hm sprawdz w nocy czy gdzieś nie ucieka iskra . jeśli cewka jest w aparacie zapłonowym to sprawdz czy nie rozeszła sie na szfach . wtedy gubi iskre . hm wepnij pod zawór parownika zarówke jeśli masz starsza instalke . hm dziwny objaw dość bo żadko się zdarza zeby auto nie chciał i na gazi i na benie chodzić . wtedy zazwyczaj jest to wina zapłonu , nie...
Siemka. Pierwszą rzeczą, którą trzeba sprawdzić to instalacja wysokiego napięcia (kopułka, palec - czy nie mają przebić, przewody wys. napięcia - czy mają odpowiedni opór, oraz czy świece zapłonowe nie mają za dużych przerw). Mieszaka przy nagłym naciśnięciu pedału gazu mocno ubożeje i potrzebne jest wysokie napięcie do zapłonu. Iskra "ucieka" na uszkodzonych...
Synchronizacja rozrządu nie jest dokładnie zrobiona albo wcale jej nie ma. A sprawdzałeś przewody zapłonowe? Może na ktorymś iskra juz ucieka przez izolacje i tez może być tego przyczyna
Dzisiaj chyba znalazłem przyczynę, jest ciemno otworzyłem maskę a tutaj dyskoteka, z jednego kabla idzie ciągnąca się iluminacja a na końcu iskra ucieka w aparat zapłonowy. Teraz pytanie czy wymienić same kable czy świece również?
Zdejmij obudowę i zgaś światło i próbuj odpalać w ciemności powinno być widać gdzie ucieka iskra.
Jeśli to faktycznie DW300 to niezła zakała jest. Iskra potrafi uciekać przez obsady świecy zapłonowej przy nieznacznym zalaniu. Śniedzieją styki przekaźników, i inne cuda co chwilę. Wymyj cewkę i świecę benzyną ekstrakcyjną, wysusz i zamontuj. U mnie pomaga.
tak jak koledzy radzą -sprawdz czy masz szczelna rure dolotu do przepustnicy za filtrem powietrza, mialem podobnie nie miał mocy i dławił sie, kolejne- filtr paliwa, kable zapłonowe czy nie ucieka iskra na boki
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
Witam. Nie znam tego silnika. Prawdopodobnie nawet nie widziałem jeszcze w życiu go. Ale pytanie tam jest aparat zapłonowy z rozdzielaczem typu "palec" Jeżeli tak to jest szansa że uszkodzony,wypalony. Odpal go oo ciemku i zobacz czy gdzieś nie ucieka fizycznie iskra. To że przewody będą pokryte jakby łuną światła to normalne byle nie iskry. Ręką raczej...
Podłącz masę i odpal piec zobaczysz iskrę między ektrodami. ale tyko na chwilę bo gaz ucieka (bezpieczeństwo zachowaj) ale na foto to masz starą elektrodę ? Może przebijać w porcelance ! ------------------------------- Mam prośbę : podanie oporności cewek Elektrozaworu gazowy jaki masz typ symbol ? cewki 230V Prośba o podanie oporności cewek V1 i v2...
Witam! Również mam taki piec Ch&M i trzeba go było często resetować. Powodem tego było" uciekanie iskry", pan instalator obcęgami trochę przybliżył elektrody i problem zniknął.
Witam , problem z audiczką :( po przekreceniu kluczyka nie swieca sie kontrolki na desce , brak iskry . Gdy podam plusa na cewke , kontrolki sie swieca ale gdzies ucieka minus i przy porobie odpaleniu nie ma iskry . Wymieniony aparat zaplonowy , modul zaplonowy oraz cewka. Czy to moze byc stacyjka. podsumnowanie . 1. Pojechalem do miasta zgasilem auto...
To jak Ci się nudzi, idź odpal i popatrz czy nie iskrzy, innym razem iskra uciekała mi z cewki. Plastyk na przewód był pęknięty. Masz na wtrysku ? Ja miałem gaźnik, i felerny moduł zapłonowy, gasł po rozgrzaniu, z tym że jak pada układ od "iskry" to wszystko jest możliwe.
Sprawdż przerywacz i kabel do niego! Zobacz czy czasami iskra nie ucieka po izolatorze cewki WN jezeli jest on zabrudzony, wilgoc zawarta w brudzie powoduje ucieczke "iskry". Jeżeli walnięty jest kondensator wystarczy go odłączyc i spróbować odpalić.
przewody zapłonowe wymieniłem :) a to niby czemu nie zakładać tych gumek? jeżeli ich nie będzie to prąd będzie uciekam z czym będzie słabsza iskra
A byłeś wyregulować lpg ? Co to za BRC i kiedy było coś przy nim robione ? Da się podłączyć do komputera i podejrzeć jej działanie ? Oszczędzając na regulacjach i gazownikach, lepiej kupić własny interfejs i podziałać z nią samemu. Są fora gdzie pomogą zdiagnozować usterki i przeprowadzić regulację. Co z tym Sprawdź kilka razy i bardzo dokładnie na...
witam mam taki problem ze moja cewka jest nakładana na świece i ma pękniecie wzdłuż ucieka nią iskra niekiedy chciałbym czymś to zaizolować czym proponujecie, myślałem o żywicy, ale moze cos lepszego znacie, dzięki , pozdrawiam
Witam, Sprawdź czy słychać cichy "trzask" przeskoku iskry VN - jeżeli tak to znaczy że ucieka Ci ona powierzchniowo po szkle z elektrody zapłonowej (srebrny pasek na palniku) do elektrody na końcu palnika. Jeżeli nie to - to problem sam raczej występuje w samej cewce VN lub jej wyprowadzeniu. Pozdrawiam
No to namieszałeś :D zrób zdj i pokaż jak wygląda elektroda świecy. Czemu nie ma iskry? Albo cewka albo moduł zapłonowy. Albo fajka albo...:D to się zaczynają schody do piekła :)
Piła spalinowa NAC (nie znam modelu) chodziła normalnie aż do teraz nagle zaczęła przerywać jakby iskra uciekała i zgasła, nie ma szans żeby ją odpalić. Iskra była, ale taka słaba trochę. Wymieniłem cały aparat zapłonowy ze świecą, sprawdziłem klin na kole magnesowym i wszystko jest ok, ale piła dalej nie odpala. Rozebrałem cały dolot, wyczyściłem gaźnik,...
strzały w kolektor ssący w samochodzie zasilanym LPG I i II generacji zawsze są skutkiem uszkodzenia układu zapłonowego. Detonacja następuje najczęściej jeżeli na jednym z cylindrów w cyklu pracy silmnika zabraknie iskry (uszkodzony przewód, cewka lub świeca i iskra ucieknie gdzieć na bok), przy drugim cyklu pracy silnika zgromadzony gaz na danym cylindrze...
Gdzieś po drodze do tego 4 gara napięcie ucieka i jest za niskie do przeskoku iskry w warunkach panujących w cylindrze. Domyślnie może to być kopułka ma aparacie zapłonowym (jeżeli takowy jest), przewód WN do tego cylindra, fajka na świecy, wreszcie sama świeca. Zmniejsz przerwą na świecy o połowę, jak cylinder podejmie pracę, to będzie potwierdzeniem...
Napisz jak zachowywał się silnik przy próbie ruszania,objawy zbliżone do silnika który pracuje na 3 cylindry i niema siły uciągnąć auta po całkowitym puszczeniu sprzęgła.Pisałeś że takie objawy były gdy temperatura powietrza była 0-5°C czyli wtedy gdy jest największa wilgotność powietrza.Doczytałem też że gdy silnik pracował kilka minut na postoju to...
Jeszcze dodam ze iskra jest dosyc slaba i ucieka na boki Usterka świecy. Kondensator w układzie jest tak naprawdę po to żeby nie iskrzyło na platynkach. Nie tak do końca. Kup sobie próbnik iskry lub chociaż taką fajkę, która błyska w rytm zapłonu. Zobaczysz, czy to faktycznie jest wina układu zapłonowego. Cewka w statorze sprawna? Sprawdzona?
Wykręciłem świecę, była mokra- wymieniłem, zmieniłem przewody wysokiego napięcia, do kopułki jeszcze nie zaglądałem. Iskra jest, sprawdzałem. Zakładam, że sprawdzana iskra jest na tym pierwszym cylindrze, jest na zewnątrz, ale w warunkach panujących wewnątrz cylindra już jej może nie być. Zmniejsz na tej świecy odstęp miedzy elektrodami na 0.6-0.7mm....
Witam. Mam problem ze swoim autem audi 80 b4 1.6 benzyna z 1994 roku mianowicie brak iskry. Wymieniłem juz 3 cewki (cewka z modułem obok) aparat zapłonowy i czujnik halla ostatnio nawet wymieniłem czujnik położenia wału i nic po dwóch sekundach odcina iskre i nie mogę dojść gdzie. Napięcie do cewki i aparatu dochodzi a mimo to iskra gdzieś ucieka. Dodam...
Prąd z cewki zapłonowej ci ucieka na masę I nie ważne kto sprawdzał kable .Poprubuj podnieść maskę , gdy będzie mokro, i ciemno. I poogladać cały układ zapłonowy. Może zobaczysz niebieską poswiatę Lub iskierki. Ale moze być to jak ci piszą w kopułce. Na prubę jednak wymień kable.Na pych ci pali. Bo wtedy masz mocniejsza iskrę. Gdy rozrusznik nie obciąża...
Zapłon jest dobrze ustawiony 3mm przed GMP tak jak zaleca książka. Kolor iskry jest jasny fioletowy, a klin nie jest zerwany bo juz sprawdzalem. Wymienialem aparat zaplonowy, chyba 3 inne dawalem i dalej nic. Dodano po 40 Zmiana świecy tez nie pomaga.:cry: A jak wygląda sprawa z kompresją cylindra? Może jednak są jakieś przedmuchy i kompresja ucieka.
Czasami sytuacja wygląda tak, że po kilku minutach nagle się wyłącza i trzeba odczekać jakiś czas. Czym to może być spowodowane? To akurat tłumaczyłbym odwróconym, albo osłabionym ciągiem w przewodzie odprowadzającym spaliny i wtedy będzie reagować zabezpieczenie. U mnie też to czasem występuje w Termecie, ale występowało też w Junkersie. podczas upalnych...
Zimnego silnika benzynowego przystosowanego do spalania LPG nie powinno się odpalać na gazie, szczególnie podczas chłodnych dni. Zimny gaz zapala się o wiele trudniej niż benzyna. Dlatego wszystkie instalacje są tak skonstruowane aby uruchomić i zagrzać silnik na benzynie do takiej temperatury aby płyn chłodzący mógł ogrzewać rozprężający się w parowniku...
w pierwszej kolejności sprawdzić elektrody i przy okazji je wyczyścić, a co ważne ustawić te zapłonowe aby iskra była odpowiednia (odległość od palnika ok 4-5mm) i w odpowiednim miejscu, tj tam gdzie wypływa gaz a nie gdzieś z boku. Sprawdzić czy gdzieś nie ma przebicia i iskra nie "ucieka" (przewód, elektroda, ewentualnie zamienić z tą jonizacyjną...
Na początek spytam czy filtr paliwowy był wymieniany? Jeśli dawno nie był to trzeba wymienić (możliwość zapchania) . Zacznij od sprawdzenia czy po przekręceniu kluczyka słychać pompę paliwa i jakie wydaje dźwięki i ile sekund pracuje. Jeśli już to sprawdziłeś i układ paliwowy jest ok tzn. dostaje się do komory spalania (wykręć świece i zobacz czy mokra,...
Dokładnie sprawdź czy silnik nie łapie lewego powietrza, potem sprawdź stan filtra powietrza może jest zasyfiony. I dalej lecimy:) najlepiej wymień filtr paliwa on jest tani a może pomóc, dalej posprawdzaj iskrę na świecach zapłonowych. I możesz spróbować na innych świecach o ile nie były wymieniane wcześniej. (świece, które powoli kończą swoją żywotność...
Tak sobie teraz myslę, że może faktycznie to wszystko dzieje się przez kable. Zmieniłem te nowe na stare bo z tymi starymi nie było problemu. Faktem jest jednak, że pierwszą cewkę z przebiciem próbowałem naprawiać. Znajomy elektryk wyczyścił małą szczelinke przez która uciekała iskra i zalał to wszystko jakąś masą. Myślałem, że to coś pomoże, jednak...
Zaraz po odpaleniu jak dodam gaz to ja dławi tak jak by miała zgasnąć a po kilku minutach jest okey tylko przy ruszaniu trochę szarpie i czasami przerywa przy odcięciu. To wygląda mi na świece. Tak jakby na zimno uciekała iskra a jak sie nagrzeją to ok. Ja miałem identycznie w golfie jak odpalałem na zimno rano to bujało całym silnikiem a po 3 min...
PostWysłany: 04.01.2020 22:31 batmobil- problem z elekryką Witam wszystkich! Pomagam w zasadzie dla znajomego z naprawą batmobila, podobno maszyna jakiś czas temu sprowadzona z USA, wygląda dość ciekawie, posiada silnik od jakiegoś quada (nie siedzę w tym temacie za bardzo więc ciężko określić coś bardziej, bliżej mi do samochodów) wiązka elektryczna...
Witam. Dziękuję za kolejne podpowiedzi :) Jak zgaśnie i nie będzie chciał odpalić to po pierwsze musisz sprawdzić czy jest iskra, Domyślam się, że pytanie banalne ale jak to sprawdzić? stawiam że nie a winny będzie hall. Czyli prawdopodobnie winnym takich awarii w moim samochodzie może być ten czujnik halla? Czy skomplikowana jest wymiana tego czujnika?...
Witam mam problem z WSK 125 nie chce palić miałem już kilka takich motorów i w każdym sam składałem silnik i robiłem remont niekiedy od zera. Ale z tą WSK nie daje rady! Ustawiłem dobrze zapłon, platynki, kupiłem nowy kondensator, świece pożyczyłem gaźnik, całe inne magneto i cały aparat zapłonowy od innej WSK na chodzie, i nic iskra jest bardzo dobra...
0) Ja myślem, że to żaden "czójnik" bo na zimnym jest to samo. Może tylko czujnik wału, bo on działa cały czas. 1) Ściągaj po kolei z każdego cylindra kabel WN i zobacz, czy jest taki który robi najmniejszą różnicę pracy silnika albo wogóle jej nie robi. Z tym cylindrem mogą być problemy. 2) Tam chyba masz tak samo jak w mojej Nexii, możesz podkręcić...
pompę zawsze było słychać po przekręceniu kluczyka kilka sekund psss pomierzyłem żarówką 12v5w jak pan pisał słabo się świeci ledwie żarzy są 4 przewody w kostce czarny, dwa brązowe , czerwony po podłączeniu czarny-- brązowy (bez różnicy który ) świeci po zmierzeniu woltomierzem 10V czarny -czerwony NIC woltomierz 0V czerwony-brązowy NIC woltomierz...
Co do napięcia to w stanie wolnym jest większe niż w oryginale - długość iskry z innymi zwierzakami nie wiem jak jest ale krowa ma bardzo delikatna sierść - widać przez włosy skórę;) a energii impulsu i napięcia zmierzyć nie mam niestety jak. Oscyloskopu się jeszcze nie dorobiłem;) cewka zapłonowa bardzo dużo energii rozprasza z tego co mi wadom bo...
Dodatkowy rezystor to przewód oporowy biegnący od lewej strony silnika (plastikowe złącze w wiązce biegnącej pionowo) do cewki do konektora +16. Przewód z diodami zasila cewkę z pominięciem przewodu oporowego podczas pracy rozrusznika (wyższe napiecie zasilające cewke podczas rozruchu). Sprawdź przewody WN omomierzem (jeśli jest brak przejścia to przewody...
Witam Mam kłopot z Oplem Asconą 1,3N od pewnego czasu silnik przerywa winny napewno nie jest układ zasilania paliwem (całkowice przejrzany łacznie z myciem gaźnika bo było to pierwsze podejrzenie) Samochód zachowuje się tak jakby wczasie jazdy cyklicznie włączać i wyłączać stacyjkę przy czym bardzo żadko gaśnie zupełnie poprostu dławi się na okres ok2s...
Witam. Mam problem ze słabym silnikiem w bravo 1.8. Po zmianie panewek auto straciło moc. Buja sie tak jakby to było 1.8 8v a nie 1.8 16v. Jak mu dam cały gaz to tak dziwnie buczy. Mam pewne obawy czy to nie cewka. Niby jak sprawdzałem to na niskich obrotach pali na wszystkie cylindry bo jak odłączałem po jednej cewce to była różnica w pracy silnika....
Witam wszystkim użytkowników forum, widziałęm po innych forach już wałkowany problem z którym sie borykam lecz nigdzie posty nie były dobrze sprecyzowane a jeżeli już były to nie zgadzają się z moim przypadkiem.:/ Więc posiadam Peugeota 307 1,4 benzyna ,rok 2003 bez sekwencji gazu obecnie przebywam za granicą i co chwile pojawiają mi sie wyżej wymienione...
Witam To moja pierwsza pomoc na tym forum ale mam nadzieję że pomogę. Ja miałem to samo i długo szukałem przyczyny. Moje rady (to znaczy to co ja znalazłem u siebie): 1. sprawdź czy przewód wysokiego napięcia od modułu dobrze siedzi w fajce (w moim przypadku była pęknięta sprężynka (blaszka) zaciskowa, taka co zaciska końcówkę przewodu na końcówce fajki...
Akumulator Zacznijmy od akumulatora, trzeba sprawdzać dość często stan jego naładowania, w motocyklach są małe akumulatorki w porównaniu do samochodowych. Maja średnio od 10 do 14 Ah pojemności i gdy często robimy krótkie trasy i często odpalamy motocykl, to alternator nie zdoła nam naładować akumulatora by zrównoważyć stratę prądu, którą rozrusznik...
W dzisiejszym artykule przyglądamy się zasadzie działania nowego dwusuwowego silnika z zaworami, który nie zużywa oleju. Został on niedawno opatentowany przez japońskiego producenta Mazda, który planuje zastosować go w swoich samochodach. Zastanówmy się więc, jak to działa. https://obrazki.elektroda.pl/1963567700_... Źródło: https://www.motor1.com/news/565427/mazda...
Przepraszam nie miałem dostępu do kompa Pierwsze dwie cewki (zamienniki) padły dość szybko. Objaw był za każdym razem taki sam . Jadąc zapaliła się kontrolka "check" samochód zgasł . Po uruchomieniu auto chodziło jakby na 3 cylindrach. Mimo tego że przy sprawdzeniu cewki , dawała iskrę na każdy cylinder. Pojechałem do fachowca od magnetti marelii ....
postaram sie po kolei odpowiedzieć na Twoje pytania. 1). Cewka powinna być oryginalna. Zamiana, którą proponujesz nie ma specjalnego sensu. 2) sprawa pomiarów. Oczywiście, że jest inna metoda. Śrubokręt jest to dosyć niedokładny sposób mierzenia. Do tego celu służy specjalny mikrometr zegarowy wkręcany zamiast świecy i mierzący z dokładnością 0,01mm....
pomarańczowa iskra zapłonowa słaba iskra zapłonowa uciekająca myszka
polsat działa kablu diody detekcyjne amica arcelik
problemy diagbox naprawa udaru makita
Dysk SSD exFAT – filmy znikają po przeniesieniu, Kingston, Samsung, test H2testw, problem z pojemnością Audi A1 2014 1.6 TDI – uszkodzenie tłoczka tylnego zacisku, wgłębienie jak po wiertle