Chlodnica spalin do sprawdzenia
To ja bym zaczął od sprawdzenia okolic nagrzewnicy.
Witam .Jeśli chodzi o EGR to były 2 wersje Cors C 1.2 Z12XE bez elektronicznego zaworu i z zaworem. Ale patrząc na twoje zdjęcie to tam pod spodem tego zaworu jest mokro albo to wyciek oleju.
Z tego co widzę na zdjęciu to wycieka Ci płyn poprzez brok("korek" "zaślepka" otworu technologicznego w bloku silnika). Jeżeli uważasz że jesteś odpowiednio zdolny sam naprawić to możesz to zrobić sam. Po prostu wybijasz stary i wbijasz nowy koszt jest niewielki. Naprawa u mechanika może być dużo większa. Ewentualnie możesz dokładnie oczyścić w około...
http://www.fsocarteam.xip.pl/technika/2.... ale sam tego nie zrobisz ,musisz mieć kogoś do pomocy.
I właśnie od tego jest ten czas nakładania się faz benzyna LPG. Po załączeniu LPG sterownik stag otrzymuje sygnał by odłączyć wtryskiwacz ale kiedy odłączy ? - po czasie opóźnienia jaki mu zadasz w programie
Jedź do kogoś test CO2 i będziesz wiedział .
To co zlokalizowane to linka sprzęgła
Sprawdź czy spaliny nie idą w układ chłodzenia. U mnie w nowszym dieslu DW10TD to spaliny wypierały płyn chłodniczy, że aż bokami spod korka leciało. Oczywiście uszczelka PG do wymiany była.
Przykro mi ale na odległość nie da się znaleźć usterki. Warsztaty profesionalne ponoć podłączają coś pod układy chłodzenia i pod ciśnieniem pompują płyn. Wtedy wyłazi każdą dziurą. Micro pęknięcia wewnątrz głowicy na oko nie znajdziesz. Przypcha się olejem itp. i wycieku nie będzie o ile jest znikome. Tylko test w warsztacie w którym wiedzą co robią...
To dobrze stwierdził. Maglownica używana z gwarancją, bądź regenerowana. Nie licz na to że uda się załatwić sprawę uszczelkami - sam ich nie wymienisz i wątpię żebyś znalazł kogoś kto to zrobi.
Czy uszczelka pod głowicą dobra? Nie czuć spalinami ze zbiorniczka wyrównawczego? Gdyby silnik przez uszczelkę zasysał płyn do spalania to w spaliny mogo zawierać dużo pary, raczej białego koloru. Pozdro
Przedmuchu do układu chłodzenia, ponieważ nie bardzo chce mi się drugi raz pisać więc odsyłam do mojego postu na forum megane, może się przydać. http://megane.com.pl/viewtopic.php?p=152... Odnośnie szczelności układu też długo ich szukałem, ale wylazły, jak do zbiorniczka wyrównawczego podpiąłem powietrze pod ciśnieniem 1 atm (1bar) - reduktor...
Wyciek np do środka z nagrzewnicy i nie widać albo uszczelka pod głowica. Zobacz czy nie wydostaje się para z wydechu i krople płynu. Trzeba polizać.
Panowie dołączam z tym samym problemem. Myjka kupiona w roku ubiegłym (2020.04) użyta 2 razy. Wczoraj przy trzecim użyciu wystąpił opisany problem. Nie ubywa płynu z zasobnika, lanca ustawiona zgodnie z instrukcją w tryb Mix i przy żadnym z poziomów (1, 2, 3) nie pobiera płynu. Czy można to samemu naprawić jednak czy serwis?
Może wyschło, po tym jak samochód stał przez weekend. To raczej tak szybko nie wysycha więc nagrzewnica odpada. Pozdrawiam.
Chłodnica EGR do sprawdzenia.
Problem rozwiązany, uszzczelka
Jeśli nie ubywa płynu chłodzącego to nie ma się o co martwić .....
Niestety w naszej firmie był problem z Dafem w postaci ubywającego płynu przez nadmiar. Wymieniliśmy uszczelnienie sprężarki, korek wyrównawczy w zbiorniczku, problem się nasilał dalej. Sprawdzenie zawartości dwutlenku węgla w płynie chłodniczym - wynik negatywny. Ostatecznie winna była opadnięta tuleja silnika, a motor się wcale nie grzał. Auto miało...
nieszczelna nagrzewnica albo po prostu woda w dywanikach czy ubywa płynu w chłodnicy?
Jeżeli silnik Ci się przegrzewa, to czy przypadkiem nie ubywa płynu w chłodnicy? Lub czy się nie pieni?
A sprawdzałeś czy ubywa płynu chłodzącego ?
Witam. A jaki masz luz jałowy pedału sprzęgła czyli od górnej pozycji do wyczuwalnego obciążenia ( podaj w cm) . Ale skoro ci się zapowietrza to czy nie ubywa płynu ? .Drugim problemem czy pompkę kupiłeś z tzw. górnej półki bo często gęsto te kiepskiej jakości mają krutķą żywotność tym bardziej przy niewłaściwym odpowietrzaniu . Trzeci problem...
po pierwsze sprawdź czy nie ubywa Ci płynu chłodniczego, jeśli tak to prawdopodobnie przeciek nagrzewnicy (parujące tłuste szyby, specyficzny zapach po włączeniu ogrzewania, wilgotne dywaniki ) jeśli nie ubywa płynu a podobne objawy poza tłustymi szybami to prawdopodobnie do kabiny przedostaje się woda/ wilgoć z zewnątrz, polecam zacząć od przeglądu...
Witam. Objawy które opisujesz czyli problemy z uruchomieniem oraz mocne dymienie na biało wskazują na uszczelkę głowicy. Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego
A czy podczas odpalania nie strzela w gaźnik ? Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodzącego, jeśli ta k to pewnie poszła Ci uszczelka pod głowicą. Kiedyś też miałem podobny problem, przeszło po wymianie uszczelki. Powodzenia.
Przy obecnej pogodzie jest to normalne, wynika to z różnicy temperatur pomiędzy spalinami i powietrzem, a ten dym to nic innego jak para wodna. No chyba, że przy okazji "dymienia" na biało ubywa płynu chłodniczego.
Sprawdź czy: -nie ubywa płynu, -nie ma płynu w oleju silnikowym lub odwrotnie, -czy nie idą bańki powietrza podczas pracy silnika ze zbiorniczka wyrównawczego (wystarczy zalać płyn pod sam korek i obserwować). Jeżeli masz którykolwiek objaw, wymień uszczelkę pod głowicą i po krzyku.
A co jak nie ma wycieku?
Objawy pod odkręceniu korka od zbiorniczka jak najbardziej normalne przy odkręcaniu na rozgrzanym silniku. Ubywa Ci płynu chłodzącego? Jakie odcinki przejeżdżasz tym autem?
Spokojnie, spokojnie. Jeśli pod korkiem wlewu oleju jest tylko trochę błotnistej mazi, to wcale nie jest jeszcze pewne, że padła uszczelka pod głowicą. Sprawdź olej na bagnecie - czy jest spieniony, mazisty i czy poziom jest wyższy (a jednocześnie ubywa płynu chłodzącego w zbiorniczku). Jeśli tak - to uszczelka. Jeśli nie - nadal nie ma 100% pewności....
Tam chyba (nie jestem pewny) jest układ chłodzenia zamknięty, ciśnieniowy i po jego otwarciu i chwili pracy takie przypadki mogą się zdarzyć w takim układzie. Też miałem podobny przypadek, tylko że przy fiacie, po otwarciu zbiorniczka po chwili płyn "kipiał", diagnozy były różne. Samochód jeździ nadal, już 6 lat od stwierdzenia tego przypadku. Nie przegrzewa...
Nie nie, dalszych opinii (czytaj lania wody) nie będzie, wszystko już zostało powiedziane. Temat zamykam, daj znać na PW o wynikach, wtedy temat odblokuję.
A nie ubywa Ci płynu ? Nie masz płynu w oleju ?
Witam. Czy wiadomo już co było przyczyną ubytku płynu? Gdyż mam dokładnie takie same objawy w swoim tga 410:)
Wytłumacz więc, dlaczego jeśli wyłączę auto to moge biegi wrzucać bez problemu, a po włączeniu silnika jest problem,co? Przecież każdy samochód tak ma, Że na postoju ze zgaszonym silnikiem biegi bez problemu wchodzą. Ubywa płynu ze zbiorniczka?
Cześć, Mam następujący problem z autem GOLF 7 GTD 2013 r., 184 KM, 280 tys. przebiegu. Od dłuższego czasu znika płyn ze zbiorniczka w różnych okolicznościach. Po nocy widać, że po zbiorniku jest go mniej, aż pewnego dnia nie będzie w zbiorniku płynu, tylko zostanie w przewodach. Po dłuższych trasach, gdy jest bardzo ciepło na dworze, słychać podczas...
Opis raczej zbyt skąpy na diagnozę. Do zrobienia test ciśnieniowy oraz na zawartość spalin układzie.
Witam -trzeba zaobserwować czy ubywa płyn chłodniczy z układu!!! (obejrzeć w zbiorniczku wyrównawczym wszelkie zmiany cieczy, kożuchy ,mazie).Kolejny symptom to olej w silniku:trzeba sprawdzić czy nie nosi w sobie śladowe ilości ON tzn. rzednie zapach ,czy stan na bagnecie nieznacznie się podnosi lub nie podnosi a z racji przebiegu powinien nieznacznie...
Jeśli nie ubywa płynu można wykluczyć usterkę głowicy. Efekt jest jakby go zalewało po każdym odpaleniu. Zobacz czy w trakcie przerywania nie czuć mocno paliwem z wydechu.Jeśli tak to potwierdzi się problem z zalewaniem silnika,lub brakiem iskry na świecy. Pozdrawiam Janusz
Jeśli nie ma wycieków z układu i płyn nie wydostaje się na zewnątrz, to pozostaje jedna opcja: idzie do wewnątrz. Czyli UPG, czyli jest po prostu "spalany"... Czyli w prostych słowach co mam przez to rozumiec? Pozdrawiam UPG=uszczelka pod głowicą. Nie dymi na biało? Nie robi się "budyń" pod korkiem od oleju?
Co to znaczy jak woda kapie z tłumika? Domniemam, że autem nie pokonujesz długich odległości i auto zapewne nie zdąży się tobie dobrze rozgrzać. Stąd taki efekt. Jak napisał kolega wyżej jeżeli nie ubywa Tobie płynu w zbiorniczku wyrównawczym nie ma czym się przejmować, aczkolwiek nawet jeśli płynu by Tobie ubywało to nie dostawałby się do tłumika.
Jeżeli nie ubywa płynu i nie jest brudny to na pewno uszczelka jest dobra :) gdyby była padnięta uszczelka płynu by co raz brakowało..i byłby brudny po prostu odkręć zbiorniczek wyrównawczy..zagrzej silnik i pozwól żeby płyn się unormalizował..może go wywalać ale gdy przestanie poczekaj kilka minut..zakręć..poczekaj aż ostygnie silnik..przejedź się...
Też mam taki sam problem jeżeli chodzi o wymianę wtrysków w dxi to duży problem? Ktoś doradzi jak krok po kroku można się do nich dostać. Specjalne klucze potrzebne czy standart ? Powrót paliwa na głowicy(zawór utrzymujący ciśnienie paliwa na głowicy) gdzie on się konkretnie znajduje ktoś podpowie? Jak on jest też problemem zapalania mogę zaślepić powrót?...
Jesli euro 4 to mozliwe ze chlodniczka egr do sprawdzenia? Ale jak ją sprawić? Rozumiem ze płyn przez nią przechodzi(chłodzi) ale on gdzieś ginie, a wycieków nie widac.
Dzięki za pomoc.
Oleju przybywa a płynu ubywa- wniosek prosty (Uszczelka pod głowicą). Ale może być i tak , że olej przelali w warsztacie a płyn ubywa inną drogą. Ubytek płynu może być spowodowany pękniętym kolektorem ssącym w miejscu gdze woda przez niego przepływa. Matizy mają felerny ten kolektor a drogi. Ee, nie przesadzajmy tak od razu. Wątpię, aby tak poważna...
Zapewne masz sprzęgło hydrauliczne. Objaw wskazuje na to, że stara uszczelka tłoczka wysprzęglika straciła już swoją elastyczność w niskich temperaturach. Zobacz czy przypadkiem nie ubywa Ci płynu hamulcowego.
Witam Niedawno zakładałem wątek o dymieniu Fiata Stilo 1.6 16V 103KM. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Niestety dalej dymi i praktycznie wiem w czym problem. W tamtym wątku pisałem że nie dymi. Trochę w tym racji bo po przejechaniu większego odcinka na wolnych przez chwilę nie dymi. Od początku. Problem z wypadaniem zapłonów...
płynu ubywa ubywa oleju ubywa płynu ubywa płynu hamulcowego
nawigacji becker farby usuwanie zmywarka whirlpool electrolux
naprawa udaru makita citroen interfejs diagnostyczny
Whirlpool AKP 785 IX - Migający tryb Auto i godzina po braku prądu Fiat Panda II 2004 1.1 – pod który bezpiecznik podłączyć kamerę samochodową po zapłonie