Chlodnica spalin do sprawdzenia
To ja bym zaczął od sprawdzenia okolic nagrzewnicy.
Witam .Jeśli chodzi o EGR to były 2 wersje Cors C 1.2 Z12XE bez elektronicznego zaworu i z zaworem. Ale patrząc na twoje zdjęcie to tam pod spodem tego zaworu jest mokro albo to wyciek oleju.
Z tego co widzę na zdjęciu to wycieka Ci płyn poprzez brok("korek" "zaślepka" otworu technologicznego w bloku silnika). Jeżeli uważasz że jesteś odpowiednio zdolny sam naprawić to możesz to zrobić sam. Po prostu wybijasz stary i wbijasz nowy koszt jest niewielki. Naprawa u mechanika może być dużo większa. Ewentualnie możesz dokładnie oczyścić w około...
http://www.fsocarteam.xip.pl/technika/2.... ale sam tego nie zrobisz ,musisz mieć kogoś do pomocy.
I właśnie od tego jest ten czas nakładania się faz benzyna LPG. Po załączeniu LPG sterownik stag otrzymuje sygnał by odłączyć wtryskiwacz ale kiedy odłączy ? - po czasie opóźnienia jaki mu zadasz w programie
Jedź do kogoś test CO2 i będziesz wiedział .
To co zlokalizowane to linka sprzęgła
Sprawdź czy spaliny nie idą w układ chłodzenia. U mnie w nowszym dieslu DW10TD to spaliny wypierały płyn chłodniczy, że aż bokami spod korka leciało. Oczywiście uszczelka PG do wymiany była.
Przykro mi ale na odległość nie da się znaleźć usterki. Warsztaty profesionalne ponoć podłączają coś pod układy chłodzenia i pod ciśnieniem pompują płyn. Wtedy wyłazi każdą dziurą. Micro pęknięcia wewnątrz głowicy na oko nie znajdziesz. Przypcha się olejem itp. i wycieku nie będzie o ile jest znikome. Tylko test w warsztacie w którym wiedzą co robią...
To dobrze stwierdził. Maglownica używana z gwarancją, bądź regenerowana. Nie licz na to że uda się załatwić sprawę uszczelkami - sam ich nie wymienisz i wątpię żebyś znalazł kogoś kto to zrobi.
Czy uszczelka pod głowicą dobra? Nie czuć spalinami ze zbiorniczka wyrównawczego? Gdyby silnik przez uszczelkę zasysał płyn do spalania to w spaliny mogo zawierać dużo pary, raczej białego koloru. Pozdro
Przedmuchu do układu chłodzenia, ponieważ nie bardzo chce mi się drugi raz pisać więc odsyłam do mojego postu na forum megane, może się przydać. http://megane.com.pl/viewtopic.php?p=152... Odnośnie szczelności układu też długo ich szukałem, ale wylazły, jak do zbiorniczka wyrównawczego podpiąłem powietrze pod ciśnieniem 1 atm (1bar) - reduktor...
Wyciek np do środka z nagrzewnicy i nie widać albo uszczelka pod głowica. Zobacz czy nie wydostaje się para z wydechu i krople płynu. Trzeba polizać.
Panowie dołączam z tym samym problemem. Myjka kupiona w roku ubiegłym (2020.04) użyta 2 razy. Wczoraj przy trzecim użyciu wystąpił opisany problem. Nie ubywa płynu z zasobnika, lanca ustawiona zgodnie z instrukcją w tryb Mix i przy żadnym z poziomów (1, 2, 3) nie pobiera płynu. Czy można to samemu naprawić jednak czy serwis?
Może wyschło, po tym jak samochód stał przez weekend. To raczej tak szybko nie wysycha więc nagrzewnica odpada. Pozdrawiam.
Chłodnica EGR do sprawdzenia.
Problem rozwiązany, uszzczelka
Jeśli nie ubywa płynu chłodzącego to nie ma się o co martwić .....
Niestety w naszej firmie był problem z Dafem w postaci ubywającego płynu przez nadmiar. Wymieniliśmy uszczelnienie sprężarki, korek wyrównawczy w zbiorniczku, problem się nasilał dalej. Sprawdzenie zawartości dwutlenku węgla w płynie chłodniczym - wynik negatywny. Ostatecznie winna była opadnięta tuleja silnika, a motor się wcale nie grzał. Auto miało...
Jeżeli silnik Ci się przegrzewa, to czy przypadkiem nie ubywa płynu w chłodnicy? Lub czy się nie pieni?
nieszczelna nagrzewnica albo po prostu woda w dywanikach czy ubywa płynu w chłodnicy?
A sprawdzałeś czy ubywa płynu chłodzącego ?
Witam. A jaki masz luz jałowy pedału sprzęgła czyli od górnej pozycji do wyczuwalnego obciążenia ( podaj w cm) . Ale skoro ci się zapowietrza to czy nie ubywa płynu ? .Drugim problemem czy pompkę kupiłeś z tzw. górnej półki bo często gęsto te kiepskiej jakości mają krutķą żywotność tym bardziej przy niewłaściwym odpowietrzaniu . Trzeci problem...
po pierwsze sprawdź czy nie ubywa Ci płynu chłodniczego, jeśli tak to prawdopodobnie przeciek nagrzewnicy (parujące tłuste szyby, specyficzny zapach po włączeniu ogrzewania, wilgotne dywaniki ) jeśli nie ubywa płynu a podobne objawy poza tłustymi szybami to prawdopodobnie do kabiny przedostaje się woda/ wilgoć z zewnątrz, polecam zacząć od przeglądu...
Witam. Objawy które opisujesz czyli problemy z uruchomieniem oraz mocne dymienie na biało wskazują na uszczelkę głowicy. Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego
A czy podczas odpalania nie strzela w gaźnik ? Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodzącego, jeśli ta k to pewnie poszła Ci uszczelka pod głowicą. Kiedyś też miałem podobny problem, przeszło po wymianie uszczelki. Powodzenia.
A co jak nie ma wycieku?
Przy obecnej pogodzie jest to normalne, wynika to z różnicy temperatur pomiędzy spalinami i powietrzem, a ten dym to nic innego jak para wodna. No chyba, że przy okazji "dymienia" na biało ubywa płynu chłodniczego.
Sprawdź czy: -nie ubywa płynu, -nie ma płynu w oleju silnikowym lub odwrotnie, -czy nie idą bańki powietrza podczas pracy silnika ze zbiorniczka wyrównawczego (wystarczy zalać płyn pod sam korek i obserwować). Jeżeli masz którykolwiek objaw, wymień uszczelkę pod głowicą i po krzyku.
Cześć, Mam następujący problem z autem GOLF 7 GTD 2013 r., 184 KM, 280 tys. przebiegu. Od dłuższego czasu znika płyn ze zbiorniczka w różnych okolicznościach. Po nocy widać, że po zbiorniku jest go mniej, aż pewnego dnia nie będzie w zbiorniku płynu, tylko zostanie w przewodach. Po dłuższych trasach, gdy jest bardzo ciepło na dworze, słychać podczas...
Objawy pod odkręceniu korka od zbiorniczka jak najbardziej normalne przy odkręcaniu na rozgrzanym silniku. Ubywa Ci płynu chłodzącego? Jakie odcinki przejeżdżasz tym autem?
Tam chyba (nie jestem pewny) jest układ chłodzenia zamknięty, ciśnieniowy i po jego otwarciu i chwili pracy takie przypadki mogą się zdarzyć w takim układzie. Też miałem podobny przypadek, tylko że przy fiacie, po otwarciu zbiorniczka po chwili płyn "kipiał", diagnozy były różne. Samochód jeździ nadal, już 6 lat od stwierdzenia tego przypadku. Nie przegrzewa...
Spokojnie, spokojnie. Jeśli pod korkiem wlewu oleju jest tylko trochę błotnistej mazi, to wcale nie jest jeszcze pewne, że padła uszczelka pod głowicą. Sprawdź olej na bagnecie - czy jest spieniony, mazisty i czy poziom jest wyższy (a jednocześnie ubywa płynu chłodzącego w zbiorniczku). Jeśli tak - to uszczelka. Jeśli nie - nadal nie ma 100% pewności....
Nie nie, dalszych opinii (czytaj lania wody) nie będzie, wszystko już zostało powiedziane. Temat zamykam, daj znać na PW o wynikach, wtedy temat odblokuję.
Witam. Czy wiadomo już co było przyczyną ubytku płynu? Gdyż mam dokładnie takie same objawy w swoim tga 410:)
A nie ubywa Ci płynu ? Nie masz płynu w oleju ?
Wytłumacz więc, dlaczego jeśli wyłączę auto to moge biegi wrzucać bez problemu, a po włączeniu silnika jest problem,co? Przecież każdy samochód tak ma, Że na postoju ze zgaszonym silnikiem biegi bez problemu wchodzą. Ubywa płynu ze zbiorniczka?
Opis raczej zbyt skąpy na diagnozę. Do zrobienia test ciśnieniowy oraz na zawartość spalin układzie.
Jeśli nie ma wycieków z układu i płyn nie wydostaje się na zewnątrz, to pozostaje jedna opcja: idzie do wewnątrz. Czyli UPG, czyli jest po prostu "spalany"... Czyli w prostych słowach co mam przez to rozumiec? Pozdrawiam UPG=uszczelka pod głowicą. Nie dymi na biało? Nie robi się "budyń" pod korkiem od oleju?
Witam -trzeba zaobserwować czy ubywa płyn chłodniczy z układu!!! (obejrzeć w zbiorniczku wyrównawczym wszelkie zmiany cieczy, kożuchy ,mazie).Kolejny symptom to olej w silniku:trzeba sprawdzić czy nie nosi w sobie śladowe ilości ON tzn. rzednie zapach ,czy stan na bagnecie nieznacznie się podnosi lub nie podnosi a z racji przebiegu powinien nieznacznie...
Jeśli nie ubywa płynu można wykluczyć usterkę głowicy. Efekt jest jakby go zalewało po każdym odpaleniu. Zobacz czy w trakcie przerywania nie czuć mocno paliwem z wydechu.Jeśli tak to potwierdzi się problem z zalewaniem silnika,lub brakiem iskry na świecy. Pozdrawiam Janusz
Jesli euro 4 to mozliwe ze chlodniczka egr do sprawdzenia? Ale jak ją sprawić? Rozumiem ze płyn przez nią przechodzi(chłodzi) ale on gdzieś ginie, a wycieków nie widac.
Też mam taki sam problem jeżeli chodzi o wymianę wtrysków w dxi to duży problem? Ktoś doradzi jak krok po kroku można się do nich dostać. Specjalne klucze potrzebne czy standart ? Powrót paliwa na głowicy(zawór utrzymujący ciśnienie paliwa na głowicy) gdzie on się konkretnie znajduje ktoś podpowie? Jak on jest też problemem zapalania mogę zaślepić powrót?...
Jeżeli nie ubywa płynu i nie jest brudny to na pewno uszczelka jest dobra :) gdyby była padnięta uszczelka płynu by co raz brakowało..i byłby brudny po prostu odkręć zbiorniczek wyrównawczy..zagrzej silnik i pozwól żeby płyn się unormalizował..może go wywalać ale gdy przestanie poczekaj kilka minut..zakręć..poczekaj aż ostygnie silnik..przejedź się...
Witam Niedawno zakładałem wątek o dymieniu Fiata Stilo 1.6 16V 103KM. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Niestety dalej dymi i praktycznie wiem w czym problem. W tamtym wątku pisałem że nie dymi. Trochę w tym racji bo po przejechaniu większego odcinka na wolnych przez chwilę nie dymi. Od początku. Problem z wypadaniem zapłonów...
Co to znaczy jak woda kapie z tłumika? Domniemam, że autem nie pokonujesz długich odległości i auto zapewne nie zdąży się tobie dobrze rozgrzać. Stąd taki efekt. Jak napisał kolega wyżej jeżeli nie ubywa Tobie płynu w zbiorniczku wyrównawczym nie ma czym się przejmować, aczkolwiek nawet jeśli płynu by Tobie ubywało to nie dostawałby się do tłumika.
Dzięki za pomoc.
Oleju przybywa a płynu ubywa- wniosek prosty (Uszczelka pod głowicą). Ale może być i tak , że olej przelali w warsztacie a płyn ubywa inną drogą. Ubytek płynu może być spowodowany pękniętym kolektorem ssącym w miejscu gdze woda przez niego przepływa. Matizy mają felerny ten kolektor a drogi. Ee, nie przesadzajmy tak od razu. Wątpię, aby tak poważna...
Zapewne masz sprzęgło hydrauliczne. Objaw wskazuje na to, że stara uszczelka tłoczka wysprzęglika straciła już swoją elastyczność w niskich temperaturach. Zobacz czy przypadkiem nie ubywa Ci płynu hamulcowego.
jeśli się nadal nie nagrzewa to jakiś gówniany termostat, pewnie calorstat=vernet jak UPG puszcza to węże do chłodnicy są twarde a silnik się chętnie przegrzewa a nie niedogrzewa taka maź często jest właśnie z ciągle niedogrzanego silnika a płynu może ubywa bo gdzieś się sączy? z łączenia jakiegoś węża? szczególnie lubi się sączyć z wszelkich trójników...
Witam, mam problem z Oplem Astrą G 1.6 8v (X16SZR) 1999 r. benzyna gaz. Ubywa mi ciągle płyn chłodniczy, odkąd go kupiłem (czyli jakiś rok). Dziś po przejechaniu 50 km (30 km w trasie, później gaszenie/odpalanie, jeździłem z punktu A do B i gasiłem) zobaczyłem na korku oleju "białą maź" i trochę tam w oleju dalej. Czy to uszczelka pod głowicą? Auto...
A ile tego płynu ubywa? Może zamontuj na którymś z wężyków trójnik i podaj ciśnienie do układu - będziesz widział jak szybko ciśnienie spada i czy gdzieś się nie wysącza spod jakiegoś połączenia? Na zimnym łatwiej sprawdzić bo na ciepłym szybko odparowuje a część takich małych upierdliwych nieszczelności ujawnia się dopiero pod ciśnieniem. Jeśli w twoim...
jeżeli płynu nie ubywa to są uszkodzone wtryskiwacze;) silnik nie przepala paliwa.
Masz, Kolego Szanowny, drobny wyciek, najprawdopodobniej na połączeniu węża z obudową termostatu. Wycieku nie zaobserwujesz, bo powstaje on pod ciśnieniem w układzie chłodzenia i wobec wysokich temperatur, natychmiast paruje. Mialem taki sam problem kiedyś w ,,Starlecie". Kruciec obudowy termostatu skorodował i tam sie sączyło. Używam płynu czerwonego...
Gdy mój CC 700 ciężko palił to niestety ale winna była uszczelka pod głowicą. Nie ubywa Ci płynu chłodzącego? Podobno CC 700 na to cierpiały, bo to płyn zalewał jeden cylinder. Ciężko palił, jak załapał to na jednym cylindrze i dopiero za chwilę dołączał się drugi. Po wymianie jak ręką odjął. Nie gwarantuję, że Twój samochód na to cierpi..
nie - nie tak - zupełnie do góry nogami to widzisz!!!! 1. czy exper....kol...sp...czarną - tak - głowica jest jedna ZINTEGROWANA 2. po zdjęciu kar......bolce - te bolce to są coś jakby igły i na czubku mają otworki które zasysają tusz z kart. i tu trza płynu napuścić - na czubek igieł. - bez wężyka nie wykonalne!. 3. czy ew... zdem...... - tak - patrz...
Kolego, twój test wskazuje na zdrowe sprzęgło, jeżeli nie czujesz w pojeździe zapachu sprzęgła palonego (specyficzny zapach podobny do zapachu płynu chłodzącego, przy gazowaniu, czy dużych prędkościach, bądź po wyjściu z auta po szybszej, dynamicznej jeździe) to wykluczyłbym je, ale nie możesz traktować mojej wypowiedzi jako wzorcowej, ponieważ rozmawiamy...
Jeżeli sucho pod silnikiem to wszystko wskazuje na uszczelkę pod głowicą, lub jak pisał gps79 mikro pęknięcie bloku. Częsta przypadłość.
....Ale może pytanie bo ten reduktor ma chyba przeciek przy złączu doprowadzającym płyn chodnicy bo ciągle mi wskazuje po 25 min jazdy skala że nagrzał się już do połowy co jest niepokojące.Pod odkręceniu zakrętki ze zbiorniczka z płynem chłodnicy ma on na oko 50*C. ..... Nie bardzo rozumiem. Czy wskażnik pokazuje Ci że silnik ma zbyt wysoką temperaturę?...
To szukaj wycieków.Najczęściej na złączkach, króćcach.Tam są słabe punkty.Chyba,że coś ci uszkodziło któryś z węży.
Uszczelki pod glowica zaden specyfik nie odratuje
Test na CO2 bywa tak samo miarodajny jak opinie większości mechaników. Co z tego, że informatyk ? To już pojęcia jakiegoś o silnikach mieć nie można w tym zawodzie? Co do CO2, to wszystko zależy w którym miejscu puszcza uszczelka, dlatego rzadko test jest miarodajny. U mnie płyn i olej ostatnio były czyściutkie a ciśnienie ładowało do układu chłodzenia....
Dolalem do ukladu chlodzenia srodka uszczelniajacego I dziala narazie
Zalej zbiorniczek spryskiwacza do pełna i uruchom WYŁĄCZNIE tylny spryskiwacz na kilkanaście sekund, a następnie zaobserwuj czy płynu ubyło ze zbiorniczka. Jeżeli tak - to gdzieś jest uszkodzony wężyk i płyn leci "do środka auta". Jeżeli płynu nie ubywa to jest uszkodzona pompka, zatkany/zagnieciony wężyk lub zatkane dysze. W polifcie "czubeczek" z...
Zalewany był wodą demineralizowaną czy kranówą? Może wytrąciło się coś i blokuje przepływ albo kamień pokrył ścianki chłodnicy silnika. Właśnie dziś u mechanika widziałem zdjętą głowicę. W jej kanałach wodnych było mnustwo szlamu powstałego prawdopodobnie w wyniku dolewek wody. Skończyło się na uszkodzeniu uszczelki. Ubywa Ci płynu chłodzącego? Jesli...
Jest dokładnie tak jak napisał Kol. spektra . Jest nieszczelność wewnątrz pompy pomiędzy sekcjami pierwszego i drugiego obwodu . Płynu w zbiorniczku nie ubywa i nie ma wycieków a pedał pod nogą wolniutko opada. Naprawa tylko przez wymianę pompy . Kiedyś można było kupić zestawy naprawcze ale nie zawsze to dobrze wychodziło . Jak jest zużyty cylinder...
UPG lub chłodnica oleju.
troche to dla mnie dziwne że tak ma być ztym olejem bo każdym razem odkręcając korek nerw mnie chwyta. Aczkolwiek jak wspomniałem płynu chłodzącego nie ubywa a poziom oleju się nie podnosi. Może spróbować z tą uszczelką pod głowicą ?? Jak jeździsz krótkie odcinki to tak będzie, więc jak przedmówca napisał daj mu spokój
Sprawdź korek w zbiorniczku wyrównawczym - ma być czysty i mieć nie popękaną lub zabrudzoną uszczelkę - ewentualnie podmień do sprawdzenia.
Sprawdz czy działa silniczek krokowy bo on odpowiada za obroty.Zapal auto i odłącz go i zobacz co sie dzieje.Jak spadną obroty to masz przyczyne.Jaki masz wtrysk boscha cz abimex ?
Przewody nie puchną, jutro zrobię test. Dodano po 30 Sprawdzałem teraz dymi też z wlewu oleju.
To masz przyczynę ubytku płynu,miejsce które znalazłeś jest najczęstszym miejscem wycieku płynu w silniku 1Z oraz AFN.Skoro wcześniej wymieniałeś czujniki ciśnienia,byłem pewny że i tam zaglądałeś.Podpowiedź kawasaki79 - "Proponuje ponownie jechać na kanał i staranie oglądnąć wszystkie węże czujnik temperatury itp. pozdro", jak się okazuje była podpowiedzią...
Skoro płynu nie ubywa nie wyrzuca to 700 ma racje silnk przy krótkich odcinkach przy niedogrzaniu odmą wywala troszkę emulsji (na pewno ma przedmuchy)można na odmie założyć zbiorniczek, który ograniczy ten efekt.Głowicy nie ruszać.
Może Kolega napisze jak interpretować ubywanie płynu po zalaniu cylindrów. Brak szczelności na połączeniu tłok-pierścień tuleja. Kwestia jeszcze tego ile ubywa i po jakim czasie.
Kiedy ta czarna chmura - po zapłonie, podczas jazdy, przy deptaniu ostrym czy cały czas; na zimnym czy gorącym silniku? Jak z mocą? Nie był kiedyś czasem przegrzany? Ubywa oleju lub płynu (czy w płynie nie ma oleju lub odwrotnie) więcej szczegółów!!!!! Przebieg (nas twoje oko nie z licznika) Sonda działa dopiero po kilkunastu sekundach od zapłonu (nie...
Ubywa płynu czy nie.
W takim wozie od pompy wody bym zaczął.
Ciekawa czy to orzypadkiem nie są tuleje cylindrowe Wtedy ubywa płynu bo przepala go silnik. Mieszane płynu z olejem przy pękniętej tuleji jest rzadkie. Musiałaby pęknąć i tuleja i płaszcz wodny.
Ten dym musi się z czegoś tworzyć. Ze spalonego płynu chłodniczego, albo z oleju. Z płynu są to kłęby tłustej pary, po przyłożeniu ręki do wydechu i przegazowaniu na dłoni pozostaje taki tłusty nalot o charakterystycznym słodkawym zapachu. Olej to spaliny gryzące. Jeżeli tester nie zmienia koloru i płynu nie ubywa to może rzeczywiście turbo trochę rzuca...
Witam , mam problem z ubywającym płynem w chłodnicy, płyn ubywa kiedy jeżdżę z włączonym ogrzewaniem, gdy jest wyłączone stan się nie zmienia oprócz tego dziś jadąc auto zaczęło się dziwnie zachowywać nie miało mocy, powoli się rozpędzało, i przy chęci nagłego przyspieszenia strasznie kopciło, lecz nie był to biały dym który wskazywał by na uszczelkę...
Zdejmuj głowicę. Żadne ,,cuda" w płynie nic tu nie pomogą.
Tak zaworek jest dobry tez już go wymianialem gdyby był zepsuty objawem byłby twardy pedał. Płynu nie ubywa a tyl jest ok korektor hamowania jest nowy, nawet robilem probe bez tylnych hamulcy tzn. zaslepilem na pompie wyjscie i bez zmian. Moim zdaniem to jest wina złego podłączenia podciśnień bo na zgaszonym silniku pedal jest wysoki i nie ucieka ma...
Witam Serdecznie, Mam problem z płynem chłodniczym. Ostatnio zauważyłem że ubyło mi dużo płynu chłodniczego, dolałem 1l. Za parę dni patrzę i dalej wskaźnik jest na minimum. Posprawdzałem rurki z chłodnicy do zbiornika i do wnętrza auta i jest wszystko oki, nigdzie nie są mokre. Podczas mycia auta zauważyłem że pod wycieraczką mam kałużę płynu chłodniczego....
Jaki jest obieg ciśnienia oleju w tym silniku ? Pompa oleju -> filtr oleju -> chłodnica oleju -> reszta ? Tak duże ilości oleju silnikowego, jakie mam w zbiorniczku wyrównawczym świadczyłyby że olej przedostaje się do układu chłodzenia pod ciśnieniem (znacznym), natomiast obejrzawszy nową pompę wody, wynika że smarowana jest raczej pod niskim ciśnieniem...
a to podczas wlączenia ogrzewania to nic nie paruje. A co do tej podlogi to od strony kierownicy jest sucho ale od strony pasażera jest wilgoć ale nie az taka zeby tam woda stała bo to pewnie ta mata wygłuszajaca po dywanikiem to to wszystko pochłania. A jest jakiś sposob na sprawdzenie szczelności uszczelki pod głowicą i samej głowicy bez rozbierania...
307 i 308 cierpią na dość częste awarie centralek absu. Co prawda nie wiem czy przy tych awariach ubywa płynu hamulcowy, ale jest to możliwe. Co do reszty, hmm, kody bledow coś mówią, ale chyba porządną diagnostyka by się przydała.
uszczelka pod głowicą raczej odpada bo płynu ci nie ubywa olej raczej nie ma jak się dostać do komory spalania przez uszczelkę, jest tylko jeden kanał olejowy pod ciśnieniem reszta to spływy oleju, jaka musiałaby być tam dziura aby go zasysało, a przy takiej dziurze to silnik nie będzie równo pracował, może zrób mały test niech jedna osoba dodaje gazu...
Problem jest w powolnym poborze wody czy w tym, że woda "ucieka' ze zbiornika? Jeśli w tym, że ubywa jej to podwiesić za pralką z tyłu wąż odpływowy. Jeżeli w tym, że zbyt powoli pobiera wodę to prawdopodobnie może być już zakamieniony elektrozawór: https://north.pl/karta/elektrozawor-podw...
sprawdź pompę wody, może puszcza przy pracującym silniku. Chociaż teraz jak kuż nasypałeś tego bajzlu to i otwór przelewowy w pompie pewnie się zakituje.
Czy przebieg jest rzeczywisty. Sprawdź ciśnienie w cylindrach. Wygląda to na silny przedmuch silnika do skrzyni korbowej. Może być też niedrożna odma, której ujście zwykle wyprowadzone jest w deklu klawiatury zaworów i włączone do rur zasilających interkuler. Możesz na własne ryzyko "wyprowadzić" odmę na zewnątrz tj. pod spód auta z tym, że możesz mieć...
Zimą w silnikach bardzo często zbiera się tzw majonez pod korkiem to wynik przerobienia wody z olejem. W szklance możesz zrobić sobie taki sam test. Wlej olej i trochę wody i zakręć. Kisiel głownie pojawia się zimą i przeważnie w autach zasilanych LPG. W wyniku spalania głównie LPG powstaje bardzo duża ilość pary wodnej (Produkt spalania) ta w wyniku...
Witam, Mam problem z corsa B . Samochód nie jeździł kilka miesięcy, przy okazji zauważyłem przed jazda ze nie ma kropli płynu chłodniczego w zbiorniczku. Zalałem dwa litry przejechałem 25 km w ciągu 30 minut, i znowu to samo a pod korkiem oleju jasno brazowa maź. Dzisiaj odpaliłem samochodów, pochodził z 30 minut , dolałem płynu z litr niby stan płynu...
To ze są bąbelki to nie świadczy ze padła uszczelka pod głowicą... Uszczelka ma wiele objawów. W moim aucie na ścianach zbiornika osadzało się coś w postaci "masełka". Po zmianie płynu wszystko wróciło do normy. Wiec jeżeli ci ubywa i jest mokro w okolicach zbiorniczka to proponuje sprawdzić szczelność zbiornika oraz węży. I wymienić płyn. A co do falownia...
Jak jest zimno i mokro, to biały dym jest normalny, jeśli wody ani oleju nie ubywa to nie szukaj dziur w całym.
A jak nie ubywa płynu i nie dymi konkretnie na zimnym, tylko jak się nagrzeje trochę, uszczelkę miałem robioną w czerwcu, ale to prawda, że jeździłem na zimnym, choć czasem stary termostat pokazywał 90°C.
Witam wszystkich. Czy w Clio III 1,2 benzyna 2006r da się samemu wymienić siłownik sprzęgła? Ubywa mi płynu hamulcowego a wszędzie sucho i nic nie widać w układzie hamulcowym czy pod pedałem sprzęgła gdzie jest pompka sprzęgła. Dolałem już 300ml. W niektórych autach da się wykręcić bez rozdzielania skrzyni od silnika a czy w moim to nie wiem. Mechanicy...
Uszczelka pod głowicą.
Może to być krzywa przylgnia na głowicy, uszkodzona (o ile kopci i ubywa płynu chłodniczego) lub za gruba uszczelka głowicy, uszkodzony zawór membranowy lub Nic nie kopci nic nie ubywa płynu wiadomo wszystkiego nie sprawdziłem bo musiałbym cały silnik rozkręcać pali z kopniaka zawór membranowy kiedyś wyjmowałem nie było prześwitu wszystko nowe zakładałem...
Jeśli nie ma widocznych wycieków, to prawdopodobnie winna jest uszczelka pod głowicą. Jaka ilość płynu ubywa po kilkugodzinnej jeździe? Czy silnik nie był przegrzany?
płynu ubywa ubywa oleju ubywa płynu ubywa płynu wspomagania
sharp service kodowanie linków błędnie wyświetla kolory
latarka parkside winols pobierz
Citroen C3 błąd 1340 - przyczyny i rozwiązania Płytka przekaźników w Delphi DS150E - funkcje i zastosowanie