Proszę bardzo, oto odpowiedz! https://redirect.viglink.com/?format=go&...
Witam kolege ,przyczyna pewnie sa tuleje gumowe drazka stabilizatora ,zwlaszcza jak jest zimno.:cry:
Tak jego można też zsunąć,musisz zaprzeć śrubokręt i zsunąć tą tuleje gumowo/plastikową pamiętaj żeby nieporysować tego białego plastiku.
Wahacz po wyjęciu amortyzatora wrócił do góry cofnęła go tuleja gumowa mocowania . Pytanie. Jak wyjąłeś amortyzator ze zwrotnicy .?
Dobrze słyszałeś ,do zdjęcia koła pasowego potrzebny jest specjalny ściągacz.Koło posiada tuleje gumową bez ściągacza łatwo zniszczyć. Podobnie przy wymianie paska w/g Autodaty inna technologia.
Tuleja metalowo gumowa jest nakręcana
Potrzebny specjalny przyrząd,tym bardziej jak są tuleje nie dzielone.Więc zanim skatujesz belkę i nowe tuleje młotem to posłuchaj rady wyżej.
Sprawdzić wpierw bezpieczniki opisane na patce jako KL15. Dwa-sprawdzić, czy alternator ma dobre masowanie ( jest na tulejach gumowych), i to, czy podczas manipulacji nie został zerwany przewód z czujnika ciśnienia oleju, idzie w wspólnej wiązce, zaś ów czujnik jest pod alternatorem.
Witam, poszukuje katalogów z tulejami gumowymi. Dokładnie szukam gumowej tulei o wymiarach 19x28x25, czy ktoś pomoże mi namierzyć taką tuleje? Gumowa. Tuleja o wymiarach: śr. wew. 19 mm. śr. zew. 28 mm. długość/wysokość 25 mm. Z góry dziękuje. Sam szukałem po Googlach, ale nic nie mogłem znaleźć. :/
Jaka pompa, jak założona? Tuleje gumowe podkladki?
Witam, Poszukuje osoby trudniącej się produkcją elementów wykonanych z gumy. Zlecę wyprodukowanie tulei gumowych, ok. 50sztuk. Pozdrawiam bryla10(at)wp.pl
Zakładasz sondę i auto jeździ. Podgląd parametrów sondy wykonujesz na benzynie. Emulator wykonuje swoją pracę wykorzystując oryginalny odczyt sondy, jednak kiedy sonda wariuje też potrafi emulator oszukiwać. Z regulacją udaj sie do gazownia, niech podłączy i sprawdzi. Odnośnie luzu to objawy wskazują na zużycie tulei gumowych w wahaczu.
Mogła ci się zbiezność przestawić ale tu zaraz mogły ucierpieć gałki a co do tyłu to w CC zawsze są do wymiany tuleje metalowo-gumowe na wachaczu, zresztą te tuleje to nagminne w tym pojezdzie.
Sworzeń dokręcać dopiero gdy auto bedzie stało na kołach Tak się dokręca tuleje metalowo/gumowe,nie sworzeń Autor pokaż ten rozsypany przegub,pewnie ci kulki wylazły z korony i wypadły,trzeba je wkładać pojedynczo i stopniowo wsuwać z koroną
Częstą usterka są tuleje metalowo-gumowe w tylnych wachaczach. Koszt niedrogi robocizna może troche przyspożyć kłopotów bez odpowiednich narzędzi
Puduszka w tym znaczeniu to jest to co jest na górze sprężyny, czyli w tym przypadku będzie to ta blacha ze szpilkami - w środku jest łożysko i/lub tuleja metalowo gumowa.
Masa tam jest ogólnie na obudowie. a właśnie ,że nie bo alternator mocowany jest tulejach metalowo-gumowych.
Już się tak nie robi, ze względu na lepsze materiały, z których wykonane są te elementy, Nie mogę się z tym zgodzić, że się tak nie robi. Przy tulejach metalowo-gumowych musisz skręcać w położeniu pod obciążeniem inaczej skrócisz im żywot.
Wybite tuleje gumowe.
Witam Moim zadaniem uznanej firmy która zajmuje się wytwarzaniem tego sprzętu od lat. Np. TRW, Delphi, Febi.... a unikał bym firm nieznanych. Najważniejsze jest żeby były wykonane z materiałów dobrej jakości.
ad1 sprężyny niekoniecznie jak nie są popękane ale pewnie do zmiany łożysko amortyzatora ad2. albo cały, albo: końcówka wahacza i 2x tuleje metalowo gumowe ad3. końcówki drążka stabilizacyjnego i gumy w których osadzony jest drążek.
aha no to wtedy ok Choć i tak bym Ci polecił bardziej ten poliamid bo guma się ugina i przy skręcaniu dziurach itp. będzie Ci się zmieniała zbieżność delikatnie a przez to możesz mieć problemy przy większych prędkościach. Ale dyrdymały :D Jakoś w każdym samochodzie są tuleje gumowe i wszyscy jeżdżą i jest ok... Zrób te tuleje ze stali, żadne metale...
Witam --to jest stuk tłoczyska pochodzący z wewnątrz amortyzatora- dla pewności trzeba sprawdzić obsadzenie z karoserią i zawieszeniem czy nie rozkręcone lub wybite tuleje metalowo- gumowe jak wszystko dobrze można jeździć tylko komfort nie taki ( wjechać na stację diagnostyczną i z kontrolować sprawność amortyzatorów )
wiec tak z przodu najczęściej padają w nich łączniki stabilizatora tj koszt ich po ok 50 zł za szt wymienisz je sam jeśli masz podstawowe narzędzia z tylem jest gorzej bo to są tuleje gumowe poł. z metalową obudową i żeby je wymienić najlepiej jest wyciągnąć całą oś i tu zaczynają się schody bo z tym wszystkim możesz mieć problem koszt ok 250 zł za...
Napęd bezpośredni nie przekonuje mnie dlatego, że będą wprost przenoszone drgania , no chyba, że po drodze zastosuje się jakiś element elastyczny. Moment przenoszony jest poprzez tuleje gumowa między zeliwnymi/metalowymi zabierakami sprzęgła, idealnie tez to nie musi być zamontowane bo łącznik elastyczny niweluje w pewny sposób nieosiowosc zespołu.
w tylnej belce mogą stukać uszkodzone tuleje metalowo -gumowe Dodano po 4 Naprawa wymaga posiadania prasy do wyciśnięcia tulei oraz przyrządu do ustalania wysokości tylnego zawieszenia,przyznaję pracochłonna robota,ale można to zrobić
Powodem latania może być gumowa tuleja, widać ją ja zdejmiesz mieszek od lewarka.
Zeimp - skoro piszesz, że tak jest, to tak widocznie jest. :) Ja tak stale o tych Punto... ale co powiecie na poronione mocowanie tylnej belki na 4 tulejach metalowo-gumowych, które się po 20-30K potrafią rozsypać? Wali to tak niemiłosiernie np. na torach, że radia nie słychać. Do tego wielkość wlewu płynu do spryskiwaczy - wielkości złotówki. Trasa,...
wlasnie.sa gumy pod sprezynami-miedzy sprezyna a nadwoziem.jezeli one sie wytluka moga stukac ale to raczej watpliwe poniewaz sprezyna caly czas naciska do nadwozia a i ona sama fabrycznie jest na poczatku swoich zwojow powleczona materialem gumopodobnym takze stuki sprzezy odpadaja.staukac moga za to wyrobione tulejki metal.-gumowe amortyzatorów a...
Radzę sprawdzić czy nie ma luzu na tulejach gumowych na wahaczu. Inna sprawa to jak kiedyś zbieżność była robiona to wkładali obciążniki do auta, a teraz nikt tego nie robi i bardzo często muszą poprawiać.
Autko obecnie jest na najazdzie samochodowym, pod spodem patrząc nic nie widać po za wyrobionymi tulejami gumowymi na wachaczach i wyrobionymi drążkami stabilizatora. Podejrzewam zgięte amortyzatory aczkolwiek wizualnie nie widać, żeby były zgięte, może po zdjęciu będzie widać dopiero.
upewnij się czy napewno jest to wtrysk a nie gaźnik elektroniczny bo później są z tym same problemy! sprawdź zawieszenie tylnych wachaczy, lubią mieć wybite tuleje gumowe! jak kopniesz mocno z boku w koło to nie powinno sie nawet rusczyć a jak jest po tulejach to koło podskoczy. a cena faktycznie nie jest wyjątkowa! nie lepiej pojechać do niemiec i...
Witam. W tym modelu źródeł „pukania” może być tyle ile jest połączeń. Nie zawsze stukanie pochodzi z poduszek. Musisz jeszcze sprawdzić wszystkie tuleje metalowo-gumowe, a jest ich tam trochę. Podnieś auto i zobaczysz, czy poduszki są pozrywane, jeśli tak to wymień wszystkie, można to zrobić bez spuszczania wózka.
Udaj się do warsztatu z tokarką i poproś tokarza aby ci to zmierzył odpowiednim narzędziem tj mikromierzem i dorobił elementy odpowiednim luzem montażowym. Jak powinno się to montować? luźno, na wcisk, czy wbijane młotkiem? Każdy sposób to inne pasowanie.
Ceny raczej do zaakceptowania. Wydaje mi się, że trochę za dużo za robociznę :wymiana świec i filtra paliwa, ceny części do zaakceptowania (zależy od producenta). Za rozrząd + wymiana cena w/g mnie dobra lub bardzo dobra. Za mówiąc po polsku tuleje metalowo-gumowe cena nie wiadomo czy dobra czy zła, zależy jakiego producenta. Robocizna za wymianę tulejek...
Wydaje mi się że dodatkowe masowanie zbiornika mija się z celem w tym przypadku. A mnie się nie wydaje. Tak się pozbyłem większości zakłóceń od wycieraczki tylnej szyby, której silnik w metalowej obudowie był przymocowany przez tuleje gumowe do blachy karoserii. I brak było przejścia do masy z obudowy.
Przepraszam, widzę że ja się nie znam i wprowadziłem w błąd. Faktycznie, Partner II nie ma już łożysk igiełkowych tylko tuleje gumowe. Całe życie się uczymy. W takim razie jedyne co przychodzi mi do głowy to to, że kiedyś ktoś mocno przeciążył auto i belka się odkształciła? Albo jest po uderzeniu bocznym w tył?
Witam, gaznik moze 'nie trzymac' poziomu paliwa i zalewac sie od drgan, jesli ma np. zbyt miekka podkladke / dystans przy cylindrze lub jest za slabo przykrecony ? Duze drgania moga tez powodowac wybite 'silentbloki', zuzyte tuleje gumowe - na ktorych silnik jest zamocowany do ramy ? Jesli tam sa zbyt duze luzy - to caly silnik wpada w duze drgania...
Tuleje stalowo gumowe wahaczy sprawdż,tuleje gumowe stabilizatora.
Niezła cena tych stojaczków. Dawno temu monitory stały u mnie na gumowych tulejach ze starych silentbloków z jakiegoś auta, coś jak te: https://www.glasgum.pl/tuleja-gumowa-m25 Były do kolumn przyklejone dwustronnie klejącą taśmą. :-) Pozdrawiam.
Trzeszczenie może pochodzić z tylnych gum stabilizatora. Może to być jakaś tuleja gumowo-metalowa w wahaczu, jeżeli są gumy pod sprężynami. Ogólnie jest to wróżenie z fusów.
Kto testuje pompę głębinową bez zanurzenia w beczce z wodą z wypływem z pompy skierowanym do beczki?No kto? Z pompami głębinowymi ale tylko o zasilaniu trójfazowym pracowałem 30lat Jak włączysz agregat pompowy bez wody a łożyska pompy w moim przypadku stanowiła na wałku tuleja ze stali nierdzewnej a w pompie łożysko stanowiła guma w postaci tulei o...
Skrzypiec mogą tuleje gumowe drążka stabilizatora tak samo stukanie może być od nich - zwłaszcza na małych nierównościach np. łączenie asfaltu
To fragment zaleceń serwisowych ATE dotyczących bicia na kierownicy w BMW E46: Bicie na kierownicy przy hamowaniu z prędkości 130-160km/h. przyczyna: wrażliwość osi przedniej zalecenia dotyczące serii do lutego 2001r. - wymienić przegub kolumny kierowniczej (do 10/99). Stary model ma oznaczenie Fa Lemforder i obramowana liczba 50. Wymienić na zmodyfikowany....
Łączniki stabilizatora? tuleje gumowe stabilizatora? pozdr
Hmm, ale w silniku Minarelli RV ani w ramie nie masz tulei gumowych? Niemożliwe aby silnik "kopał" podczas pracy. Masa dodatkowo jest połączona poprzez przewód biały ze statora oraz przewód wyprowadzony z modułu zapłonowego (do ramy). Jeśli światła nie świecą jak należy, sprawdź: - Moc żarówek i czy nie są one np. na 6V; - Czy regulator napięcia nie...
Prawdo podobnie masz pourywane w przednim zawieszeniu tuleje gumowe wahacza
Może to być np. stabilizator, a konkretnie jego mocowanie (tuleje gumowe). Najlepiej jechać do mechanika z podnośnikiem i pojęciem, tak najszybciej znaleźć usterkę, ewentualnie na stację diagnostyczną.
Ten konkretny model silnika ma wadliwą konstrukcję. Łożysko wału od strony komutatora jest w gumowej tulei która pod wpływem ciepła i czasu ulega odkształceniu. Zaczyna się bicie wirnika o stojan. I to nie tylko mi się tak psują. Na forum Arbitera można poczytać więcej. Mam ten silnik i będę prawdopodobnie wymieniał tuleję gumową na metalową. I dwa...
mam takie pytanie, muszę wymienić tuleję metalowo gumową na której trzyma się tylni wahacz w astrze. czy jeśli odkręcę obie śruby które przechodzą przez te tuleje to bez problemów będę mógł wymienić tuleję czy może sprężyny mi odbiją i stracę połowę zębów. czy może muszę to zrobić w jakiś inny sposób??
Po pierwsze, chińczyki "w dużej budzie" mają przypadłość wybijania się łożyska stożkowego na dole główki ramy. Zbyt mocne dokręcenie łożyskowania powoduje że kierownicę jak magnes przyciąga do pozycji środkowej, natomiast zbyt luźne dokręcenie powoduje stukanie podczas jazdy po nierównościach i hamowaniu. Po drugie, przy silnikach 4T notorycznie padają...
Nie wiem jaką funkcję spełnia ta tuleja gumowa. Bo jeszcze jest opcja by nałożyć kilka oringów.
Piszesz oczywiście o drążku reakcyjnym? Tuleje gumowe nowe? Nic nie pęka, nie jest wygięte? Ogólnie podłoga "zdrowa"?
Kąty pochylenia koła należy wyregulować jednakowo po obu stronach poprzez zmianę pozycji ramy pośredniej Warto również pamiętać że na ściąganie pojazdu mają również i przede wszystkim opony, stan zawieszenia: sprężyny tuleje gumowo-metalowe amortyzatory
Lączniki wymieniłeś a co z tulejami gumowymi stabilizatora . Raczej zobacz tam czy nie są wypracowane.
Tuleje gumowo-metalowe w wahaczu??ewentualnie sworzeń, jak podniesiesz auto może nie być luzu, dopiero przy opuszczonym... pozdr
Jakaś niewielka breszka w dłoń, wchodzisz do kanału i szukasz tulei gumowych które są sparciałe, mają luzy lub guma wyraźnie zmiękła i straciła sprężystość.
To raczej nie stuka sam stabilizator, tylko jego łącznik albo tuleja gumowa, jeśli chodzi o producentów, to kup albo Febi-Bilstein albo Lemforder, ewentualnie TRW
Witaj jak jezdziłem Laguną to taki metaliczny stuk powodowały wybite z przodu tuleje gumowe, mocujące stabilizator . (nie łaczniki). Mozliwe ze to Ci pomoze.
Właśnie ten amor był wymieniany około 5 lat temu, więc raczej nie. Wszystko jest możliwe. Auto było sprawne. Mechanik wymieniał mi tuleje gumowe na wahaczach z przodu. Skoro wymieniał, do tak do końca nie było sprawne. W ciągu 5 lat amortyzator mógł się uszkodzić.
Pytanie jest w ostatnim akapicie postawione.Czy w tej sytuacji mogę zastosować zwykły czujnik bez zabezpieczenia przed pracą na sucho. Odpowiedz jest krótka. Nie.Czujnik suchobiegu musi wyłączyć pompę gdy woda obniży się na minimum pół metra od wlotu wody do pompy i jak czujnik o którym piszesz zadziała z opóżnieniem to w tym przypadku nie orientuję...
Zobacz drążek reakcyjny z lewej strony silnika (patrząc na silnik z przodu),często jest wybity na tulejach gumowych.
Nie jestem fachowcem od logów. Odnośnie elementu to może to być od elementów stalowych (np. niedokręcona śruba od jakiegoś wspornika) jak równiez od elementów plastikowych (np. brak tulei gumowej przy obudowie filtra powietrza). Na skasowanie trybu awaryjnego pomoże odpięcie minusowej klemy akumulatora (nawet do 10 minut) i podłączenie z powrotem. Przeładowanie...
A jak wyglądają tuleje metalowo gumowe na tzw. ławie?
Zrobiłem parę zdjęć tego upartego urządzenia i mam proste (dla tego kto wie) pytanie: czy ośka napędu 1 ma się wysunąć z tulejki(chyba duralowa) 2 czy razem 1i2 z tulei gumowej 3? Vide zdjęcie. http://obrazki.elektroda.net/13_12677251...
Widziałem ten filmik tylko jak to mi diagnosta powiedział że mogę zrobić remont przyczepki ale liczba osi musi się zgadzać z tym co jest w dowodzie a ja mam jedną. Widzę większość osób robi na prostej belce zamocowanej na resorach i dają koło idealnie na środku. Belka w Twingo jest taka jak na zdjęciu. Wprasowałem nowe tuleje metalowo-gumowe. Z przodu...
Skoro nic się nie tłoczę, tuleje metalowo-gumowe ok to pewnie 4 ślady zostawia:)
Tak, jest to tuleja metalowo-gumowa od wahacza.
dostać gumowe tulejki silnika - po co? Czy na tym pojedynczym punkcie jest taka sama tuleja gumowa jak na sworzniu? - tak. czy jest sens zrobić to podparcie? - nie.
Alternator w Astrze F jest odizolowany od bloku silnika.(tuleje gumowo metalowe) Mase dostaje na górną śrubę z głowicy silnika.I jak zawsze tam jest spadek na masie i to spory!
No niekoniecznie mogą być uszkodzone tuleje stalowo gumowe wahacza,zwróc uwagę na to.
Przyczyn może być wiele, m.in.: - luzy na tulejach gumowych zawieszenia - krzywe tarcze hamulcowe - krzywe lub niecentrycznie zamontowane felgi - źle wyważone koła - uszkodzone opony
Z tymi drganiami to grubą nitką szyte. Auto to niby się nie trzęsie? Można przykręcić od tyłu skrzynki. Ewentualnie poprzez jakieś tuleje gumowe, tak by trochę odstawał. Nawet mu to chłodzenie ułatwi. I można zrobić zestaw odłączany jeśli znajdziesz odpowiednie złącze do prądu.
Wybite tuleje metalowo gumowe wahaczy.
Hmm tylko trochę to dziwne, bo akurat zawieszenie, cały przód w większości robiony, tzn poprzednik w 2014 wymieniał komplet amortyzatorów Sachs na przód, a ja w 2016 - sworznie i tuleje, a teraz w styczniu łączniki stabilizatora i tuleje gumowe stabilizatora. Jedynie tył - tuleje na belce - trudno powiedzieć. Tylko pytanie czy aż tak zawieszenie by...
witam, prawidłowa nazwa to tuleja gumowo-metalowa, a klikło sie mnie i wyszło sinen...zamiast silen..., więc mój adwersaż niech też uzywa nazw polskich skoro literówka wywołuje takie emocje, powodzenia
Ale się chłopie naczytałeś. Popracuj trochę w tym fachu to się dowiesz o czym ludzie rozmawiają. Nie mówimy tu wcale o gwintach tylko częściach walcowych śrub które zapiekają się w tulejach metalowo gumowych.
I tuleje metalowo gumowe wahaczy.
Witam mam clio 2 dci i mały problem z zawieszeniem przednim a mianowicie coś trzeszczy jak jadę po wyboistym asfalcie, poduszka gumowa podtrzymująca skrzynię biegów była wymieniona i tuleje-metalowo gumowe tylnej belki też mechanik nie umiał mi wyjaśnić co to może jeszcze trzeszczyć oprócz tych, ja przypuszczam że jest jeszcze taka tuleja metalowo-gumowa...
Też kiedyś się bawiłem z wymianą tulei metalowo gumowych w wahaczach w SC z piłką i imadłem i choć udało się nie podjąłbym się tego raz jeszcze bez prasy. Albo prasa albo nowe wahacze z tulejkami
A jaki jest stan tulei metalowo-gumowych wahaczy ?
Według mnie problem leży w łaśnie we zużyciu i myślę, że wymiana na nowy rozwiąże problem. Zdaje sobie jednak sprawę, że to trochę będzie kosztować. Więc na początek spróbował bym zastosować inne tuleje gumowe (dopasowane do rzeczywistej średnicy drążka stabilizatora) Napawanie nie wchodzi w grę
Mój dziadek kupił sobie taką "Polówkę" remont zawieszenia przekroczył 1000zł. Do wymiany były amortyzatory, wszystkie tuleje gumowe oraz drążki kierownicze, więc nie pisz, że nie ma się tam co zużyć w zawieszeniu. Oczywiście przed remontem auto przeszło przegląd rejestracyjny w OSKP, ale jeździć było trochę strach.
Kia ma tuleje metalowo-gumowe sanek (wózka) zespołu napędowego - jeszcze tam szukałbym przyczyny.
Tuleje matalowo-gumowe tylniej belki - typowe dla cieniasa...
Jeśli nie wyszły luzy na sworzniu wahacza to należy przyjrzeć się tylnej tulei metalowo-gumowej. Na szarpakach może wyglądać, że jest OK, w czasie jazdy jest inaczej. może być jeszcze luz na tłoczysku amortyzatora, ale to łatwo zlokalizować podczas zwykłego szarpania kołem.
Pasek tarł o przednią osłonę, była za mocno dociągnięta, osłona ma tuleje gumowe pod nakrętkami, albo poddały się za bardzo, albo ich nie ma. Miałem kiedyś podobny przypadek, odkręciła się sruba mocująca czujnik wałka rozrządu, spadła na dolne koło o też zmieliło pasek.
Przy przebiegach które maja (realnie) to wszystkie. Popatrz sobie na koszt 1 wtryskiwacza. Czy dwumasy plus wymiana. 1.9 tdi to będą PD czyli padające wałki i rozjechane gniazda pompo-wtrysków. Stare 1.9 tdi na pompach rotacyjnych są już na złomie lub blisko im tam. Ja bym szukał golfa 5 czy octavi 2 1.6 mpi. Tylko dokładnie przyjrzał by się silnikowi...
Witam. sworznie, wahacze, tuleje metalowo-gumowe, łączniki stabilizatora, końcówki drążków kierowniczych itp. to zawsze wymieniamy kompletami prawa i lewa strona. No bez przesady :D A opona z 1mm mniej niż reszta - to zupełna norma. No ale zaraz zaczną się czepiać że co to 700zł za oponę - zależy jak byle co to drogo a jak porządna to ta kwota nawet...
Ha!!! Już po kłopocie - praleczka zapłonęła żywym ogniem gdzieś tak na pół metra i już kupiłem nową i to NIE Aristona!!. Z ciekawości zajrzałem co tam może się w ogóle palić tak elegancko i znalazłem wypalone do połowy tuleje gumowe w mocowaniu silnika do bębna:!: Macie jakiś pomysł jak to możliwe??!!
Zostaw tarcze w spokoju bopo paru przetoczeniach będziesz mógł je potoczyć ale na złom (jak sie bedzie jeszcze opłacało) Wyważ porządnie koła i poszykaj luzów w przednim zawieszeniu,zerwane poduszki ,słabe tuleje gumowo-metalowe. A nie drze Ci przypadkiem opon zbyt szybko. Pozdrawiam
oj jednak to hamowanie jeszcze nie całkiem dobre.. ucieszyłem się po próbie ale teraz jak wieczór jechałem to jednak troche jeszcze się tłucze ;/ a te luzy i skakanie czyje wszystko na kierownicy i słychać takie "puste" stuki jak się jedzie.. niby w układzie kierowniczym nie czuje żwielkich luzów na postoju ale coś mi się wydaje że to jednak to będzie.....
i znów słynny najlepszy pasek b5,no wiesz co do tłumików to dość dziwna sprawa sam miałem taką ale wymiana gum na nim załatwiła sprawe,tylko samo miejsce jest dziwne,bo tam za siedzeniem jest tylko zawieszenie i no...tłumik,jezeli nie to sprawdź tuleje gumowo metalowe tylniej osi,albo końcówki amortyzatorów
Urwany uchwyt amortyzatora, to nic innego, jak brak jego ruchów "okrężnych". Ja ucinam trochę gumy z tulei gumowo- metalowej. W ten sposób amortyzator pracuje "luźniej" (ale stabilnie i jest na sztywno skręcony). Wówczas nie ma problemu z obrywaniem się "ucha" zbiornika. Spawasz ucho, obcinasz trochę gumy na tulei amortyzatora i gotowe. Pozdrawiam.
Problem polega na tym że prawa przednia opona jest zużyta od wewnętrznej strony. Przy puszczeniu kierownicy samochód zaczyna ściągać w lewo. Wymieniony został wahacz z prawej strony (na oryginał) i tylna tuleja gumowo -metalowa w lewym wahaczu. Zbieżność jest dobrze ustawiona. Auto ma 85tys przebiegu. Co może być przyczyną?
Problem ściągacza został rozwiązany po przez zlecenie przetoczenia kilku kompletów tulei potrzebnych do ściągnięcia tulei gumowo metalowych ... Jeszcze jedno W przypadku zawieszenia i30 tył ... Stukanie zawieszenia to nie zawsze wina jednej tulei. Przegląd każdej z osobna i kontrola na stacji diagnostycznej nie wykazała nic ... A jednak wymiana już...
Sprawdź dokładnie luzy w zawieszeniu, zobacz w jakim stanie są tuleje metalowo-gumowe na wahaczach.
Może masz uszkodzone tuleje metalowo gumowe wahacza, zbieżność sama się nie przestawia.
Temat zestarzał się ale przykleję się żeby nie zakładać nowego. Mam taką samą pralkę t.j W726. Zużyły sie tuleje gumowe na których jest zawieszone mocowanie silnika. Zamówiłem te tuleje w serwisie w Warszawie ale coś nie mogę się ich doczekać... Tu moje pytanie do znawców tematu: jakimi innymi tulejami gumowymi można zastąpić te oryginalne? (chodzi...
Witam mam pytanie czy ktoś z Państwa odkręcał możne sanki od podwozia w Renault megane scenic 2.0 1997r.Chodzi mi dokładnie o śrubę z tuleją gumową po stronie pasażera (w sceniku jest tylko jedna śruba z tą tuleją) Dzisiaj próbowałem ją odkręcić ale czułem palcem że w podwoziu jest nakrętka i się obraca.Moje pytanie to jak zblokować tą nakrętkę jak...
tuleje metalowo gumowe wyjąć tuleje tuleje cylindra
dynamic speaker unitra użyj drukarki trybie offline żółty monitor
Wsad pamięci do telewizora Philips 55PUS6501 Światła pozycyjne nie działają w Citroen C4 2008 - diagnostyka