Obstawiam turbinę
Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego Poziom napięcia w obwodzie jest niższy niż dopuszczalny. Możliwe przyczyny: •Zwarcie w obwodzie czujnika ciśnienia powietrza doładowującego. Usterka mogła powstać wskutek zatkania układu dolotowego. •Usterka w obwodzie czujnika temperatury płynu chłodzącego, czujnika temperatury powietrza doładowującego,...
Witam szanownych kolegów !! Mam tak od zakupu auta a trwa to już rok, jednak ostatnio wziąłem się za problem na poważnie. Samochód na V biegu nie jest w stanie jechać w zakresie prędkości od 70-80 km/h - czuć mocne szarpanie, od 60 - 70 km/h jest ok, silnik muli jak zaduszony ale nic nie szarpie, i powyżej 80 też już jest ok. Nie jestem w stanie bez...
Zawór od gruchy jest dobry ? Jak będzie puszczał większe podciśnienie to będzie przeładowywać turbinę
Na moje to nie byłeś u żadnego mechanika. Co pokazała diagnostyka, ciśnienie podczas ruchu i podczas jazdy, doładowanie? Jeżeli nie byłem u mechanika to dlaczego zawór i czujnik od turbiny miałem wymieniany już 3 razy ? . Cała 3 mechaników u której byłem gdy podłączyła komputer mówiła mi to co napisałem w poście ja się na tym nie znam wiem tylko że...
Miałem podobny problem u mnie od razu stwierdzili że to turbina :/
To "coś" o wymiarach 0,5x0,8m ma generować 7kWh w ciągu godziny??? Dodają do tego skrzynkę z chomikami czy sznurek do rozruchu szarpanego?
sterownik turbiny. Niestety występuje tylko z turbiną. Można regenerować ale nie zawsze działa.
Wiec rozwiązałem problem okazało się ze wtryski w stanie idealnym turbina zregenerowana i dalej szarpał w końcu dałem do normalnego mechanika ;p i okazało się ze zawór przed pompa paliwowa był zapchany po wyczyszczeniu autko już jeździ normalnie ;)
zobacz dokładnie to cięgno przy klapie w turbinie
Witam panowie mam taki problem od kilku dni po nagrzaniu silnika jak jade to jakoś około 2000 obrotow jak zaczyna ladowac turbina zaczyna strasznie szarpać silnikiem jakby chodził na 2 gary sprawdzałem już podciśnienie bledow brak sprawdzałem czy nie łapie lewego powietrza pompowtryski są nowe filtry pozmieniane i nie mam bladego pojecia co to może...
Ta też jest coś w stylu "PAWLAKA". Co do wyważenia masz całkowitą rację, zrobiłem trzy wirniki do testowania w tej turbinie- każdy o innej geometrii i kącie ustawienia łopat, jeden z wirników ma spore "bicie", jak mocniej powiało obroty wzrastały do ok.250/min i zaczynało lekko szarpać turbiną. Ale to wina wyważenia- pozostałe dwa wirniki pracują równo...
Numeru nie pamiętam # czujnik obrotów turbiny, za wysokie obroty.Na tą chwilę turbina wyjęta i oddana do regeneracji.
Padnięta turbina
Turbina turbina, ale co z tym szarpaniem silnikiem ? z tym nie idzie jeździć :(
Szarpanie raczej nie będzie z powodu turbiny. Jak jest zmienna geometria to wtedy właśnie są kierownice w turbinie (czyli to to samo). Wcześniej było tak że byłą klapka w kolektorze wydechowym która regulowała dopływ spalin do turbiny.
Sprawdź stan oleju silnikowego, filtru powietrza i filtru paliwa. A mocy pewnie nie nabiera właściwej, tylko załącza się przy tych obrotach turbina.
Do sp54, sposób podłączenia attiny13 do usbasp znajdziesz na google. http://3.bp.blogspot.com/-q8MLBaqRpbM/UZ... Ja zaprogramowałem ostatnio ATmega328P. Szukałem też dobrego programu i po wielu godzinach znalazłem. Polecam mkAVRCalculator. Do tego potrzebujesz jeszcze działający w tle taki mały programik...
egr, turbina, waz turbiny?
Tylko że silnik musi generować ogromny moment by ruszyć zmiejsca, jest takie nieprzyjemne szarpanie, gdy wchodzi turbina, jedzie się takim czymś jak junakiem , co suw pracy to cię popycha do przodu przy niskich obrotach. Jedziesz tysiącami małych skoków. ...no i po to właśnie jest dwumasa, żeby nie "jechało się tym jak Junakiem".
napisz coś wiecej jaki rok tego voyagera ? czy szarpaniu towarzyszą stuki? czy silnik dymi i czy silnik szarpie tez na postoju gdy utrzymujesz wyższe obroty 2500rpm i na wolnych, bo z tego co piszesz przyczyn moze byc kilka zawór egr, pompa wtryskowa, turbina ,
Temat Rav 4 ogarnięty. Turbina wyjęta łopatki wyczyszczone i teraz auto odżyło. Pozdrawiam
Z powodu turbiny raczej nie będziesz miał efektu szarpania lub wibracji więc turbinę raczej bym wykluczył. Jak robiłeś sprzęgło to nie sprawdzałeś w jakim stanie jest dwumasa? Jak możesz to zrób logi z bloku 13 parametrów (korekta dawki biegu jałowego). Pozdrawiam,
Mówisz, że popychacze a nie wiązać tego hałasu z turbina? To od czego może zależeć te szarpanie? W niedziele zrobię filmiki lepsze jakości i wrzucę na youtube
Może nie TDI,a HDI. I to z turbiną i to.
miałem tak kiedyś tylko że turbo było po regeneracji i to była jego wina każda turbina przeładowuje na ułamek sekundy w mojm przypadku ten ułamek był dłuższy ale błędu nie wywalała tylko szarpala sprawdz ile u ciebie pokazuje doładowanie to znaczy ile czasu chodzi mo o to ze komp pokazuje wymagane ciśnienie powiedzmy 1900mbar a tyrbina ładuje 2100mbar...
Wygląda na wszystko w porządku. Sprawdź przewody od podciśnienia. Gruchę turbo Znajomy też czyścił turbinę i podczas składaniu źle złożył. Skutkiem czego turbina przeładowywała.
Problem rozwiązany, poprzedni właściciel musiał regenerować turbinę ale już jej nie ustawił.
Witam po przerwie. Zmieniłem wiatrak na EN-500W 24V (zakupiłem na dobrze nam znanym portalu aukcyjnym). Niby tez 500W jak ista ale różnice widać gołym okiem i czuć masę w ręku. Wiatrak ma śmigła fi 1,8m sztuk 3, są tez dużo szersze tak u nasady jak i na całej długości. Wiatrak umieściłem na tym samym maszcie co ista w tym samym miejscu (podlaczenie...
Brak szczelności lub zależnie od wyposażenia silnika zawory sterowane podciśnieniem. Pokarz mi kolego w 2.0 hdi 90KM zawór podciśnienia sterowania turbina ? Nie ma, nie było i nie będzie takiego ;)
witam, czy poradziliscie sobie z tym problemem w mercedesie bo ja mam ten sam problem od dłuzszego czasu i rece juz opadaja. prosil bym o odpowiedz.pozdawiam Ja juz sobie poradziłem i okazała się turbina a dokładnie geometria zmienna , wymieniłem turbinę i wszystko smiga.pozdrowienia Dodano po 3 Witam czy ktoś już naprawił swojego mercedesa bo znalazłem...
Może obwiniać turbinę czy sprzęgło?
Szczerze mówiąc wymieniłem na jednej wizycie turbinę na nową i kompletne sprzęgło bo było tragiczne. Po odebraniu samochodu doznał nowych objawów, które nie występowały wcześniej jakiś kickpower potem to nasilało się w bardziej drastyczne szarpania, przyśpieszania i wchodzenia na obroty. Brałem pod uwagę że może turbina, może coś sprzęgło, może coś...
Może nie turbina Ci piszczy a powietrze w nieszczelnym układzie. W którą stronę turbina się rozleciała? Na wydech czy tłoczenie? Wszystko zostało wyczyszczone? Szarpanie to albo układ zasilania sprawdzaj ponownie albo pedał gazu. Tłoki całe? :)
cosik zatkane jak sie kurczy Dodano po 44 Albo turbina kaput Dodano po 4 Albo turbina kaput
Witam, Otóż mam problem z moim oplem jakieś pól roku temu padła turbina, poszła do regeneracji. Ciśnienie oleju sprawdzone, filtr i olej wymienione. Po około 5 tyś km turbina znów padła, kolejna regeneracja oraz regeneracja dwóch wtrysków i dwa nowe. Po sprawdzeniu ciśnienia wymieniona pompa oleju. Znów po około 5-6 tyś km padła turbina, mechanik stwierdził...
Witam serdecznie kolegów posiadam toyote rav 4 2004r 2.0. D4D i taki problem w momencie około 3 tys obrotów zaczyna mi szarpać i pokazuje błąd zaworku regulacji powietrza do turbiny i teraz tak turbina po regeneracji nowy zawór i niestety to samo się dzieje proszę o pomoc w tej sprawie ,niestety nie wiem już co robić.
Jeżeli turbina często przeładowuje to sprawdż sterowanie turbiny, płynność ruchu sztangi.
Witam Renault ergos 446 szarpie skrzynia jak ruszam ze sprzęgła podszarpuje, ale kiedy ruszam z przycisku przy manetce od biegów rusza płynnie. Rewers bez sprzęgła też płynnie w miarę rusza tył i przód. Co to by mogło być z tym szarpaniem sprzęgła? Prosze o pomoc podpowiedz. Pozdrawiam
Witam. A więc problem dotyczy IVECO DAILY 3.0 HPT 2006 rok. Przed wymontowaniem turbiny auto było trochę słabe i słychać było, że turbina aż grzechocze. Więc wymontowaliśmy turbinę i daliśmy do regeneracji. Po powrocie z regeneracji turbina została ponownie zamontowana. Po odpaleniu auta i przejechaniu się auto było bardzo ale to bardzo słabe i powyżej...
Duże spalanie.... no i turbina ładuje do 1bar błąd zaworu n75 szarpanie między 2,5 -a 3 tyś no i co za tym idzie problem z regulacją LPG (wysokie podciśnienie) czytam o zaworze n75 oraz o zaworze DV co może być przyczyną ?w czym szukać problemu? jak dalej diagnozować ....
Panowie, może ktoś pomoże. Crafter 2.0 140 KM, 13r, przebieg 380 tys. Problem z ciśnieniem paliwa na rampie. Sprawdziłem wtryski i wszystkie ok. Na 1. i 2. biegu szarpie, jak nie dam więcej gazu. Przy 2 tys. obrotów jedzie normalnie. Rano, po odpaleniu, nierówna praca silnika, falowanie obrotów, wskazówka obrotów na 1 tysiąc. Regulator na pompie wtryskowej...
Z opisu turbina złom, auto oddać do warsztatu.
posprawdzaj podcisnienia sterowania turbiną, odpowietrzenie zaworu a jeśli bedzie ok towymien czujnik kopiowania turbo
Witam, mam problem z Nissanem Primastar 2.0 o mocy 115 KM. Na zimnym silniku auto chodzi bez zarzutów, ale po rozgrzaniu się jednostki napędowej zaczyna dziwnie szarpać między 2-3 tysiące obrotów. Wymieniłem zawór sterujący turbiną, termostat z czujnikiem, wyczyściłem EGR i podmieniłem przepływomierz, ale problem nadal występuje. Dodam, że po odpięciu...
witam,cos jest z "dawka" powietrza , moze przeplywomierz lub potencjometr lub czujnik przepustnicy, /jezeli jest turbina to moze byc ona/,pozdrawiam Zdzislaw
przewody tak jak sprawdziłem organoleptycznie to powinny być szczelne, ale nie pasuje mi właśnie te szarpanie, bo to raczej jakby była nieszczelność to byłby brak mocy i tyle, notlauf. chyba najrozsądniej teraz byłoby sprawdzić pompowtryski, chociaż tak przy pierwszym sprawdzeniu korekcja była bliska 0, więc stąd wniosek, że są OK, chyba, że trzeba...
+15% ... 1.5bara zniszczy twoją turbinę - całe szczęście limiter nie ruszony - nie pozwoli na takie ciśnienie doładowania ... auto bedzie łapało notlaufy / szarpało podczas przyspieszania
mam problem auto szarpie po 2 tys obrotów i w ogole nie ma mocy turbina gwiżdże poza tym nie dogrzewa się od początku jak go mam do 90stopni tylko jest przed kreska
jaka turbina się włacza? silnik ma pracować w zakresie od wolnych do max obrotów płynnie bez szarpania. wg. mnie masz jakieś luzy. może mocowanie silnika?
Odwiedziłem dzisiaj serwis pomp. Wstawiono sterownik (nastawnik) z innej pompy i było dalej to samo. Prawdopodobnie jest coś z elektroniką. Podejrzenie padło na czujnik położenia pedału gazu. Lecz jak może być uszkodzony jeżeli płynnie reaguje bez obciążenia?? Drugie podejrzenie to uszkodzenie przewodów paliwowych. W baku nie ma pompy wiec nie wymusza...
Po kiego grzyba mechanicy wyciągali i rozbierali tą turbinę, skoro kierownica chodzi idealnie? Tam raczej nie naprawisz. Myślę, że zamienionych wężyków też nie rozpoznają.
Klapek to one nie mają, wymień chłodnice pow i sprawdż jakie maciśnienie doładowania w całym zakresie obrotów, a kierownica turbiny działa?. jak ma dziure niewielka to szarpnie sobie puki turbina niedoładuje właśnie od dołu do średnich obrotów.
Tak chciałem T4 i te 200 KM ze jeszcze go nie sprzedam, zrobię i zostawię, ale potrzebuje konsultacji. POchwal się jaki masz reduktor i wtryski. Tu potrzeba potwora wiem z autopsji. Po drugie jak dmucha turbina i czy nie ma nieszczelności.
Witam. seat toledo 1.9TDI 110koni 2001r.na niskich obrotach na 2 i 3 biegu przy delikatnym dodawaniu gazu silnik szarpie.jak przejade sie 140km/h zaczynam znowu ruszac to szarpanie niema.wyłacze silnik zalacze na nowo i szarpanie znowu jest.co moze byc przyczyna napewno nie jest to nastawnik bo mialem podmieniany przepływomierz tez nie turbina chodzi...
o turbina nie upuszcza cisnienia To popatrz czy sztanga chodzi.
Byłem dziś na stacji diagnostycznej gdzie diagnosta stwierdził że szarpanie występuje na 90% od przegubu a brak mocy bardziej by stawiał na na turbinę bo mówi że bardzo słabo ciągnie do 2.5 tys obrotów mówi że raczej bawił by się sztanga turbiny co o tym myślicie?
Witam wszystkich i proszę o pomoc posiadam Forda Mondeo mk4 2.0tdci 140km zetec z 2008r problem polega na tym że kiedy silnik się rozgrzeje do swojej temperatury zaświeci się żółty wykrzyknik,informacja na komputerze USTERKA SILNIK i świeci się ESP silnik robi się mułowaty turbo przestaje procować podłączyłem samochód pod komputer wyświetlił się błąd...
Witam, mam problem z Renault Master 2.5 dCi z 2007 roku. Podczas przyspieszania, gdy obroty przekraczają 2.5 tysiąca, samochód zaczyna otrzymywać gwałtowny zastrzyk mocy i zaczyna intensywnie dymić z wydechu. Podczas ciągłej jazdy można odczuć, że samochód szarpie się i nie jedzie równo. Jest jeden błąd dotyczący czujnika temperatury powietrza w dolocie...
Witam, mam problem z Renault Master 2.5 dCi z 2007 roku. Podczas przyspieszania, gdy obroty przekraczają 2.5 tysiąca, samochód zaczyna otrzymywać gwałtowny zastrzyk mocy i zaczyna intensywnie dymić z wydechu. Podczas ciągłej jazdy można odczuć, że samochód szarpie się i nie jedzie równo. Jest jeden błąd dotyczący czujnika temperatury powietrza w dolocie...
Problem rozwikłany turbina wymieniona na inna poprzednia była po regeneracji i była źle złożona wszystkim bardzo dziękuje.
W moim Espace 2,0T poprawiłem wtyczki do cewek - problem przy niskiej temperaturze na razie się nie powtórzył. Jedyne co zostało to drganie przy mocniejszym przyspieszaniu - zwłaszcza 5 i 6 bieg powyżej 100km/h ale to chyba wina półosi/przegubu - tak twierdzi mechanik i parę postów na forach. Elmer89 - może u ciebie jest problem z przepustnicą lub turbiną?...
Możesz wyjaśnić w jaki sposób przerobiłem sterowanie elektryczne turbiny na podciśnieniowe? To nie będzie działać. Żadne regulacje nic tutaj nie dadzą. By to działało poprawnie go trzeba by założyć sterownik silnika który był do turbiny stosowanej podciśnieniem. Elektrozawór sterujący podciśnieniem dla gruszki turbiny jest regulowany sygnałem PWM, jego...
Witam mam problem z turbosprężarką, silnik na biegu jałowym pracuje ok, a podczas ruszaniu (przyspieszania) przy dodawaniu gazu jest uczucie szarpania i silnik nie może wejść w obroty tak jakby zacinała się turbina, notabene turbosprężarka była regenerowana i przez okres 7 dni dobrze pracowała. Proszę o poradę.
Jeden twierdził, że prześwietlił wiązkę pod spodem, ale co konkretnie miał na myśli nie wiem, większość zaabsorbowana była turbiną, wtryskami, ogólnie układem paliwowym, sprawdzono też pompę niskiego ciśnienia w baku. Trwa to już bardzo długo i nic się nie zmienia.
Ford Mondeo mk 4 2007 rok 1.8 tdci.rano jak jest jeszcze chłodno to fajnie silnik chodzi.ale jak już się zrobi ciepłej i przy odpalaniu pojawia się falowanie silnika i chmury dymu , a jak się przekazuje go chwilę to mu przechodzi. No i podczas jazdy szarpanie przy załączaniu turbiny.
Walczyłem z takim autkiem nie tak dawno, okazało się, że pomogło ustawienie cięgna od turbiny. Źle ustawione od razu po odpaleniu przymykało turbinę przez co i brak mocy był. Jakąś diagnostykę robiłeś? bez Starka niema co do tego auta podchodzić...
Zainteresowanym chciałbym dopisać tylko jaki był finał tej usterki.Otórz objawy lekkiego szarpania przy swobodnej jeżdzie spowodowane były uszkodzonym konwerterem(zużyte tarcze),sprzęgło się ślizgało a przy gwałtownym dodaniu gazu turbina się załączała i wszystko było ok.Wymiana konwertera na regerowany załatwiła sprawę.Kosz sprzęgła 500zł+olej,filtr....
cze! pianie z tym obrotomieżem,,, umnie w takiej samej skodzie szypkościomież tak chodzi jak chce!!! od 120 wskzzówka czasem sie machnie do 170km/h.jak kolów wiozłem 150km/h i w ułamek sekundy do 170 sie machneła to powiedzieli że turbina sie włączyła hehe,a obrotomież wogóle niedziała, jak to naprawić?
Pękł pasek wieloklinowy-dostał się pod pasek rozrządu-złamało wałek rozrządu i dzwignie. Wymieniłem pasek rozrządu,balansowy,pasek pompy.rozrząd,głowicę. Odpala i chodzi w miarę równo.Po jakimś czasie zaczyna szarpać silnikiem i mocno dymi.Na obroty wchodzi.W czasie jazdy brak jest mocy,ale jak chwyci,to wszystko wydaje się dobrze,jest moc i przyspieszenie,szybko...
Ostatnio piastowałem turbo i wymieniłem dwumas ze sprzęgłem, kiedy zacząłem wymieniać olej zobaczyłem że turbo jest całe czarne i w oleju. Samochód kiedy chodzi po odkręcaniu korka od wlewu oleju bardzo mocno podskakuje, ulatnia się taki biało lub niebieski dymek i tryska odrobina oleju. Raz na jakiś czas znajduję pod korkiem też lekką maź którą wycieram,...
Masakra... czujnik położenia walu szwankował, po wymianie na nowy pomogło na chwile. Rozrząd przestawiony był o 2 zęby, turbina zapieczone łopatki nie do końca się otwierały, przepustnica wymieniona. I autko odżyło.:)...
Wgraj ori i dopiero naprawiaj, bo podejrzewam źle obrobiony soft.
Dziś rano-8 i auto bardzo ciężko pali... Musiał przekręcić chyba z 8 razy. Czy na to może mieć wpływ ten wymieniony rozrząd? Zle ustawiony zapłon albo coś? Dziś powalcze z ta turbiną. Nie wiem czy to coś pomoże ale spalanie wacha się w granicach 9-10l...
Problem jest następujący: Brak mocy jakbym turbiny nie miał dosłownie, turbinę słychać tak jak zawsze, w aucie zmieniałem pompę paliwa i filtr paliwa bo auto szarpało. Teraz jest ten problem wyeliminowany ale po odbiorze auta nie mam właśnie tej mocy, mechanik mówi że nic nie ruszał oprócz tego. Jak to jest że z rozwalona pompą miałem szatańska moc...
Szarpie nie zawsze, ostatnio rzadziej, akurat podczas logów nie było słychać tego metalicznego dźwięku ani szarpania. edit: zrobiłem log 003 z tym odpiętym wężykiem ciśnienia od egr. https://log.tunezilla.com/chart/452714#H...
Witam. Mam Audi A3 z 2008 roku, silnik 1.9 TDI BXE. Auto świadomie kupione z usterką polegającą na bardzo mocnym szarpaniu w zakresie 2500-3000obr/min i średnim obciążeniu. Szarpie tak mocno, że w zasadzie ciężko tym autem wogule jeździć. Wstępna diagnostyka wykazała przerosty ciśnienia turbo połączone z odcinaniem wtryskiwaczy. Sterownik nie przechodził...
Pacjent Renault Master 2.5 dCi 2004 r. Wersja silnikowa bez EGR-a, bez przepływomierza. Silnik odpala prawidłowo na wolnych obrotach, chodzi rewelacyjnie, po dodaniu gazu na zimnym zaczyna szarpać silnikiem i kopcić szaro-niebieskim dymem. Po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach można nim jechać do Afryki i z powrotem, ale nie przekraczając 2200 obrotów,...
Witam proszę o pomoc bo już nie mam sił do mojego paska. Jeździł normalnie co prawda nie miał mocy tyle co powinien. Po regeneracji turbiny było lepiej czuć było to za łączenie turbiny jednak po około miesiącu już nie było tego czuć (turbina bije) zauważyłem również że wolniej schodzi z obrotów. Jednak kolejny problem się pojawił zauważyłem że od czasu...
Powinno sie podłączyć pod komp.i sprawdzić czy nie jakis błędów. Może jest uszkodzony zawór sterujący turbiną skoro podobno się żle zachowuje, może to być też uszkodzenie regulatora w pompie paliwa, należy też sprawdzić czujnik przepływu powietrza.
witam proszę o pomoc bo już nie wiem co robić, zacznę od początku, w autku zaświecił się błąd antipollution fault jakieś dwa lata temu, trafiło do autoryzowanego serwisu peugeota gdzie mechanicy pomajstrowali, zmienili turbo, instalacje i wiele innych rzeczy łącznie z uzupełnieniem i czyszczeniem FAP. Do auta zostało dołożone około 10 tys zł. przez...
Mogła być taka sytuacja że ktoś wstawił jednomase !!! Jeżeli była by jednomasa to czy właśnie tak by szarpało przy zapalaniu ze względu że jest właśnie jednomasa i nie tłumi drgań - pod pedałem są wyczówalne takie delikatne wibracje naprawdę delikatne . Jest jakaś opcja żeby sprawdzić czy tam jest jednomasa czy tylko jedyne rozwiązanie to rozkręcenie....
okej. Zrobię jutro logi prawidłowo. Wyskoczyły mi również błędy w silniku takie jak: 19559Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 19557Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem podczas jazdy czuje tak jakby coś przerywało, szarpało. Stało się to po tankowaniu paliwa.
Witam chodzi o audi takie jak w opisie, samochód ma włożony gaz jakieś dwa lata temu i niedawno zaczęły występować takie objawy: pali bez problemu ale na niskich obrotach samochodem szarpie, nierówno pracuję, nawet można usłyszeć jakby metal o metal coś waliło ale bardzo słabo no i niesamowicie jest ciepły silnik, nigdy tak ciepły nie był a temperatura...
Witam serdecznie, To mój pierwszy Audi i moje pierwsze logi dynamiczne. Objawy są takie, że auto w losowym momencie traci moc albo całkowicie albo zaczyna przerywać (szarpie próbując załączyć i wyłączyć turbinę w bardzo krótkim okresie czasu). Usterka zdarza się niezależnie od temperatury i pogody, na zimnym i na gorącym silniku, zaworek N75 rozebrany...
Mam to samo ale w audi A3 8p 2.0tdi i delikatnie przy przyspieszaniu jak by dławił się na dwie sekundy dodam że padła mi turbina i była wymieniana Dodano po 15 A dokładnie ci było przyczyną u ciebie ? Nieszczelny układ doładowania czy nieszczelny układ wydechowy ?
Witam po dłuższej nieobecności. Potencjometr gazu mam nowy, oryginał Renault z tym samym numerem. Szarpanie i stuki nie ustały. Podejrzewam wtryski lub ewentualnie jakąś nieszczelność ukł. doprowadzającego powietrze. Rura za turbiną jest od oleju w dwóch miejscach: wokół czujnika temperatury powietrza i zaworu odmy. Dodano po 2 Przewody od potencjometru...
Rozwiązanie problemu! Skrzynia jest O.K....!!!! 1. Zakup i wymiana dwóch nowych poduszek pod silnikiem! 2. Zakup dwóch nowych poduszek przednich tylnego wózka. 3. Wymiana czujnika temperatury spalin przed turbiną! (uszkodzony czujnik powoduje to, ze auto wchodzi w stan wypalania dpf. Auto na podwyższonych obrotach podaje wadliwe informacje do skrzyni...
Witam. Mam pewien problem z Volvo V50 2.0d 100kW, a mianowicie taki, że wygląda tak, że turbina się załącza. A według komputera wszystko jest ok. Miałem wymieniony EGR, czujnik wału rozrządu, czujnik od przepływomierza, czujnik doładowania, DPF wycięty, oprogramowanie wgrane, wtryski po 3 regeneracji zostały wymienione na inne, wyczyszczony kolektor....
Witam posiadam monde mk3 2.0 tdci 2004 r 115 km.Problem mój jest taki że po uruchomieniu auta rano ,przy temp -20 czy +20 auto odpala z dotyku lecz po około 5 sekundach autem zaczyna lekko szarpać tak jakby, jedna świeca przerywała w silniku benzynowym. Po kilku sekundach lub po przejechaniu 2 -5 km jak auto złapie trochę temperatury wszystko wraca...
Jak jest nieszczelnie i łapie lewe powietrze to będziesz miał cały czas , a szarpanie właśnie wtedy jest gdy jedziesz na niskich obrotach i mało gazu . Sprawdzę to, muszę po odpaleniu (w piątek auto będzie po 2 dniach stania więc idealnie) zerknąć na przewody paliwowe czy nie ma w nich potwietrza. Ja bym na twoim miejscu odłączył wtyczkę od EGR i zaślepił...
Witam, jak na razie usterka jest dalej. Jak do tej pory , sprawdziłem turbinę - jest ok, demontowany był cały kolektor ssący i czyszczony. Nic to nie dało, wymieniłem EGR na nowy i nic, Wymieniłem 4 wtryski na nowe i też bez zmian. A usterka , czyli szarpanie pomiędzy 1500 a 2000 obrotów na biegu 3 i 4 jest dalej. I nie jest to wypalanie filtra , bo...
Witam wszystkich mam problem z moim a4 mianowicie auto na każdym biegu tylko jak sie przyspiesza energicznie to dusi się szarpie jak delikatnie to tego nie ma a i najważniejsze że nie zawsze tak jest ale na tyle często żeby się wkurzyć proszę o pomoc co robić turbina po czyszczeniu sprawdzałem pompe ładnie wszystko pracuję a na kompie nie ma żadnych...
Witam Potrzebuje rady w sprawie szarpania w Audi a4 b6 1,9tdi 101ps 74kw. Byłem u mechaników i niestety kasa w błoto .Problem polega na szarpaniu samochodem powyżej 2000 obrotów,problem czasami znika jak by nigdy nic. Dwa razy samochód wpadł mi w tryb awaryjny i szarpało nim jak by padaczki dostał.Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu można było jechać...
testy przelewowe wyszły idealnie, turbina była robiona, przepływomierz podmieniany z innego EGR czyszczony , zaślepiany i żadnych zmian . Jedynie nic z zaworem ciśnienia nie było sprawdzane. Zapewne chodzi o zawór ZRWC ?
Moim zdaniem nie ma co się czepiać turbin czy korbowodów, po pierwsze sprawdź czy sterownik widzi pełne otwarcie pedału gazu, jeśli tak, to problem dotyczy pompy.
Jak w temacie, autko ma spadki mocy, na wyższych obrotach tzn 2500 tys (przy rozpędzaniu lub jeździe pod górkę) bardziej objawia się to 1-2 sekundowymi szarpnięciemi, w czasie takiego szarpnięcia puszcza siwego dyma.Zauważyłem że gdy jadę ze stałą prędkością to te przerwy są regularne (choć nie zawsze) ok. co 6 sekund. Czasami te objawy znikają ale...
przyczyną braku mocy, szarpaniem i kopceniem może być też wąż powietrza między turbiną a układem dolotowym, u mnie dokładnie taka usterka była. 140zł za zamiennik węża, wymieniłem samemu w 3h na mrozie (-8stC):) i hula jak rakieta, bez dymu z tyłu. Dodam iż EGR czyściłem rok temu (mój jest z tą dodatkową kostką) http://obrazki.elektroda.pl/8159031300_1...
Cześć, szukam pomocy... Od jakiegoś czasu podczas jazdy, po przejechaniu maksymalnie 10 km, zaczyna szarpać mi autem powyżej 2 tys. obrotów. Wygląda to jakby odcinało turbo lub któryś wtrysk nie pracował... Mechanicy rozkładają ręce, bo komputer nie pokazuje żadnych błędów. Dodam jeszcze, że auto było już w naprawie, bo ciekło z intercoolera i olej...
Dzień dobry wszystkim. Jako ,że jestem nowym użytkownikiem forum , to proszę o wyrozumiałość , gdybym pytał nie tu gdzie trzeba lub cokolwiek pomieszał . a więc do sedna ... Mam problem Z MB CLK 2004r 270 CDI 170-konny. Sytuacja wygląda następująco : Na biegu jałowym nie falują obroty. Silnik chodzi równo. Odpala od strzała. Auto od samego dołu ma odpowiednią...
wymiana turbina turbina vivaro szarpać multitronic szarpać
płyta gazowa bezpiecznik podłączyć silnik trójfazowy pilot toyota baterie
pralka indesit migać dioda pralka indesit migać dioda
Aktualizacja map w GoClever Navio 540 - krok po kroku Maksymalny opór grzałki w układzie trójkąta