Sam regulowałem, później podjechałem do znajomego serwisu turbo, gdzie sprawdzili tylko testerem ustawienie sterownika.
Kompresor albo smoke tester do tego.
To usuń P2598 regulacją sztangi i spróbuj przyuczyć pozycję testerem najlepiej MDI (w tym silniku po wymianie turbo konieczne jest wuczenie pozycji )...
Jest na sztandze gwint do regulacji długości, ale raczej na początek lepiej zacząć od takiej długości, jak była na starym. Co do ewentualnej adaptacji trudno powiedzieć, trzeba by sprawdzić czy tester oferuje taką procedurę.
W tym przypadku co opisywałem też włożyli kilka tysięcy, bo właśnie wcześniej ktoś im czyścił DPF, coś tam wymieniał. Ja oddałem turbo do regeneracji, podobno na testerze idealnie. Jak podkręciłem sztangą że nie wyrzucał błędu to auto nie jechało. Jak zrobiłem że jedzie to po włączeniu zapłonu wyrzucało błąd. Po wymianie turbo na używane już jest spokój...
Sprawdź parametry testerem diagnostycznym.
Witam ja tylko napisze co do Delphi testera, to ze pokazuje Ci takie wartości dziwne to znaczy , że został wybrany zły model sterownika silnika, zresztą przy połączeniu na pewno pokazał informację o tym, ze korzysta ze standardowego protokołu, wtedy właśnie pokazuje wartości zupełnie z kosmosu i absolutnie nie można się nimi sugerować ! Trzeba wybrać...
Napisałeś że nie ma szału z mocą a turbo sprawdziłeś? Jakaś diagnoza była testerem? Klapy wątpię choć nie zaszkodzi sprawdzić czy nie odlatują o ile bywały przypadki w tych wozidłach.
Mój poprzedni silnik a dokładnie AHF miał podobnie, winą było turbo, na testerze VAG pojawiał się komunikat "Przeładowanie".
Niestety nie posiadam takich profesjonalnych przyrządów typu tester do ciś. Turbo... Może jest jakiś sposób na sprawdzenie ciśnienia bez wykorzystania takiego przyrządu?
Podłączyć tester i sprawdzić parametry. Sam to nie wim co sprawdzisz. Może to czy cięgno kierownic na turbinie porusza się bez zacięć. Sprawdzić podciśnienia i zaworek turba. Czyli sam nic nie sprawdzę? Kurde nie chce w niego ładować fortuny.
Nie trzeba nawet Clipa, praktycznie wszystko co z silnikiem związane to i uniwersalne testery oganiają.
Co do turbiny to masz rację - nie pracuje Silnik pracuje w trybie awaryjnym . Prawdopodobnie jakaś nieszczelność na kolektorze dolotowym , albo brak podciśnień sterujących turbiną i ARF . Trzeba podłączyć do testera i sprawdzić błędy . Zobacz diagnozę CDI za pomocą SPRINT12 . W razie potrzeby służę pomocą.
Jakieś porady/ sugestie Dziękuje Sprawdzić błędy /parametry testerem,sprawdzić czy grucha zaciągnięta do spodu, sprawdzić szczelność /drożność dolotu. Zacisnąć węża od turbo ręką i sprawdzić czy w ogóle co dmucha ,albo kamerką albo lusterkiem stan wirnika po stronie zimnej. Wybież sobie coś.
A ja stawiam na sprawdzenie podciśnienia a następnie podmiana elektrozaworu od turbo lub sprawdzenie jego działania testerem. Ten elektrozawór od klap i egr można usunąć programowo i nigdy więcej syfu w kolektorze jak i brak dtc P0400 + P1110 :)
Nie wiem jak ci pomóc. Albo podłącz normalny tester, albo szukaj dziury w dolocie,sprawdź stan turbo itd? A drugi błąd też trzeba otworzyć maskę i zajrzec na kabelki od alta.
Witam.Tak jak w temacie.Samochód nie chce rozwinąć większej prędkości niż 100km.Po podpięciu pod tester wyskakuje błąd P1470-Regulacja ciśnienia turbo.Gdzie szukać przyczyny?
Zapowietrzony hydroagregat abs, nie pamiętam czy tam nie potrzeba czasami testera do odpowietrzenia.
Na chwile obecną błędów brak,sprawdzane na launch v reader,czy podciśnienie vacum można sprawdzić również testerem?
Proszę sprawdzić tranzystory IGBT oraz ich sterowania. W przypadku niektórych uszkodzeń objawem jest właśnie niskie napięcie wyjściowe (w granicach 1,5-4V). Do tego potrzebny jest oscyloskop i tester IGBT.
Na początek tester i podgląd prędkości kół.
Założyłem dzisiaj 3 turbinę i podczas jazdy z testerem przy częściowym obciążeniu parametr "dawka paliwa na skok" odbiega od "zadanej dawki paliwa na skok", przykładowo dawka paliwa 6,5 ml/skok do 7,2 ml/skok. Teoretycznie dawka paliwa jest zbyt mała.
Tłumaczenie opisu błędów w niektórych testerach potrafi grubo namieszać :D
No fakt, a idzie sprawdzić manometrem czy trzeba mieć tester ??
Auto jest w ruchu,obroty okolo 2900-wtedy przechodzi w tryb awaryjny. A problem w tym ze usterka wystepuje rzadko i nie wtedy kiedy jade z testerem.
to na stare zabytki jest,regata,croma,uno 1,4 turbo Zresztą zobacz sam-L-Jetronic. Kto to jeszcze pamięta
Podłącz tester i sprawdż ile ładuje turbo, poszukaj dziur w przewodach dolotowych. ewentualnie podłącz manometr i porównaj rzeczywiste ciśnienie doładowania z tym mierzonym przez sterownik silnika.
a powtórzę, że nie ma możliwości zbadania ciśnienia turbo w tym silniku. Jakim testerem to sprawdzasz. Taki silnik 2,0 hdi 90 KM w berlingo pięknie pokazuje ciśnienie żądane i rzeczywiste.
Fajnym testerem jest MERCDIAGNOSE , bardzo wygodnym i stosunkowo tanim . Diagnozuje tylko silniki EDC(SPRINTER 2.9 TURBO , E-klasa 2.9 Turbo ,300 Turbo )inne chyba też . CDI1-( Vito , A-klasa , E-klasa), CDI2- ( S-klasa , G-klasa , C-klasa no i SPRINTER CDI ten starszy( tz. nie najnowszy) Podaje opisy błędu w języku polskim , podaje wartości rzeczywiste...
Witam. Problem z Z13DTH w samochodzie Opel Astra H 1.3 CDTi 90KM. Brak błędów odczytanych testerem. Turbo wstaje późno, bo około 3k obrotów. - Podmieniony elektrozawór sterujący turbo - bez efektów, może nawet jest ciut gorzej (odczucie subiektywne). - Wyczyszczony/podmieniony map sensor z kolektora dolotego, bez efektów. - Wyczyszczony EGR (ma on 19%...
Wtryskiwacze,rozrząd,początek wtrysku,turbo,- do sprawdzenia i ustawienia tego nie jest potrzebny żaden tester. A poza tym ten silnik żle się komunikuje z testerem albo wcale. Nawet po odczytaniu czegoś tam /błędu/ informacji tej nigdy nie wykorzystałem,trzeba było lecieć od początku j.w.
Nie steruje zaworem podciśnienia turbiny (turbo bez zmiennej geometri) Zapodasz zdjęcie tej turbiny?? Jakim testerem traktujesz auto?
Potrzebuje info na temat testera diadnostycznego TECH2 - chodzi mi o diagnozowanie Opla Corsy C. Miałem regenerowane wtryskiwacze, auto po naprawie jeżdzi jak muł, warsztat nie przyłożył się. Mój błąd, że nie zarządałem wydruków parametrów wtryskiwaczy. Jak pojechałem z reklamacją to wciskają mi kit, że pada turbo, bo nie słychać gwizdu. Znajomy zdiagnozował...
Tylko mam nadzieję że zasada sprawdzenia przyrządu pomiarowego przed pomiarem na znanym pewnym źródle napięcia jest stosowana. Ta zasada dotyczy każdego przyrządu pomiarowego - w tym i neonówki. Tak z ciekawości spytam, są jeszcze profesjonalni elektrycy korzystający z neonówki? Ja używam neonki nagminnie, chociaż nie wiem czy się kwalifikuję do profesjonalistów....
Podpięcie testera - odczyt DTC + podgląd parametrów . Jeśli brak sterowania turbo to sprawdzenie podciśnień , zaworka sterowania turbiny , itp , . Ale najpierw podstawowa diagnoza bo inaczej to wróżenie ze szklanej kuli .
Spodziewane ciśnienie turbo to ponad 2bary. Takiego manometru szukaj. Równie dobrze można odczytać ciśnienie testerem.
Podobny problem miałem w Astrze J 1.6 turbo. Od czasu do czasu wywalało trochę płynu ze zbiorniczka i co kilka, kilkanaście dni trzeba było go uzupełniać. Nowy termostat, płyn i na życzenie klienta nawet zbiornik wyrównawczy z korkiem. Tester obecności dwutlenku węgla w układzie nic nie pokazywał. Problemem okazała się uszczelka pod głowicą. Przy niskiej...
Witam, Opel Astra 1.3 cdti. 90 z zmienna geometria. Walczę z przeładowaniem turbo sprężarki. Podczas logów na 3 biegu ciśnienie zmierzone nie pokrywa się z oczekiwanym. Map sensor podmieniony na inny sprawny, zawór sterowania gruszki wymieniony na pierburga, przewody podciśnienia wymienione na nowe. Podczas pracy silnika na biegu jałowym z poziomu testera...
co się chyba nie zrozumieliśmy. chodziło mi o tester diagnostyczny, odczyt błędów i pomiar wartości mierzonych.
Ten dym musi się z czegoś tworzyć. Ze spalonego płynu chłodniczego, albo z oleju. Z płynu są to kłęby tłustej pary, po przyłożeniu ręki do wydechu i przegazowaniu na dłoni pozostaje taki tłusty nalot o charakterystycznym słodkawym zapachu. Olej to spaliny gryzące. Jeżeli tester nie zmienia koloru i płynu nie ubywa to może rzeczywiście turbo trochę rzuca...
Realne koszty w serwisie około 220 zł brutto za zakodowanie (czyli pin i robota testerem) skoro to 2.0 turbo czyli pewnie TFSI - co skutkuje RB8 i MED9 i immo 4 (challenge) za normalne pieniadze poza serwisem nie do zrobienia... Transponder 48 ale z częscią cryptokeya pod NEW AUDI... do kupienia bez problemu około 100 zł.
A nie łaska sprawdzić jak sztanga chodzi? Gruchą i palcyma? Podłączyć tester i porównać spodziewane i rzeczywiste ciśnienie doładowania? Jeszcze manometr i zobaczyć czy map nie oszukuje
z odpietym wydechem tez nie bedzie mocy ,jak turbo czerwone ,i nie jest zatarte to moze byc tez sprawa za poznego zaplonu ale w tej wersji jest nie regulowany Dodano po 4 i sprawdz wszystkie podcisnienia sterujace turbina o ile pamietam mozna zamienic wtyczki na zaworku podcisnieniowym do regulacji turba i egr sa pod kolektorem ssacym bledu nie pokarze...
Tester masz? Możesz zrobić diagnostykę silnika?
Witam, robię sobie własny tester szczelności dolotu do samochodu z silnikiem benzyna-turbo. Chodzi o coś takiego https://obrazki.elektroda.pl/5586584900_... https://obrazki.elektroda.pl/3306643500_... i teraz pytanie jest jak to połączyć czy klej typu kropelka da radę i będzie szczelne? czy lepsza jakaś masa klejowa?...
W Twoim przypadku należy maksymalnie wydłużyć sztangę. Następnie jazda z testerem i trzeba sprawdzać czy doładowanie jest takie jakie powinno być. Teraz turbo przeładowuje i ECM nie znajduje tego punktu pracy na mapie.
A wymieniaj wszystko co tam chcesz tylko nie zawracaj tyłka na forum. Poprawna odpowiedź już padła: Odczyt błędów ze sterownika silnika. Może być uszkodzony czujnik wału ale bez odczytu błędów to można tylko snuć teorię. Ale przecież ty: .jestem za granica i na razie nie mam dostepu do kompa zeby go zdiagnozowac Rozumiem że jakieś kraje trzeciego świata,...
co to znaczy podłaczy tester i gdzie moge cos takiego zrobic??? a ten zawor na turbo to tez da sie jakos sprawdzic ???
Przejedź się z testerem (dwie osoby) i obserwuj ciśnienie doładowania. Przyspiesz (np na 3 biegu) od obrotów biegu jałowego do końca obrotomierza
Pdf to na pewno jest, ale dpf już nie koniecznie. Tester, live data i będzie o czym porozmawiać. Na razie to dyskusja jałowa.
"Czy już programowałeś" jest dość względne: Ja już próbowałem Turbo Pascala i C++ i nic poza kalkulatorem i oczywiście napisem Hello World nie wyszedłem.
Jeżeli to faktycznie TDCI Odłączenie turbo to skutek przejścia systemy w tryb po rejestracji usterki. To sprawdzić testerem odchyłkę ciśnienia na CR oraz zrobić test przelewowy wtrysków. Obawiam się , że dopadła cię typowa usterka systemu Delphi.
Trzeba się zapiąć z testerem i podejrzeć parametry pracy silnika. Turbina w aucie była robiona?
Nie wiem jak w tym focusie ale mogę się mylić ,w vw czy oplu jak turbo jest przeładowane to ecu wchodzi w tryb awaryjny i do 3tyś.obr tylko pojedziesz. Na Twoim miejscu wykręciłbym wtryskiwacze i zawiózł do sprawdzenia. Podobna sytuacje miałem w 2.0hdi niby jedzie normalnie,spalanie tez w normie ale przy wyprzedzaniu 4500/obr. w górę chmura za plecami.Pomogła...
Z pewnością to nie wina skrzyni. Wymieniając ją coś zostało sknocone lub niezamontowane/niepodłączone. Podpięcie auta pod tester diagnostyczny wskaże przyczynę kłopotów.
Auto stale serwisowane, w trasie nagle na światłach (skrzyżowanie) zaświeca się check engine, po ruszeniu czuć, że turbo nie tłoczy. Tester i błędy: P0100 układ doładowania P2111 regulacja cisnienia doładowania P2112 regulacja ciśnienia doładowania P2120 siłownik recyrkulacji spalin (zawór egr) P2130 silniczek zamknięcia przewodu ssącego (silnik klap...
Podłącz ten przepływomierz na miejsce. Sterownik będzie pamiętał o tym ale przy sprawnym przepływomierzu nie wpływa to na dynamikę jazdy. Do sprawdzenia, - odczytać sterownik na błędy(może coś wyjdzie co naprowadzi na usterkę) - sprawdzić podciśnienia(wężyki) -zawór egr - sztanga w turbo - drożność wydechu - drożność dolotu - szczelność dolotu - filtr...
Jak filtr sie poci, to go zmien, nawet sie nie zastanawiaj. brak mocy od zera moze byc spowodowany zlym sterowaniem turbo i moze byc wgl nie zwiazany, ciekawi mnie czy przepadkiem lekko rozjechany rozrzad nie bedzie powodowal by podobnych problemow. Btw rozrusznik masz stary czy z nowego silnika? warto by sprawdzic testerem jakie obroty kreci na zimno...
(...) https://obrazki.elektroda.pl/2549012000_... https://obrazki.elektroda.pl/9684676700_... https://obrazki.elektroda.pl/4057418700_... https://obrazki.elektroda.pl/1291280400_... https://obrazki.elektroda.pl/6054843900_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Z przedstawionych...
Hmm silnik pracuje równomiernie, zamówiłem tester co2., to jeśli uszczelka to ten termostat się nie otworzy? Tak odpowietrzalem, zbiorniczek otwarty, ciepły nadmuch włączony do włączenia się wentylatora, chyba dobrze zrobione?
Może tak może nie . Więc zakładasz nową i próbujesz, albo wcześniej sprawdzasz kamerką ilość pocałunków na tłokach,lub testujesz takim przyrządem jak z linku. https://hoegert.com/produkt/tester-szcze... Bo rozumiem że już ciśnienie było sprawdzane i jednak był błąd przy montażu paska tak?
tzn., że pomimo iż się regenerował a nie podobało mi się zbyt duże ciśnienie na czujniku różnicowym, a też każdy sugerował do sprawdzenia DPF, to też filtr poszedł do wypalania w piecu, jest wypalony, czyli jak nowy. Zabieg wykonywałem już w wielu autach i jest to rzeczywiście skuteczna i dobra regeneracja, co prawda 9/10 przypadków dpf idzie do pieca,...
Witam. Auto to peugeot 806 2.0 turbo benzyna 1995r. Opis problemu: Przed wymianą chłodnicy wszystko w porządku. Po wymianie chłodnicy silnika i wlaniu płynu silnik kręci ale nie odpala. Tester diagnostyczny nie łączy się z sterownikiem silnika. Sprawdzone zasilania i masy sterownika próbnikiem. Sterownik silnika nie steruje niczym ani przekaźnikiem...
w 90% podobnych przypadków z jakimi spotkałem się, inne warsztaty kasowały tysiące na regeneracje, turbosprężarek, wtrysków, itp.... a problem był błachy i wymagał znajomości zasady działania silnika turbodoładowanego. Moja podpowiedz : masz nieszczelność w układzie doładowania tzn. rury turbo-ic-kol.ssący, a w silnikach na zwykłej pompie czyli taki...
Wróżę z błędów ale to tylko wróżenie. Podstawową usterką jest przeładowujące turbo, to powoduje przejście silnika w tryb awaryjny i szarpnięcie. Tylko żeby to stwierdzić trzeba przejechać się z testerem na kolanach i zobaczyć czego wymaga sterownik silnika i jak to się ma do rzeczywistego ciśnienia doładowania. Tylko że tu trzeba umieć troszkę więcej...
sondę sprawdzisz oscyloskopem jak niema tej funkcji w testerze diagnostycznym
Podłączałeś silnik pod Vaga lub pod inny tester wczesniej bylo sprawdzane testerem bo mialem pękniety przewód podcisnienia od turbo, po naprawie przewodu było wszysko OK, żadnych błędów Dodano po 5 Nie ma znaczenia czy jest zimny czy nie, kiedys zapaliłem go pochodził chwile zgasiłem, znowu zapaliłem i właśnie to się stało. Co do zębatki na rozrządzie...
Po pierwsze trudno się wypowiadać nie znając dokładnie treści tego co jest odnotowane w sterowniku. Jeżeli widnieje błąd egr a go naprawiałeś być może nie został usunięty ze sterownika i dlatego ci się pokazuje. Moja rada jest taka Kasujemy błędy ze sterownika i jedziemy na jazdę testową z podpiętym testerem sprawdzamy co się dzieje a dokładnie jak...
A jak można go sprawdzic? Mozna poprzez pomiar napięcia przy określonych prędkościach obrotowych.Można przez odczyt ilości przepływu powietrza na testerze przy określonych prędkościach obrotowych /obciązeniach.Można zgrubsza poprzez właczanie -wyłączanie EGR obserwując ilość przepływu powietrza.Można pożyczyć od kolegi i podmienić na próbę dalej nie...
Taki program był nagrywany przeważnie jako pierwszy na kasetach z grami (programami), nazywał się Tape Test, Tape Tester (TurboRom nie służył do ustawiania a do wczytywania programów i gier nagranych w systemie turbo) lub podobnie. Ale jeśli masz cartrige BlackBox to wystarczy jeśli wpiszesz komendę: 'strzałka w lewo'hf
Każda sprążarka ma sprzęgło. Te starsze mają załączane przez elektromagnes. A jak taką starszą rozpoznać ? To proste. Gdy wyłączysz klimę to na pracującym silniku centralna część koła/sprzęgła powinna być nieruchoma. Po załączeniu słychać charakterystyczny "click" i tarczka zaczyna wirować. Nowe, sterowane zaworem wydajnościowym w większości mają sprzęgło...
Taki komunikat może oznaczać wszystko , łącznie ze spaloną żarówką . Jeśli nie podłączysz się autem do testera to możesz dzwonić do wróżki , efekt będzie taki sam jak po tej dyskusji . Spójrz tu http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... przekonasz się ile masz opcji .
Umnie w moim warsztacie biore planowanie glowicy 50 zl i 200 robota plus koszt uszczelki okolo 120 zl. 5godz roboty. I auto smiga Rozumiem że okolice 400zł i auto gotowe by było - szkoda że daleka droga. W moim mieście pewnie z 1000zł mnie skasują. Zobaczę jeszcze testerem tym pseudo to pełno na allegro. Turbo jest zdrowe i raczej nie widziałem aby...
jak masz kts to wykup sobie sis i jedz na szkolenie z pomp wtryskowych ,tutaj jeszcze długo samochody z tymi pompami będą uważne za nowe i jest masa pracy w tym kierunku.Napisałem Ci wczesniej o ciśnieniach w pompie na tej podstawie jesteś w stanie stwierdzić stan pompy ,trzeba niedrogi jakiś tester ciśnienia i zrobić jakąś złączke + dokumentacje i...
Po regeneracji turbiny auto słabo jedzie. Turbina bardzo wolno wstaje. Jak bez testera ustawić prawidłowo nastawnik turbiny?.Auto Touareg 3.0 TDI CAS 08r. Czy wartości procentowe Open/Closed sa poprawne? Gdzieś wyczytałem , ze powinny być w zakresie 16%-84% .Czy to może powodować takie objawy? Próbuję ustalić co jest przyczyna bo człowiek od regeneracji...
"Wystarczy testerem podejrzeć czy wskazania przepływki mają coś wspólnego z prawdą" No i to jest konkret tylko napisz mi jak/gdzie znaleźć takie informacje? Mam dedykowany/profesjonalny kabel do tego auta z programem diagbox i powiem Ci,że tam jakie by wskazania nie były to zawsze pokazuje,że są zgodne z tym co komputer zadał,czyli prawie zawsze zadane=zmierzone....
Witam wszystkich .Na Początku mam pytanie .Czy ktoś zakupił możne tester diagnostyczny Foxwell NT500 ?Chodzi mi bardzo o instrukcje w języku polskim oraz zamieszczone fotki w nim również scan z testera po polsku. Tymczasem zakupiłem tester NT500 i otrzymałem instrukcje na płycie niby po polsku ale jak zacząłem ja czytać to okazało się ze to istny bełkot...
Witam, podjedź na diagnostykę komputerową najlepiej pożądnym testerem i to do takiego mechanika co wie dokładnie na jakie parametry zwrócić uwagę podczas pracy silnika. Sprawdź wtryskiwacze metodą przelewową (jaki masz układ paliwowy bosch czy denso?) Bardzo miło się turbinkę wyciągało...
Mimo że usuwasz moje wpisy napisze jeszcze raz . Termet do produkcji swoich sterowników wykorzystuje kooperantów zagranicznych i krajowych. Znam conajmniej cztery firmy dysponujące zasobem wiedzy , sprzetem oraz dokumentacją techniczną aby naprawić sterownik i dać na niego gwarancje. Elster, Tester , Altronix , Digital, Swiebodzice, Jawor, Gorzów. Ja...
Wpierw to sprawdź. I załatw sobie vakumetr. Ja często go używam, aby skonfrontować wskazania testera z rzeczywistością. Ja używam takiego: http://www.drapertoolbox.co.uk/draper-59... świetna sprawa. Na kolektory, na vakumpompki, ile turbo bije, bo kręci się też w drugą stronę.
To trochę kicha bo ja jestem z środkowej Wielkopolski czyli to jest 300 km w jedną stronę. Tym testerem u mnie byś spokojnie sprawdził, bo jak się zamknie układ to wężę aż puchną czyli idzie ciśnienie. A może jak nie czujesz boostu i słabo wstaje to po prostu wymień gruszkę? https://allegro.pl/oferta/zawor-wastegat...
Witam problem z cls 218 350cdi 2012r 265km om642. Problem się zaczął gdy jechałem trasę około 400km. Po wyjeździe na autostradę i próbie mocnego przyspieszenia auto poszarpalo ale po chwili odzyskali moc i zaczęło normalnie przyspieszać. Po podłączeniu testeru był zapisany blad nastawnik turbiny. Potem auto jeździło wokół komina i problem nie występował....
Witam, trafił do mnie Ford Galaxy 1.9 TDI 66kW 1996r. po wymianie silnika (goły słupek) z brakiem mocy. Były kody usterek związane z początkiem wtrysku, źle była ustawiona pompa - poprawiłem i błędów brak, zaślepiony egr, wymyty przepływomierz + nowy filtr powietrza i nowy filtr paliwa. Układ doładowania wydaje się być szczelny. Na biegu jałowym po...
Mechanik mi powiedział że problem z kompresją też odpada auto na wolnych obrotach chodzi normalnie. To spekulacja a nie diagnoza... A jutro postaram się zrobić Vag dynamiczny i statyczny jeszcze raz Ciśnienie turbo wymagane i rzeczywiste. Dawki/ korekcje na wolnych. Dobra godzina we dwóch na drodze - jeden za fajerą a drugi z testerem na kolanach.......
Odłącz przewód idący do czujnika ciśnienia i zamontuj przez trójnik manometr o skali do 1,5bara. Nagrzej silnik do normalnej temp. pracy i zrób pomiar w sposób jaki podałem w poprzednim poście. Najlepiej równocześnie robić pomiar za pomocą testera ( porównujesz ciśnienia i masz odpowiedź czy czujnik lub jego obwód jest uwalony ). Na testerze musisz...
Stan zapełnienia masz w bloku 075.Ale nie wiem czy ten tester ma tak samo i ogarnie. Procedura awaryjnego czyszczenia DPF: Wymagania wstępne (ogólne): Włączamy zapłon Włączamy silnik Temperatura płynu chłodzącego powyżej 50 ° C (patrz MVB 002,4) Włączyć wszystkie możliwe odbiorniki energii (światła, Ogrzewanie siedzeń, ogrzewanie szyb, klimatyzacja...
Witam Panowie, auto jak w temacie, od nowości(produkcja 2009rok) przejechane 25tys km z pl salonu. Problem taki że czasem zapala się kontrola silnika i EPC auto jakby odcinało turbo, tryb awaryjny mocy brak jechać się praktycznie nie da. Błędy szczytałem gutman-em 50(wybrałem opcje 2.0TFSI) bo tester ciut starszy wyszło: 11825 i 11826- Regulator ciśnienia...
1. Rozkręcam turbinę, elementy daje do piaskowania. Nic nie piaskuj spray do czyszczenia egr lub chamulcow wystarczy. Składam wszystko do kupy i montuje na silniku, odczytuje parametry. Jeżeli nie mieszczą się w normach to reguluje na tych śrubach przy gruszce. Regulowac zazwyczaj trzeba jak turbo ma kierownice w tym powinno smigac odrazu bez regulacji....
vin VF33H9HYB84480756 . jeśli chodzi o wtryski to zostały wymienione uszczelki o nr oes 1981.64 podkładka wtrysku 1982.a0 uszczelka gumowa wtryskiwacza w głowicy 1982.99 pierścień plastikowy celem tego było profilaktyka podobno trzeba to robić by spaliny się nie przedostawały do oleju, a że mój miał 180 tys więc zostało to zrobione . Zadziwia mnie to...
Witam.Na warsztacie w ktorym pracowalem posiadalismy urzadzenie tester firmy Bosch ktory pozwalal na okreslenie jakosci,kondycji silnika za pomoca blokady zaplonu i pomiaru pradu rozrusznika.Oczywiscie prad rozrusznika niewielka roznica przy zimnym czy cieplym silniku, ale szybka diagnoza bez ingerencji w zakamarki silnika wewnatrz.Ale w tym przypadku...
Przepraszam za brak aktywności w temacie ale miałem trochę problemów zdrowotnych. Więc po rozebraniu silnika po raz kolejny, uszkodzeniu uległy: -tłok I cylindra dokładnie w taki sam sposób jak poprzednio na IV -tłok III cylindra został zgnieciony (pierścienie zaciśnięte w tłoku nie obracają się) nie pękł jeszcze ale jego dalsza destrukcja była kwestia...
Płytę w Termecie można naprawić z gwarancją za 150 zł u producenta płyty firmy TESTER, w pompie można zmienić sam korpus jeżeli spalone uzwojenia, w to wątpię chyba że piorun uderzył w przyłącze instalacji domowej, wentylator trzeba podłączyć pod 230V oczywiście przez zabezpieczenie np. 6A i sprawdzić czy działa natomiast zespół gazowy wystarczy pomierzyć...
Pozostaje tylko podpięcie samochodu pod tester VAG-COM i wykonać logi dynamiczne pojedynczo grupy 003, grupy 011 oraz dwie grupy łącznie tj. 008 z 010 a także odczytać ewentualne zapisane błędy. Wtedy będzie wiadomo, jak działa EGR, jak mierzy przepływomierz i jakie jest ciśnienie doładowania.
Witam, pacjent to Volvo V70 z 2000r czyli polift z silnikiem 2.3 Turbo T5 2 automacie. Samochód mial problem z immo, zostal dopisany nowy klucz i synchro cemu z ecu auto zaczęło kręcić. Kręci lecz nie odpala, obroty widzi, iskra jest paliwo podaje ale nie otwiera wtrysków. Po ręcznymi zasterowaniu wtryskow z testera auto chwyci na tych oparach. Co może...
Po prostu nie chce im się grzebać w tak starych autach. Tu nie chodzi o to że przedpotowy silnik bo jest on taki sam jak inne, a brak map sensora to kaprys producenta, tylko zapewne jest coś skopane. Sprawdź ile pompuje, wężyk jakiś dorób, gdzieś na węża od intercoolera i pełen but i sprawdasz ile daje. Wiesz taki silnik mógł się skopać już 17 lat temu,...
Koledzy jak w temacie master przyjechał na sznurku, spalony bezpiecznik 20A pod maską odpowiadający za funkcje silnika - zawór turbo,regulator ciśnienia paliwa, przepływomierz itp. Miga "check" z znakiem stop na czerwono, auto nie pali. Brak obrotów z czujnika wału itp. Po wymianie bezpiecznika kontrolka nie miga , obroty pod testerem już są ale auto...
Witam. Troszku rozrywki i nauki nie zaszkodzi. Pacjent - Audi A3, 1,8 turbo, benzyna, problem - brak załączenia klimatyzacji Na testerze brak błędów, w bloku pomiarowym "0" czyli zezwolenie na start. A klima ani rusz, dodam że czujnik ciśnienia "01" czyli zwarcie lub rozwarcie czteropinowy Pytanie - co obstawiacie ? Dodam że żadne kable nie pozamieniane,...
Witam. Samochód z silnikiem 1,8 CDI 2011r. Na wstępie dodam, że w osprzęcie uszkodzona jest przepustnica. Działała ale w korpusie pękł ogranicznik/prowadzenie i sterownik wyrzucał błąd jej niepoprawnej pracy, nie działał EGR i silnik wchodził w tryb awaryjny. Wyprogramowałem ją poprzez usunięcie błędów z tablicy. EGR zaczął działać, auto odzyskało moc....
Prosta sprawa to zrobić i niepotrzebnie utrudniłeś. Pompa paliwa 3 bar z powrotem do kanistra, listwa wtryskowa może być, 4 menzurki i włączasz wtryskiwacze na X czasu, np 15 sekund. Dzielisz deklarowaną przez producenta wartość i porównujesz z ilością paliwa w menzurce. Proste, skuteczne i masz pomiar wydatku zrobiony jak należy. To, co zrobiłeś,...
w silniku jak pisałem wcześniej lały wtryski i wypaliło dziurę w tłoku i przytarło jeden cylinder więc blok był tulejowany dwa nowe tłoki kpl pierścieni i kpl panewek głównych i korb, przy okazji turbo miało duży luz osiowy więc tez zostało zregenerowane samochód ma na liczniku 188tyś i przyjechało do mnie z niemiec na naprawe. Dodano po 3 jedyny błąd...
mercedes turbo turbo volvo turbo benzyna turbo turbo zetor
filtr cząstek stałych panasonic wireless symbole instalacji elektrycznej
sterownik kotła bosch stereo koder
Ustawienia kotła na pellet Ulrich 21kW: parametry i wskazówki Jak wyeliminować buczenie w Sony STR-DH790?