Aż tak prosty to on nie jest, wiatraki zasila moduł pod akumulatorem.
Przełącznik ciśnienia też odcina jak jego brak. To drodze też jest termo-włącznik w układzie chłodzenia silnika, chyba (pisze z pamięci).
Kolego chłodnica z a Ty rysujes silnik http://obrazki.elektroda.pl/2601104900_1...
Zasysanie na rufie, przy samym dnie, wyrzut przez burtę, tam gdzie wygodnie. Lepsze chłodzenie wodne z racji na zamkniętą przestrzeń wnętrza. Jedna pompka, jeden obwód chłodzenia na 2 silniki, no i przydałoby się schłodzić też regulator. A jeśli łódka będzie w miarę szybko płynąć Myślę że wystarczy zamontować taki układ bez pompki.
Uszczelnienie układu chłodzenia silnika, pozwoli wykluczyć możliwość przedostawania się, płynu chłodniczego do układu smarowania silnika. Wymiana oleju jest również w tym przypadku niezbędna, gdyż nieprawidłowo dobrany rodzaj oleju może doprowadzić do uszkodzenia silnika.
Nie powinno być zaworu innego niż tego przy nagrzewnicy, sterowany z panelu pokrętłem. Ale też nikt nie wie czy ktoś nie dał zobacz przewody wychodzące z przedniego lewego słupka kabiny czy idą prosto do układu chłodzenia silnika i są bez zaworu.
Jeśli się tak dzieje to prawdopodobnie uchylony jest termostat w układzie chłodzenia silnika.
Pozwolę sobie zabrać również głos w tej ciekawej dyskusji. Kiedyś naprawiałem dużą ilość garbusów i ogórków. Przełożenie koła talerzowego w skrzyni garbusa jest możliwe i najlepsze w tej sytuacji. Jest na taka operację miejsce w obudowie, regulacja to żaden problem. Zmiana obrotów silnika nie jest możliwa, wałek rozrządu przesunięcie sworznia w tłoku...
Witam wszystkich, pacjent to Opel Zafira OPC 2.0, mam problem z ciśnieniem w układzie chłodzenia. Ciśnienie robi się tak duże, że puchną węże. Głowica została zrobiona, zastosowana nowa uszczelka głowicy oczywiście. Wykonałem test uszczelki na wszelki wypadek. Korek wymieniałem dwa razy, nawet wymontowałem termostat, i dalej to samo. Może ktoś pomoże?
Tak jak kolega wyżej - najpierw zmień termostat, bo prawdopodobnie się zacina. Bardzo ważny jest również korek zbiorniczka płynu. Jeżeli jest uszkodzony, ciecz nie ma prwidłowego obiegu i wrze w niżeszj temperaturze. O ile dobrze pamiętam w układzie chłodzenia silnika ciśnienie wynosi 1,3bar .
Płyn ulega rozszerzalności cieplnej. Nie wiem ile procent objętości uwzględnić dla układu chłodzenia silnikiem, ale raczej zbiorniczek 50 cm³ jest zdecydowanie dwukrotnie za mały.
Pewnie że dostaniesz, w sklepie motoryzacyjnym pytaj o króciec głowicy. Pisząc trójnik masz na myśli ten gdzie są czujniki. Ten gumowy oring oczywiście też kupisz bez problemu w tym rozmiarze. http://obrazki.elektroda.net/19_12706605...
Nowe auto w fabryce ma wszystko nowe i problemów z odpowietrzeniem nie ma. które przychodzą z wiekiem do każdego modelu jest procedura. A najczęściej robi się to albo grawitacyjnie albo ciśnieniowo. Ale to ciśnienie jest zbyt duże. Do tego leje się ściśle określoną ilość która ma wejść. Później jest jeszcze rozruch silnika i płyn się uzupełnia. Czy...
Tak, zdaje sobie z tego sprawę, ale niesprawny układ chłodzenia, silnika tez by nie chłodził dobrze, a tak nie jest. Temp silnika jest w granicach 90st wiec w okolicach otwarcia termostatu. 95-97st tez jest normalna temp biorąc pod uwagę że działa klima.
Wiecie co? Woda nie może się teleportować z zamkniętego układu chłodzenia silnika. Stawiam na mikroprzecieki na złączach przy których grzebali kolesie od gazu. Płynu pod samochodem nie widać bo wycieki są na tyle nieznaczne, że nadążają odparowywać. Od kiedy u siebie wszystko podociągałem a niektóre złączki wymieniłem, nic przez rok nie ubyło. Do dzieła!!!
A czy jak mam mały przeciek Chłodnicy może to mieć coś z tym wspólnego tzn jest plama pod samochodem od płynu chłodniczego i prawdopodobnie od chłodnicy Może to świadczyć o tym że wzrosło ciśnienie czynnika chłodzącego w układzie chłodzenia silnika, co w następstwie może spowodować trwałe rozszczelnienie/pęknięcie jednego z elementów układu chłodzenia.
Co do całkowitego zastąpienia mechanicznej pompy, BMW pracuje nad takim systemem. Około pół roku miałem okazję oglądać silnik BMW z elektryczną pompą cieczy chłodzącej.
Poszukaj hurtowni elektrycznej, ale takiej gdzie sprzedają sprzęt do przezwajania silników- na bank kupisz tam wentylator.
https://filmy.elektroda.pl/34_1677416711... Mam pytanie odnośnie wskaźnika temperatury w układzie chłodzenia silnika 2.0 Diesla w Toyota Avensis Kombi z 2010r. Auto w naszym posiadaniu od 20 dni. Jeździ po mieście i na trasie. Po mieście temperatura na wskaźniku w układzie chłodzenia silnika w miarę szybko osiąga poziom środkowy na wskaźniku. Na trasie...
witam Nie mogłem wcześniej odpisać ponieważ miałem kłopot z zalogowaniem się na konto. W pierwszym poście, nie wiem dlaczego ale wystąpił błąd za co przepraszam. Auto to oczywiście DAF XF 95 480 KM z 2006. Stan licznika jest prawie dwa razy wiekszy. Jestem z woj lubelskiego.
czy na zimnym czy na ciepłym po odkręceniu korka od razu wyrzuca ciecz chłodzącą.
Problem z agregatem Hulsteins rozwiązany. Okazało się że zawór na obiegu układu chłodzenia silnika przepuszczał gorący płyn do parownika.
Racja, temperatura radiatora nie wzrośnie, ale chłodzonego elementu już tak.
To intercooler
witam mam problem po odpaleniu silnika w oplu astra2 1,7cdti nie gaśnie kontrolka elektronicznego układu chłodzenia silnika, czy ktoś wie co może się dziać
Witam, potrzebuję schematu zasilania paliwem- VOLVO S60 2,4 benz. 2001 rok
Możliwe jest ze ta temperatura co opisujesz mogła mieć zjawisko ponieważ na zewnątrz auta było 37 stopni tzw. parnik co nie pozwalała na zmniejszenie temperatury tym bardziej ze miałeś komplet pasażerów i jechałeś z taka prędkością ale dla pewności możesz wymienić termostat koszt około 50zl plus płyn do chłodnicy i masz pewność ze z układem chłodzenia...
Jeśli płyn wycieka rurka nadmiaru to nic nie będzie zatkane. Zresztą konstrukcja korka to uniemożliwia. Najczęstszą przyczyną wyrzucania płynu są spaliny w układzie chłodzenie co przyczynia się też do podniesionej temperatury szczególnie pod obciążeniem lub przegrzewający się silnik. Tuta płyn wyrzuca już na zimnym silniku. Koledzy napisali ewentualne...
Dlatego że Januszy nie brakuje w nowych autach jest to nieporozumienie przy sprawnym układzie chłodzenia. Niekoniecznie, czasem chłodzenie komory silnika jest na tyle duże, że spowalnia proces nagrzewania silnika. W moim aucie, przy sprawnym układzie chłodzenia, gdy wyjadę na obwodnicę i mnie żadne światła nie zatrzymają, 90 stopni mam dopiero pod...
Sprawdź ciśnienie sprężania, to powinno wyjaśnić czy to wina uszczelki pod głowicą. Jeżeli są przedmuchy do układu chłodzenia to zazwyczaj w czasie pracy silnika węże od chłodzenia robią się twarde z powodu większego ciśnienia w układzie chłodzącym. Przydało by się odczytać błędy ze sterownika silnika i zobaczyć w parametry bo może ten czujnik nie działa...
tylko odkręcić i nie do końca
bardzo obszerny katalog właściwie wszystkiego prócz blach i ramy, czyli od wycieraczek po rozrząd czy wydech http://ekatalog.motogama.pl/ekatalog Akcesoria / Inne Części do obsługi i napraw Filtry Linki Nadwozie / Kabina Nadwozie / Kabina-oświetlenie Paski napędowe / Rolki Przeniesienie napędu Silnik - Elektryka Silnik - Mechanizm korb.-tłok. Silnik...
Sam naprawiam ,,Układ chłodzenia na przykładzie silnika A16 XER normalny reżim termiczny silnika zależy od temperatury płynu chłodzącego, która jest automatycznie utrzymywana za pomocą termostatu w zakresie 90–100 °С." Czyli 108 w porządku
Dopóki masz błąd elektrycznego termostatu(w układzie chłodzenia silnika) to klima nie ruszy
Awaria układu chłodzenia silnika (sterowania wentylatorów chłodnic) lub klimatyzacji (np. brak lub za niskie/za wysokie ciśnienie czynnika w układzie).
Jak już wcześniej napisał "płetwa" parownik jest zimny, a dokładniej ma temperaturę poniżej punktu rosy- dlatego skrapla się na nim para wodna z powietrza. Podczas pracy silnika parownik podgrzewany jest płynem chłodzącym z układu chłodzenia silnika i powinien mieć temperaturę praktycznie taką samą jak silnik- powinien być po prostu gorący. Jeśli tak...
Miałem przypadek, że dziurawy parownik puszczał gaz do układu chłodzenia i zapowietrzał układ.
Ok, tylko porównaj koszy tego MW a serwerowego którego kupisz za 10% ceny MW.
Wymieniono Ci także płyn chłodniczy z tego co piszesz. Czy sprawdzałeś odpowietrzenie ukladu? Miałem kiedyś podobny przypadek i skończyło się naprawą silnika, nienwiem jakim cudem ale częściowo zablokowany/zapowietrzony układ chłodzenia doprowadził do problemów z silnikiem.
Ciśnienie pracy układu chłodzenia w DAFie to około 0,8- 0,9 bar. Jest to ciśnieniowy układ chłodzenia. Na gorącym silniku odkręcenie korka może prowadzić do kalectwa.
Powiedziałbym szerzej - w układzie chłodzenia silnika.
Wita. Mam pytanko gdzie znajduje się ten czujnik z układu chłodzenia silnika??
Albo gdzieś Ci płyn spier.... i jest zapowietrzony układ albo kompresja ucieka w układ chłodzenia, jaki poziom płynu? Jaki poziom oleju?
Zapowietrzony układ albo zbyt powolny przepływ płynu przez parownik (np. złe podpięcie do układu chłodzenia.) Silnik się nie przegrzewa ?
No widzisz to coś się wyjaśniło. Na wale gdyby dało się włożyć drugi pasek osobny dla dodatkowego alternatora a ten napędzający pompę zostawić w tej formie jak jest. Ale z tego co widzę to lepiej było by nagrzewnicę wstawić i układ chłodzenie silnika wykorzystać. Trzeba by pokopać po katalogach tyle że najprędzej by kulkowe znalazł.
sprawdż czy lekko (rękom)się kręci wentylator ponieważ morze być przytarty i tak się będzie działo
Ja w swoim pojeździe mam zamontowane dwa podgrzewacze po 150W, które w czasie nie większym niż 10s podgrzewają przepływający OR do temperatury 75 stopni. Minusem tego jest jednak że pobierają w sumie 300W. Dlatego zamontowałem też podgrzewacze na ciecz. Gdy ciecz w układzie chłodzenia silnika przekroczy temperaturę 65 stopni, podgrzewacze elektryczne...
Hmmm.... strzelać do mnie a i tak sobie nie przypomnę Przed pierwszym montażem też nie wiedziałem jaki piec będzie właściwy i gdzieś (???) wyczytałem, że piec Thermo Top E jest do "mniejszych" pojemności silników, a Thermo Top C do "większych". Chodzi oczywiście o objętość układu chłodzenia, masę silnika (czyli ilość kilogramów zimnego metalu) do ogrzania,...
Dobrze weźmy twoja teorię. Pomijam skutki dla silnika i mocy i tego co się z rury wydobywa. No to teraz referuj jak niespalone paliwo dostaje się do układu chłodzenia silnika. A po drodze rozważ skutki lejącego wtrysku. Wszystkie kompilacje i jak ECU na to zareaguje. A zareaguje.
Inaczej - skąd pozbawiona elektroniki bateria wie ile wody ciepłej wymieszać z jaką ilością wody zimnej? I ewentualnie czy uszkodzenie baterii może spowodować poparzenia? Termostat w baterii nigdy nie jest elektroniczny, lecz mechaniczny - działający na zasadzie rozszerzalności cieplnej (szczelne naczynie wypełnione gazem, który pod wpływem temperatury...
Kwestia jest jeszcze jedna: Jak fachowo został wypłukany układ chłodzenia silnika z tkwiącego w nim oleju silnikowego?
A może nie chodzi tu o układ chłodzenia silnika a o układ chłodni czyli braku czynnika w układzie schładzania komory.
Tak możemy konkretniej. Bo jak na razie nic ciekawego nie wiem. Temperatura oleju, tak konkretnie. Zamieniłeś silnik z zewnętrznym układem chłodzenia na silnik z zewnętrznym układem 1:1 czy może miał podgrzewacz.
Ja z tego zdjęcia prawie nic nie mogę wywnioskować. Nie napisano w jakim pojeździ dokonana modernizacja. Mianowicie nie wiemy jak pracuje układ chłodzenia w tym przypadku. Tzn, czy nagrzewnica na małym obiegu (pewnie tak), czy na dużym. Następna sprawa to sposób załączania obiegu ogrzewania (zawór, kierownice powietrza). I wreszcie możliwa automatyzacja/sprzężenie...
witam na 100% uszczelka pod głowicą na postoju będzie wszystko ok , właczy ci się wentylator temp bedzie w normie , natomiast w czasie jazdy temperatura zbyt wysoka , ciśnienie z któregoś cylindra dostaje się do układu chłodzenia , układ się zapowietrza i silnik się przegrzewa pozdrawiam
Nagrzewnica,problemy w układzie chłodzenia,silniki i cięgna klap,sterownik klimy.Wybierz sobie.
Płynu na zimnym silniku ma być na minimum, płyn nagrzewając się zwiększa objętość, po ostygnięciu z powrotem się kurczy. Jeśli ogrzewanie jest, węże od układu chłodzenia na rozgrzanym silniku nie są twarde jak kamień, to skontrolować poziom płynu i jeździć, zobaczymy co się będzie działo, możliwe że układ po wymianie rozrządu nie był prawidłowo odpowietrzony....
Witam, czy ma ktoś może procedurę odpowietrzania układu chłodzenia Peugeot 508 hybryda? Po wymianie silnika elektrycznego wyskakuje błąd P0A35 - przegrzanie silnika elektrycznego. Pompka dodatkowego obiegu płynu wymieniona, dalej to samo. Układ przelany odpowietrznikami na alternatorze, chłodnicy, silniku elektrycznym, falowniku.
Ciepła woda ma to do siebie że płynie ku górze. Wiec obieg jest tak zrobiony ze woda ciepła z silnika przez termostat płynie do górnej części chłodnicy, w chłodnicy oddaje ciepło, opada na dół chłodnicy i dolnym wężem wraca do silnika, takie kierunek wymusza dodatkowo pompa wody. Najpierw nagrzewa się silnik i jeśli termostat się otworzy górny wąż i...
Większość starszych pojazdów ma kontrolkę zbyt wysokiej temperatury w układzie chłodzenia. Silnik był już zmęczony użytkowaniem, jak go ugotowałeś to nie poprawiłeś jego kondycji. Ponieważ nie znasz się na tym sugeruje conajmniej konsultacje mechanika.
Witam po latach, dużo czasu minęło ale warto napisać, ponieważ może kogoś uchronić przed niepotrzebnymi wydatkami. Winnym całego zamieszania był korek od chłodnicy który wpuszczał wodę do zbiorniczka, ale nie pozwalał jej wrócić do obiegu. Koszt 13 zł i po problemie. Pozdrawiam Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny...
Dodatkowe grzałki w układzie chłodzenia silnika lub zasilają tzw grzejnik elektryczny za dmuchawą.
W komorze silnika jest przekażnik świec dogrzewających (w układzie chłodzenia)silnik.
Wlałeś po prostu tyle ile spuściłeś, czyli mniej niż połowę. Korek ma być zawsze zamknięty jak silnik pracuje.
Ale będzie kosztować w paliwie no i średnio widzę żywotność akumulatora - ja bym optował za dodatkową nagrzewnicą wpiętą w układ chłodzenia silnika wtedy koszt energii to będzie zero a woda nagrzeje się w kilka minut. Rozumiem argumenty dotyczące ceny i minimalnej ingerencji - przynajmniej rozważ wymianę alternatora na coś w okolicach 150..160A
A przy remoncie kiedy wymienialiście tuleje to dużo było rdzawego osadu-kamienia w bloku silnika? Być może ktoś po prostu używał albo dolewał wodę (kranówkę) zamiast odpowiedniego płynu do układu chłodzenia silnika. Bo już miałem parę przypadków że chłodnica była częsciowo zakamieniona i nie było pełnego przepływu przez nią co skutkowało przegrzewaniem...
Z własnych obserwacji jako użytkownik focusa 1.8 TDDi. Świece grzeją naprzemiennie. Przy sprawnym układzie chłodzenia ten silnik osiąga max. 85 °C podczas jazdy. W dogrzewaniu pomaga sprawny EGR, chodzi o chłodnicę spalin. Szybciej osiąga temperaturę jeśli chociaż przez 1 km mocniej się go przegoni, chodzi o wyższą temperaturę spalin. Ponoć w okresie...
Są 2 znane mi sposoby. WYmiana zbiorniczka na MB i grzałka wbudowana z układu chłodzenia silnika. W dnie umieszczamy 2 świece żarowe połączone szeregowo coby się nie przepalały za często i robimy instalacje do tego. Czujnik strikte nie musi być w płynie wystarczy przyczepiony do zbiorniczka. Policz energię potrzebną do podgrzania to ci pomysła lusterek...
witam, nie wiem po co chcesz komplikowac sobie życie skoro układ chłodzenia daje rade bo tak został zaprojektowany czyli do odparowania wody,jeżeli musisz zastosowac układ zamkniety to musisz go zbudowac tak jak np w samochodzie z korkiem i zbiornikiem wyrownawczym do ktorego bedzie uchodziło cisnienie wody z układu chłodzenia o oringi na tulei cylindrowej...
Co do kostek przy zbiorniku płynu do spryskiwaczy to jedna jest do czujnika poziomu plynu - mozna sobie go zalozyc a druga niestety nie wiem do czego. Urządzenie pod lewym błotnikiem (konkretnie między zderzakiem a nadkolem) to układ sterowania chłodzeniem silnika i klimatyzacji (jesli masz). Jeśli czasem sobie rozbierasz te okolice auta, to zabezpiecz...
Co wy piszecie? Jak wy chcecie odpowietrzyć układ chłodzenia silnika, skoro nie jest hermetyczny, i sam się odpowietrza przez dziurkę przy korku!
W oryginale olej był doprowadzony z układu smarowania silnika oraz drugim otworem wyjściem oleju ze sprężarki do miski olejowej silnika. :| Podobnie z układem chłodzenia, sprężarka miała tą samą temperaturę co silnik. :|
w układzie dolotowym Dmuchać dymem z papierosa w dolot. w układzie chłodzenia Zwiększyć ciśnienie (max 1bar) w układzie na zimnym silniku. Na ciepłym problem jest taki że może odparować zanim się zobaczy drobny przeciek.
Po 20 min lewy wąż od chłodnicy gorący po stopniowym wzroście temperatury, chłodnica zimna cała, wąż po prawej od chłodnicy ciągle zimny Termostat? https://obrazki.elektroda.pl/1872901700_... Podobnie będzie przy niesprawnej pompie wodnej: czy z cienkiego przewodu tryska płyn do wnętrza zbiornika wyrównawczego układu chłodzenia podczas...
Odpowietrzanie zacznij na zimnym silniku.
Ursus C-330 - układ chłodzenia silnika https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Sprawdź na przewodzie który dochodzi do zbiorniczka wyrównawczego(ten Cienki)przelewowy ,czy nie masz na nim zgrubienia Jeśli tak to jest tam zaworek zwrotny który często się zacina. Jak jest to go wywal.
Czyli bojler i grzanie wody z układu chłodzenia silnika/układu wydechowego? Dodano po 49 Czyli bojler i grzanie wody z układu chłodzenia silnika/układu wydechowego? Oczywiście wspomagane. Nie rozumiem też tej niechęci do gazu.
..Diagnoza komputerowa sugeruje problem z układem chłodzenia silnika....... Delphi. Gdybym posiadał schemat nie zakładałbym tematu.
Tester CO2 jest bardziej wrażliwy niż węch więc to raczej nie uszczelka. Masz coś z układem chłodzenia, wiele wskazuje że gaz z instalacji LPG ładuje Ci w układ.
W abd musisz szukać na bloku po prawej stronie silnika pod wyjsciem rurki układu chłodzenia. Przyda się latarka i dobrze jest to miejsce przetrzeć szmatką nasączoną rozpuszczalnikem.
Miałem kiedyś PEUGOTA J5 w nim orginalnie paliwo do pompy przechodziło przez blok silnika. I podgrzewacz gotowy. No i co? układ działał? może sprawdzałeś na OR?. Układ chłodzenia silnika można zastąpić OR, osobiście wdziałem układy, zamiast wody chłodzone olejem :?: być może będzie to najlepsza i najtańsza konstrukcja zasilania silnika OR???
Może układ chłodzenia jest żle odpowietrzony w tym silniku jest specialna procedura odpowietrzania. To bardzo dziwne że serwis nie daje sobie z tym rady.
Dodałbym do tego - nie próbujcie otwierać odpowietrznika przy zakręconym korku na zbiorniku wyrównawczym, po wystygnięciu silnika, bo układ się znów zapowietrzy (po porządnym nagrzaniu silnika i zostawieniu go do całkowitego ostygnięcia w układzie chłodzenia może być lekkie podciśnienie).
Przydało by się jeszcze jakies zabezpieczenie np. układ działa tylko jeśli jest zaciągnięty hamulec ręczny a najlepiej było by gdyby sprawdzał czy skrzynia biegów jest w pozycji neutralnej.
Dogrzewa jedynie układ chłodzenia silnika.
Jeśli nadmiernie przeciążysz silnik to nawet chłodzenie nie uchroni go przed uszkodzeniem. Najprościej zakupić odpowiednio większy silniczek i nie trzeba będzie rozbudowywać konstrukcji o układ chłodzenia silniczka.
Witam. Silnik poskładany, zrobiony prowizoryczny układ chłodzenia no i silnik odpalony działa. Troszkę odnoszę wrażenie, że go telepie delikatnie, pewnie z względu na ten słabszy 1 cylinder no i widać przedmuchy do skrzyni korbowej aczkolwiek nie dymi, no chyba, że delikatnie na czarno ale to przy mocnym pałowaniu.
Kolega Tom jak silnik przystosowany do chłodzenia wodą? Możesz powiedzieć w jaki sposób bo mimo twojego elaboratu jakoś tego nie mogę ogarnąć. Następna sprawa gdybyś przeczytał instrukcje obsługi tego ciągnika jak należy wpadł byś na dział poświęcony przygotowaniu ciągnika do zimy a tam jak byk stoi zalać płynem niezamarzającym. Jak to silnik który...
mechanik twierdzi ze mimo wszystko chlodnica powinna zrobic sie goraca jak juz termostat otworzy... W pewnym sensie ma rację, bo gorący blok silnika, to tak jakby kocioł CO, a chłodnica, to tak jakby kaloryfer, czyli układ ogrzewania z obiegiem konfekcyjnym. Chyba na tej zasadzie działały układy chłodzenia w pierwszych silnikach spalinowych.
Jeśli słychać, że pracuje silnik agregatu a lodówka nie chłodzi to jest rozszczelniony układ chłodniczy i ulotnił się czynnik chłodniczy. Samemu tu nic nie zrobisz. Trzeba wezwać serwis.
Normalna temperatura pracy silnika powinna być utrzymywana przez układ chłodzenia w granicach 90 st.C. Duży obieg (przez chłodnicę) włączany jest przez termostat jak silnik osiągnie temperaturę ok. 80 st.C.
Awaria układu chłodzenia silnika.
Na początku auto działa na tzw. małym układzie chłodzenia, dopiero jak silnik się nagrzeje to termostat otwiera duży układ chłodzenia czyli dojście do chłodnicy. Termostat w Twoim silniku jest otwierany przy jakiej temperaturze?
Powiększenie pojemności pakietu bez zwiększenia napięcia na pewno nie spali ESC, ale dłuższe eksploatowanie bez układu chłodzenia i przerw może spalić ESC i silnik układ szczotkowy silnik bardzo się nagrzewa przy dłuższej intensywnej pracy. Dlatego jest spora przewaga układu napędowego bezszczotkowego.
Nie reduktora tylko układu chłodzenia silnika.
Widzę tu dwa problemy, które chyba można jednak rozwiązać: Pierwszym wyzwaniem przy tej koncepcji może się okazać chłodzenie silnika (wymaga on obiegu powietrza). Być może na wałku trzeba więc zaprojektować odpowiedni wentylator i kierownicę jako układ chłodzenia silnika. Kolejną kwestią jest hałas generowany przez silnik. Jeśli nie będzie przeszkadzał,...
Witam. Pytanie do znawców Mini Coopera. Jak należy przeprowadzić procedurę odpowietrzenia układu chłodzenia? Silnik benzynowy, 1.6 - 115 KM.
Niekoniecznie. Są nrdowskie silniki diesla chłodzone powietrzem. Co ciekawsze, w układzie V i chłodzone powietrzem. Niestety nie jest ich dużo i się cenią. Były stosowane w starszych multicarach, agregatach PAD 8...
Należy po kolei wsztkie mocowania odkręcić. Po odpinać wszystkie wtyczki i przewody układu chłodzenia, odkręcić układ wychechowy. Silnik wymontować razem ze skrzynią biegów będzie łatwiej albo bez jak kto woli.
odpowietrzać układ chłodzić silnik układ chłodzić silnik schemat zapowietrzony układ chłodzić silnik
strumienica zamiast katalizatora tuning telewizora dźwięk jednej słuchawce lenovo
cykanie transformatora phanick pegasus
Telefon wibruje, ale ekran pozostaje czarny - przyczyny i rozwiązania Korekta wtrysku 3 mm³/hub - co oznacza?