Dym z tłumika to padające pompki, po prostu wtryskują zbyt późno paliwo. A ciśnienie paliwa to 5bar.
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Czujnik temperatury silnika ,sonda lambda za duże ciśnienie paliwa.
Masz wkręcony do pompy na wyjściu zawór utrzymujący w niej ciśnienie paliwa ? Czy jak silnik pracuje płynie paliwo przelewem ?
Wygląda to na tłumik pulsacji ciśnienia paliwa.
Jest to tłumik pulsacji ciśnienia paliwa. Niweluje skoki ciśnienia w układzie.
Mody ma rację - tłumik ma znaczenie. Tutaj kształt i długość ma wpływ na opory dla przepływających gazów - tłumik nie musi być oryginalny, ale musi mieć taką samą charakterystykę. W dwusuwach bardzo duże znaczenie ma ciśnienie w kanale wylotowym - od tego zależy sposób odświeżania komory spalania. Brak tłumika - silnik pluje paliwem i czwórkuje, zbyt...
Biały dym oznacza, że pompa wtryskowa podaje paliwo i jest wtryskiwane do cylindra, ale nie dochodzi do zapłonu. Możliwe za niskie ciśnienie sprężania. Jak masz wymontowany wtryskiwacz, to sprawdź kompresję....pożycz od kogoś miernik i zmierz. Próbowałeś wcześniej podać mu gorące powietrze np. opalarką? A w ogóle z czego wzięły się twoje problemy? Coś...
Czy masz sprawne ssanie. Gaźnik do przeglądu tj. usunięcia brudu, udrożnienia dysz i kanalików, po czym należy poprawnie go zamocować wraz ze sprawną uszczelką. Paliwo zatankuj świeże, sprawdź świecę i czy tłumik nie jest "zabity". Ciśnienie w cylindrze nie jest za "bogate" chyba, że źle wykonałeś pomiar np. nie otwarłeś przepustnicy w gaźniku (pełny...
Sprawdź pierwszy tłumik, katalizator i ciśnienie paliwa może pompa się kończy.
Przepływomierz jest zamontowany na prawym nadkolu. Występuje razem z tłumikiem drgań ciśnienia paliwa, pnieważ w Wartburgu nie ma powrotnego przewodu paliwowego. Dlatego są 2 puszeczki o średnicu ok 5cm. W jednym jest przepłyomierz, a w drugim membrana. Całe urządznie służy właśnie do pomiaru zużycia paliwa.
Klin sprawdzałem , jest świeże paliwo z dobrej stacji , gaźnik czyszczony (sprawdzane także na 2 gaźniku który chodził w innym simsonie , ciśnienie sprawdzane manometrem wykazało 8-8,5 , tłumik nie jest zatkany próbowałem z samym kolankiem .
- pompa paliwa pracuje. Ciśnienie mierzone domowym sposobem bez manometru. Daje paliwo z przerwami: "leci" sekunda przerwy" znowu leci i tak dalej. W około 20s napompowało około 0.7l. Przeczytaj to, jak nie zakumasz to znowu i rób tak do skutku.
Czy nabyłeś nowy silnik, czy używany. Jeśli masz właściwe i świeże paliwo a silnik nie reaguje na regulację gaźnika, to sprawdź ciśnienie w cylindrze, bo może silnik lekko "przytarty". Możesz to sprawdzić m.in. poprzez otwory po zdemontowaniu gaźnika i tłumika. Sprawdź filtr powietrza i poziom paliwa w gaźniku, może za wysoki stan. Podmień na próbę...
Spróbuj odpalić bez tłumika lub bez katalizatora oczywiście nie za głośno. Zawór ciśnienia paliwa jest sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego(gumowy wężyk}.Sprawdż inne wężyki czy są podłączone.
Ma ciężko odpalić, za późny wtrysk paliwa W którym miejscu zwiększa się Ciśnienie na pompie paliwowej? I jeszcze jedno gdy odpale go z ciągu ma ciężko wejść na obroty a jak wejdzie to strzela w tłumnik
20998415[/postid:3cee8775] Tłumiki wymieniłem, bo były dziurawe, a ciśnienie paliwa 3,7 mam przy obciążeniu
Koledzy mam ten sam problem z mocą. Auto R440 PDE 2012r 470tys przebiegu. Sprawdzony intercooler, ciśnienie turbiny, ciśnienie paliwa, tłumik i niby wszystko ok a auto czuje górkę szybciej niż ją widać
Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy (czy nie tonie), bo może mieć za wysoki poziom paliwa w gaźniku. Daj świeże paliwo i właściwą dawkę oleju. Może być, iż uszczelniacze wału są zużyte i "podbiera" olej ze skrzyni biegów, czyli spala go. Tłumik w dwusuwie musi być drożny, zrób próbę przy odkręconym tłumiki. Oczywiście zbadaj ciśnienie w cylindrze...
- w silniku diesla musi być wyższa kompresja i technologicznie możemy sobie na to pozwolić bo ON jest tłusty, w benzyniaku kompresja musi być mniejsza bo paliwo jest suche Kompresja nie ma związku z gęstością paliwa. Kompresja to stosunek objętości nad tłokiem w jego dolnym i górnym położeniu. To o czym piszesz to ciśnienie sprężania. Ono w istotny...
Wywal sonde lambda i sprawdź jak idzie bo mi to wyglada na zapchany tłumik.
(...) ę że jest też niczego sobie bo wykręciłem świece i otwór zatkalem palcem pociągając szarpak palec mi mega wypychało. Dodam jeszcze że gdy mocniej wykrece śrubkę przy gaźniku to z tłumika nawet kapie takie brudne paliwo. Odłączyłem już nawet przewód od gaszenia bo myślałem że to coś pomoże ale nadal lipa Widzę, że podjąłeś już kilka kluczowych...
Jak w temacie Punto 1,2 Dławi się,nie chce normalnie wchodzić na obroty. Świece czarne,dyni i wyrzuca sadze z tłumika. Brak błędów, ciśnienie paliwa 3bar,ciśnienie w cylindrach ok,katalizator nie zatkany. Listwa wtryskowa czysta,sitko w pompie paliwa czyste.
Wrzucę filmik wieczorem. Co do drgań to poczekajmy jak bedzie wyglądać praca po zmianie poduszek. Egr akurat założony używany, ale z samochodu w którym nie było żadnych objawów. Gniazda...tak sprawdzone, są idealne. Kolizja owszem była(poprzedniego właścicielowi strzelił rozrząd) jednak po naprawie silnik chodził idealnie, zaczął tak pracować ok 1.5...
Jesli pasek przeskoczy o jeden zabek to tez moze byc zamulony, ale łączyło by sie to ze znacznym wzrostem spalania, wg mnie sprawdz przepływke to na poczatek, wyczysc ją potem zajmij sie węzykami podcisnienia ktore rez sa wazne. kat raczej odpada bo to młode auto, ale odpal je i zobacz ręką z tyłu czy mocno dmucha z tłumika. Jeszcze mozesz sprawdzic...
Ja też tak zrobiłem gaźnik, też napiłowałem śrubę na płaski śrubokręt, przeczyściłem ten stary, nie pomogło, wymieniłem na nowy, tak samo nie odpala, świeca wilgotna, to jest paliwo w cylindrze, sprawdziłem koło magnetyczne, nie ma luzu, tłok biały, po odkręceniu tłumika bez rys, kompresje też ma, pryskałem sprejem do uruchamiania silników w gaźnik...
Gaźnik w tym modelu (Zama) posiada pompkę przyśpieszającą? Zdjęcia w internecie sugerują istnienie pompki ukrytej pod zaślepką. Jeśli zaciąga lewe powietrze, to pojawiają się różne dziwne problemy z pracą silnika. Poza tym potrzebna jest regulacja gaźnika jeśli gaśnięcie jest spowodowane pracą silnika na bogatej mieszance (przegazówki pozwalają ustabilizować...
43361 komunikacja z czujnikiem NOx 43345 komunikacja z jednostka S CR 41219 dozownik reduktora 43592 ciśnienie powietrza w układzie SCR....czyli układ AdBlue SCR 4754 zawór odcinający paliwo a co do kodu ACC 2: Włącznik - czujnik położenia Nieprawidłowy sygnał z włącznika - czujnika położenia na obudowie tłumika. Krzywka silniczka dystrybucji powietrza...
Nie znam tego skutera, ale w 2-suwach b. ważne jest jakie ma ciśnienie w cylindrze i czy dobre są uszczelniacze na wale silnika. Wlej ok. 1 - 2 cm 3 paliwa bezpośrednio do cylindra i po wkręceniu świecy spróbuj uruchomić silnik. Jeśli silnik zaskoczy na chwilę, to będzie znaczyć, iż ma problem z paliwem. Sprawdź poprawność działania automatycznego ssania...
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
Witam, problem przedstawia się następująco. Auto odpala na 1-2 sekundy po czym momentalnie gaśnie, raz strzeli z tłumika. Nie jest to wina immo. Iskra jest na wszystkich cewkach. Świece nowe - zrobiły się momentalnie czarne. Paliwo podaje, wygląda na to że zalewa albo znika iskra po odpaleniu silnika. Zero błędów w ECU. MAP sensor sprawny. Ciśnienie...
Witam serdecznie Mam problem z moim ciągnikiem. Na liczniku wskazuje niesamowicie wysokie wartości spalania paliwa na 100km. Wartości dochodzą do 51L/100km. Nie wiem co się dzieje, mam drugi taki sam ciągnik i tam spalanie przy obciążeniu 24t wychodzi nie więcej niż 36-37L. W zeszłym tygodniu podpiąłem samochód pod diagnostykę i oto co mi pokazało:...
Może sprawdzić najpierw ciśnienie paliwa w listwie wtryskowej, ten parametr ma decydujący wpływ na ilość paliwa dostarczanego do cylindrów, ECU co prawda może zredukować korekty długoterminowe ale robi to w pewnych granicach. Na gazie, komputer gazowy korzysta z tych czasów otwarć poszczególnych wtrysków benzynowych dokładając własne korekty(mnożniki)....
Posiadam traktorek z silnikiem jak w temacie. Problem jest taki, że nie pali na jeden cylinder (lewy). Co zostało zrobione: wymienione świece, cewka lewa nowa, gaźnik czyszczony 3 razy, zmieniony olej, filtry, wyregulowane luzy zaworowe, sprawdzone ciśnienie sprężania. Kosiarką nieraz udaje się skosić cały ogród a nieraz zaczynają się problemy zaraz...
też obstawiałbym coś od strony pompki paliwa itp. albo samego filtra. Kiedyś miałem takie bravo, filtr paliwa z tego co pamiętam jest nad plastikiem koło prawego tylniego koła(strona pasażera) tylko tutaj kwestia mogłoby szarpać ale też raczej nie wchodzić na obroty, sprawdzić czy nie jest zagięty jakiś wężyk nie wiem jakie jest rozwiązanie w baku....
Dodałem numer VIN. To od początku. Pusto auto jakoś jedzie,ale załadowane nie ma siły,sprawia wrażenie jakby się zapowietrzał. Doładowanie na kolektorze nie przekracza 1bar. Układ dolotowy powietrza szczelny, sprężarka bez luzów, czysta wydaje się sprawna, i co istotne jest bez tej klapki( wastegate czy jakoś tak). Skupiłem się zatem na układzie paliwowym,...
Post powyżej posiada następujące wady: 1.Podciśnienie pod tłokiem powoduje "zassanie" mieszanki paliwo powietrze do komory korbowej, (przy czym spasowanie elementów tłok cylinder pełni role zaworów jak w 4T). Opcja "ssanie" ułatwia odpalenie silnika 2t wzbogacając mieszankę.. 2.Czysty tłok, komora spalania .... "chym".... Zazwyczaj pilarki to nie wyczynowe...
Jak kopci? biało, czarno, niebeisko? Pytałem o Ciśnienie paliwa. Objaw zatkanego tłumika albo nie poprawnie pracującego EGR.
Uszkodzany regulator ciśnienia paliwa
Samochód zgaszony na gazie. Odkręcam korek nie syczy nie czuć jakoś szczególnie paliwem. Odpalenie utrudnione odpala za 3 razem chodząc jak traktor. Dodaje gazu pulsując i wchodzi na prawidłowe obroty. Po odpaleniu czuć z tłumika no właśnie to nie są spaliny tj nie przepalona benzyna. Zostawiłem go teraz zgaszonego na benzynie. Zobacze rano Dziękuje...
sprawdzić pompe paliwa masz takie objawy ze na wolnych obrotach na benzynie chodzi a jak dodasz gazu to gaśnie lub kicha w tłumik za mało paliwa dostaje sprawdz ciśnienie paliwa na listwie i na pompie moze by należało filtr paliwa wymienić
Chciałem sprawdzić serwo i po wyciągnięciu przewodu z serwa dość mocno zassało powietrze do środka więc chyba jest szczelne.Wcześniej robiłem to w garażu, a znajomy robił coś szlifierką i tego powietrza nie usłyszałem. Dzisiaj wymieniłem kable i cewkę na nową. Przez kilka kilometrów było ok, a później ten sam problem powrócił. W końcu zlokalizowałem...
http://obrazki.elektroda.pl/3378628500_1... Witam. Przedstawiam moją konstrukcję ogrzewania garażu na piecu webasto thermo top Z diesel. Piecyk zakupiłem ze dwa lata temu z myślą o ogrzewaczu. Często czas spędzam w garażu przy modyfikacjach auta lub po prostu dla zabicia czasu i tworzeniu różnych rzeczy. Całość składa się z kilku rzeczy:...
Można by było zamontować wtryskiwacz w końcówce wydechu lub tłumiku i zapalać świecą, paliwo by było pod ciśnieniem i może dało by to jakiś fajny efekt. Strzelanie takie jak sie stosuje w gaźnikowcach to fajna sprawa, ale według mnie to zbędne katowanie silnika.
Witam po dłuższej przerwie, większość rzeczy posprawdzałem i wygląda na to ze przepływomierz jest padnięty, sonda lambda pokazuje dziwne rzeczy i zawór stabilizacji biegu jałowego delikatnie przepuszcza ciśnienie w pozycji zamkniętej, co do komunikacji VAG to zaniechałem prób o nic nie skutkuje :) Mam pytanie odnośnie przepływomierza, posiadam przepływówke...
Witam. ja i gelenda męczymy się od półtora roku (k-jet bez elektroniki). Zakupiłem auto z gazem i od razu go wywaliłem. Od zawsze miał problemy z rozruchem ciepłego silnika (zgaszony na co najmniej minutę) trzeba go było szarpnąć rozrusznikiem, potem 3 razy kluczykiem na zapłon żeby pompka dobiła ciśnienie i wtedy zapalał -wiem że to dziwne ale działało....
Kombinujesz nie wiadomo po co. Ten zasobnik ciśnienia o którym wspominasz, to pewnie tłumik tętnień tylko. Powiedz konkretnie do czego chcesz to zastosować.
Znakomite, ale do uzyskania sprężonego powietrza o określonych parametrach (ciśnienie) trzeba włożyć energię do jego sprężenia. Jak wtedy wygląda sprawność? Zbiorniki na sprężone powietrze to dodatkowy wcale niemały ciężar, który trzeba wozić ze sobą. Silnik 13 kg, a butle z "paliwem" 150 kg. Poprzednio zbiornik z paliwem 30 kg, a silnik 100 kg. Bilans...
kto pomoże bo zaraz oszaleje moja zafira zimna szarpie brak mocy po kilku minutach jak się rozgrzeje jest ok. połowę auta wymieniłem nowe świece nowa cewka sonda czujnik wałka czujnik temperatury filtr paliwa tłumiki komputer wraz z softem na diagnozie brak błędów ciśnienie paliwa sprawdzone nie wiem czy to normalne ale gdy temperatura przekracza 92...
Witam. Spróbuj jeszcze rozszczelnić wydech na próbę. Pozdrawiam Słuszna sugestia, może być przypchany tłumik.
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
Mam ten sam problem. RR P38 4.0 w zimie zaczął przerywać na LPG pojeździłem na PB zaczął przerywać ( nie palący jeden cylinder zaraz drugi, jakby losowo ) wkoncu umarł całkiem.. dwa nie palą i koniec. Dodatkowo zaczął kopcić i wzrosło ciśnienie w układzie chłodzenia. Zrobiłem uszczelki pod głowicą - okazały się dobre. Przy okazji szklanki i uszczelniacze....
Witam, jest bardzo wielka potrzeba dokładnego schematu układu rozrządu w tym aucie, również od strony filtra powietrza.Po wielkiej bitwie jaką stoczyłem z 6-cioma mechanikami i 2 miesięcznym przebywaniu w warsztatach doszedłem już do punktu wyjścia i chyba się okazuje że mam problem w ustawieniu rozrządu. Opowiadać długo by można ile już mnie to kosztowało,...
Witam, zakupiłem taka Toyote z silnikiem D4D 116KM, teoretycznie turbo jest świeżo po regeneracji. Zauważylem że odma która wychodzi z dekla silnika i powinna byc podpięta pod rure (która jest miedzy filtrem powietrza a turbina), jest wyprowadzona pod samochod. Druga sprawa, gdy autko zimne i zaczyna sie rozgrzewac to kopci strasznie na bialo po kilku...
Witam mam problem z autkiem jak z tematu. Dodam, że jest to wersja z jednopunktowym wtryskiem i nie posiada aparatu zapłonowego, jest cewka z której bezpośrednio wychodzą króćce na przewody zapłonowe. Samochód nie ma mocy przy przyśpieszaniu. Jest nieco lepiej jak się stopniowo i powoli dodaje gazu. Na biegu jałowym też trochę wolno wchodzi na obroty....
RR P38 4.0 w zimie zaczął mi przerywać na LPG pojeździłem więc na PB lecz także zaczął przerywać po szybkim czasie ( nie palący jeden cylinder, po paru km drugi, jakby losowo, iskra wszędzie ok, cewki sprawne, odpinanie poszczególnych kabli nic nie pomagało - zero pogorszenia szedł cały czas nie równo ) wkoncu umarł całkiem.. gdy dwa nie palą już nie...
Sytuacja jest następująca, uruchamiam auto które jak zwykle chodzi kilka minut i gaśnie, następie kręcę rozrusznikiem i jak zwykle auto nie daje się uruchomić, zapasowa świeca i kręcę ponownie iskra JEST a silnik ani drgnie. Czyli reasumując rozrusznik kręci, iskra jest, paliwo na dolocie do monowtrysku ma duże ciśnienie (czy oby nie za duże, wynikiem...
Wymień cewkę zapłonową i świecę,może gubić iskrę pod ciśnieniem.Sprawdź stan pierścieni uszczelniających.
Jeśli problem z mocą wystąpił bezpośrednio po naprawie to pytanie czy rozrząd został ustawiony prawidłowo (skoro wałek został wymieniony), poza tym jeśli chodzi o turbinę to nie znam konstrukcji tego silnika, ale czy przypadkiem turbina nie ma zmiennej geometrii jak to jest np. w cursor-ach 8 gdzie siłownik sterowany pneumatyczne elektrozaworem porusza...
Scania R500 v8 z 2011 Samochód mało dynamiczny i brakuje mu mocy w stosunku do innych. Kolektor szczelny, tłumik drożny, nowa turbina. Samochód nie dymi. Chciałem spytać jakie jest prawidłowe ciśnienie paliwa na filtrze oraz na listwie zasilającej?
Silnik AVU 1,6 Silnik pracuje na wolnych obrotach i co 2 lub 3 minuty dostaje gwałtownego chwilowego spadku obrotów (takie czknięcie) – na vagu : Błąd sondy pierwszej (przed kat.) . Dokładnie jest tak - zaraz po uruchomieniu na biegu jałowym (670 obr/min) obciążenie sondy powoli wzrasta do 25% i spadek do zera,( tu zapamiętuje błąd), ale wystarczy...
Co masz dokładnie na myśli pisząc: zauwazylem jeszcze jedno glupie zachowanie bardzo dziwne ilosc paliwa ma wplyw na to jak ten samochod sie zachowuje Jakie jest ciśnienie mechanicznej pompki paliwa? -na biegu jałowym i powiedzmy przy 1500 Obr/min ? Pompka paliwa w wielu przypadkach jest odpowiedzialna za małą moc i duże spalanie. Przy zbyt małej dostawie...
Nie zapomnij o smoku i pompie paliwowej warto byłoby zmierzyć ciśnienie w listwie paliwowej. O smoku? Mówisz o smoku miski olejowej? Zapchany? To raczej odpada bo przerywa jak by mu brakowało pb i prychał z tłumika jak by świece tak że raczej smok to nie. Czytałem może być wiele, czujnik położenia wału, krokowiec, przepustnica, zapłon tz palec itd...
Silnik do prawidłowej pracy potrzebuje: 1. Mieszanki stechiometrycznej 1.1. paliwa 1.2 powietrza 2 w odpowiednim momencie iskry, która zapali mieszankę 2.1 moment określany jest kątem wyprzedzenia zapłonu 2.2 iskra ma mieć niebiesko biały kolor, szczelina na świecy powinna być odpowiednio duża. Teraz sprawdzasz po kolei, czy wszystkie warunki są spełnione....
Witam wszystkich. Sam jestem mechaniki em ale już ręce opadają. Kupiłem żonie Fiata pande 1.1, troszke przegrywał ale myslalem ze wymienię kable i świece i bedzie ok, a tu zonk. Wymieniłem świece i kable 4 razy od Boscha do ngk i dalej to samo, rozrzad sprawdzony OK, wtryski umyte w ultradzwiejach, sonda nowa, pompa paliwa daje, głowica cala zrobiona,...
Wita m czyli trop był dobry problem z spalaniem wywołany prze świece. ..... Jeśli tylko leciutko wibruje wskazówka obrotomierza to daruj jeśli skoki są cykliczne .. jeśli zaś robi się różnica powyżej 100 [rpm] t o trzeba sprawdzić jak dawkuje paliwo, układ dolotowy , sumie kiedy też miale tak lecz w aucie innej marki. Niby wszystko a szczelność na kolektorze...
Najlepiej rozpatrzeć działanie silnika pod względem termodynamicznym (ponieważ w cylindrze silnika zachodzą zjawiska z zakresu termodynamiki). Trzeba wiedzieć po co paliwo doprowadza się do silnika. Paliwo jest podawane do cylindra po to żeby w wyniku reakcji spalania (z tlenem) zwiększyć energię wewnętrzną czynnika (tego co znajduję się w danej chwili...
Twierdzisz że wszystko jest dobre a samochód nie pracuje poprawnie. Moja propozycja jest taka zacznij wrzucać parametry takie jak :podciśnienie na wolnych obrotach, masa powietrza, korekty długo i krótko terminowe ciśnienie paliwa. Tyle na początek.
itak idzie głośno bo nie ma katalizatora i tłumik troche p[rzegnił!
prawdopodobnie przez nią pojawiały się błędy gdyż niespalone paliwo mogło zalewać sondę w tłumiku Nie ma takiej opcji, za niskie/ brak ciśnienia sprężania to wypadanie zapłonu i wyłączenie wtryskiwacza na felernym cylindrze
Witam! Otóż posiadam dopiero co kupiony Opel Combo z silnikiem Kadeta 1.6 C16NZ benzynka bez gazu. Miałem wycieki z pod głowicy więc spalnowałem głowicę, przyszlifowałem zawory i reszte dupereli jak już zdjąłem głowicę, pozakładałem nowe uszczelki no i jest wszystko ok, nie ma wycieków i silnik chodzi równo. Ale jest problem. Mam dość poprostu nikt...
Zacznij od pomiaru ciśnienia paliwa.
Dwa tłumiki wahań ciśnienia na listwie paliwowej - czy ktoś wie jak są zbudowane oraz zasada działania. Rzeczywiście ArturAVS miał rację z ciśnieniem, okazuje się że są dwa różne zawory 14,5 bar oraz 17 bar. W zależności od silnika ciśnienie jest inne.
Witam. Postaram opisać się mój przypadek, który udało mi się samodzielnie rozwiązać. Na wstępie przepraszam za brak zdjęć, ale nerwy dawały się we znaki podczas naprawy i jakoś nie było na to ochoty :) Pojazd to VW Passat B6 z 2006 roku. A w nim ogrzewanie postojowe "standheizung" firmy Webasto, model Thermo Top V bez telestartu, tylko programowane...
Witam! Jestem posiadaczem peugeota 406 2.0 hdi, rocznik 2000. Od pewnego czasu mam z nim ogromne problemy, mechanicy rozkładają ręce (byłem już u 4). Poniżej opiszę objawy jakie występują: -auto nie wchodzi na obroty powyżej 3tyś, -obroty silnika są falujące, gdy dodaję gazu jednostajnie, uspokaja się -auto kopci na czarno, -auto odpala normalnie przy...
Witam. Mam problem z autem. Odpala na dotyk, pracuje równo, jeździ też ok, natomiast po chwili jakby nie pracowało na jeden lub kilka garów. Jak tylko złapie temperaturę różnie 60*C albo więcej strzelało z lewego tłumika i pokazywało na vcds wypadanie zapłonów na 6cylindrze (lewa strona). Podmieniłem cewki i to samo. Kupiłem inne używane, zmieniłem...
Nie zapisałem tych wartości, ale są przekroczone 3 krotni, na benzynie jest gorzej. "Coś ma być" 0.3- jest 1,1 HCOO2 (chyba) - 115 Soda lambda 1- 1,1 to na analizatorze,w autocom pokazuje próbki losowo 200- 800mV co sek. współczynnik obciążenia 1,15 na wolnych. Przepustnica na jałowych obr. Podaje sygnał 420mV- próbowałem ją mechanicznie przestawić...
Dobra rada. NIE PRÓBÓJ PALIĆ NA PYCH bo jak przeskocza pasek rozrzązu to szlag trafi zawory w głowicy. Radzę sprawdzić iskrę i sprzegło w aparacie zapłonowym.Sprawdz też czy palec nie ma przebicia do wałka rozrządu oraz czy jest ciśnienie paliwa oraz czy nie zamarzły tłumiki. Może też być wina modułu zapłonowego pod cewką ale przy zimnym silniku żadko...
a oprucz tych czterech wtrysków, jaka pojemnośc i kod silnika?, ciśnienie paliwa sprawdzone?
Ciśnienie paliwa 3,5 bar,iskra prawidłowa ,wtryski rozpylają ,zasilanie elektroniki silnika również jest W takim razie czujnik wału i synchronizacja też musi być, tylko co? Bark kompresji? Zapchany tłumik? Coś jeszcze sprawdziłeś?
To jednak nie jest komputer. Wymieniłem i dalej to samo. Nasuwało się to samo bo problem pojawił sie po przemienianiu kompów. Jeszcze powiem, ze po odłączeniu czujnika temperatury od razu przerywa, a jak podlaczyłem czujnik poza głowica czyli mający taka sama temperature, jest to samo. Co jeszcze steruje mieszanką, bo przy pełnym otwarciu przepustnicy...
Na rozgrzanym trzyma tak samo ciśnienie na jałowych. Na pełnych obrotach dobrze zamknęło 6barowy zegar (orientacyjnie ok 8 bar) Dodam, że po odpowietrzaniu cały dzień palił jak chciał, raz od kopa, raz kilka obrotów, raz kilka sekund kręcenia. No loteria poprostu... Dalsza walka w poniedziałek, a we wtorek prawdopodobnie zaczyna sezon... Magiczny układ...
Witam, a skad mamy wiedziec jaki to silniczek?:| Jesli elektryczny to podać mu wiecej pradu Jesli spalinowy to podkręcić go zeby szybciej chodzil wiecej spalal paliwka lepszy wtrysk. Pozdrawiam Co do silniczka elektrycznego to można go spróbować przewinąć grubszym drutem ,ale chłodzenie może nie wyrabiać , nie wiem czy się opłaca w to bawić Co do silniczka...
ciśnienie paliwa zmierz. zobacz jaką temperaturę odczytuje ecu. Sprawdź jeszcze parametry sondy lambda,ciśnienie kolektora.
Tutaj mycie, kombinacje z dyszami, czy rurkami emulsyjnymi wg mnie nic nie da. To może i na pewno ma ma wpływ na moc i dynamikę silnika. Ale wróćmy do początku. Jest to wina głowicy czy błędnej regulacji gaźnika? Głowicę bardzo łatwo sprawdzić czy są szczelne zawory, wystarczy sprawdzić ciśnienie sprężania jakie jest co do wartości i czy jest równe...
Miałem do czynienia z takim błędem i okazało się, że wypalił się wkład DPF w tłumiku. Rozbierz i zobacz, czy jest cała porcelana, rurki od czujnika różnicy ciśnienia też bym sprawdził.
Kolego jeśli po wymianie modułu, świecy, filtra paliwa i kranika skuter nadal nie wkręca się na obroty, to bez urazy, ale sprawdź jeszcze raz dokładnie ustawienie rozrządu oraz wyreguluj gaźnik (pomimo iż jest nowy). Twierdzisz, iż podmieniałeś moduł i bez poprawy, więc może sprawdź jeszcze ciśnienie w cylindrze w sposób podany np. na forum. W silniku...
To że pompa pracuje to nie znaczy, że wytwarza należyte ciśnienie. W takich sytuacjach przeprowadza się kompleksowe badanie silnika. Poprawność ustawienia rozrządu. Badanie ciśnienia sprężania. Występowanie impulsów zapłonu. Ciśnienie paliwa poprawność impulsów sterujących wtryskiwaczami. Osobiście stawiam na moduł zapłonowy w aparacie lubi taki totolotek.
Witam. Problem jak w temacie -bardzo mało informacji a i doświadczenia mało z tym silnikiem. A oto fakty - schodzi paliwo i to pewnie jest przyczyną trudności z uruchomieniem. Samochód z 2000 r., silnik wolnossący 1.6 D - wg mnie puszcza zaworek zwrotny na ssaniu (jeśli jest - to gdzie?). Może ktoś ma jakieś bliższe informacje na temat tego układu,...
Witam i powiem tak zetory mają inne szpilki głowic Turbo odpada pisałem już. A co do szpilek to nie widzę problemu by prze gwintować na 16mm. A podkręcić pompę można bez problemu. I zakładają większe tuleje do c360 i jakoś nikt pompy nie wymienia... więc oryginalna śmiało pociągnie to wszystko. i przynajmniej będzie lepiej spalał paliwo. tylko pytanie...
Test plakiem nic nie dał. Nie wiało jakoś bardzo by mi go zdmuchnąć, wypsikałem c tylko się dało. Teraz będę sprawdzał ciśnienie paliwa na listwie, jeżeli będzie coś nie tak z ciśnieniem to może tylko filtr niedawno wymieniany jest felerny. Zastanawiam się jeszcze nad EVAP'em, mógłby dawać zbliżone objawy. Czy on ma określone warunki pracy zależne od...
tak stało to się nagle podczas normalnej jazdy silnik zgasł i po ponownym odpaleniu już nie chodził tak jak powinien ;-( strzela w tłumik i czasami w przepustnice i kopci na czarno czyli nieprawidłowy skład mieszanki ciśnienie paliwa wychodzące z pompy jest dobre . świeca tez była podkładana druga
Dzień dobry, Tego typu problemów jest pełno nawet na tym portalu, jednak po przeczytaniu wielu zauważyłem że każdy z nich jest inny. Być może mój problem też jest indywidualny. Dlatego tworze nowy wątek. Napiszę dużo, ale postaram się zwięźle. Możliwe że coś pominę, więc jak będzie potrzeba to rozwinę na prośbę. . Opis sytuacji (w skrócie): Astra mam...
Sądząc z lokalizacji, oraz z tego, że fura śmiga jest to raczej "tłumik drgań ciśnienia". Wiem, że niektóre VW takie cuś miały.
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Zjawisko raczej świadczy o niesprawności zaworu wydechowego lub niepełnym spalaniu paliwa w cylindrze. Warto by sprawdzić ciśnienie sprężania.
To wygląda jak tłumik pulsacji ciśnienia. Jak śmigasz na LPG, to go wywal lub załóż normalny filtr, bo wyciek na kolektor skutkuje..
Udało się. Pierwsze co zrobiłem to wyeliminowałem nieszczelność. Wyciąłem z gumy uszczelki pod tłumik i i podstawę gaźnika wycinając w nich tylko otwory na śruby mocujące. Zakładając na miejsce tłumika i gaźnika uszczelki, docisnąłem je blaszkami z otworami. Ściągnąłem sprzęgło, pompę olejową i koło magnesowe aby mieć dobry widok na uszczelniacze itd....
obstawiam na pompe Istnieje duże prawdopodobieństwo takiej możliwości......ogólnie nie jest to takie proste: - sprawdzenie zaworu ograniczenia ciśnienia - sprawdzenie czujnika ciśnienia paliwa - wtrysków na przelew - jakie ma ciśnienie na stronie niskigo - jakie ma ciśnienie na stronie wysokiego - procentowość otwarcia zaworu M-prop
Pompa sprawdzona, cisnienie 2,5 bara. Pompa podaje ciśnienie 2.6 bara ale regulator ciśnienia na wtryskiwaczu zbija ciśnienie do około 1 bara. I to ciśnienie powinieneś zmierzyć wpinając się manometrem w przewód zasilający paliwa a przepustnicę . Jeśli tam mierzyłeś i masz 2.5 bara to albo regulator ciśnienia padnięty albo przewód powrotny paliwa niedrożny....
tłumik ciśnienie paliwo paliwo tłumik ciśnienie tłumik paliwo
pralka candy zapchana swiadectwo kwalifikacji rodzaje instalacji elektrycznych
easytronic manual radio toyota yaris
Ploter Graphtec, Summa, Roland nie rejestruje znaczników ARMS/OPOS i nie tnie – przyczyny i diagnostyka Zamienniki tranzystora BD139 – BD237, BD441, MJE340, TIP31C, parametry, pin-out