Często robię hamulce w tych sprzętach i trafia uszkodzona nowa pompka i uszkodzony nowy wyrównywacz. a gdy jest sytuacja taka jak autor postu opisuje spinam 2 pedały i robię rundę ciągnikiem po placu hamując i nie wiadomo czemu hamulec na kole na którym nie było znajduje się sam. ważna sprawa to regulacja tego bolca co popycha tłoczek pompki tak aby...
Możesz mieć twarde klocki i tu będzie problem.Grubość tarczy w tym przypadku nie ma nic do rzeczy.
z opisu wskazuje na powstałą nieszczelność podciśnienia wspomagania hamulca(servo)
Ale hamulce ostre? Jak twarde to serwo nie pracuje. Pompka podcisnienia lub akumulator podcisnienia jak wezyki wszystkie sprawdzales.
Teraz o wykonanej naprawie: Jak wspomniałem pojechałem wymienić wężyk z tyłu. "Najprawdopodobniej nie podgrzał nakrętek na przewodach zapewne próbował na siłę odkręcić przewody" -więc nim odkręcił to się nagimnastykował, Fakt jak wspomniałem przewody tak czy tak na końcach były przetarte do wymiany. Przy odkręcaniu oczywiście uszkodził krótki wężyk...
Jak hamulec twardy to może śmierdzi przegrzany hamulec. Uszkodzona pompa sama powoli dociąga. Sprawdzałeś temperaturę hamulców (felg ) po zatrzymaniu ?
Witam. Mam problem z hamulcami w Fiacie punto 1.7 td. Od pewnego momentu hamulec podczas hamowania robił sie twardy i nie schodził na dół,okazało się że vacupompa nie wytwarza podcisienia.Po wymianie pompy pedał hamulca schodzi na dół ale hamulce są nadal twarde i żeby zachamować to muszę włożyć dużo siły. Co może być jeszcze uszkodzone?
Wspomaganie padnięte, ale nie ma to związku z usterką ABSu Goldwinger, te "wózki" standardowo mają strasznie twarde hamulce - wiem, bo mam :). Do autora wątka - sprawdź wpierw kolejno czujniki, odpinając je kolejno i mierząc ich rezystancję, często gniją.
Czyli obstawiam na problem z vacum i podciśnieniami. Spróbuj cofać i dać gazu (na sprzęgle) i wtedy zahamować. Jak będzie dobrze to vacum i podciśnienia do sprawdzenia na niewydolność układu. Ew jak masz wakuometr to wepnij się w układ i zobacz jakie masz podciśnienie.
Witam.W hyundaju galloperze 98r.2,5tdi od pewnego czasu zaczęła zapalać się kontrolka sygnalizująca twarde hamulce no i oczywiście te hamulce były twarde.Ale czasami wysokie obroty sprawiały że jedno wciśniecie było miękkie a kolejne twardziejsze do momentu pod pompowania.Teraz już bardzo rzadko jest miękki hamulec mimo wysokich obrotów.Na przewodzie...
no dobra, dzisiaj byłem na innym złomie i stała cała Astra, sprawdziłem hamulce twarde jak należy to wykręciłem cały całkowicie orginalny i widać nie ruszany od nowości zestaw pedał-popychacz-mocowanie-serwo-pompa za 60zł, wieczorem założę w swojej Astrze i zobaczymy co będzie jak nie to jutro jeszcze z tamtej wykręcę zaciski przednie z wężykami elastycznymi...
Jaki silnik benzyna czy diesel? Sprawdź serwo, opisane objawy na to wskazują. Jeżeli to diesel to do sprawdzenia pompa vacum, jeżeli benzyna wszystkie połączenia do serwa.
Pedał hamulca opada po odpaleniu, czy nie?
A jakie klocki kolega założył może to być wina klocków. Czasem te tańsze są tak twarde że momentalnie pałą tarcze. Druga sprawa to płyn kiedy wymieniany? może być stary i też robić komedie. No i podstawowe pytanie czy na pompie jest napis SBC ? I jeszcze jedno czasem magikom udaje się przy wymianie klocków poskręcać przewody hamulcowe tak że się blokują.
Na oko i bez diagnostyki ciężko zgadywać, może np. pompa podciśnieniowa zdychać.
Co prawda jeździłem ale nie swoim c300 5.7 hemi. Pokonalem kilka tras sam i w dwójkę, sedan bez gazu, przyspieszenie dobre nie doskonałe w stosunku do spalania i mocy! Według mnie twarde skory i zawieszenie - takie troszkę fordowskie kilka lat temu oczekiwałem czegoś o klasę wyżej. Zegarek jest z forda plastikowy kokpit. Peugeota miałem z silnikiem...
Zmierzyłem dziś podciśnienie z krućca do serwo. vacumetr wskazuje minus 1. To chyba dobrze, po zgaszeniu trzyma podciśnienie. I dalej nic, auto jest słabe, hamulce twarde i te denerwujące drgania. POMOCY
Odłącz rurę o serwa i zobacz, co w sumie jest podobnym testem jak hamowanie na wyłączonym silniku. Zobacz czy coś mechanicznie (dywanik) nie ogranicza ruchu powrotnego pedału. Pociągnij go ręką. Jak masz czym, pomierz sobie ciśnienie i zobacz jak się zachowuje. Ale ogólnie wygląda na to że na zluzowanym pedale nie wyrównują się ciśnienia w serwie.
Jak najbardziej sprawdź wszystkie przewody od Serwa hamulca czy ci się gdzieś nie wypiął przewód lub nie został przeciętny/naderwany?
Witam, Sam posiadam Astrę F i w którą nie wsiądę to każda ma podobnie twarde i nieprzyjemne hamulce. Przy 140 hamuje elegancko, ale przy 40 nie zblokuje kół - przynajmniej ma się takie wrażenie. Moja akurat nie posiada fabrycznie korektora. Pozdrwiam, K
Zakładanie kompletu jednej firmy to wbrew pozorom błąd. Piszczą jak chcą. Twarde klocki muszą być. Lub nie dotarte spokojnie i przypalone klocki plus nie umyte ze smaru tarcze płynem..
Autko podnieś do góry, odkręć wszystkie koła, pozakładaj na wszystkie odpowietszniki przezroczyste wężyki, i podstaw małe buteleczki, odkręć jednocześnie wszystkie odpow. i pilnuj stanu płynu w zbiorniczku hamulcowym. Czekaj aż w ten sposób przepłynie przez układ h. Około 4setki płynu.
Tak powinno być.
Pewnie nie ma dostatecznego podciśnienia w instalacji. Pierwsza sprawa to czy hamulce działają normalnie, nie są bardziej twarde niż za zwyczaj? Jeśli jest OK to sprawdzasz podciśnienie wychodzące z grubego przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia. Jeśli jest ok to zobacz kawałkiem wężyka czy zgaśnie po podłączeniu auta bezpośrednio do w/w wyjścia...
To teraz szukaj dobrego Boscha bo ta Luka prędzej czy później padnie i to po stronie paliwowej.
Sprawdz czy vacum pompa daje podciśnienie jak i szczelność układu, hamulce odpowietrzone ? plyn nie ucieka ?
To by potwierdzało moje podejrzenia, które opisałem w pierwszym wpisie... Dalej już powinieneś podmienić pompę, ale to moje prywatne zdanie.
Wyglada na dobre
On chodzi na podciśnieniu i musisz nim poruszć góra dół czy lekko chodzi,jak się zacina to geometria stoi Dodano po 7 A jakie masz hamulce normalne czy twarde może pompka vacum nie działa
ale objawem jest też twardy pedał hamulca, słabe wspomaganie Zajmij się tym to i pewnie reszta objawów ustąpi. Do tego bloki pomiarowe są niepotrzebne.
Witam. Ten efekt to działanie hill holder lub Hill Hold Control (HHC) to nic innego, jak "podtrzymanie" przez centralkę ABS ciśnienia w układzie hamowania jeszcze przez kilka sekund po puszczeniu pedału hamulca ale niezwłocznie po naciśnięciu pedału gazu. Pozdrawiam.
No to ciągnie lewe powietrze w okolicach rury od serwa hamulcowego. Też o tym mówił ale wykluczył to dlatego ze hamulce działają poprawnie nie sa twarde . Wspomniał coś o sprawdzaniu lampą stroboskopową
Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
wyglada na awarie zasobnika cisnienia pompa usiluje uzupelnic cisnienie ale ma z tym problemy poczytaj troche jak to funkcjonuje to podobny system raczej nie obejdzie sie bez wymiany zasobnika http://www.zss.pl/~moto/www_prace_dyplom...
Mam Grande Punto, obecnie ma na liczniku ponad 190 tys. km (i zaczynam się rozglądać za "nową" turbiną) z czego ja nim zrobiłem ok 60 tys. km. Silnik to 1.3 Multijet 90KM, spokojnie daje sobie radę z tym autem, a przy tym w trasie da się zejść poniżej 4,5l/100km. Auto dobrze się prowadzi, ma dość trwałe acz twarde i głośne zawieszenie, rewelacyjne hamulce...
Witam serdecznie. Otóż mam pewien problem z hamulcami i teraz wszystko opiszę. W połowie 2015 roku kupiłem VW Passata B5 zrobiłem nim kompletnie hamulce Tarcze TRW, klocki TRW, przewody hamulcowe giętkie TRW. No i tak, spoko auto mam od połowy 2015r i zmieniłem te hamulce lecz klocki z TRW są twarde no i oczywiście od tamtej pory zrobiłem już na nich...
Popatrz gdzie syczy
Napisz wiecej o tym teście? Wcisnąć hamulec na maxa? Ale na odpalonym aucie? Na odpalonym wchodzi hamulec do połowy i opór, na zgaszonym po 4 naciśnięciach jest odrazu opór ale hamulce prawie ze nie działają tz jak silnik jest wyłaczony a auto ztacza sie z górki to hamulców prawie że nie jak powietrze zejdzie z servo. Wyjaśni mi ktoś na jakiej zasadzie...
Powiem tak to automat wiec skrzynia na każdym biegu w tym przedziale auto drży delikatnie nie wiem według mnie to coś innego albo z zawieszenia albo te hamulce bo było ok, auta nie katuje po dużych dołach ostro nie jeżdze a mam twarde zawieszenie, wiec już na tą chwile myśle czy może tą przepustnice zadoptować ktoś mi jeszcze podpowiedział że może egr...
Może być , albo dziura w przewodzie, ale miałbyś nierówne wolne obroty lub brak.
Koledzy oświećcie mnie,bo nie bardzo jestem "czajkowski". Jeśli tył nie hamuje nawet po dobrym odpowietrzeniu ,to co i gdzie w końcu wysiada? Czy sterownik ABS ( u mnie terkocze jak głupi podczas hamowania - zaworki pracują , 0 błędów na miganiu gniazdem), czy sama pompa hamulcowa ? P.S. Znalazłem podobny problem u V40 i trochę mi się rozjaśniło, Czy...
Tutaj masz schemat do 55 pin: http://obrazki.elektroda.pl/4392436100_1... moduł sterowany jest masą (były też sterowane plusem). Sprawdź masę na 1 pinie modułu. Po uruchomieniu moduł podaje masę na pin 34 uruchamiając przekaźnik. Sprawdź zasilanie na pinie 53. Sprawdź diodę d2, może mieć zwarcie, wtedy uszkadza sterownik przez pin 52.
Cześć, Pacjent Renault Megane Grandtour 2011r. 1.4 tce Benz + gaz. Czy ktoś z Was przerabiał błąd P0069? W trakcie jazdy silnik zgasł, podczas jazdy szarpie, nie ma mocy, komunikat skontroluj układ wtrysku paliwa oraz skontroluj układ wydechowy, dodatkowy objaw twardy pedał hamulca, prawie nie da się hamować. Aktualnie auto bezpośrednio po odpaleniu...
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
Konstrukcja ciekawa Mam kilka pytań czy zwiększenie rozmiarów kółek nie powoduje problemów z zabierakami przegubami (tarcza sprzęgła z amortyzacją powinna to zniwelować ale czy na pewno) Czy skrzynie masz nową czy ma już jakieś luzy na zębatkach bo z moich obserwacji wynika ze to one odpowiadają najczęściej za problemy z zabierakami bo na tych luzach...
W skrzyni na pewno nic sie nie stało z powodu postoju jedynie uszczelnienie. Jak zapalisz będziesz wiedział jak chodzi skrzynia. Wcześniej nie ma sensu w niej dłubać. Jeśli chodzi o silnik to fakt międzu 40-ką a 60-ką róznica widoczna to filtry oleju. Nie są one zamienne miedzy tymi silnikami. Reczny to inna pokrywa skrzyni a czasem taka sama tyle że...
Najlepiej najpierw dowiedzieć się co to za błędy. Może serwo, może pompa vacum, a może zupełnie coś innego.
witam i proszę o pomoc. kupiłem swojego golfa rok temu w lipcu do tej pory zrobiłem już 50000km. Już w ubiegłym roku w listopadzie czułem ze się sprzęgło ślizga (ale myślałem ze do wiosny i się wymieni) a tu nie mila niespodzianka w styczniu tego roku sprzęgło poszło;/ po prostu stałem w korku wciskam sprzęgło a tu "puk" i sprzęgło wciśnięte do podłogi...
Polemizowałbym... w Astrze G w/g mnie jest bardzo niewygodnie - wiecznie zsuwam się z fotela "na podłogę", kierowca trzymając nogę na pedale gazu wyciera spodniami obudowę tunelu środkowego, a o dłuższej trasie w krótkich spodniach nie ma co mówić bo noga się przykleja do tej obudowy, której krawędź od strony przedniej jest na dodatek odstająca i ostra,...
Witam Mam problem z hamulcem w VW passat B5 FL 2002 rok 1.9 TDI Jak nasickam pierwszy pedał hamulca to hamulec jakis tak w miarę a drugi zaraz nacisk na hamulec juz pedał jest twardy i nie ma hamulca. A na wolnych obrotach to hamulec jest twardy. Jak zapalam silnik i naciskam na hamulec to pedał bardzo powioli schodzi prawie jak by nic. Jak by wspomaganie...
twarde manetki twarde sprzęgło twarde lutowanie
akumulator zamiennik orange freedom router bezpiecznik zasila konwerter
Turbo PCB - Obsługa i Funkcje Projektowania PCB Trzaski z cewki w ekspresie Jura - przyczyny i rozwiązania