Jest na sztandze gwint do regulacji długości, ale raczej na początek lepiej zacząć od takiej długości, jak była na starym. Co do ewentualnej adaptacji trudno powiedzieć, trzeba by sprawdzić czy tester oferuje taką procedurę.
Kompresor albo smoke tester do tego.
Ten dym musi się z czegoś tworzyć. Ze spalonego płynu chłodniczego, albo z oleju. Z płynu są to kłęby tłustej pary, po przyłożeniu ręki do wydechu i przegazowaniu na dłoni pozostaje taki tłusty nalot o charakterystycznym słodkawym zapachu. Olej to spaliny gryzące. Jeżeli tester nie zmienia koloru i płynu nie ubywa to może rzeczywiście turbo trochę rzuca...
Nie wiem jak w tym focusie ale mogę się mylić ,w vw czy oplu jak turbo jest przeładowane to ecu wchodzi w tryb awaryjny i do 3tyś.obr tylko pojedziesz. Na Twoim miejscu wykręciłbym wtryskiwacze i zawiózł do sprawdzenia. Podobna sytuacje miałem w 2.0hdi niby jedzie normalnie,spalanie tez w normie ale przy wyprzedzaniu 4500/obr. w górę chmura za plecami.Pomogła...
Jak ja się cieszę że twoje zdanie nikogo nie obchodzi ;D Mój "Poldek" z 1988 miał za to pod maską 1.6 16V z przerobionego 1.4. Na krótkim moście z trucka smalił kapora jeszcze na dwójce. https://obrazki.elektroda.pl/5860757800_... Później kupiłem samochód za kilkakrotność wartości poloneza ale już nikt za nim się nie oglądał, nikt nie...
Może były ECM z BARo i bez. Podłacz tester ,odłacz wtyczke ,zobacz błędy ,popatrz w parametry.
Każda sprążarka ma sprzęgło. Te starsze mają załączane przez elektromagnes. A jak taką starszą rozpoznać ? To proste. Gdy wyłączysz klimę to na pracującym silniku centralna część koła/sprzęgła powinna być nieruchoma. Po załączeniu słychać charakterystyczny "click" i tarczka zaczyna wirować. Nowe, sterowane zaworem wydajnościowym w większości mają sprzęgło...
https://obrazki.elektroda.pl/2823437700_... Motywacja Naprawiając różnego rodzaju joysticki od konsol retro, niezbędną potrzebą była diagnoza stanu takiego urządzenia. Każdorazowe wyciąganie innej konsoli z szuflady, podłączanie do niej kontrolera, włączanie TV, szukanie odpowiedniego kartridża z grą, aby móc przetestować wszystkie...
Stan zapełnienia masz w bloku 075.Ale nie wiem czy ten tester ma tak samo i ogarnie. Procedura awaryjnego czyszczenia DPF: Wymagania wstępne (ogólne): Włączamy zapłon Włączamy silnik Temperatura płynu chłodzącego powyżej 50 ° C (patrz MVB 002,4) Włączyć wszystkie możliwe odbiorniki energii (światła, Ogrzewanie siedzeń, ogrzewanie szyb, klimatyzacja...
Witam. Auto to peugeot 806 2.0 turbo benzyna 1995r. Opis problemu: Przed wymianą chłodnicy wszystko w porządku. Po wymianie chłodnicy silnika i wlaniu płynu silnik kręci ale nie odpala. Tester diagnostyczny nie łączy się z sterownikiem silnika. Sprawdzone zasilania i masy sterownika próbnikiem. Sterownik silnika nie steruje niczym ani przekaźnikiem...
No fakt, a idzie sprawdzić manometrem czy trzeba mieć tester ??
Podłącz ten przepływomierz na miejsce. Sterownik będzie pamiętał o tym ale przy sprawnym przepływomierzu nie wpływa to na dynamikę jazdy. Do sprawdzenia, - odczytać sterownik na błędy(może coś wyjdzie co naprowadzi na usterkę) - sprawdzić podciśnienia(wężyki) -zawór egr - sztanga w turbo - drożność wydechu - drożność dolotu - szczelność dolotu - filtr...
czyli po odłączeniu akumulatora i ponownym go podłączeniu , uruchomieniu silnika , zaraz obserwujesz wypadanie zapłonu ? wypada losowo ? na różnych cylindrach ? - problem z czujnikiem położenia wału korbowego jaki kolor mają elektrody świec z poszczególnych cylindrów po przejechaniu kilku dziesięciu km jak któraś jest czarna to problem z tym cylindrem...
Tak, można testerem. Ten tester nazywa się vakumetr.
Na początek tester i podgląd prędkości kół.
Jak dla mnie bezsensu taki klej, tzn dobra opcja ale do takiego celu przesada. Jaki to silnik i auto? O ile to nie jest gruby setup jakiś 300 koni i 1,4 bara to bym nie szalał, zwykła kropelka i już Dla przykładu w Audi topowy silnik benzynowy BAM 1,8 turbo 225 koni ma 1,0 bar doładowania więc, nie ma sensu walić super ciśnienia bo przewody i węże porozrywa.
Witam wszystkich .Na Początku mam pytanie .Czy ktoś zakupił możne tester diagnostyczny Foxwell NT500 ?Chodzi mi bardzo o instrukcje w języku polskim oraz zamieszczone fotki w nim również scan z testera po polsku. Tymczasem zakupiłem tester NT500 i otrzymałem instrukcje na płycie niby po polsku ale jak zacząłem ja czytać to okazało się ze to istny bełkot...
Myślałem że tu pomaga się w rozwiązaniu problemu a nie wysyła się na warsztat na którym podłączy pod wag nie znajdzie błędu i stwierdzi że trzeba jeździć dotąd aż wyskoczy błąd albo samochód stanie Nikt nie każe jeździć po stodołach. Mechanika można znaleźć pytając znajomych. Podłączenie pod tester to nie tylko odczyt błędów- we wprawnych rękach jest...
to na stare zabytki jest,regata,croma,uno 1,4 turbo Zresztą zobacz sam-L-Jetronic. Kto to jeszcze pamięta
Tester masz? Możesz zrobić diagnostykę silnika?
co się chyba nie zrozumieliśmy. chodziło mi o tester diagnostyczny, odczyt błędów i pomiar wartości mierzonych.
Witam Doszedł tester edc, wybłyskałem błędy i jest: 2.7 czyli problem z czujnikiem ciśnienia doładowania, może ktoś powiedzieć gdzie go znajdę, tak się składa, że mam używkę na podmiankę albo jako inna kwestia tego błędu, problem z zaworem west gate, który w tej turbinie zastępują chyba kierowniczki w turbo? I teraz grucha w turbinie podobno dział,...
co to znaczy podłaczy tester i gdzie moge cos takiego zrobic??? a ten zawor na turbo to tez da sie jakos sprawdzic ???
z odpietym wydechem tez nie bedzie mocy ,jak turbo czerwone ,i nie jest zatarte to moze byc tez sprawa za poznego zaplonu ale w tej wersji jest nie regulowany Dodano po 4 i sprawdz wszystkie podcisnienia sterujace turbina o ile pamietam mozna zamienic wtyczki na zaworku podcisnieniowym do regulacji turba i egr sa pod kolektorem ssacym bledu nie pokarze...
Auto stale serwisowane, w trasie nagle na światłach (skrzyżowanie) zaświeca się check engine, po ruszeniu czuć, że turbo nie tłoczy. Tester i błędy: P0100 układ doładowania P2111 regulacja cisnienia doładowania P2112 regulacja ciśnienia doładowania P2120 siłownik recyrkulacji spalin (zawór egr) P2130 silniczek zamknięcia przewodu ssącego (silnik klap...
Hmm silnik pracuje równomiernie, zamówiłem tester co2., to jeśli uszczelka to ten termostat się nie otworzy? Tak odpowietrzalem, zbiorniczek otwarty, ciepły nadmuch włączony do włączenia się wentylatora, chyba dobrze zrobione?
"Czy już programowałeś" jest dość względne: Ja już próbowałem Turbo Pascala i C++ i nic poza kalkulatorem i oczywiście napisem Hello World nie wyszedłem.
Witam.Na warsztacie w ktorym pracowalem posiadalismy urzadzenie tester firmy Bosch ktory pozwalal na okreslenie jakosci,kondycji silnika za pomoca blokady zaplonu i pomiaru pradu rozrusznika.Oczywiscie prad rozrusznika niewielka roznica przy zimnym czy cieplym silniku, ale szybka diagnoza bez ingerencji w zakamarki silnika wewnatrz.Ale w tym przypadku...
jak masz kts to wykup sobie sis i jedz na szkolenie z pomp wtryskowych ,tutaj jeszcze długo samochody z tymi pompami będą uważne za nowe i jest masa pracy w tym kierunku.Napisałem Ci wczesniej o ciśnieniach w pompie na tej podstawie jesteś w stanie stwierdzić stan pompy ,trzeba niedrogi jakiś tester ciśnienia i zrobić jakąś złączke + dokumentacje i...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Mimo że usuwasz moje wpisy napisze jeszcze raz . Termet do produkcji swoich sterowników wykorzystuje kooperantów zagranicznych i krajowych. Znam conajmniej cztery firmy dysponujące zasobem wiedzy , sprzetem oraz dokumentacją techniczną aby naprawić sterownik i dać na niego gwarancje. Elster, Tester , Altronix , Digital, Swiebodzice, Jawor, Gorzów. Ja...
Nowe informacje są takie: Przerywanie od pewnego czasu jest coraz większe. Dziś podłączyłem tester OBD i okazało się, że podczas rozruchu zimnego silnika mam wypadające zapłony na 3 cylindrach (losowo), ale nie aż tak dużo, żeby zapalił się Check Engine. Z dodatkowych informacji, to nadal tuż po zakończeniu procedury rozruchu silnik zachowuje się normalnie...
Pozostaje tylko podpięcie samochodu pod tester VAG-COM i wykonać logi dynamiczne pojedynczo grupy 003, grupy 011 oraz dwie grupy łącznie tj. 008 z 010 a także odczytać ewentualne zapisane błędy. Wtedy będzie wiadomo, jak działa EGR, jak mierzy przepływomierz i jakie jest ciśnienie doładowania.
Witam Panowie może pomożecie mi w zakupie sprzętu. Mianowicie zajmuję się handlem samochodami potrzebuje sprzęt na którym będę mógł sprawdzić stan samochodu: wtryski turbo silnik stan licznika również gdybym mógł usuwać błędy, kodować kluczyki, cofać zaciski itp było by super. Główne marki aut które bym sprawdzał to: audi, bmw, vw, skoda, seat, opel,...
Miałem podobny przypadek na tapecie. Z bardzo podobnymi uszkodzeniami turbiny z tym, że kolor łopatek geometri i płytki był brązowo-beżowy. Przyczyna tkwiła w zbyt dużej temperaturze spalin spowodowanej przypchanym DPF. Poszedł do wycięcia. Turbina jeździ do dziś bez problemów. Proponuje jazde próbna z testerem na kolanach i obserwacje temp. spalin...
Podłączyłem tester i na kompie były dwa błędy: -ciśnienie doładowania, sygnał za niski; -czujnik ciśnienia spalin (bądź różnicowy, nie pamiętam) przerwa/zwarcie do masy; Nie było nic związanego z zapchanym bądź wstrzymanym procesem regeneracji. Najgorsze jest to że przedostało się sporo oleju przez turbo do DPF-a.
Podciśnienie powinno być podłączone do kolektora ssącego tj za przepustnicą tak jak jest w innych instalacjach np KME, Stag, OMVL itd. Można to wyregulować śrubą, najlepiej we dwie osoby tj jedna niech trzyma gaz na około 3000 obrotów i obserwując czasy wtrysku tak regulować ciśnienie żeby czasy na bezynie i na gazie były takie same, ale nie wiadomo...
Witam Panowie, auto jak w temacie, od nowości(produkcja 2009rok) przejechane 25tys km z pl salonu. Problem taki że czasem zapala się kontrola silnika i EPC auto jakby odcinało turbo, tryb awaryjny mocy brak jechać się praktycznie nie da. Błędy szczytałem gutman-em 50(wybrałem opcje 2.0TFSI) bo tester ciut starszy wyszło: 11825 i 11826- Regulator ciśnienia...
Mój poprzedni silnik a dokładnie AHF miał podobnie, winą było turbo, na testerze VAG pojawiał się komunikat "Przeładowanie".
hejka;p mam problem z silnikiem 90konnym który pojawia się przy prędkości obrotowej 3000min/obr. po wciśnięciu pedału gazu na pozycje max i na każdym biegu autko traci moc o polowe... podłączałem tester i wyszło mi ze przy max wciśniętym pedale przepływomierz powinien mieć wartość 800mg/H a tu gdy osiągnę obroty 3000 przeplywka pokazuje wartość 450mg\H...
Napisałem programik umożliwiający pomiar czasu bezwładności monitora LCD. Chodzi w nim o to, że pojawiają się dwa przesuwające się paski, które początkowo dotykają się narożnikami. Użytkownik "rozsuwa" paski od siebie za pomocą klawiatury. W tym czasie pokazuje się na ekranie obliczany czas między końcówką jednego paska, a początkiem następnego. Ten...
Witam, Jakieś dwa tygodnie temu w czasie jazdy auto straciło moc, wyświetliło check engine i zaczeło dymić na czarno. Na poboczu silnik odpalił dwa razy pracując nie równo i dymiąc na szaro, za trzecim razem już nie zapalił. Po rozebraniu silnika okazało się, że padła turbosprężarka i zdecydowałem się na jej regenerację. Problem pojawił się po złożeniu...
kolego czy możesz mi coś powiedzieć na temat tych korekcji czy nie? jak nie to po co tyle piszesz i w ten sposób mi nie pomagasz?? Znowu ględzisz że nie próbuję pomóc, Ty po prostu nie rozumiesz co do Ciebie piszę. O to artykuł o którym pisałem: ...Wtryskiwacze CR można skutecznie sprawdzić jedynie na silniku, nie poza nim. To po pierwsze. To jest...
Szanowni Koledzy, próbuję zbudować pierwszy w życiu rotomat oparty na sterowaniu za pomocą płytki Arduino Uno. Część z was może kojarzyć temat z wątku o wyborze programów za pomocą przycisków - ten problem został opanowany. Obecnie zmagam się z trudnościami w sterowaniu serwem, próbuję wymóc, aby na pierwszym programie serwo poruszało się wolno, na...
To usuń P2598 regulacją sztangi i spróbuj przyuczyć pozycję testerem najlepiej MDI (w tym silniku po wymianie turbo konieczne jest wuczenie pozycji )...
Już z ali by ci odszedł tester ..... 20 dni :)
Sam regulowałem, później podjechałem do znajomego serwisu turbo, gdzie sprawdzili tylko testerem ustawienie sterownika.
Podłączyć tester i sprawdzić parametry. Sam to nie wim co sprawdzisz. Może to czy cięgno kierownic na turbinie porusza się bez zacięć. Sprawdzić podciśnienia i zaworek turba.
Co do turbiny to masz rację - nie pracuje Silnik pracuje w trybie awaryjnym . Prawdopodobnie jakaś nieszczelność na kolektorze dolotowym , albo brak podciśnień sterujących turbiną i ARF . Trzeba podłączyć do testera i sprawdzić błędy . Zobacz diagnozę CDI za pomocą SPRINT12 . W razie potrzeby służę pomocą.
Sprawdź parametry testerem diagnostycznym.
Jakieś porady/ sugestie Dziękuje Sprawdzić błędy /parametry testerem,sprawdzić czy grucha zaciągnięta do spodu, sprawdzić szczelność /drożność dolotu. Zacisnąć węża od turbo ręką i sprawdzić czy w ogóle co dmucha ,albo kamerką albo lusterkiem stan wirnika po stronie zimnej. Wybież sobie coś.
Napisałeś że nie ma szału z mocą a turbo sprawdziłeś? Jakaś diagnoza była testerem? Klapy wątpię choć nie zaszkodzi sprawdzić czy nie odlatują o ile bywały przypadki w tych wozidłach.
posiadam tester diagnostyczny Mega Macs 50, niby dobrze rozwinięty ale nie mogę znaleźć adaptacji przepustnicy, jest jakiś inny sposób zeby wykonać adaptację ?
Pisałem że dobrze jak byś podał numer podwozia wtedy można sprawdzić go w systemie. Jeśli jest błąd dotyczący ciśnienia w skrzyni korbowej to może to być też przyczyną sterownik wchodzi w safe mode i ogranicza obroty, do tego jeszcze sprawdził bym turbo czyli wykonał pełny test silnik i turbosprężarki (zwróć uwagę na prędkość turbosprężarki) i moim...
Okazało się że nie ma regulatora ciśnienia turbo.Regulator został założony,a problem jest dalej.Tryb awaryjny jest cały czas,tester TEXA nie pokazuje więcej błedów.Gdzie szukać przyczyny?
Niestety nie posiadam takich profesjonalnych przyrządów typu tester do ciś. Turbo... Może jest jakiś sposób na sprawdzenie ciśnienia bez wykorzystania takiego przyrządu?
Nie trzeba nawet Clipa, praktycznie wszystko co z silnikiem związane to i uniwersalne testery oganiają.
Nie wiem jak ci pomóc. Albo podłącz normalny tester, albo szukaj dziury w dolocie,sprawdź stan turbo itd? A drugi błąd też trzeba otworzyć maskę i zajrzec na kabelki od alta.
Fajnym testerem jest MERCDIAGNOSE , bardzo wygodnym i stosunkowo tanim . Diagnozuje tylko silniki EDC(SPRINTER 2.9 TURBO , E-klasa 2.9 Turbo ,300 Turbo )inne chyba też . CDI1-( Vito , A-klasa , E-klasa), CDI2- ( S-klasa , G-klasa , C-klasa no i SPRINTER CDI ten starszy( tz. nie najnowszy) Podaje opisy błędu w języku polskim , podaje wartości rzeczywiste...
Tłumaczenie opisu błędów w niektórych testerach potrafi grubo namieszać :D
A ja stawiam na sprawdzenie podciśnienia a następnie podmiana elektrozaworu od turbo lub sprawdzenie jego działania testerem. Ten elektrozawór od klap i egr można usunąć programowo i nigdy więcej syfu w kolektorze jak i brak dtc P0400 + P1110 :)
W tym przypadku co opisywałem też włożyli kilka tysięcy, bo właśnie wcześniej ktoś im czyścił DPF, coś tam wymieniał. Ja oddałem turbo do regeneracji, podobno na testerze idealnie. Jak podkręciłem sztangą że nie wyrzucał błędu to auto nie jechało. Jak zrobiłem że jedzie to po włączeniu zapłonu wyrzucało błąd. Po wymianie turbo na używane już jest spokój...
To jest CR więc idea jest takie, że ciśnienie na listwie jest takie samo jak na każdym z wtryskiwaczy. Turbo jest ciężkie do jednoznacznego zdiagnozowania na testerze. Fachowiec coś tam z logów dynamicznych wyczyta ale 100% pewności nie będzie miał. Ten test z przezroczystymi miarkami to próba przelewowa, natomiast na testerze można odczytać korekty...
Zapowietrzony hydroagregat abs, nie pamiętam czy tam nie potrzeba czasami testera do odpowietrzenia.
Witam. Troszku rozrywki i nauki nie zaszkodzi. Pacjent - Audi A3, 1,8 turbo, benzyna, problem - brak załączenia klimatyzacji Na testerze brak błędów, w bloku pomiarowym "0" czyli zezwolenie na start. A klima ani rusz, dodam że czujnik ciśnienia "01" czyli zwarcie lub rozwarcie czteropinowy Pytanie - co obstawiacie ? Dodam że żadne kable nie pozamieniane,...
Podobny problem miałem w Astrze J 1.6 turbo. Od czasu do czasu wywalało trochę płynu ze zbiorniczka i co kilka, kilkanaście dni trzeba było go uzupełniać. Nowy termostat, płyn i na życzenie klienta nawet zbiornik wyrównawczy z korkiem. Tester obecności dwutlenku węgla w układzie nic nie pokazywał. Problemem okazała się uszczelka pod głowicą. Przy niskiej...
Tylko mam nadzieję że zasada sprawdzenia przyrządu pomiarowego przed pomiarem na znanym pewnym źródle napięcia jest stosowana. Ta zasada dotyczy każdego przyrządu pomiarowego - w tym i neonówki. Tak z ciekawości spytam, są jeszcze profesjonalni elektrycy korzystający z neonówki? Ja używam neonki nagminnie, chociaż nie wiem czy się kwalifikuję do profesjonalistów....
Proszę sprawdzić tranzystory IGBT oraz ich sterowania. W przypadku niektórych uszkodzeń objawem jest właśnie niskie napięcie wyjściowe (w granicach 1,5-4V). Do tego potrzebny jest oscyloskop i tester IGBT.
Nie steruje zaworem podciśnienia turbiny (turbo bez zmiennej geometri) Zapodasz zdjęcie tej turbiny?? Jakim testerem traktujesz auto?
Auto jest w ruchu,obroty okolo 2900-wtedy przechodzi w tryb awaryjny. A problem w tym ze usterka wystepuje rzadko i nie wtedy kiedy jade z testerem.
Sprawdź MAP. Napięcia ,wiązkę, sygnał. Sprawdź czy nie zawalony nagarem. Bo albo to ,albo coś to turbo źle zrobione. Ten drugi błąd to jest raczej od termostatu. Bo opis tych błędów na tym "testerze " to porażka.
A nie łaska sprawdzić jak sztanga chodzi? Gruchą i palcyma? Podłączyć tester i porównać spodziewane i rzeczywiste ciśnienie doładowania? Jeszcze manometr i zobaczyć czy map nie oszukuje
Spodziewane ciśnienie turbo to ponad 2bary. Takiego manometru szukaj. Równie dobrze można odczytać ciśnienie testerem.
Wtryskiwacze,rozrząd,początek wtrysku,turbo,- do sprawdzenia i ustawienia tego nie jest potrzebny żaden tester. A poza tym ten silnik żle się komunikuje z testerem albo wcale. Nawet po odczytaniu czegoś tam /błędu/ informacji tej nigdy nie wykorzystałem,trzeba było lecieć od początku j.w.
Podpięcie testera - odczyt DTC + podgląd parametrów . Jeśli brak sterowania turbo to sprawdzenie podciśnień , zaworka sterowania turbiny , itp , . Ale najpierw podstawowa diagnoza bo inaczej to wróżenie ze szklanej kuli .
Podłącz tester i sprawdż ile ładuje turbo, poszukaj dziur w przewodach dolotowych. ewentualnie podłącz manometr i porównaj rzeczywiste ciśnienie doładowania z tym mierzonym przez sterownik silnika.
a powtórzę, że nie ma możliwości zbadania ciśnienia turbo w tym silniku. Jakim testerem to sprawdzasz. Taki silnik 2,0 hdi 90 KM w berlingo pięknie pokazuje ciśnienie żądane i rzeczywiste.
Witam, Opel Astra 1.3 cdti. 90 z zmienna geometria. Walczę z przeładowaniem turbo sprężarki. Podczas logów na 3 biegu ciśnienie zmierzone nie pokrywa się z oczekiwanym. Map sensor podmieniony na inny sprawny, zawór sterowania gruszki wymieniony na pierburga, przewody podciśnienia wymienione na nowe. Podczas pracy silnika na biegu jałowym z poziomu testera...
W Twoim przypadku należy maksymalnie wydłużyć sztangę. Następnie jazda z testerem i trzeba sprawdzać czy doładowanie jest takie jakie powinno być. Teraz turbo przeładowuje i ECM nie znajduje tego punktu pracy na mapie.
Witam. Problem z Z13DTH w samochodzie Opel Astra H 1.3 CDTi 90KM. Brak błędów odczytanych testerem. Turbo wstaje późno, bo około 3k obrotów. - Podmieniony elektrozawór sterujący turbo - bez efektów, może nawet jest ciut gorzej (odczucie subiektywne). - Wyczyszczony/podmieniony map sensor z kolektora dolotego, bez efektów. - Wyczyszczony EGR (ma on 19%...
Trzeba się zapiąć z testerem i podejrzeć parametry pracy silnika. Turbina w aucie była robiona?
Przejedź się z testerem (dwie osoby) i obserwuj ciśnienie doładowania. Przyspiesz (np na 3 biegu) od obrotów biegu jałowego do końca obrotomierza
Jeżeli to faktycznie TDCI Odłączenie turbo to skutek przejścia systemy w tryb po rejestracji usterki. To sprawdzić testerem odchyłkę ciśnienia na CR oraz zrobić test przelewowy wtrysków. Obawiam się , że dopadła cię typowa usterka systemu Delphi.
Realne koszty w serwisie około 220 zł brutto za zakodowanie (czyli pin i robota testerem) skoro to 2.0 turbo czyli pewnie TFSI - co skutkuje RB8 i MED9 i immo 4 (challenge) za normalne pieniadze poza serwisem nie do zrobienia... Transponder 48 ale z częscią cryptokeya pod NEW AUDI... do kupienia bez problemu około 100 zł.
Może tak może nie . Więc zakładasz nową i próbujesz, albo wcześniej sprawdzasz kamerką ilość pocałunków na tłokach,lub testujesz takim przyrządem jak z linku. https://hoegert.com/produkt/tester-szcze... Bo rozumiem że już ciśnienie było sprawdzane i jednak był błąd przy montażu paska tak?
(...) https://obrazki.elektroda.pl/2549012000_... https://obrazki.elektroda.pl/9684676700_... https://obrazki.elektroda.pl/4057418700_... https://obrazki.elektroda.pl/1291280400_... https://obrazki.elektroda.pl/6054843900_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Z przedstawionych...
Pdf to na pewno jest, ale dpf już nie koniecznie. Tester, live data i będzie o czym porozmawiać. Na razie to dyskusja jałowa.
Z pewnością to nie wina skrzyni. Wymieniając ją coś zostało sknocone lub niezamontowane/niepodłączone. Podpięcie auta pod tester diagnostyczny wskaże przyczynę kłopotów.
Jak filtr sie poci, to go zmien, nawet sie nie zastanawiaj. brak mocy od zera moze byc spowodowany zlym sterowaniem turbo i moze byc wgl nie zwiazany, ciekawi mnie czy przepadkiem lekko rozjechany rozrzad nie bedzie powodowal by podobnych problemow. Btw rozrusznik masz stary czy z nowego silnika? warto by sprawdzic testerem jakie obroty kreci na zimno...
tzn., że pomimo iż się regenerował a nie podobało mi się zbyt duże ciśnienie na czujniku różnicowym, a też każdy sugerował do sprawdzenia DPF, to też filtr poszedł do wypalania w piecu, jest wypalony, czyli jak nowy. Zabieg wykonywałem już w wielu autach i jest to rzeczywiście skuteczna i dobra regeneracja, co prawda 9/10 przypadków dpf idzie do pieca,...
Taki komunikat może oznaczać wszystko , łącznie ze spaloną żarówką . Jeśli nie podłączysz się autem do testera to możesz dzwonić do wróżki , efekt będzie taki sam jak po tej dyskusji . Spójrz tu http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... przekonasz się ile masz opcji .
Siema.Mam Peugeota 307 2.0HDI 110Km z 2003 roku i brakło mu mocy wyskoczył błąd p0243 kupiłem elektrozawór sterujący turbiną tak jak wskazywał błąd o tych samych numerach i dalej pokazuje błąd i nie chce wejść powyżej 2 tys.obrotów a jak podmienię go z zaworem który jest nad nim to błąd nie wyskakuje wchodzi na obroty ale mułowato przyspiesza patrzyłem...
A jak można go sprawdzic? Mozna poprzez pomiar napięcia przy określonych prędkościach obrotowych.Można przez odczyt ilości przepływu powietrza na testerze przy określonych prędkościach obrotowych /obciązeniach.Można zgrubsza poprzez właczanie -wyłączanie EGR obserwując ilość przepływu powietrza.Można pożyczyć od kolegi i podmienić na próbę dalej nie...
Zadałem konkretne pytanie dla konkretnego silnika. Zapalona kontrolka mil, na wyświetlaczu "antypollution fault" ograniczona moc. To jeden przypadek. Drugi jest taki że błędne wskazania MAF mieszczą się w ramce i ecu myśli że właśnie tyle powietrza silnik dostaje. Według tego oblicza doładowanie i dawkę paliwa. Ale są pewne normy choćby dla ilości...
Po regeneracji turbiny auto słabo jedzie. Turbina bardzo wolno wstaje. Jak bez testera ustawić prawidłowo nastawnik turbiny?.Auto Touareg 3.0 TDI CAS 08r. Czy wartości procentowe Open/Closed sa poprawne? Gdzieś wyczytałem , ze powinny być w zakresie 16%-84% .Czy to może powodować takie objawy? Próbuję ustalić co jest przyczyna bo człowiek od regeneracji...
Wróżę z błędów ale to tylko wróżenie. Podstawową usterką jest przeładowujące turbo, to powoduje przejście silnika w tryb awaryjny i szarpnięcie. Tylko żeby to stwierdzić trzeba przejechać się z testerem na kolanach i zobaczyć czego wymaga sterownik silnika i jak to się ma do rzeczywistego ciśnienia doładowania. Tylko że tu trzeba umieć troszkę więcej...
A wymieniaj wszystko co tam chcesz tylko nie zawracaj tyłka na forum. Poprawna odpowiedź już padła: Odczyt błędów ze sterownika silnika. Może być uszkodzony czujnik wału ale bez odczytu błędów to można tylko snuć teorię. Ale przecież ty: .jestem za granica i na razie nie mam dostepu do kompa zeby go zdiagnozowac Rozumiem że jakieś kraje trzeciego świata,...
Borykam się z dziwnym problemem. Auto dość często przeprowadza wypalanie DPF (auto buczy obroty minimalne silnika wtedy to około 1100obr, gorące spaliny z wydechu). - Średnio co 150km. Wiosna - zima - lato jest to do wytrzymania i auto nie komunikuje żadnych błędów... "Schody" i dziwne zachowania zaczynają się latem kiedy temperatura otoczenia przekracza...
Odłącz przewód idący do czujnika ciśnienia i zamontuj przez trójnik manometr o skali do 1,5bara. Nagrzej silnik do normalnej temp. pracy i zrób pomiar w sposób jaki podałem w poprzednim poście. Najlepiej równocześnie robić pomiar za pomocą testera ( porównujesz ciśnienia i masz odpowiedź czy czujnik lub jego obwód jest uwalony ). Na testerze musisz...
Po pierwsze trudno się wypowiadać nie znając dokładnie treści tego co jest odnotowane w sterowniku. Jeżeli widnieje błąd egr a go naprawiałeś być może nie został usunięty ze sterownika i dlatego ci się pokazuje. Moja rada jest taka Kasujemy błędy ze sterownika i jedziemy na jazdę testową z podpiętym testerem sprawdzamy co się dzieje a dokładnie jak...
mercedes turbo turbo volvo turbo benzyna turbo turbo zetor
oporność głośnik amplituner klikanie pulsuje dioda
active webcam obudowa 18tbx100
Toyota Proace 2022 – lokalizacja bezpiecznika świateł mijania F18 F19 10A Sanxing S34U28 port P1 – parametry, aktywacja, DSMR 5.0, odczyt danych OBIS, Tauron