Gdzieś ci ucieka iskra na przewodach. Szukaj albo może iskierniki do wymiany?
hm sprawdz w nocy czy gdzieś nie ucieka iskra . jeśli cewka jest w aparacie zapłonowym to sprawdz czy nie rozeszła sie na szfach . wtedy gubi iskre . hm wepnij pod zawór parownika zarówke jeśli masz starsza instalke . hm dziwny objaw dość bo żadko się zdarza zeby auto nie chciał i na gazi i na benie chodzić . wtedy zazwyczaj jest to wina zapłonu , nie...
Sprawdź, czy nie ucieka gdzieś iskra, może woda stoi przy świecy i masz przebicie.
To szukałbym przebicia gdzieś w okolicach tego iskrownika/gniazda, może szkło jak dociśnie to gdzieś iskra "ucieka bokiem do masy". Po ciemku się temu przyjrzyj. Czy zamiana miejsc podłączenia iskrowników przy generatorze daje objaw na tym samym palniku?
A też to sprawdzę, bo tego nie sprawdzałem. Może właśnie gdzieś iskra ucieka, ale nie powinien też na gazie źle chodzić?
Do sprawdzenia: Analiza spalin i moc startowa kotła. Klapa spalin w zespole gazowo- powietrznym. Elektroda - czasem porcelana ma mikropęknięcia i iskra ucieka.
Sądzę,że ucieka iskra na przewodach WN.
Honda nsr 125 jc20 poszukuje schematu elektryki ponieważ gdzieś mi ucieka iskra i nie wiem gdzie mam szukać przyczyny. Będę wdzięczny za pomoc
Aku żelowe. Normalnie kręci jak głupi. Zmiana modułu i przy wolnym kręceniu magnetem iskra jest normalnie, ale jeżeli dostanie wyższych obrotów, ucieka.
Zdejmij obudowę i zgaś światło i próbuj odpalać w ciemności powinno być widać gdzie ucieka iskra.
Skontroluj fajkę . powinna mieć około 5k , prawdopodobnie masz uszkodzoną a deszcz sprzyjał uciekaniu iskry
Witam! Również mam taki piec Ch&M i trzeba go było często resetować. Powodem tego było" uciekanie iskry", pan instalator obcęgami trochę przybliżył elektrody i problem zniknął.
Nie chodzi na któryś cylinder a cykanie to pewnie uciekając iskra do masy . Dlatego tez jest mulowaty.
Proponuję zajrzeć do rozdzielacza iskry i ewentualnie użyć spryskiwacza w nocy - wtedy widać gdzie ucieka iskra
Siemka. Pierwszą rzeczą, którą trzeba sprawdzić to instalacja wysokiego napięcia (kopułka, palec - czy nie mają przebić, przewody wys. napięcia - czy mają odpowiedni opór, oraz czy świece zapłonowe nie mają za dużych przerw). Mieszaka przy nagłym naciśnięciu pedału gazu mocno ubożeje i potrzebne jest wysokie napięcie do zapłonu. Iskra "ucieka" na uszkodzonych...
No i widzisz, w nexii masz rozdzielacz. Kopułka jak i sam palec może być do wymiany (włącznie z przewodami WN). Palec z czasem się wypala (tak jak świeca), kopułka ze starości może dostać mikro pęknięć w które wnika syf i tym syfem ucieka iskra (da się ustalić przy dobrym świetle), w skrajnym wypadku też jest wypalona i do wymiany. Kopułka na pewno...
Witam Może jest przebicie pod kopułką i ucieka iskra. Sprawdź to, bo jeśli na innych przewodach masz iskrę to przyczyna chyba właśnie tkwi w rozdzielaczu zapłonu. Powodzenia
Witam No i sprawa została finalnie zakończona !! Winny był transformator WN . Było na nim malutkie pęknięcie i tam uciekała iskra . Gdy silnik sie nagrzewał padała iskra lecz nie do końca . Dzieki za pomoc i zwracam uwagę na to zeby sprawdzać jakość iskry a nie tylko jej istnienie . Pozdrawiam
Masz gdzieś przebicie w izolacji kabli od iskrownika do obudowy. Spróbuj je tak ustawić, żeby nie stykały się z obudową lub rurkami od gazu. W ciemności może zobaczysz, gdzie iskra ucieka do obudowy.
witam w moim punto na gazie zawsze lekko pływały obroty a to dlatego że komputer gazowy reguluje attuatorem który jest na wężu zasilającym i gaz ma jeszcze długą drogę do pokonania aż do kolektora więc zmiany położenia attuatora są widoczne z małym opuźnieniem co powoduje lekkie wachania wolnych obrotów. w twoim przypadku napewno będą to przewody, gdzieś...
tak jak koledzy radzą -sprawdz czy masz szczelna rure dolotu do przepustnicy za filtrem powietrza, mialem podobnie nie miał mocy i dławił sie, kolejne- filtr paliwa, kable zapłonowe czy nie ucieka iskra na boki
Moja motorynka też gubiła iskrę. Wymieniałem wszystko: cewkę, kondensator, fajkę, cały zapłon.. Objawy były takie, że iskra pojawiała się raz na kilka suwów pracy. Co się okazało, wał był delikatnie krzywy, magneto miało 'za daleko' i iskra uciekała..
Kolego sprawdź sobie masy to po pierwsze później zobacz gdzie ucieka iskra czyli cewka rozdzielacz HALOTRON!!! i czy na świece podaje iskrę. W tych skodach lubiały palić sie cewki. U mnie w golfie wymieniałem 2 krotnie. Napisz co zaobserwowałeś
Być może powstało jakieś pęknięcie w kopułce lub palcu przez które "uciekają iskry",nieraz wystarczy trochę wilgoci w kopułce i silnik "robi psikusy"To trzeba znaleźć metodą prub i błędów(wymiana po kolei na dobre,sprawdzone)innej metody nie ma.Sprawdź też zapłon może się przestawił :D
Jeśli to fiat a przewody są wymienione to trzeba sprawdzić na początek czy nie przebija często się to zdarza. Postaw samochód w ciemnym i patrz czy nie ucieka iskra między kablem na głowicą. Prz samej świecy. Tam najczęściej przebija jeżeli tak to pozostaje izolacja pcv i owinąć końcówki w 99% pomaga. Jeżeli nie przebija to cewki ;-)
a i jeszcz jedno pytanie to moge byc przewody moze z nich ucieka iskra nie dostarczajac odpowiedniej energi do swiec. piszesz o dieslu? ktoś może uznać że zalicza się to do: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic56...
Ja mam takie zdanie... Gdzieś ucieka iskra do masy,ale w końcu wyjdzie na swoje miejsce i w skondensowanej atmosferze gazowej wybucha.Skoro wszystko wymieniono powinno być dobrze,ale.... Nikt nie powiedział że nowy przewód,elektroda,czy generator iskry musi działać prawidłowo.Płyta na pewno nie jest winna!!!!!Podaje napięcie i zapłon powinien być.Tak...
Piszesz: iskra sprawdzona na każdym cylindrze (z tych nie pracujących) i jest, A potem: bo może iskra ucieka na silnik i ECU wyłącza tą połowę z tego powodu. Jedno przeczy drugiemu
tak jak napisal Michal; albo ucieka iskra, albo brak paliwa.brak paliwa mozna sprawdzic sluchajac czy chodzi pompka paliwa /zawsze ja slychac/.po przekreceniu kluczyka sychac prace pompki, odpalic i sluchac czy pracuje nadal, jezeli jest ok to brak iskry lub problem z aparatem zaplonu, powodzenia w rozwiazaniu problemu, Zdzislaw
1) Jest to nie możliwe ,ponieważ silnik "ucieka" oraz iskry latają na wszystkie strony. 2) Komutator jest czysty !
Siema. Mam Mondeo 93 rok i gdy go odpalę i jest zimny chodzi jak diesel:( Mam wymieniony olej, wieczorem sprawdzałem czy po odpaleniu na przewodach wysokiego napięcia nie uciekają iskry i jest spoko. Auto przez kilka minut chodzi jak diesel a gdy się nagrzeje nie ma śladu. Na obrotach nawet jak jest zimny chodzi równo. Pomóżcie
świece wymień bo nie wiadomo kiedy poprzedni właściciel tam zaglądał. Jak masz cewkę i kable to można sobie w nocy popatrzeć pod maskę czy gdzieś nie ucieka iskra po kablach albo cewka pęknięta ale nie jest to pewny sposób na 100% cewki jak masz na świecach to pozamieniaj i zobacz czy te same cylindry wypadają jak nie to wina może leżeć po stronie świec...
Iskra jest, paliwo jest, to sprawdź czy jest powietrze i czy spaliny mają gdzie uciekać. Rozrząd sprawdzić wypada.
Witam serdecznie. Przyczyna braku zaplonu byla jak zwykle blacha :cry: . Jak sie okazalo po wnikliwej analizie sytuacji powodem braku iskry bylo przebicie na palcu rordzielacza. Musial byc wadliwy moze jakies opilki metalowe w tworzywie co spowodowalo "uciekanie" iskry do obudowy aparatu. Wymienilem kopulke i palec na razie jest dobtrze. Dziekuje za...
Zaraz po odpaleniu jak dodam gaz to ja dławi tak jak by miała zgasnąć a po kilku minutach jest okey tylko przy ruszaniu trochę szarpie i czasami przerywa przy odcięciu. To wygląda mi na świece. Tak jakby na zimno uciekała iskra a jak sie nagrzeją to ok. Ja miałem identycznie w golfie jak odpalałem na zimno rano to bujało całym silnikiem a po 3 min...
U mnie była ta starsza. Ciągle był problem z odpaleniem, nieraz po włączeniu zapłonu trzeba było zjechać z nastawą temperatury do minimum a nasępnie na maximum, wtedy się załączał. Częstą przyczyną braku iskry było zawilgocenie elektrod oraz iskrownika niezapalonym olejem napędowym. Trzeba było odkręcić tył pieca wyjąc całą cewkę przemyć nitrem i przedmuchać...
witam, możliwe że to ten czujnik, istnieje równiez mozliwość ze ucieka iskra poprzez wadliwe lub wilgotne przewody WN, jak złapie juz temp to wyschna na tyle ze nie ma niekontrolowanego przeskoku iskry, jak nie te przyczyny to możliwe ze sa zakłócenia w dopływie paliwa a tu jest kilka przyczyn , pompa ( mozliwe że zasilanie pradowe jest niewłąściwe-...
Mozna kupic podruby ale to raczej odradzam bo potrafia dzialac 2 tyg i do wyrzucenia. A kosztowac moga 8oo zl niestety. Radze kupic jakis zamiennik bardzo dobrej firmy. Nie musi byc dyskoteka w ciemnosciach aby zle chodzilo. Mozna w ciemnosci popsikac je troszke woda na pracujacym silniku tzn pomoczyc je za pomoca jakiegos sprayu i wtedy zobaczyc gdzie...
Może przewody WN mają przebcie i iskra ucieka, przeskakując na karoserię która jest połączona z masą ?
Jaką część należy wymienić? Tą, która diagnoza wykaże. Jest jakiś choćby słaby dźwięk ? A najpierw bym sprawdził czystość, iskrowanie to dość wysokie napięcie, i chętnie będzie uciekało np przez mokry brud.
Synchronizacja rozrządu nie jest dokładnie zrobiona albo wcale jej nie ma. A sprawdzałeś przewody zapłonowe? Może na ktorymś iskra juz ucieka przez izolacje i tez może być tego przyczyna
Sprawdż przerywacz i kabel do niego! Zobacz czy czasami iskra nie ucieka po izolatorze cewki WN jezeli jest on zabrudzony, wilgoc zawarta w brudzie powoduje ucieczke "iskry". Jeżeli walnięty jest kondensator wystarczy go odłączyc i spróbować odpalić.
Zimnego silnika benzynowego przystosowanego do spalania LPG nie powinno się odpalać na gazie, szczególnie podczas chłodnych dni. Zimny gaz zapala się o wiele trudniej niż benzyna. Dlatego wszystkie instalacje są tak skonstruowane aby uruchomić i zagrzać silnik na benzynie do takiej temperatury aby płyn chłodzący mógł ogrzewać rozprężający się w parowniku...
Stara podstawa nie. Brak styku/zaśniedziałe styki już tak. Ogólnie polecał bym najpierw zająć się iskrą bo może uciekać podczas kompresji a dopiero jak silnik nabierze obrotów (moc iskrownika wzrasta) to dopiero łapać
Od obrotów jałowych odkręcaj co pół obrotu i zapalaj. Na pewno masz iskrę? kopci coś jak odpalasz?
witam mam taki problem ze moja cewka jest nakładana na świece i ma pękniecie wzdłuż ucieka nią iskra niekiedy chciałbym czymś to zaizolować czym proponujecie, myślałem o żywicy, ale moze cos lepszego znacie, dzięki , pozdrawiam
Witam. Informacyjne, może komuś się kiedyś przyda. Usterka usunięta. Odkręciłem obudowę i okazało się, ze iskra ucieka na przewodzie. Trochę go przeczyściłem i ustawiłem w taki sposób aby nie dotykał w żadnym miejscu innych elementów junkersa. Narazie działa działa.
Nie wiem jak wygląda ten piecyk ale podejrzewam że ucieka gdzieś iskra. Sprawdź czy nie poluzowała się końcówka podająca iskrę, powinna ona uderzac jak najbliżej palnika ( punktu wylotu gazu), jeżeli będzie uderzac w innym miejscu będzie właśnie taki efekt że gaz zapali się dopiero gdy nazbiera się go więcej.
Trzeba próbować zamienić miejscami na generatorze iskry ale najpierw wyjmij ją z blatu ( bo nie wiem czy od dołu będzie dojście ) sprawdzić czy nasuwka żeńska na konektorze nie jest luźna, czy izolacja przewodu tego nie jest nigdzie przetarta i nie zwiera tzn, czy tam wcześniej nie ucieka gdzieś iskra. W tych wolnostojących generator wytwarzał takie...
Pewnie masz odstęp na świecy 1 mm lub więcej. Zmniejsz radykalnie odstęp na świecy na 0.7-0.5 mm, jak to da pozytywny efekt, to znaczyłoby, że na zimnym silniku "iskra" ucieka gdzieś bokiem i trzeba by poszukać tego miejsca. Powodem może też być sama świeca. Można też jeździć na tak zmniejszonym odstępie.
Generator na 6 "świeczek" który łatwiej dostać odpada bo iskra będzie uciekać. Nie będzie uciekać, dwa wolne wyjścia łączymy z masą Pozdrawiam
Tak sobie teraz myslę, że może faktycznie to wszystko dzieje się przez kable. Zmieniłem te nowe na stare bo z tymi starymi nie było problemu. Faktem jest jednak, że pierwszą cewkę z przebiciem próbowałem naprawiać. Znajomy elektryk wyczyścił małą szczelinke przez która uciekała iskra i zalał to wszystko jakąś masą. Myślałem, że to coś pomoże, jednak...
niestety nie montowalem zadnych urzadzen elektrycznych ,czy mozliwe jest ze mam jakies spiecie badz gdzies iskra ucieka??
Wyczyść dokładnie silnik krokowy i umyj przepustnice i będzie po sprawie. Dodano po 1 Kopułka palec też pewnie jest zawalony jeżeli iskra ucieka
Czy świeca jest właściwa i nie uszkodzona? Chodzi o to, czy jest z rezystorem, czy bez. Nie wiem jaka powinna być w twoim przypadku, ale jeżeli jest nieodpowiednia, to właśnie będzie się objawiać słabą iskrą. Poza tym musi być dobry przewód wysokiego napięcia i fajka. Inaczej część iskry będzie "uciekać" poza świecą.
Prawdopodobnie iskra gdzieś ucieka. Cewka ?
Witam wszystkich!! Mam problem z scorpio *pomimo wymiany części wiązki i naprawy reszty) po poł roku znow problemy. Auto od czasu do czas zaczelo przerywac jakby uciekała iskra. nagle obrotomierz gwałtownie w w dół i znow do gory wiec widac ze gdzies sygnal ginie(mysle o sterowaniu cewka). Sprawdziłem duzo plusy masy niby ok. Ale moje pytanie sie skupia...
To jak Ci się nudzi, idź odpal i popatrz czy nie iskrzy, innym razem iskra uciekała mi z cewki. Plastyk na przewód był pęknięty. Masz na wtrysku ? Ja miałem gaźnik, i felerny moduł zapłonowy, gasł po rozgrzaniu, z tym że jak pada układ od "iskry" to wszystko jest możliwe.
Możesz też sprawdzić przewody na iskrowniku, u mnie była niby iskra, a później uciekała do przewodów od świateł przez przebicie w izolacji, po zmianie przewodów było ok.
pompę zawsze było słychać po przekręceniu kluczyka kilka sekund psss pomierzyłem żarówką 12v5w jak pan pisał słabo się świeci ledwie żarzy są 4 przewody w kostce czarny, dwa brązowe , czerwony po podłączeniu czarny-- brązowy (bez różnicy który ) świeci po zmierzeniu woltomierzem 10V czarny -czerwony NIC woltomierz 0V czerwony-brązowy NIC woltomierz...
miałem podobnie w vento usterka wyszła gdy wjechałem w duża kałuże i umarł przepaliła się cewka widać było w nocy jak po niej iskra ucieka zmocz delikatnie zros okolice przewodów i patrz w ciemni
Panowie więc tak mróz dziś puścił zdjąłem filtr i powietrza i paliwo do gaźnika dochodzi zakręciłem nim i było paliwo w gaźniku ale zauważyłem ze iskra ucieka czy to dlatego nie chce zastartować ?
Ucieka wam zapewne iskra tzn nie dochodzi do miejsca gdzie następuje zapłon tylko leci wcześniej w blachę. Po ściągnięciu obudowy trzeba patrzeć na kablu, bodajże czerwonym który leci z iskrownika i dalej tym tropem patrzeć czy gdzieś iskry nie przebija wcześniej
Witam wszystkich. Od lipca jestem posiadaczem a3 1.8 b+lpg stag-4. Do niedawna autko śmigało aż miło, zbierało się i nie było z niczym kłopotów. Któregoś wieczora wróciłem, zgasiłem i zamknąłem. Rano auto już nie odpaliło, przyjechał znajomy mechanik zabrał na lawetę, zjechało u niego i ODPALIŁO. Na komputerze był błąd czujnika obrotów, który został...
.Sprawdzałem iskrę, iskra niestety ucieka od czasu do czasu pojawia się na głowicy zamiast na świecy.Świecę wypaliłem jednak nic to nie dało. Wymieniasz cewki moduły a świecę za 7zł wypalasz zamiast wymienić.
Dodatkowy rezystor to przewód oporowy biegnący od lewej strony silnika (plastikowe złącze w wiązce biegnącej pionowo) do cewki do konektora +16. Przewód z diodami zasila cewkę z pominięciem przewodu oporowego podczas pracy rozrusznika (wyższe napiecie zasilające cewke podczas rozruchu). Sprawdź przewody WN omomierzem (jeśli jest brak przejścia to przewody...
Piecyk nie odpala przy założonej obudowie przez chwile daje małą iskrę ale nie odpala kiedy zdejmuje obudowę pali nawet na malutkich zakresach ustawiena przepustu wody. Podejrzewam że może jest przebicie i iskra ucieka na obudowę ale nawet gdyby to nie mam pojęcia jak to sprawdzić .Obudowa nigdzie nie dotyka przewodzikow od strony baterii.Może Panowie...
Jeśli to faktycznie DW300 to niezła zakała jest. Iskra potrafi uciekać przez obsady świecy zapłonowej przy nieznacznym zalaniu. Śniedzieją styki przekaźników, i inne cuda co chwilę. Wymyj cewkę i świecę benzyną ekstrakcyjną, wysusz i zamontuj. U mnie pomaga.
Lenar-na prostych gładkich drogach zdarza się około 50km/h ale nie jest to przyjemne(sztywny widelec) więc przelotowo pyrkam 30-40km/h. Ale co do mojej awarii: Iskry nie ma dalej ale jest światełko w tunelu. Świeczkę umyłem bardzo dokładnie,sprawdziłem fajkę i przewód WN(lenar-faktycznie lipa z połączeniem więc skróciłem przewód i zarobiłem na nowo...
Dzisiaj chyba znalazłem przyczynę, jest ciemno otworzyłem maskę a tutaj dyskoteka, z jednego kabla idzie ciągnąca się iluminacja a na końcu iskra ucieka w aparat zapłonowy. Teraz pytanie czy wymienić same kable czy świece również?
Adam-zw tak miałeś rację iskra uciekała ale w innym miejscu:) Wystarczyło się dobrze przyjrzeć i dodatkowo zaizolować zbyt blisko siebie położone przewody. a tak BTW straszna tandeta z tej lampy:)
Wbrew pozorom spryskanie WD40 czasem może dać efekt. W końcu jak nazwa wskazuje jest to Water Dispenser - czyli wypycha wodę. Doraźnie przy zawilgoconych kablach pomaga, podobnie jak wytarcie ich denaturatem. Jednak nie zmienia to faktu, że kable WN masz do wymiany. Objawy dowodzą, że iskra ucieka ci do masy. Stąd kopanie i brak iskry. Kup nowe kable...
Taki problem jakieś czas temu wymieniałem świece w Kadecie i chodził pięknie a teraz odpala na 3 tłokach jak sie mu troszke wyższe obroty da to załupuje na 4 świece myśle ze to wina przewodów jakos musi iskra uciekać .......doradzcie mi może to wina czego innego
Możliwe że kondenast jest pod palnikiem i iskra po drodze ucieka, nie iskrzy tam gdzie trzeba. Jak komin jest nieszczelny, to na darmo szukać armatury gazowej by stwierdzić że to nie to i kilka stów wydane nie wiadomo po co.
przewody zapłonowe wymieniłem :) a to niby czemu nie zakładać tych gumek? jeżeli ich nie będzie to prąd będzie uciekam z czym będzie słabsza iskra
ja bym zaczął od sprawdzenia czy przewody paliwowe puszczają odpowiednią dawkę paliwa (gazu).. sprawdź dobrze kable WN może iskra gdzieś ucieka?
A ja stawiam na przebicie w cewce lub na świecy przy mocniejszym kopnięciu dostaje większy impuls i iskra jest na tyle silna że ucieka np . w cewce do masy lub na świecy ( pęknięcie , zabrudzenie)
Piła spalinowa NAC (nie znam modelu) chodziła normalnie aż do teraz nagle zaczęła przerywać jakby iskra uciekała i zgasła, nie ma szans żeby ją odpalić. Iskra była, ale taka słaba trochę. Wymieniłem cały aparat zapłonowy ze świecą, sprawdziłem klin na kole magnesowym i wszystko jest ok, ale piła dalej nie odpala. Rozebrałem cały dolot, wyczyściłem gaźnik,...
Witam, faktem jest - wynika z opisu, ze iskra zanika na swiecy od drgania silnika kilka / kilkanascie razy na sekunde, np. co druga iskra zanika - prawdopodobnie od niedokreconego jakiegos styku / kabelka w okolicy przerywacza, przez co silnik szarpie - zrywa wchodzenie na obroty... Jeszcze trzeba sprawdzic luz kabla wysok.napiecia - w gniezdzie cewki...
Zdjęcie jeśli będę miał możliwość podeślę potem. Świeca jest cała okopcona i ma przebicie, że iskra na boki ucieka.
Tutaj fajki sa na tyle krótkie że zauwazylbym przebicie fajka-silnik. Natomiast tu tego nie widać. Zamienialem też fajki miejscami. wiec na mój rozum jeśli iskra gdzieś ucieka to juz w głowicy, jednak nie wiem czy jest to mozliwe.
Czyli nie masz iskry, a należało by najpierw poszukać czemu uciekają Ci zasilania elementów z listy błędów
Raz miałem tak w nowym podgrzewaczu Aristona, że nie zawsze chciał odpalić, iskra na elektrodzie był ale malutka okazało się że przewód od iskrownika miał przebicie i druga mała iskra uciekała gdzieś w obudowę. Ale sprawdź też jak możesz czy w ogóle podaje gaz na pilota (czyli na świeczkę). Zrób taki test, weź zapalarkę gazową do kuchenek lub zapalniczkę...
do pana pierwszego: ma pan racjie ale jak to zrobic w domowych warunkach bo ja musze ja niemam gdzie tego zrobic nawijarki niemam? Do pana drugiego: zwarcia niema bo popierwsze jest to co mam byc tylko po dotyku prod ucieka niema dokladnej iskry tak jakby do pana trzeciego: dokladnie to niewiem jaki to model bo jest to jusz stary i jest mocno wytarty
Witam To moja pierwsza pomoc na tym forum ale mam nadzieję że pomogę. Ja miałem to samo i długo szukałem przyczyny. Moje rady (to znaczy to co ja znalazłem u siebie): 1. sprawdź czy przewód wysokiego napięcia od modułu dobrze siedzi w fajce (w moim przypadku była pęknięta sprężynka (blaszka) zaciskowa, taka co zaciska końcówkę przewodu na końcówce fajki...
Jak miałem "kredensa" z instalacją BRC jeździłem całą zimę odpalając na gazie i zero problemów było... po wypadku zmianiłem go na swoje nieszczęście na poldka takiego samego, tj. 1,6 GLE, gaz Bedini zamontowałem do niego w serwisie ówczesnego FSO na Racławickiej w warszawie i była to wielka porażka... nie dość, że podczas montarzu zrobili mi dziurę...
Najprawdopodobniej uszkodzona cewka WN, , podnieś nocą klapę albo w ciemnym garażu najprawdopodobniej ma przebicie ,czasami jak jest ciemno widać jak iskra po niej ucieka do masy.
Zacznij od kabli wysokiego napięcia. Jest to typowy objaw uszkodzenia kabli lub świec, ja bym stawiał na kable. Dodam jeszcze że auto z takim uszkodzeniem często wręcz idealnie pracuje na benzynie. Wiąże się to z tym że mieszanka gazowa ma dużo większą oporność i wtedy iskra ucieka przez uszkodzony kabel WN. Poza tym dochodzi problem wilgoci w powietrzu,...
Jeśli po bezpośrednim podaniu paliwa przez otwór świecy nie odpala to z pewnością masz coś z kompresją. Jeżeli używasz nke markowych olejów i jeszcze dajesz jej ostro w palnik, to możesz się rozglądać za inną piłą ale tym razem używaj markowych olejów a nie podróbek. Radziłbym jeszcze sprawdzić w jakim stanie masz przewody NN i przewód WN, może gdzieś...
Witam! Sprawdż przy wyłączonym świetle czy ewentulnie iskra nie ucieka gdzieś na bok(powinna przeskakiwać na palnik)jeżeli tak to przeczyść elektrody znajdujące się pod palnikami.Jeśli to nie pomoże prawdopodobnie będzie do wymiany generator.Co do czekania na uruchomienie palnika w momencie zapalenia gazu,działa zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu...
Czarno biały to gaszenie i żęby byla iskra musi być wolny zwierając do masy wtedy gasimy
Witam. Mam problem ze swoim autem audi 80 b4 1.6 benzyna z 1994 roku mianowicie brak iskry. Wymieniłem juz 3 cewki (cewka z modułem obok) aparat zapłonowy i czujnik halla ostatnio nawet wymieniłem czujnik położenia wału i nic po dwóch sekundach odcina iskre i nie mogę dojść gdzie. Napięcie do cewki i aparatu dochodzi a mimo to iskra gdzieś ucieka. Dodam...
Już wszystko ok dzięki za pomoc. Po prostu pożyczyłem od znajomego cała kapę ze statorem i wszystko działa. Mam jeszcze jeden problem z zetka mojego brata. Czy jest możliwe że zawór ssący jest nie domknięty bo przy próbie odpalenia ciśnienie ucieka w filtr powietrza. Jak sciagnelem nakretke zaworu patrzę a tam duży luz więc ustawiłem na 0.05 i dalej...
Jak widzę, że ktoś ma tak ustawioną szlifierkę, że iskry wyrzucane są do przodu to mnie złość bierze. Moim zdaniem nie da się tak ciąć ani szlifować. Po pierwsze nie jest się wstanie utrzymać szlifierki w czasie ściśnięcia tarczy, a po drugie wyrzucane iskry do przodu idą prosto w oczy po trzecie podczas mocniejszego przyciśnięcia tarczy do materiału...
Dobra komputer wymieniony. Sam komputer sprawny, działa jak należy aaaaleeee. Po pierwszym odpaleniu marchewa się nie świeciła, popracował z minute i niestety pojawiła się znowu ale najpierw pare razy zgasła i w końcu została. Czyli coś mi robi ten błąd. Niestety chwilowo nie mam możliwości sprawdzenia błędów, to chyba pierwsze co powinienem zrobić?...
Witam. Moj problem pojawił sie ostatnio podczas jazdy. Motor zaczął przerywać i zgasł i za chiny juz nie odpali :/ Odkrecam swiece ( jest nowa) ale cała mokra. Iskra jest słaba i nie pomiedzy elektrodami ale ucieka po bokach. Sprawdzałem juz 2 inne swiece ale też nie ma różnicy. Pomocy :/
Sprawdż czy iskra jest we właściwym miejscu (może ucieka bokiem ). W miejscu gdzie powinna być odległość między elektrodą a palnikiem musi wynosić 2mm.
Nie masz czasem zapchanego wydechu nagarem albo zawalony tłumik? Odkręć kolanko na cylindrze i zobacz czy coś się zmieni (poza dźwiękiem). Jak silnik chodzi ale przerywa, to może być wina świecy. Czy zmieniłeś na nową i odpowiednią? Sprawdzałeś kondensator? Spróbuj podmienić. Tam musi być wszystko dokręcone i sztywne, żeby na obrotach od drgań coś nie...
w pierwszej kolejności sprawdzić elektrody i przy okazji je wyczyścić, a co ważne ustawić te zapłonowe aby iskra była odpowiednia (odległość od palnika ok 4-5mm) i w odpowiednim miejscu, tj tam gdzie wypływa gaz a nie gdzieś z boku. Sprawdzić czy gdzieś nie ma przebicia i iskra nie "ucieka" (przewód, elektroda, ewentualnie zamienić z tą jonizacyjną...
no wiec tak... pogrzebalem troszke we fiestce i doszedlem do tego ze iskra gdzies ucieka, jak odpala to jest ladna iskierka pali na 3 garkach i to nawet dosyc rowno az sie zdziwilem, a jak zgasnie to isktry ni ma... dalej nie wiem gdzie szukac... moze cewka ? nie wiem, narazie bede szukal jakiejs sprawnej to dam znac co z tego wyszlo... chyba ze macie...
scania ucieka osuszacz ucieka ucieka płyn
rezystor objętościowy schemat programatora pamięci flash sonoff temperatura
falownik powmr edifier r1280db
Wymiana tylnych błotników w Volkswagen Passat B5 kombi Cofanie paliwa po regeneracji pompy wtryskowej VW LT