 13 tyś km na LPG. Spalanie średnie około 14 litrów LPG. Brakuje mocy tylko na autostradach jadąc pod wiatr. Części zamienne są tanie i ogólnie dostępne, ale w tym aucie nie ma co naprawiać. W moim, po kupnie musiałem wymienić wszystkie gumowe tuleje w zawieszeniu, łączniki stabilizatorów tył i chłodnicę...
Zakładasz sondę i auto jeździ. Podgląd parametrów sondy wykonujesz na benzynie. Emulator wykonuje swoją pracę wykorzystując oryginalny odczyt sondy, jednak kiedy sonda wariuje też potrafi emulator oszukiwać. Z regulacją udaj sie do gazownia, niech podłączy i sprawdzi. Odnośnie luzu to objawy wskazują na zużycie tulei gumowych w wahaczu.
Pięknie dziękuję za pomoc, zamontowałam nadkola. Samochód okazał się być w zadziwiająco dobrym stanie - wymieniłam tylko amortyzatory tylne ponieważ z prawej strony oryginalne miały wyrobione gumowe tuleje. Dobrowolnie jeszcze wymieniłam tuleje przy wahaczu i prawy wahacz przedni, ale nie było to konieczne. No i wymieniłam pasek rozrządu i olej bo akurat...
Mogła ci się zbiezność przestawić ale tu zaraz mogły ucierpieć gałki a co do tyłu to w CC zawsze są do wymiany tuleje metalowo-gumowe na wachaczu, zresztą te tuleje to nagminne w tym pojezdzie.
Dzisiaj doszła przesyłka z teleskopami. Sprawdziłem organoleptycznie: - chodzą ciaśniej niż te które siedzą w pralce - tulejki mocowania sworzni mają mniejszą średnicę. Mimo to sworznie weszł w nowe teleskopy z użyciem sporej siły wciskania. To nie wina nowych, tylko w starych gumowe tuleje się "rozgniotły" i sworznie miały luz. To razem z lżejszym...
Częstą usterka są tuleje metalowo-gumowe w tylnych wachaczach. Koszt niedrogi robocizna może troche przyspożyć kłopotów bez odpowiednich narzędzi
Jutro zrobię, chyba że kolega jest chętny na obudowy widoczne na zdjęciach ? Jak pisałem posiadają tuleje pod statyw (zamocowane na śrubach), gniazdo speakon, posiadam również do nich gumowe nóżki (nie zamocowane) oraz grile 10". Oddam same obudowy za 70 zł plus przesyłka.
Witam Moim zadaniem uznanej firmy która zajmuje się wytwarzaniem tego sprzętu od lat. Np. TRW, Delphi, Febi.... a unikał bym firm nieznanych. Najważniejsze jest żeby były wykonane z materiałów dobrej jakości.
Witam, potrzebuje pomocy może ktoś będzie coś wiedział bo ja i mechanik nie mamy już pomysłów na ten problem. Problem dotyczy tylko i wyłącznie drgania kierownicy w zakresie 85- 98km/h, samochód to opla omega sedan 99r, które jest już stare ale bardzo zadbane i mocno dofinansowane. Odkąd mam ten samochód (12 lat) praktycznie od początku towarzyszyły...
Witam, Poszukuje osoby trudniącej się produkcją elementów wykonanych z gumy. Zlecę wyprodukowanie tulei gumowych, ok. 50sztuk. Pozdrawiam bryla10(at)wp.pl
Z reguły idą do wymiany pierścienie na tłokach i tuleje , oczywiście głowice do planowania i sprawdzenie zaworów na szczelność i prowadnic.Pozostaje ci do sprawdzenia turbo sprężarka, zdemontuj przewody gumowe między turbem a intercoolerem i sprawdz czy jest w nich olej i w jakiej ilości. Sprawdz luz wzdłużny i poprzeczny ośki turbiny , łopatki czy...
tuleje metalowo gumowe tuleje gumowe wykonanie gumowe wężyki
seicento przerywa sprężarka kompresora lodówki mastercook dolny dolny
Korektor siły hamowania Iveco Daily - brak przepływu płynu Kod błędu 21 w pralce Bosch Kids - przyczyny i rozwiązania