może źle zapiąłeś złączkę paliwową np na filtrze paliwa albo gdzieś jak to rozłączałeś do ściągania głowicy, albo już sama zruszona złączka lekko puszcza, musisz przejrzeć wszystkie połączenia które ruszałeś albo założyć elektryczną pompkę zaraz za filtrem paliwa przy silniku i podłączyć pod plus po stacyjce i samo się będzie napompowywać jak włączysz...
Ile koni ma to auto? Na pewno niema pompki recznej co by to nie było.. Natomiast domniemam ze to stara generacja tdi czyli pompa wtryskowa i tam najlepiej będzie jak pouscisz sobie rurki od wtryskiwaczy,pokrecisz,poleci paliwo i dokręcisz.Innej opcji niema.
W najwyżej położonym punkcie pompy wtryskowej (może to być na górze lub z boku) jest śruba (zaślepka). Trzeba ją poluzować ~2 obroty( nie odkręcać całkiem ) i pompować za pomocą ręcznej pompki lub kręcąc rozrusznikiem do momentu aż z pod śruby wypłynie paliwo, po czym śrubę zakręcić. Wytrzeć to miejsce do sucha. Po odpaleniu sprawdzić czy jest szczelne.
Jesteś pewny że wszystkoszczelne i nic nie pozamieniane ?
znajdz pompe paliwa i z reki napompuj na maksa. Powiedz kolego tylko czy go odpaliles??
Pompa paliwa podaje 4 bary - potrzeba min. 250, żeby zapalił. Układ paliwowy zapowietrzony lub uszkodzony zawór CR.
Pompa paliwa/wtryskowa jest w twoim modelu jedyną pompą. Jak układ paliwowy jest zapowietrzony to nalej paliwa np strzykawką do filtra. Na nim jest taka jakby zapinka zawleczka. Jak ją wyciągniesz to zaworek z wężami powinien się łatwo wyjąc do góry i uzyskasz dostęp do wnętrza filtra. wtedy wystarczy nalać ON-u do pełnia założyć zaworek i zawleczkę....
nie, ale dzisiaj wyciągłem cały filtr z obudową i skręciłem go na wierzchu, więc nie ciągnie lewgo. Jutro jeszcze raz spróbuję jeszcze raz odpowietrzyć po przez przewody wtryskowe no i zrobie eksperyment z tą bańką i dam znać. Gadałem z mechanikiem i powiedział, że może to być też sterownik na pompie. Nie mam pomysłu, jeszcze nie spotkałem się z takim...
Witam. Poradziłes sobie z tym problemem? Bo u mnie jest to samo, ponadto zauważyłem wyciek ropy z jednego wtryskiwacza. Auto po wymiamie rozrządu i świec.
Zalej filtr paliwa i odpowietrz wtryski.
Oczywiście, że szkodzi bo pewnie masz zapowietrzony układ paliwowy (co jest typową i nagminną usterką w tym silniku) i w ten sposób dobijasz pompę wtryskową. Miałem podobnie w Vectrze z tym silnikiem, na mrozie zesztywniały wężyki od przelewów i jeden zaczął łapać bańki powietrza. Ja obstawiam układ paliwowy, jak miałem pompę po regeneracji to paliła...
Wstyd się przyznać, nie wiem. Ale wiem, że jest na pewno. Szukaj idąc od strony powrotu paliwa, to nie jest igła.
Witam, posiadam Audi z 2004 r model a6 quatro silnik 3.2 fsi, ciężko się przyznać ale zabrakło mi paliwa, wlałem za 250 zł i słabo odpala, kołysze na obrotach, jak kawałek przejadę wszystko się uspokaja, ale jak wyłączę silnik i trochę postoi, powraca to samo ciężko odpala, po podłączeniu pod komputer pokazuje błąd 18971 P2539 000 czujnik G410 ciśnienia...
"Cytrynka "pali. Przyczyna- spalony bezpiecznik od immo , pompa nie podawała paliwa na wtryski. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
Przewody pomiędzy zbiornikiem paliwa a filtrem się całe?
jeśli masz zapowietrzony układ paliwowy to Nie odpalaj go na plaku... zniszczysz Sobie pompę CR...
Powodem może być uszkodzony czujnik płomienia(raczej mało prawdopodobne)inną przyczyną może być zapowietrzony układ paliwowy i tam bym raczej szukał. Co do Webasta to trudno powiedzieć trzeba podpiąć pod komputer i sprawdzić.
u mnie są pompo wtryski. Co zrobic dac trochę plaka i próbować odpalić czy lepiej tego nie robic? Ewentualnie winną pompka ręczna paliwa choć ona razem z filterm jest połączona i kosztuje ponad 2 tys a nigdy nie wiadomo czy ona winna jest na pewno ...chyba ze rurki popuścić od tych wtrysków i kręcić druga sprawa ze niby to jest nie zdrowe bo jest zapowietrzony...
Zapowietrzony układ paliwowy
Na początek układ paliwowy do sprawdzenia. Potem zawór dawki ,zawór kąta ,i ogólnie co widać w parametrach. Być może zapowietrzony być może trzeba robić ster.
Dla mnie uszkodzony MAF ewentualnie nie szczelność między filtrem powietrza a turbiną. Masz Słabe ciśnienie paliwa tandem pompy, zapowietrzony układ paliwowy jeżeli beepy są na minus. Numery są na obudowie cewki pompowtryskiwacza dostępne po sciagnieciu pokrywy zaworów.
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie, Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
Przekaźnik pompy paliwa jest nad nogami kierowcy, wymień go Układ paliwowy jest zapowietrzony przez nie działającą pompę w zbiorniku, bardzo długo potrwa zanim się odpowietrzy (pomiędzy tandem-pompą a PD), do filtra pompa przetłoczy paliwo w momencie. Dlatego dobrze naładuj akumulator i odpalaj na plaku https://obrazki.elektroda.pl/4559983400_...
Cześć, mam problem z silnikiem Renault 1.5 DCI 9K9 50kw rok 2009 z przebiegiem 130tys. Ostatnio zabrałem się za wymianę rozrządu jak gdyby nigdy nic wszystko przebiegło pomyślnie, koła zablokowane na blokady złożone wszystko do "kupy" odpalam i usłyszałem głośne klepanie. Natychmiast zgasiłem auto po czym dwukrotnie rozebrałem wszystko do zera i sprawdziłem...
A mam jeszcze jedno pytanie czy możliwe jest by układ paliwowy był zapowietrzony po wymianie filtra paliwa? Jeśli nie został odpowietrzony podczas wymiany
Na moje oko to układ zasilania silnika paliwem - może być kilka przyczyn: - syf w baku i pompka zasilające nie może pociągnąć paliwa - zbyt szczelny korek wlewu paliwa (w baku robi się podciśnienie) - zużyta/uszkodzona pompka zasilająca (wyrobiona/pęknięta membrana) - zapchany któryś z przewodów paliwowych - zapowietrzony układ paliwowy - zapchany filtr...
odpala dość ciężko ale tylko gdy postoi tak ze dwa dni na dworze no i gdzieś jest układ paliwowy zapowietrzony bo cofa wtedy paliwo do zbiornika po jednym dniu stania normalnie pali,gdy gaszę nie ważne czy na luzie czy na sprzęgle to jest takie brubuubuu;D jest to bardzo odczuwalne bo całą budą praktycznie rusza a jest całe wymienione zawieszenie.
zapowietrzony układ paliwowy
Sprawdź czy dochodzi paliwo do ogrzewania, może układ paliwowy zapowietrzony
Witam ponownie. Sprawa wygląda tak że sprawdziłem wszystko po kolei czy paliwo jest podawane do pompy i jest. Później do listwy jak już kręci silnik i jest, dalej do wtrysków i tu wszystkie po kolei i też jest. Po tym wszystkim auto uruchomiło się pracowało około pół minuty i sam je wyłączyłem, po minucie znów uruchomiłem silnik i ponownie pracował...
Dziś zauważyłem ,że mam przerdzewiałe przewody paliwowe. Jeszcze nie ciekną ale chcę się tym zająć. Chodzi mi o przewody stalowe (zapewne jeszcze fabryczne) pod podwoziem. Po podłodze idą trzy przewody: 1 cieńszy miedziany i 2 grubsze.Jakieś pół roku temu wymieniałem przewody hamulcowe i myślałem ,że te 3 przewody są od hamulców. Po wymianie zostały...
filtr zmieniony układ paliwowy nie zapowietrzony
a mozliwe że jest zapowietrzony układ paliwowy ? bo wcześniej sie zapowietrzył i dałem do mechanika zeby odpowietrzył
Ustaw zapłon w prawidłowej kolejności napisałeś ''teram mam ustawione świece 32,41 licząc od góry cewki.'' we wszystkich silnikach czterocylindrowych zapłon jest w kolejności 1,3,4,2 licząc od strony rozrządu. Dobrze ma podpięte przewody. 1-3-4-2 to kolejność zapłonów w silniku na obrót wału korbowego. Może być zapowietrzony układ paliwowy jeśli przewody...
Układ paliwowy nie jest zapowietrzony po wymiana filtra paliwa? Co do głowicy to chyba jest taka sama
Prawdopodobnie jadąc na oparach zapowietrzyłem układ paliwowy w Oplu, gdyż silnik zgasł, a po dolaniu paliwa nie mogłem go uruchomić. Dopiero na zaciąg (choć to niezdrowo)udało się odpalić motor. Mimo to jednak jest nierówna praca silnika...zbiera się powoli i osiąga max 100km/h.Co może być przyczyną? Czyżby zapowietrzony układ? A teraz wogóle nie mogę...
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
Nie odpala bo nie dostaje paliwa jak nie dostaje paliwa czyli może to być tak jak wcześniej wspomniano zaworek przy pompie który sie nie otwiera i podaje paliwo na wtryski sprawdź jak dajesz +12 na ten zaworek czy słychać jak się otwiera może też być zapowietrzony układ paliwowy lub filtr tak zapchany ze nie puszcza paliwa bo i takie rzeczy widziałem...
Temat zamykam, przyczyną okazał się zapowietrzony układ paliwowy :D
Prawdopodobnie zapowietrzony układ paliwowy a co do błędu to tak jak kolega wyżej napisał
Po pierwsze włącznik elektromagnetyczny(starter) nie jest przystosowany do długiej pracy, dlatego ci się pali, nie był przypadkiem ciepły. Rozrusznik także nie powinien długo pracować i powinny być przerwy miedzy takimi odpaleniami. Po tak meczącym zapalaniu to nie myśl że prądnica naładuje ci akumulator, musisz ładować go prostownikiem. A skoro teraz...
auto zrobione zapowietrzony był układ paliwowy i uwalony tranzystor w sterowniku pompy
sterownik robi test w momencie włączenia zapłonu i dlatego wysuwa listwę żeby silnik zapalił musi zrobi prawidłowo test następnie pozwala uruchomi silnik jęśli nie zrobi prawidłowo testu łapie usterkę i nie pozwoli uruchomi jeżeli nie uruchamia i nie ma usterki to znaczy nie dostaje sygnału prędkości mało prawdopodobne są dwa czujniki prędkości, zapowietrzony...
Witam. Miałem robiony chip tuning w moim Audi A3 8l 1.9TDI ASV i wyszło 124KM tylko ponieważ miałem źle ustawiony nastawnik pompy (przynajmniej tak mówił tuner). Czy ktoś by mógł mi sprawdzić wsad i w razie czego poprawić go żeby Audi miało trochę więcej mocy? W Audi jedynie co robiłem to brak katalizatora brak EGRu i kolektor ssący od ARL. Z góry...
Witam Jak został zapowietrzony układ paliwowy to może być przyczyna. Kolega tak jeźdźił aż stanął, i w serwisie 2 godziny nie potrafili odpowietrzyć układu. Na szczęście w końcu opanowli i jest OK.
Auto od tygodnia tyka jak należy użytkowane co dzień nic przy nim nie robiłem nie wiem co to było czy zapowietrzony układ paliwowy czy może złe paliwo ale teraz po dłuższym postoju pali od strzała, dziękuje wszystkim za udzielenie porad i forum elektroda temat zamykam :)
Brak odpowiedniej ilości paliwa jest przyczyną opisanych efektów. Przyczyn może być wiele ale tu najbardziej prawdopodobna to uszkodzony zaworek zwrotny vacum-tandem pompy - objaw jakby był zapowietrzony układ paliwowy (dopiero po chwili stabilizują się obroty).
Jeżeli słychać ze pracuje i podczas zwiększania obrotów ( faza zczytywania płomienia) nie wykrywa go to sie wyłączy i przejdzie w przedmuch . Po pierwsze jakie ogrzewanie ? Eber czy webasto ? może uszkodzenie czujnika płomienia , kasety ? zapowietrzony układ paliwowy raczej nie ale warto sprawdzić .
Miałeś zapowietrzony układ paliwowy ;) Podobnie podawałem ci ja ;) "Wykręć wężyk doprowadzajcąy paliwo i spuszczaj tak po 1/2 litra (wężyk musi być zanurzony żeby nie ciągło powietrza i tak parę razy potem podłącz wężyk do pompy i załącz z powrotem." chodziło o to zeby w koncu zassało olej wywalając powietrze ;) teraz musisz jeszcze pare razy go odpowietrzać...
Jak pisali wcześniej pompa ręczna do paliwa założyć i przepompować ile się da ile wlezie. Jak się nie da już ściskać pompę ręczna to jest ok i odpowietrzyć układ paliwowy koniecznie nie może być nawet bąbelek malutki widoczne okiem. Niby przesada ale takie jest prawo fizyki silnika diesla układu paliwowego. Ja kiedy widzę że jest bąbelek powietrza to...
zapowietrzony układ paliwowy zapowietrzony układ paliwowy objaw zapowietrzony układ paliwowy objawy
błąd sprzętu wideo mercedes impulsator bateria płyty satel
cichy akordeon pralka samsung zawiesza
Dopuszczalna temperatura silnika pralki Bosch, Whirlpool, Electrolux – klasy izolacji B, F, BLDC, zabezpieczenia termiczne Volkswagen Tiguan I 5N – lokalizacja przekaźnika tylnej wycieraczki, BCM J519, bezpiecznik SC29