Witam, Stawiam na nieszczelność układzie dodlotowym powietrza (był wymieniany filtr). Obejrzyj dkładnie układ dolotowy powietrza pod kątem nieszczelności.
A układ dolotowy powietrza szczelny ?
Witam, dymienie na czarno brak mocy, na początek sprawdził bym układ dolotowy powietrza, coś mi się obiło o uszy, że te silniki maja częsty problem z nie szczelnością tego układu.
Proponuję sprawdzić dokładnie układ dolotowy powietrza, są to typowe objawy ssania lewego powietrza, sprawdź też klapkę przepływomierza czy nie zacina się. Pozdrawiam
Zanim wymienisz silniczek krokowy - a zapewne jest on uszkodzony - dokładnie sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Od przepustnicy aż do głowicy. Mozolne ale czasem się opłaca - często przecierają się gumowe przewody podciśnienia a jeszcze częściej w najmniej oczekiwanym miejscu i najmniej dostępnym do naprawy. Nawet pod...
MID 128 PPID 270 Czujnik NOx. FMI 2 Nieprawidłowy poziom NOx . Możliwe przyczyny: Układ dozujący. Układ wydechowy. Układ dolotowy powietrza. Czujnik NOx. MID 128 PSID 46 Awaria monitorowania NOx W tym przypadku polecałbym diagnostykę bo trudno jednoznacznie określić przyczynę.
Witam Przede wszystkim sprawdź układ dolotowy powietrza. Wszelka nieszczelność, jak wspominał kolega wyżej, jest powodem takich problemów. Jeżeli wszystko jest szczelne, problem może być w klapie (talerz) przepływonierza. Patrząc na przepływomierz z góry jest tam śrubka regulacyjna (taka na imbus). MOżesz spróbować regulować tym, ale jeżeli nie wiesz...
Dojechaliśmy tym Cabstarem do domu w ok 18 godz z średnią prędkością 55-60 km/h. Nawet fotoradary nie były nam straszne a policja mogła jedynie się uczepić o zbyt wolną jazdę. Winę miał jednak przepływomierz. Ale turbina i tak została wymieniona bo bardzo zżarta przez korozję była.
Tak, musi byc drugi włożony w środek aby przystosować go do kotla z zamknięta komora spalania. Przecież można zastosować układ rozdzielczy i wtedy nie trzeba modernizować obecnego komina. Układ dolotowy powietrza można bez problemowo wykonać z rur kanalizacyjnych. Moje typy: - Junkers Ceraclass zW 14-2 DV AE - Immergas EOLO STAR 24 3 E http://obrazki.elektroda.pl/7329607600_1...
No dokładnie kolega Błażej ma rację. Najczęstszą przyczyną gaszenia ciągnika w czasie pracy silnika jest powietrze. W 330 lubią się zatykać kraniki, zapchane filtry stawiają taki opór że nie jest wstanie pompka przeciś paliwa, Raz za czasu warto rozebrać wszystkie rurki od baku do filtrów i przedmuchać. W połączeniach skręcanych lubi utknąć obce ciało....
Dobrze że dolałeś płynu do przeczyszczenia układu paliwowego. Od razu jednak objawy nie ustąpią. Trzeba trochę pojeździć na benzynce. Trzeba też moim zdaniem przeczyścić przepustnicę, układ dolotowy powietrza, przepływomierz. Używa się do tego płynu do czyszczenia przepustnic i gaźników. Spróbuj też odłączyć na noc klemę od akumulatora (+) rano odpalić...
valteki , które przejechały 60 kkm nadając się do wyrzucenia. Można je regenerować ( wymiana elementów ruchomych) ale za niemal te same pieniądze kupisz matrix hd344 i te przeżyją te auto. Co do problemów to warto sprawdzić czy nie ma gdzieś nieszczelności w układzie dolotowym powietrza : od pęknięć i dziur po pęknięty wężyk czy brak zacisku na starych...
a czy mógłbyś mi napisać co to jest ten czujnik masy i gdzie on się znajduje. inaczej przepływomierz masy powietrza umieszczony na układzie dolotowym za filtrem powietrza (najczęściej). jedź na diagnostykę bo sam tego i tak nie sprawdzisz, a wymiana w ciemno nie jest tania.
Wtryski, turbina, krzywa korba, zawór egr, nieszczelność w układzie dolotowym powietrza do silnika, uszkodzony czujnik map, czujnik na listwie, przeskoczył pasek, pedał gazu, instalacja elektryczna, niedrożny filtr powietrza, lub zanieczyszczony paliwowy, katalizator i pewnie jeszcze kilka elementów, ale nie zastanawiałem sie zbytnio nad tym :)
Po wielu latach od załatwienia sprawy warto zaznaczyć, że problemem w moim przypadku był nieszczelny układ dolotowy powietrza. Zła mieszanka paliwowo-powietrzna powodowała kopcenie na czarno. Witaj, co dokładnie w twoim przypadku było nieszczelne? Mam ten sam problem
Wykluczyłeś nieszczelność w układzie dolotowym powietrza ? Będą podobne objawy.
Silnik chodzi jak Diesel, klepie. Natomiast buczenie z alternatora (odsłuchałem na słuchawkach, nie jest zbyt głośne) wskazuje że alternator pracuje na jednej fazie — uszkodzenie diod lub uzwojenia statora. Najlepiej byłoby to sprawdzić na wyjętym alternatorze podpiętym do akumulatora przy kręceniu np. wiertarką. Ewentualnie buczenie może dochodzić...
w układzie dolotowym powietrza? Filtry oczywiście wymieniono
Sprawdź, czy nie łapie lewego powietrza.
Witam. Diagnoza komputerem coś może pokaże. Ale warto sprawdzić układ dolotowy powietrza i podciśnienia, węże. To tak na początek.
Witam. Przypadkiem nic się nie uszkodziło w układzie dolotowym powietrza? Komputer po zmierzeniu danych z podciśnień wie jak jest obciążony silnik i dozuje paliwo.
Podmień mu przepływomierz (airflow sensor filter). Ale najpierw poszukaj dziury w układzie dolotowym powietrza. Pozdrawiam
Uszkodzona turbina lub coś z układem dolotowym powietrza.
Sprawdź uszczelki w układzie dolotowym, czy gdzieś nie ciągnie lewego powietrza.
Przepustnica powietrza do czyszczenia i przesmarowania. Sprawdzić szczelność układu dolotowego pod kątem łapania lewego powietrza (stąd wzrost obrotów) a to szarpanie przy ujmowaniu gazu to zużycie mechanizmu różnicowego i przekazania napędu na koła (luzy na półosiach i mechanizmie)
Sprawdź szczelność układu dolotowego powietrza filtr przepływomierz
wystrzały z wydechu To dobrze zgłasza Ci błąd, za bogata mieszanka to za dużo powietrza stąd wystrzały z tłumika. Musisz się przyjrzeć szczelności układu dolotowemu powietrza, przepustnicy i szczelności tłumika.
Ford Focus Mk 2 1.4 Benzyna+Gaz: Spadające obroty gdy wciskam sprzęgło podczas jazdy do około 400obrotów i często gasnący silnik na skrzyżowaniu jak się zatrzymuje. Wymieniłem przepustnicę, świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, komputer (sterownik) i czujnik temperatury cieczy, zadymiałem układ dolotowy powietrza, wszystko szczelne i nic to nie...
Cały układ dolotowy powietrza sprawdzony pod kątem "lewego powietrza". Układ jest szczelny.
Po pierwsze czy wtryskiwacze zostały wyregulowane na właściwe ciśnienie? Trzeba sprawdzić ustawienie zapłonu. Trzeba sprawdzić układ dolotowy powietrza czy nie jest zanieczyszczony, sprawdzić luz zaworowy. Jeśli to nie pomoże pompa na stół.
Fiat Punto 2 1.9 DS (60 KM) - olej w układzie dolotowym powietrza. Proszę o pomoc, może ktoś wie o co chodzi. Problem polega na tym że w układzie dolotowym powietrza gromadzi się jakiś olej czy to rzadki mazut za filtrem powietrza i za przepustnicą powietrza w miejscu gdzie wpadają spaliny z zaworu EGR. Zawór EGR jest nowy bo miał trochę błędów (kod...
wyczyszczenie przepustnicy i układu dolotowego powietrza nic nie pomogło :/
Sprawdź pocztę.Wysłałem z załącznikiem.Możesz jeszcze jednał rzecz wykonać w celu sprawdzenia,mianowicie w układzie dolotowym powietrza na puszce filtra jest przepływomierz.Podłączona jest w nim kostka elektryczna,sprawdź co się będzie działo teraz w czasie jazdy po jej odłączeniu.
Witam. A czy może prubował kolega zlokalizować syczenie ?? Mógł sie rozszczelnić układ dolotowy powietrza przy kolektoże przez co komputer warjuje i nie może ustalic mieszaniki paliwowo powietrznej . Pozdrawiam
Sprawdź układ dolotowy powietrza bo najprawdopodobniej zaciąga olej przez odmę.
Podgrzewacz powietrza w układzie dolotowym.
Witam. Moim zdaniem masz problem z zanieczyszczonym układem dolotowym powietrza. Podejrzewam, że przepustnica do czyszczenia. Jeśli tego nie robiłeś wcześniej, to zwróć się o pomoc do mechanika.
Witam.Sprawdź czy nie bierze gdzieś obcego powietrza w układzie dolotowym. Może wywiało którąś uszczelkę przy kolektorze, lub rozszczelnił się wąż od serwa hamulcowego. Pozdr.
Nadal będę obstawał przy nieszczelnym układzie dolotowym - zbyt dużo powietrza w układzie, mieszankę wzbogacasz ssaniem i lepiej pali.
Mam na myśli cały układ dolotowy powietrza łącznie z kolektorem ssącym.
A układ dolotowy powietrza albo coś za przepustnicą?
Sprawdź układ dolotowy powietrza pod kątem szczelności i czystości. Powinno pomuc. Pozdrawiam.
Sprawdź szczelność układu dolotowego powietrza i zaworów od LPG.
KABLE ZAPŁONOWE w TDI !!! Szacun koledzy.. Przyznaję strzeliłem gafę... Gdzieś mi to umknęło w tekście :) Ale układ dolotowy powietrza sprawdź. Postawił bym też na UPG ale co ma do tego deszcz?
Sprawdź kolego dokładnie układ dolotowy powietrza. Zwróć szczególną uwagę na przewody omy. Pozdrawiam.
Może masz nieszczelny układ dolotowy powietrza,albo czujnik tzw ssania (temp.) niesprawny.
Dodałem numer VIN. To od początku. Pusto auto jakoś jedzie,ale załadowane nie ma siły,sprawia wrażenie jakby się zapowietrzał. Doładowanie na kolektorze nie przekracza 1bar. Układ dolotowy powietrza szczelny, sprężarka bez luzów, czysta wydaje się sprawna, i co istotne jest bez tej klapki( wastegate czy jakoś tak). Skupiłem się zatem na układzie paliwowym,...
Może to być równierz problem "lewego" powietrza, czyli jakaś nieszczelność w układzie dolotowym.
Pokombinuj z sondą, powymieniaj filtry, sprawdź szczelność układu dolotowego powietrza może coś pomoże.
nie ma problemu niebawem zdam relacje. czujnik jest jeden na układzie dolotowym powietrza, przynajmniej tak wynika z mojej wiedzy. EDIT: ewentualnie czujnik tmp zasysanego powietrza w kolektorze ssacym
U mnie pomogło czyszczenie układu dolotowego powietrza po tym jak auto gasło czasem na wolnych obrotach. Pozdrawiam.
na moim warsztacie układy dolotowe powietrza w turbo dieselach są szczelne chcę dodać że nieszczelny układ dolotowy skutkuje zbyt niskim ciśnieniem a co za tym idzie i wyciek oleju do tegoż właśnie układu ,zanim zaczniesz regeneracje turbiny sprawdź szczelność i odmę, która zapchana dostarczy pewną ilość do dolotu powietrza .
A czy robiłeś analizę spalin ? coś nie bardzo chce mi się wierzyć że ma to coś wspólnego z ww czujnikami, raczej wygląda mi to na sondę lambda. To ona w głównej mierze decyduje o składzie mieszanki paliwa. No chyba że jeszcze może padł termostat w układzie chłodzenia , zbyt długie nagrzewanie się silnika może mieć przełożenie na zużycie paliwa. A i...
Dla potomnych napiszę tylko że na początek jak wiadomo najlepiej sprawdzić coś co nie jest drogie i skomplikowane, czyli jak Ktoś wyżej napisał przejrzeć cały układ dolotowy powietrza czyli sprawdzić czy filtr nie jest zanieczyszczony, lub poszukać ew. nieszczelności.
błędu nie można wykasować i jest tylko ten jak pisałem wyżej Układ dolotowy powietrza Nie podawaj opisu błędu tylko numer. Jakim sprzętem to było podpinane?
Czy Ty masz silnik turbo ? pewnie pytasz po przeczytaniu tego: P1160 - sygnał ciśnienie doładowania poza zakresem to raczej niedokładne tłumaczenie przez program, raczej tu chodzi o układ dolotowy powietrza do silnika niż doładowanie turbo a to dlatego że to autko bez turbiny :)
Kolego kakibara, 1.6 ma 110 koni, to jest 2.0. Ciekawe dlaczego nikt nie sprawdził ciśnienia doładowania, może to jest przyczyną wchodzenia w tryb awaryjny. Komputer ogranicza dawkę paliwa bo ma za mało powietrza. Przyczyny szukałbym raczej w układzie dolotowym powietrza.
1sze czy masz katalizator 2gie jak ustawione jest LPG? Lepiej większe dysze , niższe ciśnienie. 3cie sonda Lambda 4te czasy wtrysków LPG nieszczelności w układzie dolotowym powietrza...
Układ dolotowy powietrza był nie szczelny do czasu czyszczeniem przepustnicy, miałem pękniętą odme olejowa wymieniłem ją, wyczyściłem przepustnice i od wtedy dzieją sie te cyrki.. przypominam ze przy pierwszym podlaczeniu vaga wyskoczył błąd sondy ale nie wracał, przed czyszczeniem przepustnicy silnik po rozgrzaniu trzymal obroty dobrze jedynie na zimnym...
Ok od poniedziałku się bd bawił. Jest na allegr.pl układ dolotowy powietrza ze stożkiem wyślę za moment Ci link na priv. i powiesz mi czy o coś takiego Tobie chodzi
Pisałeś, że szybko na gaz Ci przełącza, jaką temperaturę reduktora przełączania na gaz masz ustawioną? Jak możesz sprawdź realną, ale musisz mieć kompa podłączonego i zacząć sprawdzanie z zimnego silnika. Teoretycznie przełączenie powinno nastąpić jak drgnie Ci wskazówka temperatury ok. 30-40 stopni. Czy sprawdzałeś szczelność układu dolotowego, wylotowego...
Czy robiłeś jakąś diagnostykę???? Bo to może być przepływomierz, układ paliwowy ( zapchany filtr paliwa, nieszczelne przelewy mimo ze wyglądają na suche...), układ dolotowy powietrza (zaklejony układ egr, zatkany filtr powietrza, czujnik ciśnienia doładowania...), jak widzisz możliwości jest dużo, więc diagnostyka komputerowa to podstawa.
A ja nie rozumiem jednego. Ten powstały wodor, gdzie sie przyłacza?? do układu dolotowego powietrza?? Bo jak tak to skoro jest on tak wybucowy to czego nie reaguje on odrazu z tlenem z powietrza??
Na kompie sprawdzili mi też szczelność układu i nic no bez jaj No bez jaj dokładnie. Na kompie sprawdzili ciśnienie w układzie dolotowym powietrza i było bardzo dobre wiec dodatkowego powietrza nie zasysa!Poza tym tak jak mówiłem każdą uszczelkę wymieniłem w układzie dolotowym
Różnice widać gołym okiem Czujnik wału musi być na uszczelniaczu a nie w bloku. Układ dolotowy powietrza może nie pasować, inaczej ułożony filtr oleju. W moim przypadku poradziłem sobie z tymi problemami bo musiałem. Posiadałem silnik z małym przebiegiem. Dodatkowo jak czujnik wału jest w bloku ( nie pamiętam które silniki i jakie kody miały tak czujnik...
Witam.Mam lagunę I 94 rok 1.8 w gazie.Problem jest tego typu ze coś jest nie halo z 2 wężykami podciśnienia otóż:w układzie dolotowym powietrza między filtrem a silnikiem są dwa wyjścia na cienkie wężyki podciśnienia. Nie wiem czemu,tak jest ale na pewno powinno być inaczej a mianowicie te wyjścia połączone są ze sobą wężykiem a gdzieś zza silnika wychodzi...
sprawdz szczelnosc układu chłodzącego , chodzi tu o chłodniczke wewnętrzną jest ona w czesci dolnej daszbordu tam gdzie są kanały dolotowe powietrza własnie w okolicach nóg, na wysokosci łydki jak siedzisz na fotelu jest ona zabudowana plastikami układu dolotowego powietrza do wentylacji bądz ogrzewania
W takim przypadku bardziej stawiałbym że coś niedobrego dzieje się z wtryskami które po prostu leją a nie rozpylają paliwo, no może sonda lambda (ta pierwsza ) - ale to trzeba by sprawdzać na wykresach za pomocą dobrego kompa diagnostycznego. Zakładam że na układzie dolotowym powietrza nie było nic tuningowane.
Może jeździć i jeśli ci już strzela to sekwencja także nie będzie ci dobrze pracować i będzie strzelać ale te strzały nie będą odczuwalne. Sprawdź instalację wysokiego napięcia , kompresję silnika i ewentualnie czy nie zasysa lewego powietrza do układu dolotowego silnika.
Emeryt 2 - jak nie masz pojęcia o tym problemie to nie ubliżaj innym :) Bo sprawa wyglada tak : kolega ma silnik K9K wyznacznik 728 i teraz dokumentacja renault wyraznie podaje PR059 Temperatura Powietrza w układzie dolotowym Zalecenia : Cechy szczególne Ten Parametr jest nie istotny i jest ustawiony na - 50 C dla silników K9K 728 Wiec jak wcześniej...
wymieniłeś kable, a świece też ? Przerwa na świecach, przerwa na przerywaczu, stan poączeń elektrycznych do cewki (modułu), tyle ze strony elektrycznej. Następnie szczelność układu dolotowego powietrza i ewentualne zanieczyszczenie filtra powietrza.
Wyczyść cały układ dolotowy powietrza w kabinie będzie tego sporo będziesz musiał pościągać kratki wlotowe .Podobny problem był a Akordzie po sprzątaniu jest ok .Ten co zakładał to ......... , bo on powinien to zrobić .Jak masz czas to reklamacja tylko będzie cię zmywał .
Nie miałem nigdy broblemów z "autoseba", 115 tuninguje się ale bezpiecznie w niedużym zakresie ,jak klijnet chce więcej zalecana wymiana turbo od 130.Jeśli padło turbo nalezy przemyć, oczyścić cały układ dolotowy powietrza od turbo do kolektora w innym wypadku można się liczyć z tym ,że po kilku dniach auto wruci.
sprawdź szczelność układu dolotowego powietrza, czarny dym to mała dawka powietrza a gwizdy to ubytek powietrza na dolocie do kolektora ssącego. Czy ma ktoś na zbyciu strą pompę paliwową do xpi moze byc uszkodzona
podaj więcej szczegułów tj. rok, benzyna, diesel, gaz? może to być wina potencjometru przepustnicy, lub nieszczelności układu dolotowego powietrza, sonda lambda też nie jest wykluczona tylko że wtedy by pływał na wolnych obrotach
cytat z książki ale przy ostatnim zdaniu nie napawa optymizmem. to sprawdzić szczelność układu dolotowego powietrza. Przecież to zajmuje 5minut.
Dzięki za szybka odpowiedź. Sprawdzę filtr i układ dolotowy powietrza. Membrany parownika raczej sam wymieniał nie będę aczkolwiek wstępnie ja wykluczam jako przyczynę ponieważ instalacja przestała działać w zasadzie natychmiastowo po pierwszym strzale w filtr... wcześniej nie było żadnych objawów.
Witam! Auto po prostu weszło w tryb awaryjny. Zacznij od odczytania błędów. Na myśl przychodzą mi się cztery rzeczy do sprawdzenia:DPF(jeżeli auto taki posiada), zawór EGR, brak ciśnienia doładowania lub nieszczelność w układzie dolotowym powietrza.
Przyczyn może być wiele ogólnie kod błędu mówi tak: PSID98 Układ doładowania 0 Dane ważne, ale powyżej normalnego zakresu roboczego 1 Dane ważne, ale poniżej normalnego zakresu roboczego Myślę że zacznij od sprawdzenia układu dolotowego powietrza, tj. sprawdź czy siatka na kominie dolotowym powietrza nie jest zabrudzona (zatkana kurzem), jest to częsta...
Jak dla mnie to po objawach stawiałbym na układ dolotowy powietrza: a bardziej dokładnie to coś nie tak z EGR-em. Auto pochodzi trochę na wolnych obrotach zaworu recylkulacji spalin nie otworzy i w tym momencie silnik widzi za dużą masę powietrza dlatego po kolejnym dodaniu gazu auto juz nie ma mocy. Ale by sie upewnić radze podłączyć HHT i zrobić diagnoze...
Sprawdź czy przypadkiem nie masz gdzieś nieszczelności w układzie dolotowym . Jeżeli tam nic nie znajdziesz to następnie sprawdź działanie przeplywomiera powietrza
Przewód. Tak to się nazywa, ale jeśli w sklepie powiesz: przewód odpowietrzający łączący pokrywę zaworów i gruby przewód powietrza przed przepustnicą, to będzie poprawnie (pot. odma). Nawet w serwisie wszystkie te przewody, w całym układzie dolotowym, określane są jako: przewód, lub przewód powietrza. Co do jazdy, wiadomo, nie powinno się tak jeździć,...
Wentylator o takiej wydajności jak dmuchawa, będzie miał spore zapotrzebowanie na prąd. Czyli silnik będzie nadal obciążony. A że przemiany: energia mechaniczna - energia elektryczna - energia mechaniczna nie są 100%, to na każdym kroku będziesz mieć straty. Do tego komplikuje się konstrukcja... Są inne metody poprawienia chłodzenia tego silnika, z...
Swiat jest mały autko stoi u mnie w warsztacie. Diagnoza komputerowa: 1.uszkodzony sterownik silnika/ecu - po skasowaniu wywala non stop w/w błąd. 2.czujnik wałka rozrządu sygnał za wysoki- załozony nowy oryginał nadal to samo (Do własciciela auta . Auto niestety nie odpalało normalnie. Musiał troszke pokrecic zanim odpalił bo brakowało synchronizacji...
podejrzane: filtry gazu i powietrza, świece, lewe powietrze w układzie dolotowym, jeśli masz już spory przebieg na gazie to być może masz już zużyte membrany w reduktorze gazowym
Rozumiemy, że lampka sygnalizująca usterkę układu oczyszczania spalin nie awanturuje się. A czy sprawdzony układ dolotowy powietrza, czyli głównie filtr powietrza? Może katalizator dał ciała czyli zatkał się (szczególnie jak dostał etyliny). Cewki raczej w pożądku. Trochę dziwne, że przy tak dużym zużyciu paliwa przez dłuższy czas sondy lambda (które...
Przepływomierz cały czas pokazuje zaniżoną dawkę powietrza, albo jest walnięty, albo układ dolotowy pomiędzy nim a turbiną jest nie szczelny (np zapieczony EGR, dziurawy wąż)
Wg tisa: Sprawdzić czy nie występuje usterka: ◦Zapchany zawór recyrkulacji spalin. ◦Poluzowane obejmy, pęknięcia lub inne uszkodzenia układu dolotowego. ◦Przeszkody w przepływie w układzie dolotowym. ◦Zapchany filtr powietrza. ◦Załamania, nieszczelności lub nieprawidłowe połączenia przewodów podciśnieniowych. ◦Przedostanie...
Może i silnik krokowy ale nie w znaczeniu uszkodzony. Obawiam się, że tenże silnik realizuje polecenia sterownika silnika, który odbiera złe informacje. A więc filtr powietrza silnika, szczelność układu dolotowego powietrza, działanie regulatora ciśnienia paliwa a może mniej prawdopodobne zabrudzenie zębów koła nadawczego położenia wału korbowego.
Jeżeli chcesz nadal jeździć na LPG to nie ma sensu zakładać stożka ani stosować dodatkowych 'ulepszeń'. Zapytaj pierwszego lepszego gazownika - ze stożkiem nie pojeździsz na LPG (chyba że masz sekwencję), często trzeba dodatkowo dławić układ dolotowy powietrza żeby samochód w miarę dobrze chodził na gazie - wynika to z prostej zasady działania układu...
1. Odsuń przewody instalacji gazowej od cewki wysokiego napięcia (pewnie przebija) i dodatkowo można zamontować transile na zasilaniu 5V i 12V centralki gazu - po tym zabiegu ta przypadłość bezpowrotnie ustąpiła u mnie. 2. Akumulator musi być naładowany i trzymać ! 3. Szczelny układ wydechowy 4. Szczelny układ dolotowy powietrza. 5. Przedmuchaj z resztek...
Ja mam taki sam silnik i mam założone Bingo S4, mikser fi 32 i reduktor AG 100HP i powiem tak: podstawa to sprawny układ zapłonowy bo potrafi strzelać i to ostro. Regulacje to przeprowadzałem już kilka razy, no i czysty filtr powietrza, szczelność w układzie dolotowym, to wtedy będzie chodził dobrze. Wydaje mi sie że mam za mały mikser bo powyżej 180...
Na postoju wszystko wydaje sie byc OK. Problem zaczyna sie w momencie, kiedy samochod jedzie Ja już pisałem może to być wina łapacza powietrza. Jeżeli łapacz umieszczony jest z przodu samochodu i powietrze w czasie jazdy jest wdmuchiwane do przewodów powietrznych silnika, to w układzie dolotowym powietrza tworzy się nadciśnienie które blokuje dopływ...
Diesel nie ma sondy lambda mieszanka jest dobierana po zczytaniu informacji o: położeniu wału ilość powietrza w układzie dolotowym (przepływomierz) temp. powietrza w dolocie
Jeśli auto ma wtrysk paliwa to na układzie dolotowym powietrza może być przepływomierz czyli urządzenie, które mierzy masę przepływającego powietrza. Wystrzał gazu często niszczy lub powoduje uszkodzenie tego elementu. Przepływomierz to w starszych autach taka klapka, która uchyla się w zależności od ilości przepływającego powietrza i steruje rezystorem,...
jeżeli chodzi o falowanie obrotów w tym silniku to przyczyn może być naprawdę wiele układ zasilania,dolotowy powietrza a czasami regulator napięcia ja bym w twoim przypadki jeszcze raz odpowietrzył układ paliwowy
wykluczył juz na samym poczatku usterkę przepływomierza i elektrozaworu sterującego turbo. Jak mamy to rozumieć? Podmienił na inne i testował, czy tylko stwierdził, że to nie to? przy stałym gazie daje mu nieprawidlowe cisnienie Turbinę ktoś rozkręcił, sprawdził, podmienił? Jeśłi problemy powstały faktycznie w skutek wjazdu w wodę, to ta mogła nabałaganić...
Odnosnie gazu to odłaczylem komputer od LPG ale wtedy nie moge odpalic samochodu. Nie wypinaj sterownika LPG tylko odłącz jego zasilanie , czyli bezpiecznik podłączony do "plusa" , z reguły umiejscowiony w promieniu 40 cm od głównej wtyczki sterownika gazu (Kabel gruby czerwony ). W razie wątpliwości udaj się do "gazowników". Pozdro. Co do błędów,...
Możliwe że oba drętwą membranę ponieważ nie masz pewności jak zużyty jest ten parownik ze szrotu i jak długo na nim leżał. Znalazłem napis na moim parowniku tecno wiedz to chyba ten model. Dodam że do mojego parownika dochodzi jeszcze jeden przewód od układu dolotowego powietrza jest on podpięty od przeciwnej strony parownika co jest podpięty ten do...
świece zobaczę dopiero jutro lub w czwartek, więc na tą chwilę nie powiem. zaczęło się to dziać nagle tak rano odpaliłem auto i ruszając na skrzyżowaniu zaczął się dławić i szarpać. w czwartek postaram się wyczyścić lub zaślepić egr i przejrzeć dokładnie układ dolotowy powietrza(w tym silniku nie jest to łatwe przez budowę kolektora).wtedy dam znać...
nieszczelny układ dolotowy powietrza schemat układ dolotowy powietrza szczelny układ dolotowy powietrza
piszczenie dysku twardego lodówka bosch rozszczelnienie toyota avensis odpalać
magazyn energii klimatyzacja berlingo
Odblokowanie przycisków w telewizorze MANTA 1905 bez pilota Zmywarka nie wyłącza się - przyczyny i rozwiązania