Diagnoza na początek.
Trzeba sprawdzić czy kierownice w turbo chodzą płynnie, czy geometria się nie zacina
Jeżeli nastawnika jesteś pewny to problem z geometria.
Nie ma błędów? Niemożliwe albo możliwe,, że to auto już żadnego błędu nie wyświetli.
Z ciekawości sprawdziłbym intercoler czy nie zawalony olejem oraz sprawdzenie nieszczelności na wszelkich wężach od turbo do intercolera no i częsta przyczyna powycierane wężyki sterujące te cieniutkie w zaczepach , drgania i tego typu sprawy
forum.fordclubpolska.org oto moja porada albo forum klubu mondeo sprawdz sobie jeszcze potencjometr/czujnik połorzenia przepustnicy jeżeli cos takiego istnieje w dieslu
Nic innego w takiej sytuacji nie pozostaje.
Przejedź się z tym bezpośrednio podpiętym do gruchy wężykiem podciśnieniowym, turbo powinno przeładowywać i sterownik wchodzić w tryb awaryjny (notlauf)
Witam, mam pytanie: czy zacięty fazownik koło VANOS BMW F01 44i Twin Turbo na wałku ssącym spowoduje tryb awaryjny i wypadanie zapłonu na trzech cylindrach oraz czy wymiana nadmienionego koła VANOS rozwiąże problem?
Mercedes w220 3.2 cdi 197 koni Turbo wpada w tryb awaryjny po odpaleniu auta, turbo jest tak max do 10 km, później słychać, że chodzi, ale nie ładuje. Jeżeli turbo już jest i da się je podtrzymywać np. na trasie, nie schodząc poniżej 2k obrotów, wtedy chodzi, ale jeżeli chciałoby się już wyprzedzić lub żwawo przyspieszyć, wyskakuje błąd EPC, silnik...
Udało mi się rozruszać zmienną geometrię kluczem 14, silnik nie wpada już w tryb awaryjny, także zostaje turbo do przeczyszczenia. Dziękuję Wam wszystkim za pomoc, pozdrawiam
do sprawdzenia jak wyżej czyli n75 oraz podciśnienie -szczelność, wydajność praca kierownic w turbo i czy jest dobrze ustawiona długość cięgna przy gruszce bo tam 1/4 obrotu nakrętki to dużo
Witam. Mam problem chyba z turbiną. Niekiedy działa dobrze, niekiedy autko strasznie zamula. Nieraz turbo włącza się z dużym opuźnieniem, np jadąd pół minuty na 2,5 tyś. Kiedy już zaskoczy i utrzymuje się ostrą jazdę jest ok. Kiedy stanę na światłach znowu od początku. Gdy jest zamulenie i dam mu więcej gazu, przejście w tryb awaryjny. Dodam do tego...
Dobra wrzucony był tryb awaryjny bo wężyk od agr do turbo nie był włożony i nie pompowało turbo temat do zamknięcia dziękuję. Dodano po 1 Problem z egr nie było podłączone pod turbo tryb awaryjny
sprawdzaliśmy i pracuje ładnie bez zacięć ktoś podpowiedział aby wyjąć turbo które ma elektroniczny nastawnik i że trzeba ustawić jedno do drugiego sam niewiem bo objaw pojawia sie przy normalnej jeździe można jechać cały dzień a gdy np jedziesz 100kmh na piątym biegu i decha to go przymuli i wyskakuje ten błąd i jakby odcina turbo tryb awaryjny wyłączysz...
Muszę sprawdzić, ale wg mnie nie spala. Ma moc, jeździ normalnie. Turbo "ciągnie". Powiedział bym, że idzie trochę więcej paliwa, ale nie jest to tryb awaryjny.
Powyższe logi są wykonane w trybie awaryjnym więc na ich podstawie nie da się określić czy tryb awaryjny jest następstwem przeładowania czy też niedoładowania turbo. Zasada jest taka, że przed każdym logowaniem dynamicznym, jeśli wcześniej sterownik silnika aktywował tryb awaryjny, należy zgasić i ponownie uruchomić silnik i dopiero wtedy zacząć logowanie.
BARDZO częsty przypadek, jak się turbo zagrzeje to można cały dzień butować. Dasz wystygnąć to albo ją wysadzisz albo jak wytrzyma to złapiesz tryb awaryjny. Turbo do regeneracji i po problemie.
Jak było wcześniej ok po modyfikacji map to też tak powinno być dalej . Tutaj dałem posta z fotkami jak wyglądał smok w zadbanym A4 1,8t 180KM : https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Dodano po 3 Sprawdź jeszcze dokładnie wszystkie podciśnienia bo są bardzo ważne jeśli tam będzie dostawało się lewe powietrze to...
Zmienna . Czy ktos wie do czego idzie pin nr 9? Ze schematu
Jeżeli łopatki opierają się o obudowe to turbo do roboty.
Przeczysc kolego zawor egr :)
przeczyszczone turbo - co dokładnie było zrobione ?
Witam, mam problem z Golfem 4 1.9 TDI 101 km. Przy 120 km/h zachodzi w tryb awaryjny, turbo jest po regeneracji, wężyki podciśnienia są nowe, czujnik N75 też wymieniłem. Jest to możliwe, że pompa vacuum jest nieszczelna. Może ktoś będzie wiedział i pomoże z tym problemem.
Nie ma czegos takiego jak odlaczanie turbiny. Turbina pracuje caly czas. A to co opisujesz to pewnie tryb awaryjny. Zapewne pomoze odczyt bledow sterownika.
Z jakiegoś powodu wyrzuca na tryb awaryjny sprawdź czy sztanga turbo płynnie chodzi Szukanie igły tak na odległość to ciężko coś ująć Trzeba wejść w parametry i zobaczyć w którym momencie odcina Sprawdzić ustawienie rozrządów są dwa Sprawdzić luz na turbinie, elektrozawór turbiny tam są filterki Sprawdzić kompem temperatury wody, dolotu w momencie odcięcia...
Przecież widać że przeładowuje o ponad 500mbar. I turbo nie wpada w tryb awaryjny tylko sterownik bo turbo przeładowuje. Wpisz sobie w wyszukiwarke "tryb awaryjny tdi" lub "notlauf" i porównaj wyniki ze swoim problemem, nie zaśmiecaj forum bo tu ktoś co 5 minut pisze "pomocy tdi nie ma mocy" lub podobnie.
Może być i turbo, ale ciśnienie bezwzględne 3000mbar przy 1500 obr w dolocie jest bardzo mocno zastanawiające
Z tego co tu wrzuciłeś jest nie najgorzej. Spróbuj zlogować gdy wywala tryb awaryjny. Poza tym na postoju turbo nie ma obciążenia, podczas jazdy turbo ma obciążenie, luz powoduje, że ośka delikatnie odchyla się od poziomu i wtedy blokuje kierownice. Ale póki co z logów nic nie wynika
[url=http://vaglogi.pl/]vaglogi.pl Klasyczne przeładowanie. Turbo dobija do 1.5 bara i pyk tryb awaryjny żeby turbo się nie rozleciało. Wygląda jakby układ zmiennej geometrii był zapieczony. PS Poszukaj w google frazy "not lauf"
Przewód intercoolera sprawdź ten dolny od turbo.
Mam taki sam problem. Octi z 2005r 2,0TDi na pompowtryskach po przejechaniu ok 1000km od czyszczenia turbo znow wlacza sie tryb awaryjny (zapieczone kierownice na turbo) i zastanawiam sie czy przyczyna nie jest grucha przy sprezarce. Po rozruszaniu gruchy (bez wyciagania turbo) auto znow jest zrywne:D. Za jakis czas wymienie gruszke a jesli nic to nie...
sprawdz parametr wysterowania elektrozaworów od turbo. na moje ok masz tryb awaryjny i modzone w tabeli błedów.
Witam serdecznie zalogowałem się u was na forum co prawda mam troszkę inne auto ale z tej samej stajni oraz z identycznym silnikiem Mam następujący problem auto nie idzie więcej jak 120km wyłącza turbo tryb awaryjny Nie wiem co może się dziać przepływomierz nowy bosch cały układ intelculer egr wyczyściłem 2 tygodnie temu trochę oleju było w interkuleze...
Jakies wieści? ASV 1.9 TDI Pod kompem na OBD wywala czujnik oleju na silniku jak i desce rozdzielczej. Podczas jazdy lub pracy silnika żadnej kontrolki. Objawy? Zero mocy. Totalnie zero. Wszystko chodzi, turbo śmiga, egr przy gaszeniu klapę domyka, podciśnienie jest, lewe powietrze wyeliminowane, nawet wężyki podciśnienia nowe. Teraz pytanie. Czy moduł...
Trzeba by sprawdzic jak zachowuje się ciśnienie doładowania rzeczywiste wzgledem tego co chce uzyskać sterownik. Generalnie albo jest za małe doładowanie albo za duże i w większości przyczyna leży w turbo. Czasen da sie je jeszcze pogratulować a czesem zostaje wymiana od samej gruszki do calego turbo lub chociaż czyszczenie.
Wtryski zawsze można dać do sprawdzenia koszt 75-100PLN polecam z doświadczenia czyszczeniewtryskiwaczy.pl a wiesz ile ten setup ma potwierdzonego przelotu? Ile te wtryski i turbo przelatały?
Witam. Proszę o analizę logów passat avf, 300 tys Passat gwizdał po odpaleniu na postoju, miał brak mocy notlauf na zimnym i na ciepły. - sprawdzone i wymienione 3/4 wężyków podciśnienia - wymieniona rura za turbo /S/ była przetarta - usunięcie kulki od łożyska z wężyka od egr, egr był wymieniony na nowy ale sprytny mechanik nie znalazł kulki w przewodzie...
moze zapieczone lopatki turbiny i przeladowuje ?
A my to wróżki jesteśmy? Do sprawdzenia na początek szczelność całego układu podciśnień, ile podciśnienia daje pompa vacuum, do tego sprawność solenoidu sterującego turbo + działanie aktuatora(gruchy). Potem sprawdzenie przepływomierza i układu wtryskowego, do tego dochodzi filtr cząstek stałych jeśli jest. Wszystko może być problemem, bez porządnej...
400tys Turbo było robione?
Pierwsze komputer i sprawdzenie błędów bo może być masa powodów dlaczego ECU odcięło turbo i przeszło w tryb awaryjny.
Mam problem związany z turbo jakiś czas temu dochodziło do przejścia w tryb awaryjny, postanowiłem oddać turbinę do regeneracji i przy okazji wymieniłem kolektor ssący, dolotowy. Po włożeniu turbiny samochód nie wkręcał się na obroty 2500 obrotów dalej nie szło i coś buczało, okazało się ze katalizator był zabity i zabrudził cała turbinę przez co wirnik...
turbo przeładowywuje i wchodzi w tryb awaryjny i komp odcina turbo. przyczyna: zatarta kierownica w turbie. wyczyści i po problemie. trzymać samochud na większych obrotach i wywalić kata
Tak "na oko" nie polecam. Podjedź do kogoś kto ma vakuometr, aby Ci to sprawdził- przynajmniej będziesz miał punkt wyjciowy. Większość warsztatów samochodowych ma coś takiego. Czy to czyszczenie turbo dawno temu było robone? Niestety nie są rzadkością przypadki szybkiego powrotu usterki.
Tak, to ten na pompie, jak będzie zabrudzony to silnik robi sobie przy odpaleniu taką właśnie przegazówkę a następnie sterownik silnika przechodzi w tryb pracy awaryjnej i jedziesz z wrażeniem jakby turbo wcale nie pompowało, N109 odcina lub otwiera dopływ paliwa do wtryskiwaczy : http://img685.imageshack.us/img685/5459/...
Do sprawdzenia układ paliwowy (filtr/sitko) i dolot powietrza(silnik/turbo).
Ten logi można sobie darować, nic w nich nie widać. Masz dwie usterki ciężkie palenie i tryb awaryjnych - przeładowuje turbo. Ciężkie palenie na zimnym trzeba szukać ręcznie - świece, paliwo, prąd oraz kondycja silnika.
Nie wiem jak w tym focusie ale mogę się mylić ,w vw czy oplu jak turbo jest przeładowane to ecu wchodzi w tryb awaryjny i do 3tyś.obr tylko pojedziesz. Na Twoim miejscu wykręciłbym wtryskiwacze i zawiózł do sprawdzenia. Podobna sytuacje miałem w 2.0hdi niby jedzie normalnie,spalanie tez w normie ale przy wyprzedzaniu 4500/obr. w górę chmura za plecami.Pomogła...
Brak mocy w Volvo s80 jedyny błąd w sterowniku silnika p069100. Czy przez brak połączenia z wentylatorem sterownik silnika może wprowadzić auto w tryb awaryjny? Żywcem jakby turbina nie pompowała ale nie ma z tym żadnych komunikatów z turbo .
powiedz dokładnie o co chodzi? jezeli myslisz ze wchodzi w tryb awaryjny przez turbo, powinno być widac jak w wartosciach zmierzonych przekracza cisnienie, sprawdz to. Jak nie szukaj przyczyny gdzie indziej.
Masz przeładowanie turbo i w efekcie tryb awaryjny przy 3570 obrotów. W logu 003 Basic Settings widać, że EGR nie działa - albo zaślepiony albo uszkodzony N18. W 000 BS kąt wyprzedzenia wtrysku jest ciut opóźniony. Sztanga wraz z dźwignią kierownic spalin zmiennej geometrii chodzi w zbyt małym zakresie (nie odbija do góry bardziej niż powinna) i konieczne...
Zmień komputer. Niema takiego trybu awaryjnego żeby nie było błędów. Chyba, że cała DTC wywalona. Napisał że DPF ma, czyli nie ruszana tablica, a błąd to pewnie boost pressure .... ciekawe jak ustawiona sztanga, bo regenerujący często ustawiają krócej sztangę, żeby był zapas. Do autora komputer z drugą osobą na kolanka i jazda wtedy wyjdzie w parametrach...
Witam u mnie jest taki problem. Tylko że, w lato nie ma wogole objawów a jak na dworzu tem. Spada na około 10 stopni i mniej to zdarza mi się że odłącza turbo i przechodzi w tryb awaryjny a po restarcie jest dobrze raz częściej taż rzadziej a w lato wogóle. Błąd że nie osiągnęło jakiegoś ciśnienia tylko silnik 2.0 140km 2013r caravella
Witam Panowie, auto jak w temacie, od nowości(produkcja 2009rok) przejechane 25tys km z pl salonu. Problem taki że czasem zapala się kontrola silnika i EPC auto jakby odcinało turbo, tryb awaryjny mocy brak jechać się praktycznie nie da. Błędy szczytałem gutman-em 50(wybrałem opcje 2.0TFSI) bo tester ciut starszy wyszło: 11825 i 11826- Regulator ciśnienia...
Zapieczone kierownice w turbo. Pozdro
Odma sprawdzana bo czysciłem wszystko od turbiny po zawor egr , po tym jak musiałem czyscic kierownice w turbo, bo wchodził w tryb awaryjny.
demontaż króćca wodnego przy głowicy oraz wylanie się boryga to tylko zwyczajny zbieg okoliczności z trybem awaryjnym, jeśli chcesz coś wiedzieć na temat elektrozaworu sterującego ciśnieniem powietrza doładowanego to w tym temacie znajdziesz opis jego naprawy oraz fotki gdzie się znajduje : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=6... zależy...
Pewnie zacina się sztanga sterująca na turbo i auto wpada w tryb awaryjny - przynajmniej tak to mniej więcej wygląda
Elektro zawory sprawne, zamieniłem dla pewności nawet Turbo, jednak powyżej 3000 obr. wpada w tryb awaryjny, Gruszka od Turbo sprawna, vacum zasysa, teraz pytanie czy może to być wina tego czujnika ciśnienia który jest przykrecony do tej pokrywy kolektora ssącego ? Czy może jest tak że przy tych obrotach vacum nie domaga ?
Pierwsze to czy silnik nie bierze oleju np przez turbo czy nie kopci. Bo jak kopci i bierze olej to wymiana bez sensu.
Diagnoza i wtedy można dyskutować!Turbo przeładuje,silnik wpada w awaryjny tryb i skrzynia tez dlatego nie rzuca biegami.Trzeba sprawdzić sterowanie turbo.
Sprawdz dolot i odkręc wydech od turbo , gdzies bedzie mokro. I szybko bo jak zassie z dolotu to.......... :)
Dzięki. Mechanik powiedział mi ze właśnie czeka na „stara” gruszkę która była wcześniej. Która działał zeby wykluczyć gruszkę… Mówił coś ze może jakaś „wiązka” do turba jest walnięta…. Tylko ze przed wymiana turba wszystko grało. Nie wiedziałem ze nawet turbo puszcza olej🤷🏻
Mam problem w volvo v50 2.0d 2005r bez dpf. Auto na postoju przechodzi w tryb awaryjny - odcina sterowanie turbo i wyrzuca błąd P2263 - Działanie układu sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki/sprężarki doładowującej. Po skasowaniu błędu i odpaleniu zawór regulacji turbosprężarki idzie na 99% (ciśnienie kolektora około 1000, zadane 1035). Po...
Turbo na boki może się ruszać nie może być luzu osiowego jak usunołeś dofinansowanie z kompa było ok? Te obroty wskazują na tryb awaryjny na ile turbo pompuje sprawdziłeś? Turbo wymień na końcu masz zmienną geometrie? Szatana chodzi?
Witam. W Sprinterze 3.0 CDI V6 miga cały czas check engine, tryb awaryjny jedzie tylko do 3 tys. obrotów, oczywiście turbo nie dmucha. Nie notuje żadnych błędów.
Jest błąd czujnika, który odpowiada za wskazania prędkości pojazdu więc chyba nie powinno dziwić że prędkościomierz nie działa. Brak mocy jest przez nie działające turbo, a co za tym idzie tryb awaryjny.
Cześć wszystkim. Mam dość irytujący problem z laguną 2 1,9dci 2007cammonrail. Powyżej 120-130km/h odcina turbo i wchodzi w tryb awaryjny. Robiła tak wcześniej, po czym wymieniłem erg i problem ustał. Pojawił się znowu po paru miesiącach, ale jak wyciągnąłem egr, okazało się ze jest Ok ale komputer się z nim nie łączy i nie wiem jak dalej to ugryźć....
Problem w tym że auto jest po dłuższej trasie a kontrolka od filtra świeci na żółto co oznacza za filtr jest przytkany i nie przeszedł procedury wypalenia. Przytkał sie tak mocno że wszedł w tryb awaryjny odciął turbo i jedze do 80 km/ h
Komp do auta i jazda obserwować parametry bieżące silnika. Wygląda jakby turbo odcinało, a przyczyn wiele i na odległość to ciężko diagnozę postawić. Napisałeś, że błędów brak, OK, a co z live data? Tam masz podstawę diagnostyki.
Wymagany przepływ powietrza to 250 mg/skok rzeczywisty to 280 mg/skok. EGR otwarty na 100%. Czyli albo EGR jest przypchany albo masz dziurę w dolocie za turbo (turbo ,intercooler, wejście do głowicy).
Logi bardzo chaotycznie zrobione. Tak na pierwszy rzut oka, to turbo przeładowuje. Nie wchodzi Ci w tryb awaryjny czasami?
Turbina do czyszczenia lub regeneracji. Prawdopodobnie przeładowuję ci turbo passerati i wchodzi w tryb awaryjny. Masz dostęp do VAG? jesli tak to wrzuć kody błędów. pozdro
turbo bez stałej geometrii Znaczy ze zmienną czy ine dziwo? MAF Na ewiele ma do gadania poza tym że jak ecu stwierdzi jego uszkodzenie bądź parametry poza założoną granicą to wysteruje turbo na minimum i ograniczy dawkę paliwa. Tzw tryb awaryjny.
Witam.Dowiedziałem się że to nie turbo, lecz w aucie włącza się tryb awaryjny który blokuje oboty silnika na 3 tys. obrotów.Chyba nie obejdzie sie bez wizyty w serwisie i podpięciu do komputera?Czy zna ktoś dobry warsztat w okolicach Jaworzna?
Zacznij od sprawdzenia kodow błędów. GOOGLE P0033 itd.Dowiesz sie ze turbo i dpf ale radzę poczytać i trochę inicjatywy..wykazać
Skoro na nowym wiekszym turbo nie bylo przeladowania to mapa zle steruje.
Cześć. Pewnego czasu zaczęło odcinać mi turbo, auto wchodziło w tryb awaryjny, traciło moc i leciał z tyłu biały dym. Mechanik powiedział, że turbo. Turbo zmieniłem - moc wróciła z jednym problemem. Są dni, kiedy znowu wchodzi mi w tryb awaryjny, auto totalnie traci moc - często się to dzieje jak odpuszczę gaz/zahamuję. Reset silnika, przejadę trochę...
tak po podłączeniu komputera przejechaliśmy się tak i tak stwierdził ten mechanik <znajomy>że jest puszka podciśnienia że nie podaje ciśnienia do kolektora ssącego czy jakoś tak powiedział że najlepiej będzie zregenerować turbo i będzie po kłopocie Po pierwsze to nie puszka podciśnienia tylko puszka siłownika ciśnieniowego, puszka podciśnienia...
Zaworek od Turbo sprawdzony i podciśnienia ? Często też lubiło wywalać błąd jak czujnik w dolocie zakleił się olejem.
Ale czemu nawet po zatkaniu egr cofa powietrze w filtr? Bo turbo przeładowuje?
poz.8 i 9 sprawdź sterowanie turbo i egr
moze byc cos z turbo sprawdz przewody dochodzace a najlepiej podjedz do aso zeby ci sprawdzili turbo
Turbo bylo zablokowane w zwiazku z czym zapalily sie kontrolki (Stop,Check engine) bledy jakie pokazywalo przed wykryciem usterki to podcisnienie i przeladowanie turbo. Dodano po 7 Dla tego tez zastanawiam sie czy aby silnik dzialal poprawnie i w pelnym zakresie mocy nalezy najpierw usunac powstale przy usterce bledy .Domyslam sie,ze Jezeli silnik wszedl...
jeżeli silnik zaczał tracić moc to pewne że turbo padło czy naprawde ten tryb awaryjny się załączył i uchronił ten silnik?? nie znam się na tym dlatego was pytam:(
Sprawdź czy gruszka która steruje turbiną- się rusza?. Może być, ze jest zapieczona i tak się będzie dziać. Sprawdź przewody podciśnienia . W 110tdi się zapieka turbo i tak się robi. Komp wpada w tryb awaryjny...i taka jest historia.
To jest silnik 1,8 turbo (Golf IV) - nie ma zmiennej geometrii, a efekt jest taki, jakby wpadał w jakiś tryb awaryjny Może to problem z regulacją turbodoładowania? Sprawdzałeś na komputerze jakie jest doładowanie? Podaj oznaczenie silnika to będzie łatwiej znaleźć przyczynę
czerwona kontrolka nie jest od turbo, tylko sygnalizuje awarię elektoniki pompy wtryskowej. Samochód traci osiągi, bo elektronika wchodzi w tryb awaryjny
Można zdjąć pokrywkę pompy i przemyć wnętrze sprayem do czyszczenia egr. Jeśli to 110KM to geometria na turbo stoi i łapie przeladowanie. Za dużo pompuje logi dynamiczne 3 bieg i od 2 tys but do 4 tys. Dodano po 33 W nastawniku broń boże nic nie grzebać.
Gdzie widzisz, że turbo nie ładuje skoro w ostatnich logach w grupie 011 uzyskuje zadane ciśnienie przy 2000 obrotów, potem przeładowuje przy 2500 o 300 mbar a potem utrzymuje zadane aż do 2750 RPM więc na jakiej podstawie stawiasz diagnozę, że nie ładuje jak log : http://vaglog.rtnet.pl/domex32_75082.htm... mówi zupełnie co innego ? Mógłbym powiedzieć...
Wracam do tematu po dłuższej walce, zakupiłem launcha i dopatrzyłem się nieprawidłowych wartości na czujniku ciśnienia spalin, który jest umiejscowiony między turbo a EGR. Po wymianie jak na razie z autem jest wszystko dobrze.
regulatopra obrotów nie ma pompa nimi steruje po przegazowkach wchodzi w tryb awaryjny najczesciej przez turbo ale komputer ciprawde powie co go boli
Owszem, sterownik silnika nie zawsze zapisze błąd związany z ciśnieniem doładowania, w tej sytuacji możesz zrobić VAG-COMem log dynamiczny grupy 011 - z pewnością wyjdzie, że turbo przeładowuje co aktywuje tryb awaryjny. Zrób log i wklej go tutaj oraz podaj symbol silnika to podpowiem co masz dalej robić.
Sprawdź podciśnienia i gruszkę od sztangi turbo jeśli będzie ok to zaworek N75 i najlepiej przynajmniej jakiś odczyt błędów a najlepiej diagnoza z patametrów. Bo jak narazie to może być wszystko egr, geometria turbo i wiele więcej.
Kabelek to jedynie lexia/pp oczywiście żółta bo na oryginał Cię nie stać. Sam kabelek też nie naprawi Twojego autka, potrzebna wiedza i doświadczenie. Ponadto podziwiam Cię, że tyle już wymieniłeś, pewnie już troszkę zapłaciłeś i dalej jesteś w lesie. Zamiast pojechać na dobrą diagnostykę i zlokalizować problem to szukasz pomocy u wymieniaczy i jeszcze...
Dziś postaram się wrzucić logi ze wskazań Vaga jak pisał Sztomel na razie dodam jeszcze że czasem wyłącza mi się turbo tzn działa ale tak jak by samochód przechodził w tryb awaryjny. To tak apropo sporadycznego przeładowywania turbo, bo wydaje mi się ze może mieć to związek (podejrzewam N75 ewent. turbo) co o tym myślicie?
Na zapalonym ma zostać wciągnięte i trzymać. Jak nie trzyma albo skacze góra dół to albo sterownik tak robi ,albo jest problem z zaworem sterującym. Jest on na bloku(powinien być)z tyłu silnika pod rozrusznikiem. Jak cięgno nie zostanie wciągnięte do końca albo porusza się z zacięciami to nie będzie działać dobrze. Tyle ode mnie. Dodano po 29 Kolego...
Po co wymieniałeś turbo? wystarczyło je wyczyścić w momencie przejścia w tryb awaryjny odczytaj błąd i wszystko będziesz wiedział jeżeli będzie to przeładowanie tak jak pisze T 5 to masz turbo do czyszczenia
Czy da się coś z tym zrobić samemu, lewych rak nie mam tylko ten dostęp jest kiepski, czyszczenie coś da, od nowości raczej nie było ruszane przebieg 248tys. Czy turbo do regeneracji się juz tylko nadaje?
mercedes turbo turbo moduł awaryjny oprawa awaryjny volvo turbo benzyna turbo
interfejs ev2300 wyświetlacz graficzny tekst bascom global entry
Samsung Freestyle SP-LSP3BLA Projector Review and Specs Renault Espace III 2.0i 2002 - Czy ma koło dwumasowe?