Poza tym że nie wymienia się samej tarczy to 2 razy tak.
Na początek możesz turbo tzw. hybrydowe założyć, poprawi to elastyczność i spowoduje "szybsze wstawanie turbiny". Ale należy sprawdzić stan wtryskiwaczy chociaż. Który rok tego "Laguna"?
Witam, mam pytanie. Wymieniłem turbo w Renault Laguna 2 z 2002 roku i było wszystko ok. Na następny dzień zaczął świecić silnik i wtedy tak szarpało autem po tym, jak się zaświecił. Nie wiem, od czego może to być. Macie jakieś pomysły? Z góry dzięki. Przypominam, że jeszcze pompa paliwa była wyciągana.
do sprawdzenia cisnienei turbo oraz geometria turbiny i jej sterowanie
witam , mam ten sam problem jak sobie pan z nim poradził co było przyczyna dymienia
Jak kolektor gorący to albo masz rozrząd przewalony albo EGR nie szczelny, innej opcji nie ma, jak nie kopci to znaczy że nie ma paliwa, bo nie mierzy powietrza. Po zdjęciu podciśnienia z turbo spaliny mają łatwiej bo VNT otwarte.
Udało Ci się ogarnąć temat? Ja mam podobny problem, z tym że wcale nie działa mi wentylator. Podaj proszę informację, który to przekaźnik od wentylatora i jak odbywa się jego sterowanie, bo nic nie mogę znaleźć.
No więc okazało się ,że to elektryka a dokładnie przetarty kabel od czujnika doładowania turbo tego na rurze... Po zrobieniu tego kontrolki zgasły, świece po wymianie też działają.
hi https://obrazki.elektroda.pl/8346064300_... https://obrazki.elektroda.pl/5962255200_... tu masz dwa bo nie wiem o co dokładnie ci chodzi - "Potrzebuję schemat elektryczny czujników Turbiny" ? -turbo pressure control solenoid- sterownik,nastawnik,akurator ciśnienia turbo -boost pressure sensor - czujnik ciśnienia...
zdajmij rure ukladu dolotowego miedzy turbo a kolektorem w najnizszym punkcie i sprawdz czy nie bd tam pol litra oleju :D Sprawdz tez czy nie rzuca bardzo olejem z odmy, jak tu i tu bd tylko sladowe ilosci oleju, to albo cieknie z motoru, albo wypija olej na deser przez pierscienie
Sprawdziłem dzisiaj węże odmy. Znajdował się w nich czarny, tłusty nalot, ale węże były drożne. Natomiast sama odma była dosyć mocno zanieczyszczona. Wypłukałem zanieczyszczenia, które głównie znajdowały się w tej bocznej komorze. A co do zużycia oleju to dodam, że samochód nie dymi. Czasem delikatnie przy odpalaniu oraz przy gwałtownym przyspieszeniu...
licząc na to że inny członek społeczności miał taką przypadłość To nie medycyna, tu trzeba troszku pomyśleć, pomierzyć i znaleźć przyczynę. Skoro tak zalewa cylindry po wyłączeniu silnika to musi być spełnionych kilka warunków -wtryski muszą być zasilane -wszystkie wtryski muszą być "wysterowane", tzn ich wyjścia muszą być na dużo niższym potencjale...
zależnie od tego jakie ma byc cisnienie docelowe osiągane przez turbo regulujesz sztange w silniach które sterowane są bezposrednio ciśnieniem w kolektorze dolotowym tutaj zrób tak: weż wężyk włóż do gruszki od sztangi reguluącej poluzuj śruby na sztandze wciągaj powietrze do maxymalnego schowania sie sztangi w praktyce wystarcza od 1,5bara do 2barów...
Dziś podmieniałem zawór sterowania turbo i map sensor. Bez zmian. Turbosprężarka była robiona z rok temu. Dziwne jest to, że jak puszcze gaz i znów wcisnę to auto jedzie. To by chyba wykluczało turbo i dolot?
Z własnych doświadczeń wiem że 90 % warsztatów regenerujących turbiny ma problem z prawidłowym wykonaniem tej usługi ( przynajmniej za pierwszym razem) Jak wyjedziesz na nich z paszczą i postraszysz rzeczoznawca i sądem okazuje się że jednak turbo było źle zrobione i da się zrobić lepiej ( tutaj nie wiem jaką buźkę wstawić - śmiać się czy płakać) ....
Jeśli cewka ma 2 piny to obojętnie.
Czyli stawiacie na turbo? Ale turbo działa i jak mu przyciąga lekko z 4 biegu na 5 to czuć ze ciągnie dobrze
Gdzie znajdę czujnik doładowania turbo z tymi psującymi się kablami. Czyściłem EGR i auto szatan, jednak chciałem sobie sprawdzić. Ew przeczyścić czujnik.
Podmień czujnik na inny.
ten model ma 120 km, tak? - to według ciebie mało? Ja mam lagune 1.6 16V z oryginalnym przebiegiem 102 000 km i jestem bardzo zadowolony. Silnik chodzi pieknie, auto ma wystarczajaca dynamike i jest oszczedne (7,5 - 9 l/100km). Oczywiscie w benzynie tez mozna miec turbo ale montowac je gdy nie było fabrycznie? ?
Witam Wiem, że temat poruszany już wielokrotnie, lecz pozwoliłem sobie go odświeżyć gdyż nie znalazłem tak naprawdę konkretnego rozwiązania tego problemu. Wydaje mi się też, że w moim przypadku zaobserwowałem więcej szczegółów dotyczących wyżej wymienionego problemu. Problem: Przepalanie się bezpiecznika 20A od klimy: https://obrazki.elektroda.pl/8171012800_...
Hejka wracam do tematu. jakby stan się pogorszy. albo noga się przyzwyczai. sprawdziłem znowu dolot rura cała, a tu macy brak poniżej 2000rpm. auto po serwisie na wiosneolej filtry. zauważyłem ze rury do IC na złaczach sa od oleju. mechanik jak miał jazdę próbna powiedział ze turbo późno wstaje. z góry dzieju za podpowiedzi. pozdrawiam
Podepnij clipa i sprawdź
Szmata w wydechu ☺. Odłącz rurę od turbo i najlepiej się przejedź.
Spróbuj zasterować elektrozawór jako podzespół wykonawczy i najlepiej oscyloskopem sprawdzić amplituda 12v 140Hz współczynnik otwarcia będzie stopniowo zmieniał się z 20% do 70% , jeżeli wynik prawidłowy - wymienić elektrozawór .
Kierowniczki mają się otwierać na wolnych obrotach i późbiej jak ciśniesz to powinno obcinać. Może jest problem w tym filterku w zaworze n75 i nie chce odpuszczać gruszka lub robi to zbyt wolno
Tak się popłakałeś że popełniasz błędy ortograficzne :) Tak się zastanawiam którym słowem cię od idiotów wyzwałem A to pod kreską to taki mój przypis który pojawia się zawsze i nie dotyczy twojego postu A z twojego opisu to wygląda, ze silnik umarł I pytam sie czego się rzucasz? Dodano po 39 Nie pisz do mnie na PW bo jesteś robaczek Dostałem taki liścik...
kolego spróbuj podłożyć map sensor na listwie,może przekłamuje.Uszkodzony może być wężyk podciśnieniowy do reduktora.Przydał by się podgląd na mapę PODCZAS JAZDY POD OBCIĄŻENIEM było by łatwiej.
Możliwe przestawienie rozrządu- sprawdź Turbo nie ma luzów?
Sprawdz dolot i odkręc wydech od turbo , gdzies bedzie mokro. I szybko bo jak zassie z dolotu to.......... :)
Rozumiem że masz tylko jedną kartę? mogła się rozkodować. przydał by się ktoś z clip lub DDT2000 aby sprawdzić czy błędów UCH nie ma i jak widzi kartę. Migająca dioda immobilizera świadczy o tym że karta nie jest rozpoznana lub występuje problem z czytnikiem. Czytnik na pewno sprawny? Używki też lubią nie działać prawidłowo....
I jak pomogła wymiana czujnika map sensora?
witam mam nastepujacy problem. Jadąc Laguna i obserwując obrotomierz przyśpiesza mi tylko ok 2 tyś obr tak do 3 i zastanawiam sie czy jest to normalne zachowanie? czy juz Turbo pada? dzieki i pozdrawiam
Skąd wiesz i w jaki sposób padło turbo? Urwało wirnik? Czy egr ciągle otwarty i ciśnienie ucieka.
Witam! mam taki problem iż moja laguna kopci na czarno nawet na wolnych obrotach. Dodam, iż turbo jest po regeneracji, nowe końcówki wtryskiwaczy, nowy egr. Bardzo proszę o pomoc. Z góry dzięki!
To raczej czujnik iglicowy.
Żadnych błędów? A parametry sprawdzone? Przepływka podmieniona? A filtr powietrza sprawdzałeś? Czujnik doładowania inny? A sprawdzałeś jakie jest to ciśnienie? Zawór turbo? A sztanga od turbo rusza się?
Witam Mam problem milalem regenerowana turbine wymieniane panewki i wymieniana glowice w laguneII 2.2 dci. Moj objaw jest taki ze samochod stracil na mocy i turbina ciagnie od 3 tysiecy obrotow. Po sprawdeniu w warsztacie programem Clip samochod nie ma zadnych błedow. I mam jeszcze jedna problem na biegu jalowym silnik sie kreci do 4 tys obrotow. Prosze...
Jakie korekcje na wtryskach, jakie ciśnienie daje turbo
Auto ok, kompresja ok. Wtryski ok. Turbo ok. Więc wszystko jest ok. Po co pisać.
Witam, Zaczął bym od zczytania błędów. Może dadzą dodatkową wskazówkę. MAP sensor jest sprawny ? Kiedy był wymieniany/ czyszczony ? Turbina "świszczała" przed awarią ? Gruszka od turbo sprawdzona ? Czy są ubytki oleju ?
Renault Espace 2007 2.0 Turbo zniszczyła się (obruszała) wiązka kabli do czytnika karty (podobne jest w Laguna 2. Nie znalazłem w żaden sposób, czy można ją wymienić na inną. Nigdzie nie znalazłem takiej wiązki do zakupu, więc zakładam, że wiązka się nie wymienia bez rozprucia całego samochodu. Nie znalazłem też samych wtyczek, gdzie można by je kupić....
Volvo S60 II 2,0T Renault Laguna III Phase 2- 2,0 turbo
Witam Mam problemem w mojej Lagunie 3 , 2.0 turbo 170 KM skrzynia automatyczna. Mianowicie jak silnik jest zimny po odpaleniu, przy zmianie biegu na (D) lub na (R) występują drgania na kierownicy i desce rozdzielczej. Po przejechaniu kilku kilometrów gdy silnik jest rozgrzany np. po zatrzymaniu się na światłach występują drgania i w jednej chwili jak...
Dołączę sie do tematu ponieważ mam identyczny przypadek z moja laguna... Czasami jedzie jak należy, czasami nie, wyglada na to jakby turbo sie nie wlaczalo... Szukam problemu tak samo a może kolega znalazł?
Laguna III turbo 205 KM.
Musisz ustalić dlaczego turbina jest głośna ,są 2 powody;nieszczelności ,rozsypane turbo to na początek.
Laguna z silnikiem 2.0T będzie tylko z oznaczeniem F4RT bo to symbol silnika-F4R-2.0:16V F4RT-2.0 Turbo 16V.
Chhyba działa zbiera sie b dobrze.Wczesniej przy nagłym dawaniu gazu jak zrzucał bieg (automat) potrafiła zakkopcić ,teraz wogóle nie kopci,wyglada nnato że całyy czas jeżdziła z właczonym turbo kanał obejscia był zamkniety ,teraz przy naprawie sterowaniaa gruszki znaczie sie poprawiło Rozumienn ze przy małym obciążeniu i wzgl niskichh obrotachh turbo...
Laguna III sprzed liftu, dobre blachy dobry silnik 2,0 135KM, wersję z turbo trudno będzie za te pieniądze kupić. Nie bałbym się też diesla 2,0DCI. Trwałe i dobrze wyposażone auta z przestarzałą na owe lata stylistyką.
laguna turbo renault laguna turbo laguna sterować turbo
jakie głowice termostatyczne karta podczerwień saeco ekspres młynek
wciagarka podłączenie pilota tylko cytaty
Nissan Qashqai J11 1.6DCI - Blokujący się przycisk na dźwigni zmiany biegów Optymalna antena dla tunera Technics ST-7600