Obniża się na lewarku (ostrożnie) i albo koło samo odpadnie, albo duży młot i poprzez kawałek grubego drewna uderza się w felgę, lub by jej nie poobijać w oponę.
Cześć, Wypadałoby się najpierw przywitać. A nie daj bo ja chcę i to od razu.
Proszę Cie bardzo: http://obrazki.elektroda.pl/3809985800_1... http://obrazki.elektroda.pl/9190464900_1... W razie problemów szukaj pod hasłem "torpedo".
Grzeje się bo ciśnienie spada i opona pracuje.W hulajnodze tego nie zaobserwujesz ale np w ciężarówce opona potrafi się zapalić kiedy driver nie zauwazy że zeszło mu powietrze i jedzie z niskim ćiśnieniem.Sklej porządnie łatką na gorąco albo kup nową dętkę.
Sprawdź przewody elastyczne (gumowe), potrafią się przytykać.
Zgięta belka zawieszenia, do wymiany.
Patrząc na cylinderek, widać, że tłoczki są wypchnięte prawie maksymalnie, masz na pewno przyblokowany mechanizm samoregulacji, najpierw spuśc mechanizm, aby szczęki ścisnęły tłoczki cylinderka, tak, że prawe sie schowają w osłonach gumowych, spradź czy mechanizm samoregulacji chodzi bez oporów (napewno blokuje się na rdzy) i składaj koło.
Zdejmiesz bęben - zobaczysz. Ale wg mnie nic złego nie powinno się stać.
Mówią na to wahacz tylny górny prosty.
Jest tam tulejka 38mm długość,średnica wewnątrz 15mm,średnica z zewnątrz 26mm.
Jeżeli temat jest jeszcze aktualny. 117- koło tylne prawe - szczelina powietrzna zbyt duża. 165 - to samo koło, zawór ASR przerwa zasilania 164 - lewe tylne koło zawór ASR przerwa zasilania 135 - uszkodzenie sygnałów sterowania na pinach. 28 i 29 EDC Tak w wolnym tłumaczeniu.
Na początek przeprowadziłbym odpowietrzanie. i potem przetestował.
Witam czy problem został w jakiś sposób rozwiązany? Mam podobny i nwm gdzie szukać przyczyny .
Serwis. Masz gwarancję.
Witam, mam pytanie. Kupiłem Monicrossa 50cc. Jak odpalam, to nie kręci się tylne koło, coś tak jakby zacinało. Jak poruszam przednim kołem, to raz na jakiś czas się odblokowuje i normalnie jeździ. Co mogło się zepsuć??
Jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz. Co tak może hałasować ? Urwana sprężyna, ja tak miałem od nowości w faworitce (naprawili na pierwszym przeglądzie). Mam podobny samochód, rio z 2013 roku i klocki wraz z tarczami wytrzymały ponad 130 tys. Tylne klocki wymieniałem już po 90 tys. Zawsze kupuję oryginały bo są najlepsze, mają tylko jedną wadę - cenę.
Motocykl się zepsuł... Rozbierz silnik, zweryfikuj, skąd mamy wiedzieć co się rozsypało?
To teraz podłącz tylne koło pod kable od przedniego. Jeśli będzie ok, to trzeba szukać usterki w kontrolerze. Może mieć problem z dostarczeniem/pomiarem pradu
Nie, poza tym tego typu silniki jednak lepiej "odpalają" z szarpaka, niż z rozrusznika... musi być świeże paliwo (obecnie sprzedawane E10 niezbyt się do kosiarek nadaje, więc pozostaje kupować E5/98), zalany gaźnik (zapewne jest gdzieś przycisk/pompka "PRIME") i odpowiednio energiczne szarpnięcie (trzeba się zaprzeć nogą o tylne koło kosiarki). Dla...
Musisz odkręcić tylne koło z wałka rozrządu i ustawić wycięcie w wałku równolegle do płaszczyzny głowicy
Linka ręcznego albo zacisk stoi.
Witam . Podczas hamowania vw polo zauważyłem że coś stuka (tylne lewe koło ) dzieje się tak podczas mocniejszego hamowania oraz na postoju podczas bujania samochodem na boki co może być przyczyną.
Z www.307online.com.ar/manuales/reparacion... 4 - ZALECENIA DOTYCZĄCE ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAMULCOWEGO Po wykonanej naprawie pompy hamulcowej lub bloku abs odpowietrzyć w kolejności : * przednie lewe koło * przednie prawe koło * tylne lewe koło * tylne prawe koło Po interwencji na strzemieniu rozpieracza lub cylindrze koła, odpowietrzyć w kolejności...
Hej. I jak udało Ci się znaleźć problem? Bo mam ten sam też w176 tylko ze lewe kolo blokuje
Prawie wszyscy błądzicie. Motocykl to zlepek kilku pojazdów. Rama, tylne koło, zbiornik paliwa, siodło, filtr powietrza, amortyzatory tylne, wahacz przedni to SHL M-11, silnik i gaźnik WFM M-06 S-34 (gdzie S-34 to symbol silnika, pojemność 125 ccm), przednie koło WSK 125 lub 175 (były takie same w pewnych modelach), tłumik tak samo jak przednie koło,...
została wymieniona szczęką (tylko z lewej strony). Umyślnie? Nie wymienia się hamulców jednej strony - zawsze wymienia się obie strony. No i nie jedną, a obie szczęki hamulcowe.
Czy zmieniłeś już opony na letnie? Na zimowych oponach przy wysokich temperaturach auto może "pływać". Tuleje tylnej belki mogą mieć takie objawy, złap za tylne koło 2 rękoma i próbuj przekręcać lewo-prawo.
A może jakiś kamyczek dostał się pomiędzy tarczę hamulcową a zacisk. Podnieść samochód, zdjąć koło i obejrzeć dokładnie. Jakaś osłona może się zdeformowała. No trochę inwencji i samodzielnego działania. Dodano po 2 Uszkodzone tylne lozysko w piascie . Podnies samochod i pokrec kolem raz wolniej, raz mocniej . Łożysko nie uszkadza się nagle. Zwykle szumy...
Ja jestem zwolennikiem typu HAB, czyli tylne koło napędowe beż żadnych przerzutek. A ty jeżeli chcesz silnik centralny Mid Drive to dla żony może być. Te silniki są bardziej awaryjne, to znaczy, że w zależności o sposobu jazdy bardziej zużywają się: łańcuch, kaseta, zębatka na korbie, a w silniku zębatka plastykowa. Za dużo by opisywać, poszukaj sobie...
Jeżeli nie ma ABS-u, to powinien być korektor sił hamowania, w tej chwili nie jest to jakaś straszna suma jeżeli chodzi o zakup nie dawno kupowałem do astry i płaciłem coś koło 100zł na jednym ze stron aukcyjnych za nowy. Sprawdź jeszcze dokładnie przewód elastyczny i jak przepływa płyn z jednej i drugiej strony w czasie odpowietrzania.
Jak jest zapieczony, skorodowany tłoczek/cylinderek/zacisk, to sama nic nie zrobisz, niestety trzeba to rozebrać.
Witam, Tak jak w temacie Nie hamuje lewe tylne koło, od czego zacząć gdzie szukać przyczyny? Dziękuję za podpowiedzi . Pozdrawiam
Być może masz nawiniętą jakąś trawę (siano) , należy rozkręcić koło i sprawdzić .
Przewróciłam się na hulajnodze i teraz nie kręci mi się tylne koło Zalisz czy się chwalisz? Sprawdź co się stało, co zostało zablokowane. Nic tylko fizycznie obejrzeć i zobaczyć co się skrzywiło, czy raczej przesunęło. Przez internet nie da rady.
http://www.mercedes-forum.com/board/inde... Z tego co mi google tłumacz wydukał to wynika że czujnik ABS, lewe tylne koło lub modulator ciśnienia,( jak go po swojemu nazwałem zawór wykonawczy)
Witam, jakiś czas temu zauważyłem, że nie blokuje mi się (nie hamuje) tylne lewe koło hamulca ręcznego, prawe działa. W grudniu 2018 r, został wymieniony cały elektryczny hamulec (używany), i nowe linki, wszystko działało, ale jakiś miesiąc znajomy spostrzegł że prawe tylne koło podczas ruszania bardzie jakby blokuje, później puszcza hamulec, niż lewe....
a robiłeś coś z wariatorem?
Witam kolego ogarnołeś to koło???Mam taki sam problem i myślę że to kwestia tulei od strony lewej. Są 2 rodzaje tulei od kawy i cz od dz jest trochę mniejsza
Po pierwsze, chińczyki "w dużej budzie" mają przypadłość wybijania się łożyska stożkowego na dole główki ramy. Zbyt mocne dokręcenie łożyskowania powoduje że kierownicę jak magnes przyciąga do pozycji środkowej, natomiast zbyt luźne dokręcenie powoduje stukanie podczas jazdy po nierównościach i hamowaniu. Po drugie, przy silnikach 4T notorycznie padają...
Chodzi ci o to, że gdy załączasz ssanie, to klapka wlotu powietrza do gaźnika się całkiem zamyka? To wtedy nie dziwota że się silnik dusi i gaśnie XD. To ma tylko na chwilę go "zalać" i jak usłyszysz że odpalił, to powinno się tę klapkę uchylić, choćby częściowo. Znowu ta klapka która przymyka wlot do gaźnika, oznacza że silnik nie dostaje tyle powietrza...
Sprawdź czy spręzyna w zawieszeniu nie jest pęknieta, oraz najlepiej porównaj jednakowość przednich amorów ze sprezynami, 3cm to znaczna róznica. Co do kąta pochylenia koła strony prawej - może być kiepskiej jakości zamiennik wahacza dolnego prostego (któregoś z/lub obu wahaczy gornych) albo skrzywiona zwrotnica - dla pewności zmierzył bym rozstaw kielichów...
Skoro tylne koło ciężko kręci to może ci się dzwon od sprzęgła odkręcił i ociera, ja tak miałem w skuterze chińskim 2t i te same części co do tego rometa
Oto moja. Zrobiłem synowi od podstaw. Większość ze złomu lub z odzysku za free: Silnik, profile stalowe, kierownica, koła, opony, aluminium na podest Kupiłem: Sterownik silnika, ogniwa do zrobienia baterii, BMS, manetkę z kluczykiem i voltomierzem, obręcz 16cali i sprychy na tylne koło, papier ścierny na podest Sam zrobiłem: Projekt w SolidWorksie,...
Coś się zepsuło mniej-więcej to /..... , jedź do mechanika !
mam zamiar tę oś na środku regulować w pionie Słabo to widzę. Sprawdź sobie, o ile będziesz musiał przesunąć tą oś w pionie, by zniwelować luzy. Wyjdą ci spore różnice. Do tego musisz mieś możliwość NIEZALEŻNEJ regulacji naciągu obu łańcuchów, bo inaczej jeden będzie luźny, a drugi przeciągnięty. Na zdjęciu widać, że tylne koło jest "przesuwne". PS....
Rower elektryczny panowie to zaprzeczenie samej idei rowrku . Jazda rowerkiem ma sprawiać przyjemność . Podczas jazdy rowerem musisz się spocić i pompka ( serducho) ma osiągnąć maksymalne obroty. To jest jazda rowerem !!!.[url=http://www.youtube.com/watch?v=...
Oczysciłem z brudów w tyle koło i odpowietrzyłem i działa.
Zalozyles zacis uzywke i dlatego niema rezultatu.Prowadnice jarzma pracuja?Pewnie nie.
Witam. Jakis czas temu mialem problem z nierownomiernym rozkladaniem sie sily hamowania hamulca recznego. Nie bylem w stanie sam ustawic by reczny hamowal podobnie na obu kolach wiec z braku czasu na mechanika odpialem linke od bardziej hamujacego prawego tylnego kola. Tak przejezdzilem z poltora roku. Ostatnio prawe tylne kolo zablokowalo sie. Co ciekawe...
Tylna belka Ci krzywo siedzi
tylne koło skuterze tylne koło hamuje blokuje tylne koło
ekspres krups konserwacja iloczyn logiczny wyjść przewód koncentryczny antenowy
sterownik rolet wewnętrznych sterownik rolet wewnętrznych
Różnice między kondensatorami Nichicon KA i FG Parkside PHKS 1350A1 – naprawa osłony tarczy, wymiana sprężyny, czyszczenie