Jeśli go ubywa to szukaj pod samochodem ,w silniku w oleju sprawdź czy nie przybyło i w cylindrach może nie palić na któryś
Kolego, twój test wskazuje na zdrowe sprzęgło, jeżeli nie czujesz w pojeździe zapachu sprzęgła palonego (specyficzny zapach podobny do zapachu płynu chłodzącego, przy gazowaniu, czy dużych prędkościach, bądź po wyjściu z auta po szybszej, dynamicznej jeździe) to wykluczyłbym je, ale nie możesz traktować mojej wypowiedzi jako wzorcowej, ponieważ rozmawiamy...
Podsumowując. Rozbiórka, oględziny, głowica do warsztatu planowanie itd., nowe pierścienie i honowanie - wiertarką (w garażu). Taki mam plan... Dobry plan? Powoli nie tak szybko. Honowanie sobie daruj. Bo zamiast polepszyć , tylko pogorszysz. Cylinder który jest używany będzie miał kształt niewielkiego owalu. Cylindry honuje się dopiero po ich wytoczeniu....
Witam. Jeśli masz silnik mocy 55kW to świece NGK BPR5PS w zestawie V-Line6, a jesli 60kW to powinny być BPR6ES w zestawie V-Line2. Co do oleju zapewne usłyszysz wiele opini. Ja osobiście zmienił bym przynajmniej na 15W40 czyli na mineralny albo nawet na półsyntetyk bym sie pewnie pokusił 10W40. No chyba że oleju ubywa dużo w silniku to trzeba znaleźć...
uszczelka pod głowicą raczej odpada bo płynu ci nie ubywa olej raczej nie ma jak się dostać do komory spalania przez uszczelkę, jest tylko jeden kanał olejowy pod ciśnieniem reszta to spływy oleju, jaka musiałaby być tam dziura aby go zasysało, a przy takiej dziurze to silnik nie będzie równo pracował, może zrób mały test niech jedna osoba dodaje gazu...
Jaki jest obieg ciśnienia oleju w tym silniku ? Pompa oleju -> filtr oleju -> chłodnica oleju -> reszta ? Tak duże ilości oleju silnikowego, jakie mam w zbiorniczku wyrównawczym świadczyłyby że olej przedostaje się do układu chłodzenia pod ciśnieniem (znacznym), natomiast obejrzawszy nową pompę wody, wynika że smarowana jest raczej pod niskim ciśnieniem...
Witam -trzeba zaobserwować czy ubywa płyn chłodniczy z układu!!! (obejrzeć w zbiorniczku wyrównawczym wszelkie zmiany cieczy, kożuchy ,mazie).Kolejny symptom to olej w silniku:trzeba sprawdzić czy nie nosi w sobie śladowe ilości ON tzn. rzednie zapach ,czy stan na bagnecie nieznacznie się podnosi lub nie podnosi a z racji przebiegu powinien nieznacznie...
Witajcie. Do tej pory tylko korzystałem z porad i plików serwisu elektroda, w końcu przyszedł czas na rewanż :) Przyczyny mogą być trzy: najgorsza - uszczelka pod głowicą, druga - nieszczelne miejsca zacisków przewodów płynu chłodzącego, trzecia to nieszczelna nagrzewnica. Co do pierwszego, można sprawdzić dwie rzeczy. Po pierwsze czy podczas pracy...
UPG lub chłodnica oleju.
Witam. Posiadam Hyundaia i40 1.7 disell 116 KM z 2012roku. Problem mam taki że przybywa mi oleju w silniku a dokładnie od wymiany przejechałem 1500 km i stan się podniósł. W oleju nie ma ropy (ojej był spuszczany) ani nie ubywa w zbiorniczku wyrównawczym. Może ktoś miał taki problem i poradzi się dobra radą :) przebieg auta to 267000 dzięki, pozdrawiam
1. Interpretacja nowych objawów Pisk przy ruszaniu, swąd w kabinie[/td][td]a) Ślizgające się sprzęgło (zapach przypomina spaloną okładzinę, pisk chwilowy) Zapach spalonej okładziny raczej, pisk/świst był aż do redukcji biegu i tylko wtedy na początku. b) Pasek osprzętu / napinacz - raczej nie. Wydaje mi się, że ubywa oleju w silniku i to szybko......
Witam mam craftera z 2007r 2.5tdi 136km mam problem gdyż spada mu ciśnienie oleju i miga mi lampka od oleju wymieniłem pompę od oleju i problem nadal jest zmieniłem czujnik i nadal jest tak samo po podpięcie przyrządu do sprawdzania cisnienia oleju na zimnym silniku jest 3 do 4 barów po dodaniu mu gazu i przytrzymaniu go do 2 tyś obrotów ciśnienie spada...
Co do zużycia oleju to takie zużycie mam już od zakupu auta przy przebiegu 70 tyś. Nigdzie nie cieknie, silnik suchy i czysty! Nie jest możliwe, że wynika ono (to zużycie oleju) ze zużycia gładzi w cylindrach, tłoków czy pierścieni tłokowych! Ciśnienie sprężania ma książkowe! Ten dym z rury nie śmierdzi jak spalany w zużytym silniku olej, on do wydechu...
Popraw najpierw trochę pisownię :D Kropka między zdaniami nie boli a lepiej się czyta ;) Na filmików za bardzo stuków nie słychać. Napisz najpierw coś więcej - co było robione, dlaczego, czy ma moc jak powinien, czy zawory ustawione, czy kąt wtrysku ustawiony, czy była mierzona kompresja, czy ubywa oleju itp Pozdrawiam
Nie pompka paliwa była zmieniona . Ubywa oleju hydraulicznego i przybywa w misie w silniku
Sprawdzał Pan czy ubywa oleju w silniku ? należało by sprawdzić pompę wodną czy jej nie rozmroziło. Para leci z węży dlatego ze paruje resztki wody w bloku.
Znowu pojawił się olej w zbiorniczku i ubywa oleju w silniku Co teraz może być?
Jaki zapach spalin ,jeżeli pokonujesz krótkie odcinki na niedogrzanym silniku to będziesz miał majonez na korku wlewu oleju . Ile tego oleju Ci ubywa na 1000km . Zobacz czy nie ma gdzieś wycieków na zewnątrz . Zmierz ciśnienie sprężania łącznie z próbą olejową.
Jak nie ubywa oleju w silniku to dymienie jest od strony wtrysku paliwa , wtryskiwaczy itd.
Węże od układu chłodzenia na gorącym silniku nie są jakieś tam bardzo twarde ,wydaje mi się że są w normie a i płyn chłodzący jest normalnego koloru i nie miesza się z olejem. Wszystko wygląda na to że jest w porządku a jednak płyn ubywa i co 3tyś. km muszę dolać ok 200ml.Zawsze jak zapali mi się kontrolka że brak płynu to dolewam do połowy normy i...
Dymu nie ma płynu nie ubywa oleju też nie ma olej w silniku też czysty tylko mnie poprostu zaskoczyło
sprawdź czy ubywa ci oleju w silniku , jeśli tak to przed rozbiórką silnika odkręć kolektor wydechowy i sprawdź czy nie ma w nim oleju , jeśli będzie to silnik do remontu
Faktycznie ubywa ale też zauważyłem, że mam zawsze gdzie stanę na dłużej, małą plamkę pod samochodem.
Termostat nie ma nic wspólnego z olejem. Na pewno sporo oleju pozostało w układzie chłodzenia po poprzedniej awarii np. w chłodnicy ,boku i zbiorniczku wyrównawczym.Kontroluj stan oleju w silniku czy go nie ubywa .
Kolego jak to jest z "chińczykami", to powszechnie wiadomo, nie wiesz też jak poprzednik eksploatował pojazd. Twierdzisz, że przeglądałeś gaźnik a dysze i kanaliki udrożniłeś, czy poprawnie złożyłeś gaźnik. Zbadaj ciśnienie w cylindrze, nie podałeś koloru nadmiernego dymienia, więc trudno stwierdzić, czy gaźnik jest właściwie wyregulowany (regulacja...
do przyjecia ale nie w dieslu masz albo peknietą głowicę albo do wymiany uszczelkie pod glowica sprawdz czy masz parowanie z tlumika na ciepłym silniku i czy ubywa ci płynu chłodniczego jezeli tak to trzeba sprawdzić te dwie rzeczy.
Na ciepłym silniku odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy nie ma na nim masłowatego nalotu, i tak jak wspomniał mój przemówca sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego.
Pompke słychać Dodano po 1 Kupiłbyś ELM i przez telefon bo bluetooth byś więcej zdziałał. Trzeba sprawdzić chociaż wskazania temperatury przed pierwszym odpaleniem, nie jak dojechałeś na odczyt błędów. Nie bierze oleju ani płynu chłodniczego? Nie puszcza po takim odpalaniu jakiegoś dymka? W jakim stanie świece - wstaw zdjęcie w razie czego jak możesz....
Witam panowie mam mały problem z autkiem mianowicie Skoda Octavia RS 2,0 tdi 170 KM BMN 2006 r.P Pokrótce opisze problem ,a więc przy odpalaniu muszę zakręcić dwa trzy razy zanim odpali,jak już odpali to przez kilka sekund szarpie silnikiem . Kolejna rzecz na biegu jałowym silnikiem co jakiś czas rzuci (obroty stoją w miejscu) na rozgrzanym silniku...
Witam, mam problem jak w temacie a mianowicie cieknie mi olej na łapę pod turbina, byłem już w paru warsztatach lecz wiedza tamtejszych mechaników jest zbyt niska i dlatego proszę was o poradę. silnik 1,9 tdi AFN Już po krótkiej jeździe już czuć w Passacie smród przepalonego oleju. uszczelka od pokrywy zaworów wymieniona i oring przy turbinie również...
W moim BMW w zbiorniczku na płyn chłodzący do chłodnicy co jakiś czas ubywa płynu a przy dolewaniu wychodzi na wierzch dziwna dość gęsta substancja. Oleju w silniku jest niezmiennie tyle samo, więc wydaje mi się że to nie on miesza się z płynem. Odnośnie ubywania jest tak, że gdy przejadę dłuższą trasę mniej więcej 20 km to w tedy ubywa go mniej więcej...
Jeśli nie ma widocznego ubytku na zewnątrz to na pewno woda dostaje się do oleju sprawdz stan oleju w silniku tak jak podpowiada kolega czy go nie przybywa.
Niedziela remontowa. A więc tak dziś ustaliłem ze we wężu intercoolera (ten czerwony) jest dużo oleju wypełnione te wgłębienia.W chłodnicy intercoolera tez był olej gdzieś 20 gramowy kieliszek.Wąż ten gruby co wchodzi powietrzy do turbo i wąż od odmy czyste bez oleju.Wirnik turbiny ma wyczuwalny luz prawo-lewo. .Przy okazji wymontowałem alternator łożyska...
Stan oleju raczej powinno się sprawdzać na zimnym silniku jak cały olej spłynie na dno miski olejowej, na ciepłym też można ale trzeba odczekać jakieś 10 minut aby olej się ustabilizował. Stawiałbym na uszczelkę jednak bo może pchać płyn do oleju, wszystko uzależnione jest od tego gdzie strzeliła uszczelka. A jak wyjmiesz bagnet to olej jest czarny...
Witam kolegów ja taż mialem podobny problem najważniejsz czy ubywa oleju w silniku ,bo jak nie to szukać w okolicach retardera ale tam idzie ATF więc w plynie będzie inny odcień. Jeszcze jedna rada jak jusz rozbieżesz chłodniczkę oleju to sprawć na szczelność samą chłodnice i musisz bardzo dobrze wypłukać układ chłodzenia najlepiej LUDWIKIEM albo ostrożnie...
Zaczyna kopcić z odmy i po odkręceniu wlewu od oleju wydobywa się dym. Jak w każdym silniku z przebiegiem.Jeśli nie ubywa nadmiernie oleju, to same przedmuchy nie są jeszcze powodem do remontu. Cisnienie oleju na zimnym ponad 5bar na zagrzanym 2.5 więc dół bym zostawił Odwrotna logika jakaś. Ciśnienie 2,5 bara maksymalnego ciśnienia, to połowę za mało....
Płynu ani oleju nie ubywa ! tylko mnie interesuje dlaczego w płynie jest olej, i czy można jakoś sprawdzić silnik czy bierze olej i czym mogę wyczyścić chlodnice po starym silniku który puszczał olej, silnik wymieniony ale chlodnica już nie.
Sprawdź czy nie masz gdzieś wycieku płynu chłodniczego, jeśli nie i faktycznie ci ubywa płynu skontroluj poziom oleju w silniku czy go nie przybywa. Ewentualnie kup prosty test na sprawdzenie uszczelki pod głowicą.
Witam -- jeżeli masz na tyle tego oleju to wlej do poziomu max tego 5w /40 (na zimnym silniku nie odpalanym odczekaj aż dolewka z płynie ) na drugi dzień sprawdź ewentualnie uzupełnij do max ,--potem kontroluj stan oleju (na zimnym nie odpalanym silniku) co 100km,,, 500km itd. zapisuj sobie ile ubywa ----jeżeli przy tym przebiegu 230 tys km ubędzie...
Ja raczej Ci nie pomogę rozwiązać problemu, ale miałem podobne doświadczenie ostatnio w innym aucie. Jak mocno ubywa z baku, to albo wyciek paliwa, albo leja wtryski. Mi mechanik powiedział, że pierwsze co trzeba sprawdzić (poza wyciekami) to właśnie wtryskiwacze. Koszt to ok 50zł sztuka. Sprawdź sobie jeszcze poziom oleju w silniku czy nie przybyło...
Płynu nie ubywa
Brak kompresji świadczy o nieszczelności układu sprężania, przyczyna - zużyte pierścienie tłokowe lub nieszczelne zawory ssący i wydechowy, i od tego trzeba zacząć. Wykręć świecę zapłonową, ustaw tłok w górnym martwym punkcie, sprawdź luzy na zaworach na klawiaturze. Poczytaj jakie luzy mają być na zimnym silniku dla Twego modelu. Po prawidłowym ustawieniu...
Moze być że uszczelniacze zaworowe są do wymiany, bo puszczają olej. Widać to po świecach głownie, które się zasyfiają. Jesli świece czyste a oleju nie ubywa to nie to. Nie pisz więcej takich bredni. Spalany olej to niebieski dym. A biały, pojawiający się zaraz po uruchomieniu to najzwyklejsza para wodna, kondensująca się w zimnym wydechu. Usterki...
A mi właśnie zdarza się korzystać z tej wróżki i to nawet z pozytywnym skutkiem. Usterka pojawiła się jak spadła temperatura czyli około tydzień temu, w pierwszej kolejności zmieniłem olej - brak poprawy. Przy ciepłym silniku nie ma zapalania się kontrolki. Nie ubywa płynu chłodniczego. Jedyne co to bardzo lekko coś kapie olej, ale już od wielu lat,...
Witam! Miałem identyczną sytuację tylko że w Polonezie , zależy w którym miejscu uszkodzona jest uszczelka , jeżeli puści tak że połączy kanał wodny z komorą spalania (tak jak prawdopodobnie u Ciebie) to dymi na biało i ubywa płynu a w Poldku jeszcze było słychac metaliczne stuki pod pokrywą zaworów natomiast jeżeli uszkodzenie uszczelki połączy kanał...
A jaki ma odcień ten dym niebieskawy?? A oleju w silniku nie ubywa ??
W sumie sam nie wiem czy to aby na pewno glowica ... 1. Przy odpalaniu silnika po calej nocy dusi sie trzeba 2 razy przekręcić kluczyk 2. Olej czarny szlam w odmie ( wydaje mi nie ze to plan chłodniczy z woda) 3. Kopci niemiłosiernie na biało/niebiesko na gorącym silniku 4. Ubywa w szybkim tempie plyn chłodniczy. ( po przejechaniu 10km ubyło 1cm płynu)...
Te silnik tak maja ze po przegazowaniu puszczaja chmurę zwłaszcza gdy samochód jest załadowany ludźmi lub ciągnie przyczepę. Jeżeli oleju nie ubywa w silniku i silnik chodzi równo po odpaleniu z rana to nic narazie nie ruszaj. Nie zaszkodzi sprawdzić wtryski ewentualnie.
Auto to Renault Trafic z roku 2016 roku z AdBlue, silnik 1,6 DCI MOC: 140 KM, przebieg 100% autentyczny 132 000 km- jestem pierwszym właścicielem auta. Problem polega na tym, że ubywa płynu chodzącego ok 200 ml na 100 km i przedostaje się on do oleju silnikowego- obecność dużych ilości "masła" w przewodzie odmy silnika foto poniżej, oraz dosyć mocne...
Witam Z góry dziękuję za szybka odpowiedz i rozwijam przebieg całych problemów Po zakupie samochodu w tamtym roku po przejechaniu ok500 km ukręciła mi sie ośka w turbinie została ona zregenerowana . Następnie po przebiegu ok 1500 do 2000 km uszkodziła mi sie głowica i pompa wody.(pewnie było to następstwem że woda dostawała sie do oleju a zatarły mi...
ubywa oleju ubywa oleju ubywa płynu astra ubywa oleju
wabco czujnik edimax router ustawienia dźwięku realtek
pompa głębinowa kondensator kocioł dworek
Termet Silver Pro 20 kW: Optymalne ustawienia P3 i P4 Różnice między silnikami Mitsubishi Carisma 1.8 GDI a Pajero Pinin 2.0 GDI