To normalne napięcie przy słabym akumulatorze. Alternator sterowany LIN przez ECU dopóki nie zapali kontrolka ładowania nie ruszać. Jedynie na próbę podmień akumulator.
Alternator juz chodzi jak powinien został wymieniony regulator napiecia i diody.I moim zdaniem lepiej wyciagnac alternator i spokojnie go naprawić trwa to ok 5-10 min(klucz płaski 13 i Nasadka 16 przedłuzka grzechotka) niz głubac w nim pod maska jak to pisali na forum.Pozdrawiam
W tym alternatorze L to tylko lampka kontrolna, musisz podać + po stacyjce na 2 pin zeby się wzbudził
P1560 Teraz jaśniej to widać , "high input voltage system C-004" nie rozumiem, co nie potrafisz wyłapać? jakie napięcie daje alternator bo ten 1560 to sugeruje, natomiast pozostałe co wracają to nie są standardowe kody ale wynikały by z opisu że usterka jest powiązana z systemem antykradzieżowym . Immo i tym podobne a to że auto odpala hm do przemyśleń....
Dlaczego film można ściągnąć tylko za punkty? Nowy użytkownik to nie wie gdzie się co ustawia . Poprawi się na przyszłość :D Co do dźwięku to ja wiem czy on jest jakiś nienormalny . Dla mnie normalny/często spotykany dźwięk pola elektromagnetycznego obciążonego alternatora .
Witam może ktoś mi jakoś doradzi co zrobić z tym fantem.Zakupiłem dla córki Renaulta Twingo po tygodniu padł alternator naprawiłem ale problem tkwi w odpalaniu auta.Początkowo myślałem że immobilajzer nie dopuszcza do odpalania ale kontrolki wszystkie działają jak uda się go odpalić wsio gra. Ponoć brak jak to mówił kolega komunikacji ze sterownikiem...
Ja stawiam na uszkodzona masę silnika lub też akumulatora ewentualnie most energetyczny alternator rozrusznik.
Corsa b , clio, twingo. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... Tylko wtedy musisz mieć silny alternator i odpowiednie obroty. Bo to pożera do 40A przy pracy . Mam dość mocny alternator i w miare nowe akumulatory więc powinno być ok, a co do przykładów które podałeś to w twingo jest wspomaganie elektro-hydrauliczne, do clio chyba jest potrzebny...
Dzięki Kolego, to był alternator a dokładniej diody. koszt 40 zł, a tyle niespodzianek
Właśnie, że nie. Bo u mnie się świeciła, a ładowanie było - więc to nie jest wyznacznik. Był problem z obwodem wzbudzenia. Jak kontrolka się świeci to znaczy że jest różnica potencjałów pomiędzy żarówką, a wzbudzeniem w alternatorze. Na zapłonie na wzbudzeniu ma być ok, 1-2V, podłączone do żarówki, a drugi biegun żarówki do +12 V. Podczas uruchomienia...
Akumulator wytrzymał miesiąc po czym znowu zaczyna się rozładowywać, a raczej nie doładowywać. Dokonałem dokładnych pomiarów na wyjsciu z alternatora jak i bezpośrednio na akumulatorze. Spadek napięcia pomiędzy akumulatorem a alternatorem to około 0,03 V Pomiary: - bieg jałowy z włączonymi wszystkimi odbiornikami tj. światła drogowe, kierunki, dmuchawa,...
Witam, w Reno Twingo mam owy problem, naładuje Aku, odpala bez problemu, pochodzi chwile i gaśnie. Wygląda mi to na Alternator który był nie dawno wymieniany (z miesiąc temu). I moje Pytanie, jak Sprawdzić Alternator ? Co może być jeszcze przyczyną. Czy jest gdzieś Bezpiecznik od Alternatora w panelu bezpieczników pod kierownicą Czy mogę Sprawdzić dziwnym...
To jest w tym wszystkim dziwne że w prosty sposób nic nie chce działać . :) Chce tylko trzeba dobry model wybrać z czysto elektrycznych :clio, twingo preferuje, z hydraulicznych opel Astra II. Czysto, łatwo, tanio. Bez zbędnych kół i pasków na silniku za to z mocnym alternatorem.
Na cewkę idą impulsy o częstotliwości proporcjonalnej do prędkości obrotowej silnika, ale jeżeli model miewał fabryczny obrotomierz, to zapewne sygnał brał z odpowiedniego pinu sterownika. No chyba, że to diesel, wówczas sygnał był brany z alternatora.
A ty moderatorze znasz wszystkie marki i modele i ich wersje silnikowe?! Porada jest na temat a nie podłącz smartfon i będzie git. W silniku benzynowym impuls do obrotomierza jest z cewki zapłonowej a w dieslu z alternatora z zacisku 'w' Nie, nie znam wszystkich, a jak nie wiem to nie nie zmyślam i nie robię z siebie głupka. Tak jak piszesz, obroty...
Sygnał prostokątny, jak nie masz wyjścia obrotomierza to z odczepu uzwojenia stojana alternatora, w niektórych gotowy styk,, W,, oocja druga to zastosowanie generatora sygnału i podanie go na styk 5
Witam czy mogby mi ktos podpowiedziecjak jest sterowane automatyczne sprzeglo w tym autku bo podczas jazdy blokuje sie mi i nie moge zmieniac biegow stalo to sie porzy uszkodzeniu alternatora Pozdrawiam Andrzej
Witam. Schemat załączam, na 4 nogę 12V ze stacyjki, na 5 pin 50Hz do Masy - symulacja pracy silnika poprzez podłączenie do styku W alternatora. Opisywane dokładniej tutaj na elektrodzie. Podłączyłem na stole, jakoś działało. Co do pinów 7, 2, 6 to nie wiem co podłączyć. Pozdrawiam. T.
Rzeczywiście to alternator z Renault (dokładnie Twingo), ale pytań nie rozumiem. Jak mam rozumieć: "jaka jest ta prędkość "cut in" dla tego altka HELLA CA889IR? niektóre atki mają 1000-2000 RPM. " "Typowy (TYP) i maksymalny (MAX) prąd wzbudzenia, czyli podawany przez żarówkę na (D+) " "a przynajmniej maksymalny prąd (D+) tak aby nie spalić wirnika przy...
Podejrzewasz alternator? Pomimo tego że bez problemu odpalił po tej przejażdżce? Jeżeli uważasz że źle wybrałem dział, uprzejmie proszę o przeniesienie :)
Sterowanie przeważnie wpinasz w kabel z alternatora na którym pojawia się 12V po odpaleniu auta. Potem włącz światła postojowe i odszukaj kontrolką gdzie pojawia się 12V a potem mijania i też odszukaj na którym kablu masz 12V i te kable wpinasz do urządzenia. Potem musisz pewnie zasilania podłączyć i tyle. Wrzuc schemat to się napisze dokładniej.
Witam. Naprawiam auto kolegi, które zepsuło się najprawdopodobniej wskutek uszkodzenia regulatora napięcia alternatora - Gdy przyjechałem go holować, okazało się, że żarówki w lampach są popalone (niektóre miały pęknięte bańki), kilka bezpieczników jest spalonych, uszkodziło się radio, wszystkie warystory w alarmie, liczniku, etc, wycieraczki chodzą...
Pacjent to : Renault Twingo 1998r Silnik 1.2 Benzyna Katalizator VIN: VF1C0660517354288 Otóż główna sprawa wygląda tak: Nie działają następujące kontrolki: ładowania, ciśnienia oleju, ręcznego, oraz temperatury (przy czym wydawało mi się że od temperatury powinna świecić po włączeniu zapłonu - chyba że się mylę) I teraz tak: Sprawdziłem żarówki w "desce...
Jakich przygód można spodziewać się przy wymianie sprzęgła i rozrządu w Polo 6n2, 1.4, 16V, 55KW/75KM, 2001.marzec, 3d HB FL, klima manual ?? Nie było, nie ma i nie będzie kasy na warsztat a sala operacyjna to stodoła. Oglądałem już kilka filmików. Niby nie jest to trudne lecz na filmikach niespodziewane niespodzianki na bank są wycięte. Nie mam kanału....
Witam Jestem w trakcie wymiany rozrządu. Zatrzymała mnie pompa wody. Odkręciłem 6 śrub pompy ale nie widzę możliwości odkręcenia króćca w kierunku chłodnicy. 1 śruba odkręcona druga pod alternatorem. Dzisiaj daje spokój ale pytanie mam... czy trzeba ściągać tylko alternator czy tą całą płytę na której zamontowana jest chyba też sprężarka klimy, czy...
W aucie na pewno do zrobienia jest olej + filtry + rozrząd + pasek osprzętu. Jeden amortyzator zaraz będzie do wymiany, oraz drążek kierowniczy. Małe zapocenie przy misce olejowej. Auto bez rdzy, silnik pracuje OK, brak błędów w sterowniku. Jeden pilot był uszkodzony, wystarczyło przylutować microswitch i działa. Żarówki w tylnych lampach wymienione,...
twingo automat twingo czujnik tonsil twingo
bezprzewodowy kontaktron dolutowanie pamieci przecieka pralka
instrukcja obsługi webasto opcom program
Schemat centrali CAME ZA3 - automatyka bram Immergas Eolo Star 23 kW - świeci czerwona lampka