Immo kontrolka miga ??
Kolego mógł się też rozszczelnić wymiennik ciepła , takie same objawy.
Wąż musi być twardy (ja mam plastikowy od gazu) lub specjalny, jak się załamuje to jak ma zasysać.
Galaxy 1.9TDI 110PS. Do obrotów 2200 - 2500 jedzie normalnie ale po wyżej tych obrotów nie można nawet brać się za wyprzedzanie malucha. Sam sprawdziłem, że wąż wylotowy z turbiny robi się twardy już przy 3000 - 3500 obrotów. Wjechałem na kanał i na pracującym silniku...wolne obroty...ściągałem i zakładałem wężyk od podciśnienia na turbinie...sztanga...
Nie , po prostu masz różne węże.
Przecież masz tam po prostu coś zapchane. jeśli odepnę wąż podciśnienia auto nie powinno chodzić równiutko Przy tak dużej ilości lewego powietrza powinien wkręcić się na wysokie obroty albo falować mocno obrotami lub nawet zgasnąć.
Odkopuję temat po 4/5 latach. W 2020 roku były kupione węże żółty i czarny od jednego producenta. Żółte węże straciły kolor, wyglądają jak białe ale zżółknięte. Do tej pory nic się z nimi nie stało, nie zrobiły się twarde, nie połamały się. Zarówno żółte Adaplast i Agroplast. Użyte oba, ponieważ ostatnie kawałki który mi zostały posłużyły do podłączenia...
Prawdopodobne poszła uszczelka pod głowicą Pozdrawiam daro To by wyszło na teście CO2.
Wąż twardy na gorącym ?
Nie wiem jak dokładnie powinna brzmieć taka pompka ale monitorowałem sytuację w momencie gdy pralka odpompowywała wodę i musi pompka działać. Wąż odpływowy twardy i napięty i czuć jak przepływa przez niego woda.
https://obrazki.elektroda.pl/8685388000_... Zdjęcie podgladowe w zaznaczonym miejscu nie wraca płyn chodzący i wąż jest twardy po ściśnięciu go też nie wylatuje płyn odłączyłem wąż nie jest zatkany. Węże od nagrzewnicy jeden ciepły ten górny a dolny zimny. Brak ogrzewania w samochodzie gdzie szukać usterki? Może termostat się nie otwiera?
po wymianie zaworu zwrotnego nadal brak turbo po uruchomieniu silnika zaciągnie sztangę przy wzroście obrotów do ok 3 tyś wąż gruby od powietrza robi się twardy i po przekroczeniu ok 3,5 tys. obrotów sztanga wraca , brak doładowania wąż gruby mięknie tylko nie wiem czy kolega ten zawór zwrotny wsadził dobrą stroną , jutro się dowiem
Czasem przewód z serwa potrafi się tak uszkodzić że po nagrzaniu silnika, uszkodzony wąż lekko się zapada i odcina podciśnienie z pompy do serwa i traci się hamulec po jednym dwu naciśnięciach hamulca. Miałem to kilka razy w Passacie B5 czy A4 B6
Jest twardy i basta :P Nie mogę się z Tobą zgodzić. Albo mamy inne odczucie twardości albo przewody są różne. Być może wersje z bębnem mają miększy przewód. Ja u siebie bez problemu nawijam jedną ręką, na bęben który w początkowej fazie zwijania ma średnicę 10 może 12 cm max i sama korbka też tyle, drugą obwijam przewód czyściwem i ściągam bród i wodę...
masz tu troche danych katalogowych ----> Układ chłodzenia Ciśnienie(bar)1.3 - 1.5 Termostat otwiera się przy(°C)85 Wentylator działa przy(°C) Etap 1 / wentylator 1(°C)92 - 97 Etap 2 / wentylator 2(°C)99 - 105 może to nie problem ?
Wie ktoś może kiedy ta grzalka w termostacie powinna się załączyć? Zależy od obciążenia silnika. Teraz jest zimno to i grubo powyżej 100' . Dziwne że taka wysoka temperatura i dopiero grzałką się włącza. Często jeżdżę po mieście, górny wąż goracy i twardy A dolny zimny. Kilka razy krociec mi rozrywalo przez to. Dziwne też że jak go rozgrzewam na postoju...
Właśnie z dziada wymontowałem termostat i przedmuchalem układ pod ciśnieniem, wygląda na drożny. Niestety problem dalej jest, po jeździe test wąż twardy ciśnienie w zbiorniczku. Temperatura na zegarze 4 kreski normalana. Masakra jakaś
W tym wężu komora hydrostatu jest zainteresowana razem z nim. Warto się czy nie ma tam złogów i wąż nie jest twardy w tym miejscu. Jeśli będzie twardy należy usunąć osady: https://north.pl/karta/waz-polaczeniowy-... Jeżeli nic nie pomoże czyszczenie to raczej trzeba będzie się skupić...
Witam mam problem z zapowietrzaniem sie układu chłodzenia a mianowicie twardną węże i płyn wpycha do zbiorniczka. Górny wąż z chłodnicy jest strasznie twardy i gorący a dolny zimny. temperatura pow 100 stopni a wentylatory sie nie włanczaja. Wymieniłem uszczelke pod głowicą lecz dalej obiaw jest ten sam! a czy jest mozliwość przypadkowo zamienic któreś...
Tylko twarde węże i znikający płyn chłodniczy.
bo górny wąż do chłodnicy był twardy i gorący w połowie, a dolny z chłodnicy zimny Ja ci chętnie pomogę, ale zły to nauczyciel, który za studenta rozwiązuje problem. Trochę pokombinuj i napisz, co wymyśliłeś? odpowiedź prawidłową dostaniesz na pewno.
mam podobny problem silnik podczas jazdy nie puszcza mi wody na duży obieg. jeżeli grzeje się na postoju to termostat puszcza i wentylator się załącza termostat wymieniony, chłodnica drożna, wężyk do zbiorniczka wyrównawczego drożny, ogrzewanie działa bardzo dobrze, zapowietrzony nie jest, pasek na pompie puszczony dobrze temperatura podczas jazdy około...
Test głowicy zrobiony. Test głowicy zrobiony. Brak CO2 w układzie chłodniczym. Temperatura 90 stopni na pulpicie. W termostacie zrobiliśmy kilka dziurek jak w poprzednim. Wymieniony korek.Problemem jest twardy wąż od chłodnicy a po ostudzeniu go zasysa. Myślę że nowy korek do kitu.
A gdzie ten króciec pompy, znalazłem jeden taki gruby wąż od podciśnienia który ma właśnie luźny króciec, przychodzi z tyłu silnika u góry za pokrywą zaworów.....króciec skręcony kawałkiem wężyka dwoma opaskami, ktoś tam coś grzebał widać Dodano po 4 I czy ten króciec jest wymienny ??
Dzięki za pomoc. Dzięki tobie i twojemu linkowi udało mi się zidentyfikować, gdzie idzie ten przewód podciśnieniowy. Według zalinkowanego przez ciebie tematu zobaczyłem, że jest on podłączony do zbiornika próżniowego nr. 3. I znalazłem go. A wcześniej go nie widziałem, bo jest on schowany za tunelem kablowym (zasilanie wtryskiwaczy). Wymieniłem już...
Czy to jeszcze aktualne? To może nie być pompka tylko zapchanie kamieniem zaworów/ rurek bojlera. Zdejmij ten biały twardy wąż z wylotu pompki, wlącz i zobacz czy sika wodą. Te pompki są do dostania ale 20 watowe. Do ekspresów ciśnieniowych muszą być minimum 36W raczej.
witam. ja kupiłem taką pompę żeliwną , niebieską firmy erman która podobno miała mieć 2850watt :D na kartonie , tabliczce znamionowej i instrukcji obsługi kompletnie nic niema o mocy silnika. po uruchomieniu pompy kompletny szok , wąż strażacki fi 50mm o długości około 20m zrobił się twardy jak przy pompowaniu wody motopompą. rewelacja.
A czym ona jest katowana, że tak wygląda? U mnie po 20 latach nie wytarł się chrom, a wymieniałem tylko przy okazji zmiany mebli i zlewu. Wygląda na to, że wylewka wraca do gniazda z wielkim hukiem:) - a wystarczy normalnie włożyć. Może zdjąć obciążnik z węża? Powinien wejść wąż pod własnym ciężarem. I przede wszystkim dbać o czystość gniazda. Twardy...
Trzeba zacząć od tego, że króciec musi być dobrze oczyszczony po zdjęciu węża. Następnie, jeśli wąż jet bardzo twardy ze starości, to trzeba go zmienić na nowy, wtedy będzie dobrze przylegał
a jak ten wąż jest dziurawy to może to być przyczyną wzrostu temperatury ? Dodano po 11 same powietrze nie może lecieć trochę cieczy ? Dodano po 5 ten wąż od pompy do chłodnicy też twardy jest. A ten termostat w jakiej temperaturze się otwiera ?
Hamulec normalny czy "twardy"?, jak normalny to szukaj nieszczelności w cienkich wężykach, jak twardy to albo wakupompa (tandem) albo serwo, albo wąż łączący te podzespoły
Matko kochana, najmocniej przepraszam. Zakręcony od rana jestem, widać tego efekty. Tak czy inaczej, te wężyki "winiarskie" średnio nadają się do hota, są za sztywne - tu mamy grubość ścianki aż 1,5mm i raczej dosyć twardy silikon.
Piszesz, że wymieniałeś płyn. Myślę , że nieodpowietrzony układ chłodzenia / wąż twardy do chłodnicy, brak ogrzewania kabinowego/.
Od pielem wszystkie węże od pompy podpiąłem tylko wąż bezpośrednio pod manometr i takie było podciśnienie . natomiast gdy podpiąłem dodatkowo serwo Po wciśnięciu pedału hamulca kilka kilkakrotnie podciśnienie spadało do zera .
Jeden wąż jest twardy, drugi miękki. Wg mnie jest to niemożliwe, albo obydwa twarde, albo obydwa miękkie, ale nie znam na tyle układu chłodzenia BMW, aby to definitywnie ,w 100% stwierdzić, że jest to niemożliwe. Jest to możliwe, a szczególnie w układzie chłodzenia bmw. Górny wąż jest twardy i gorący a dolny jest miękki i zimny. Przyczyną tego najczęściej...
Witam, Troche odświeże temat :) Też dopadł mnie problem z temperaturą silnika 1.6 AVU. Temperatura podnosi się powyżej 90 stopni na desce. Jezdziłem z podłączonym vagiem i temperatura wahała sie między 108 - 111 stopni gdzie przy 111 wskaznik temp na desce wychyla się ponad 90 stopni. Wszystko wskazywało na termostat (góny wąż twardy i gorący, dolny...
Jak hamulec twardy to masz powietrze układzie trzeba by odpowietrzyć ukal hamulcowy i tłoczek sprzęgła potem sprawdzić wąż podciśnienia serwa do przepustnicy jeśli są objawy jak kolega powyżej pisze..
witam, wąż który idzie od turbiny ten u góry silnika gumowy do intercoolera pod wpływem obrotów silnika robi się twardy i dostaje dużego ciśnienia? sprawdzałem u kolegi tego węża z tym silnikiem to czuć pod ręką że turbina pcha powietrze ale nie tak bardzo jak u mnie? objawy tego są, na 5 biegu przy około 2500obr/min odcina turbine i przechodzi w tryb...
Witam. Jakiś czas temu oddałem golfa do mechanika, ponieważ miałem problemy z ubytkiem płynu chłodniczego, oraz maź na pokrywie od oleju i dobra, jednak to ta nieszczęsna uszczelka pod głowicą. OK, została wymieniona, głowica splanowana, za co wszystko zapłaciłem niemałe pieniądze. Po jakimś czasie znowu problem się pojawił: wysoka temperatura, ubytek...
Jeżeli wąż jest twardy jak kamień i nie można go ścisnąć, to na początek sprawdź korek. Może jest przytkane odpowietrzanie.
Jak korek jest sprawny to przy przedmuchach do układu powinny być bardzo twarde węże do chłodnicy, brak i tym informacji. Brak też informacji czy silnik jest zagazowany, bo były już podobne sytuacje i przyczyną był nieszczelny reduktor (gaz dostawał się do układu chłodzenia).
moze i tak ale pojawił się nowyproblem mianowicie nie działa mi wentylator na 1-wszym biegu przekaznik się załancza ale wentylator nie startuje mechanik powiedział że to może być przyczyną bo obieg wody jest normalny.tylko niepokoi mnie troszke twardy wąż od chłodnicy do termostatu.może masz racje z tym termostatem.
Witam. Taka myjka owszem do domu do mycia kostki, prania dywanów itp. Posiadam jeszcze dwie myjki które to zwichrowały moje pojęcie o myjkach. Jedna 120barów pękła lanca , pękła głowica a pianownica dołączona do niej ma taki przepał płynu do mycia że strach włączyć bo braknie nawet w hurtowni a druga ze zwijakiem zaraz urwała się rączka, wąż twardy...
Sam możesz sprawdzić. Jeżeli po odpaleniu wąż od chłodnicy robi się twardy to mechanik ma rację kolego wąż nie robi się od razu twardy musi minąć jakiś czas co do silnika krokowego to słyszałem ze go nie ma a przepustnice ostatnio umyłem bez odpinania przewodów benzyna ekstrakcyjną i jest czysta Kolego DaroMc objawy sa takie same na Pb i LPG a co do...
moje ciśnienie wynosiło 0,3Mpa wtedy, mechanik zakleił wąż na króćcu przez chwilę było dobrze 0,7mpa teraz znów jest źle Ciśnienie czego? Chyba układu hamulcowego, nie znam się na tym ale mechanik podłączał zegar i gdzieś koło vacuum pompy do któregoś z węży. 0,3 mpa mała poprawka
Nie mam pojęcia nie mam czym sprawdzić ale jak wypne wąż to pompa vacum zsie nawet mocno Dodano po 21 Nie mam pojęcia nie mam czym sprawdzić ale jak wypne wąż to pompa vacum zsie nawet mocno
Z tego co słyszałem, zwykły giętki waż z pcv, po jednej wizycie mrozu już jest 'koci ogon''. Twardy i łamliwy.. Do najbliższej Castoramy mam 90 km. Wolałbym coś z internetu... Jaki gumowy masz na mysli?
Wąż w czasie pracy jest twardy i pęka / parcieje jakby na słońcu leżał długo. Pozatym ciśnienie paliwa w normie. Jego nie rozsadza tylko pęcznieje i robi się miękki , może benzyna tak działa na węże a olej nie?
Wąż od obiegu wody twardy czy miękki? Nie dymi na luzie?
Widać tam wąż (do odmy?) przez lata użytkowania pewnie twardy jak plastik więc puszcza olej. Może warto go wymienić? Jeśli sam wąż jest niewymienny to cała odma do wymiany.
twardy wąż chłodnica wąż intercoolera aquastop wąż
kanały satelitarne astra odkurzacz dyson problemy ipconfig wiersz warto
diagbox peugeot interfejs multidiag
DEA 124RR instrukcja obsługi, schemat podłączeń, autouczenie szlabanu Różnice między przekaźnikami 409 a 410 w pojazdach VAG