sprawdz czy uszczelka pod głowicą ci nie siadła bo to ona moze ci zapowietrzać układ
Jedź do dobrego mechanika, mają środki które dodają do płynu i od razu widać czy uszczelka jest dobra, czy nie bo płyn wtedy płyn zmienia kolor pod wpływem spalin przedostających się do układu chłodzenia. A wymiana termostatu na pewno nie zaszkodzi, tym bardziej że raz miałem 100°C Po takim zagrzaniu pierwsze co się robi to wymiana termostatu. Jak nie...
Tam nic nie było, jedynie są złącza wiązek klimy, wentylatora, czujnik temp... itd..
Robiłem ostatnio taki rozrząd i nie miałem z nim problemu, przy okazji dobrze jest odpowietrzyć układ chłodzenia testerem
jak się nie będzie chciał odpowietrzać to sprawdź ten cienki wężyk co idzie do zbiorniczka czy nie zapchany, a nagrzewnica się odpowietrzy dopiero jak przytrzymasz chwile na obrotach(2-3k) z zakręconym zbiorniczkiem
To masz samoczynnie odpowietrzający się układ czyli zalewasz układ płynem i grzejesz silnik aż do włączenia się wentylatora lub otwarcia termostatu. Wtedy układ sam się odpowietrza ż uwagi na to ze zbiornik wyrównawczy jest w najwyższym punkcie układu chłodzenia
Wymienisz pompę , uszczelnisz w ten sposób układ chłodzenia , napełnisz , odpowietrzysz i będziesz jeździł do .. następnej usterki!
Jeżeli temat jeszcze nie rozwiązany to może podam co by jeszcze można sprawdzić. Jeżeli się grzeje po wymianie rozrządu a pompa wody jest z czujnikiem to raczej ona jest winna. Trzeba także przy wymianie układ dobrze i odpowiednio odpowietrzyć. Ogólnie nie montuje pomp które podczas kręcenia ręką przed montażem stawiają wyraźny opór wybieram innego...
Podstawa to szczelny układ chłodzenia !!!
Ja też nie zauważyłem ze coś jest nie tak auto chodzi bez problemów. Czy moge wlać zamiennik do układu chłodzenia ?
Tak a pompa wody jest dla ozdoby (to nie jest instalacja CO). 2. To po co na wentylatorze sprzęgło wiskotyczne też dla ozdoby? Choć to nie jest instalacja CO to fizyki nie oszukasz i zawsze cieplejsze jest u góry.Mozesz spytac kazdego uzytkownika passsata 1,9tdi i ci powie ze wiatrak pracucje cały czas na wiskozie..Termostat zapewne jak był wymieniany...
Proszę o informacje jak można samodzielnie odpowietrzyć układ chłodzący . A może on sam się odpowietrza ? nie wiem . Z góry dziękuje za każdą informacje.
Można to jakoś sprawdzić, czy to na pewno uszczelka pod głowicą? Test obecności spalin w układzie chłodzenia.
W komorze silnika jest przekażnik świec dogrzewających (w układzie chłodzenia)silnik.
Witam ! Mam takie pytanie odnośnie układu chłodzenia passat b5 lf 1,9 DTI 130KM. Wymieniłem termostat na nowy , a nadal mi się przegrzewa silnik jak by coś blokowało nie wiem co?Rura od powrót do zbiorniczka wyrównawczego jest zimny nie wiem co jest ?? Proszę rade
Ostatnio nic nie było wykonywane przy układzie chłodzenia?Jaki masz stan płynu chłodzącego w układzie?
Zaworek w korku wlewu paliwa to tak zwany bezpiecznik on nie reguluje ciśnienia tylko ma puścić w przypadku zbyt dużego. W poprawnie działającym układzie chłodzenia powinno być ciśnienie ale "małe" . Najlepiej pojechać do warsztatu który ma urządzenie do sprawdzania czy są spaliny w układzie chłodzenia. Koszt około 50zl
Za mało płynu? Zapowietrzony układ chłodzenia? Przy mrozach -15 to 15 minut to jest akurat dla diesla.
Lepiej doprecyzuj post bo można się domyślać, że olej był wymieniany w silniku. Do tego nie spuszczałeś oleju z chłodnicy a jedynie płyn chłodzący. No chyba że w układzie chłodzenia stosujesz olej?!
Test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia na początek.Jeśli negatyw to wykluczy uszczelkę głowicy. Jeśli pozytyw,trudno głowa w górę i reszta co się z tym wiąże..Poza tym odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i sprawdź czy jest obieg cieczy chłodzącej-powinien być zdrowy strumień cieczy z cienkiego wężyka który dochodzi z góry zbiorniczka. Układ...
1. Czy układ jest prawidłowo odpowietrzony? 2. Czy występują oznaki przedostawania się gazów spalinowych do układu chłodzenia?
Nie, raczej zapowietrzony układ chłodzenia.
Prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod głowicą , albo jeszcze gorzej - pęknięcie głowicy, możliwość sprawdzenia tylko po zdemontowaniu głowicy.
Tak jak kolega radzi zrób mały otworek w kołnierzu termostatu i problem powinien zniknąć. Po prostu masz zapowietrzony układ, a jeżeli będzie powietrze przy termostacie to za chiny ludowe on ci sie nie otworzy. A malutka dziurka zalatwi sprawe zapowietrzenia początkowego układu chłodzenia.
ten objaw wskazuje na niedogrzanie parownika.sprawdz poziom płynu w układzie chłodzenia[/center]
W grubej. A jak zrobisz próżnię i nabijesz układ?
kolego kup sobię tester na obecność co2 w układzie chłodzenia(około 30zł)... od tego bym zaczął
A odpowietrzyłeś nagrzewnice książkowo.Przecież tam jest odpowietrzenie na podszybiu ,poza tym one często się zapychają w tym modelu.Po co od razu rozbierać silnik.Żeby nie być gołosłownym tam jest taka dziurka w przewodzie gumowym jak ściągniesz opaskę i odsuniesz trochę przewód to powietrze przez tą dziurkę wyleci .Po co ściągasz całe przewody.Jak...
Uszczelka pod głowicą się kończy - jest już pęknięta i płyny sie mieszają. Głowica do góry, planowanie i nowa uszczelka. Do tego świerzy olej i cały płyn w układzie chłodzenia.
wczoraj sprawdziłem dokładnie czy wskaźnik na tablicy nieprzekłamuje i wyszło mi że zawyża temp. o jakieś 6 stopni. a sprawdzałem to wten sposób że włożyłem do zbiorniczka wyrównawczego termometr i na nim wyszło że auto trzyma temperature koło 90stopni. myślicie że ten termometr mówi prawde? pytam o to czy w zbiorniczku wyrównawczym jest taka sama temp....
marcin24v. Masz rację, ale należy dodać, że jeżeli w układzie jest powietrze lub wilgoć, to też nie będzie chłodzić.
Zanim rozbierzesz głowicę sprawdź "organoleptycznie" szczelność układu chłodzenia. U mnie identyczne objawy dawał malutki wyciek z trójnika. Po zaklejeniu silikonem wysokotemperaturowym problem znikł. passat
Macie jeszcze jakieś pomysły? Podobne efekty (żółta kontrolka poziomu oleju i znacznie "szybsze zużycie" tego oleju) miałem w benzynowym Passacie B5. Zszokowany byłem gdy doświadczony mechanik zaczął diagnozę mojego samochodu od inspekcji ... zbiornika płynu chłodzącego. Okazało się, że w moim staruszku faktycznie rozszczelniła się chłodnica oleju...
Może lać któryś wtrysk , tylko ten biały dym raczej nie od tego. Sprawdz inercooler czy nie jest dziurawy , Dodano po 3 Nie ubywa ci płynu w układzie chłodzenia ???
3 pierwsze znaki to model auta 8L0 to Audi S3 8L, 8L masz też w VIN 1J0 Golf 4 1J5 to Golf 4 ale miał z tego co pamiętam tarcze wyskalowane na wyższą prędkość i chyba inny kolor. 3B0 to Passat B5 Potem masz 920 lub 919 Pierwsza cyfra tutaj,czyli 9 to informacja czy to część silnika, skrzyni, nadwozia,elektroniki itd. 1 to silnik 2 układ zasilania paliwem,...
Sprawdź czy pracuje pompa układu chłodzenia.
Witam mam problem z układem chłodzenia w passacie 1.9 TD zmieniłem termostat ,uszczelke pod głowicą ,zmieniłem również głowicę gdyż stara była spękana jest założona nowa głowica nowe zawory i wszystkie uszczelki pompa wody działa bez problemu natomiast wąż od termostatu jest zimny i gotuje wode z ogrzewaniem też nie ma problemu nie wiem czego się czepić...
Typowy objaw lekko puszczającej uszczelki pod głowicą. U mnie (ATD) problem się nasilał aż udepnięcie i przytrzymanie na obrotach powodowało że temperatura leciała do 130 w minutę czy dwie. U mnie test CO2 w układzie jednoznacznie potwierdził ,płyn zrobił się z niebieskiego zielony. Na szczęcie słupki AJM są śmiesznie tanie 1000-1500 zł. Nie opłaca...
Ty nie kombinuj tylko dolewaj płynu. W samochodach są układy chłodzenia ciśnieniowe, ma to wiele plusów i zapobiega kawitacji.
Właśnie opisałeś prawidłowy schemat działania układu chłodzenia w samochodzie.
Parę lat temu miałem taki sam problem. Odrobina "proszku" Golden coś tam (taki srebrzysty w przezroczystym cylindrycznym pudełku) skutecznie załatwiła problem. Wyciek ustąpił całkowicie, polecam ten środek. Nie wlewaj uszczelniaczy w płynie - widziałem co taki środek zrobił z układem chłodzenia w passacie :( )
To intercooler
rozwiązałem problem, wymieniłem wężyk. Koszt u mechanika 40zł z robocizną
potrzebuje wiadomosci na trmat passata1.8 t-moj 1 samochod i chce sie czegos wiecej dowiedziec o nim
Oczywiście, że te błędy nie wyłączą sprężarki, ale jeśli klapka zablokowała się wtedy, kiedy układ był ustawiony na grzanie, to niestety ten błąd powoduje zablokowanie klapki na stałe. I dlatego układ pomimo włączenia sprężarki będzie nadal grzał zamiast chłodzić.
tak, nie napisałeś nawet czy sprężarka sie obraca (nie wydaje mi sie)po włączeniu klimy,prawdopodobnie nieszczelność w układzie lub wyłącznik ciśnieniowy
Mam problem z płynem chłodniczym. Silnik benzyna 2.0 115KM. Dokładnie w czasie jazdy na juz dobrze rozgrzanym silniku zaczyna migać lampka temperatury a wskaźnik pokazuje cały czas 90 stopni. Nic sie nie dzieje dopóki nie stanę i nie zgaszę auta. Wtedy wypluwa cały płyn z układu chłodzenia.
Witam. Mam dokładnie taki sam problem. Passat B5 1.9TDI 98' Wskaźnik temperatury raz sie podnosi do 90'C innym razem w czasie jazdy opada do 1/4 pola lub opada do minimum. (\ I /) Innym razem całą droge jest ok. Ruszałem kostką czujnika, ale wiele to nie pomogło. Czujnik jak mi się wydaje jest blisko pompy wtryskowej na gumowym przewodzie od układu...
Reduktor jest szczelny. Nieszczelna i zużyta jest gumowa membrana, która puszcza gaz tak więc wymień reduktor, uzupełnij ewentualne ubytku płynu chłodniczego, odpowietrz układ chłodzenia i ciesz się jazdą. Jakie masz w ogóle graty od LPG pod maską? Reduktor, wtryskiwacze? Ile kilometrów zrobione na instalacji?
Widze że nikt nie jest mi w stanie pomuc, więc zabrałem się sam do zrobienia tego i zdjełem głowice silnika, i okazało sie że jest wydmuchana uszczelka pod głowicą. Nie było by wiekszych problemów z tym samochodem ale dopatrzyłem sie jeszcze penknieć miedzy zaworami na każdym z cylindrów, nie sadze żeby to tak miało być, ale chcał bym sie zapytać kogoś...
Nie doczytałem że już planowałeś , sprawdź układ na obecność CO2 . Obecność oleju w układzie chłodzenia może wróżyć wymianę głowicy .
Tak problem był z uszkodzonym czujnikiem
Niech podłączy równolegle z nagrzewnicą i ogrzewanie wróci. Ewentualnie na próbę trzeba wrócić do stanu pierwotnego i zobaczyć czy będzie grzało.
Panowie ja może nie jestem jakiś znawca w Lpg ale w moim typie instalacji ale u mnie raczej steruje komputer i czujniki z nim połączone w starszych była ręczne ustawianie dawki na reduktorze Zgadza się. W instalacjach IV generacji czyli sekwencyjnym wtrysku gazu po wymianie reduktora należy tylko sprawdzić i ewentualnie skorygować jego ciśnienie. No...
Stawiałbym na zawór rozprężny, dobrze by było gdyby koleś od nabijania klimy, podłączył manometry, i sprawdził jakie są ciśnienia w układzie.
zakładaj i nie przejmuj się. silikon nic tam nie da, co najwyżej dostanie się do układu chłodzenia i zatka na przykład nagrzewnice.
Temperatura taka jak w układzie chłodzenia (wspólny układ) ok. 90st.C. Ps. każdy olej ATF Dexron III.
Jak może nie być obiegu? Skoro temperatura nie przekracza 90 stopni? Gdyby nie było obiegu, ten silnik już dawno by był rozbierany do kapitalnego remontu albo chociaż wymiany uszczelki głowicy. To jest wręcz książkowy opis w pełni sprawnego układu chłodzenia. Gdzie tu usterka?
Jeżeli nie masz możliwości w tej chwili podania ciśnień układu, to podaj przynajmniej temperatury z 2 miejsc (na 1 rysunku), oznaczonych numerami 12 i 19. Przy 12 temperatura MUSI być niższa niż przy 19. Jeżeli są zbliżone to czynnik nie pobiera ciepła z powietrza przepływajacego przez parownik.
Zacznmij od sprawdzenia czynnika w układzie. Jego brak , lub zbyt niskie ciśnienie spowoduje że układ nie zadzała.
popytaj na forum vw ja znalazłem coś takiego na stronie intercars [url=http://sklep.intercars.com.pl/#/dyn... silnik 2.0 130KM >> układ chłodzenia >> termostat
Zalej go wyłącznie olejem silnikowym, próba pracy na napędowym skończy się śmiercią panewek i uszkodzeniem przylgni cylindra. A wiertarką możesz odpalać silnik od wsk-i a nie 4 cylindrowego diesla, miałbyś większe szanse na powodzenie odpalając go na sznurek :P I na koniec dodam że jeżeli to motor z passata b2 to jest to 1.6 a nie 1.9. Pierwsze odpalenie...
Kontrolowane zwiększenie ciśnienia w układzie chłodzenia być może przyspieszy lokalizację wycieku. Marka, model, oznaczenie silnika, więcej zdjęć. Czy to cień, czy pęknięcie głowicy?
1.W takich samochodach, słabe ogrzewanie spowodowane często jest źle założoną instalacją gazową, miałem kilka takich przypadków w passacie. Układ chłodzenia w tych samochodach powinien się sam odpowietrzyć. 2.Na przewodach do centralki ogrzewania umieszczone są specjalne termostady i to też może być przyczyną
To jak jesteś taki oczytany to powiedz nam ile jest obecnie czunnika w układzie. Jeżeli to sprawdzisz to będziemy dalej coś myśleć.
Faktycznie jak Passat b5 to szwankuje dodatkowy układ chłodzenia paliwa.
Zle odpowietrzony układ chłodzenia- być może też masz przedmuch na uszczelce głowicy.
Witam Problem jest ogrzewanie w Passacie B6 2005 r. 2.0 TDI 103 kW BMP. Otóż problem polega na tym, że czasami jest w aucie ogrzewanie, a czasami nie... Kupiłem auto i okazało się, że spaliny są w układzie chłodzącym, więc uszczelkę zrobiłem wraz z nową głowicą. Wymieniłem wszystkie potencjometry silniczków, bo komputer pokazywał błąd dwóch, ale jak...
Wykonaj testy ciśnieniowe układu chłodzenia na zimnym i gorącym silniku. Może to tylko korek na zbiorniczku się uszkodził i zbyt wcześnie upuszcza ciśnienie, a wraz z nim płyn. Pojedź na warsztat/mechanika, który posiada odpowiedni sprzęt (nie kosztuje wiele) i zdiagnozuje to w 15 minut ;) .
Płynu jest ok, chłodnica z zewnątrz też ok a wewnątrz to nie wiem. Ale co dla mnie jest dziwne ze chłodnica nie jest jakaś gorącą no i to że wcześniej wszystko było w porządku a po naprawie wystąpiły jakieś nieprawidłowości. Tak się zastanawiam czy jest możliwość że mechanik jakoś źle popodłączał układ chłodzenia?
Chlodnica w kolektorze szczelna, test na CO2 w układzie chłodzenia zrobiony, wynik negatywny. Dodatkowo cały układ sprawdzany ciesnieniowo - zero wyciekow.... Nie mam już pomyslow
Po grających zaworach i czujniku ciśnienia można wnioskować, iż ciśnienie jest za słabe, to, ze ci ustało po "naprawie układu chłodzenia" to zwykły przypadek, wepnij się manometrem w miejsce czujnika oleju i sprawdź ciśnienie, jak będzie zbyt niskie, to do wymiany pompa oleju, ale przedtem spuść olej i zobacz jaki wypłynie, jak bardzo syf to, może po...
z opisanych przez Ciebie objawów; za taki stan rzeczy najprawdopodobniej odpowiadać będą dwa elementy... a dokładniej mówiąc uszkodzenie jednej z Nich... - termostat ( o nim już wspominałeś ) - pompa wodna a może być również niedrożna sama chłodnica jak i Jej przewody... żadnej z tych usterek Nie należy lekceważyć , bo jeśli kilka razy (a wystarczy...
Nie analizator spalin tylko zawartość CO2 w układzie chłodzenia. Czy podczas gdy auto zaczyna się gotować z nawiewu jest w stanie lecieć gorące powietrze czy tylko zimne/ciepłe?
Tylko przy niesprawnym układzie chłodzenia lub stabilizacji temperatury dochodzi do zawrzenia płynu w udładzie chłodzenia.
trzeba poszukać nalotu w kolorze płynu chłodzącego na całym układzie chłodzenia .wyciek może być wszędzie na chłodnicy na wężach wody (przeważnie tych z tyłu silnika idących do nagrzewnicy)
masz tu troche danych katalogowych ----> Układ chłodzenia Ciśnienie(bar)1.3 - 1.5 Termostat otwiera się przy(°C)85 Wentylator działa przy(°C) Etap 1 / wentylator 1(°C)92 - 97 Etap 2 / wentylator 2(°C)99 - 105 może to nie problem ?
Jeśli nagrzewnica tylko "sika", to chyba niezbyt dobra jej wydajność (przepływ), chociaż jak podajesz oba króćce ciepłe. A co z nadmuchem ciepłego powietrza, działa Ci dmuchawa od min. do max., może klapy nawiewu nie reagują na sterowanie. Czy układ chłodzenia, wraz z nagrzewnicę jest odpowietrzony.
Jak znika na postoju to masz gdzieś nie szczelność w układzie chłodzenia: chłodnica,węże,nagrzewnica. Jak ma podłogę zdemontuj i zobacz gdzie po nocy jest mokro.
Witam. Mam problem z zegarami (chyba). Dziś robiłem płukanie układu chłodzenia bo słabo grzał w kabinie i wskaźnik temperatury raz pokazywał 60 raz 70 i 90 pozniej spadał na 60. Sprawdziłem równiez termostat ale jest sprawny. Po czyszczeniu i płukaniu i zalaniu układu chłodzenia płynem grzeje idealnie ale wskaźnik temperatury pokauje niższe wskazania...
W sumie odbiegamy od tematu .Chodzi tutaj o brak chłodzenia po kilku min. od włączenia . Opis usterki podobny do takiej co robiłem w tygodniu. Byłem trzecim warsztatem do którego trafił klient . Nie potrafili znaleźć bezpiecznika do wentylatora od skraplacza w Passacie B5 . A drugie to byl cały zawalony dławik brudem . Układ na początku chłodził po...
Witam ponownie, spotkał się ktoś z Was z uszkodzeniem wirnika pompy w passacie? Ja się spotkałem wielokrotnie. Przeważnie był plastykowy - pokruszony, ale też miałem kilka przypadków, gdzie łopatki wirnika "odkleiły" się od osi i obracały jak chciały. :) Ja jednak sprawdziłbym odpowietrzenie układu chłodzenia na Twoim miejscu. Pozdrawiam.
właśnie dobre pytanie a jak odpowietrzyś układ chłodzący silnik?
Miałem ten sam problem w pasku z 2002 roku- nie było ogrzewania nawet gdy nastawiłem na 29stopni przy temperaturze na zewnątrz około 6 stopni. Okazało się że było za mało płynu w układzie chłodzenia. Dolałem przegoniłem go po autostradce i problem zniknął
Witam. Kiedyś mi puściła chłodniczka oleju i olej dostał sie do układu chłodzenia - pewnie dlatego jest teraz takie błoto w nagrzewnicy.
moze układ nie odpowietrzony i gdzis sie zrobił korek powietrzny trzeba dobrze sprawdzic czy gdzies nie ma jakichs dodatkwych odpoietrznikow
Pacjent Passat B5 2.0 TDi BGW Problem: Spaliny w układzie chłodzenia. Chcę zdemontować i dać do sprawdzenia głowice, jeśli będzie dobra to chcę dać do planowania. I po tym wszystkim jaką uszczelkę mam zamontować? Obecnie już jest najgrubsza uszczelka (z trzema kropkami) i takamą samą, nową montować po planowaniu głowicy?? https://obrazki.elektroda.pl/5142126600_...
jest jeszcze jedna opcja czy komprecja wali w układ chłodzenia, ale posprawdzaj wszysto a jutro ci powiem jak to sprawdzić.
ok dzieki za odpowiedź jutro wymienię czujnik mam nadzieję że pomoże, lecz siedzac trochę lat w garazu ciezko mi to zrozumiec wymiana części elektrycznej i poprawa układu chłodzenia no ale cóż sprawszimy jeszcze raz dziękuję ...
Ten układ nie jest dobry, lepszy jest układ z termistorem przez płynie niewielki prąd nagrzewający go. Termistor zanurzony w płynie, a więc chłodzony- kontrolka wyłączona, termistor "w powietrzu"- załączona.
przy pracy silnika na gazie nie powinno się odpinać pompki paliwa paliwo przepływające przez układ chłodzi wtryski i niepozwala się im zapiekać ale w zbiorniku powinno być trochę więcej niż 5 litrów paliwa
Kurde, musze przyznać, że nie odpowietrzyłem układu :/ korek dałem nowy, wiem, że jest w nim ten zaworek i wydawało mi sie, że w obydwóch korkach wygladał tak samo i jest sprawny. Co do kwestii ogrzewania to wszystko jest tak jak być powinno, jak ma grzać to grzeje jak chłodzić to chłodzi... Chodzi o te 2 weże niedaleko akumulatora tak ? A co jeżeli...
przy silniku ten górny waż jest gorący, natomiast ten dolny cały czas zimny To oznacza, że chłodnica działa prawidłowo. Jeśli strzela ze zbiiornika po pałowaniu to znaczy, że jest przedmuch spalin do układu chłodzenia. Ewentualnie korek nie trzyma ciśnienia, możesz wymienić na próbę, to grosze kosztuje.
Nagrzewnica to jest właśnie ta chłodniczka, w dodatku kolega czuje słodkawy posmak to na pewno nieszczelność w układzie ogrzewania kabiny-chłodzenia silnika, istnieje jeszcze mozliwość nieszczelności w komorze silnika i wentylator zasysa opary płynu do kabiny
ja miałem podobny przypadek jak się kończyła uszczelka pod głowicą i minimalnie dmuchało do kanału wodnego co zakłócało prace układu chłodzenia i tylko letnie powietrze leciało z nawiewu przy wyższych obrotach silnika a na wolnych obrotach zimne powietrze .
Możesz mieć 2 usterki - akumulator : padnięty alternator / regulator a w tym roczniku po prostu szczotki , luźny pasek napędowy , trochę gorzej jest z układem chłodzenia - wygląda to jak uszczelka pod głowicą , miałem tak i prawie mi się udało przerobić auto na wodę , dość dużo paliło bo co stacja paliw tankowałem samochód 5 l wody i brałem kanisterek...
Witam! Mam problem z ogrzewaniem w passacie b3 Niedawno płukałem nagrzewnice i układ chłodzenia wszystko drożne stosowałem odkamieniacz.Wężę ciepłe. Dzisiaj pozaklejałem klapki od mieszalnika ciepła podobno najczęstsza przyczyna słabego ogrzewania. U mnie dalej letnie powietrze na nadchodzące mrozy za zimne. Dodam że passat po przejechaniu nawet 10km...
Remont z uwagi ciśnienia w układzie chłodzenia, zapowietrzaniu/bulgotaniu. 4 zawory bo reszta została doszlifowana i była ok wg. sprawdzającego. Szklanka w ten rytm by stukała?
nie wydaje mi się żeby klin na pompie poszedł ponieważ gdy nie było terostatu silnik się nie grzał wcale więc obieg wody musiał być, bo jak by nie było to z termostatem czy bez też by się gotował. Z tymi pęknięciami głowicy może być różnie, może głowica jest wygięta poprostu i źle dociska do bloku co może powodować dostawanie sie kompresji w układ chłodzenia...
Zakłady to na sportingbet.pl. :). Zostawmy wirnik w spokoju . Hee dobre Kolegi tak pre neta to można ale .... sprawdziłeś pod względem zapowietrzenia? jak to oceniłeś, że NAPEWNO jest odpowietrzony układ po str. chłodzenia. klapy ciepłego, kamienisko w kulerach przez wode,
passat chłodzić pojemność układ chłodzić chłodzić schemat chłodzić passat
kamera poziome pasek dobór przekroju przewodów znajdować czujnik obrotomierz
liczniki energii brumienie laptop
Backing Up Firmware on BL602 Tuya Devices Termistor NTC ELTH 2790046 - zastosowanie i połączenie