To jest całkiem popularny problem w Astrach, uboga mieszanka paliwa/powietrze, jednak osobiście nie dał bym grzebać w pompie, bo jest to bardzo mało prawdopodobne, bardzo częstym powodem tego błędu jest zasysanie lewego powietrza, brudny/popsuty przepływomierz, częstym problemem jest również pokrywa zaworów, w którym jest zawór/membrana do oddzielania...
Dzięki przejadę się nim i dam znać co dalej. W sumie też bym go robił. Pada Turbo przy 170000 przejechanych?
Ople miały to do siebie że nagrzewnicę można było wyjąć bez demontażu deski. Chyba w Astrze G lub H dokupywało się specjalne "okulary". A w "jotce" jeszcze nie wymieniałem.
Tak faktycznie, czyli cos z zasilaniem pompy paliwa, ECU ewentualnie IMMO. Sorry.
A zawór Evap nie pokazywał by błędu? on jest ciągle otwarty "mechanicznie " ale cewka jest sprawna - błędu nie ma . Bez napięcia powinien być zamknięty łatwo to sprawdzić np dmuchnąć ...
jak raz dziala raz nie to sprawdzaj stacyjke!
To usuń P2598 regulacją sztangi i spróbuj przyuczyć pozycję testerem najlepiej MDI (w tym silniku po wymianie turbo konieczne jest wuczenie pozycji )...
Musiałbyś ręczenie rozwiercać małe dysze do uzyskania prawidłowych korekt ale jest czas otwarcia i zamknięcia , rezystancja cewki oraz prąd podtrzymania. Tylko z tym rozwiercaniem to mały błąd i będzie za ubogo na którym cylindrze i wypali głowice. Niestety korekta jest średnią dla wszystkich cylindrów.
Witam poczytaj ten temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Nie pracuje dobrze skoro check świeci. Jedź do tego kto ten gaz montował i niech sprawdzi co spaprane.
Będę mieć chwilę to poszukam i przejrze schematy, może coś znajdę pomocnego.
Czyli co dalej błędem sypie, możesz sprawdzić http://astra-3.pl/porada-astra-h-sprawdz... . Gdzie wysłałeś sterownik i jakie koszty.
A czy zawalona odma może być przyczyną mulenia i słabej pracy turbo ?
Pewnie turbo.
a co z tym turbo
Hej a co to jest termistor i gdzie on jest w mojej Astrze j 1,4 turbo
Z tych co zostały wymienione to jedynie Astra J 1,4T, ale ma turbo.
Nie musisz wykręcać sprawdz , pobór prądu po sciągnięciu kapturków ze swic i odkręceniu ruru turbo.
Rura dolotowa, dolot powietrza, rura turbo. Różnie mówią.
Pomoże ktoś?
Niestety, chyba tylko Głębocka. Ewentualne reklamacje i tak do nich trafiają. Więc lepiej u nich to robić. Pamiętaj o zakupie nowego oleju i filtra. Muszą go wymienić.
Tak jak udało się to zrobić Dodano po 4 Walczyłem z tematem 3 tygodnie i zrobikem. Nie jest prosty temat nawet ASO nie dało rady i 6 warsztatów specjalistycznych opla rozłożyło ręce. A ja się nie poddałem i zrobiłem. Skąd jesteś?
Podobno to ostatni silnik od GM. Montowany tylko w Astrze K. Wszystkie inne modele, łącznie z nową Astrą, to już francuzy.
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
Dzień dobry udało się rozwiązać problem z odpalaniem również mam taki problem co jakiś czas nie chce odpalić za pierwszym razem kręci rozrusznik a nie odpali dopóki nie przekręcę kluczyka na 0 i 2 raz zapale odpala zawsze błędów brak
Wejdź od dołu jest między turbiną a blokiem silnika. bardzo ciężki dostęp. Od góry niewidoczne.
Zgłoś się do jakiejś formy tuningowej, zobaczysz co i za ile zaproponują. Kręcąc śrubokrętem nic tam nie zdziałasz - nie istnieje możliwość podkręcenia czegokolwiek, wszystkie parametry ustawiane są programowo przez sterownik.
turboo_2607 nie pisz bzdur. Miałem coś takiego przy padniętej przepływce (dawała fałszywe dane do sterownika) ale może też padać pompa bo w tych silnikach to norma ewentualnie coś ze sterowaniem turbo.
Witam, czy poradziłeś sobie z tym problemem? Mam ten sam problem.
No to sobie auto kupiłem , tzn 1,4 turbo 140 ps , sprzedawać ?
Witam. Jakiego potencjometru użyć do oszukiwania czujnika doładowania żeby podnieść ciśnienie turbo z 0.8 na 1 bar.
Za duże ciśnienie doładowania. Podciśnienia Wężyki Geometria (albo westgate) Zawór sterujący (wszyscy nazywają go n75 jak w vw)
OPL Monitor na smartfona OPCOM made in ... ;-)
Mam :)
Rozkręciłem jeszcze raz tego EGR'a i tam jest "membrana" zamykająca dolot, i ona nie jest fizycznie stała w jednym miejscu. Troszkę ale nieznacznie wyrobiła i rusza się na końcu metalowego palca. Czy to może być przyczyną, że nie ma "turbo" ?
Tu masz 1.7 isuzu bo to taki silnik i już współczuję wymiany pompy Vakum zwłaszcza w Corsie tu jest Astra lecz nie łatwiej. https://youtu.be/O5yo5GDkwEo
Czyli hamownie mają. Trzebaby pogmerać w dolocie z zapiętym komputerem i poglądem parametrów bieżących. Do szybkiej oceny tych podzespołów wystarczą logi dynamiczne, ew wysterowanie spod dignoskopu i fizyczna obserwacja reakcji. Zacznij od dokładnego obejrzenia dolotu. Błąd może być też spowodowany problemem ze zmienną geometrią turbiny lub jej sterowaniem.
A co to znaczy turbo 4 m-ce? Nowa turbina jest?
Przy skrzyni. W sumie są chyba takie same.
Czytać ze zrozumieniem. Rozmawiamy teraz o ciśnieniu turbo.
Próbowałem też każdą osobno szybę, też bez efektu :(
Wymienić na nowy / używany
Kupowałem kiedyś w sklepie z częściami do ciężarówek rurę wzmocniona, elastyczna, liczona na metry, wtedy kosztowało mnie 25 PLN.
Dzięki za odpowiedzi. W takim stanie kupiłem
Przecież alternator w DTI jest prawie na wieszchu pod wężem od filtra do turbo.
Jeśli jest oryginalny zestaw audio Opla to jest do wyboru język polski w menu (ustawia się to przez zestaw radia/nawigacji).U Ciebie jest jakiś chińczyk z Androidem to czasami różnie bywa ..
sprawdz czy weze podcisnieniowe sa cale te przy turbo
Są zamienne. Jednak różnica polega na tym, że są elektrozawory z króćcami 5 mm i 6 mm. W pierwszych modelach występowały tylko elektrozawory 5 mm (3 szt). Później były mieszane 5 mm i 6 mm. To cytat z forum Zafiry. I to z tego forum dowiedziałem się ,że nie są zamienne.: "Rużnica jest w upuszczaniu tak zwanemu terkotaniu w ez egr i turbo bo ez od klapek...
Samochód to astra j, po lifcie. Problem jest taki ,że na zimnym silniku jest słyszalny dźwięk jak na filmie : https://www.youtube.com/watch?v=GSty7n6y... https://www.youtube.com/watch?v=BMy1RldC... SILNIK BENZYNOWY 1.4 16V TURBO, A14NET, rozrząd na łańcuchu.
Poszukaj jednostkę sterującą i tam na bank znajdziesz kabel z wtykiem
Jakie ciśnienie daje turbo podczas jazdy?
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Zdejmij pokrywę i popatrz w kolektorze dolotowym.
już wszystko wyjaśnione filtr powietrza był przyczyną nie żadna pompa albo poduszki pozdrawiam.
Czyli zrobiłeś źle. Zakręć przy butli.
Pomoże ktoś pilne błąd tylko u2105
Rozumiem :D
Kasowałem i wraca błąd ale po kilku kilometrach
Hej może podepnę się pod temat i trochę go odświeżę :) Mam następujący problem gdy odpalę samochód (mowa o wersji GTC 2.0 Turbo 200km) i dodam delikatnie gazu słyszę spod maski taki dźwięk jakby pisk z ocieraniem o coś.. Gdy samochód trochę pochodzi i jak ruszę dźwięk znika albo po odpaleniu i ruszeniu na zimnym silniku nawet przy lekkim dodaniu gazu...
A turbo masz sprawne ?
Podświetlenie a działanie panelu to dwie różne rzeczy zacznij od tego czego nie sprawdziłeś.
Do sprawdzenia sztanga turbo czy pracuje poprawnie . Przepływomierz powietrza dla próby można odpiąć i sprawdzić czy dalej zamula . Podpiąć Komputer i sprawdzić parametr ciśnienia turbo.
tak o turbo dieslu 2,5
opel astra (turbo diesel intercooler) X17dtl- typ silnika, rok 1996 hatchback, uwierz mi istnieje
A to nie z okolic pasków? pasek jakiś nie ociera o osłonę?
Witam. Pytanie odnośnie demontażu skrzyni biegów w Astra K 1.4 100km czyli bez turbo i pięć biegów: trzeba demontować sanki, czy jest na tyle miejsca, że da się wyjąć skrzynię bez ich demontażu?
Ten TDS to jest właśnie od Isuzu. Poznać można bardzo łatwo po wyglądzie, ten zwykły Oplowski ma na pokrywie napisane "DIESEL" a Isuzu "TURBO".
Uszkodzona odma.
Dziękuję panowie za porady :) A ten Olej Agip muszę obadać co to za specyfik i czy jest dostępny jako 5w40 ? Bo 5w50 nie bardzo mogę używać ze względu na turbo..
oczywiście . 2.0 8 zaworowy lepiej lata niz 1.8 16v. To na prawdę do 200 zwija się na momencie i wcale nie gorzej niż 1.8 turbo
Chyba masz rację. Bardziej by się tak opłacało mniej się z pewnością sypie honda:) wpadł mi jeszcze silnik opla astry gsi cx20 bodajże i do niego walnąć turbo. Astrze tylko przyciemniam szybki i nowe felgi bo ja nie lubię tuningu optycznego:P mnie rajcuje co jest pod maseczką:) do Asty są taniusie części mało się psuję ( ja mam vectrę b c i wujaszek...
Witam,mam pytanie czy ktos posiada schemat ustawienia rozrządu w oplu astra 1995r. 1.7 turbo diesel oploski.Dziekuje
Witam, niedawno zakupiłem Astre 2.0 turbo. W trakcie jazdy nagle silnik przestał działać. Wymieniłem tranzystor i nadal nie moge jej uruchomić. Paliwo dochodzi do pompy tak jak powinno. Wszystko jest odpowietrzone. Głębia tego opisu jest godna najlepszych pisarzy
chyba jednak turbo - zaciera się albo egzorcyzmy
jak się zatrzymam to wąż poniżej na zdjęciu sie rozłącza i cały płyn ze zbiorniczka wycieka, zapalają się kontroli silnik przegrzany. Jaka jest tego przyczyna? I co potem go zapinasz lejesz płyn i tak w kółko? Dodano po 7 Lewy wąż montowany na opaski sprężyste nie na zapinki. Cała ta teoria się kupy nie trzyma. Albo zamiast opasek są sznurki albo ciśnienie...
Witam posiadam Opla astre 1.4 turbo nie mogę dojść z układem chłodzenia podczas dłuższej jazdy zaczyna się gotować i wyrzuca płyn zbiorniczkiem na postoju jest ok może chodzić cały dzień i nic się nie dzieje może ktoś miał podobny problem z góry dziękuje .
Cześć, bardzo proszę Was o pomoc w wykonaniu gniazdo do zapalniczki w bagażniku samochodu (w celu np. podłączenia lodówki turystycznej podczas podróży). Najlepiej byłoby skorzystać ze skrzynki bezpieczników, które znajdują się po lewej stronie bagażnika, aby nie przeciągać wielu kabli. Niestety nie mam dużej wiedzy w tej kwestii, więc byłbym bardzo...
No to przecież możesz zrobić test regulacji turbo (funkcja kontrola modułu sterującego)
Witam. Potrzebuję znaleźć sygnał (+,-) po odpaleniu silnika. Auto to opel astra 1,4 16V benzyna turbo z 2013r. W szukajce na ten temat nic nie znalazłem. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Ten diesel nie ma "trochę NM" (przeciętny wolnossący silnik benzynowy 1.6 ma więcej) ani "dwumasu" (koła dwumasowego).
Tak ACdelco mam sterownik. Czyli mogę podpiąć masę bezpośrednio do sondy i sprawdzić?
Witam Mam podobny problem. W sterowniku było grzebane. Jak włączę zapłon pojawia się błąd P1602 - układ regulacji spalania stukowego. Odpalam i auto nie ma mocy. Wystarczy skasować błąd na załączonym silniku i wszystko wraca do normy. Po ponownym uruchomieniu znowu to samo. Czujnik wymieniony. Czy to jest wina sterownika??
Nie kupuj francuza co z tego ze tanie części jak trzeba je często wymieniać? Osobiście polecam coś z grupy VW/Audi tylko wystrzegaj sie silnika 1.8 Turbo. Ewentualnie astra g 1.7dti (brat ma pali max 5l ropy na 100)
https://yei.pl/bezpieczniki-astra-j/
Wzrosło spalanie samochodu.Gdzie może być przyczyną.Średnie spalanie w tej chwili wynosi 11,3 a było około 8 litrów
Co może być przyczyną słabego doładowania? Podłączyłem CDIF, nie ma błędów, zaworek zaciąga. Proszę o pomoc. Turbo ma luz, do wymiany.
A może to nie uszczelka, a rozszczelnienie chłodniczki oleju? A ty masz tam turbo?
W Astrze Diesel bez turbo też komputer coś odcina? Możesz coś więcej napisać na ten temat?
Nowa cewka załatwiła sprawę dzięki za zainteresowanie tematem
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi ale winna byla pompa. Pozdrawiam
To jest Opel Astra H GTC 1.6 Turbo rok 2007, Oznaczenie silnika Z16LET. Jokerro problem w tym że teraz mieszkam w DE a tu mechaników dobrych nie ma, ewentualnie SERWIS OPLA ale cen nawet znać nie chcę.
W isuzu są 2 czujniki 1 jednopinowy na wsuwkę na licznik i 2 dwupinowy wychodzą z niego dwa kabelki zakończone okrągłą wtyczką do grzania świec. Są blisko siebie na głowicy pod rurami z turbo do intercolera.
Kolego, miałem ten sam problem w SZ i powodem NIE BYŁ zabity kolektor. Też się początkowo pluła o kod 18 :) http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic77... Kolektor tam się nie zanagaruje, bo to jest system wtrysku centralnego/. No i poza tym od kiedy w SZ jest turbo?
Dwa wydajne reduktory miedź fi8 Stag-300 , do tego listwa wtryskowa matrix [droga ale dobra] i będzie latać, O ILE jest tam hydrauliczna regulacja luzu zaworowego , bo np: Opel zrobił twór w silniku 1.8 140 koników , w postaci płytek regulujących ten luz , i tam nie zaleca się LPG, turbina nie jest problemem , polecam ci tego gościa , przyjeżdżają do...
Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie i przepływ oleju dla smarowania turbosprężarki przy silniku Z17DTH? Dla silnika Z17DTH, który jest 1.7-litrowym silnikiem wysokoprężnym stosowanym w samochodach marki Opel, prawidłowe ciśnienie i przepływ oleju dla smarowania turbosprężarki są następujące: 1. Ciśnienie oleju: Prawidłowe ciśnienie oleju w silniku...
Moze ECU się wysypało?
Komputer trzeba podłączyć i zobaczyć jakie są błędy.
częstą usterką jest przepływomierz ale nie zawsze. Sprawdź szczelność układu podciśnień i poprawność podłączenia wszystkich elementów.na każdym zaworze jest opis vac-do podciśnienia i "out"-do elementu wykonawczego.można na próbę podmienić zawór np.od recyrkulatora na TURBO.
astra 1.7 diesel z turbo. na deklu pisze DIESEL. Isuzu?
Witam, mam problem z brakiem napięcia w gniazdach zapalniczek w Oplu Astra J 1.4 turbo. Napięcia nie ma również na bezpiecznikach gniazd, przekaźnik 12V po zapłonie działa. Instalacja od bezpieczników do gniazd sprawna. Czy ma ktoś z Was schemat na którym będzie obwód zasilania gniazd zapalniczek?
astra turbo astra isuzu turbo podciśnienie turbo astra
inwerter orvaldi iskrownik ustawić budowa magnesu
Jak wymontować silnik odkurzacza Samsung SC56666? Bezpiecznik w Philips BTD7170/12: lokalizacja i wymiana