jesli ci sie rozbiegal silnik to mogl sie tez zatrzec. jesli sam ci wszedl na wysokie obroty i tak darl dluzszy czas to mogles silnik zatrzec. chyba ze zgasiles go odrazu po tym klebie dymu. bo nic innego jak turbina Dodano po 1 jak turbina pada to zaczyna brac olej, a jak pojdzie olej do turbiny to pozamiatane
Czy uszczelka pod głowicą dobra? Nie czuć spalinami ze zbiorniczka wyrównawczego? Gdyby silnik przez uszczelkę zasysał płyn do spalania to w spaliny mogo zawierać dużo pary, raczej białego koloru. Pozdro
Podstawowe pytanie. Na jakim oleju silnik pracuje. Do tych silników trzeba stosować oleje dedykowane przez producenta. Wiem z autopsji, że urzutkownicy stosują mineralne,bądź syntetyczne o nieodpowiedniej klasie SAE. Do tych silników potrzeba SAE 30. Spróbuj zmienić olej. Nawet jak kosiarka go trochę pobiera to dopali się nie powodując nagaru. Jeżeli...
Bardzo mokry ? Ubywa oleju ? Może po prostu został właściwie zaimpregnowany i dlatego jest lekko tłusty ?
dzis sciagnałem głowice, podczas sciagania klawiatury urwała mi sie ta srubka na dole. Klawiatura jest przykrecona na 3 sruby dwie z góry i jedna na dole zaznaczyłem na zdjęciu gdzie nie mam srubki bo łeb się urwał 892450 będzie to chodzić na dwóch srubach ? Zauważyłem jeszcze że na głowicy jest taki złoty pierścien i jego powierzchnia jest nierówna...
Jeśli go ubywa to szukaj pod samochodem ,w silniku w oleju sprawdź czy nie przybyło i w cylindrach może nie palić na któryś
Witam od jakiegoś czasu audi kopci za każdym odpaleniem na niebiesko-biało zaczęło tez ubywać oleju ok 300-400ml na 1000km wcześniej przez ok 3000tys ani grama. Audi po wymianie pompek bez dpf silnik 2.0tdi bpw. Ma ktoś jakiś pomysł ?
Kiedy ta czarna chmura - po zapłonie, podczas jazdy, przy deptaniu ostrym czy cały czas; na zimnym czy gorącym silniku? Jak z mocą? Nie był kiedyś czasem przegrzany? Ubywa oleju lub płynu (czy w płynie nie ma oleju lub odwrotnie) więcej szczegółów!!!!! Przebieg (nas twoje oko nie z licznika) Sonda działa dopiero po kilkunastu sekundach od zapłonu (nie...
Problem powrócił turbina po regeneracji a oleju ubyło 1 litr na 1000 km .Zostały pierścienie i uszczelniacze jak piszecie.
Jeśli nie ubywa płynu chłodzącego to nie ma się o co martwić .....
Czy przebieg jest rzeczywisty. Sprawdź ciśnienie w cylindrach. Wygląda to na silny przedmuch silnika do skrzyni korbowej. Może być też niedrożna odma, której ujście zwykle wyprowadzone jest w deklu klawiatury zaworów i włączone do rur zasilających interkuler. Możesz na własne ryzyko "wyprowadzić" odmę na zewnątrz tj. pod spód auta z tym, że możesz mieć...
troche to dla mnie dziwne że tak ma być ztym olejem bo każdym razem odkręcając korek nerw mnie chwyta. Aczkolwiek jak wspomniałem płynu chłodzącego nie ubywa a poziom oleju się nie podnosi. Może spróbować z tą uszczelką pod głowicą ?? Jak jeździsz krótkie odcinki to tak będzie, więc jak przedmówca napisał daj mu spokój
Kopci na biała po odpaleniu na zimnym lub podczas jazdy? Zobacz czy na korku wlewu oleju nie ma żółtego-kawowego nalotu
Jaki jest obieg ciśnienia oleju w tym silniku ? Pompa oleju -> filtr oleju -> chłodnica oleju -> reszta ? Tak duże ilości oleju silnikowego, jakie mam w zbiorniczku wyrównawczym świadczyłyby że olej przedostaje się do układu chłodzenia pod ciśnieniem (znacznym), natomiast obejrzawszy nową pompę wody, wynika że smarowana jest raczej pod niskim ciśnieniem...
Podsumowując. Rozbiórka, oględziny, głowica do warsztatu planowanie itd., nowe pierścienie i honowanie - wiertarką (w garażu). Taki mam plan... Dobry plan? Powoli nie tak szybko. Honowanie sobie daruj. Bo zamiast polepszyć , tylko pogorszysz. Cylinder który jest używany będzie miał kształt niewielkiego owalu. Cylindry honuje się dopiero po ich wytoczeniu....
Przy takim oleju nic dziwnego że zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Jeżeli chodzi o diagnozę to przyczyn może być kilka. Sprawdź poziom oleju czy go nie ubywa lub przybywa,sprawdź ciśnienie na tłokach być może pierścienie siadły i spaliny dostają się do oleju. Posprawdzaj to i zobaczymy co dalej
Kolego, twój test wskazuje na zdrowe sprzęgło, jeżeli nie czujesz w pojeździe zapachu sprzęgła palonego (specyficzny zapach podobny do zapachu płynu chłodzącego, przy gazowaniu, czy dużych prędkościach, bądź po wyjściu z auta po szybszej, dynamicznej jeździe) to wykluczyłbym je, ale nie możesz traktować mojej wypowiedzi jako wzorcowej, ponieważ rozmawiamy...
Jak jest zimno i mokro, to biały dym jest normalny, jeśli wody ani oleju nie ubywa to nie szukaj dziur w całym.
A nie ubywa Ci płynu ? Nie masz płynu w oleju ?
Objawy pod odkręceniu korka od zbiorniczka jak najbardziej normalne przy odkręcaniu na rozgrzanym silniku. Ubywa Ci płynu chłodzącego? Jakie odcinki przejeżdżasz tym autem?
hmm..jesli nie ubywa plynu chlodniczego i nie przybywa oleju to nie koniecznie oznacza uszczelke pod glowica. Tak maja auta, ktora sa eksploatowane na krotkich odcinkach bez osiad\gniecia optymalnej temperatury. Czyszczenie korka i zmiana oleju. W lato nie powinno byc tego problemu. Drugie poytanie- hmm...w bagazniku, zasilanie z kabla swiatel cofania.
Ha, a ja się posprzątałem w Clio 3 1.2 16v, szlifierz zapakował jakieś gumki po 500km sucha miarka oleju.... Po zdjęciu głowicy wszystko wyglądało tak jak Ty piszesz, szlifierz zarzekał się że to nie możliwe aby uszczelniacze były złe, że to na pewno pierścienie. Dowiedziałem się od znajomych że mieli taką sytuacje, zapakowali oryginalne gumki i było...
Oleju przybywa a płynu ubywa- wniosek prosty (Uszczelka pod głowicą). Ale może być i tak , że olej przelali w warsztacie a płyn ubywa inną drogą. Ubytek płynu może być spowodowany pękniętym kolektorem ssącym w miejscu gdze woda przez niego przepływa. Matizy mają felerny ten kolektor a drogi. Ee, nie przesadzajmy tak od razu. Wątpię, aby tak poważna...
Witam. Jeśli masz silnik mocy 55kW to świece NGK BPR5PS w zestawie V-Line6, a jesli 60kW to powinny być BPR6ES w zestawie V-Line2. Co do oleju zapewne usłyszysz wiele opini. Ja osobiście zmienił bym przynajmniej na 15W40 czyli na mineralny albo nawet na półsyntetyk bym sie pewnie pokusił 10W40. No chyba że oleju ubywa dużo w silniku to trzeba znaleźć...
Sprawdź czy: -nie ubywa płynu, -nie ma płynu w oleju silnikowym lub odwrotnie, -czy nie idą bańki powietrza podczas pracy silnika ze zbiorniczka wyrównawczego (wystarczy zalać płyn pod sam korek i obserwować). Jeżeli masz którykolwiek objaw, wymień uszczelkę pod głowicą i po krzyku.
Dzięki za pomoc.
jeśli się nadal nie nagrzewa to jakiś gówniany termostat, pewnie calorstat=vernet jak UPG puszcza to węże do chłodnicy są twarde a silnik się chętnie przegrzewa a nie niedogrzewa taka maź często jest właśnie z ciągle niedogrzanego silnika a płynu może ubywa bo gdzieś się sączy? z łączenia jakiegoś węża? szczególnie lubi się sączyć z wszelkich trójników...
witam wymieniłem motor ale problem pozostał brak masy na przekaźniku pompki paliwa na krótko wszystko chodzi proszę o pomoc
Wymieniłem olej, po dwóch dniach sprawdziłem i bylo OK. Pojechałem w góry jak wróciłem to ubyło 3 cm oleju. W czasie hamowanie silnikiem ubywa oleju, tak samo jak przy jeździe z dużymi prędkościami.
Ten dym musi się z czegoś tworzyć. Ze spalonego płynu chłodniczego, albo z oleju. Z płynu są to kłęby tłustej pary, po przyłożeniu ręki do wydechu i przegazowaniu na dłoni pozostaje taki tłusty nalot o charakterystycznym słodkawym zapachu. Olej to spaliny gryzące. Jeżeli tester nie zmienia koloru i płynu nie ubywa to może rzeczywiście turbo trochę rzuca...
Czy przy tej temp.w nocy mogło cos uszkodzic? Zależy czy mróz był dostatecznie długo, żeby woda w bloku/chłodnicy zdążyła zamarznąć. Swoją drogą gdyby rozsadziło blok to już byś to zauważył. Skoro z zewnątrz nic nie widać to są spore szanse, że nic złego się nie stało. Musisz obserwować silnik podczas pracy - czy nie ubywa wody, czy nie pojawiła się...
uszczelka pod głowicą raczej odpada bo płynu ci nie ubywa olej raczej nie ma jak się dostać do komory spalania przez uszczelkę, jest tylko jeden kanał olejowy pod ciśnieniem reszta to spływy oleju, jaka musiałaby być tam dziura aby go zasysało, a przy takiej dziurze to silnik nie będzie równo pracował, może zrób mały test niech jedna osoba dodaje gazu...
Stan oleju raczej powinno się sprawdzać na zimnym silniku jak cały olej spłynie na dno miski olejowej, na ciepłym też można ale trzeba odczekać jakieś 10 minut aby olej się ustabilizował. Stawiałbym na uszczelkę jednak bo może pchać płyn do oleju, wszystko uzależnione jest od tego gdzie strzeliła uszczelka. A jak wyjmiesz bagnet to olej jest czarny...
Spokojnie, spokojnie. Jeśli pod korkiem wlewu oleju jest tylko trochę błotnistej mazi, to wcale nie jest jeszcze pewne, że padła uszczelka pod głowicą. Sprawdź olej na bagnecie - czy jest spieniony, mazisty i czy poziom jest wyższy (a jednocześnie ubywa płynu chłodzącego w zbiorniczku). Jeśli tak - to uszczelka. Jeśli nie - nadal nie ma 100% pewności....
Uszczelka nie musi padać na całej swojej powierzchni tylko w najczulszym punkcie.Przeważnie jest to styk cylindra z kanałem wodnym i wtedy woda do oleju się nie przedostaje.W Tico czy matizie zwłaszcza z lpg to prawie stały objaw. Zobacz czy nie ubywa płynu.
Witam wszystkich czy ktoś miał objawy zapchanej odmy w audi a4b6 1.9tdi avf 130km 2004r bo zauważyłem że lekki dymek leci z bagnetu a jak otworze Kurek to już więcej leci nie zauważyłem pod kurkiem tak zwanego majonezu nie ubywa mi oleju jeśli ubywa to jest to nie zauważalne. Jak rano odpale auto to leci tylko biały szary dymek bez zbędnego dymienia...
Coś mi się zdaje że nie pomoże diagnostyka ale kody migowe można czytać. Poniżej kilka moich pomysłów z życia wziętych. 1. wymiana sondy lambda - steruje ona kontem wyprzedzenia zapłonu i dla tego auto nie równo pracuje 2. dymienie może być przyczyną właśnie uszkodzenia sondy ale może również sygnalizować uszkodzenie uszczelki pod głowicą (szary dym...
Witam -trzeba zaobserwować czy ubywa płyn chłodniczy z układu!!! (obejrzeć w zbiorniczku wyrównawczym wszelkie zmiany cieczy, kożuchy ,mazie).Kolejny symptom to olej w silniku:trzeba sprawdzić czy nie nosi w sobie śladowe ilości ON tzn. rzednie zapach ,czy stan na bagnecie nieznacznie się podnosi lub nie podnosi a z racji przebiegu powinien nieznacznie...
Witam. W tej sprawie odpowiednim jest art. 62 pkt. 1 ust 2 ustawy prawo budowlane, gdzie zapis mówi, że: Obiekty budowlane powinny być w czasie ich użytkowania poddawane przez właściciela lub zarządcę kontroli: okresowej, co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki...
Witam, mam problem z Oplem Astrą G 1.6 8v (X16SZR) 1999 r. benzyna gaz. Ubywa mi ciągle płyn chłodniczy, odkąd go kupiłem (czyli jakiś rok). Dziś po przejechaniu 50 km (30 km w trasie, później gaszenie/odpalanie, jeździłem z punktu A do B i gasiłem) zobaczyłem na korku oleju "białą maź" i trochę tam w oleju dalej. Czy to uszczelka pod głowicą? Auto...
Popraw najpierw trochę pisownię :D Kropka między zdaniami nie boli a lepiej się czyta ;) Na filmików za bardzo stuków nie słychać. Napisz najpierw coś więcej - co było robione, dlaczego, czy ma moc jak powinien, czy zawory ustawione, czy kąt wtrysku ustawiony, czy była mierzona kompresja, czy ubywa oleju itp Pozdrawiam
Witajcie. Do tej pory tylko korzystałem z porad i plików serwisu elektroda, w końcu przyszedł czas na rewanż :) Przyczyny mogą być trzy: najgorsza - uszczelka pod głowicą, druga - nieszczelne miejsca zacisków przewodów płynu chłodzącego, trzecia to nieszczelna nagrzewnica. Co do pierwszego, można sprawdzić dwie rzeczy. Po pierwsze czy podczas pracy...
Płynu nie ubywa , Oleju nie bierze .
Zbiornik z olejem szczelnie zamknięty ( ok 0.8L), presostat miał włączać wyłączać tankowanie. Ok jak olej był zimny. Mała ilośc oleju, załącza się grzałka, rośnie ciśnienie i zamiast tankować (bo ubywa oleju) nie zatankuje - takie moje obawy jak tez kiedyś myślałem o presostacie - nie mówię że myślę dobrze :) A ja myślę dać wiekszy zbiornik, tak 40-50l...
Turbina po regeneracj . Oleju ubywa kopci na zimnym strasznie śmierdzi podczas jazdy.
UPG lub chłodnica oleju.
1. Interpretacja nowych objawów Pisk przy ruszaniu, swąd w kabinie[/td][td]a) Ślizgające się sprzęgło (zapach przypomina spaloną okładzinę, pisk chwilowy) Zapach spalonej okładziny raczej, pisk/świst był aż do redukcji biegu i tylko wtedy na początku. b) Pasek osprzętu / napinacz - raczej nie. Wydaje mi się, że ubywa oleju w silniku i to szybko......
Witam wszystkich. Jestem tu nowy. Czy ktoś pomoże mi znaleźć przyczynę w moim Audi dlaczego aż 2l oleju ubywa mi z silnika na 100km. Dodam, że auto ma już 340tys najechane. Nigdy nie miąłem tak drastycznego przypadku ze swoim silnikiem. Po wymianie pompowtrysków na troszkę lepsze okazało się, że nie były zmienione nowe oringi, tylko przełożone ze starych...
Witam. Posiadam Hyundaia i40 1.7 disell 116 KM z 2012roku. Problem mam taki że przybywa mi oleju w silniku a dokładnie od wymiany przejechałem 1500 km i stan się podniósł. W oleju nie ma ropy (ojej był spuszczany) ani nie ubywa w zbiorniczku wyrównawczym. Może ktoś miał taki problem i poradzi się dobra radą :) przebieg auta to 267000 dzięki, pozdrawiam
A czemuż to podejrzewasz uszczelkę pod głowicą ? Raz jest wypalona, z przedmuchem - uszkodzona, a raz nie ? Miałbyś cały czas podobne objawy, a nie tylko na światłach. Miałem pękniętą głowicę, to trochę :( gorzej niż UPG. Rano staw w cylindrze, po odpaleniu gdy wydmuchało płyn jeździł dobrze aż do pełnego zagrzania, wtedy dopiero musiał ten płyn z pęknięcia...
ubywa oleju ubywa płynu astra ubywa oleju ubywa oleju silniku
antenowy separator cyfrowy polsat zakodować kanał dioda numlock
centrala bramy proteco płyta filipiak
Antena drutowa na fale długie: długość i grubość drutu Wyłączanie alarmu w Toyocie Corolla E12 D4D 2002