Troszke musisz popatrzec sam, -iskra jest ? jezeli brak to cewka i modul do sprawdzenia , -jest popatrz na uklad zasilania paliwem,moze byc ,ze gaznik jak sie zagrzeje za mocno odparowuje benzyna i dostajesz do gaznika opary zamiast paliwa,uszczelka miedzy kolektorem -sprawdz sprajem czy nie ma lewego powietrza,oryginalnie jest tam calkiem dluga gumowa...
akies porady? Jedna jedyna! Sprawdź, czy są jakieś błędy zapisane w sterowniku silnika. Na początek ustalić, czy winę ponosi układ zasilania, paliwo - powietrze, czy układ zapłonowy?
Obojetnie z jakiego rocznika i obojetnie jaki uklad najleoiej dwa moze pan mi w tym pomóc..??:cry:
pomysłów wiele ale yrochę śmieszne, sprawdź poprostu iskrę najlepiej oczywiście testerem i czy uklad zasilania paliwa pracuje normalnie, bo wystarczy że się zapowietrzy przez noc a pompa mając swój wiek może nie dawać paliwa i nie pali.
Pompa paliwa pracowała za mało wydajnie i ciśnienie w układzie zasilania paliwem było za niskie.
wtyczka na zdjeciu jest to wtyczka do pompki paliwa dogrzewacza kolory kabli przy ulozeniu wtyczki jak na zdjeciu: gorny bialy, dolny czarny. przewod to prawdopodobnie przewod prowadzcy z pompki do baku, albo dogrzewacza (umieszczony na grodzi przy prawym kielichu amortyzatora pod filtrem paliwa). Dla ulatwienia dodam, ze oryginalne przewody paliwowe...
Albo coś z układem zasilania paliwem, albo z wtryskami. Dziwne, że diagnoskop tego nie wykrył (powinien). Jesteś pewny, że nic nie można zarzucić tak testerowi diagnostycznemu, jak i samej procedury diagnostycznej..? Silnik 100,120, czy 150 KM? Ja zacząłbym od układu zasilania paliwem ;)
Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
Sprawdź dokładnie jeszcze raz układ zasilania paliwem bo wygląda jak by się paliwo cofało, skoro najpierw zapala to na tym paliwie co jest w filtrze paliwa, a następnie trzeba długo kręcić żeby się odpowietrzył.
Jezeli sie nie myle to w tym aucie jest uklad zasilania paliwa "bezpowrotny" i wszystko odbywa sie w zbiorniku lub we filtrze paliwa ( nie jestem pewien Który ty masz). Filtr ma 3 króćce. Dojscie, wyjscie do wtrysków i powrót do zbiornika. Problemy z moca sa z powodu niskiego cisnienia paliwa. Sprawdż przewody, filtr, ciśnienie paliwa. Moze trzeba wyjać...
Nie ma takiego sposobu. Pozostaje ocena koloru i podmiana. Równie dobrze zapłon może wypadać kolejno na wszystkich cylindrach, z winy układu zasilania paliwem, np. przytarty rozdzielacz.
Po dłuższym postoju, benzyna spływa z przewodów do baku co jest normalne. Zawsze rano należy przekręcic kluczyk na pierwszą pozycję i chwile poczekać (1-2 sek) aż pompka zassie paliwo a następnie na nastepnej pozycji kluczuka właczyć rozruch. Opisany przypadek sugeruje że pompka ma kłopoty z zassaniem benzyny z baku. Koniecznie nalezy sprawdzić uklad...
Dolej oleju przynajmniej do min. poziomu na bagnecie i kręć rozrusznikiem. Jeśli nie odpali po drugim/trzecim 5-7 sek. kręceniu (kontrolka ciśnienia oleju powinna już zgasnąć), trzeba sprawdzić układ zasilania paliwa i układ zapłonowy. Pozdrawiam.
Wyklucz jedno będziemy szukać dalej. Od razu musi być 10 przyczyn? Brakuje mu paliwa, aż się zapowietrza. Czyli pompka zasilająca działa, ale nie ma co pompować. Na wyższych obrotach silnika potrzeba większej ilości paliwa. Zdejmij przewód przelewowy z baku i zobacz ile wraca paliwa na rożnych obrotach silnika.
Sprawdz uklad zasilania,filtr paliwa czy nie jest przypchany,czy turbo dobrze pracuje,moze kolektor ssacy jest zasyfiony,droznosc ukladu wydechowego,ustawienie zaplony itp.
Ustaw 0.8 zwykłym szczelinomierzem. A wszystkie świece czarne świadczą o złej pracy układu zasilania paliwem np. sonda , filtr powietrza ,kąt zapłonu itp.
Po pierwsze: na jakim kierunku ta magisterka? Po drugie: projektujesz tylko układ zasilania paliwem, czy całą automatykę? Po trzecie: czemu chcesz określać poziom paliwa metodą wagową, skoro jest wiele prostszych rozwiązań? Po czwarte: jaki sterownik?
Witam kiedyś robiłem z matizem miał podobne obiawy jak u Ciebie jeden z mechaników rozebrał układ zasilania paliwem a tam wyłożył sie aparat zapłonowy. Jeżeli check nie świeci to paliwo i jego układ.
Takie szarpanie może być też objawem usterki w układzie zasilania paliwem lub zapłonowym, co pasuje jako pogłębienie usterki która początkowo powodowała falowanie wolnych obrotów.
A w jakim stanie jest układ zasilania paliwem? filtry, wtryskiwacze, pompa wtryskowa? Dymi na biało? Czy problem polega na tym że rozrusznik słabo kręci? Czy na tym że kręci a nie odpala?
15% to nie jest niepokojące zjawisko choć świadczy o odchyłkach cylindra. Nierównomierna praca silnika może być również spowodowana pojawianiem sie powietrza w układzie zasilania paliwem warto było by to sprawdzić monitorując zasilanie za pomocą wziernika zamontowanego na przewodzie zasilania pompy. Poniżej zamieszczam ci opis testu zrównoważenia pompowtryskach.
BODEK 434 postąpiłem jak napisałeś czyli dokładne oczyszczenie układu od zbiornika po pompy z przedmuchaniem wszystkich przewodów i kanałów w głowicy.Po złożeniu i jeżdzie próbnej auto pracuje równo błędy pomp nie występują.Przy okazji zauważyłem co mogło być przyczyną obecności piasku , mianowicie kierowca miał uszkodzony korek wlewu paliwa i tankując...
Witam mam problem z zapowietrzającym się układem paliwowym. Jakie są najczęstsze usterki i gdzie zacząć szukać ?
Witam od pewnego czasu moj silniczek zaczol przerywac przy 2600 i 3200 obrotow i zaczyna potem pracowac bez jednego pompowtrysku i to wszystko dzieje sie na cieplym silniku po przejechaniu okolo 50 km na zimnym nie dzieje sie nic i jedzie prawidlowo Przegladnelem uklad zasilania paliwa z wymienieniem filtra. Przeczyscilem wwszystkie masy o ktorych wiedzialem...
Pompa może zostać, jednak należałoby sobie zadać pytanie dlaczego wtryski "padły", bo jeśli pompa się rozlatuje, to niestety, ale należałoby ją wymienić i bezwzględnie wypłukać cały układ zasilania paliwem, włącznie ze zbiornikiem paliwa.
Ja bym nie szukał już w czujniku położenia wału czy innych które sterują też zapłonem skoro na lpg jest dobrze. Problem masz w układzie zasilania paliwem czyli albo wtryskiem albo pompą paliwa. Osobiście bym sprawdził wtyczki i połączenia przy wtryskach.
Witam ponownie Hej, widze ze sie nie rozumiemy, ja napisalem jak moi przedmowcy, chodzi o uklad zasilania paliwem tj zawor, ktory jest montowany na pompie CR, a ktory moze byc zafajdany brudem dlatego nie trzyma cisnienia, oraz czujnik na listwie CR, inne czujniki to dodatkowe zagadnienie, ktore moze przysporzyc problemow. DjMapet dobrze Cie kieruje,...
Ja raczej skupiłbym się na układzie zasilania paliwem, jeśli dobrze pamiętam to jest tam zasilane pompą rozdzielaczową , zwaną rotacyjną ale też były z pompowtryskiwaczami w zależności jaka wersja.Jeśli jest pompa rotacyjna napędzana jest przez rozrząd wiec przy każdej wymianie rozrządu powinno się ją sprawdzić i ustawić.
Kolego ten elektrozawor dozowania z podstawa mozna zdemontowac i probowac go wymyc ekstrakcyjna. Moze jakies syfy podeszly pod iglice. W razie czego sam zawor idzie dobrac boscha i kosztuje okolo 500 zl . Ale czy na pewno to bo te silniki maja dziwny uklad paliwowy . Jezeli przechodzi w tryb awaryjny zwiazany z ukladem paliwowym to prawie zawsze wskazuje...
Odpiąć pompę i sprawdź, jeżeli bezpiecznik strzeli to zwarcie jest w pompie jeśli nie to czeka cię szukanie w instalacji.
Ale nieszczelności dolotu objawiały by sie "oddawaniem" w gaźnik, czyli kichaniem, gaśnięciem i nierównomierną pracą na wolnych obrotach, a okresowo uboga mieszanka... .No cóż, najbardziej by ja było czuć przy przyciśnięciu gazu do podłogi, silnik wtedy szarpie, słychać charakterystycznie dzwoniące zawory. Tak że myślę że układ zasilania paliwem można...
Sprawdz pierw uklad zasilania,filtr,pompa paliwa a potem szukaj w elektronice. Pozdrawiam
Szanowni Forumowicze, nie róbcie proszę człowiekowi krzywdy, ten silnik nie powinien być już odpalany! \czytajcie dokładnie posty, jest napisane, że silnik rozbiega się, trzeba go gasić "biegami", to wyklucza usterkę w układzie zasilania. \paliwem staje się olej z uszkodzonej turbiny!\ Tu nie ma żadnej filozofii dodatkowej! Takie sprawdzania zawsze...
immo dziala tylko w momencie rozruchu,wiec gasniecie w czasie gdy silnik chodzi to inna sprawa,zrob tak jak koledzy radza,sprawdz kostke stacyjki i uklad zaplonowy,od tego nie zapisza sie w tym silniku zadne bledy,ewentualnie jakies przerwy w przewodach,slaby ,zasniedzialy styk itp. Musisz sprawdzic czy winny jest uklad zaplonu czy uklad zasilania paliwem,od...
W jaki sposób sprawdziłeś świece żarowe?? Mam nadzieje że nie kabelkiem pod napięciem który iskrzył jak dotykałeś świecy. Świece należy wyjąć i sprawdzić czy grzeją. Mają się rozgrzewac tylko ich końcówki. Druga sprawa. szczelność układu zasilania paliwem. Jeśli do układu będzie dostawało się powietrze takie będą efekty. Czy problemy są tylko na mrozie...
Gaźnik wyczyścić dokładnie, sprawdzić cały układ zasilania w paliwo. Paliwo, wlane świeże?
Zobacz czy do tych świec dochodzi napięcie..... Chociaż wątpie jakoś że bez świec by nie załapał.... Możesz jednak sprawdzić... Potem spróbuj wyeliminować ewentualne nieszczelności układu zasilania paliwem. Nagle ci się to stało czy stopniowo było coraz gorzej? Jak już ją odpalisz z plaka i się jeszcze nie nagrzeje to zrób diagnostykę tym elm'em zanim...
Na początek proponuje zaopatrzyć się w nowy filtr paliwa i go wymienić. Jak nie pomoże to najprawdopodobniej gdzieś zasysa lewe powietrze do układu zasilania paliwa. Popatrz jaki przewodami idzie paliwo jak przezroczystymi to coś tam zobaczysz jeśli przewody są czarne załóż przed samą pompą wtryskową wężyk przezroczysty odpal auto i obserwuj czy nie...
Wczoraj wyczyściłem moduł przepływomierza był brudny,czarny osad,jak narazie escort nie wariuje jak wcześniej.Może to być przyczyna złej pracy silnika?
Teraz już rozumiem . Pompa paliwa jest w zbiorniku paliwa. Najprawdopodobniej jest uszkodzenie w układzie zasilania paliwem czyli jest cos że sterowaniem pompy albo sama pompa jest uszkodzona. Pompa jest załączania przekaźnikiem i po na pompowaniu odpowiedniego ciśnienia sama się wyłącza jak silnik odpala to wtedy pracuje cały czas. Propozycja trzeba...
Najpierw sprawdź świece czy w momencie startu grzeją. Może poprostu nie dopływać do nich prąd właśnie w momencie startu. Nastepnie sprawdź szczelność układu zasilania paliwa.
To stawiam hipotezę że jednak problem w układzie zasilania paliwem.
Napięcie do zasilania przekażnika możesz wziąć z elektrozaworu gazowego. Przekażnik równolegle do cewki zaworu.
Jeżeli silnik odpala po wlaniu paliwa do cylindra, to usterki należy szukać w gaźniku i całym układzie zasilania w paliwo. Silnik wygląda na dobrze złożony.
Ojo joj. Widać, że stare metody motocyklistów nie są autorowi znane. Podstawowe rozróżnienie: Paliwo czy iskra??? Próba odpalenia nieudana. Wykręcamy świecę natychmiast i ją oglądamy. Mokra czy sucha? Jak mokra to układ zapłonowy. Jak sucha to układ zasilania w paliwo. Autorze tematu. To jak jest?
Witam,jak sam pan napisał skończyło się paliwo w zbiorniku i od tego momentu zaczely się problemy z odpalaniem tego wackera,ja bym sprawdził pierwsze filtry paliwa czy nie są przytkane ,nastepnie odpowietrzył cały uklad zasilania paliwem. Jezeli nie dało by to pozytywnego rezultatu,przystąpił do sprawdzenia wtryskiwacza a dopiero na końcu do pompy wtryskowej....
Silnik pracował pięknie na pompie regenerowanej w tyczynie, po roku pompa się zatarła, przez drobinki rdzy w paliwie. Zrobiłem pompę na miejscu i po kilku miesiącach zaczęło się to co trwa do teraz, pompa była regenerowana jeszcze raz w innym zakładzie i nie przyniosło to zmian. Pompy które pożyczałem były już konkretnie wysłużone jak i ciągniki z...
Ja bym najpierw zaczął od odłączenia gazu, wyjmij bezpiecznik z instalacji ale to potrwa ze 2-3 dni nim ciśnienie w układzie za zbiornikiem zmaleje. Albo zdejmij od razu wąż zasilający wtryski tylko tutaj dla bezpieczeństwa polecałbym jednak najpierw zakręcić fizycznie wyjście gazu z butli. Przyczyna może tkwić w puszczaniu któregoś wtryskiwacza gazowego...
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
Sprawdz uklad zasilania w paliwo przed pompa wyskokiego cisnienia z uwaga na szczelnosc Dodano po 13 Jesli jest pompka podajaca do pompu rotacyjnej (tej przy silniku )sprawdz ta pompke podajaca
Sprawdź układ zasilania paliwem. Zakładam, że sprzęt wyposażony jest już w automatyczne ssanie lub coś na jego wzór. Gdy silnik jest zimny, pracuje na ssaniu (wzbogacona mieszanka). Po rozgrzaniu możliwe, że silnik nadal pracuje na ssaniu lub nadal ma zbyt bogatą mieszankę. W takim przypadku ciężko będzie się wkręcał na obroty lub może się dławić....
Na początek zmień filtr paliwa na nowy - markowy + dobra ropka w zbiornik + jakiś dobry dodatek do czyszczenia wtrysków i układu wtryskowego do tego. Przegonić go dobrze gdzieś w trasie i zobacz czy pomogło. Jeżeli nadal to samo to na pierwszy ogień do sprawdzenia ustawienie rozrządu i kat wtrysku oraz szczelność układu zasilania paliwem. Może łapie...
Niesprawny czujnik wału z pewnością zapisałby się jako błąd w sterowniku. Raczej poszukałbym awarii w układzie zasilania paliwem. W momencie gdy silnik stanie i nie chce zapalić spróbuj odpalić go na Plaka. To Ci da odpowiedź.
Przejrzelismy caly uklad zasilania paliwem. Wszystko szczelne smok czysty. Wymienilismy filtr paliwa i jeszcze raz zmierzylismy cisnienie zasilania: niskie obroty - ok 5,3 bar 1700 obr/min - 4,7 bar Moze mi ktos napisac jakie powinno byc prawidlowe cisnienei zasilania? Wszystko wskazuje na to ze pompa ma za mala wydajnosc tyle ze byla niedawno to jest...
Przy ręcznym odpowietrzaniu układu zasilania paliwo zawsze pójdzie w przelew i do zbiornika . Żeby pompa wtryskowa podała ciśnienie na wtryski , to trzeba obrócić jej wałem , czyli zakręcić silnikiem . :|
Jak obroty spadają do zera to jasne że ciśnienie oleju też spada do zera - pompa oleju napędzana jest od wału korbowego. Zasadnicza przyczyna spadku obrotów jest zapewne inna i radzę jej szukać w układzie zasilania paliwem i układzie zapłonowym.
Gniazdo jak jest uszkodzone, to raczej na stałe... A nie raz uszkodzone, a raz nie. Nie chcę się spierać, bo nie mam auta u siebie. Nie jest stałe, nie raz to naprawiałem. Kompresja potrafi walić do układu zasilania paliwa, wystarczy drobna nieszczelność na uszczelce miedzianej.
Mechanikiem nie jestem ale błąd raczej wskazuje na usterkę z układem zasilania paliwem lub powietrzem a nie z usterką czujnika.
Ja w takiej sytuacji, zmniejszam przerwę na świecach o połowę i sprawdzam jaki jest efekt. Jak pozytywny (brak wypadania zapłonów), to szukam przyczyny w układzie zapłonowym. Jak negatywny, to w układzie zasilania paliwem (w tym przypadku benzyna, gaz). A ponieważ jest gaz, to zainteresowałbym się luzami zaworowymi, czy są prawidłowe.
Uklad paliwowy,pompa paliwa ,zasilanie pompy,filtr paliwa-sprawdzone?
Cześć! Jestem ciekaw jak wariuje ten obrotomierz. Czy obroty bardzo rosną czy latają raczej w niskich zakresach. Jeśli to drugie to sprawdź sobie układ zasilania pompy paliwa, może tam leży problem nadinie że w Felicjach pompy paliwa to często spotykany problem i tłumaczyłoby niekontrolowane zatrzymanie pracy silnika::?:
Jak nie ma błędów to obstawiam problem z układem zasilania paliwem.
Nie mam schematu do niego,napisz jaki masz tam układ zasilania paliwem.
Błędy to tylko wskazówki, bardziej interesują mnie dane na żywo. Od kilku tygodni walczę z takim pacjentem o bliźniaczych objawach. Jeżeli sterownik silnika nie diagnozuje usterki to problem może leżeć po stronie nie kontrolowanej tj. np. układ zasilania paliwem - może regulator ciśnienia na listwie paliwa spuszcza ciśnienie (jeszcze tego nie sprawdzałem)
Czesc, fajnie by było podać jeszcze fmi jakie masz przy tym błędzie. Zapewne że za niskie. Pod pompuj paliwo odpal i obserwuj jak zachowuje się ciśnienie na niskim i wysokim układzie zasilania paliwem. Jak chwilę po zgaszeniu okoo 2 min nie będzie Ci rosło szybko ciśnienie paliwa to masz problem z cofającą się ropą, przejrzyj czy gdzieś przewód główny...
Wstaw go do kogoś kto ma pojęcie o temacie skoro nie dostaje paliwa to chyba dziecko by wiedziało od czego zacząć czyli sprawdzić układ zasilania paliwem.
Witam. Po odpaleniu już jest wszystko dobrze, jak z mocą, nie dymi? Zrób diagnostykę silnika, może wyjdzie jakiś błąd a najpierw to sprawdź szczelność całego układu zasilania paliwem.
Witam. Od dłuższego czasu męczę się z silnikiem kubota (4 cyl.) w agregacie naczepowym carrier maxima z 1995r. Sprawdzony układ zasilania paliwem (pompa daje prawidłowe ciśnienie na sekcjach, wtryski ok.), zregenerowana głowica, ciśnienie sprężania do przyjęcia. Objawy: ogólnie mocno dymi na czarno, co ciekawe - chwilami mocniej, chwilami przestaje...
Jeśli pozwolisz, chciałbym posłuchać użytkowników tego właśnie silnika i związanego z nim układu zasilania paliwem.
Zobacz czy układ zasilania w paliwo się zapowietrza, może zaworki zwrotne do wymiany.
Wedlug mnie jak i wielu na forum (naszczescie) to jeden wielki kit. Jakis czas temu tez bylem tego ciekawy i z kumplem zrobilismy troche testow na hamowni obciazeniowej. W tesie braly udzial dwa auta moje i kolegi, zrobilismy kilka hamowan bez i z zalozonym magiem. Potem powtorka pomiarow po tygodniu... Prawde mowiac efekty byly takie jak przewidywalismy,...
Błąd dotyczy sondy przed katalizatorem, więc katalizator nic do niego nie ma. Kolektor może być pęknięty, lub mieć wydmuchaną uszczelkę między nim, a głowicą... ale przyczyna może być zgoła inna. Problem może leżeć w układzie zasilania paliwem.
Nie może, przynajmniej nie powinno. Stary sztrucel, szukaj niesprawności w układzie zasilania paliwem.
a po stronie układu zasilania paliwem ? drożność , ciśnienie, filtry ?
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
Komputer nie pokazuje żadnych łędów. Ten problem jest od dawna , paliwo był różne to chyba niemożliwe aby zawsze było złe. Możliwe że coś złego dzieje się z układem zasilania paliwem. Jak sprawdzić ciśnienie w układzie zasilania paliwem.
Witam, miałem podobny problem w astrze 1,6 8V problem tkwił w elektryce, najprawdopodobniej w zaworze odcinającym paliwo, po prostu po przełączeniu na gaz nie rozłącza Ci układu zasilania paliwem....
Brrrr... No to spakuj autko do Meila albo zeskanuj i przeslij go nam ;-) . Jesli nie masz paliwa w filtrze to podnies tylne siedzenia i dobierz sie do pompki - Sprawdz czy dostaje zasilanie , sprawdz przy okazji czy przewody sa szczelne ( przy starszych autkach lubia troche cieknac miedzy pompka i filtrem ) , sprawdz czy uklad zasilania paliwem jest...
Zacznij od podstawowych czynności; -układ zasilania paliwem (filtr paliwa , pompka czy trzyma ciśnienie) - przewody wysokiego napięcia, świece ich stan - obejrzeć skrzynkę bezpiecznikową pod kątem korozji - obejrzeć złącze ECU
Gdzieś jest nieszczelność w układzie zasilania paliwem. Najczęściej zapowietrza się na odstojniku, ale do sprawdzenia jest wszystko od zbiornika do pompy wtryskowej.
ok kolego sprawdzę poziom płynu i czy nie ubywa go hm Ale jak na moje oko to winny całego zamieszania jest chyba układ zasilania paliwem. Tak jakby po postoju była zalewana świeca paliwem.
Proszę sprawdzić układ zasilania paliwem, czy paliwo wątpliwej jakości nie było tankowane?
Jeżeli ktoś mi może pomóc to bardzo proszę, zgasiłem auto i po dziesieciu minutach już nie odpalił , zaczeła migać lapka check , układ zasilania paliwa OK, jedyne co zauwarzyłem to lekie brzęczenie w pompie wtryskowej po włączeniu zapłonu
Próbowałem przetransportować autko z promu na odległość ok. 300 km. Droga do promu ok.100km. przebiegła zupełnie bezawaryjnie. Po przejechaniu ok. 27Km. pompa paliwa stanęła. Po wymianie bezpiecznika samochód ruszył lecz po kolejnych 30km. znów wywaliło bezpiecznik. Ponowna wymiana niczego nie zmieniła. Zmieniło się to po opukaniu baku. Pompa ruszyła...
Pewnie się zapowietrza (paliwo cofa się do zbiornika) i zapala, na tej reszcie paliwa z pompy... Nawet nieszczelności na przewodach przelewowych na wtryskiwaczach może być przyczyną... Do sprawdzenia układ zasilania paliwem...
Miałem tak w mondeo mk3 2.0 TDCI. Winny był układ zasilania paliwem - wtryski, pompa.
Tak jak koledzy pisali wcześniej sprawdź dokładnie cały układ zasilania paliwem poczynając od zbiornika, czy się nie zapowietrza najlepiej na zewnętrznym zasilaniu z bańki. Masz pompę w zbiorniku? Jeśli tak to sprawdź czy działa prawidłowo, czy nie jest zapchana syfem.
To brak paliwa. Zasilanie zaworu stop lub zapowietrzony uklad.
Możliwe nieszczelności przewodów pneumatyki komputera i turbiny. Nieszczelność układu zasilania paliwem po stronie ssącej.
W parametrach diagnostyki masz ciśnienie zasilanie przed filtrem i na listwie oraz PWM zaworu regulacji ciśnienia paliwa na listwie oraz błędy zapisane. Te parametry mogą być pomocne przy diagnozowaniu usterki. W innym wypadku możemy tylko zgadywać a ty możesz wydać dużo pieniędzy zanim usprawnisz samochód. Powodem takiego zachowania może być 1. Pompa...
A co ze szczelnością układu zasilania paliwem? Sprawdzone połączenia przy filtrze paliwa? Paliwo się przypadkiem nie cofa do zbiornika?
Koledzy wypisują głupoty. W silnikach Tdi NIE MA linki gazu ani ssania, silnik Tdi nie zwiększa obrotów jak mu braknie paliwa. Jedynie diagnostyka komputerowa może stwierdzić co tak naprawdę boli w układzie sterowania/zasilania paliwem, pomijając luźny zacisk jakiegoś przewodu.
Czujnik temperatury paliwa w CDi znajdziesz pod kolektorem ssącym, kostka elektryczna na 2 piny. Czujnik wkręcony w układ zasilania paliwem. Pozdrawiam.
Napisz jaki masz w tym aucie przebieg.Według mnie problem tkwi w układzie zasilania paliwem.
U mnie usterka usunięta i to własnoręcznie :)) Identyczny objaw dawał spalony bezpiecznik 10A odpowiadający za układ zasilania paliwem (fuel injection). Ciekawe ile by policzyli w ASO ;)
Wstaw zdjęcia tego układu zasilania paliwa. Jak ci się uda to spisz numery lub model z tego gaźnika.
Sprawdz uklad zasilania paliwem, przepustnice.
Jakaś nieszczelność w układzie zasilania paliwem, ewentualnie słaba kompresja.
Spróbuje ci powróżyć. Za niskie ciśnienie na CR przy większym obciążeniu. Przez to silnik łapie błąd i gaśnie. Wymień filtr paliwa, sprawdź układ zasilania paliwem. Albo jakiś inny błąd np. czujnik wału. Pasują ci takie wróżby?
yamaha uklad zasilania uszkodzony uklad zasilania uklad zasilania laptopa
panasonic bateria skutera elektryczny huawei gniazdo naprawa
ciągnik przedni napęd ciągnik przedni napęd
Długość i wysokość anteny drutowej dla fal długich na 230 km Problemy z regulacją głośności na pilocie - przyczyny i rozwiązania