Proszę:
Wrzuć fotkę tego do działu zabezpieczenia samochody to może któryś z kolegów potwierdzi czy to klucz immo i będziesz wiedział. Skoro auto Ci odpala i nigdy tego nie używałeś to jest zbędne i na pewno nie ma wpływu na spalanie.
Nie ma sprawy.Zycze powodzenia. Napisz jak Ci poszlo. Rowniez pozdrawiam.
Aby zdjąć plastik na rącze hamulca ręcznego to od dołu musisz wysunąć taki jakby kołek a potem rączkę wysuwasz.spójrz o dołu rączki to zobaczysz co to za kołek
Musisz zdemontować cały tunel środkowy i odkręcić od wewnątrz wkręty mocujące panel gniazda zapalniczki. https://obrazki.elektroda.pl/3011911800_...
Tunel środkowy do wymontowania.Ukaże Ci się obudowa nagrzewnicy w okolicach pedału gazu.Rozpinasz spinki metalowe obudowy i nagrzewnica na wierzchu.Przynajmniej w wersji z klimatyzacją.
Sterownik w większości aut jest w okolicach tunelu środkowego a rezystancja to z reguły ok 2om.
Ponawiam pytanie ... może w ciągu roku ktoś zdobył...
Pod kierownicą masz pętle przy stacyjce do odczytu. Immo masz w BSI - czyli w 306 to jest moduł Texton który jest umieszczony za gniazdem zapalniczki. Dostęp do niego dopiero po wymontowaniu tunelu środkowego. Ale w tym module też jest centralny zamek. A on łączy się z komputerem. Odpięcie wtyczki od Immo to auto nie odpali.
Zdejmujesz najpierw od strony kierowcy dolna osłonę tunelu środkowego https://workshop-manuals.com/vauxhall/as... A następnie górną https://workshop-manuals.com/vauxhall/as...
Masz tu troszkę a resztę zrób sam i dołącz fotorelację dla potomnych... http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Teoretycznie po odpięciu z mechanizmu przy zacisku powinna dać się w miarę swobodnie "wepchnąć" do pancerza. Dodatkowo można ją wypiąć przy dźwigni ręcznego, ale to może wymagać rozebrania tunelu środkowego. Dodatkowo sprawdź mechanizm ręcznego przy kole, może to on blokuje klocek.
Wychodzi w bok, koło pedałów, po stronie kierowcy. Zdejmujesz osłonę pod kierownicą, chyba boczek tunelu środkowego ( nie pamiętam dokładnie ), tunel nawiewu na nogi kierowcy. Oringi na króćcach, jakby nie było w zestawie, daj nowe. Pasuje poluzować mocowanie rurek na ścianie grodziowej, tam jest jeden wkręt między rurkami, od strony komory silnika....
Prawdopodobnie spalony tranzystor w BCM, sprawdź BCM czy nie jest zalany (prawa obudowa tunelu środkowego przy lewej nodze pasażera, jest na wyciski można ją wyczepić dość łatwo) zrób zdjęcie kolejności wtyczek (choć trudno je pomylić) odłącz akumulator wypnij bcm od instalacji otwórz i poszukaj śladów wypalenia/zalania. Przekaźnik jest zabudowany na...
Wyciągnąć tunel środkowy, wsporniki konsoli, dolną część obudowy nagrzewnicy ( uwaga 2 śruby od strony komory silnika) , wymontować wymiennik ciepła (zabezpieczenia wsuwane z boku, podejście brrr) nie zapomnij o spuszczeniu płynu. Przy montażu zwrócić uwagę na prawidłowe założenie zabezpieczeń, bo będzie lało.
I jak,rozwiązałeś problem montażu tunelu środkowego? Bo także mam wersje lxi a zamówiłem dokladnie taka samą konsolę..
Witam chcę dostać się do zapalniczki samochodowej i ją wymienić, lecz nie wiem jak za bardzo się do niej dostać. różne samochody mają różne warianty montażu tego tunelu.Pytanie moje brzmi następująco : w jaki sposób mogę wymontować tunel środkowy w Skodzie Fabii 1? może miałby ktoś jakiś schemat lub filmik jak spokojnie do tego się zabrać i wyciągnąć...
Pod kierownicą, pod popielniczką lub pod tunelem środkowym gdzie dostajesz się przez sam schowek w tunelu.
W 90 % aut jest to tunel środkowy. Niektóre mają po środku przy dźwigni zmiany biegów a niektóre bliżej grodzi.
Sprawdź wyłącznik uderzeniowy, jest za nagrzewnicą nad tunelem środkowym
Witam, potrzebuje pomocy w odnalezieniu modułu hamulca ręcznego w Nissanie Qashqai z 2018r. Proszę o podpowiedz. Dzięki W tunelu środkowym, pomiędzy fotelami kierowcy i pasażera.
w tunelu środkowym koło lewarka na prawo od pedałów. POZDRAWIAM
Tunel środkowy, z lewej strony.
Na tunelu środkowym między przednimi fotelami, za dźwignia ręcznego, pod podłokietnikiem.
Moduł komfortu w zależności od auta znajduje się albo w tunelu środkowym albo za schowkiem pasażera, w tym dokładnie modelu nie mam pojęcia gdzie się znajduje. Wszystko da się zrobic, tylko potrzebna jest do tego odpowiednia wiedza, raczej tu na forum nikt Ci z tym nie pomoże. Nie prościej zaprogramować/wymienić/naprawić kluczyk, żeby działał z pilota?
tak jak napisał apcgassystem, od strony nóg pasarzera pod dywanikiem w tunelu środkowym
Ok, znaleziony problem: obcięte miałem dwa kabelki masowe, ale nie tam, gdzie Mc51, tylko wcześniej, bliżej lewarka skrzyni biegów jest punkt z kablami masowymi. Oczywiście trzeba zdemontować tunel środkowy. Dziękuję serdecznie wszystkim, Peugeot wrócił do życia bez żadnych zworek już 🙂🙂🙂🙂
Koniec tego przewodu powinien być zakończony gniazdem USB, do którego powinien być dostęp- trzeba je znaleźć. Czasem schowek, czasem popielniczka, lub tunel środkowy. Kabla jeśli na stałe, jest około 50-80cm.
Spokojnie możesz założyć, że w tak starym aucie poduszki i tak nie zadziałają jak należy, więc kontrolką bym się specjalnie nie przejmował... sterownik poduszek jest pod tunelem środkowym.
Witam Potrzebuję wymienić płytki LED w lodówce Electrolux ENN2854COW, jednakże nie wiem, jak zdemontować, że tak powiem, tunel środkowy. Nie chciałbym go połamać, także poproszę o jakieś podpowiedzi. https://obrazki.elektroda.pl/1512063800_... AI: Czy mógłby Pan opisać, gdzie dokładnie znajduje się "tunel środkowy" w lodówce lub jak...
Za schowkiem, od strony pasażera przy tunelu środkowym. Oporniki się nie palą, przestaje przewodzić bezpiecznik termiczny 125 st, lub wypalają się styki we wtyczce
Nie trzeba montować siłownika do drzwi kierowcy.Sterownik centralnego jest w tunelu środkowym w okolicy tylnej popielniczki.Sterowanie masą,jeśli dobrze pamiętam to szary otwieranie,żółty zamykanie.
Idź za wiązką, pewnie w kabinie na tunelu środkowym lub w pobliżu. Sterownik pewnie Mitsubishi i jedyny stały problem to wylewające elektrolity, przy okazji możesz wymienić.
Owszem, ma swój początek. A jest on w wielozłączu sterownika gaźnika, ten zaś się znajduje w kabinie, na tunelu środkowym, zaraz przy ścianie grodziowej ( na prawo od pedału gazu) , osłonięty czarną plastikową zaślepką.
Z reguły takie sterowniki są montowane pod tunelem środkowym w kierunku od gałki zmiany biegów w stronę grodzi. Ale zanim zaczniesz wymianiac podłączyć pod kompa i odczytać błędy może problem leży w poduszcze albo coś z mata zajętości fotela. . Elektryk raczej Ci to ogarnie i może jakoś dużo nie skroi.
(at)Andrzej_B Właśnie jestem po wymianie żarówek w Citroen Nemo (Fiat Qubo/Fiorino lub Peugeot Bipper). A niech to **** jasny strzeli - to tylko Włoch montowany w Turcji mógł to wymyślić. Wszystko poskręcane, jakby to miało wytrzymać uderzenie bomby atomowej. A więc do rzeczy. Przygotować klucze T20, T30 różnej długości, różne przedłużki, kluczyk "treszczotkę"...
Tunel środkowy, w okolicach lewarka zmiany biegów.
Na kolumnie kierownicy jest czujnik skrętu, cz.przyśpieszenia jest na końcu tunelu środkowego
Myślałem nad bezpiecznikiem, ale w schemacie nie widzę żadnego indywidualnego bezpiecznika dla tego systemu, a jedynie do gniazda 12 V. F4 i F9 w BSI. https://obrazki.elektroda.pl/7946116100_... Nie wiem, którędy jest poprowadzona instalacja i jak to rozebrać. Instalacja idzie pod plastikami tunelu środkowego.
sterownik airbagu znajduje się w przedniej części tunelu środkowego
Bezpieczniki są na środkowym tunelu tak mniej więcej,dojście przez zaślepkę po prawej stronie tunelu a jak rozbierzesz ten środek to jest tak moduł i przekaźniki
jest na środkowym tunelu
Temat rozwiązany. Okazuje się że przewód biały zmienia się w połowie tunelu środkowego na pomarańczowy i zasila dmuchawę. Natomiast różowy przechodzi dalej przez gródź i idzie z wiązką do bsm ale do niego nie wchodzi tylko przychodzi na dolną część "kanapki" bsm czyli bezpieczniki maxi. Wygląda na to, że bsm nie steruje zasilaniem dmuchawy a prąd do...
Środkowy tunel za kierowcą na dachu po prawej stronie
Pod obudową tunelu środkowego.
Od dołu podważasz osłonę wyświetlacza, wykręcasz śluby z wyświetlacza, wyjmujesz wyświetlacz. Przez dziurę po wyświetlaczu wypychasz panel klimatyzacji. Następnie wyjmujesz ramkę ozdobną z tunelu środkowego, wyjmujesz osłonę lewarka skrzyni biegów, odkręcasz 4 wkręty, przy podłokietniku zdejmujesz osłonę przyciskówi odkręcasz dwie śruby i zdejmujesz...
Koledzy więc tak. Kostki i wtyki wyglądają jak nowe. Trzymam wciśnięty hamulec, załączam hamulec postojowy i się zaciąga lecz tylko lewe koło. Dodatkowo przy wciśnięciu przycisku P rozbrzmiewa gong i komputer wyświetla błąd braku zasilania prawego zacisku. Błąd kasuje, próbuje zaciągnąć ręczny i znowu zaciąga lewe koło gong i ten sam błąd. Przed wymianą...
Przewody "stacyjki" idą do modułu poduszek w tunelu środkowym. https://obrazki.elektroda.pl/4428732300_... https://obrazki.elektroda.pl/1739543600_... Taśma idzie wzdłuż słupka kierowcy w dół, za BSI jest złączka IC85. https://obrazki.elektroda.pl/5525166500_...
Sam miałem problem z mieszalnikami (pękały ich osie - motoreduktor obradał samą osią, klapka stała w miejscu- stąd problem z niemożnością regulowania temp nawiewu/miejscem wylotu powietrza. Nie trzeba rozszczelniać klimy jak ktos ma trochę zdolnosci manualnych. Nie trzeba nawet demontować nagrzewnicy. Trzeba tylko górną część rozkręcić i można się dostać...
Witam i jak to wygląda jakie postępy? cały silnik ze skrzynią biegów typ 6 biegowy? Jak silnik stoi poprzecznie czy wzdłużnie? Miejsca w komorze silnika pod maską jest? Czy sam silnik? To czy pasują flansze tej starej A80 do nowego silnika B5? Czy przez flansze idziesz montaż??? Elektryka będzie pasowanie pin do pina...? Nowy komputer razem ze silnikiem...
Nie bardzo wiem gdzie znajduje się tunel środkowy, gdzieś pod kierownicą ?
Jeżeli chodzi Ci o bi-xenon to pinout wtyczek jest identyczny więc powinno dać się zamienić lampy miejscami. Pinout dla wtyczki 14 pinowe bi-xenonu: 1 - CAN H 2 - CAN L 4 - zasilanie z bezpiecznika nr 5 w skrzynce z boku deski (lewa lampa - lewa skrzynka, prawa lampa - prawa skrzynka bezpiecznikówą w desce) 5 - masa 6 - zasilanie przetwornika z Bordnetz...
Wykręć schowek i trzeba jeszcze zdemontować te plastiki zachodzące na tunel środkowy.
Podejrzewam że jak w każdym aucie zdemontuj tunel środkowy gdzieś tam będzie. http://www.rkoleos.com/732/airbag_and_pr...
'' musiałem wyjąć wentylator z obudową filtra kabinowego i tym mechanizmem. '' Dużo jest roboty aby wyjąć obudowę filtra kabinowego? bez rozbierania tunelu środkowego uda się ? Nie przeszkadza poprzeczka z zawiasami od schowka? Opisz mniej więcej co trzeba rozebrać aby go wyjąc.
Panowie, auto to Peugeot 3008 2010 rok 1.6 HDI, auto wali litanię błędów w Airbag jak w załączniku. rzekomo kiedyś padł akumulator i po podłączeniu zaczęło już palić kontrolkę na zegarach. Momentami zrywa komunikację a Diagbox identyfikuje go wtedy jako kalkulator nieznany- pomimo tego komunikacja zazwyczaj jest. Teoretycznie historia z akumulatorem...
JA myślę że jest to rzeźba. Szczególnie w youngtimerze. Osobiście wolałbym kupić tunel skórzany, która jest originalny i da lepszy efekt niż myphone wbudowany w deskę 25 letniego auta. Jeśli chodzi o jakość. Ciężko mi sobie to wyobrazić...
i miał w skrzyni. Oczywiście bo dźwignia wybieraka (nie wajcha na tunelu środkowym w aucie) jest na skrzyni, a na jej osi nadziany jest pozycjoner, podaje info o wybranym trybie pracy skrzyni przez drążek selekcjonera, m.inn, podaje sygnał o włączeniu wstecznego. http://obrazki.elektroda.pl/4376896600_1...
Nic nie widać zaznaczonego na zdjęciu, ale wygląda na nagrzewnicę w środku (bo to chyba tunel środkowy przód ? )
W sterownikach są zapamiętane dane wypadku - trzeba to wykasować testerem (np. Launch X-431, BMW GT1, INPA) lub ręcznie edytując zawartość pamięci w sterownikach. A co do mechanika - widać, że zatrzymał się nieco względem postępu - sterownik umieszczony w tunelu centralnym jest w dużej liczbie aut, ale nie w E60 - jest tam kilka sterowników (satelit)...
Sterownik poduszek znajduje się na tunelu środkowym, pomiędzy dźwignią zmiany biegów a hamulcem ręcznym.
W środkowym tunelu, z przodu przed dźwignią zmiany begów, klapkę musisz haczykiem wyciągnąć.
Witam. Chciałem wymienić tylną obudowę od tunelu środkowego w Tucsonie 2016. Żeby to zrobić to pewnie trzeba zdemontowac cały tunel. I tu moje pytanie. Gdzie są główne mocowania tunelu? Znalazłem dwie śruby w schowku w podłokietniku i to na tyle. Czy ktoś wie jak to ugryźć?
Jaki moduł? Poduszek, w tunelu środkowym. Może go już tam nie ma, albo jest odpięty bo błędy wywalał po stłuczce.
Wypiąłem w każdym razie bezpiecznik od tunelu środkowego i pobór spadło do zera.... jeden, który odpowiada za cały tunel środkowy (zapalniczka, radio, światło kabiny). Jeśli tak to najpierw odłącz zapalniczkę, potem światło kabiny i na koniec radio jednocześnie obserwując pobór prądu, prucie wiązek zostaw na potem.
Nie ma czegoś takiego jak brak komunikacji z poduszkami. Jak już to masz brak komunikacji ze sterownikiem poduszek i nie masz czego szukać w samych poduszkach. Sterownik jest zapewne w tunelu środkowy. Ewentualnie źle opisałeś usterkę. Czy diagnoskop łączy się ze sterownikiem czy nie? Ile w tym aucie jest poduszek?
1028 - satelita kierowcy 1029 - satelita pasażera Napinacze dla pasów są przy zapięciach na środkowym tunelu. Satelity są przy zwijakach pasów przednich.
Zdemontowalem tunel środkowy, jest tylko moduł poduszki, pod zapalniczka moduł od immo - u mnie immo jest bez klawiatury. Po lewej mam skrzynkę na 30 bezpieczników i przekaźników i ja tam nic nie widzę. Po prawej jest nawiew silniczek. Nie widzę tego co wrzuciłeś na zdjęciu. Wyjmę jeszcze jutro pokrętła nawiewu i może gdzieś tam...
niestety jej nie ma, rozebralem cały tunel środkowy
Sterownik jest na końcu tunelu środkowego między nogami kierowcy i pasażera. Wyjmij moduł i obejrzyj naklejkę na nim. Jest tam data numer vag.
W nissanach ogólnie były na środkowym tunelu pod ręcznym. Tino nie pamiętam
Tunel środkowy okolice lewarka biegów.
Musisz zdemontować tunel środkowy oraz konsolę środkową. I jeszcze dolne osłony deski rozdzielczej. WIS podaje także że bez opuszczania silnika wymiana linek nie wchodzi w grę. Ale może ktoś daje radę bez opuszczania.
Dlatego pisałem aby ew. maty z filcu poroso układać luzem. W swoich samochodach na podłodze mam matę butylową 2 mm i na to położone dopasowane formatki z filcu poroso i wilgoci w nich nie ma. To tylko kwestia "kultury technicznej i użytkowania pojazdu". Oczywiście można zastosować także piankę kauczukową, a po zabawie w klejenie odpowiednio dociętych...
Tunel środkowy, dość głęboko za lewakiem w stronę bagażnika.
https://obrazki.elektroda.pl/5222688600_... https://obrazki.elektroda.pl/6533027500_... czy można to w jakiś sposób zamalować lub może macie jakiś inny sposób na to jakiś carbon czy coś
Po wypięciu wtyczki z rejestratora, zaraz obok czujnika światła dalej nie działają. Natomiast przetwornicy nie mogę wypiąć, bo ją wlutowałem, więc działa cały czas, ale zamontowana jest wewnątrz tunelu środkowego. Poza tym, przecież ludzie wożą w samochodzie telefony, nawigacje, transmitery radia, w samym samochodzie jest masa urządzeń generujacych...
Trzeba zdjąć nakładkę tunelu środkowego od strony stóp kierowcy i sprawdzić, czy nie zaśniedziała wtyczka na jeżu. Jezeli tam jest ok to trzeba rwać podszybie aby wymontować silnik nawiewu, przekichana robota, no chyba, że masz 316.
Nagrzewnicę wymienia sie w tym samochodzie bez demontażu deski. Trzeba zdemontować tunel środkowy i tapicerkę pod chodniczkiem kierowcy. i nagrzewnicę można wymieniać. Ja oprócz wymiany nagrzewnicy wymieniałem również aluminiowe przewody od nagrzewnicy do grodzi i przy tym juz trzeba mieć trochę cierpliwości przy odkręcaniu bardzo trudno dostępnych...
Odpisuję dla potomnych: centralka awaryjki załączają się w randomowym momencie, zaczęło się, jak mi grad napadał przez niedomknięty szyberdach. Sprawdźcie temat wilgoci w tunelu środkowym.
(at)trojan12 wszystkie Twoje rady są nietrafione. Półosie i ich przeguby nie mają nic do tego. To nie jest przedni napęd i nie będzie "podobnie" jak w Transporterze. Olej w skrzyni także nie ma nic do rzeczy. A do wymiany uszczelniacza na flanszy wałka atakującego jest przewidziana procedura, nakrętki na pewno nie dokręca się ani "przez rurę", ani "z...
Jest czujnik temp. parownika, niestety troszkę zakamuflowany. Żeby się do niego dostać, trzeba zdjąć tunel środkowy i kanały powietrza pod panelem klimy (te kierujące powietrze na tył). Potem zdemontować osłonę pod nagrzewnicą i wtedy zobaczysz po lewej stronie przewód (fioletowo-żółty i czarny), który idzie do czujnika. Sam czujnik jest mniej więcej...
Też o tym myślałem. Trzeba by to zrobić w jakimś sensownym miejscu, bo ponoć tunel środkowy złodziej zrywa niemal zawsze, przy każdym zacięciu. A co z błędami ?
Ok a fajans to co to jest? :D śmietnik? Kilka złotych hmm? to się raczej nie kalkuluje tam są fotele, tapicerka, obicia drzwi, nagrzewnica, przełączniki, tunel środkowy, włącznik świateł itp. Niestety to nie poczciwy passat ani golf, więc pewnie ciężko będzie to upłynnić gdziekolwiek. Tak na prawdę do tej pory zgłosił się gość jedynie po lampy bo były...
Przed liftem wychodzi to w miarę lekko Bobrownikach widziałem ale po liście tak jak ucieknie to nie chce wyjść, bedzie mi prościej jak zdemontuje osłonę tunelu środkowego ten długi plastik co jest przy skrzyni i przełączniki awaryjnych świateł ?
Odprowadzenie wody z parownika pewnie przytkane, znajduje się w dość niedostępnym miejscu, jak dobrze pamiętam to okolice tunelu środkowego blisko ściany grodziowej.
Konsola środkowa do demontażu. Ster znajduje się na tunelu środkowym .
A co się znajduje pod tunelem środkowym ? Moduł hamulca postojowego. W passacie obwód od modułu do zacisku nie ma bezpiecznika. Co Ty mu podajesz to zasilanie modułu a nie obwód zacisku.
W Astrze, począwszy od modelu G prawa noga kierowcy opiera się o tunel środkowy, mnie osobiście to bardzo denerwuje. Nad głową masz sporo miejsca, kierowca i pasażer są dostatecznie daleko od siebie, jednak szeroki tunel środkowy i masywne drzwi sprawiają, że wokół kierowcy i pasażera jest mało przestrzeni. Moje subiektywne odczucie jest takie, że w...
auto rano normalnie chodziło [wjechałem nim do garażu] podciągałem ręczny i podniosłem tunel środkowy do góry może to coś z tym związane
Trzeba wymontować nagrzewnicę, bo zawór jest tuż przy niej, na rurkach, które ją zasilają. A żeby to zrobić, trzeba zdjąć konsolę centralną i tunel środkowy.
To nie laptop żeby sobie popatrzyć kamerą, moduły są w obudowach często metalowych zabudowane i schowane np pod kolumną kierownicy w tunelu środkowym w drzwiach itp...
Tylna część tunelu środkowego z popielniczką a wtyczka to ciul ją wie do czego, podaj kolory kabli w niej.
Dobra, a jest jakaś instrukcja jak to zdjąć? Bo niby mogę próbować, ostatnio zdejmowałem cały tunel środkowy włącznie z radiem bez instrukcji, niby nic nie uszkodziłem, niemniej - 12 letni plastik jest kruchy, wolę nie ryzykowac. Btw dzięki za dotychczasowa pomoc ;)
Żeby się do niego dostać, trzeba zdjąć tunel środkowy i kanały powietrza pod panelem klimy (te kierujące powietrze na tył). Potem zdemontować osłonę pod nagrzewnicą i wtedy zobaczysz po lewej stronie przewód (fioletowo-żółty i czarny), który idzie do czujnika. Sam czujnik jest mniej więcej po środku przodu nagrzewnicy. Wypinasz wtyczkę, obracasz czujnik...
Podpiąłem się do niej od dołu tz. rozebrałem tunel środkowy by sprawdzić kiedy dostaje ona prąd, żeby nie rozładować akumulatora jeśli prąd byłby ciągły na niej . Chciałbym się dowiedzieć jaka może być przyczyna tego, że owa taśma działa na zasilaczu, a nie działa w aucie. Kable były podpięte bezpośrednio do styków zapalniczki.
Witam wszystkich Mam problem ze swoim Peugeotem (sedan, 1.4, 99r wersja husky). Poprzedni właściciel wyjął filtr kabinowy i przez te wszystkie lata nazbierało się w tunelach ogrzewania masa syfu, który nie nadaje przyjemnego zapachu podczas grzania...W każdym razie chcę zdjąć deskę rozdzielczą, wymyć wszystkie tunele, wyczyścić nagrzewnicę i puścić...
Początkowo do sterowania miał służyć dodatkowy pilot, coś w stylu: http://obrazki.elektroda.pl/4614168000_1... Jednak cena okazała się zabójcza. Pomysł z dodatkowymi przyciskami jest niezły, na pewno nie w koło wyświetlacza, prędzej na tunelu środkowy przed podłokietnikiem. Tylko trzeba by jakieś ładnie wyglądające przyciski znaleźć...
Jest w w tunelu środkowym, przykręcony na samym dnie,
Robiłem w 307CC 06r 1. Sensor AirBag jest w tunelu środkowym przed drążkiem zmiany biegów (do demontażu przy wyjęciu deski) 2. Ja mam u siebie deskę skórzaną i po wymianie okazało się, że wystarczy tylko wyjąć wkład skórzany z deski (przy szybie deska łączy się takimi klipsami, które można wytargać siłą (z wyczuciem). 3. Jeśli chcesz targać całą konsolę,...
demontaż tunel środkowy astra tunel środkowy tunel środkowy passat
świecą diody laptopie zamykanie aplikacji whirlpool kontrolka
Czy nawigacja Mio Pilot 15 LM aktualizuje mapy automatycznie? Schemat przodu BMW E30, w tym bizel