Teraz musi się wypalić olej z wydechu. Trochę to potrwa. Jaką miałeś wysokość uszczelki a jaka założyłeś? Mierzyłeś jaka powinieneś mieć?
Zdaję sobie sprawę że w Chinach jest wszystko i ceny są zaskakujące ale pytałem czy ktoś coś wie o jakości części Melet??? Oni w STS Turbo naprawiają na tych częściach właśnie. Kurde zakładam że są w miare dobre bo ogólnie firma też sprawia takie wrażanie i nigdy nie było skuchy.
Tak kolego demontaż całego podszybia i chyba jak dobrze pamiętam mechanizmu wycieraczek. 1. demontaż Turbo + regeneracja 2. dobrze wymyj cały dolot intercoler i przewody 3. zdemontuj miskę olejową i smok też dobrze wymyj 5. porób zdjęcia jak byś kiedyś potrzebował do gwarancji turbo 6. nowy olej filtry powietrza i oleju obowiązkowo
Zmienna geometria czy zwykły waste gate? Turbo z gruszką, słyszałem coś o regulacji na sztandze ale pewnie mogę stracić gwarancje. Przepraszam za wprowadzenie w błąd, zwykła regeneracja nie hybryda, już poprawiony post
zanim cokolwiek wymienisz podlacz Vag'a i zrob logi ... mozesz tez rowniez sprawdzic szczelnosc dolotu oraz calego ukladu sterowania EGR oraz N75 ...
Ciśnienie doładowania przekroczyło 2 bar i komputer odcina turbinę. Najprawdopodobniej turbo do regeneracji bo "przeładowuje". Czasem pomaga czyszczenie, ale zwykle nie na długo...
Jak turbo było zacięte na max. doładowaniu, to takie są wady naprawy (przedtem leciało na większym doładowaniu, niż powinno mieć). Dwa chińskie wirniki nie są tak sprawne jak oryginały. W logach wszystko ok; jedynie można by się doczepić do zafalowania w doładowaniu, ale to norma w regenerowanej turbo (luz na regulacji zmiennej geometrii).
Też tak myślę. Najgorsze, że turbo po regeneracji, przejechane może 500 KM. Czy to znaczy, że coś źle zrobione, czy tak szybko się zawaliło. A może gruszka się przycina, bo nie została założona nowa tylko używka.
To usuń P2598 regulacją sztangi i spróbuj przyuczyć pozycję testerem najlepiej MDI (w tym silniku po wymianie turbo konieczne jest wuczenie pozycji )...
1. Rozkręcam turbinę, elementy daje do piaskowania. Nic nie piaskuj spray do czyszczenia egr lub chamulcow wystarczy. Składam wszystko do kupy i montuje na silniku, odczytuje parametry. Jeżeli nie mieszczą się w normach to reguluje na tych śrubach przy gruszce. Regulowac zazwyczaj trzeba jak turbo ma kierownice w tym powinno smigac odrazu bez regulacji....
Miałem podobny przypadek w bmw. Turbo po regeneracji było, wymiana na nowe pomogła. Jak Ci się chce bawić to odepnij ic i podepnij na krótko kolektor z turbiną i tak wykluczysz na 100 %. Raczej nic z wydechem to nie jest.
Napisz, jak zakończyła się historia. Moje ASV jedzie dopiero od 2300 obr, a powinna od 1800. Ktoś wie, co z tym zrobić? Turbo po regeneracji. Nowa grucha. Dodano po 33 Napisz, jak zakończyła się historia. Moje ASV jedzie dopiero od 2300 obr, a powinna od 1800. Ktoś wie, co z tym zrobić? Turbo po regeneracji. Nowa grucha.
Wymiana części na pałę czy była jakaś diagnostyka robiona? błędy, parametry rzeczywiste i oczekiwane, logi...
Trzymaj.
Turbo prosto z regeneracji, od profesjonalnej firmy. Nie raz takie turbiny profesionalnie zrobione były skopane. Na to bym się tak nie upierał.
Witam, mam problem, Seat Leon 1 1.8T AUQ, po regeneracji założone turbo i jest przeładowanie, pompuje w okolicach 2,4 bara. Zawór DV jak i N75 sprawne, węże są szczelne. Dodam, że turbo regenerowane z powodu luzów na wirniku, jak i przez pęknięcie muszli gorącej strony turbiny. Pytanie, czy pęknięcie nie pojawiło się z powodu przeładowania już wcześniej?
Jaki silnik? Ja jestem zwolennikiem zakupu nowych turbin, po regeneracji nigdy już takie jak nowe nie będą. Moim zdaniem jest to skopane i turbina będzie padnięta prędzej czy później, będą wibracje, rezonans itd.
Majki 1988 nawet nie napiałeś o jakie turbo do jakiego silnika chodzi. Faktem jest, że jak wielu innych kolegów, nie wrzucałbym swego turbo do regeneracji. A może Twoje turbo wcale nie wymaga regeneracji tylko jeszcze o tym nie wiesz. Napisz coś więcej.
Po prawidłowej regeneracji turbiny nic nie trzeba ustawiać , gość co Ci regenerował turbo powinien to ustawić na maszynie.
Turbo do czyszczenia lub regeneracji. Cena to zależy co trzeba robić , bo po rozebraniu może się okazać że turbo do pełnej regeneracji czyli cos od 1100 wzwyż.
Zapchana geometria turbiny/ turbo do regeneracji.
Silnik aktualnie jest zrobiony glowica panewki .wcześniej turbo padło. I teraz założone w ciągu tygodnia trzecie turbo po regeneracji i puszcza olej. W silniku sprawdzane wszystko i tam ok .
A to nie jest tak, że turbo po regeneracji tak wstaje?
Jak już wyżej przedmówca pisał trzeba go przegonić, Miałem to w reni byłem o tyle w komfortowej sytuacji że turbo miałem po regeneracji ale do puki nie dostała ognia to dymiła! Olej w układzie wydechowym i tyle ;)
Regeneracja turbo to akurat nie są duże pienadze
Mosz Panie wyebany wastegate, sprawdz jeszcze luzy wzdluzny i poprzeczy ale turbo i tak regeneracja
Peugeot partner 1,6 HDi 2014r. Błędy z turbo, dziwna regulacja. Ogólnie peugeot po uszczelnieniu ach i wymianie turbo na regenerowane. Ale przed regeneracja też nie chciał jeździć normalnie. Więc tak. Błąd łapie z czujnika na gruszce Bład pomiar pozycji turbo P2565 turbo o stałej geometria, zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie. Efekt pracy jest dziwny....
Wyremontowałem swój parownik - membrany były w tragicznym stanie , ale parownik jako tako działał . Fakt faktem , ze regulacja była ciężka i co kilka dni trzeba było zmieniać nastawy. Ale działał. Po wymianie membran przestał działać we współpracy z turbina. Jak ściągnę węża z przepustnicy tak , że turbina nie dmucha i ściągnę kompensację to działa...
Czy ktorykolwiek z kolegów poradził sobie z problemem, mam identyczne objawy, po ok 40km wywala zapchanie dpf, Egr wymyty, turbo po regeneracji, dpf po myciu i jw.
a co to za masa? jest jakaś nazwa? można użyć silikonu do wysokich temperatur? orientujecie sie jaki rozmiar ma oring? lub numer katalogowy?
Miska oleju do zrzucenia i czyszczenie smoka powinno uratować ciśnienie . To rutynowa operacja demontaż miski i czyszczenie smoka + wymycie układu dolotowego + filty i olej przy regeneracji turbo takie są wymogi do jakiejkolwiek reklamacji. My zawsze robimy sobie zdjęcia w trakcie naprawy żeby nie było ;) . Możesz jeszcze wcześniej zmierzyć ciśnienie...
Turbina robi mi się czerwona po przejechaniu zaledwie 5km. Auto nie ma mocy do 4000obr. w przedziale 4000-7000obr idzie dobrze. prędkość 200KM/h idzie osiągnąć. Wymieniony rozrząd, nowe świece, turbo po regeneracji, Wyczyszczone zawory ssące. Czemu turbo robi się czerwone? Czy ktoś już taki przypadek ogarnął?
Regeneracja turbo, wymiana wężyków systemu podciśnienia, sprawdzenie działania elektrozaworów, zaworka zwrotnego i gruszki a na koniec regulacja sztangi turbo.
Zrób loga.
Szukaj nieszczelnosci. Pewnie turbo po regeneracji
Miałem takie coś w astrze j 1.7 diesel. Zrobiony byl przegląd wiązki, wymiana gruchy na zamiennik, regeneracja turbosprężarki, regulowalem nastawnik żeby napięcia się zgadzały. Jakieś adaptacje czujnika kopiowania. Nic nie pomogło. Dopiero kupno używanej turbosprężarki z małym przebiegiem pomogło. Dlaczego tak, nie mam pojęcia.
To co, ile ten MAP pokazuje na zapłonie, bo widzę, że masz to gdzieś? A jak turbo przeładowuje, to raczej jest wydajne, a nie do regeneracji. Po co piszecie głupoty? Co robi wtedy ECM z "n75"? Brakuje na tych logach.
niby to w normie ktora przewiduje vw, ale to faktycznie sporo. Tak jak pisalem, teraz bedzie trudno stwierdzic
Ni ma sensu. Trzeba posprawdzać uszczelnienia na rurach turbo. Jak uszczelka ssącego wywalona to będzie orzygane olejem,
Turbo nowe - nowe czy po regeneracji? Regenerowane turbo nigdy nie wstaje tak jak oryginał. Tym bardziej jak strojenie było robione pod inne doładowanie.
Turbo wróciło z regeneracji,zamontowane ponownie,jazda próbna i problem znikł
Siema mam pytanko mam turbo do regeneracji w skoda octavia mk1 rs motor 180km Mam okazję kupić turbo z silnika audi 150km Po angliku jest to jakaś różnica? Będzie pasować czy są jakieś problemy
Czyli co na myśli z ciśnieniem doladowania? Turbo po regeneracji. Wstawili nowy rdzeń, bo stary był pekniety. Przy usunięciu dpf niby była moc zwiększania. Ale to nie za mnie, poprzedni właściciel to robil
Witam musisz kupić drugą przepustnicę i pewnie turbo do regeneracji. A poziom oleju w porządku?
I czy wykonali czyszczenie miski olejowe oraz smoka bo to podstawa przy wymianie lub regeneracji turbo !!!
U mnie okazalo sie jednak turbo, po regeneracji auto chodzi
Katalizator cały, jak był dpf odkręcony to spaliny bez problemu sobie przez kata dmuchały. Odmy nie sprawdzałem, klient zabrał auto. Ja zostaje przy swoim, że turbo po regeneracji kuleją. Przed sobotą klient przywiózł turbo po regeneracji, żeby mu w passacie b5 wymienić i co... turbo bije od 3 tyś obrotów. Stare biło dobrze z dołu, ale olej już puszczało...
Jeśli twój mechanik mówi że to wina pompy paliwa to zmień mechanika - bo nie ma pojęcia o czym gada. Jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Prędzej już pompy oleju tylko wtedy kontrolka na zegarach powinna się zapalić. Ja obstawiam sitko jeśli jest lub słaba regeneracja turbo.
Turbo regeneracja - 1200zł pompowtryski - 400-600zł za sztukę intercooler - 400zł Szukaj drugiego silnika.
Czyli turbo do regeneracji czy jak?
Panowie, mam ten sam problem, walczę już tydzień. Wtryski nowe, turbo po regeneracji, EGR nowy Pierburg, chłodnica EGR nowa, Nissens i cały czas wyświetla podczas przyspieszania p2263. Ta urwana klapka ze zdjęcia jest z chłodnicy EGR? Dobrze rozumiem?
Witam. Posiadam Opla Combo D, 2013r z silnikiem 1.3CDTI 90KM (A13FD). Silnik uszkodzony, przedmuchy. Cały osprzęt silnika jest sprawy (wtryski, pompa cr, turbo po regeneracji i przejechaniu niewielu km). Potrzebuję informacji czy istnieje możliwość montażu słupka z innego oznaczenia i przełożenia całości osprzętu? Jeśli tak, to jakie oznaczenia mogą...
ok czekamy na więcej informacji, te układy paliwowe są nieudane jak zakalec a zwłaszcza denso, miałem taki przypadek w warsztacie że klient przyjechał na diagnostykę a okazało się że ma dziurę w tłoku i to przez lejący wtryskiwacz. Dla niedowiarków foto: [url=http://auto-krak.pl/wp-content/uplo...
Turbo do regeneracji czyszczenia. Problem z regulacją kąta wtrysku na pompie przez sterownik silnika.
Spalił trochę oleju i to wszystko. Najprawdopodobniej turbina do wymiany lub regeneracji.
Temat zamknięty okazało się że pokrzywiło korbowody
Turbo po regeneracji, luzów nie ma.
Turbo się kręci? Przepływ powietrza od turbiny do silnika jest? Węże oraz IC od wewnątrz sprawdzone? No i to że wcześniej pisałem że turbo po regeneracji może powodować takie cyrki.
No nie dobija do zadanego ciśnienia. Powodów może byś masa. Pierwsze co by sprawdził jakie jest faktycznie ciśnienie w dolocie. Przepływ może powiedzieć co nie co jak za mały to coś zatkane ,jak w normie dla tego aktualnego ciśnienia to turbo (regeneracje skopane się zdarzają) jak z duże masz dziurę w dolocie za turbo a przed silnikiem i ciśnienie ucieka....
Co po regeneracji, turbo?
Turbo do regeneracji poszło i jest ok
Zrob jeszcze 011 BS . Problem od 2400. Trzeba raczej podłubać przy sztandze od turbo bo zawór nie daje rady. Fizycznie zmierzyć podciśnienie.
Turbo po regeneracji i śmiga.
Witam zakupiłem pajero 3.2 did wydaje mi sie ze coś to muli odczytałem błąd 41 zapala się chek ja gwałtownie dodam gaz turbo po regeneracji kol dolotowy wyczyszczony. Ratunku jaz nie wiem co robić
czyli czyszczenie turbo?? czy regeneracja?
Podciśnienia są na wszystkich 3 zaworach? Sztangę od turbo wciąga na maxa?
Najpierw trzeba ją zlokalizować, a później można rozmawiać o kosztach. Jest tam co najmniej kilka elementów które mogły zawieść. Najbardziej pesymistycznym przypadkiem będzie wymiana/regeneracja turbiny.
Przed dmuchało ,po nie to gdzie chcesz szukać przyczyny? Uwierz że 70 % ma takie problemy jak Ty po regeneracjach.
Jw opisane. Egry jak opisane wyżej, węże, opaska specjalna, przelutowanie kompa, wtyczki porobione, wymiana wielu rzeczy celem wykluczenia. Niepotrzebna regeneracja turbo, niepotrzebne milion innych części...
Problem rozwiązany , turbo na gwarancji i nowa przepływka.
miałem tak kiedyś tylko że turbo było po regeneracji i to była jego wina każda turbina przeładowuje na ułamek sekundy w mojm przypadku ten ułamek był dłuższy ale błędu nie wywalała tylko szarpala sprawdz ile u ciebie pokazuje doładowanie to znaczy ile czasu chodzi mo o to ze komp pokazuje wymagane ciśnienie powiedzmy 1900mbar a tyrbina ładuje 2100mbar...
Zobacz w jakim stanie jest wirnik turbo teraz wiele regeneracji odbywa się na chińskich gratach ich źywotność max pół roku Nie wiele firm teź posiada maszynę do sprawdzania wydajności turbo do tego problem ze smarowaniem w tych silnikach. Bez którego padnie kadencji turbo
Miałem podobnie w VW kupa dymu i nierówna praca silnika. Turbina była do regeneracji. Mechanik powiedział, że z mojego turbo tylko obudowa została, reszta do wymiany była.
Logi turbosprężarki problem z doładowaniem, vcds, passat b5 1.9tdi 130km avf Pompowtryski stan bardzo dobry, odchylenia maksymalnie na -18 a średnio -15 więc tylko samą turbosprężarkę, jest po regeneracji 3 razy i tak samo dalej, pierwsza regeneracja była bo turbo już olej puszczało, po drugiej regeneracji i 3 czyli poprawieniu wszystko tak samo jest,...
Jak jesteś pewny turbo to szukaj dziury w dolocie. Turbo po regeneracji. Nie mam już pomysłów. Ale sprawdzę dolot. Dzięki.
sprawdz szczelnosc dolotu auto ma moc jezeli jest ok no to regeneracja turbo
Szukaj innego auta. Inwestycje w tego Espace wyjdą tobie bokiem.
błąd 17964 p1556 Regulacja ciśnienia doładowania. Przekroczona dolna granica regulacji, turbo po regeneracji brak mocy i noutlau. VW POLO 2001 1.4TDI 75KM. jeżeli ktoś kumaty niech podpowie , z góry dzięki
chyba, ze dostali turbo do regeneracji bez gruchy bo np. była uszkodzona, a mechanik zakładał nową sam i źle wyregulował...
Sprawdziłem dzisiaj węże odmy. Znajdował się w nich czarny, tłusty nalot, ale węże były drożne. Natomiast sama odma była dosyć mocno zanieczyszczona. Wypłukałem zanieczyszczenia, które głównie znajdowały się w tej bocznej komorze. A co do zużycia oleju to dodam, że samochód nie dymi. Czasem delikatnie przy odpalaniu oraz przy gwałtownym przyspieszeniu...
A do ilu turbo laduje? Tylko nie mów ze bez takiej wiedzy, chcesz się brać za regenerację turbo. W nich często psują się czujniki różnicy ciśnienia.
druga pod spodem mokra na wylociedo intercoolera. Po wybuchu silnika. Nie jestem rzeczoznawcą więc moja odpowiedz nie jest wiążąca ale nie jest to możliwe by olej jak piszesz " wylał się do intercoolera" układ smarowani silnika i układ zasilania powietrzem to dwa odrębne układy jednakże bardzo blisko są obok siebie chodzi mi o jej smarowanie bo w przypadku...
Zmień przepływomierz na oryginalny oraz daj do regeneracji turbo
a jak dużo, to turbina do regeneracji
Witam kolegów. Auto passat b5 1.9 tdi 90KM ahh Wtryski po regeneracji, pompa uszczelniona, wężyki podciśnienia nowe, turbo po regeneracji, logi zrobione. W mieście pali 10 litrów na 100. Czy to normalne??
Tylko nie urwij trzech śrubek trzymających łopatki zmiennej geometrii. Jak nie pójdą nie próbuj na siłę bo urwiesz i turbo do regeneracji.
Wysiadło turbo. Po regeneracji wszystko jest ok.
Witam! Mam problem odnośnie turbo w saabie. Oddałem do regeneracji turbo z myślą iż będzie dobrze, Ale po jakimś czasie znowu to samo. Auto straciło strasznie na mocy(do 2000-2500 obrotów działa normalnie Ale powyżej poprostu odcina) Czy to mogą być wężyki podciśnienia gruszka czy jakieś inne sprawy?
Diagnostyka komputerowa powie nam bardzo dużo.
Często turbo po słabej regeneracji wstaje póżno. Tak samo jak oberwała obudowa i luz między wirnikiem a obudową jest za duży. Wtedy turbo traci na wydajności na niskich obrotach (spaliny uciekają zamiast napędzać wirnik ). Generalnie nie widziałem tanio zregenerowanej turbiny która wstawała by poniżej 1800 RPM.
Zawiozlem turbo do regeneracji i koles pwiedzial ze jest strasznie wypracowana na kierownicach i naprawa wyniesie 1200zeta
Regulacja sztangi, wszystkie łączenia sprawdź pod kątem nieszczelności, podciśnienia zaworki jednokierunkowe jak nie pomoże to oddaj na gwarancję.
Witam. Jestem tu nowy. Czy miał ktoś problem z turbosprężarką, albo czy zablokowała się na pierścieniu uszczelniającym?hebel! Już drugi raz. Regeneracja? Pomysły jakieś dla czego... Luzów nie ma. Turbo 6 miesięcy. Auto kupiłem z przekręconą panewką... Ktoś coś... Dzięki...
Miałem trzy przypadki, kiedy turbo po regeneracji w serwisach (nie byle jakich) nie pompowało jak należy. Problemem były zawsze źle ustawione łopatki zmiennej geometrii. Jak pompowała przed a teraz nie chce to może jej się bliżej przyjrzeć?
Witam mam problem z autem fiat freemont 2.0 jtd 170km 4x4 została wymieniona turbina ,turbo po regeneracji przed wymianą nie gwizdała a teraz po regeneracji zaczęła gwizdać i wyświetla się błąd podłączyłem komputer żeby sprawdzić jaki błąd pokazało Złącze czujnika ciśnienia oleju silnikowego Kod błędu to P0521-00
Jak długo tak chodził to raczej już nie zapali a jak się uda to turbo do regeneracji.
Witam, mam problem w Audi. Oddałem turbo do regeneracji. Dziś zostało zamontowane. Turbina strasznie świszcze i bardzo dymi, bardzo jest gorąca jakby nie miała smarowania... W czym tkwi problem?? Proszę o pomoc
Niestety leje się olej na całego. Czyli jednak regeneracja całej turbiny, sam wsad nie pomoże. Znalazłem turbo po regeneracji za 700zł, numery pasują więc trzeba brać :)
Turbo po "regeneracji" ma luzy promieniowe 2mm, więc tematu koniec.
Witam okazała się pęknięta skorupa od turbo i uszczelka kolektora Dodano po 1 Regeneracja turbo i wymiana uszczelki kolektora rozwiązało problem
regeneracja turbo mercedes turbo turbo regeneracja regeneracja bateria
tokarka frezarka sprzeglo sprezarki tranzystor antenowy
Zależność matematyczna: liczba 6 razy mniejsza Wymiana programatora w pralce Ignis AWF 505 - krok po kroku