Manetkę? Jaki miałeś numer modułu kierowcy przed tuningiem?
tuningvw 1,9 tdi polega na dołaczenie cipa miedzy sterownikiem silnika a pompom ftryskowa zwieksza moc 10-20km gotoee podłaczeni z cipem mozna kupic na alegrro miłego tuningu
Przy tym sterowniku nie da się tego zrobić przez gniazdo OBD II, trzeba pruć sterownik.
Trzymaj. .
Witam... żeby nie zaśmiecać forum podłączę się pod temat... może ktoś posiada i udostępni zawartość chipa do Golf 3 1.9TDI silnik 1Z woryginale i po tuningu ale pewnym i sprawdzonym... nie chodzi mi o maxa... tak do 110 byłoby fajnie ... mam zarówno 8 jak i 16 bitowy sterownik wiec bez róznicy do którego choć z tego co wiem do 16 jest łatwiej:D
Najlepszy komputer to seryjny komputer...
Jak przekaźnik ją załączy, o ile turbina ma dobre szczotki, albo nie pojechany komutator . Przekaźnik ma swój czujnik, tak od połowy pedału gazu, ale da się go podnieśc wyżej, trzeba rozpiłować otwory. Nazywa się to tuning mechaniczny.
Juz rozwiazane
Strojenie sam ogarnę. I sam zamontuję. Mam warsztat samochodowy. Myślałem nad takim turbo od 1.4 TDI: [link](https://allegro.pl/oferta/vw-polo...
Tylko że jednostki 110ps AFN występowały w passatach b4 i b5 a jednostki 130ps w passatach b5fl. Także w zależności od tego jakiego jaka generacje passata kupisz to bedzie miał inne jednostki do wyboru. Silnik ARL wystepował tylko w golfach leonach nie była ARL w wersji ze wzdłużnie montowanym silnikiem. AFN jest dobrym silnikiem ale tak do 160-170ps...
A po co zmniejszać. Dobrze zrobiony tuning oznacza lepszą dynamikę i mniejsze zużycie paliwa przy normalnym użytkowaniu auta.
To właśnie dziś zrobiłem w firmie specjalizującej się w chip tuningu i usuwaniu dpf.
pytaj na forum golfa http://forum.vwgolf.pl/
Jak dymi to juz nie ma DPF
Zadzwoń do Masters Tuning napewno wyleczą twojego golfika. Pozdrawiam
Który rok tej T5?
Nie popychaj kitu na forum, tuning nie jest w tej pamiątce.
Po tuningu sypnięte sprzęgło-prawie że norma.Nowe nie kosztuje parę setek tylko parę tysiaczkow z dwumasem.
Obstawiam bardzo budżetowy "chip tuning" sprawdź czujnik temp paliwa w nastawniku..
Witam wszystkich mam takie pytanie czy warto zakładać czip tuning do Passata B5 1.9tdi 130 Zastanawiam się nad czymś takim Chip Tuning Box PD do VW PASSAT 1.9 TDI 130 KM AVF co o tym myślicie. Może ktoś to zakładał i może coś powiedzieć na ten temat
za nieduza oplata to kosztuje od 1k zł :)
Wejdź na fora golfa i passata. Tam ten temat jest dopieszczony już do perfekcji.
Z doświadczenia wiem, że masz do wymiany koło napędzające wałek rozrządu. Jest to choroba wszystkich TDI na pompowtryskach. Nowe koło ma odstęp około 2-3mm między tarczą impulsową, a zębatką paska rozrządu. Zużyte koło nie ma odstępu i te dwie powierzchnie trą o siebie podczas pracy silnika, czego naocznym skutkiem jest rdzawy nalot na kółku rozrządu....
Mapę robiłem sam. Maf nie blokuje dostaje dawkę 51mg, która ma podniesione napięcia nastawnika. Turbo trzyma. Dolot czysty. Wydech czysty, kat wyciety. Jakby ktoś dał grubszą podkładkę, to pracowałby chyba ciszej? Tak właśnie planuję sprawdzić kompresję, ale mała raczej nie jest. Przy -5 pali na dotyk mimo, że aku słabo kręci, bo napięcia spada do 9V...
Num. SW: 1037362699 o to chodzi? Potrzebuje plik zmodyfikowany zrób logi dynamiczne ... zobaczymy czy twój silnik nadaje się do tuningu
Od kilku dni używam programu mpps v13 do tuningu samochodów . Przy Vw T4 2001 2.5 TDI udało się bez problemów . A w Vw T4 2.5 TDI z roku 1999 po podmianie softu samochód zapalał i gasł . Po przywróceniu starej mapy działał znowu poprawnie . Czy może mi ktoś napisać co jest nie tak .
Moja odpowiedź nie dotyczyła problemu zawartego w temacie, raczej jako ciekawostka więc przepraszam
Analiza spalin co pokazuje? Może "gubisz" paliwo?
diagnostyka to nie tylko odczyt błędów : http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php...
Myślę, że to jest to. [url=http://www.proracing.com.pl/product... I to. [url=http://tablica.pl/oferta/chip-tunin... Dla siebie można kupić nie jest tak drogo (choć nieporównywalnie do kosztów) a na zarobek lepiej opracować coś swojego.
Witam. Znalazłem na allegro firmę która chipuje samochody za rozsądną cenę bo za 250 zł. Zastanawia mnie ta cena czy nie chcą za mało i czy nie wgrają mi jakieś "lipy". Czy mogą mi uszkodzić silnik?? Firma jest z Wrocławia i czy ktoś robił u nich taką usługę? http://moto.allegro.pl/chiptuning-vw-pas...
jak narazie to zalezy mi zrobic A3 TDi 110km czy tym KWP2000 da rade zrobic
Zrozum, że w tym aucie z tym silnikiem nie wylaczysz EGR bo się nie da, trzeba edytować mapę jak przy tuningu czy usuwaniu filtra cząstek. A to co wyciągniesz komanderem czy innym podobnym fejsem, to jest login do przyuczenia immobilisera np podczas wymiany sterownika silnika itp.
Renault 1,9 dTi to taki sam układ wtryskowy co VW TDI VP. Czyli łatwo to zaczipować.Na tej pompie max moc to chyba ok 140 KM. Chyba ze jesteś zwolennikiem druciarstwa to możesz wstawić rezystor. Sam kiedyś na próbę zamontowałem i różnica w dynamice jest ogromna.
Zeby zmienic dawke panie kolego to nie zrobisz tego sprzetem do diagnostyki tylko sprzetem do tuningu,np.MPPS,GALETTO,K-TAG,itp.plus obróbka zwartosci
a gdzie jest ten numer sterownika? Na nim są numery VW i Bosch oraz powinien być podany nr. org. wsadu.
ciekaw jestem czy masz dostep do hamowni bo tam po tuningu jest sprawdzenie autka lepij sie sam za to nie bierz
Witam. Ostatnio na allegro w dziale tuning sprzedawane sa turbiny do silników VW TDI mające niby zwiększyć moc silnika. Mam pytanie czym się różnią turbiny w silniku 110 Km od silnika 130KM i 150 KM. jak jest różnica?? Bo z tego co zauważyłem to ci ludzie np. sprzedają turbiny od silnika 130 KM ( niby przerobione) i mają one pasować do silnika 110KM...
W starym 1,9 TDI PD 101km, sam zrobiłem program na 130km/300Nm przy przebiegu 450kkm. Auto już ma za sobą 500kkm i stan silnika się nie zmienił (reszty napędu również). Jedź do tunera, który wykona Ci diagnostykę silnika i dopasuje program pod Twoje potrzeby. Jeśli silnik niedomaga, pokieruje Cię co wtedy robić. Rekordziści w tuningu 1,9 TDI chwalą...
Powodów może być wiele. Najpierw trzeba by było się podłączyć komputerem pod niego. Usunąć ewentualne problemy - np. wymiana czujnika temperatury. Jeżeli wszystko jest ok to najprawdopodobniej w wyniku zużycia silnika (tak, tak wiem. Kupiłeś z przebiegiem 60.000 km z pierwszej ręki ;)) dawka startowa dla ciepłego silnika jest za mała - ekologia tu miesza...
Bo prócz dawki trzeba włączyć świece żarowe na ciepłym, tu są wasze problemy. Ten kabel powinien działać z vcds lite. Po co ciepłemu silnikowi świece żarowe są potrzebnie nie rozumiem to ma palić bez świec Dodano po 8 Mam taki sam przypadek i dawka startowa tzw. hot start nie pomogła. Auto nadal kręci, kręci, kręci, bardzo brzydko odpala na ciepłym....
Za kilka dni bedzie: szukam kogoś z BDM w okoliach Gdańska :) Proponuje zajechać do kogoś kto to robi, nie przepłacisz zbyt wiele ale bedziesz miał gwarancje że auto wyjedzie. Zabicie edc16 w domowym zaciszu niemając o tym zielonegopojęcia przyniesie dosyć kosztów na tuning w profesjonalnej firmie.
A daje sie wykasowac ? Rozumiem ze nie. Suma kotrona eproma mu nie lezy. Wiec albo eprom polozony albo "radosny" tuning byl robiony. Daj nr sterownika (tak jak Ci sie zglasza w vagcommie)
wczoraj wymieniałem turbo w VW golf V miał przejechane tylko 127000km bez moda i ktoś mi powie pewnie że się nie da :?:
ECU ok. Z pompek spisałeś nie ten symbol, to jest chyba nr. seryjny, jak masz je jeszcze na wierzchu to spisz ten drugi. Podaj typ tego boxa. Myślę że warto by przywrócić fabrykę i wtedy szukać dziury w całym. Podjedź do jakiegoś "tunera" niech sprawdzi co to jest i ewentualnie co mu namieszali w "sofcie" ECU. Jak "Niemiaszek" bawił się w tuning to...
Zapytaj jeszcze na tym forum www.tdi-tuning.pl
Jesli chcesz zrobic sobie w ten sposob tuning to nic z tego. Powiem tak dawka paliwa na wolnych obrotach powinna wynosic od 3-9 mg/h. Mozna to skorygowac ruszajac kopulka pompy wtryskowej i tak, jesli przesuniesz kopulke w strone elektrozaworu odcinajacego-zmniejszasz dawke(odczyt na Vagu), odwrotnie zwiekaszasz. Mozna to takze zrobic Vagiem, VW-tool...
A ode mnie calkiem prywatnie - po co w VANie czip? VAN ma wozic ludzi a nie startowac na 1/4 mili. Nie, no nie zgodzę się, każdy ma prawo do zwiększenia mocy swego dupowozu, obojętnie czy rower czy ciężarówka, chodzi o satysfakcję często nie okupioną wcale zwiększeniem spalania - ja rozumiem podciąganie tego co się da z silników w ramach pozostawienia...
Adrsu :( moze być cięzko,to droga zabawa,kiedys dzwoniłem po czipa do CC sportinga chcieli 2000zł,za 10KM.Miałem chęci otworzyc ten sterownik,ale jakoś...Najlepiej cziping działa w VW TDI tam mozna sobie wybrać moc od 90-150KM
Lekkie auto z dużą mocą, bez żadnego bezpieczeństwa aktywnego i systemów kontroli toru jazdy, nie wiadomo jak i przez ile rąk robiony ten "tuning"- może to skończyć się tragicznie , oby tylko dla auta...
Witam Poszukaj na TDI-TUNING Masters tam jest dużo informacji na interesujący Cie temat. Ale Forum jest nieczynne do poniedziałku Pozdrawiam
Tak, pompowtryski z końcówką AL były montowane w 150 konnym ARL, ale też w motorach 130km, później montowano w nich mniej wydajne bodajże BA. AL to dobra baza do chip-tuningu. Żywotność producent określił na 500 000km, w przypadku problemów te pompowtryski można regenerować.
Koledzy kupcie sobie silniki o takiej mocy o jakiej marzyliście. Ja kupiłem i nawet nie myślę o tuningu i dodawaniu kucy. Wsio mam w benzynie i LPG i lewy pas należy do mnie. Jak preferujecie TDI i Grupe VW to ze starszych modeli dużo ma silnik 2,5ccm jest on dosyć dynamiczny, a nie 1,9 i wyciskać 7 poty. Pozatym koszt jest tu wyznacznikiem jakości.
Temat stary, ale jeśli ktoś chce zacząć z EDC-15 to polecam programik VAG-EDCSuite. Zakładka tuning i wszystko na tacy. Tylko zrozumieć jak która mapa wpływa. Drobne zmiany, logi i można dużo się nauczyć. :D
to wsady do VW orginały i tuning a tak przy okazji czy ktoś ma schemat programatora eprom EASYPROMMER ? mam o wiele więcej wsadów wykaz jest na stronie: http://republika.pl/chip_tuning/ mogę podesłać zainteresowanym
Trafiłem na takie objawy w VW 130 ps - po tygodniu grzebania wgrałem oryginalnego moda ecu. - pomogło Okazało się że ktoś próbował "chip tuning" zrobić tyko że nie wiedział jak sie za to zabrać.
Po zbadaniu ciśnienia w cylindrach okazało się że tłoki i pierścienie są ok. Mechanik posiada taki sam samochód i silnik 2.0 TDI na pompowtryskach o podniesionej mocy do 160KM i stwierdził po przejechaniu moim samochodem że ma lepsze przyspieszenie i jest mocniejszy. Analiza na kompie wskazała że auto ma 420Nm. Czy jest możliwość że w tym samochodzie...
Dodatkowo jesli chcesz sie bawic w taki tuning musisz wiedziec jak obliczyc sumy kontrolne,przy blednym obliczeniu mozesz uszkodzic sterownik. Mówiłem ze moze sie to nie ciekawie zakonczyc.
Bylem u 3 różnych mechaników ( łącznie z serwisem Boscha) sprawdzano wszystko od A do Z.. każdy mówi, że wszystko w normie. Jazdy próbne etc. Dodam tylko, że auto jest po Chip Tuningu, ale zrobione juz jest prawie 50 tyś. więc raczej nie tam szukać przyczyny. Auto jest zrywne wszystko ok. tylko to spalanie.....
a nie lepiej zainwestowac w swapa na 1.9 T DI 130 KM od paska od MKIV ?? osobiscie mialem okazje pojezdzic MKIV z tym silnikiem t omusze stwierdzic ze jest ostry wymiatacz zawsze lepiej jak sie ma 8 tys luznych , tylko obawiam sie ze to by przewyzszylo wartosc samochodu kilkukrotnie . szczerze mowiac to nie mialem do czynienia z ta konstrukcja ale...
Dzięki za szybką odpowiedź , jednak zdecyduje się na ten sam silnik ewentualnie z drobnym tuningiem , orientuje się ktoś czy te 90 km warto tuningować czy lepiej sprzedać autko i kupić mocniejsze jak pisał kolega . Dodam ,że to 2005 r. na pompowtryskach
Silnik 3.2 był w 8p, w 8l S3 miało 1.8T, a zwykle nie miało większego silnika niż 1.8 zi i 1.9 zs. Ja jeżeli mam możliwość w swoim samochodzie zwiększyć moc przez chiptuning to robię to bez wahania, czy to był VW golf MK2 z 1.9 TDI afn czy VW T5 z silnikiem 1.9 TDI i milionem nalotu. I nie narzekam. Jak turbo ma paść to padnie, jak silnik ma wyciągnąć...
(at)bandi21, to co napisałeś jest prawdą ale zupełnie nie wiem co masz do kolegi (at)owik, który również dał prawidłową odpowiedź, dwumasu się nie regeneruje bo nie jest rozbieralne, zamiast ZMS (zweimassenschwungrad) stosuje się zwykłe koła zamachowe - zwłaszcza w silnikach VW i do tego z silników G60 lub VR6 + stare sprzęgło aby mogło ono przenosić...
Zeby z wiekszyc moc do tej co piszesz to wiele trzeba przerobek dokonac a sam praktycznie zadnej nie wykonasz bo jak sie pytasz co trzeba zrobic to znaczy ze nie masz zielonego pojecia. Zlec to firmie ktora sie tym zajmuje tylko ze uwazam ze szkoda pieniedzy.Ten maluch swoje lata juz ma i lepiej to co wlozysz w tuning silnika, skrzyni i hamulcow bo...
Podaj więcej szczegółów na temat auta modzonego. Model, rok , skrzynia, sterownik EDC?, soft nr sw, czym czytane. Zaczniemy wszystko od początku, tak żeby wszyscy mogli się uczyć. Dodano po 6 Wszystkie materiały, które zostaną udostępnione do nauki ( programy i poradniki ) należy wg prawa usunąć w ciągu 24 godzin i bezwzględny zakaz rozpowszechniania....
To się nazywa efekt placebo. Miałem jakiś czas temu klienta z vw bora 1.9 tdi 2001r na edc15 jakiś gość mu wmówił że zrobił program, klient zapłacił 500 bez hamowni ale coś mu po jakimś czasie nie dawało spokoju i się okazało że mapa org.
www.tdi-tuning.pl
Jeśli masz PD masz 16 jeśli CR masz 17, jaki sens wywalać dpf? Tuning? Padła turbina? silnik? poszedł olej w wydech? Wczoraj robiłem procedurę dopalania w B6 2006 rok, przed miał 46% zapełnienia po dopalaniu 2%. 1.9 tdi 105KM bluemotion. W vw dpf nie są zbyt problematyczne. Jeśli podrzucisz mi wsad, jestem w stanie Ci to zrobić, za odpowiednią opłatą....
Tak się tylko zastanawiam czy aby dla 1.3 68 KM to nie jest i tak dużo i czy nowe mapy dużo dadzą... Felicia ma mocno wysilony silniczek i raczej wątpię by taki tuning wiele pomógł, szczególnie biorąc pod uwagę, że w większych jednostach niewiele to daje. Chyba że jednostka większa jest zblokowana do niższych nastawów z uwagi na cenę - szczególnie TDI...
1.9 TDI to mało nam mówi (modeli tych silników było od groma) ale pewnie masz silnik o oznaczeniu AHF 110 KM na pompie wtryskowej - ciężko pali na ciepłym - tak jak kolega wyżej napisał - korekcję map dawki wtryskowej trzeba zrobić - koszt około 400 zł u tunera (ingerencja w mapy sterownika) co do szarpania silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowania -...
Do serwisu nie masz po co jechać, bo chłopaki będą po kolei wymieniać części i tak nie będą kumali o co chodzi. Można wymienić pompę, rozrusznik itp. i wtedy problem zniknie ale na jak długo?? A korekcję oprogramowania zrobi Ci każdy dobry tuner (nie mylić z osobami które sprzedają tzw. "gotowce" - gotowe programy do pod dany nr sterownika). Po takim...
Launch do vw?O nie,vcds albo vas.Wtedy można to jakoś normalnie diagnozować. Dodano po 13 Ej,mi tu pokazuje błąd 17673 ale drugiego.Weź podłącz coś do vw i zdiagnozuj to normalnie masz tu jeszcze link. http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php...
Dokładnie hamownia to podstawa żeby wszystko sprawdzić. Jestem z okolic Częstochowy W Jaśle masz Gregora10, zrobi to idealnie, takie silniki to pewnie modyfikował nagminnie z 10 lat temu: http://gregor10.pl/vw-touran-lift-1-9tdi... To jest jeden z największych graczy na rynku. No ale to jest gdzieś 250 km od Częstochowy, ewentualnie...
Czy wie ktoś może czy da się stwierdzić nie rozbierając sterownika czy auto jest po chip tuningu?Nie chodzi mi o samo porównanie przyspieszenia tylko o stwierdzenie czy jest zmieniony program czy nie ma.Posiadam interfejs OBD i laptopa i jakieś tam oprogramowanie typu vw tool i VAG.Czy można jakoś to stwierdzić?Z góry dzięki za pomoc.Pozdrawiam.
Regulacja spoczynkowa powinna być w grupie 13 tylko nie wiem czy o to ci chodzi. Dodano po 3 http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php... popatrz i tutaj.
Witam, a spotkał się ktoś z przypadkiem w sharanie tdi z pozoru podobnym. Otóż sterownik na zimnym silniku nie włącza świec żarowych (obwód dobry bo podczas testu VAG napięcie na listwie jest), ale co dziwniejsze po zdjęciu kostki z czujnika temp. na VAG-u temp. silnika pokazuje +20 stopni :D . Na pierwszy rzut oka nie widać jakichś "pseudo box temperaturo...
prawdopodobnie pada ci nastawnik dawki tu masz link jak i co http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php...
Suprer by było jeśli ktoś co kolwiek by zdradził o tych boxach. słuchaj zdaje sobie sprawe, ze taki box na allegro to nie to samo co w firmie VTech. Na cenę tuningu w pożądnej firmie składa się też jakaś gwarancja. Napewno kazdy posiadacz samochodu o wartości powyżej 50 tyś nie zaryzykuje oszczędzanie na boxie 600 zł skoro mozę zniszczyć coą warte dużo...
Krasnoludki cichaczem w nocy podmieniły? Jeśli nic nie było grzebane, to ten dziwny parametr prędkości czujnika g28 to bug oprogramowania - zwraca nieprawidłową wartość. Gdyby faktycznie przekazywał do EDC taką wartość, to albo by nie palił wogóle, albo kopcił jak smok, albo zwyczajnie wywalał błąd - bo jak by synchronizację CKP->CMP łapał? Jak dla...
To jest normalne spalanie przy tej predkosci nie masz sie czym martwic a tak jak reszta urzytkownikow pisze,ze Touran w miescie pali sporo jak tak osceluje,ze okolo 8 litrow (pelen zbiornik 65litrow) w cyklu mieszanym przejade 800 km.On jest ciezki musi go cos pociagnac do przodu aerodynamika tez nie jest zadawalajaca.wiec wszytsko jest ok. Moim skoromnym...
Witam, moja poczciwa Honda Concerto straciła uszczelkę pod głowicą, w związku z tym chciałbym zakupić coś nowszego, nie japońskiego i w miarę bez awaryjnego. Moje typy to: Golf 4 TDI najlepiej 130 lub 110 KM Passat B5 lub B5FL silnik jak wyżej. Octavia - ale tutaj nie mam żadnego pojęcia o silnikach (domyślam się, że są ze stajni VW) Lub jakiś Wasz...
Poszukaj pod hasłem zeszyty szkoleniowe. np. pierwsza pozycja z google dla wyszukiwania "zeszyty szkoleniowe audi" [url=http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopi... Niestety już nie produkują takich prostych silników że, dzięki kluczom 10,13,17 mogłeś wszystko w samochodzie naprawić :/
Witam, isuzu to za mały silnik do vectry, widzę że tylko wysokoprężne wchodzą w grę, ale ople tej generacji ogólnie dobrze sprawują się pod gazem i oczywiście dynamika lepsza, a ekonomia podobna. Audi/golfa z TDI z tego roku trudno będzie kupić w dobrym stanie, większość tego typu samochodów "spod igły, przebieg 150tys." ma nakręcone grubo ponad 400...
Samym softem to kilka koni dodasz. TDi to co innego :) Nie możesz porównywać tych silników. No więc: - żeby był większa moc musisz spalić więcej paliwa - mieszanka musi mieć stały skład - w wolnossącym silniku nie wymyslisz więcej powietrza niż sam zassie - w silniku z turbo ustawiasz m.in. większe doładowanie - większe doładowanie, więcej paliwa, wieksza...
Kolego zdecydowanie polecam Golfa IV, miałem już kilka tych aut. Jeśli chcesz auto bezawaryjne to wybierz 1.9 TDI 90km, spalanie na poziomie 5-6l ON. Zalety: - silnik 8v na zwykłej pompie rotacyjnej (nie musisz dbać o jakość paliwa) + turbina bez zmiennej geometrii - silnik 1.9 TDI 90km jest dosyć podatny na tuning - bez problemu wyciśniesz z niego...
TDS to silnik niezły ale już mocno podstarzały. Nie ma mowy o chip tuningu a i spalanie 8Ltrasa 13Lmiasto to karygodne jak na obecne diesle. Chociaż komfort jest nie klekocze nic (lepiej niż nowiuśkie TDi) dlatego bo silnik na 6garach. A jeśli chodzi o e34 w wer. 2.0benz to podobno strasznie słabe głowice, wogóle nie odporne na nasz klimat. znajomy...
Ludzie czytam ten wątek i włos mi się na głowie jeży!! piszą tu dzieci i nastolatkowie, którzy o silnikach wiedzą tyle, że potrzeba paliwa aby jeździł..... Od kilku miesięcy siedzę w dokumentacji tech. VW i na kilku zagranicznych forach o chip- tuningu.... i narazie mam świadomosć tego, jak można spieprz..... program i wiele takich speir.... programów...
Chyba się nie zrozumieliśmy. Ja wiem jak dokonać pomiar. Po pierwsze nie mogę porównywać wartości ciśnienia oczekiwanego z aktualnym, bo w samochodzie jest zmieniony sterownik silnika. Z tego, co pamiętam to przed chiptuningiem wykres turbiny był w miarę płaski i ciśnienie było na poziomie 2000 mbar. Po tuningu było też płaskie, lecz znacznie wyższe...
schematy do tego motoru to trudna sprawa ; polecam książke od megana, tam jest opis 2.0 16v (prawie taki sam motor poza skokiem tłoka) ad1 ten "pizdryk" to czujnik położenia przepustnicy a nie podgrzewacz ad2 zobacz w książce j.w. ad3 turbo w f7p trudne ale jak najbardziej możliwe (będzie boleć kieszeń) - turbina np garett T25 - intercooler np od renault...
Witam Mam problem z vw lt 35 2.5 tdi cały czas miga mi po odpaleniu lampka od swiec żarowych . po podłączeniu vaga pokazuje 1 błąd blad 1268 którego nie moge wykasować. Auto zaczęło wiecej palić i dymi na czarno wczesniej tego nie było. Czy czyszczenie nastawnika pomoże czy to może inna przyczyna. Czy nastawnik od LT 35tak samo się czyści jak pompy...
Witam wszystkich. Od razu powiem, że nie znam się zupełnie na silnikach choć jeżdżę samochodami 30 lat. Znam się jednak na technologii materiałowej w innej, podobnej dziedzinie i zwolennikom chipowania moge podpowiedzieć tyle: - Silnik to połączenie trzech rzeczy: rozwiązań konstrukcyjnych, materiałów i technologii wykonania. - Celem pracy zespołu...
Zapytaj na www.tdi-tuning.pl/forum o ile pamietem bedziesz mial sporo zabawy: wiazki, immo, szafa...
jakie morzesz miec zdanie na temat serwisu jak wszystkie problemy ktore maja w polsce to przez takich dlubaczy w licznikach jacy wlasnie w polsce sa a problemy zaczynaja sie od zmian przebiegow .Kodowanie klucza kolego trwa 10 minut w serwisie i koszyuje 40 euro .Oczywiscie mowa o normalnym aucie i liczniku . Dodano po 1 Tak wiec spytaj w polsce wpierw...
A jak widzę nikt nie jest w stanie znaleść jakiegoś plusa na strone filtra.. nioop Ty masz coś z główką? Przecież filtr jest po to żeby zbierał sadze i spalał ją. Dodano po 1 Czy przez to mam rozumieć iż chwalicie sobie swoje właściwości filtra cząstek stałych ? Nie daje on ani mniejszego spalania, ani większych osiągów.. Jak BLS ma niskie osiągi to...
no ale skoro silnik taki sam to dlaczego? jesli roznica jest tylko rozrusznik? Wszystke czujniki sa w tych samych miejscach czy chodzi o reszte sterownika nie zwiazana z silnikem???? Dodano po 1 jak mape pod silnik skoro jest taki sam???? nie rozumiem o co stoi na przeszkodzie ( takie sam wtrryski, glowica tloki itd) Na chlopski rozum moze i taki sam,...
Ja wiem o co mi chodzi, ja sie pytam jaki inny steronik bedzie pasował do mojeg auta. POniewaz ten co mam jest nie jest zpaisywalny a potrzebuje taki ktory mozna odczytać i zrobic zpis a ty kolego sam nie wiesz o co chodzi chyba bo jakbys wiedzial to bys nie pisal do mnie tak ze mam zadzownic do jakiejs firmy. io gdbym chcial wydać za chip tuning 1tys...
fejs VAG-COM wersja 311.2 lub każda inna, nawet demo pozwoli na odczytanie zapisanych przez sterownik silnika błędów a jak już je będziesz miał odczytane to wtedy z pewnością jeden z nich lub kilka zwróci na siebie szczególną uwagę, możesz je tu wpisać to zobaczymy jakie to bo sam jestem ciekawy. Dodano po 2 widzę, że wcześniej miałeś problem z uruchamianiem...
Dla silnika AFN. Podczas jazdy na 3-cim biegu, od szybkości 40km/h przyciskasz gaz do oporu i w momencie osiągnięcia przez silnik obrotów 3000/min odczytujesz dane z VAGa. Odczyt wartości mierzonych- kanał 010 pole wyświetlacza: 1 masa powietrza zasysanego - 850...1050mg/H 2 ciśnienie atmosferyczne - ------------- (brak wartości) 3 ciśnienie doładowania...
A ja zakładam że confect nie wie o czym pisze.Poczytaj http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php... a szczególnie fragment o ustawieniu pompowtryskiwaczy.
No to ja wolę w takim razie TFSI pijące olej, olej możesz dolać a AGU które buja na obrotach po prostu w oczach się rozpada. Zła mieszanka i dobijasz silnik jak na dziadoskim lpg. Ja jestem z Wielkopolski, byłem w 4 serwisach, wydałem 700 zł i zero efektu (m.in świece, odma z wężykami, nowe DV, oraz diagnostykę w serwisach...) Nie długo to kasa będzie...
tuning telewizora tuning diesla tuning forda
druty nawojowe różne ustawic dekoder polsatu tokarka frezarka
bandit power unitra at9115 schemat
Tryb serwisowy w LG TV 43UT81006LA: Jak włączyć? Moment dokręcania głowicy silnika Nissan QR20DE