Z tego co widziałem to w jednym jest taka ala kulka to jest ten zaworek a w drugim baku brak tylko ta siateczka filterek.
Układ paliwowy do dokładnego sprawdzenia i podjęcia konkretnej decyzji na naprawę danej usterki ,jeżeli jest taki problem i nikt nie może powiedzieć dokładnie to mogę to zdiagnozować ,ale telepatycznie się nie da ,do tego objawu przyczyn jest kilka.
To pytanie czy stwierdzenie??? To teraz ja pytam czy sprawdziłeś??? elektrozawory muszą na wolnych pracować w okolicy 20 % jeśli jest więcej znaczy że pompa gubi ciśnienie i nadrabia to zwiększaniem otwarcia elektrozaworów, co może być spowodowane dużym ubytkiem paliwa ,np jak arti napisał na przelew bądź za niska niska strona,zatkany układ paliwowy...
Witam, Mam problem z odpaleniem r premium 420. Nie odpala już nawet z plaka. Ręczne pompowanie nie pomaga. Zostały wymienione: zawor ciśnieniowy na listwie, zawor na głównej pompie, nowa pompa ręczna, filtry układ paliwowy przeczyszczony. Pompa nie podaje paliwa na listwe. Co mogę jeszcze zrobic ? Dzieki z góry za pomoc.
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Powoduje to niedokładnie wykonana procedura odpowietrzania układu paliwowego.
Mam duży problem z samochodem Renault Premium 420 dci. Kupiłem go w lutym i do tej pory samochód nie działa poprawnie. Wymieniony został praktycznie cały układ paliwowy tzn. sekcje, jednostka dozująca paliwo, pompka wstępna, wszystkie przewody paliwowe oraz smok. Przed czyszczeniem baku wymieniłem kilkanaście wtrysków a po czyszczeniu dalej siadają...
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów Wymień Filtr...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Witam. Mam problem. Po zakupie reni i podczepieniu naczepy pojawił się błąd: niskie ciśnienie paliwa. Czyli pompa do wymiany, więc wymieniłem pompę. Po odpaleniu na wolnych obrotach wszystko ok. Ale gdy dodam gazu to wywala mi uszczelkę spod filtra paliwa. Jakby ciśnienie było za duże. Czy to wina pompy czy jakaś inna usterka. Dodam, że na podstawie...
Witam, Cały układ paliwowy sprawdzony łącznie z wymianą pompy niskiego ciśnienia . Jutro przystępuje do pomiaru przelewu
Witam mam problem z Renią wywala błąd niskie ciśnienie paliwa błąd mechaniczny auto nie ma mocy nie chce przyspieszać filtry zostały wymienione podłączyłem do kompa i pokazuje na wolnych obrotach 1.7 bar ciśnienie w warsztacie sprawdzali i i było podobnie ale na wykresie wychodziło że ciśnienie jest wystarczające do zapotrzebowania tyle że to było na...
Przyczyną tego że samochód jest słaby może być wiele rzeczy ale jeżeli układ paliwowy od strony niskiego ciśnienia sprawdzony (byle tylko nie przeoczyć separatora bo lubi namieszać) to jedziemy dalej do poprawnego sprawdzenia wtryskiwaczy przydały by się charakterystyki wtrysku komputer serwisowy jest to w stanie sprawdzić, na podstawie tych wykresów...
Witam. Mam problem z zapalaniem premium 385. Jak postoi 3-4 dni to trzeba ręczną pompką podpompować bo inaczej nie da rady, z dnia na dzień bez problemu. Podejrzewam, że to jakiś zawór zwrotny tylko nie wiem gdzie on jest? Jeśli ktoś mógł by pomóc, to z góry dziękuję.
Witam, mam problem z niskim ciśnieniem w Renault Premium 450 r2009. Gdy pierwszy raz pojawił się komunikat o zbyt niskim ciśnieniu paliwa, wymieniem pompę na nową oryginalną. Jednak to nie pomogło. Smoki czyste, filtry nowe. Co to może być ? Ciśnienie po podłączeniu wynosi 3,5-3,8 na wolnych obrotach. Sytuacja jest nieciekawa, bo auto nie ma mocy i...
Renualt Premium 450Dxi, Euro 4 Dzisiaj zapaliła sie kontrolka i bład actuate fuel bleed. Proszę o info co sprawdzić i czego moge sie się spodziewać. Dziękuje[/syntax]
Witam. W Renault Premium 420dci paliwo mi się dostaje do oleju i przybiera na miarce. Jaka może być przyczyna? Z góry dzięki za podpowiedzi.
Witam W związku z tym, że posiadam mało wystarczającą dokumentacje do tego pojazdu szukam porady. Wiem, że silniki Volvo mają takie przypadłości i na forum był temat wiele razy poruszany, ale dotyczyło to silników większych z FH lub Magnum. Ja mam kłopot z DXI 11 Euro 3 bez VEB z EPG, niecałe 800.000 km przebiegu. Sprawdzone zostały luzy zaworowe i...
Witam. Jakieś ok 2tyg temu zauważyłem duży skok zużycia paliwa. Ładunki rożne, raz na ciężko , raz na lekko, średnie spalanie 29-32 l/100km. Teraz wychodzi ok 37-38 l/100. Wymieniłem filtry paliwa, separator, filtr powietrza, nowy czujnik doładowania. Moc nie spadła. Auto ma przejechane 693 tys km. Aktywne błędy na wyświetlaczu to defekt ABS ( uszkodzony...
Potrzebuje schemat jak wyregulowac zawory oraz pompowtryska w 440 dxi.
Witam, mam problem z renówką Premium 300 '01/'02 przy odpalaniu, zazwyczaj już po kilku godzinach postoju auto mocno kopci na czarno/biało. Po chwili się uspokaja i jest wszystko ok w tej kwestii, natomiast silnik ma bardzo mało mocy i dodatkowo wysokie spalanie do 40L. Wtryski sprawdzone, 2 były robione reszta OK, nic nie pomogło. Ktoś mi mówił o jakimś...
Witam mam problem z autem Renault premium 420 dci co może być przyczyną auto paliło i zgasło a teraz nie podaje paliwa na listwie zawór ciśnienia wymieniony pompka ręczna też została wymieniona pompka ręczna robi ciśnienie a nie podaje paliwa? Pozdrawiam
Witam, mam problem z Renault Premium, mam go od miesiąca, zrobiłem nim pierwszy kurs i byłem pod wrażeniem jeśli chodzi o moc i spalanie (jeździ pod chłodnią), wyszło mu 31 l/100 km. Już podczas drugiego kursu było coś nie tak,raz że zaczął spalać 39 l/100 km i na mocy dało się odczuć spadek. Czy ktoś miał jakiś podobny przypadek, może mi ktoś podpowie...
Witajcie, w mojej Renówce od czasu do czasu zapala w trakcie jazdy komunikat "Usterka zasilania olejem napędowym" po czym auto słabnie, ale wszystko po chwili wraca do normy, druga część problemu jest znacznie bardziej dokuczliwa ponieważ gdy auto stoi dłuższy czas nie można go zapalić, dopiero podniesienie kabiny i napompowanie paliwa ręcznie pomaga...
Witam, od dłuższego czasu męczę się z premiumkom DCI. W aucie zostało sprawdzonych już wiele rzeczy. Wymieniona pompka wstępna na nową, wtryski po regeneracji, pompa wysokiego ciśnienia wstawiona od drugiego, sprawnego auta. Problem nasila się wraz z wzrostem temperatury silnika. Gdy jest zimny auto odpala, lecz z oporem. Gdy już odpali, wymagane ciśnienie...
Problem wygląda tak. Renault Premium 420 dci, wyświetla STOP i postój awaryjny, auto chodzi cały czas jakby na ssaniu, wydaje taki dźwięk jakby wisco cały czas chodziło. Moc ma, nie kopci nie przerywa. Układ paliwowy ok, filtry nowe. Czujnik temp. wody ok. Wtyki komputera sprawdzone. Brak mi już pomysłów, za jakiekolwiek podpowiedzi będę bardzo wdzięczny.
Witam posiadam od niedawna renault premium 450 dxi euro 4 2007r. Głównym problem jest komunikat spadek mocy. nie odcina mocy wszystko jest w porządku jak sie jedzie po prostym terenie po kilku górkach odcina moc Renia słabnie i nie da rady jechać, po zgaszeniu wszystko wraca do normy lecz komunikat nadal świeci. pojawia się tez komunikat żeby odpowietrzyć...
No właśnie nie to jest jedyna moja renówka nie mam oscyloskopu bo bym sprawdził sygnał i tu lipa chyba czeka tylko serwis bo już na tysiąc sposobów próbowałem jaltest daje bardzo mało możliwości jeśli chodzi o podgląd parametrów a palenie tego samochodu jest ciężkie jeśli chodzi o ciśnienia na szynie to powiedzmy po pełnym obrocie jest 600 barów a samochód...
Usterki naprawione. W pompie adblue był uszkodzony ten zawór http://obrazki.elektroda.pl/6114555300_1... 380zł netto i 25 minut roboty. Układ paliwowy był sprawdzony pod względem szczelności. Pompy wysokiego ciśnienia sprawne nie zatarte. ciśnienie na jałowym wachało się pomiędzy 39500 kpa a 40100 kpa. nie skakało co mogło by oznaczać uszkodzenie...
Od wymiany filtrów i sprawdzenia układu paliwowego
Podłącz paliwo bezpośrednio do pompy , wymień filtry i sprawdź drożność układu paliwowego.
Witam, potrzebuję kompletny schemat układu paliwowego do Renault Premium DXI (banalne ale nie do końca). Ta wersja jest chyba z FINLANDII. Filtry paliwowe łącznie z podstawą są zamocowane do kolektora ssącego (tak aby je wymieniać szybko i dodatkowo były ogrzewane przez ciepło z chłodnicy wody). Samochód jest bez przewodów paliwowych, pompy wspomagania/paliwowej,...
To stało ci się nagle czy po jakiejś naprawie ( nie koniecznie układu paliwowego).A pompa wysokiego ciśnienia paliwa ?
Witam. Temat płynu chłodzącego w układzie paliwowym był już pewnie poruszany na tym forum, natomiast nie znalazłem informacji na temat wymiany samych obsad wtryskiwaczy w Renault Premium DCI bez zdejmowania głowicy. Proszę o opinie jak to wygląda w praktyce, bo słyszałem że w tych autach to problem. Mam objawy typu znikający płyn z układu, mętny kolor...
W ogrzewaniach mokrych problemy występują z układem paliwowym tylko dziwne że już w 3 letnim modelu.Podejrzewam że maszTermo 90 jeżeli dochodzi odpowiednia ilość paliwa to demontaż palnika oględziny świecy czy niema białego nalotu oraz pomiar oporności 1,6 oma.Oględziny palnika czy mata nie posiada zgorzeliny i posiada możliwość pochłaniania paliwa,częsta...
Witam mam problem z reno premium 2003 r 320 dci traci moc auto wchodzi w tryb serwisowy ,pojechałem na diagnostykę komputerową i gość powiedział że jest za wysokie ciśnienie paliwa na niskim układzie paliwowym,ale natym się zakończyło,czyli nadal problem nie jest rozwiązany ,może ktoś miał taki przypadek,dodam że trzy miesiące temu była wymieniana pompa...
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa Witaj Użytkowniku, Jeśli chodzi o problem z niskim ciśnieniem paliwa, może być to spowodowane kilkoma różnymi rzeczami. Oto kilka możliwych przyczyn, które należy sprawdzić: 1. Uszkodzony lub zablokowany filtr paliwa: Filtry paliwa są niezbędne do oczyszczania paliwa przed...
To tym bardziej sprawdź szczelność układu paliwowego. Podaj paliwo bez pośrednio z bańki na pompę. Wygląda jak by się zapowietrzał, skoro ci na sznurku odpalił.
ciśnienie manometrem mierzone jest ok, dodam że po przeczyszczeniu całego układu paliwowego jest aktualnie dobrze ale czujniki nadal źle wskazują czyli ciśnienia oleju i ciśnienia paliwa. Zobaczymy jak się to będzie nadal spisywać, wiec puki co nie zamykam tematu.
WITAM. Jeżeli po dłuższym postoju nie chce odpalić to znaczy, że z układu paliwowego zchodzi paliwo. Zaczołbym od wyjęcia smoka (lub dwuch jeżeli są dwa zbiorniki), jest tam zaworek z kulką, ktora zapobiega cofaniu się paliwa z układu, wyciąg to i przeczyść. Dodatkowo w głębi tej samej rurki jest filterek, który też należy wyciągnąć i wyczyścić bo zregóły...
Zanim napiszesz post poczytaj regulamin. Opisane objawy świadczą o niesprawności układu paliwowego, filtry, ciśnienie i diagnostyka komp. Druga sprawa to zabrania się kategorycznie jechać pojazdem marki Renault z dźwignią w położeniu luz. I tu pewnie pojawia się usterka uszkodzenia czujnika położenia neutralnego.
cały wybierak mam załozony nowy jakieś 1,5 roku temu.Przy właczonym zapłonie i podpiętej tej wtyczce blokuje się dżwignia zmiany biegów,raz jest górna skrzynia innym razem dolna gdy odłaczona wtyczka Dodano po 2 stawiasz na przerwę w obwodzie elektrycznym ? Dodano po 22 dziękuję za pomoc. W tym samym aucie dxi 450 2007 rok mam też inny problem,który...
Witam wszystkich forumowiczów Od kilku miesięcy "walczę" wraz serwisami, aby doprowadzić Premiumkę z 2002r do stanu używalności. W tym tygodniu rozłożyli już wszyscy ręce a ciągnikiem nadal nie można normalnie jeździć. Jak mu się "zachce jechać" to jedzie jak strzała po czym nagle traci moc przerywa i nie ma czym jechać. Dodam że serwis w Błoniu ("podobno"...
Witam, Mam problem z premiumką. Na zimny idzie ok problem zaczyna się gdy się rozgrzeje, przy mocniejszym wciśnięciu gazu, przy zielonym zakresie obrotów na biegach szczególnie od 3-go zaczyna trząść kabiną i auto "nie idzie" (efekt jakby jazdy na wozie drabiniastym) efekt potęguje się przy cięższym ładunku. Odpalanie ok zimny ciepły Ok pół roku temu...
Witam ! Od jakiegoś czasu wyświetla mi błąd ( podczas obciążenia silnika zapala kontrolkę) usterka : MID128SID126 zespół 1 zwiększania ciśnienia w pompie paliwowej - błąd mechaniczny oraz drugi który myślę że jest pochodną pierwszego MID128SID96 ciśnienie w układzie sygnał zbyt niski. Przemierzam się do wymiany tej pompy w zespole pierwszym ale są dwie...
Pie.... co tu sie dzieje masakra. Chwila czytania i odechciewa sie pisania . Niska strona jakie cis? uklad paliwowy czysty? podzczas jazdy zaswieca sie ikonka wtrysku i zbija obroty? jak z moca auta wzgledem drugiego? praca silnika pod obcizeniem rowna? Dodano po 4 A co do wtloczenia paliwa to czy bedziesz mial 1300 bar czy 400bar do dawka bedzie taka...
układ paliwowy renault układ renault premium renault premium układ
panel sterowania whirlpool otwieranie drzwiczek podnośnik wymiana nakrętka
podnośnik samochodowy podnośnik samochodowy
Symbole wyłączników w CADe SIMU: różnicowo-prądowy i nadprądowy Opel Vectra B 1.8 - Kod błędu U2106 - Diagnoza i Rozwiązania