To co, ile ten MAP pokazuje na zapłonie, bo widzę, że masz to gdzieś? A jak turbo przeładowuje, to raczej jest wydajne, a nie do regeneracji. Po co piszecie głupoty? Co robi wtedy ECM z "n75"? Brakuje na tych logach.
Turbo przeładowuje, zapieczona geometria albo coś nie tak ze sterowaniem, notlauf'a złapał bo widać po logach.
Tak lub problem z gruszka lub podciśnieniem
2000 to w miarę max momentu obrotowego, więc cały układ napędowy i zasilania paliwem do sprawdzenia. Półosie, przeguby do sprawdzenia na początek - na nowym turbo może mieć więcej mocy i teraz to wychodzi. Drugi to do sprawdzenia wtryski i parametry na komputerze - może wtryski już nie nadążają albo turbo przeładowuje i upuszcza bokiem. Półosie i przeguby...
Jakie masz awarie? Dawkę paliwa można zwiększyć na 3 mg, przepływka trochę tnie dawkę, turbo przeładowuje nadal. Podmień na próbę N18 z N75, jak nie pomoże to musi być zasyfiona suszarka. Logi się wrzuca tu www.vaglog.rtnet.pl i wkleja później linki.
Przejedź się z tym bezpośrednio podpiętym do gruchy wężykiem podciśnieniowym, turbo powinno przeładowywać i sterownik wchodzić w tryb awaryjny (notlauf)
Witam ponownie. Ponieważ większość z was po pierwszym wpisie stwierdziła pewnie, że jestem typowym leszczem, któremu nie chce się poszukać w internecie odpowiedzi na 100 razy zadawane pytanie rozwinę temat. Szczególnie, że cały dzień spędziłem w garażu. Oto co zostało zrobione. 1. Sprawdziłem manometrem wartość globalną podciśnienia (-600 mbar) dla...
Było sprawdzane, czy gruszka pracuje w pełnym zakresie (np przy pomocy pompki)?
a jak ja zacząłem normalnie jeździć Jeśli ci turbo przeładowuje w mieście, to normalnie nie jeździsz, tylko dajesz w petę i spalanie masz takie, jak sobie zasłużyłeś... Pozytywna dewiacja turbo świadczy ewidentnie o zacierającej się kierownicy i nie unikniesz przynajmniej wyciągania i czyszczenia... Przeładowanie i duże spalanie to dwie różne sprawy...
(at)hehu777 Zgadza się, to o czym piszesz jest możliwe, też miałem kilka takich przypadków, wtedy od ciśnienia referencyjnego, pomniejszonego o ciśnienie które było w sterowniku opiewa ciśnienie doładowania, czyli wg niego ma być jakieś 0,4 bara, co jest nie do zbicia przez ecu na wysokich obrotach, tutaj sprawa wygląda tak, że turbo przeładowuje i...
przede wszystkim należy sprawdzić przewody podciśnieniowe, przypuszczam że turbo się przywiesza i przeładowuje, najłatwiej to sprawdzić robiąc test obciążenia mała prędkość wysoki bieg i pedał w podłodze, jak turbo zostanie odcięte przy tym teście to przeładowuje. Trzeba rozebrać turbo i przeczyścić kierownicę powietrza one się przycierają
Przy opisywanym błędzie nie ma sensu stosować pompki podciśnieniowej ani też sprawdzać wężyków podciśnienia oraz gruchy na ich szczelność, przecież turbo przeładowuje to jaka tu mowa o nieszczelności. W tym przypadku istnieją tylko trzy możliwości : - ponownie zawiesza się zmienna geometria w pozycji max. doładowania, - zacina się sztanga wewnątrz gruchy...
kierownica turbiny zapieczona dlatego przeładowuje, turbo wyciągnąć i wyczyścić kierownice.
Czy możesz napisać po polsku ten post?
Może być i turbo, ale ciśnienie bezwzględne 3000mbar przy 1500 obr w dolocie jest bardzo mocno zastanawiające
Golf 1.9TDI AFN. Rok temu pierwszy raz czyściłem turbinę i po czyszczeniu było ok przez pół roku. Po pół roku znów auto zaliczało utratę mocy i logi pokazywały przeładowanie a w BSach wychodziło że sztanga stoi w miejscu więc drugi raz wyczyściłem. Minęły zaledwie dwa miesiące i historia się powtórzyła. Powiedzcie co teraz z tym zrobić czy może turbo...
Witam Otóż od pewnego czasu w moim audi a4 1.9 TDI 115 km ajm przeładowuje mi turbo nie za każdym razem tak się dzieje nieraz przy 130 mi wrzuci awaryjny a nie raz wcale znajomy gada że to turbo do czyszczenia dodam że wężyki podciśnienia wymieniałem wszystkie.
Witam, mam problem z moim seatem. Wpada mi w tryb awaryjne 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Czyli turbo przeładowuje Turbina jest nowa ma jakieś 3 miesiące Zauważyłem ze nakrętka kontrująca na sztandze jest luźna, czy mogła sie zmienic długość sztangi i dlatego turbo przeladowuje? Nakrętkę dokręciłem na sztandze...
To coś jakby turbo przeładowywało. Skupił bym się na sprawdzeniu podciśnień i zaworów sterujących podciśnieniem.
Odłącz od egr teraz.I sprawdz.
turbo leży w takim razie kolego
Sprawdzałeś wielokrotnie ? To jakim cudem turbo zaczęło przeładowywać dopiero przy podaniu na nie podciśnienia na "krótko" - zadałeś sobie to pytanie ? Zabierz się w końcu solidnie do tego i jak wyeliminujesz nieszczelność to zloguj ponownie 011 dynamicznie a wtedy zobaczymy czy sztanga nie jest zbyt wydłużona. Czy ja co chwilę muszę się powtarzać ?...
Udało się rozwiązać problem? Mam podobny problem, ale z 1.9 JTD (ten sam sterownik). Podciśnienie przed i za zaworem sterującym gruszką turbiny stoi równo -0,85, bez znaczenia czy dodaję gazu, czy też nie, więc gruszka jest cały czas wciągnięta, i tylko po odpięciu wtyczki z zaworka gruszka się rusza. Napięcie mi cały czas na zaworki pokazuje 13,7–13,8...
Ciśnienie doładowania przekroczyło 2 bar i komputer odcina turbinę. Najprawdopodobniej turbo do regeneracji bo "przeładowuje". Czasem pomaga czyszczenie, ale zwykle nie na długo...
Turbo przeładowuje na 100%
Dalsza część obserwacji. Pojeździłem trochę z odpiętym N75 i oprócz braku mocy nic złego się nie dzieje. Podłączyłem dziś wtyczkę od N75 i momentalnie za autem podczas przyśpieszania pojawia się mega czarna chmura dymu, nie chce przyśpieszać i od czasu do czasu terkocze. Natomiast później odłączyłem przewód idący do gruszki turbiny i jak ręką odjął....
W logu statycznym BS grupy 011 zmienna geometria turbosprężarki wcale nie zmienia swojego położenia i zarówno w trybie ON jak i OFF masz ciągle takie samo ciśnienie powietrza. Na tej podstawie stwierdzić można by było, że nie dochodzi podciśnienie do gruchy przy turbo gdyby nie fakt, że przy wyższych obrotach turbo przeładowuje (log 010 dynamiczny)...
Z logu wychodzi że odcina turbo bo przeładowuje. Zdejmij gruszkę z turbo i sprawdź czy ośka klapki się nie przycina. I czy sama gruszka jest szczelna. https://obrazki.elektroda.pl/9722470900_... https://obrazki.elektroda.pl/9722470900_...
Jak dla mnie to kontrolka że turbo przeładowuje. Sprawdź na postoju czy grucha pracuje gdy dodajesz gazu.
Turbo przeładowuje więc stawiam na zapieczone VGT.
Przepływomierz , czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym lub turbo przeładowuje lub nie doładowuje, komp prawde ci powie
a że turbo przeładowuje ma to coś wspólnego?
jeśli rozrząd ok to jeszcze raz do sprawdzenia ustawienie pompy i ogarnięcie błędu 575. 575 to za duże ciśnienie w dolocie. Może turbo przeładowywać.
Logi bardzo chaotycznie zrobione. Tak na pierwszy rzut oka, to turbo przeładowuje. Nie wchodzi Ci w tryb awaryjny czasami?
https://obrazki.elektroda.pl/4996222800_... Przyczyna znaleziona
Zrób log na 5 biegu z gazem w podłodze od 1500 obr do 4000 obr, turbo przeładowuje, albo geometria albo moduł zaworów uszkodzony lub sam n75 jeśli występuje.
Jaki jest w czasie jazdy procent otwarcia zaworu sterującego gruszką , czy po spięciu gruszki na turbo przeładowuje w czasie jazdy .
Wyreguluj turbo. Przeładowuje. Nowe jest źle ustawione.
W pierwszej kolejności pneumatyka do sprawdzenia. Do zaworka idą 3 wężyki: podciśnienie z pompy, gruszka turbiny i odpowietrzenie zaworka. Ten trzeci lubi się zapchać i wtedy turbo przeładowuje okrutnie. W okolicach pokrywy zaworów jest sitko od tego wężyka. Trzeba sprawdzić drożność. Jak masz zgrany wsad z ECU to wrzuć bo trzeba sprawdzić czy ktoś...
Wrzuć logi, grupa 8 i 11. Jeśli turbo przeładowuje to oczywiście będzie brak mocy, ale to nie oznacza jeszcze że turbo jest do wymiany/naprawy. Po wycięciu DPF usunięto go ze sterownika? Masz sprzęt żeby coś samemu zrobić? Bo jak nie to trochę bez sensu, przyjdziesz do mechanika i powiesz że na forum ci doradzili cośtam i on ma tak robić?
Jak znam życie to dup..... zregenerowana turbina, niestety mało ludzi potrafi poprawnie to wykonać.
Zgaduje bo nie zrobiłeś żadnych live data, ze turbo przeładowuje. Albo przycina się geometria, albo błąd w sofcie.
W Twoim przypadku należy maksymalnie wydłużyć sztangę. Następnie jazda z testerem i trzeba sprawdzać czy doładowanie jest takie jakie powinno być. Teraz turbo przeładowuje i ECM nie znajduje tego punktu pracy na mapie.
Jak zdejmę wężyk z WG od turbo przeładowuje tak moc jest ale zanim przeładuje czyli kilka sekund
Gdybym wiedział to bym nie pytał. Nie jestem mechanikiem. Jeżeli turbo przeładowuje tzn że łopatki są w złej pozycji, następnie "coś" powoduje że zmieniają one ponownie pozycję, tym razem na mniejszy ciąg. Czyli coś tam się rusza... ?
Ale czemu nawet po zatkaniu egr cofa powietrze w filtr? Bo turbo przeładowuje?
Sprawdż błędy w sterowniku silnika . Przypuszczalnie problem jest z EGR lub turbo przeładowuje i ESP będzie wywalać komunikat o niestabilnym momencie obrotowym silnika
jak wyjmę turbo to co mam sprawdzić? bo cały czas mnie męczy ten temat i będę dążył by go rozwiązać, jeszcze szukam jakiejś używanej suszarki na sprawdzenie żeby włożyć i zobaczyć czy coś to da, jeszcze mnie zastanawia czujnik doładowania czy może on pokazywać błędne dane ? czy powinien wywalić błąd, bo teraz do tych 2 tyś jest taki dzwięk jakby turbo...
W tej chwili wyciągam turbinke i prosze o zdjęcie poglądowe takie na 100 % jeśli ktoś posiada Dodano po 37 No już wyjąłem Wygląda tak .i nie ukrywam że zależy mi na czasie jutro wyjazd nad morze
1. Turbo przeładowuje. (Grucha musi chodzić bez oporów i płynnie). 2. Zwalony MAF. Zaklejając przepływomierz zabrałeś mu część powietrza więc samochód zaczął jeżdzić, a uszkodzony MAF spowodował zapieczenie się sterowania turbo, jeżeli oczywiście masz w turbinie kierownicę, jeśli nie to przyczyna nie musi być tak oczywista.
jak ci zaczeło turbo przeładowywać i słyszysz szuranie w okolicy turba jak zchodzi z obrotów to sie powoli szykuj na zakup turbawki
Turbo trochę przeładowuje, do sprawdzenia zawór sterujący, upustowy, szczelność podciśnienia turbiny, lub sama turbina się zacina i jest do czyszczenia.
A czy nie zapala się check engine? Dość często powodem spadku mocy są zasyfione kierownice turbawki w tych silnikach, przy czym turbo przeładowuje, łapie tzw. notlaufa i przechodzi w tryb awaryjny...
A turbo nie przeładowuje? Kierownica się nie zacina?Sterowanie ok?
Przecież widać że przeładowuje o ponad 500mbar. I turbo nie wpada w tryb awaryjny tylko sterownik bo turbo przeładowuje. Wpisz sobie w wyszukiwarke "tryb awaryjny tdi" lub "notlauf" i porównaj wyniki ze swoim problemem, nie zaśmiecaj forum bo tu ktoś co 5 minut pisze "pomocy tdi nie ma mocy" lub podobnie.
Ja w takich przypadkach biorę teter na pokład ,parametry bieżące , ciśnienie doładowania rzeczywiste i żądane,przełączam na wykresy i już wiadomo czy turbo przeładowuje czy dmucha zbyt słabo.
Turbo może przeładowywać i ecu czyta ze zbyt duże ciśnienie doładowania i rozłącza sprawdz parametry
Turbo przeładowuje i odcina mu moc. A zloguj jeszcze grupę 011 ale podczas nastaw podstawowych tak około jednej minuty niech trwa log, w tym czasie sterownik powinien sobie naciągać i puszczać geometrie. Poza tym korekcje trochę błądzą, co źle świadczy o kondycji silnika.
1. Turbina nie ładuje z dołu do sprawdzenia: - podciśnienie - zaworek N75 - gruszka turbiny jeżeli te trzy pozycje są OK, to skrócić sztangę o jeden obrót (będzie szybciej wstawać turbo). 2. Druga sprawa to turbo przeładowuje na wyższych obrotach: - uszkodzony N75 - do czyszczenia turbina.
Witam Prośba o wgląd w moje logi, turbo przeładowuje http://vaglog.pl/log-003_m17Gu.html http://vaglog.pl/log-008_A83kQ.html http://vaglog.pl/log-011_mw0whZ.html A ten log zrobiłem po zdjęciu wężyka od akumulatora ciśnienia, było dużo lepiej tzn auto było w górnym przedziale dynamiczniejsze i w tryb awaryjny wchodziło później (???) dziwne. http://vaglog.pl/log-011_Qv9xm7g.html
Zerknij czy nie przeładowuje turbo, bo sytuacja może się powtożyć.
Oj przeładowuje . Trzeba ją wyczyścić
Witam, czy mógłby ktoś luknąć na moje logi, są porobione statyczne zwykłe i BS oraz dynamiczne. Turbo troche przeładowuje ale czy jest się czym martwić. Pliki są dodane jako załączniki.
Owszem, sterownik silnika nie zawsze zapisze błąd związany z ciśnieniem doładowania, w tej sytuacji możesz zrobić VAG-COMem log dynamiczny grupy 011 - z pewnością wyjdzie, że turbo przeładowuje co aktywuje tryb awaryjny. Zrób log i wklej go tutaj oraz podaj symbol silnika to podpowiem co masz dalej robić.
Skoro egr działa prawidłowo, to raczej nie vacum. Jeśli turbo rzeczywiście jest wyczyszczone jak się należy to pozostaje zawór n75, wężyki podciśnienia, lub gruszka turbo. Jednak tu przeładowuje, co wskazuje na zapieczone kierownice. Podmień n18 z n75 to da nam światło na to co tam się dzieje.
A jak go zgasisz i odpalisz to jest pewnie znowu mocniejszy.Jak tak to zmień mechaniora bo poprostu turbo przeładowuje i wchodzi w tryb awaryjny.W takim wypadku geometria stoi lub wężyki od elektrozaworu zamienione aut z vac.Przed założeniem turbo powinien zdjąć zawleczkę z gruszki i poruszać czy łopatki chodzą lekko.
Klapa gasząca już działa :-) na zimnym silniku przed usterka też działała a jak silnik sie nagrzał to przestawała i turbo przeładowywało wszystko wróciło do normy po wymianie czujnika cisnienia doładowania i temperatury 038 906 051 C więc myślę że ten czujnik też ma wpływ na klapę gaszącą . Przerabiałem już n75 n18 wszystkie węże podcisnienia a okazało...
Za dużo doładowania. Który to silnik lub chociaż jakie turbo (by pass czy zmienna geomteria). Bo raczej przeładowuje i odcina moc by chronić turbo.
Przy 3000 to wywala błąd i tym samym ECU chroni turbo przed odlotem na złom. Na wykresach niebieska linia to zakładane doładowanie a czerwona rzeczywiste. I W idealnym stanie czerwona ma pokrywać się z niebieską (wiadomo może trochę odbiegać bo turbo musi zbudować ciśnienie). U ciebie od razu po przekroczeniu 2000 rpm doładowanie leci w kosmos a tym...
To dziwna sprawa bo przeważnie jak turbo ci przeładowuje to przechodzi w zerowy program i nie pojecisz więcej jak 100 km/h
Stawiałbym na zapieczone kierowniczki w turbosprężarce. Turbo przeładowuje i sterownik silnika robi odcinkę. Pewnie po zgaszeniu i ponownym odpaleniu turbo działa dopóki nie przekroczysz 3tys. Od strony grodzi masz gruszkę od turbo, spróbuj poruszać prętem do niej przymocowanym (sztangą) - jeśli nie da się ruszyć to kierowniczki stoją dęba i potrzebne...
https://obrazki.elektroda.pl/6108428000_... przewody podciśnienia wymienione kierownica sie rusza płynniee jak podłączam przewody podciśnienia wg schematu tzn. przewód z n75 do filtra powietrza. wtedy jest brak podcisnienia. i turbo nie załacza. gdy ten przewód zaślepiam jest podcisnienie 0,8-. i turbo przeładowuje . san chce 1200...
Rozumiem że chodzi ci o pierścień poruszający kierownicami. Złożyłem go tak jak był-lecz przed złożeniem sprawdzałem przy którym jego położeniu kierownice bardziej się otwierają. Czy nie jest tak iż przy złym założeniu turbo przeładowuje? Poza tym ten wodzik od sztangi ma niesymetryczny łepek oraz wycięcie na pierścieniu również jest niesymetryczne...
Jeśli chodzi o sprawdzenie działania N75 w Twoim przypadku kolego *Brutal123* to jest tak, że bez podania 12 na elektrozawór powinieneś zasysać bez problemu powietrze przez króciec VAC przy jednoczesnym zatkaniu palcem króćca ATM - wtedy powinien być swobodny przepływ zasysanego powietrza między OUT a VAC; jeśli podasz 12 V na N75 to przy zasysaniu...
001: http://vaglogi.pl/log-001_rfbyRn.html 003: http://vaglogi.pl/log-003_x6EPNO.html 004: http://vaglogi.pl/log-004_0239V7.html 008: http://vaglogi.pl/log-008_Czr1x.html 010: http://vaglogi.pl/log-010_9TjFJ.html 011: http://vaglogi.pl/log-011_3a95T8.html 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_fJMEC7.htm... 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_jac3m.html...
Problem leży w regulacji ciśnienia doładowania - turbo przeładowuje - do sprawdzenia siłownik podciśnienia przy turbinie jak i dźwignia kierownic spalin - jedno z dwojga się przycina albo obydwoje jednocześnie. Wskazania z przepływki są tak niskie jakbyś miał nieszczelność w dolocie pomiędzy obudową filtra powietrza a turbosprężarką. Zrób jeszcze log...
Węże puchną, to normalne, ale na logach wyraźnie widać, iż turbo przeładowuje, powodem może być zapieczona geometria, lub sterowanie podciśnieniowe. Dodatkowo masz źle ustawiony kąt synchronizacji (rozrząd) masz 4 stopnie na plus, powinno być 0. A i do tego auta musisz mieć co najmniej siódemkę albo wyżej, tym archaizmem 3.11 dużo nie podziałasz.
Witam, mam problem który od dłuższego czasu jest dla mnie zagadką nie do rozwiązania. Problem pojawił się po podłączeniu spawarki do auta w celu pospawania mocowania wydechu. Auto straciło doładowanie a na blacie wyskoczyło "usterka układu silnika". Po podłączeniu auta do interfejsu wyrzuciło błąd P0047 Turbocharger/Supercharger Boost Control Circuit...
Jakie parametry mam wstawić?? Chyba gdyby winne było turbo to by np przeładowywało przy górnych obrotach np 4 tyś ?? Po drugie co ma wspólnego turbo z nierównym odpalaniem pojazdu gdy jest rozgrzany....
korelacja MAF - MAP jest prawidłowa co nie zmienia faktu że turbo na 5 biegu lekko przeładowuje górą i auto jest po chipsie :)
Ja tam żadnego trybu awaryjnego nie widzę, poza tym, że turbo przeładowuje aż do ponad 3000 obrotów a potem niedoładowanie. Do sprawdzenia masz dwa wężyki ciśnieniowe co idą od N75 do turbo oraz podmianka na inny sprawny N75 od jakiegoś kolegi bądź znajomego. Drugi log turbo nie ma sensu w przypadku Twojej turbosprężarki bo tam nic na postoju się nie...
Najpierw niedoładowuje, potem przeładowuje.
Niech Ci co piszą, że schemat z ETKI jest OK sami sobie jeżdżą na takim doładowaniu. Schemat jest zrypany i było dobrze a teraz źle podpięliście te wężyki. 18-tka powinna iść do turbo a 19-tka do dolotu i teraz skoro wymieniliście wężyki (ciśnieniowe) to turbo powinno dmuchać jak trzeba a jeśli nadal będzie przeładowywać to musicie sprawdzić gruchę...
Wymieniłem dziś turbinę. Auto ciągnie jak oszalałe, ciężko ruszyć z pierwszego biegu z pod świateł. Ciśnienie doładowania 2.1 Bara, zero dymu i wreszcie nie bierze oleju. Stare turbo nie ładowało i ciekło. Do kolegi wyżej. Turbo Ci przeładowuje. Skręć sztangę. Nie była czasem rozbierana? Muszle złożone dokładnie tak jak były?
Na moje oko przeładowuje turbo.
turbo zaczyna przeładowywać powyżej 3300 RPM, podczas jazdy przy większym obciązeniu silnika skończy się to trybem awaryjnym i odczuwalnym spadkiem mocy, zacierają się łopatki zmiennej geometrii turbiny.
Jak ściągniesz wężyk z gruchy to spróbuj pchnąć ręcznie sztangę w dół, jak opadnie niżej to masz turbo do czyszczenia.
Pisze Ci kolega, że ma zwykłą turbawkę bez zmiennej geometrii a Ty dalej z tym czyszczeniem wyskakujesz. Kolego pipestone74 zapewne pierdykła sprężynka w N75 ale też porównując parametry z logu 011 i 003 to masz niskie wskazania masy zasysanego powietrza w 003 jak turbo przeładowuje do ponad 2200 mbar więc i najprawdopodobniej przepływka też już swoje...
witam. mam takie pytanie posiadam seata leona 1.9 alh soft jest tak zrobiony że podlane jest paliwem już od 1500rpm a turbo podniesione tylko do limitera, mój problem polega na tym że niemoge ustabilizować doładowania,turbo raz przeładowuje a raz niedoładowuje i tera pytanie czy zbyt duż dawka paliwa już od 1500rpm ma wpływ na prace turbiny?
Witam, mam taki problem - auto to Octavia 1,8T, turbo przeładowywało i okazało się że gruszka jest uszkodzona. W serwisie mi to wymienili ale prawdopodobnie musieli demontować całą turbinę i teraz jak się jedzie to jak turbo wstaje to słychać mocno szmer, szelest wirnika. Czy to może być związane z jakimiś nieszczelnościami? Czy bardziej coś wleciało...
Witam ! Koledzy mam problem gdyż turbina w Etech 480 2003r. gwiżdże strasznie mocno. Na pusto jest tak mocny świst aż głowa boli, a z ładunkiem to już w ogóle przesada... Podpiąłem pod Autocoma i na pusto pod lekkie wzniesienie turbo sięga 2,6 do 2,7 Bara. czy to normalne ? auto jest słabe... tak jak by turbo przeładowywało... nie kopci, intercooler...
Witam. Mam problem z paszczurem swoim. Wpada w tryb awaryjny, po przekroczeniu swoich obrotów, restart komputera pomaga aż do przekroczenia ponownie tych obr... Panowie co robić ? Zacząłem od wężyków, były średnie wiec wymieniłem wszystkie na nowe. Notlauf dalej. Czas podpiąć vag-a i zrobić logi i teraz pytanie do speców, co mu dolega ? ( zapieczone...
Podpinałem pod kompa, był tam błąd że turbo przeładowuje ale o tym wiedziałem już od jakiegoś czasu, błąd został usunięty. W między czasie wymieniłem świece żarowe na NGK ponieważ na desce rozdzielczej zaczęły mi migać. Odkręciłem też te ustrojstwo co idzie od pompy do silnika i ropa normalnie wlatuje, więc o uszkodzonej pompie też nie można mówić....
A wryskiwacz sterujący ok filtr paliwa ok? koło zębate na wale ok? zawór n108 ok?turbo nie przeładowuje?przepływka ok?podciśnienia ok?to na razie tyle.Jak coś sprawdzisz lub zrobisz porządną diagnostyke spróbujemy pomóc.
Cudów nie ma...jeśli przeładowuje i widać wysterowanie zaworka (procentowe w dół) i dalej wysoko ładuje turbina...to wina turbiny.... W nastawach zaobserwować test turbiny czy chodzi sztanga...podmienić map sensor....
Wszystko było by git ale jeśli na raz otworzy sie zawór WG to ciśnienie poleci na łeb na szyje. Jest realne zrobienie płynnego otwierania tego dodatkowego zaworu żeby WG nie otwierał sie na raz bo tak miałem już zrobione przez MBC i widać na wykresie doładowania spory spadek przy otwarciu sie.A bez MBC no to ślimaczy sie to turbo lub przeładowuje w...
Byłem dzisiaj na Vagu u diagnosty i wywaliło mi błąd 462D Regulacja ciśnienia doładowania powyżej granicy regulacji. Pytam tego mechanika i co dalej a on na to że już wszystko jasne "błąd 462D Regulacja ciśnienia doładowania powyżej granicy regulacji". No ale co jest zepsute pytam go a on na to że to już całkiem inna sprawa ale ogólnie to nie wiadomo...
Przeładowuje ci turbo,sztanga źle ustawiona jeśli chodzi płynnie w całym zakresie.
To nie dioda tylko zaworek jednokierunkowy (czarnobiały) nr 5 na poniższym foto : http://obrazki.elektroda.net/58_12523103... , kolorem białym musi być zwrócony do N75 czyli elektrozaworu z białą główką, masz silnik ASV czyli turbo ze zmienną geometrią a nie z zaworem wastegate, to co nazywasz wastegate to jest właśnie gruszka ze sztangą a...
Witam, Przy okazji innego wątku dotyczącego wtrysków i dymienia po zrobieniu logów wyszło, że turbo przeładowuje. Jest tutaj turbina ze zmienną geometrią sterowaną zaworkiem n75, który swego czasu rozebrałem i wyczyściłem w środku (kupę rdzy przez co się zacinał). Wciąż jednak te przeładowania są, już nie takie by wywalało tryb awaryjny, ale na wykresie...
przeładowuje turbina przeładowuje alternator turbina przeładowuje
workbench bramka impedancja przesunięcie fazowe nadawać 433mhz
lampowy wzmacniacz gitarowy identyfikacja elementu
Jak usunąć kod zabezpieczający w Nokia 3510? Świecący FIS 1/2 po wyjęciu kluczyka w Passacie B5