Witam mam pytanie czy wie ktoś co to za część którą zaznaczyłem na czerwono w ramce? http://obrazki.elektroda.pl/6352388100_1...
Nastawnika w środku nie zobaczysz. Usterka występowała w samochodach z nieszczelnym układem paliwowym.
Ciekawi mnie tylko to że jak odłącze przewód podciśnienia z EGRu to silnik pracuje równo jak by nic się nie działo czy to ma jakieś powiązanie z układem paliwowym?
Witam kolegę. :D Jeżeli kopci na biało to coś z układem paliwowym
Zaprogramowana Nowa pompa? Dodano po 53 Odppwietrzyles cały układ paliwowy
Jak błędów brak ,do spr układ paliwowy.
zacząłem tankować disel v power na shellu plus wlałem do baku srodek do czyszczenia wtrysków i układu paliwowego. objawy ustały
Wykluczyłbym cewki - albo działają albo nie. Jeśli szarpie na niskich to najprawdopodobniej świece. Najprościej podpiąc autko pod komputer i eliminować po kolei błędy tj. wyskakujące zapłony itp. Jeśli jest identycznie na benzynie i na gazie to wykluczyłbym układ paliwowy.
Nie licz na to, że przy tych wartościach temperatury chłodziwa będą załączane świece żarowe - ani przed rozruchem ani po rozruchu (faza dogrzewania komór spalania jest aktywowana tylko do około 30*C). To nie one są problemem w trudnym rozruchu silnika. Sprawdź sobie kąt synchronizacji - wartość w ostatnim polu grupy 004 oznaczona jako "Synchro. angle"...
Jest jakiś sposób na sprawdzenie głowicy pod katem pęknięć układu paliwowego. To ostatnia rzecz jaka przychodzi mi do głowy.
Najczesciej problem jest w gniazdach mocujacych pompowtryski ze wzgledu na wade konstrukcyjna . Najczesciej pomaga wymiana uszczelek na wtryskach oraz obejrzenie układu paliwowego f paliwa przewody Vacupompa . Czy nie ma wycieków
Zapnij kompa do roboty i wysteruj pompę paliwa.
...a może układ paliwowy zapowietrza się ?? Sprawdź to.
Renegerowana pompa vacum kosztuje niedaleko mnie 400zł. Nie chciało ci się czytać dokładnie mojego tematu. Napraw pompę Vacum -proste demontujesz sprawdzasz czy nic nie zużyte to kupujesz uszczelnienia zestaw naprawczy 100PLN Uszkodzona to kupujesz nową -biedny dwa razy traci. Potem sprawdź stan powypryskiwawszy VCDS -a nie wymieniać i cudować z nimi....
Jak przewody są OK, to być może oberwany smok, lub pęknięta gumowa harmonijka przy smoku, częsta usterka VW, wymontuj smok i sprawdź.
Uszkodzone gniazda pompowtryskiwaczy.
dawka też nie halo do sprawdzenia układ paliwowy, głowica - wyrobione gniazda
Brzmi to tak jak by łapał gdzieś powietrze przez układ paliwowy i paliwo ucieka z układu jedynym wspólnym elementem jest filtr paliwa zaczął bym od przyjrzenia sie jemu i wszystkim łączeniom przewodów i filtra.
Sprawdź układ paliwowy, może czujnik ciśnienia paliwa.
A jak zapowietrzysz układ paliwowy, to co wtedy ?
nie bo cały układ paliwowy od wlewu do pompy czyściłem
Radze sprawdzić układ paliwowy. Być może nie dostaję paliwa
Być może cofa sie paliwo i dlatego ciężej odpala po nocy. Warto było by poszukac nieszczelności w układzie paliwowym i zrobić diagnostykę testerem diagnostycznym.
To teraz zanim go uruchomisz kolejny raz to przekręć kluczyk 4 razy, jak skręcasz kluczyk do pozycji off to odczekaj 5-10 sekund, dla pewności go wyciągnij żeby była większa szansa że się zresetuje informacja w komputerze że kręcił pompką. Wtedy będziesz miał jeszcze większą pewność że to coś z układem paliwowym. Jeśli ci będzie od samego początku jeździł...
Witaj. Kiedy Ci się to dzieje? Ile masz paliwa w baku? Pompa paliwa jest przy silniku, jest wbudowana w pompe wtryskową. Należało by najpierw sprawdzić szczelność układu paliwowego? Silnik sam wchodzi na obroty gdy zaczyna mu brakować paliwa. Może być tak, że rurka którą jest zasysane paliwo z baku jest za krótka i jak masz mało paliwa w baku to przy...
Mam problem z powietrzem w układzie paliwowym. Prosze o poradę jak odpowietrzyć układ. Zwłaszcza interesuje mnie odpowietrzenie pompy wtryskowej. VW Passat 1,9 TDI 1995 Dziękuję!
Ma pompe ale ona nie robi cisnienia, jak nie rozbierałeś to nie pisz głupot.
dziękuje, lecz to chyba coś z układem paliwowym bo potem odpala jak by był zapowietrzony
Na postoju także silnik nie może przekroczyć 4200 obr? Jak to VAG, to pewnie jest tam przepływka? Tak na próbę, spróbuj przejechać się z odpiętą, a najlepiej byłoby wziąć komputer do auta i sprawdzić co się dzieje podczas przerywania, jakie sa parametry silnika. Wyglada to troche na problem z ukł paliwowym, który ma za mała wydajność i silnik odcina....
Sprawdż czujniki temperatury na silniku i sprawdż elementy sterujące pracą układu paliwowego. U mnie w VW passat ,,fachowcy" rok czasu walczyli, wymienili w efekcie parownik, sterownik, przepływomierz, filtry ,pompę paliwa, czytanie błedów i diabli wiedżą co jeszcze . Wiele wizyt mojej Żony w warsztatach pseudo mechanikerów. Sprawdziłem elementy mające...
Pompę na razie można by było wykluczyć.Moim zdaniem układ paliwowy łapie powietrze.Sprawdź czy nie ma gdzieś wycieków.Tam może być przyczyna.
Układ paliwowy nie jest zapowietrzony po wymiana filtra paliwa? Co do głowicy to chyba jest taka sama
1.Za mała dawka 2.Kąt wtrysku-jest na necie jak się ustawia VCDS. 3.Zapowietrzanie układu paliwowego 4.Świece może są dobre ale czy jest zasilania kiedy trzeba?
Usterka wygląda trochę na zapowietrzony układ paliwowy. Konkretnie za pompą wtryskową przed wtryskami. Spróbuj to odpowietrzyć. Zobacz na YT jak się za to zabrać.
Faktycznie, w polifcie był 2.0 TDI 136Km Czujnik wału to inne objawy, też stawiam na problem z układem paliwowym. To, że tankujesz na Orlenie, nic nie znaczy. Co pokazał program diagnostyczny? Logi, błędy?
Witam. Po wymianie prawie całego układu paliwowego okazało się że padł komputer, choć na diagnostyce takiego błędu nie było. Dzięki wszystkim za pomoc.
kata niema ,wyciety, na dniach załatwię blokady, sprawdze rozrząd i wałki przy okazji jak się okaże że jest ok to czepię się układu paliwowego, chociaż w logach nie wypada najgorzej, tak mi się wydaje przynajmniej
jakie masz napiecie na nim? czy po ingerencji w uklad paliwowy odpowietrzales go kopmuterem?
Termostat do wymiany to raz. Dwa podaj oznaczenie silnika, oraz numery pompowtrysków. Następnie trzeba by sprawdzić czy do układu paliwowego nie dostają się spaliny, oraz sprawdzić ciśnienie paliwa pompy tandemowej oraz pompy elektrycznej zbiornika. Jak wygląda kanał 23 na wolnych obrotach i przy 2,5 tys obrotów?
Kolego jak Ci wcześniej zasugerowano najpierw próba olejowa a w przypadku pomyślnego wyniku sprawdź świece żarowe ( o tej porze są one istotne) i czy nie zapowietrza Ci się układ paliwowy. Kiedy zmieniałeś filtr paliwa i na jakim jeździsz paliwie, bo to też ma wpływ na uruchamianie sinika.
Sprawdź, to co koledzy sugerują. Miałem autko z takim silnikiem i przebiegiem min. 300 tys. km, ale w zimie nie miałem problemów z odpalaniem (stał pod blokiem). Sprawdziłbym ciśnienie w cylindrach. Sprawdziłbym też świece żarowe (kiedy je zmieniałeś) bo mogą być o różnym stopniu "zużycia" i na różne napięcie np. zamiast na 5 V może któraś z nich być...
Witam, auto vw passat b5 1.9 tdi 110km 1998r. W aucie są dziwne drgania, przy wysokim biegu i niskich obrotach przy przyśpieszaniu całe auto wibruje, drgania ustają po wyżej 2.5 tys. obrotów. W aucie sprawdzone już chyba wszystko, całe zawieszenie, układ paliwowy. Zastanawiam się czy te wibrację mogą być od dwumasy ?? czy w tym silniku jest dwumasa...
Witam. Byłem w serwisie vw. Sprawdzili mi cały układ paliwowy i wszystko jest z tym ok. Tez mam usunięty filtr dpf. Serwis postawił właśnie na filtr. Jedynym sposobem jest zamontowanie nowego filtra i aktualizacja mapy do oryginału. Pozdrawiam
właśnie wróciłem od mechanika. sprawdzał wszystko po kolei . pierwsze co to nie powinienem wymieniac sondy bo ona dała sygnał ze jest cos nie tak z mieszanką . dopiero jak komputerowo odpowietrzał mi układ paliwowy to wyszło wszystko na jaw. a wiec całym winowajcą był i jest (REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA) w piątek pojadę wymienic i napisze czy wszystko...
W dawnych dieslach to oznaczało uboga mieszanka. Zapchane przewody paliwowe : sitko w zbiorniku , filtry paliwa lub zapowietrzanie się układu paliwowego a to już jest poezja któryś uszczelniacz na pompie lub przewód. Jeżeli w tym modelu nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku to w akcie desperacji przed filtrem można założyć taką tzw. gaźnikową 0,6 BAR.
Witaj, czy oglądałeś dane odnośnie pracy filtra cząstek stałych??? temperatury na wlocie i wylocie różnica ciśnień zawartość osadów w filtrze??? Masz przepełniony filtr w znacznym stopniu, sterownik pewnie widzi przepełnienie powyżej 40% różnicę ciśnień ze 20mbar na biegu jałowym a zapewne przy 3000 obr/min około 100mbar; i to jest powód nieprawidłowego...
Witam Byłem u kilku mechaników i stwierdzili ze walnięty jest moduł w pompie abs. Wymieniłem cała pompę wraz z pompa doładowującą z czujnikiem ciśnienia Po wymianie był spokój z zaświecaniem się kontrolek Teraz od czasu do czasu nadal się zaświecają i na vagu ten sam błąd g201 czujnik ciśnienia hamulca Na różnych forach wyczytałem ze sterownik pompy...
Ty tam masz dwie pompki? Wydaje mi się że masz wstępna i vacum. Zobacz czy wstępna się odzywa i czy w ogóle coś pompuje Dodano po 2 A kto wie czy po wymianie się poprawi. Popatrz czy ci się układ paliwowy nie poci, coś nie kapie. Może się ropa cofać jeśli pompka nieszczelna Dodano po 27 Zobacz czy w filtrze oleju nie ma. Może vacum pompa być nieszczelna....
Ja bym zaworó nie proponował ponieważ: 1.Musiałbyś go zamontować między silnikiem a filtrem co jest porażką(bardzo widoczne) jak zamontujesz przed filtrem to te silniki mało palą to na tym co mają w filtrze i w węzykach zajadą daleko. 2.To jest TD i coś mi się zdaje że tam w układzie paliwowym jest troche duże cisnienie i nie wiem czy standardowe zawory...
Nie wspominałeś nic kiedy był wymieniany ostatnio, piszesz tylko że go wykluczasz więc podałem Ci z mojego doświadczenia dlaczego nie powinno się tego omijać jako potencjalnej usterki. IMHO koszt takiego filtra i jego wymiana to nie jakiś majątek a unikniesz sytuacji że za miesiąc czy dwa długo nie wymieniany się zapieprzy i znowu coś zacznie niedomagać...
AVB to kochane pompowtryski. Czyli wszelkie mikro nieszczelność na układzie paliwowym. Po odpalaniu po nocy za nim ciśnienie paliwa za pompą tandem się ustabilizuje i przemieli bąbelki to pompowtryski zasilane są paliwem z bąblami powietrze lub o za niskim ciśnieniu co powoduje nierówną prace i dym.
Dobry wieczór. Miałem zawsze auta benzynowe gdzie założenie ukrytego wyłącznika na zasilaniu cewki zapłonowej załatwiało wiele. Auto nie odpalało. Słyszałem że w dieslach najlepiej "przeciąć" kabel zasilania rozrusznika ukrytym wyłącznikiem. Moje auto ma pompe paliwa w zbiorniku, jednak słyszałem że to nienajlepszy pomysł bo zapowietrzę układ paliwowy....
Dym szaro-niebieski to niedopalone paliwo( zapowietrzony układ paliwowy, zbyt późny kąt wtrysku, lejący wtrysk, brak grzania świec żarowych po rozruchu-zimny silnik). Z mechaniki do sprawdzenia wtryski, układ świec żarowych..Popatrz też na przewody powrotu paliwa, czy nie" idą bąbelki" powietrza..Warto zmierzyć kompresję na cylindrach.
Witam, pacjent Passat 2,0 CBAB rok 2008. błąd 009778 - Relay for Fuel Pump 2 (J49) P2632 - 000 - Open Circuit - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Auto nie zapala. Poszukuję schematu elektrycznego układu paliwowego , Pompa paliwa w zbiorniku działa prawidłowo. Moje podejrzenie pada na...
Jeszcze jedno. Rozmawiałem dziś ze znajomym o tej usterce i poradził mi żebyś "tak dla czystego sumienia" sprawdził czy Ci nie przeskoczył pasek rozrządu o ząbek. Wtedy też mogą się dziać cuda a niby wszystko wygląda ok. Warto sprawdzić czy pokrywają się znaki. Chociaż mi to wygląda na układ paliwowy. a tak na boku jaki to konkretnie silnik symbol ?...
Sprawdziłem układ paliwowy i jest szczelny ale w dalszym ciągu nie znalazłem przyczyny podpiołem paliwo bezpośrednio przed filtrem i po odpowietrzaniu z butelki mało co ubyło czyżby to była wina filtra lub kopułki nad nią albo pompa słabo ciągnie
Najlepiej w układ paliwowy na zasilaniu, wpiąć szeregowo manometr i obserwować ciśnienie, jeśli będzie poniżej powiedzmy 3 bar, należy czujnie zacisnąć przewód powrotu paliwa za regulatorem. Jeśli ciśnienie wzrośnie do co najmniej 5 bar, regulator do wymiany, jeśli nie wzrośnie, to pompa.
teoretycznie jest możliwość załączenia pompy paliwa w celu odpowietrzenia/opróżnienia układu paliwowego. A tak z doświadczenia to kilka razy zapłonem żeby pompa nabiła paliwa , odpalisz po chwili zgaśnie a potem to już chechłanie aż odpali :) Ale jeżeli masz dostęp do VAS, VCDS itp to jak najbardziej można odpowietrzyć
Witam, tak jak w tytule mam problem z odpaleniem Passata. Oznaczenie silnika AJM. Zaczęło się tak że w samochodzie głowica miała nieszczelność i były przedmuchy w układzie chłodzącym. Postanowiłem wymienić głowicę. Po wymianie głowicy ( rozrzad oczywiście ustawiony ), samochód w ogóle nie ma reakcji. Układ paliwowy odpowietrzony. Na komputerze pokazuje...
Proponuję tak: Spróbować określić w jakim konkretnie momencie silnik gaśnie. Z opisu problemu można stwierdzić: uszkodzenie pompy paliwa nieszczelna instalacja paliwowa zabrudzona przepustnica uszkodzony czujnik położenia przepustnicy uszkodzony układ zapłonowy i/lub czujnik położenia wału korbowego (choć wtedy prawdopodobnie w ogóle by nie palił) i...
Witam, widzę że od paru lat nurtujący temat na różnych forach się przewija. Ja osobiście od 2009 r. stosuje Mixol po remoncie pompy w Opel Vectra B z silnikiem 101 kM, a od dwóch lat w VW Passat 6B na pompo wtryskiwaczach - LIQUI MOLY 1052. Efekt jak zwykle ten sam i to nie osobista sugestia tylko wręcz spostrzeżenia moich znajomych z niedowierzaniem...
Witam ponownie Pompa w zbiorniku martwa:) Cały układ paliwowy działa samochód chodzi pompa pracuje, pomimo odłączenia przewodu zasilania paliwa i powrotu paliwa wyprowadzonych wprost ze (korka z czujnikiem poziomu paliwa) zbiornika paliwa . Jest jeszcze jeden przewód poprowadzony obok- może jakiś awaryjny? Wymieniłem pompe wewnątrz, teraz wydaje sie...
Problem rozwiązany, zgnieciony przewód powrotu paliwa do zbiornika. Zrobiłem wstawkę i wszystko działa prawidłowo. Tak że nie tylko uszczelniacze na pompowtryskach, vacupompa, wyrobione gniazda czy też lejące pompowtryski mogą być przyczyną dostawania się paliwa do oleju ale niedrożny przewód powrotu paliwa do zbiornika!!!!!!!!!!!!!!!! Doszedłem do...
Lambda jest spoko wszystkie odczyty prawidłowe na gazie i benzynie. Mechanik od gazu stwierdził że z układem gazowym jest wszystko spoko i obniżył mi tylko temperaturę przy której przełącza się na gaz żeby było szybciej, a problem ponoć może być z ukłem paliwowym. A co do układu paliwowego to inny mechanik powiedział, że na rozruch bieże dużo paliwa...
Samochód jest u mechanika, czujnik wymieniony, pompkę też za namową kupiłem no i to samo, powiem mu jutro żeby tę wiązkę obejrzał. :/ Dodam, że świece grzeją jak głupie, kompresja sprawdzana i na każdym cylindrze nieco ponad 20 atmosfer. Pompkę wymieniono ze względu na zbyt niskie cisnienie w układzie paliwowym, - ciekawe jakie jest teraz jak nowa pompka,...
Proszę o poradę. Passat jak w temacie, odpala poprawnie za każdym razem, na wolnych obrotach również pracuje dobrze i równo, problem w momencie ruszania. Muszę dużo gazu dodawać i ruszać dłużej na pół sprzęgle bo inaczej zgaśnie, po prostu nie ma mocy, dopiero tak po uzyskaniu ponad 2000 obrotów zauważam mocne zakopcenie z wydechu i zaczyna ciągnąć,...
Witam problem dotyczy Passata B4 z 1995r. 1,9 TDI 110km chodzi głownie o nierówną pracę silnika (przerywa, kuleje) pomimo, że wymienione zostało praktycznie wszystko tzn: sprawdzone ciśnienie sprężania 30bar na każdym cylindrze, wyczyszczony układ paliwowy, nowy filtr paliwa oraz zaworek, wymieniona pompa paliwa bo wyglądało na nastawnik, brak ważnych...
W sumie pewnie ta pompa siadła, bo już wcześniej były symptomy jej zużycia (brak mocy i kopcenie) Ale jeszcze jutro spóbuje odpowietrzyć, dam radę dużą strzykawką? Ta pompa niby coś tak ciągnie, ale bardzo, bardzo mało. Obstawiam, że układ paliwowy zapowietrza sama w sobie pompa, przez jakieś uszczelnienie. Warto też wspomnieć, że w baku panowało jakieś...
Witam Mam problem z fabrycznym immo w stacyjce. Samochód to passat (1995)z jednopunktowym wtryskiem 1,8 (silnik ABS). Po wydłubaniu dwóch dodatkowych zabezpieczeń z auta (alarm Silicon Prelude i immo Smartkey Plus) przyszedł czas by przyjrzeć się fabrycznemu immobilajzerowi. Cewka indukcyjna to Siemens, natomiast pierwszą puszką jaką po cewce znalazłem...
spróbuje jakimś środkiem przeczyścić, ale tak mi się wydaje że to tylko skutki będę "leczył" a nie przyczyne. (przy okazji jeśli możesz polecić jakiś środek czyszczący pompy), zastanawiałem się czy nie egr może być przyczyną wszystkich zajść poniewasz zanieczyszczenia mogły przez niego przejść do układu paliwowego (nagary itp) tym bardziej że jak czytałem...
Napięcie na nagrzanej sądzie lambda, podczas pracy silnika, powinno oscylować od ok. 0,1V do ok. 0,8V. Częstotliwość zmian powinna wynosić ok. 1 Hz. Oscylacje te są wolniejsze dla silnika zasilonego LPG. Oscylacja spowodowana jest ciągłym procesem regulacji składu mieszanki. Gdy na sądzie jest napięcie stałe, to jest ona uszkodzona. Można jeszcze powiedzieć,...
marka nie najtańsza... Ale będzie to stare auto bo już 5lat na karku więc moim zdaniem trzeba szukać czegoś do czego jest sporo części zamiennych w przyzwoitych cenach. Porównując ceny części często zużywających się Audi wcale nie jest takie drogie bo dzieli części z całą grupą VAG. W porównaniu np. do BMW ceny są nawet kilkakrotnie niższe. Dlatego...
Na wstępie zaznaczam że czytałem już kilkanaście postów na ten temat i nadal szukam usterki . Co do tej pory zrobione : sprawdzone błędy w silniku - brak , pompo wtryski sprawne ( blok 13 , 18 , 23) , kąt synchronizacji zmieniony z -2,2 na idealne 0 , sprawdzony czujnik temperatury ( w silniku kanał 7 , liczniku kanał 3 ) , przepływomierz i egr również...
Zaworek o którym wspomniałeś. służy do zabezpieczenia pompy w przypadku całkowite zablokowania przepływu. przy pompach do jednopunktowców jest on ustawiony na ok 3 Mpa. do MPI na ok 5 Mpa Ciśnieniem do wtryskiwacza steruje drugi regulator, który znajduje się w korpusie przepustnicy obok wtryskiwacza. Jeżeli chcesz się dowiedzieć co było przyczyną awarji...
Witam, wczoraj zdarzyło się tak, że dłuższą trasę musiałem kończyć, kiedy wskazówka wskaźnika paliwa znajdowała się na w połowie czerwonego pola. Tuż przed dotarciem do domu w końcu odwiedziłem stację i zatankowałem tak mniej więcej do połowy baku. Dojechałem na miejsce i wszystko grało. Dziś auto już nie odpaliło, tzn można powiedzieć, że tak na sekundę...
Witam. Samochód VW Passat B8 2.0 TDI CRLB (common rail) 2015r. z przebiegiem 100 000km zgasł podczas jazdy i nie udało się ponownie uruchomić silnika. Podłączyłem komputer diagnostyczny i jest błąd w sterowniku silnika: 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 001 - Too Low Zrobiłem kilka testów/pomiarów i napiszę co wyszło: - pompa wstępna podaje...
Witam. Dla mnie jest to temat rzeka dlatego postanowiłem połączyć 10 tematów w jeden. Sorki ale w tym przypadku musiałem napisać książkę. Problemy zaczęły się mniej więcej od drugiej połowy grudnia, czyli jeszcze w temp. ok +13 stopni. Na początku dłużej kręcił na zimnym silniku, po podgrzaniu świec odpalał szybciej czyli np za 3 przekręceniem. Na ciepłym...
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Witam! Kupiłem Passata z 2008r z przebiegiem 283,000km. Auto sprowadzone z Danii. Od początku paliło na dotyk zarówno ciepłe jak i zimne, nawet po kilku dniach postoju pod chmurką. Nauczony doświadczeniem swoim i znajomych, że nie zwłocznie po zakupie powinno się wymienić rozrząd, filtry i oleje, oddałem auto do poleconego mi przez brata warsztatu....
Witam po przerwie. Passat znów do mnie wrócił. Nie pisałem ale po ostatnim razie i wymianie separatora oleju na stary przestał przerywać,tzn dalej przerywa ale po chwili wraca do normy. Napiszę jak jest teraz i do czego doszedłem. Klient wrócił do mnie bo zaświecił się check ale silnik chodził normalnie, podłączyłem VCDS-a i wyszło "czujnik ciśnienia...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam wszystkich. Mam bardzo wielki problem. Kupiłem ostatnio Passata no i kurcze auto mi pali średnio 10-12 litrów ropy, w trasie jakbym jechał 60km/h to spalanie po podłączeniu do Vag-a pokazuje 3.8-5.0 litrów na 100 km, no ale na przykład jak już jadę 100/h spalanie na VAG-u i rzeczywiste które jest to około 8 litrów ropy, w mieście auto pali średnio...
Nie chce ci się błędów opisać nikt po numerach dochodził nie będzie ,pierwszy to wypadanie zapłonów na drugim garze ,ten 18075 nie mam w opisie napewno przy błędzie opis był.U ciebie problem pewnie z drugim pompo wtryskiwaczem albo leje, albo nieszczelność podkładki dolnej i pierścienia uszczelniającego i wali kompresje w układ paliwowy.Odczyta w blokach...
Witam, mam problem z odpaleniem auta. Zaczęło się od zgaśnięcia auta w czasie jazdy. Okazało się, że padła pompa paliwa w baku. W czasie wymiany pompy ropa w baku była czarna, więc wymieniłem Vacu pompę i filtr paliwa. Wyczyszczony cały układ paliwowy wraz z bakiem. I wymieniono oringi na pompowtryskach. Lecz problem nie ustał. Gdy już odpalę auto i...
Rzeczywiście coś było z przewodami... Polutowałem i jest OK... Teraz przynajmniej pokazuje stan paliwa ale dalej auto nie pali. Mam błąd na licznikach "Geber 1 für Kraftstoffvorratsanzeige, Widerstand zu Groß". Oraz na klimatyzacji: 1. Hochdruckgeber - Unterbrechung/Kurzschluss nach Masse 2. Kaltemitteldruck - unterer Grenzwert unterschritten. Na silniku...
Witam! Mam problem z paskiem nie odpala wcale. Brakło mi paliwa i zgasł mi silnik, po zatankowaniu układ sam się odpowietrzył i wszystko było ok. Po dwóch dniach mieszanej jazdy silnik zgasł i już nieodpalił. Myślałem że to woda w układzie bo był mróz dolałem uszlachetniacz do paliwa ale nie pomogło,dopiero na następny dzień odpalił silnik pracował...
Panowie, byłem jeszcze sprawdzić i mimo wszystko dalej się zastanawiam nad tym zaworem. Wygląda mi to tak, jakby jednak nie puszczał paliwa, bo jak popuściłem jeden wtryskiwacz, zakręciłem rozrusznikiem 2 razy, to było dalej sucho a powinno sikać. Ktoś ma pomysł jak dokładnie sprawdzić sam zawór ? Powinien mieć jakąś konkretną oporność, czy ta wartość...
Ja bym polecił AUDI A4 b5, lub Passata (jak juz ktoś wcześniej pisał). Wg mnie w kombi Audi wygląda ładniej (ale to kwiestia gustu), jeśli chodzi o TDIki w tych samochodach, to sa to te same konstrukcje. Fakt, że 2,5 V6 TDI nie wyrobiły sobie dobrej opini, jednak spotakłem się z tymi samochodami ze sporym przebiegiem, a kondycja silnika była całkiem...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
passat układ paliwowy układ paliwowy passat passat układ paliwowy odpowietrzyć
pompa paliwa peugeot oznaczenia koralików ferrytowych rozdrabniarka gałąź
Luz zaworowy w ciągniku David Brown 990: wartości i regulacja Charczenie w nadawaniu CB radia - przyczyny i rozwiązania