W korku zbiorniczka wyrównawczego są dwa zaworki i trzeba sprawdzić czy one działają. Po to by sprawdzić skąd jest wyciek nie trzeba zalewać przegotowanej wody.Wapń nie zdąży się odłożyć w układzie chłodzenia.
Czy oprócz uszczelki głowicy, olej silnikowy może dostawać się do płynu chłodzącego przez inne miejsce? Na jednym forum dostałem informację: zaślepka kolektora dolotowego? I autor tej podpowiedzi zamilkł na amen. Autko jeździ tak już ponad 1,5 roku. Ma moc itp. Ale co X czasu trzeba płukać i wymieniać płyn w układzie chłodzenia.
ciśnienie w układzie chłodzenia ,które wylewa chłodziwo ,możesz mieć z przedmuchów z cylindrów albo zbyt wysokiej temperatury wody,bo wypływa korkiem jak piszesz.Jeśli to nie uszczelka ani pęknięty blok silnika,to pozostaje zatkany układ chłodzenia.
Witam Problem może być w napędzie przesłony nagrzewnicy - matiz nie ma zaworu przy nagrzewnicy ale grzeje cały czas. Na dole pod deską przy nagrzewnicy jest klapka która kieruje powietrze przez nagrzewnicę lub bokiem. Jeżeli rozpiął się ten napęd i klapka została w pozycji zimnej to gorąca nagrzewnica nie grzeje bo nie ma przez nią przepływu powietrza....
Dobry pomysł z klejem. Ciekawostak po 100 km ubyło kat ze 100ml. płynu. A po nastepnych 100 nie ubyło nic i nic ni ebyło czuc z nagrzewnicy. Za drugim razem korek zbiorniczka wyrównawczego był zakrecony znacznie lużniej. Może więc problemu mozna uniknąć utrzymując dostatecznie niskie ciśnienie w układzie chłodzenia? Może tak być ze zaworek upustowy...
Ten model nie posiada pompki skroplin więc hałas pochodzić musi z układu chłodzenia (mało prawdopodobne, żeby z wentylatora). Jak był transportowany klimatyzator i czy po transporcie odstał we właściwej pozycji przynajmniej cały dzień?
(at)cada99 A cóż to za tajny projekt z tymi kondensatorami? Jeżeli nie chodzi o układ WCZ np. jakiegoś pieca indukcyjnego dużej mocy, to problem chłodzenia kondensatorów jest mało istotny.
Za mało płynu? Zapowietrzony układ chłodzenia? Przy mrozach -15 to 15 minut to jest akurat dla diesla.
zawsze jest tak że chłodzenie zaczyna się na początku układu czyli w zamrażarce ,a w zwiąku z tym iż czynnika jest za mało to chłodzi tylko na począdku i do tego podnosi się tem.rozprężania(czyli parowania czynnika)ale tylko na samym początku układu,do tego jeszcze ciągła praca i dlatego właśnie taki efekt
Chłodziarka chyba za mało chłodzi jakieś 12 stopni utrzymuje Można wstępnie określić przyczynę? Można, 1. Nieszczelny układ. Za mało czynnika. 2. Zapchany filtr, osuszacz. Trzeba poprosić service.
Tylko nagrzewnicy czy cały układ chłodzenia? Wyciek występuje nadal?
Mam problem z ogrzewaniem w Matizie. Od jakiegoś czasu po zakupie przestał grzać. Zajrzałem do zbiorniczka wyrównawczego - brązowa maź. Wymieniłem zbiorniczek + korek oraz po przepłukaniu wodą destylowaną układu (wylałem stary płyn, nalałem wody i trochę pojeździłem, zlałem, nalałem wody, pojeździłem tak trzykrotnie) wlałem nowego płynu chłodniczego....
Jeszcze a popros Corolli, ten wariujący klimatronik to chyba jakaś usterka, a nie fabryczna niedoróbka. Szukałem opisów podobnych przypadków i nic, są opisy innych typowych awarii jak uszczelka, głowica, zapowietrzenie układu chłodzenia, mało płynu w układzie czy uszkodzenie sprężarki, ale takiej specyficznej reakcji na słońce nie znalazłem.
Zdaje się, że ten Mińsk lata na gazie R134a. To taki wredny gaz. Bez chłodniarza, który przybędzie na miejsce i oceni układ, się nie obejdzie. Nieszczelność jest mało prawdopodobna, raczej zapchanie układu i ponowne napełnienie.
Te objawy nie muszą świadczyć o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą. Możliwe że olej jest kiepskiej jakości. Najlepiej najpierw uszczelnić układ chłodzenia a potem myśleć o wymianie uszczelki, która mało nie kosztuje. Najlepiej pojechać do zaufanego mechanika i wszystko sprawdzi.
A przyczyną umierania mogło być przegrzanie karty, jako że jest to karta do laptopów, jest to dość prawdopodobne, szczególnie jeśli znajduje się w laptopie Asus, HP albo Fujitsu-Siemens, jako, że sporo laptopów tych producentów miało albo źle zaprojektowany układ chłodzenia, albo za mało wydajny. Możliwe, aczkolwiek w tym wypadku wątpliwej skuteczności...
Za mało czynnika chłodzącego w układzie. Jeżeli masz Zawór Schradera to możesz sobie dobić, jak nie to trzeba dolutować.
Temperatura powietrza po lewej stronie to 12°C, po prawej 21°C. Czyli ona grzeje a nie chłodzi. Czynnika po prostu mało. Dokładnie tak, a dlaczego mało, bo jest gdzieś w układzie dziura. Czy coś brakuje? Temperatura parownika wynosi 4,8°C. To oznacza, że jest chłodzony. Tak, brakuje czynnika. 4,8 stopni to powinno być na kratkach wylotowych. To oznacza...
-zaślepie EGR i kolektor -wyczyszczę przepustnice A co to ma wspólnego z Dzisiaj zauważyłam że na zimnym silniku ubyło płyny i temeratura po chwili doszła trochę przed środek a płyn się gotuje Albo uszkodzony czujnik temperatury i nieszczelności, albo uszczelka, albo pęknięta głowica albo inne nieszczelności układu chłodzenia i płynu ubuwa, a układ...
Usterka w tym, że mało dostrojony jest układ chłodzenia. Jeśli włączasz grzanie, które w matizie ze względów małej wydajności cieplnej silnika ma priorytet (bo klient ważniejszy od silnika) to skutkiem jest dodatkowa, duża chłodnica dla silnika.
Mało płynu w zbiorniczku od układu chłodzenia. Dodano po 1 Jaki silnik w tym aucie? Dodano po 55 Czwarta od lewej to zużyte klocki hamulcowe.
Nie jestem na 100% pewneim czy w Twoim modelu tak jest. Mam doświadczenie ze starszym modelem z Celeronem 900MHz. W nim po prostu tak jest. Widocznie źle został zaprojektowany układ chłodzenia (za mało wydajny).
Witam . W kolektorze puszcza uszczelka od strony pojemnika płynu chłodzącego . Są dwie uszczelki pod kolektorem , tam gdzie puszcza to zwyczajna zaślepka układu chłodzenia . By uniknąć wymiany całego kolektora , odcina się ten kawałek i dorabia odpowiedni kawałek tworzywa i uszczelnia się układ .Są tam dwie śruby mocujące . Miałem problem właśnie z...
Najlepiej zastosować płyn o wyższej temperaturze wrzenia. Większość płynów jak np. popularne G12, G12+ mają zwykle 108 stopni. Dlatego lepiej zalać płynem takim jak Prestone (temp. wrzenia 129 stopni), Motul Inugel Optimal (temp. 136 stopni), Motul Auto Cool Optimal (136 stopni). Jeśli będzie wszystko ok do takiego auta warto zastosować płyn do chłodnic...
Czyli podczas pracy silnika dolewać płyn przy otwartym korku i układ sam sie odpowietrzy. Tylko zastanawia mnie dlaczego tak mało weszło płynu do zbiorniczka?
Prawdopodobnie masz za mało czynnika chłodniczego.Wezwij fachowca,trzeba sprawdzić co jest tego przyczyną(może to być nieszczelność układu,sam tego nie zrobisz)
Jeśli układ jest czysty, pasty świeże, a lapek się przegrzewa to sytuacja jest taka sama jak w HP - układy chłodzenia są za mało wydajne.
Mogę się mylić, ale moim zdaniem po prostu przez to też dobrze nie chłodzi, skoro nie jest to spójne. - to mało istotne. Na screenie to folia aluminiowa łącząca wentylator z układem chłodzenia. Możesz ją zastąpić lub podkleić jakaś taśmą. Wykręć wentylator i wyczyść w środku (pod tą taśmą) - to najważniejsze miejsce. Jeśli tam zbierze się kurz i zatka...
Zaciekawiło mnie,że po odpięciu np.węża wlotu do nagrzewnicy na odp.silniku nie leci płyn. Płyn zaczyna lecieć jak obr.silnika dojdą do ok.2500-3000rpm. Mnie też by to zaciekawiło i sprawdziłbym dlaczego tak się dzieje, bo wg mnie przy odpalonym silniku płyn powinien wypływać. Nie znam układu chłodzenia w tym samochodzie, ale wygląda na to, że albo...
Na obiegu nagrzewnicy nie ma żadnego zaworu. Jeżeli słabo grzeje to: -zapowietrzony układ chłodzenia -za mało plynu w chłodnicy -uszkodzony termostat, silnik może nie osiągac prawidłowej temperatury (nic o tym nie napisaliście) -zamulony układ, ale wtedy albo płukanie w aucie, albo kłopotliwy demontaż ( twardziele potrafią to zrobić bez demontazu deski)
No są lepsze kleje, np. Arctic Cooling G-1 (4,3 W/mK), ale ja wychodzę z założenia, że skoro producent obliczył i stwierdził, że chłodzenia tej sekcji nie potrzeba, więc dołożenie każdego chłodzenia jest już ok. Wymiana na drogie chłodzenie ma sens wtedy, gdy w ogóle chłodzenie jest wymagane. Twój klej to standardowy klej do mało wymagających układów,...
Ja bym wyjął termostat i go sprawdził. To jest zachowanie typowe gdy się nie otwiera do końca termostat. A wcześniej tak było? Przed jego wymianą? Jakiej generacji jest instalacja gazowa? Może parownik jest mało drożny. W takich wypadkach na początku to się czyści cały układ chłodzenia. Może jakies paprochy wpadły w mały prześwit i tam cały czas są?
Mało efektywne w układzie chłodzenia. Zawsze jest domieszkowany wodzą by zwiększyć jego efektywność. A i tak będziesz miał parametry gorsza od samej wody.
W sumie to jest mniej możliwych punktów nieszczelności niż w klasycznej sprężarce samochodowej. Odpada wał napędowy. Generalnie im nowsze auto tym bardziej skomplikowany układ chłodzenia/ogrzewania. Tu trochę mało czytelny schemat układu ogrzewania w Prius Prime plug-in. https://obrazki.elektroda.pl/3816663800_...
Sprawdź wydech czy jest szczelny, zobacz czy układ chłodzenia nie jest zapowietrzony, jak to będzie ok to zaprogramuj sobie wolne obroty.
Są 3 rodzaje płynów od najgorszego IAT OAT HOAT Płyny mają dodatki organiczne i nieorganiczne Każdy kolor płynu można z sobą mieszać pod warunkiem że wiesz jaki płyn masz organiczne z organicznymi Nieorganiczne z nieorganicznymi kolor płynu jest mało istotny ważny jest jego skład i baza coś podobnie jak z olejami.
Albo wysoko sprawny acz za mało wydajny układ chłodzenia lub/i problem z przewodzeniem ciepła na granicy rdzeń IHS.
za mało płynu w układzie chłodzenia
rem-t popytaj w warsztatach o test spalin w układzie chłodzenia,wymiana termostatu-jak radził prwd wyżej.Jeśli będzie bez zmian prawdopodobnie pompa wody straciła część łopatek i układ stał się nie wydajny.
Postaraj się opisać najdokładniej jak umiesz 1. Jakie były objawy na samym początku. 2. Co było powodem wcześniejszych poczynań! Na podstawie tego, co opisujesz, należy podejrzewać, że jest mało wydajny jest układ chłodzenia i przy większym obciążeniu zaczyna gotować ciecz chłodzącą!
Żadnych termopadów. Nie ma sensu. Jedynie miedziane podkładki, termopady są za mało wydajne. Co do samego lapa - wiele nie zrobisz, one są fabrycznie wadliwe i układy chłodzenia są za mało wydajne. PS-Zrób jeszcze polerkę radiatorów (miejsc styku) jak również polerowanie miedzianych podkładek.
Jeśli układ ustabilizował się, jest ciepło tak jak dziś, a reszta instalacji nie jest w chłodni i wciąż masz 10bar co daje jakieś 10*C to nie masz już cieczy w układzie, co za tym idzie masz nieszczelność lub czynnika było za mało. Jeśli wcześniej działało poprawnie, a teraz przestało to sprawdź śrubunki czy nie są zaolejone. Zresztą, najwyższa pora...
Tam kolega w 1. poście pisał o "mgiełce", ale o ile dużo płynu Ci nie ubywa, to zapas płynu w bagażnik i jeździć. Teoretycznie możesz sprawdzić korek, są przyrządy (odpowiednie gwinty i pompka ręczna) do sprawdzania szczelności układów i ciśnienia otwarcia korka, ale odnoszę wrażenie że mało popularne.
Kamera jest podłączona prosto do koncentratora USB. Możesz już tylko fizycznie odłączyć. Co masz na myśli pisząc "przegrzał się"? Zapewniłeś mu dobrą wentylacje? Laptop to nie magiczne pudełko, którego nie trzeba chłodzić, szkoda, że tak mało osób to rozumie... Mogłeś przegrzać jakiś układ na płycie głównej, który nie odpowiada na zapytania systemu...
A powiedz mi pcha gazy to jak jest to możliwe że nie ma CO2 Bo w powietrzu doładowanym jest go na tyle mało,że test tego nie wykryje tak jak pisał kol. stanisławpiotr. Jeśli test jest marnej jakości to nawet nie wykryje nieszczelnej chłodnicy EGR a tam są spaliny chłodzone cieczą.
Termostat do du... wyrzucenia( wśród nowych też się zdarza), może być jeszcze zapowietrzony, ale w tym modelu raczej mało prawdopodobne.
W pierwszej kolejności zmień fachowca bo jak piszesz to jakis naciągacz. Jeżeli rzeczywiście klima sie nie włanczała wogóle tomógł paść kompresor, a jak włanczała to raczej nie bo piszesz że się włanczała. Było za mało gazu to trzeba sprawdzić jak układ szczelny to nabić gazu tyle ile fabryka pisze i wtedy sprawdzić jak nie chłodzi to szukać usterki....
Witam. Jak samochód przejeżdża 20 km. i ledwo grzeje ogrzewanie to musi chodzić na dużym obiegu, wynika z tego, że termostat musi być otwarty od samego początku .W przeciwnym przypadku czyli normalnym obieg chłodzenia byłby mały ,termostat zamknięty a temperatura silnika około 90 stopni osiągnięta. po przejechaniu 5 km. jest to sprawdzone przez właścicieli...
Mało płynu w układzie chłodzenia. Gdzieś Ci ucieka, trzeba zlokalizować wyciek, naprawić i uzupełnić braki.
Nie mówi się pompę wody, bo wody (kranówy) nie stosuje się w układzie chłodzenia. Jak ruszysz pompę cieczy chłodzącej , to będziesz musiał i tą wymienić+odpowietrzyć układ. Ja bym jeszcze wymienił termostat. Tak dla pewności.
Tak jak kolega wyżej napisał. Ciśnienie jest więc kompresor się załącza ale jest zbyt mało czynnika by układ chłodził.
nie wydaje mi się, że netbook się przegrzewał. Twój konkretnie, czy w ogóle? Netbooki też się mogą przegrzewać, z reguły mają mało wydajne układy chłodzenia, więc to nie jest wykluczone. Wstrząsy są zliczane podczas włączenia, natomiast też wątpię, żeby był upadek - 3 punkty na G-Sensorze to nie tragedia, przy upadku byłaby ta wartość zdecydowanie...
(at)arturjk Przez pracę w branży mam gorzej jeśli chodzi o zwroty do hurtowni, opłaty manipulacyjne itd. Za to prędzej czy później będę miał okazję sprawdzenia procesora i płyty jak trafią mi się kompatybilne podzespoły. (at)dt1 Oglądałem już i wszystkie wyglądają Ok, spróbuję jeszcze sprawdzić po poluzowaniu docisku układu chłodzenia chociaż to pewnie...
więc jak to zwykle bywa wyczyściłem wentylatory itp To "itp" mało mówi. Przeprowadziłeś pełną konserwację układu chłodzenia z wymianą pasty. Wyczyszczenie wentylatora mało daje, jest jeszcze tz. gryl (radiator) tam zbiera się najwięcej kurzu (powstaje gruby filc).
Czy te będą dobre? 1. https://allegro.pl/oferta/termostat-zamr... 2. https://allegro.pl/oferta/termostat-danf... Przecież to termostaty do zamrażarki i nie będą pasować. chłodzi dobrze ale praktycznie chodzi cały czas, nie wyłącza się sprężarka. Mało prawdopodobne, aby wszystko...
Jeśli nie możesz zidentyfikować wycieku zrób tak kup płyn do uszczelniania układu chłodzenia i po sprawie wiem to z autopsji miałem już dość szukania ciągle ubywało zalałem uszczelniacz i 6 miechów spokój .
Dokładnie wydajność jest zawsze zaniżona z większą ilością oleju. Mniej więcej wygląda to tak że zaraz po włączeniu po dłuższym postoju klima chłodzi całkiem dobrze. Natomiast po jakichś 15-20 minutach widać powolny spadek, czasem mało zauważalny bo już auto się schodziło i wydaje się że już jest okej ale nie jest.
Jeśli ta lodówka jest jednoagregatowa to brakuje w niej czynnika chłodzącego ,mógł się rozszczelnić układ .Mało gazu i dlatego nie wychładza lodówki bo rozprężenie następuje tylko w zamrażarce .Lepiej jej tak nie eksploatować bo zapcha Ci się układ olejem albo padnie sprężarka .Gdyby byłm padnięty termostat to chłodziłaby wszędzie tylko by się nie wyłączała.
więc jeśli czynnik by uciekł to zamrażalnik też by nie działał. Czy coś źle myślę ?! Tak bo widzisz obieg czynnika zaczyna się od zamrażalnika następnie idzie na chłodziarkę i powraca do sprężarki wygląda na to że jest go poprostu za mało i już na chłodziarkę go brakuje standart z czynnikiem R600 jego obiętość w układzie i tak jest niewielka [pracuje...
Witam! Masz albo uszkodzony mechanizm przełączania obieg wew/zew albo zbyt mało płynu w układzie chłodzenia. Ja miałem uszkodzony mechanizm
Wygląda na to że masz rację. Mierzyłem temperatury na heat pipe przy procesorze i na wylocie wentylatora. Są w zasadzie jednakowe. Ale jak hw monitor pokazuje 80 stopni na procesorze to mierniki na heat pipe i wentylatorze pokazują max 45. Czyli chyba jednak trzeba się zająć poprawnym zakładaniem pasty :) Dzięki . >>> [url=https://www.youtube.com/watch?v=odo...
ja bym sie czepił kompresora może miec za słabe tłoczenie albo za mało gazu w układzie
Jeśli było mało płynu w układzie chłodzenia silnika to zapowietrzona nagrzewnica. Odpowietrznik jest z lewej strony na podszybiu po otwarciu maski.
Miałem ten sam problem w pasku z 2002 roku- nie było ogrzewania nawet gdy nastawiłem na 29stopni przy temperaturze na zewnątrz około 6 stopni. Okazało się że było za mało płynu w układzie chłodzenia. Dolałem przegoniłem go po autostradce i problem zniknął
Poziomu - to jego dotyczy błąd. Uszkodzenie samego czujnika jest mało prawdopodobne (acz nie wykluczone), ale sprawiłbym złącze i wiązkę. Nie wiem jaki tam jest czujnik - rurka z kontaktronem i pływak, czy dwie elektrody. Jeszcze jedno - czy czasem nikt w przeszłości nie zalał układu chłodzenia wodą?
HD 7670M to mimo wszystko wydajnjejsza karta od GT630M, a to że stawiała w płomieniach to pewnie kwestia zaniedbanego układu chłodzenia. RAM'u faktycznie może być mało, ale nie spowoduje to raczej stale niskich fps.
Zapewne masz uszkodzony zawór w parowniku (na postoju gromadzi Ci się gaz w kolektorze) jak i sam parownik (membrany - nie trzyma ciśnienia). Do tego pewnie zapowietrzony układ chłodzenia lub nieprawidłowo włączony parownik w obwód chłodzenia. ...abstrahuję już od sensowności zakładania LPG do Matiza.
Zamarzał reduktor.....mało płynu w układzie chłodzenia....a przy ciut rozgrzanym silniku nie zaszkodzi przełączyć na gaz(zresztą tak się właśnie robi).
WItam Stary problem z mostkiem ATI igp 340/320 układ do przekulowania. Standardowe chłodzenie "malutki radiatorek na grafice" to za mało na tak duży układ.
Jaki laptop? Jaki zasilacz? Ładuje baterię? Ile lat ma laptop? Czyszczony i serwisowany układ chłodzenia? Jak stwierdzone że laptop się nie grzeje? Programami odczyty z komponentów czy organoleptycznie? ;) Może przez zasilacz, może z powodu przegrzania, mimo że wydaje się chłodny, może z powodu uszkodzenia CPU/GPU/NB/RAM/MOBO... Opcji jest generalnie...
Jak sprężarka pracuje cały czas to duże jest prawdopodobieństwo że w układzie brakuje czynnika chłodniczego czyli albo za mało wpuszczono go w fabryce lub jest jakaś nieszczelność. Możliwości własne naprawy w takim przypadku są niestety prawie niemożliwe. Skorzystałbym w takim przypadku z gwarancji lub odpowiedzialności sprzedawcy za sprzedany produkt.
Właśnie o to mi chodziło. Test wrzątku może okazać się trafny. Nie mając jednak punktu odniesienia czyli sprawnego nowego układu nie będę przekonany do końca czy to nie sam metal "przenosi temperaturę" nie mając w sobie czynnika chłodzącego.W podobnych układach wystarczy dmuchać na część w którą dmucha normalnie wentylator trzymając jednocześnie w palcach...
Nie chce się mądrzyć , ale tankuj gaz gdzie indziej i raczej na dobrych stacjach. Masz pewnie zanieczyszczony układ. Jeśli będzie ci zamarzał na trasie to masz też za mało płynu w chłodnicy lub zapowietrzony układ chłodzenia .
Witam Moja propozycja rozwiązania problemu wyłączania się pod wpływem mało wydolnego układu chłodzenia tosihby 200 jest prosta. Zakupić proszę podstawkę z układami wentylatorów jakich wiele w sklepach mediaekspert. U mojego kolegi pomogło. Pozdrawiam
Dioda Zenera na 24...33V, tranzystor - np. BD243, rezystor - mało ważne, np. 100om...1kiloom, kondensatorki po parę mikro. Dla diody 33V zasilanie całe 50V - na układ pójdzie jakieś 16V, z tym sobie lekko poradzi 7812. Tranzystor będzie potrzebował lepszego chłodzenia niż sam stabilizator (większy spadek napięcia).
Więc jeśli słabo chłodzi to pewnie za mało gazu w układzie. Bo w gorące dni powinien zrobić nie jeden a kilka obrotów.
Miałem Renię 6 lat i raz zawiodło mnie ogrzewanie. Powód był śmieszny. Było za mało płynu w układzie chłodzenia. Silnik się nie przegrzewał ale na ogrzewanie juz nie wystarczylo. Dolałem płynu i było znów ciepło.
u mnie w górnej części jest styropian oraz miejsce na cały układ chłodzenia przez co modernizacje są łatwe. Głównym problemem w tych lodówkach jest mało wydajne odprowadzenie ciepła. Należy pamiętać, że ogniwo peltiera samo w sobie przewodzi ciepło więc energia ze strony ciepłej w pewnym stopniu wraca na stronę zimną przez konwekcję. W tej lodówce standardowo...
W Kosmosie nie ma chłodzenia przez konwekcję, i to jest duży problem. Nie wiem, co autor chce osiągnąć - jeśli stabilizację napięcia mało zależną od temperatury, to są do tego układy scalone, np. TL431 z wzorcem napięcia z przerwy energetycznej w krzemie. Są też układy z zagrzebaną diodą Zenera jako wzorcem napięcia.
Mało wydajny układ chodzenia więc plastikami zaleciało ,tu pytania jak sprawny jest kład chłodzenia -pompa wody-czyste lamelki chłodnicy-termostat-no i kiedy ostatnio zmieniany był płyn ?? Drugie możliwe nieszczelności i zaczyna pokapywać olej ma gorące elementy.
Układ chłodzenia 1.3Bar to za mało. Sterownik widzi - 1.3 bar, bo czujnik nie ma zasilania. 3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje ujęte w...
Napisz jaki silnik i jak to się zaczęło,czy miałeś ubytki płynu chłodniczego,czy zmieniałeś może płyn,czy z nawiewu leci ciepłe powietrze,czy wentylator chłodnicy się włącza?Wygląda mi to na zapowietrzony układ chłodzenia,ale nie mam pewności(za mało danych).
Szkoda laptopa wiem że temat jest stary ale uszkodzony jest ciepłowód i żadne wymiany pasty i temopadów nie pomogą . Heatpipe stracił właściwości przenoszenia temperatur. Mam to samo w swoim msi vr630 . Wystarczy wziąć opalarkę trochę cyny i wymontować inny heat-pipe z innego układu chłodzenia . Strasznie ciężka robota ale skuteczna. Nie kupować używanych...
Kilka rzeczy w tym schemacie jest do poprawienia. Tranzystory układu zabezpieczenia (Q5,Q6) - nie ma potrzeby, żeby były dużej mocy, one mają działać przy napięciu rzędu 1V. Za to może przydałoby się, gdyby układ mógł ograniczyć prąd Q3 do kilkudziesięciu mA (np. do 30). Nie bardzo się orientuję, jakie parametry mają T5, T6 - ich nagrzewanie się jest...
A czy przy zamkniętym korku płyn wydostaje się ze zbiorniczka??? Czy autko normalnie się nagrzewa, czyli wąż za termostatem zimny czy gorący, jak ogrzewanie wewnątrz. Czy płyn znika podczas pracy silnika, tj czy stan jego się zmniejsza względem zimnego silnika, a po odkręceniu korka wraca do normalnego poziomu. To automat czy manual. Uszkodzenie uszczelki...
Za mało gazu w układzie, być może masz gdzieś wyciek.
Podejrzana jest uszczelka pod głowicą. E, tak od razu z grubej rury. Kolego omega-mv6, pisząc nagrzewnica miałeś na myśli tą do ogrzewania czy chłodnicę i na miejscu kolegi to sprawdziłbym czy ilość płynu w układzie chłodzenia jest wystarczająca. Jeżeli mało to uzupełnić, jeżeli trzeba to układ odpowietrzyć i zobaczyć co się będzie działo, czy nie...
witam sprawdz czy nie masz zapowietrzonego układu ( ewentualnie za mało płynu) chłodzenia , bo może to być przyczyna , parownik zamarza , zimny gaz "idzie" na przepustnice i zamarza( nie odpalisz ani na benzynie ani na gazie) , jak postoi z 10 -15 minut to odpali pozdrawiam
Zresetować moduł. Wyjąć wtyczkę i poczekać minutę. W miejscu ze zdjęcia nic nie było. Jeśli zamrażarka mrozi (naprawdę ;)) nie jest zaśnieżona, wiatrak działa to musi chłodzić góra. Co to jest zamrażarka OK? - 10 czy -20? może układ zdycha? mało gazu? sprężarka?
a płyn w układzie chłodzenia jest? Nagrzewnica nie zapowietrzona? Sterowanie działa? Za mało danych podałeś.
Czy na zwykłym akumulatorze samochodowym pociągnie mi to? Tak lecz raczej krótko, ogniwa Peltiera mają niewielką sprawność a 10A to nie jest mało. Parametry masz podane więc np. taki zasilacz; https://botland.com.pl/zasilacze-montazo...
Witam Kilka moich spostrzeżeń co do układu Cyferki po przecinku faktycznie skaczą ale tylko wtedy, gdy układ nie jest "w pełni" podłączony a dokładniej gałąź pomiarową I nie jest podpięta przez R pomiarowy do - Co do mosfeta - jako ze miałem problem z wersją smd - postanowiłem "mało profesjonalnie" podpiąć mofeta z serii IRF na kabelkach i działa -...
Czyli jutro sprawdzam rurki, a co do pasty to jak mało da to nawet nie próbuję Jak planujesz tego dokonać? Będziesz moczył jeden koniec rurki ciepła w wodzie nie odpinając układu chłodzenia od karty? Odkurzyłeś to chociaż,radiator pod wentylatorami karty? Z mechanicznych rad - warto spróbować bo masz więcej na wyciąganiu powietrza niż tłoczeniu teraz....
W jakim stanie jest chłodzenie laptopa? Może to być powodem nadmiernego nagrzewania się spowodowanego niewydolnością układu chłodzącego, skamieniała pasta, uszkodzone termapady lub po prostu zapchany radiator. Kolejnym elementem powodującym artefakty, może być pamięć RAM. Proponuję zamienić miejscami kości lub spróbować metoda eliminacji zostawiając...
Rozszczelnienie to dziura w układzie chłodzenia i to daje się zauważyć, choćby tym, że lodówka wcale nie chłodzi, zamrażalnik się rozmrozi, kapie woda, produkty się psują. A to wszystko daje się zauważyć bardzo szybko, nie trzeba na to tygodni, czy miesięcy. Mało wiesz na ten temat a wypowiadasz się autorytatywnie. Przy niewielkiej nieszczelności i...
UPG - Uszczelka Pod Głowicą. Tak jeżeli masz tam "majonez" to prawdopodobnie woda z układu chłodzenia dostaje się do oleju. Ewentualnie jeździsz mało i na krótkich trasach. Przy niedogrzanym silniku też będzie się to pojawiało ale w niedużych ilościach.
Rozumiem że grzeją się diody? Jakim napięciem traktujesz wodę? To jest czysta woda czy z jakimś dodatkiem? Jakie stosujesz elektrody? W jaki sposób uzyskujesz odpowiednie ciśnienie wodoru? Czy elektrolizer jest układem zamkniętym? Mieszasz tlen z wodorem czy je rozdzielasz? Masz świadomość, że stąpasz po bardzo cienkim lodzie ? I to jest mało powiedziane.
Jak zaświeci lampka STOP to na pewno nie odpali. To jest blokada w przypadku gdy stanie się coś poważnego w silniku - wśród płynów ustrojowych. Np. brak płynu w układzie chłodzenia lub jest go za mało. Brak oleju kub za niski stan. Trzeba brać pod uwagę także stan płynu hamulcowego. Wszystko jest tu połączone. Miałem kiedyś taki przypadek ze pękł wężyk...
25 zl to mało.... zabezpieczenia styków roboczych ? jak wszedzie. Wszędzie gdzie są układy mocy, warto by było zamontowac zabezpieczenia. Napięcie zasilania - to czesto jest jakiś układ wyzwalający. Te Elementy to tyrystory bądź triaki, zalezy od wykonania. Jeżli zalezy ci tylko na "wlacz wylacz" to podaj napiecie takie jak napisali na obudowie i bedzie...
Witam Was, zauważyłem wiele tematów dotyczących płukania nagrzewnicy różnymi metodami, środkami, płynami i chcę podzielić się z Wami moją opinią która może się przydać. Jeżeli w Waszym aucie macie kamień w nagrzewnicy to jedynym sposobem na oczyszczenie bez wyjmowania jej i rozbierania wnętrza auta jest oddanie go do firmy która podłączy nagrzewnicę...
matiz układ chłodzenia matiz chłodzenia citroen układ chłodzenia
slican translacje analogowe excel szablon magnetowid instrukcja
schemat rozruchu schemat rozruchu
Materiały płytek z magnesami w twardym dysku Jak uruchomić niepracującą pompę? Diagnostyka i naprawa