Skoro woda leci do tacki, to na pewno nie pompa, ani nie tłumik. Tu jest ten sam problem. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
MID136 SID 9 Modulator, oś 2, lewa FMI 14Rurki modulatora lub rurki cylindra hamulcowego są uszkodzone, nieszczelne lub zatkane, nie ma wystarczającej ilości powietrza na modulatorze, modulator jest uszkodzony, tłumik modulatora jest zatkany. Sprawdź przewody powietrzne, tłumik modulatora, ciśnienie powietrza na wlocie modulatora. MID136 SID 10 Modulator,...
Z mojej wiedzy wynika, że ten element to zawór bezpieczeństwa i tłumik ciśnienia. Jeśli ciśnienie wzrośnie powyżej ustalonej wartości, to zawór otworzy się i zrzuci nadmiar przez wąż podłączony do metalowego wyjścia. Tłumik, jak sama nazwa wskazuje, powoduje tłumienie skoków ciśnienia spowodowanych przez pompę. W innych modelach Saeco nie stosuje się...
Czy można dołączyć dokumentację techniczną zastosowanych elementów (reduktor ciśnienia, tłumik uderzeń hydraulicznych i zawór antyskażeniowy)? Jakie ciśnienie panuje na przyłączu wody do budynku? Czy stosowanie zaworu antyskażeniowego w każdym lokalu mieszkalnym w budynku mieszkalnym wielorodzinnym wynika z jakiś przepisów lokalnych?
Dysza w tłumiku redukuje ciśnienie powietrza ( następny element za za miesza), Sprawdź czy przewód nie jest przetarty mieszalnik - dysza .
Kolego niewiele można zrozumieć z tego co napisałeś o oleju. Nie ma to żadnego sensu. Jeśli dolewasz 0.5l na 2tys km to wychodzi 250ml na 1 tys km. Idealnie nie jest, ale to też nie tragedia. Podejmij auto pod komputer i sprawdź parametry silnika i pompowtryskow. Kopcenie na siwo może być od spalania oleju, ale i od tego że stare turbo napchalo oleju...
Przestań bredzić. Ognia w skuterku 50ccm. Jeszcze raz powtarzam - pierścienia uszczelniającego ciśnienie nie wypchnie. Tym bardziej że można sobie sprawić "tunningowe" - miedziane.
Ten akurat 4 suwowy. Dodano po 3 A czy w 2 suwowym nie chodzi po prostu o to, żeby tłumił przepływ spalin, żeby zbyt szybko nie następowało opróżnienie cylindra? Chyba wystarczy mały otwór na końcu. W 2 suwowym tłumik jest częścią silnika i chodzi o to by nie wypluwał mieszanki do tłumika więc musi utrzymać odpowiednie ciśnienie.
Tłumik pulsacji ciśnienia. Czy potrzebny - chyba tak.
Samochód odmrożony w ciepłym garażu, niestety tłumiki drożne, zmierzyłem ciśnienie na cylindrach i się okazuje, że na wszystkich 4 jest zerowe, czyli jakimś cudem przestawiony rozrząd. Żadne niepokojące odgłosy z silnika podczas kręcenia nie dochodzą. Jutro sprawdzę znaki na kołach.
Zdjęcie trochę słabe. Zazwyczaj jest to tzw. "zamek", zapobiega opadnięciu siłownika/ramienia/łyżki po np. pęknięciu przewodu. W środku jest zawór jednokierunkowy odblokowywany ciśnieniem + np. tłumiki ciśnienia (regulowane).
Jak zmierzę ciśnienie to się odezwę
Białe spaliny to: 1)skroplona woda w ostatnim tłumiku. Należy przejechać na dłuższej trasie aby zdążyła się wygotować. 2) Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Należy: a) w czasie pracy poobserwować czy w płynie chłodniczym nie "bąbelkują" pęcherzyki powietrza. b) sprawdzić ciśnienie w cylindrach (tam gdzie jest dziura może być niższe) 3) zjawisko normalnej...
Tłumik pulsacji ciśnienia przy pompie.
Wywal sonde lambda i sprawdź jak idzie bo mi to wyglada na zapchany tłumik.
Sprawdź pierwszy tłumik, katalizator i ciśnienie paliwa może pompa się kończy.
To że pompa pracuje to nie znaczy, że wytwarza należyte ciśnienie. W takich sytuacjach przeprowadza się kompleksowe badanie silnika. Poprawność ustawienia rozrządu. Badanie ciśnienia sprężania. Występowanie impulsów zapłonu. Ciśnienie paliwa poprawność impulsów sterujących wtryskiwaczami. Osobiście stawiam na moduł zapłonowy w aparacie lubi taki totolotek.
1) Wyciągasz membranę z gaźnika i oglądasz czy nie jest popękana, itd. 2) Musisz zaślepić wylot tłumika oraz gaźnika, następnie przez otwór w świecy wtłaczasz powietrze pod ciśnieniem (nie większym niż 2bar), i ciśnienie nie powinno zejść !
Ciśnienie trzeba sprawdzić, bo może tłok "przytarty". Poprzez otwór po gaźniku lub tłumiku sprawdź stan tłoka i cylindra. Czy uszczelniacze wału są ok., bo mogą być powodem, iż komora silnika jest nieszczelna i nie "zaciąga" paliwa.
Dym z tłumika to padające pompki, po prostu wtryskują zbyt późno paliwo. A ciśnienie paliwa to 5bar.
Sądząc z lokalizacji, oraz z tego, że fura śmiga jest to raczej "tłumik drgań ciśnienia". Wiem, że niektóre VW takie cuś miały.
YureQ Coś mi się wydaje, że ten zawór do oleju nie będzie pracował bez minimalnego ciśnienia - tzn nie przerzuci chyba, że olej będzie pod ciśnieniem? No i ten tłumik? Raczej nic z tego nie będzie ... bardziej jakiś "migomat" No i sprawa budowy takiego zaworu - tłoczek. Jak będzie się zachowywał w oleju? Trzeba wypróbować Ten przy reduktorze sprawdziłeś...
20998415[/postid:3cee8775] Tłumiki wymieniłem, bo były dziurawe, a ciśnienie paliwa 3,7 mam przy obciążeniu
Witam Zużywa duże ilości adblue. W miejscu gdzie rura wydechowa wchodzi do tłumika sople skrystalizowanego adblue. Ciśnienie adblue w czasie pracy silnika 5bar po zagaszeniu i na zapłonie 1bar Jakie powinno być ciśnienie powietrza? doprowadzonego do dyfuzora? Ciśnienie powietrza (azotu) w pompie gumowej mębramy 3.5bar temp adblue, silnika, spalin, w...
mają koledzy racje, troche wróżenie, sprawdź ciśnienie na cylindrach, szczelność dolotu, a może nazbierało się woda w tłumikach i para leci jak się tłumiki nagrzeją
To wygląda jak tłumik pulsacji ciśnienia. Jak śmigasz na LPG, to go wywal lub załóż normalny filtr, bo wyciek na kolektor skutkuje..
Ten błąd mówi o problemu z dostarczeniem mocznika do wtrysku. Czyli przewody elektryczne zobacz styk ramy od tyłu tłumika te które idą na czujniki np. Różnicowy. Przewody elektryczne między pompa a komputerem edc -rzadkość. Zaglądnij kamera do wnętrza tłumika. Wypadało by zrobić test wtrysku. I Sprawdzić przewody doprowadzające AdBlue. Uszkodzona pompa. Przeprowadziłem...
Jak w temacie Punto 1,2 Dławi się,nie chce normalnie wchodzić na obroty. Świece czarne,dyni i wyrzuca sadze z tłumika. Brak błędów, ciśnienie paliwa 3bar,ciśnienie w cylindrach ok,katalizator nie zatkany. Listwa wtryskowa czysta,sitko w pompie paliwa czyste.
Skoro wszystko w/w sprawdzone i jest ok, dodatkowo sprawdź jakie ma ciśnienie doładowania i tłumik (katalizator) czasami zapycha się tłumik resztkami AdBlue
Tak, Ogólnie był robiony remont silnika. Nowy kolektor wydechowy + uszczelki, Elastyczna złączka również oraz cały komplet tłumików. Jutro zmierzę Ciśnienie i dam znać co i jak.
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Sprawdziłeś dysze dozujące w tłumiku? One lubiły się zapychać w E5.
Posiadam ekspres Siemens EQ7 plus z serii TE706209RW/14. Kupiłem go niedawno i jestem w trakcie jego regeneracji. Czy ktoś mi jest w stanie powiedzieć kiedy i czy dużo wody powinno się lać ze zbiornika wyrównującego ciśnienie do tacki ociekowej? W tej chwili leje się troszkę wody podczas włączenia ekspresu (gdy przepłukuje) i trochę podczas robienia...
Ma ciężko odpalić, za późny wtrysk paliwa W którym miejscu zwiększa się Ciśnienie na pompie paliwowej? I jeszcze jedno gdy odpale go z ciągu ma ciężko wejść na obroty a jak wejdzie to strzela w tłumnik
Koledzy mam ten sam problem z mocą. Auto R440 PDE 2012r 470tys przebiegu. Sprawdzony intercooler, ciśnienie turbiny, ciśnienie paliwa, tłumik i niby wszystko ok a auto czuje górkę szybciej niż ją widać
Do sprawdzenia ciśnienie sprężania. Wypadanie zapłonów może mieć albo przyczynę mechaniczną - niskie ciśnienie spowodowane zużyciem tłoka/cylindra, bądź nieszczelnością zaworów, albo elektryczną - niesprawność układu zapłonowego. A to że cieknie woda z tłumika to normalne - samochód eksploatowany na krótkich odcinkach.
Witam.Problem podobny jak z wcześniejszego postu o Stihlu 023 po wymianie cylindra.Dotarła do mnie (znów) piła Solo 636,po zatarciu.Klient zdobył kpl.cylinder,ja dołożyłem do niej dwie kompletne piasty z łożyskami i uszczelniaczami.Nowe.Założyłem nową uszczelkę cylindra.Całość złożona na pastę Dirko,poprzednio ktoś zastosował czerwony silikon.Całość...
Sprężarka jest nowa. Ciśnienie wchodzi do podstawy osuszacza i na tym koniec. Na zegarach w kabinie nie pokazuje żadnego ciśnienia nawet jak podłącze inne źródło ciśnienia. Z tłumika pod podstawą osuszacza w czasie pracy silnika słychać uciekające powietrze.
Siema, T5 1.9 TDI, pierwsza turbina wymieniona przez kogoś z powodu niby jej niesprawności na ponoć regenerowaną, po 300 km urwało oś. Wymieniłem na używkę, po 3 miesiącach urwało oś. Ciśnienie oleju na wejściu turbiny ok. 1,2 bara, zresztą, po urwaniu wirnika wpompowuje olej do tłumika więc raczej smarowanie jest.
https://obrazki.elektroda.pl/6173915300_...
Problem z pompą paliwa raczej objawiałby się szarpaniem, przerywaniem, a nie brakiem mocy (ale płynną pracą - rozumiem). Trzeba sprawdzić wyprzedzenie zapłonu lampą stroboskopową. Skład mieszanki - może łapie lewe powietrze. Sam silnik, poprawność ustawienia rozrządu, luzy zaworowe oraz ciśnienie sprężania. Drożność tłumika.
Dwa tłumiki wahań ciśnienia na listwie paliwowej - czy ktoś wie jak są zbudowane oraz zasada działania. Rzeczywiście ArturAVS miał rację z ciśnieniem, okazuje się że są dwa różne zawory 14,5 bar oraz 17 bar. W zależności od silnika ciśnienie jest inne.
Tłumiki zainstalowane. Wybrałem opcję z “wentylem rowerowym”. Tam co pół roku trzeba sprawdzać ciśnienie i ewentualnie uzupełniać do 3.5 bara. Problem z uderzeniami ustał. https://obrazki.elektroda.pl/5343961700_...
Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy (czy nie tonie), bo może mieć za wysoki poziom paliwa w gaźniku. Daj świeże paliwo i właściwą dawkę oleju. Może być, iż uszczelniacze wału są zużyte i "podbiera" olej ze skrzyni biegów, czyli spala go. Tłumik w dwusuwie musi być drożny, zrób próbę przy odkręconym tłumiki. Oczywiście zbadaj ciśnienie w cylindrze...
Scania R500 v8 z 2011 Samochód mało dynamiczny i brakuje mu mocy w stosunku do innych. Kolektor szczelny, tłumik drożny, nowa turbina. Samochód nie dymi. Chciałem spytać jakie jest prawidłowe ciśnienie paliwa na filtrze oraz na listwie zasilającej?
Najprawdopodobniej były to fatkycznie zawory, nagrzane jeszcze trzymały jakoś ciśnienie, a jak silnik ostygł to nie dało się już odpalić, bo nie uszczelniają. Te takie dźwięki to spalanie poza komorą spalania, czyli lekkie strzały, w tłumik lub w gaźnik, zależy od tego, który zawór nie trzyma. Jeśli tylko jeden nie trzyma, obracając wałem i przykładając...
Piła miała słabą kompresje , wymieniłem w niej pierścień na tłoku. Po wymianie odpala ale nie wchodzi na obroty. Jak jest zimna to kilkadziesiąt razy odpali ale podczas dodawania gazu gaśnie. Regulacja śrubami przy gaźniku nic nie daje. Pluje też olejem do tłumika i kopci. Ciśnienie w cylindrze jest dobre, sprawdzane było w servisie i nowa miała 9,...
Scania r420 2010 rok , ciśnienie powietrza w zasobniku SCR - zbyt wysokie Wyrzuca błąd 4116 aktywny , brak możliwości jego usunięcia . Dodam że wszystko wygotowane ,moduł dozujący, wtrysk końcówka w tłumiku https://obrazki.elektroda.pl/6766152600_...
Kolego gaźnik do przeglądu (udrożnia dysz i kanalików) i ssanie do sprawdzenia. Z uwagi, iż jest to silnik 2T, wskazanym jest sprawdzić ciśnienie w cylindrze oraz drożność tłumika. W razie konieczności podmień moduł.
Czujnik temperatury silnika ,sonda lambda za duże ciśnienie paliwa.
Kolego, czy piła ma poprawną iskrę, czy świeca jest mokra lub sucha. Na początek podlej nieco paliwa na tłok i spróbuj uruchomić silnik i jeśli "zaskoczy", to szukaj usterki w gaźniku. Jeśli nie da się go uruchomić i jest iskra, to po zdemontowaniu tłumika sprawdź gładź w cylindrze, może silnik jest zatarty lub pierścionki "zakleszczone" nagarem. Może...
Jeżeli szybko się grzeje, nie wchodzi na obroty, to może być zatkany wydech (katalizator lub tłumik). Trzeba sprawdzić drożność. Ciśnienie sprężania nie zawsze powie Ci jaki jest stan pierścieni olejowych.
We wszystkich silnikach V6 tej marki kolejność jest 123456. Strzelanie w tłumik to już jakiś objaw zapłonu. Sprawdź dokładnie zawory, ciśnienie w cylindrach.
Jakie jest ciśnienie sprężania . Słychać wtryskiwacz. Wtrysk jest w odpowiednim położeniu tłoka.
Musiałbyś odkręcić palnik od kotła. Wewnątrz znajduje się osłona dyfuzora palnika którą trzeba zdjąć. Musiałbyś dostać się do samej turbinki dmuchawy i sprawdzić czy nie jest zablokowana, ale już nie pamiętam czy dojście jest od strony wewnętrznej palnika, czy od zewnątrz. Osiem lat temu rozbierałem taki palnik do wymiany łożysk w silniku dmuchawy i...
tłumika zaczął ulatniać się biały dym 1-za niskie ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy Założyłem inną pompę, po regeneracji 2-zły kont wtrysku 3-dobrze założyłeś sprzegiełko od pompy ???
Witam. Mam problem z samochodem Suzuki Grand Vitara 2.0 TD 2000r. Nie ma ogrzewania, z tłumika wychodzi siwy dym, rośnie ciśnienie w przewodach od chłodnicy. Wymieniona została uszczelka pod głowicą i rozrząd - ciągle to samo. Brak już mi pomysłów co to może być. Pomocy.
Cześć, wez wpierw podeślij z monitoringu parametrów scr temperaturę jaka widzi komputer na tłumiku, różnice ciśnień jaka panuje w tłumiku. Dodano po 1 A komputerem Pan próbował wypalić?
Nie, sprawdzałem sprężonym powietrzem szczelność ukladu, wszystko ok, szczelny i dopiero po wyciągnięciu pistoletu ciśnienie z hukiem uciekło.
Cześć jeśli silnik rzeczywiście pracuje tylko na 3 4 cylindrach proponuję podać mu trochę samostartu do kolektora ssącego jeśli praca silnika się poprawi to prawdopodobnie jest jakiś problem z impulsami do wtrskiwaczy. Jeśli nie będzie znacznej poprawy proponuję sprawdzić ciśnienie sprężania. Zakładam oczywiście ze układ zapłonowy jest ok i silnik pali...
Koledzy, mam ogromny problem, zaczęło się od białego dymu z tłumika, m.in. sprawdzane było ciśnienie sprężania na tłokach - z pomiarów wyszło, że minimalne mniejsze ciśnienie miał tłok szósty przez to wymienione były tuleje i pierścienie. Dodatkowo założona jest nowa turbosprężarka. Drugą myślą przy naprawie to ściągnięcie przewodu od intercoolera i...
Jak kopci? biało, czarno, niebeisko? Pytałem o Ciśnienie paliwa. Objaw zatkanego tłumika albo nie poprawnie pracującego EGR.
Do sprawdzenia szczelność, rozpylanie i ciśnienie otwarcia. Czyli ogólny przegląd ich kondycji.
Co prawda inny ekspres i nie mierzyłem ciśnienia ale miał podobne objawy. Początkowo wydłużył się czas robienia kawy a jakiś czas później dodatkowo w trakcie robienia kawy zaczął wylewać cześć wody do tacki. Objawy znikły po wymianie pompy wraz z regulatorem-tłumikiem pulsacji. Nowa Pompa na pewno daje wyższe ciśnienie co widać najlepiej po zmianie...
Nie wiem, czy to takie proste. Dzwoniłem do firmy, która zajmuje się czyszczeniem DPF, a oni twierdzą, że mocznik utwardza się w temperaturze powyżej 160 stopni i staje się skałą. Twierdzą, że mają swój patent na rozwiązanie tego problemu, ale za czyszczenie żądają 2000 zł, podczas gdy standardowa cena to 600 zł... Czy używając myjki z dyszą rotacyjną...
Kąt wtrysku na 170 bar? To jest ciśnienie otwarcia wtryskiwacza. Poczytaj sobie o ustawieniu kąt początku wtrysku w silniku S-320
Masz wkręcony do pompy na wyjściu zawór utrzymujący w niej ciśnienie paliwa ? Czy jak silnik pracuje płynie paliwo przelewem ?
Nie czas a ilość kaw ma tu znaczenie. Do tłumika ciśnienia są podłączone dwa węże. Jeden to odpływ z zaworu 2 barowego z którego leci brudna woda tworząca osad. Drugi idzie z góry i jest podpięty do systemu mlecznego. Wychodzi nim nadmiar pary. Gdyby mleczne ostatnio szły częściej a nie wcale, to tłumik byłby częściej przedmuchany parą i może by się...
Witam, posiadam kompresor SENCO: http://obrazki.elektroda.pl/1774036800_1... chciałbym regulować ciśnienie na wyjściu poniżej 2 bar - problem w tym że regulatorem ciśnienia zamontowany w tym kompresorze trudno jest ustawić tak małe ciśnienie, bo albo jest za duże albo powietrze zaczyna uciekać przy regulatorze - jak mogę ustawić mniejsze ciśnienie...
Skoro blokuje koło to zawór nie upuszcza ciśnienia po hamowaniu . Możesz spróbowac zdjąć tłumik ,który może być zapchany ,lecz bardziej prawdopodobne że skończysz na wymianie modulatora. ( W warunkach domowych możesz sprobować wlać jakiegoś smarowidła do zaworu , jak będziesz miał szczęście to zawór odpuści ) Jeżeli sam czujnik jest uszkodzony to błąd...
A czy wtryskiwacze były sprawdzane? Wygląda, jakby ciśnienie wtrysku było za niskie i dodatkowo jeszcze rozpylacze były nieszczelne.
Sprawdź odpowiednim przyrządem ciśnienie w cylindrze i czy tłumik nie jest "zabity" nagarem. Przypuszczam, że wcześniejsze porady wziąłeś pod uwagę.
Ciśnienie jest ok.
Błędy 52034, 51778. mówią o zbyt dużej różnicy ciśnienia w czasie hamowania między kołami 3 i 4 czyli oś napędowa. Trzeba zmierzyć ciśnienie manometrem na siłownikach w momencie hamowania i sprawdzić czy przewody nie są załamane , może być ubytek powietrza na jednej ze stron na przewodach bądź siłownikach. 51268 ciśnienie powietrza w kole 1 ( oś kierowana...
Ani zawór, ani regulator. To tłumik pulsacji ciśnienia. Ma przepuszczać w obydwie strony. Nie ma powodu bliżej się nim interesować.
Witam. Spróbuj jeszcze rozszczelnić wydech na próbę. Pozdrawiam Słuszna sugestia, może być przypchany tłumik.
U mnie przy wymianie zaworu ceramicznego odpiąłem wężyk od zaworu chyba ciśnieniowego. Wyskoczyła sprężyna i gumowy zaworek. Oczywiście zamontowałem go odwrotnie, jak się komuś spieszy 😁, i jedną kawę robił ok, a potem większość wody szła do tacki. Zamontowałem gumkę prawidłowo i teraz jest ok. Mówię o tłumiku ciśnienia, tak to chyba się nazywa.
ciśnienie ma 11,12,11,12,czyli jest ok,
Czy masz sprawne ssanie. Gaźnik do przeglądu tj. usunięcia brudu, udrożnienia dysz i kanalików, po czym należy poprawnie go zamocować wraz ze sprawną uszczelką. Paliwo zatankuj świeże, sprawdź świecę i czy tłumik nie jest "zabity". Ciśnienie w cylindrze nie jest za "bogate" chyba, że źle wykonałeś pomiar np. nie otwarłeś przepustnicy w gaźniku (pełny...
Czujniki ciśnienia nie okłamują, ponieważ ciśnienie w układzie było sprawdzane manometrem i pokazuje to samo. Niestety właśnie takiej regulacji nie ma jak pokazałeś na zdjęciu, i nie wiem czy wymieniać całą podstawę, czy sprawdzić coś jeszcze. Osuszacz trochę inny od dołu nie ma tłumika, a rurka która idzie do wydechu. http://obrazki.elektroda.pl/5111433200_1...
Tłumik można dodać. Chociaż masz jeden przy silniku pewnie jeszcze ori Ebersprecher. Tak To regulator ciśnienia. Wkręcając śrubę zwiększasz ciśnienie, wykręcając zmniejszasz.
Gaźnik i zapłon według mnie ustawione poprawnie, tłumik oryginalny, przepustnicy się otwiera. Martwi mnie trochę te ciśnienie w.silniku... 6 barów to chyba nie wiele?
Po odłączeniu żółtej słuchawki problem znika, tzn. powietrze przestaje uchodzić tłumikiem. U mnie problem występuje po podłączeniu "żółtej słuchawki"i odczekaniu klikunastu sekund, W obu przypadkach, o ile ciśnienie na "żółtej" nie maleje to wycieki z tłumików modulatora nie powinny mieć miejsca. Najprawdopodobniej uległy uszkodzeniu uszczelnienia...
Robiłem x aut zaholowanych do mnie z zapadnietymi tłumikami cisnienie w wydechu az syczało z uszczelek na kolektorze i jakoś nigdy upg nie padła. Kit i tyle...
Nie zawór a tłumik skroplin. Zapewne jest cały zasyfiony. Rozpołowić i wyczyścić. To ten metalowy element za zaworem kierujący wodę do tacki.
Warto zmierzyć kompresję silnika. Coś mi się wydaje że któryś zawór jest nie szczelny i ucieka ciśnienie z cylindra
Kolego w gaźniku istotny jest jego środek tj. udrożnione dysze i kanaliki oraz poprawne jego zamontowanie wraz z "dobrą" uszczelką. Regulacja wstępna gaźnika a dokładna po uruchomieniu silnika i rozgrzaniu. Poziom paliwa również jest istotny, gdyż np. zbyt duży prowadzi do zalewania silnika. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz ciśnienie w cylindrze,...
Witam. Przyczyna błędu: Tłumik zatkany,uszkodzona część pneumatyczna między modułem regulacji ciśnienia a hamulcem koła , uszkodzony moduł regulacji ciśnienia. Usuwanie błędu: Sprawdzić tłumik akustyczny modułu,jesli jest zapchany oczyścić /wymienić. Sprawdź pneumatyczne części między modułem a hamulcem koła. Jeśli nie znalazłeś błędu podmień moduł.
Sprawdzałeś tylny tłumik czy nie jest zapchany. Miałem sytuacje że silnik był bardzo słaby i ledwo osiągał 80 km/h. Po wielu poszukiwaniach odkryłem że tylny tłumik w środku skorodował i znajdująca się tam wełna mineralna zapchała wylot tłumika.
itak idzie głośno bo nie ma katalizatora i tłumik troche p[rzegnił!
Przed regeneracją pompy było tak samo? Jak kopci z odmy to najprawdopodobniej remont silnika. Zmierz ciśnienie sprężania.
Wygląda to na tłumik pulsacji ciśnienia paliwa.
Twierdzisz że wszystko jest dobre a samochód nie pracuje poprawnie. Moja propozycja jest taka zacznij wrzucać parametry takie jak :podciśnienie na wolnych obrotach, masa powietrza, korekty długo i krótko terminowe ciśnienie paliwa. Tyle na początek.
4405 Sterowanie ciśnieniem w module ciśnienia koła 6: Nieprawidłowe ciśnienie na koniec hamowania Status błędu: FMI 0 - błąd nie wyszczególniony. Wskazanie błędu: Centralna lampka ostrzegawcza STOP (H111) świeci na czerwono, jednocześnie świeci na czerwono również lampka kontrolna ogólnej kontroli hamulców (H108). Skutek błędu: Integracja hamowania...
Te silnik maja problem z urywającymi się gwintami śrub mocujących głowicę. Gwinty w bloku silnika za krótkie i wyrywało je. Czeka cię generalny remont tego silnika, polscy mechanicy gwintowali blok silnika na większe śruby i stawiali znów głowicę, nie mam informacji ile taki patent wytrzymuje, Druga sprawa odma jeżeli pluje olejem i na pracującym silniku...
Sprawdź DPF zapewne zapchany.Na wejściu do DPF spalin jest czujnik temperatury spalin, wykręć go i wkręć manometr ciśnienia .Jak na pełnym gazie wypluje 0.5 bar lub więcej masz przyczynę.A błędów z tłumika nie pluje bo masz pewnie emu....or nox.
44 Posty i ani jednego zdjęcia "pacjenta"... https://www.technicqll.pl/index.php/pl/p... Myślę, że da radę. Skoro klei przerdzewiałe tłumiki (aczkolwiek ja używam do innych celów), czyli gorąco, ciśnienie i skorodowany materiał mu nie straszny. Powierzchnia klejona powinna być mokra. Po zastygnięciu jest jak...
Nie kołuj UPEC-ów, tylko całą pompę, bo wspomniany Przez kolegę RENO-MAX czas reakcji zależy od zużycia krzywek w pompie.Wymieniając same sekcje wałek krzywkowy zostanie ten sam, a więc nie spodziewaj się cudów. A sprawdzałeś czy nie masz układu wydechowego przytkanego ( wewnątrz tłumika), albo hamulec wydechowy? Mierzyłeś ciśnienie sprężania na wszystkich...
a oprucz tych czterech wtrysków, jaka pojemnośc i kod silnika?, ciśnienie paliwa sprawdzone?
To całkiem inna bajka niż w samochodach, pomiar robi się przy pomocy przyrządu z manometrem ale nie kręcąc wałem, tylko ustawiając tłok w GMP i podając odpowiednie ciśnienie (około 5 atm) do cylindra przez otwór świecy. Oczywiście wał musi być zablokowany, silnik rozgrzany a wlew oleju dobrze uszczelniony. Obserwuje się czy są przecieki powietrza przez...
tłumik ciśnienie paliwo tłumik ciśnienie paliwo paliwo niedokręcony tłumik
turbina pompy myjącej ogrzewać scania pralka candy zapchana
nrf24l01 czujnik temperatury schemat odstraszacz kretów
Jak rozpoznać bieguny superkondensatora? Czy druty na ciepłym kaloryferze są bezpieczne?