Często robię hamulce w tych sprzętach i trafia uszkodzona nowa pompka i uszkodzony nowy wyrównywacz. a gdy jest sytuacja taka jak autor postu opisuje spinam 2 pedały i robię rundę ciągnikiem po placu hamując i nie wiadomo czemu hamulec na kole na którym nie było znajduje się sam. ważna sprawa to regulacja tego bolca co popycha tłoczek pompki tak aby...
Możesz mieć twarde klocki i tu będzie problem.Grubość tarczy w tym przypadku nie ma nic do rzeczy.
z opisu wskazuje na powstałą nieszczelność podciśnienia wspomagania hamulca(servo)
Ale hamulce ostre? Jak twarde to serwo nie pracuje. Pompka podcisnienia lub akumulator podcisnienia jak wezyki wszystkie sprawdzales.
Jak hamulec twardy to może śmierdzi przegrzany hamulec. Uszkodzona pompa sama powoli dociąga. Sprawdzałeś temperaturę hamulców (felg ) po zatrzymaniu ?
Witam. Mam problem z hamulcami w Fiacie punto 1.7 td. Od pewnego momentu hamulec podczas hamowania robił sie twardy i nie schodził na dół,okazało się że vacupompa nie wytwarza podcisienia.Po wymianie pompy pedał hamulca schodzi na dół ale hamulce są nadal twarde i żeby zachamować to muszę włożyć dużo siły. Co może być jeszcze uszkodzone?
Wspomaganie padnięte, ale nie ma to związku z usterką ABSu Goldwinger, te "wózki" standardowo mają strasznie twarde hamulce - wiem, bo mam :). Do autora wątka - sprawdź wpierw kolejno czujniki, odpinając je kolejno i mierząc ich rezystancję, często gniją.
Czyli obstawiam na problem z vacum i podciśnieniami. Spróbuj cofać i dać gazu (na sprzęgle) i wtedy zahamować. Jak będzie dobrze to vacum i podciśnienia do sprawdzenia na niewydolność układu. Ew jak masz wakuometr to wepnij się w układ i zobacz jakie masz podciśnienie.
Witam.W hyundaju galloperze 98r.2,5tdi od pewnego czasu zaczęła zapalać się kontrolka sygnalizująca twarde hamulce no i oczywiście te hamulce były twarde.Ale czasami wysokie obroty sprawiały że jedno wciśniecie było miękkie a kolejne twardziejsze do momentu pod pompowania.Teraz już bardzo rzadko jest miękki hamulec mimo wysokich obrotów.Na przewodzie...
no dobra, dzisiaj byłem na innym złomie i stała cała Astra, sprawdziłem hamulce twarde jak należy to wykręciłem cały całkowicie orginalny i widać nie ruszany od nowości zestaw pedał-popychacz-mocowanie-serwo-pompa za 60zł, wieczorem założę w swojej Astrze i zobaczymy co będzie jak nie to jutro jeszcze z tamtej wykręcę zaciski przednie z wężykami elastycznymi...
Jaki silnik benzyna czy diesel? Sprawdź serwo, opisane objawy na to wskazują. Jeżeli to diesel to do sprawdzenia pompa vacum, jeżeli benzyna wszystkie połączenia do serwa.
Pedał hamulca opada po odpaleniu, czy nie?
A jakie klocki kolega założył może to być wina klocków. Czasem te tańsze są tak twarde że momentalnie pałą tarcze. Druga sprawa to płyn kiedy wymieniany? może być stary i też robić komedie. No i podstawowe pytanie czy na pompie jest napis SBC ? I jeszcze jedno czasem magikom udaje się przy wymianie klocków poskręcać przewody hamulcowe tak że się blokują.
Co prawda jeździłem ale nie swoim c300 5.7 hemi. Pokonalem kilka tras sam i w dwójkę, sedan bez gazu, przyspieszenie dobre nie doskonałe w stosunku do spalania i mocy! Według mnie twarde skory i zawieszenie - takie troszkę fordowskie kilka lat temu oczekiwałem czegoś o klasę wyżej. Zegarek jest z forda plastikowy kokpit. Peugeota miałem z silnikiem...
Na oko i bez diagnostyki ciężko zgadywać, może np. pompa podciśnieniowa zdychać.
Zmierzyłem dziś podciśnienie z krućca do serwo. vacumetr wskazuje minus 1. To chyba dobrze, po zgaszeniu trzyma podciśnienie. I dalej nic, auto jest słabe, hamulce twarde i te denerwujące drgania. POMOCY
Odłącz rurę o serwa i zobacz, co w sumie jest podobnym testem jak hamowanie na wyłączonym silniku. Zobacz czy coś mechanicznie (dywanik) nie ogranicza ruchu powrotnego pedału. Pociągnij go ręką. Jak masz czym, pomierz sobie ciśnienie i zobacz jak się zachowuje. Ale ogólnie wygląda na to że na zluzowanym pedale nie wyrównują się ciśnienia w serwie.
Jak najbardziej sprawdź wszystkie przewody od Serwa hamulca czy ci się gdzieś nie wypiął przewód lub nie został przeciętny/naderwany?
Witam, Sam posiadam Astrę F i w którą nie wsiądę to każda ma podobnie twarde i nieprzyjemne hamulce. Przy 140 hamuje elegancko, ale przy 40 nie zblokuje kół - przynajmniej ma się takie wrażenie. Moja akurat nie posiada fabrycznie korektora. Pozdrwiam, K
Zakładanie kompletu jednej firmy to wbrew pozorom błąd. Piszczą jak chcą. Twarde klocki muszą być. Lub nie dotarte spokojnie i przypalone klocki plus nie umyte ze smaru tarcze płynem..
Autko podnieś do góry, odkręć wszystkie koła, pozakładaj na wszystkie odpowietszniki przezroczyste wężyki, i podstaw małe buteleczki, odkręć jednocześnie wszystkie odpow. i pilnuj stanu płynu w zbiorniczku hamulcowym. Czekaj aż w ten sposób przepłynie przez układ h. Około 4setki płynu.
Tak powinno być.
Pewnie nie ma dostatecznego podciśnienia w instalacji. Pierwsza sprawa to czy hamulce działają normalnie, nie są bardziej twarde niż za zwyczaj? Jeśli jest OK to sprawdzasz podciśnienie wychodzące z grubego przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia. Jeśli jest ok to zobacz kawałkiem wężyka czy zgaśnie po podłączeniu auta bezpośrednio do w/w wyjścia...
To teraz szukaj dobrego Boscha bo ta Luka prędzej czy później padnie i to po stronie paliwowej.
Sprawdz czy vacum pompa daje podciśnienie jak i szczelność układu, hamulce odpowietrzone ? plyn nie ucieka ?
To by potwierdzało moje podejrzenia, które opisałem w pierwszym wpisie... Dalej już powinieneś podmienić pompę, ale to moje prywatne zdanie.
Wyglada na dobre
ale objawem jest też twardy pedał hamulca, słabe wspomaganie Zajmij się tym to i pewnie reszta objawów ustąpi. Do tego bloki pomiarowe są niepotrzebne.
Witam. Ten efekt to działanie hill holder lub Hill Hold Control (HHC) to nic innego, jak "podtrzymanie" przez centralkę ABS ciśnienia w układzie hamowania jeszcze przez kilka sekund po puszczeniu pedału hamulca ale niezwłocznie po naciśnięciu pedału gazu. Pozdrawiam.
On chodzi na podciśnieniu i musisz nim poruszć góra dół czy lekko chodzi,jak się zacina to geometria stoi Dodano po 7 A jakie masz hamulce normalne czy twarde może pompka vacum nie działa
No to ciągnie lewe powietrze w okolicach rury od serwa hamulcowego. Też o tym mówił ale wykluczył to dlatego ze hamulce działają poprawnie nie sa twarde . Wspomniał coś o sprawdzaniu lampą stroboskopową
Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
wyglada na awarie zasobnika cisnienia pompa usiluje uzupelnic cisnienie ale ma z tym problemy poczytaj troche jak to funkcjonuje to podobny system raczej nie obejdzie sie bez wymiany zasobnika http://www.zss.pl/~moto/www_prace_dyplom...
Mam Grande Punto, obecnie ma na liczniku ponad 190 tys. km (i zaczynam się rozglądać za "nową" turbiną) z czego ja nim zrobiłem ok 60 tys. km. Silnik to 1.3 Multijet 90KM, spokojnie daje sobie radę z tym autem, a przy tym w trasie da się zejść poniżej 4,5l/100km. Auto dobrze się prowadzi, ma dość trwałe acz twarde i głośne zawieszenie, rewelacyjne hamulce...
Witam serdecznie. Otóż mam pewien problem z hamulcami i teraz wszystko opiszę. W połowie 2015 roku kupiłem VW Passata B5 zrobiłem nim kompletnie hamulce Tarcze TRW, klocki TRW, przewody hamulcowe giętkie TRW. No i tak, spoko auto mam od połowy 2015r i zmieniłem te hamulce lecz klocki z TRW są twarde no i oczywiście od tamtej pory zrobiłem już na nich...
Popatrz gdzie syczy
Napisz wiecej o tym teście? Wcisnąć hamulec na maxa? Ale na odpalonym aucie? Na odpalonym wchodzi hamulec do połowy i opór, na zgaszonym po 4 naciśnięciach jest odrazu opór ale hamulce prawie ze nie działają tz jak silnik jest wyłaczony a auto ztacza sie z górki to hamulców prawie że nie jak powietrze zejdzie z servo. Wyjaśni mi ktoś na jakiej zasadzie...
Powiem tak to automat wiec skrzynia na każdym biegu w tym przedziale auto drży delikatnie nie wiem według mnie to coś innego albo z zawieszenia albo te hamulce bo było ok, auta nie katuje po dużych dołach ostro nie jeżdze a mam twarde zawieszenie, wiec już na tą chwile myśle czy może tą przepustnice zadoptować ktoś mi jeszcze podpowiedział że może egr...
Cześć, Pacjent Renault Megane Grandtour 2011r. 1.4 tce Benz + gaz. Czy ktoś z Was przerabiał błąd P0069? W trakcie jazdy silnik zgasł, podczas jazdy szarpie, nie ma mocy, komunikat skontroluj układ wtrysku paliwa oraz skontroluj układ wydechowy, dodatkowy objaw twardy pedał hamulca, prawie nie da się hamować. Aktualnie auto bezpośrednio po odpaleniu...
Może być , albo dziura w przewodzie, ale miałbyś nierówne wolne obroty lub brak.
Koledzy oświećcie mnie,bo nie bardzo jestem "czajkowski". Jeśli tył nie hamuje nawet po dobrym odpowietrzeniu ,to co i gdzie w końcu wysiada? Czy sterownik ABS ( u mnie terkocze jak głupi podczas hamowania - zaworki pracują , 0 błędów na miganiu gniazdem), czy sama pompa hamulcowa ? P.S. Znalazłem podobny problem u V40 i trochę mi się rozjaśniło, Czy...
Tutaj masz schemat do 55 pin: http://obrazki.elektroda.pl/4392436100_1... moduł sterowany jest masą (były też sterowane plusem). Sprawdź masę na 1 pinie modułu. Po uruchomieniu moduł podaje masę na pin 34 uruchamiając przekaźnik. Sprawdź zasilanie na pinie 53. Sprawdź diodę d2, może mieć zwarcie, wtedy uszkadza sterownik przez pin 52.
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
Najlepiej najpierw dowiedzieć się co to za błędy. Może serwo, może pompa vacum, a może zupełnie coś innego.
Konstrukcja ciekawa Mam kilka pytań czy zwiększenie rozmiarów kółek nie powoduje problemów z zabierakami przegubami (tarcza sprzęgła z amortyzacją powinna to zniwelować ale czy na pewno) Czy skrzynie masz nową czy ma już jakieś luzy na zębatkach bo z moich obserwacji wynika ze to one odpowiadają najczęściej za problemy z zabierakami bo na tych luzach...
W skrzyni na pewno nic sie nie stało z powodu postoju jedynie uszczelnienie. Jak zapalisz będziesz wiedział jak chodzi skrzynia. Wcześniej nie ma sensu w niej dłubać. Jeśli chodzi o silnik to fakt międzu 40-ką a 60-ką róznica widoczna to filtry oleju. Nie są one zamienne miedzy tymi silnikami. Reczny to inna pokrywa skrzyni a czasem taka sama tyle że...
witam i proszę o pomoc. kupiłem swojego golfa rok temu w lipcu do tej pory zrobiłem już 50000km. Już w ubiegłym roku w listopadzie czułem ze się sprzęgło ślizga (ale myślałem ze do wiosny i się wymieni) a tu nie mila niespodzianka w styczniu tego roku sprzęgło poszło;/ po prostu stałem w korku wciskam sprzęgło a tu "puk" i sprzęgło wciśnięte do podłogi...
Polemizowałbym... w Astrze G w/g mnie jest bardzo niewygodnie - wiecznie zsuwam się z fotela "na podłogę", kierowca trzymając nogę na pedale gazu wyciera spodniami obudowę tunelu środkowego, a o dłuższej trasie w krótkich spodniach nie ma co mówić bo noga się przykleja do tej obudowy, której krawędź od strony przedniej jest na dodatek odstająca i ostra,...
Witam Mam problem z hamulcem w VW passat B5 FL 2002 rok 1.9 TDI Jak nasickam pierwszy pedał hamulca to hamulec jakis tak w miarę a drugi zaraz nacisk na hamulec juz pedał jest twardy i nie ma hamulca. A na wolnych obrotach to hamulec jest twardy. Jak zapalam silnik i naciskam na hamulec to pedał bardzo powioli schodzi prawie jak by nic. Jak by wspomaganie...
Witam. Mam problem z moim lacetti. Losowo podczas jazdy, gdy wciskam hamulec, hamulec robi się twardy, jakby blokuje się po naciśnięciu 20% zakresu ruchu i trze dosyć podobnie jakby się ABS odpalil, ale hamowanie wtedy jest bardzo słabe. Po około sekundzie lub dwóch ta blokada odpuszcza i samochód hamuje normalnie, ale zapala się kontrolka ABS. Byłem...
2409 - The redundancy valve for front axle has open circuit 7364 - Data transfer to brake CAN Bus is faulty
Jak naprawić lub wyregulować rower<br/><br/>Jak naprawić rower <br/>REGULACJA PRZEDNIEJ PRZERZUTKI <br/> <br/>Przednia przerzutka w odróżnieniu od tylnej nie dostarcza raczej okazji do nerwów z powodu nie prawidłowego działania. Raz dobrze ustawiona potrafi działać całymi latami. Jednak zdarza się, że i jej działanie trzeba...
Widzę, że kolega z mojej rodzinnej miejscowości :) Spodziewałem się nieszczelności, ale - po pierwsze nie mogę jej zlokalizować - po drugie, jak silnik się rozgrzeje (~5 min) praca hamulców już jest prawidłowo aż do ostygnięcia silnika. I to chyba wyklucza nieszczelność (?). P.S. Jest servo i vacu pompa czy jak to się tam nazywa, nie jestem specjalistą.
Może jeszcze przecież być serwo nieszczelne. Lub przewody. Nie masz słabego/ twardego hamulca?
To jest pompka vacum. Wytwarza podciśnienie. W dieslach się takie coś montuje. Benzyniaki mają z kolektora. Jak odlaczysz pompkę to będzie bardzo twardy pedał hamulca.
Odpowietrz jeszcze raz układ.Nie zawsze za pierwszym razem uda się to zrobić do końca.Objawy typowe dla zapowietrzonego układu
No i nie dowiedziałem się co było przyczyną twardego hamulca. Zacznie temat i nie kończy ,a mnie by się akurat przydało aby nie zapuszczać nowego posta.
Rozmawiałem z paroma znajomymi mechanikami i z ASO. Powiedzieli, że to normalne przy tych temperaturach, że po godzinie czy nocy pedał hamulca jest twardy. Ważne, że w momencie odpalenia silnika od razu zaczyna działać wspomaganie - powiedzieli, że być może jest jakaś mikro nieszczelność ale, żebym się tym nie przejmował. Jeden powiedział, że pompa...
Udało mi się rozwiązać zagadkę: wymieniona pokrywa zaworów — odma i zaworek przy kolektorze ssącym 55566514 0280142487
Jest DPF?. To trochę wyjaśni.
Niby głupia sprawa, ale sprawdzałeś sam pedał hamulca pod względem uszkodzenia mechanicznego? Może coś glo blokuje.
Oczywiście, można zmierzyć podciśnienie w układzie wakuometrem
A mam pytanie co do vacu da się ją sprawdzić? a jak jest uszkodzona można ją naprawić ? czy tylko wymiana.
Witaj, jeśli masz odrobine pojęcia o mechanice napewno dasz sobie radę, odkręcasz pompe ham. od serwa odchylasz uważając na przewody ham. Serwo jest przykręcone bodajże 4 śrubami od wewnętrznej strony nad pedałami, oczywiście musisz wypiąć z pedału hamulca i finito, sprawdz wcześniej oring pomiędzy pompą a serwem w komorze śilnika :) http://images45.fotosik.pl/236/f52014f51...
-0,3MPa to praktycznie brak podciśnienia, albo skończyła się vacupompa albo w układzie podciśnieniowym jest jakaś nieszczelność. nie wiem czy w serwisie VW dokładnie zdiagnozują mi problem, bo za diagnozę mogę zapłacić ale z nadzieją że będzie to trafna diagnoza! Zapewne zdiagnozują ale ta diagnoza może Cię kosztować więcej niż cała naprawa w nieautoryzowanym...
Witam ponownie po Przerwie długiej. Otóż miesiąc temu wziąłem się za remont silnika s301d. Wymieniłem Uszczelki na nowe zakupione w andorii. Wszystko dokładnie wyczyscilem z brudu i syfu. Kąt wtrysku ustawiłem tak jak wyczytałem na forum na 5,4 mm i pali do strzału, założyłem na ramę i po Przejechaniu się zauważyłem ze jest coś słaby. Myślałem że jak...
Vacum pompa jest ok za to pompa paliwa bardzo długo pompuje paliwo po przekręceniu kluczyka. Objawy twardego hamulca są cały czas .Sprawdzałem przewody paliwowe może to uszkodzenie wtrysku?
Jeśli podczas pracy silnika - jazdy, pedał hamulca będzie "twardy", to albo serwo zamarzło, albo pompa próżniowa niesprawna (nie wytwarza podciśnienia). Wciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli pedał wyczuwalnie "wpadnie", to wspomaganie hamulca (serwo) sprawne.
zdejmij zawór z serwa, włóż do serwa jeden koniec wężyka, a do drugiego końca podepnij strzykawkę. Zassaj i zabacz co wyssiesz. Ja już wiem :-)
Witam. Zafira a 1.8 16v. Pedał hamulca twardy. Ledwo hamuje. Przy zbiorniku z płynem hamulcowy słychać jak syczy powietrze. Jeszcze nie znalazłem skąd. Mam wrażenie że z okolic wtyczki z przewodem. Od tego jest pedał twardy?
- Golf 4 1.9TDI - Brak mocy i zblokowany pedał hamulca, wyciek w okolicy pompy vacum. Mam taki problem, króciec do serwo nie ma luzu, wydaje mi się, że może uszczelka poszła. auto nie ma mocy i po paru wciśnięciach hamulca robi się twardy. Jest ktoś w stanie stwierdzić co trzeba zrobić? z góry mówię, że nie posiadam wakuometru. https://obrazki.elektroda.pl/8911390100_...
Wymyj silnik myjką ciśnieniową tylko zakryj chłodnicę.
Witam Mam problem w volvie fh 12 2004r. Pedał hamulca zrobił się twardy. Co możę być przyczyną? Podaj odczyt błędów z ECU hamulców.Sprawdź ciśnienie na zbiornikach powietrza.Bez tego ani rusz...
Tam gdzie idzie przewód od sprzęgła (rurka) będzie w jego okolicy odpowietrznik. Twój opis bardziej pasuje do uszkodzonej pompki sprzęgła bądź wysprzęglika. Możesz spróbować odpowietrzenia, lecz efekt może być niezadowalający. To że nie masz wspomagania hamulców (serwo nie działa) może być spowodowane uszkodzonym przewodem podciśnienia, pompa vacum,...
Sprawdź serwo hamulców. Napompować pedałem hamulca aż się zrobi twardy i z wciśniętym pedałem hamulca odpalić silnik. Przy sprawnym serwie pedał powinien w miarowym tempie "zejść" do połowy jeśli tak jest to z serwem powinno być ok. Do sprawdzenia przewody elastyczne ew. pompa hamulcowa.
witam, odnawiam wątek, bo mam podobny problem, czyli co jakiś czas zdarza się ze naciskam pedał hamulca i odczuwam opór pod stopą, po mocniejszym nacisnięciu hamuje, ale droga się wydłuża. Zauważyłem, że dzieje się to zimą, gdy temperatura spada w okolice 0 stopni lub poniżej. Audi A4 1.9 TDI 116 KM, silnik AJM pozdrawiam dd
Na pewno pęknięty przewód przy servie. Wspomaganie hamulca tam dochodzi taki sztywny przewód. Tu gdzie pompa hamulca. Sprawdź ciągłość tego przewodu aż do wakopompy (pompy podciśnienia) po drodze pewnie się rozgałęzia ten przewód do czujników itd. sprawdzić szczelność tych przewodów.
Sprawdzałeś szczelność wszystkich podciśnień? Twardy hamulec to nie koniecznie uwalone serwo! Pierwsze co, to test wszystkich podciśnień z zaworami i egr który też ma membranę podciśnieniową!
Witam mam problem z hamulcami w oktavi 1 1.6mpi raz na jakiś czas pedał hamulca jest twardy i nie da rady go wcisnąć dopiero po 3 razie wraca do normy i chodzi normalnie co może być przyczyną ???
A nieumisz napisać normalnie co to za vectra i jaki silnik?
Witam, trochę poszperałem i wygląda to tak: -błąd MID 136 SID 67 FMI0, jest to modulator , u mnie nie było prądu , prąd nie dochodził do przedniego modulatora pod kabiną, przyczyna nie łączyły kostki pod grilem po stronie pasażera, stąd też mi wyłączało ebs . MID 144 PID 91 FMI3- położenie pedału gazu w procentach , i tu nie wiem czy pedał do wymiany...
Czy działa Ci serwo (wspomaganie), a jeśli nie i pedał hamulca jest "twardy", to będzie słabszy efekt hamowania. Naciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli odczujesz opadnięcie pedału, to będzie znaczyć, iż serwo działa. Czy nagle hamulce osłabły, może masz zapieczone cylinderki (szczególnie) w przednich kołach - sprawdź.
Serwo
Przeniosłem, a czy Ty sprawdziłeś to, co napisał Kolega Emeryt?
Witam, jak w temacie jak zimny to nie chce zgasnąć i ma twardy hamulec, po ok 10 min pracy wszystko jest jak należy.
Prawidlowo hamulec powinny być twardy i nie wpadać w podłoge, układ najprawdopodobniej zapowietrzony, wracaj do tego mechanika i niech poprawia, bo zagrazasz sobie i innym.
A co tu ustalać. Gaźnik do regulacji, bo zalewa. Chcesz władować się w koszty - grzeb. Ewentualnie zainteresuj się, czy w trakcie jazdy też masz pedał hamulca twardy - jeśli tak, to albo przewód serwa, albo samo serwo do wymiany.
A czy moze wie ktoś jaka wartość powinno mieć to podciśnienie albo wie gdzie to sprawdzić?
Szukaj podciśnienia zaworek przewody podciśnieniowe przetarte pękniete sprawę masz prosta od vacu pompy do turbo . Hamulec nie jest twardy ??
Albo prowadnice albo rozpieraki w bębnach z tyłu źle ustawione. Zaciskaj kolejno przewody elastyczne na kołach to przy naciśnięciu na pedał hamulca poczujesz, że jest od razu twardy, tak najszybciej zlokalizujesz gdzie masz usterkę.
Zasrosowalem zestaw zaprawdzy do zacisku i pompy hamulcowej, kurcze ja luzowalem przy zacisku zeby odpuscil , dziwne jest to iz motocykl stal i hamulec sam zlapal , rozumiem iz przewody moga byc uszkodzone i blokowac plyn ale w jaki sposob on sie sam blokuje , przeciez tam nie wytworzy sie cisnienie. Teraz go naciskam tysiac razy i nie lapie dziala...
Sprawdź pompę podciśnienia, to częsta przyczyna, po sprawdzaj przewody często się luzują, ewentualnie będzie problem z serwem.
Na zgaszonym silniku pedał hamulca musi być twardy, dopiero jak jest włączony silnik pedał jest miękki bo działa serio, jak wpada pedał to zapowietrzony jest układ, sprawdzić poziom płynu, może też być zablokowany któryś zacisk.
Sprawdź pompę podciśnieniową, w szczególności szczelność połączenie "wychodzącej" z niej rurki łączącej się z serwem pompy hamulcowej. Jest to miejsce, gdzie zwykle powstaje nieszczelność (od drgań silnika), w wyniku czego hamulec jest "twardy" i mniej skuteczny. Ponadto utrata podciśnienia ma również wpływ na działanie turbiny ze zmienną geometrią....
golf 4 1.9 tdi brak mocy i twardy pedał hamulca po wymianie skrzyni. czego mogłem nie podlaczyc albo co się mogło odłączyć?
Jedź gdzieś na piach czy drogę z piachem. Wymuś kilka razy zadziałanie ABS. Potem odpowietrz. Być może trzeba będzie powtórzyć. Bez sprzętu i działa
miałem ten sam problem. tylko że ja pierwsze napsiukałem do bębna wd-40 i hamulec przestał "łapać" przejechałem kawałek na hamulcu żeby rdza odlazła dopiero wziłem sie za regulacje.
Witam mam problem z moim passatem. Od dwoch miesiecy zaczely sie problemy z odpalaniem, musze nim dlugo krecic, zeby odpalil, pomaga jak jest zaparkowany ze spadkiem do przodu, wtedy pali troche lepiej. Potem doszedl problem z lekko nierowna praca silnika i taka twarda metaliczna praca, chodzi głośniej. Nastepnie padla pompa vacum a raczej kruciec mial...
Pomiar podciśnienia- vacuometr.
Witam, pomocy, raptem dojeżdżajac do świateł poczułem twardy pedal hamulca i auto słabo hamuje. Wcześniej było dobrze. Gdzie szukać błędu i co robić?
twarde manetki twarde sprzęgło twarde lutowanie
pralka whirlpool kontrolka pompa mrugać windows radio fabryczny honda civic
sygnał sinusoidalny 400hz budowa elektrowni wiatrowej
Błąd C7-1131 w drukarce HP - przyczyny i rozwiązania Łucznik 451 – krótki ścieg po wymianie krzywki, transporter haczy o płytkę ściegową