Pompa paliwa podaje 4 bary - potrzeba min. 250, żeby zapalił. Układ paliwowy zapowietrzony lub uszkodzony zawór CR.
może źle zapiąłeś złączkę paliwową np na filtrze paliwa albo gdzieś jak to rozłączałeś do ściągania głowicy, albo już sama zruszona złączka lekko puszcza, musisz przejrzeć wszystkie połączenia które ruszałeś albo założyć elektryczną pompkę zaraz za filtrem paliwa przy silniku i podłączyć pod plus po stacyjce i samo się będzie napompowywać jak włączysz...
Ile koni ma to auto? Na pewno niema pompki recznej co by to nie było.. Natomiast domniemam ze to stara generacja tdi czyli pompa wtryskowa i tam najlepiej będzie jak pouscisz sobie rurki od wtryskiwaczy,pokrecisz,poleci paliwo i dokręcisz.Innej opcji niema.
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
Poluzuj na korpusie filtrów przewód który idzie z filtrów na pompę i wtedy pompuj pompką ręczną aż zacznie paliwo lecieć. Wtedy nie zaprzestając pompować dokręć śrubę.
Kolega zapowietrzył układ paliwowy.
W najwyżej położonym punkcie pompy wtryskowej (może to być na górze lub z boku) jest śruba (zaślepka). Trzeba ją poluzować ~2 obroty( nie odkręcać całkiem ) i pompować za pomocą ręcznej pompki lub kręcąc rozrusznikiem do momentu aż z pod śruby wypłynie paliwo, po czym śrubę zakręcić. Wytrzeć to miejsce do sucha. Po odpaleniu sprawdzić czy jest szczelne.
Po opisanych czynnościach odpalił od pierwszego 'strzału' . Dodam że dieslami jeżdżę od 30 lat i zawsze odpowietrzałem starsze diesle z większymi lub mniejszymi trudnościami metodami tradycyjnymi . Tutaj ukłony do inżynierów za takie rozwiązanie . Na pewno wielu użytkowników volvo nie zna tej innowacji dlatego postanowiłem się podzielić tymi informacjami-...
zaciągnij paliwo przez przelewy i nie pozwól mu uciec, popuść wszystkie przewody wys. ciśnienia i niech ktoś kręci rozrusznikiem, gdy zacznie walić z któregoś dokręcaj i tak dalej. Pamiętaj że sterownik jest chłodzony w VP44 paliwem. WSZYSTKO JEST NA FORUM.
Pewnie układ paliwowy zapowietrzony, ja w takich wypadkach odpalam na tzw. Plaka, ale absolutnie ci tego nie polecam jeśli nie wiesz jak to zrobić bo możesz skończyć silnik!
Witam. Posprawdzaj przewody elektryczne przy silniku czy nie przetarł się któryś albo urwał. Układ paliwowy nie zapowietrzony?
Pompa paliwa/wtryskowa jest w twoim modelu jedyną pompą. Jak układ paliwowy jest zapowietrzony to nalej paliwa np strzykawką do filtra. Na nim jest taka jakby zapinka zawleczka. Jak ją wyciągniesz to zaworek z wężami powinien się łatwo wyjąc do góry i uzyskasz dostęp do wnętrza filtra. wtedy wystarczy nalać ON-u do pełnia założyć zaworek i zawleczkę....
Jesteś pewny że wszystkoszczelne i nic nie pozamieniane ?
Potwierdzam , tylko 15. Inne kombinacje albo dają efekt błędów w sterowniku albo zapowietrzenie układu paliwowego!
Zapowietrzony układ paliwowy, a ta pompa w baku pompuje do filtra? Bo z tego co kojarzę ona jest przelewowa komór w baku.
Zacząłbym od P0341 z tym błędem napewno nie zapali ale też P0087 jest poważnym błędem być może wynika z zapowietrzenia układu paliwowego.
Zapnij kompa do roboty i wysteruj pompę paliwa.
Zapowietrzony układ paliwowy,pompa. Przede wszystkim nie dopuszczaj do braku paliwa w baku.Pełny bak,nowy filtr,sprawna pompka w baku,szczelny układ paliwowy,poluzowane przewody na wtryskach ,jak pójdzie paliwo dokręcić i jak nie zajechałeś pompy to powinno odpalić.
Świece suche. Iskra jest. Nowa diagnoza na dziś. Pompka paliwa nie podaje paliwa na listwę wtryskową. Prawdopodobnie układ paliwowy zapowietrzony. Jutro kolejny dzień walki
nie, ale dzisiaj wyciągłem cały filtr z obudową i skręciłem go na wierzchu, więc nie ciągnie lewgo. Jutro jeszcze raz spróbuję jeszcze raz odpowietrzyć po przez przewody wtryskowe no i zrobie eksperyment z tą bańką i dam znać. Gadałem z mechanikiem i powiedział, że może to być też sterownik na pompie. Nie mam pomysłu, jeszcze nie spotkałem się z takim...
Blokada w układzie paliwowym, zapowietrzenie, usterka pompy, lub sterownika pompy.
Układ paliwowy zapowietrzony..czy jak wymieniałeś filtr paliwa to uzupełniałeś filtr paliwem-on?Bo tak to musisz na kręcic rozrusznikiem ,żeby zapełnił filtr cały paliwem
witam w moim fiacie doblo 1,9d błąd P0252 okazał się niczym innym niż nieszczelnym układem paliwowym "air on fuel" (zapowietrzony). polecam też sprawdzić drożność przewodu zasilającego z filtrem włącznie i przede wszystkim powrotu bo jak będzie przytkany to auto nie będzie chciało spadać z obrotów i na wolnych obrotach faluje i gaśnie. Przerobiłem ten...
Sprawdź czy dochodzi paliwo do ogrzewania, może układ paliwowy zapowietrzony
Nie było nic po za wtryskiwaczami i rurkami od listy odłączane z układu paliwowego. Zapowietrzony nie jest a po za tym przy tylu próbach odpalania powinien się odpowietrzyć i cokolwiek łapać. Przy takim ciśnieniu powinien się otwierać a one nic nawet kropelki.
Po przekręcenu zapłonu na DIP-e wyświetla sie czerwona kontrolka od silnika? Jesli tak to uszkodzenie elektryczne w przeciwnym wypadku problem leży w układzie paliwowym np. brak paliwa, zapowietrzony, filt zapchany paliwa bądz inne przyczyny. Podaj wiecej info to coś poradzimy
Po zmostkowaniu przekaźnika silnik kręci z kluczyka. Co prawda, jak mechanik mi powiedział, odpalił, ale przy pomocy plaka, bo układ paliwowy jest zapowietrzony. Niestety jeszcze nie udało się przekodować skrzyni. Pozdrawiam.
Zapowietrzony układ paliwowy
Oczywiście, że szkodzi bo pewnie masz zapowietrzony układ paliwowy (co jest typową i nagminną usterką w tym silniku) i w ten sposób dobijasz pompę wtryskową. Miałem podobnie w Vectrze z tym silnikiem, na mrozie zesztywniały wężyki od przelewów i jeden zaczął łapać bańki powietrza. Ja obstawiam układ paliwowy, jak miałem pompę po regeneracji to paliła...
Od kiedy Felicia 1,9 SDI miała pompę w zbiorniku ?
"Cytrynka "pali. Przyczyna- spalony bezpiecznik od immo , pompa nie podawała paliwa na wtryski. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
jeśli masz zapowietrzony układ paliwowy to Nie odpalaj go na plaku... zniszczysz Sobie pompę CR...
Wstyd się przyznać, nie wiem. Ale wiem, że jest na pewno. Szukaj idąc od strony powrotu paliwa, to nie jest igła.
Skoki ciśnienia paliwa może powodować zapowietrzony układ paliwowy. Filtr paliwa też był zmieniany?
Do tego możliwe jest zapowietrzenie układu paliwowego.
Witam. Poradziłes sobie z tym problemem? Bo u mnie jest to samo, ponadto zauważyłem wyciek ropy z jednego wtryskiwacza. Auto po wymiamie rozrządu i świec.
Problem polegał na tym że układ paliwowy się zapowietrzył a pompa nie mogła zassać paliwa
Trzeba było się lepiej przyjrzeć klapie gaszącej a nie zapowietrzeniu układu paliwowemu. Zwłaszcza jak puścił chmurę siwego dymu.
odpala dość ciężko ale tylko gdy postoi tak ze dwa dni na dworze no i gdzieś jest układ paliwowy zapowietrzony bo cofa wtedy paliwo do zbiornika po jednym dniu stania normalnie pali,gdy gaszę nie ważne czy na luzie czy na sprzęgle to jest takie brubuubuu;D jest to bardzo odczuwalne bo całą budą praktycznie rusza a jest całe wymienione zawieszenie.
Podsysa gdzieś powietrze. Może zawór zwrotny przed filtrem pomoże. Znalezienie nieszczelności czasami bywa bardzo uciążliwe.
Witam, posiadam Audi z 2004 r model a6 quatro silnik 3.2 fsi, ciężko się przyznać ale zabrakło mi paliwa, wlałem za 250 zł i słabo odpala, kołysze na obrotach, jak kawałek przejadę wszystko się uspokaja, ale jak wyłączę silnik i trochę postoi, powraca to samo ciężko odpala, po podłączeniu pod komputer pokazuje błąd 18971 P2539 000 czujnik G410 ciśnienia...
Proszę podajcie jakie będą obiawy kończącego się paliwa w zbiorniku ? 1. Zapali się kontrolka "rezerwa" 2. Po "wyssaniu" całego paliwa silnik zgaśnie :D Jeżeli nie masz "zasilania gazowego" to dalsza jazda będzie niemożliwa pompa to "wytrzyma bez problemu" jeżeli "wyłączysz zapłon". Jak dolejesz paliwo do zbiornika to może być problem z uruchomieniem...
Tak, na telefonie zabawką, 🙈 a mógł się zapowietrzyć układ paliwowy?
Trochę po czasie ale może komuś się przydać. Podmiana czujnika na nowy oryginał, wymiana korpusu filtra, pompy zasilającej, zaworu upustowego, uszczelniaczy na pompach, nic nie dała. Za radą starego mechanika przedmuchałem sprzęgło przez dolne okienko i port czujnika silnym strumieniem sprężonego powietrza (wąż 1/2") w trakcie pracy silnika. Zanieczyszczenia...
Na moje oko to układ zasilania silnika paliwem - może być kilka przyczyn: - syf w baku i pompka zasilające nie może pociągnąć paliwa - zbyt szczelny korek wlewu paliwa (w baku robi się podciśnienie) - zużyta/uszkodzona pompka zasilająca (wyrobiona/pęknięta membrana) - zapchany któryś z przewodów paliwowych - zapowietrzony układ paliwowy - zapchany filtr...
Pewnie zapowietrzony układ paliwowy.
Sprawdz wtryski,może zapowietrz ci się układ paliwowy jak dłużej postoi.Zobacz czy nie widać gdzieś wycieków oleju napędowego.Może ta plastikowa śruba pod filtrem paliwa(o ile jest u ciebie)do spuszczania syfu.
Dużo tego się nazbierało, Mamy tu kilka usterek. 1 Najprawdopodobniej szaleje emulator sondy lambda, wiązka lub sama sonda. 2 Do wymiany świece i kable WN , Swiece wymiana co 10 000km. szczelina 0,7mm. 3 Problem z hydraulikami lub wałkiem rozrządu, trzeba zdjąć dekiel i ocenić, Hydrauliki mają trzymać olej w sobie i nie może on sobie wyciekać. 4 Nie...
A mam jeszcze jedno pytanie czy możliwe jest by układ paliwowy był zapowietrzony po wymianie filtra paliwa? Jeśli nie został odpowietrzony podczas wymiany
Witam, w silnikach 2.5 tdi nie ustawia się początku wtrysku ... Mylisz się.
Powodem może być uszkodzony czujnik płomienia(raczej mało prawdopodobne)inną przyczyną może być zapowietrzony układ paliwowy i tam bym raczej szukał. Co do Webasta to trudno powiedzieć trzeba podpiąć pod komputer i sprawdzić.
filtr zmieniony układ paliwowy nie zapowietrzony
golf 3 ma pod tylną kanapą właz do pływaka sprubój sprawdzić tam czy rurkami jest o.k.bo z tego co piszesz ciągnie gdzieś powietrze
Uszkodzenie czujnika położenia wału powoduje przejście w tryb awaryjny — ograniczenie obrotów, dawki paliwa i cienki odgłos pracy wtrysków. Silnik odpala, bo pompa wtryskowa ma swój czujnik. Nagłe rzucenie palenia to najczęściej skutek spalenia tranzystora w pompie wtryskowej. O ile pamiętam, przy sprawnym samochodzie kontrolka MIL gaśnie podczas...
a mozliwe że jest zapowietrzony układ paliwowy ? bo wcześniej sie zapowietrzył i dałem do mechanika zeby odpowietrzył
Przewody pomiędzy zbiornikiem paliwa a filtrem się całe?
witam, Co było :?: układ paliwowy sie zapowietrzył. :| I to wszytko, układ sie odpowietrzył i chodzi jak talala :D ,a błąd już nie wyskakuje :D
Układ paliwowy był chyba zapowietrzony. Zrobiłem tak jak radził michal_rybka i odpalił.
Tu już kolega trochę przesadził no nie bardzo... układ paliwowy zapowietrzy się w momencie gdy samochód nie jest eksploatowany, paliwo się cofa i zapowietrzy układ. Jeszcze jedno dla Kolegi z problemem, najpierw przejrzyj układ paliwowy tak jak pisałem wcześniej, jak nie znajdziesz fleka to uruchom silnik żeby nabrał temperatury i wyjedź na trasę (najlepiej...
Witam Może masz zapowietrzony układ paliwowy? To częsty problem w diesel-ach.
Witam -czyta wersja xsary ma wstępną pompę w baku ? to: immo blokuje sygnał z kompa do pompy ,lub bezpiecznik od pompy ,lub obwód czujnika położenia wału i może sam czujnik uszkodzony nie podaje sygnału do kompa a ten nie uruchamia pompy. A A jak pompa wtryskowa zaciąga samo czynnie .I teraz jeżeli samoczynnie to następuje zapowietrzenie układu paliwowego...
Cześć Mam podobny objaw. Czy wymieniałeś sam ten tłumik tętnień? Jeśli tak, to czy miałeś jakieś problemy? Jak sobie poradziłeś aby nie zapowietrzyć układu paliwowego?
zapowietrzony układ paliwowy
Na pompowtryskach nie grzebałem żadnego. Z objawów wygląda na np:za późny zapłon, nie działające świece, zapowietrzony układ paliwowy, lub kompilację tych składników.
Witam, w moim oplu 1,7 isuzu występuje identyczny problem, po wizycie w serwisie ASO, komputer nie wykazał błędu. Na początku problem pojawiał się rzadko ale zawsze jak silnik był gorący. objawy pojawiły się po wymianie filtrów paliwa, oleju itp. może układ paliwowy jest zapowietrzony? Na początku podejrzewałem sterownik pompy ale podobno jak pada to...
Czy po wymianie układ paliwowy będzie zapowietrzony ? Może byś tak jednak napisał o jakie auto chodzi? Przy silniku benzynowym wystarczy kilka razy załączyć zapłon - i się samo odpowietrzy (jeszcze przed uruchomieniem silnika). W silniku dieslowskim jest w zasadzie również instalacja samoodpowietrzająca, jak jednak załapie więcej powietrza to trzeba...
Zostaw błędy w spokoju. Masz co najmniej 2 powody dlaczego nie odpala. 1 Zapowietrzony układ paliwowy. 2 Silnik mechanicznie kompletna ruina lub rozrząd źle złożony skoro tylko 20 barów sprężania.
silnik powinien odpalic i pracować nawet na nie sprawnej pompie w baku. Jak pompa w baku się nie uruchomi to odpali na chwilę, później układ się zapowietrzy i bardzo ciężko uruchomić silnik z zapowietrzonym układem paliwowym pomiędzy tendempompą a PD (warto prysnąć plakiem, żeby go nie męczyć)
Przekaźnik pompy paliwa jest nad nogami kierowcy, wymień go Układ paliwowy jest zapowietrzony przez nie działającą pompę w zbiorniku, bardzo długo potrwa zanim się odpowietrzy (pomiędzy tandem-pompą a PD), do filtra pompa przetłoczy paliwo w momencie. Dlatego dobrze naładuj akumulator i odpalaj na plaku https://obrazki.elektroda.pl/4559983400_...
Zapowietrzenie układu paliwowego, gdzieś po prostu jest nieszczelność w układzie paliwowym. Najprościej powymieniać wężyki odpowietrzyć przy samej pompie jakąś pompką żeby nie było ani bąbelka powietrza w przewodach paliwowych. A zapomniał bym o filtrze paliwa wlot i wylot, wszystko pracuje na podciśnieniu pompy wtryskowej.
Zapowietrzony układ paliwowy.
Jeśli majstrował wkrętakiem to najprawdopodobniej odpowietrzał układ. Przy zapowietrzonym układzie paliwowym silnik nie odpali. Czy po wymianie filtra paliwa układ został odpowietrzony? Czy po tej operacji silnik pracował? Nie zdążyłem zaobserwować co grzebał przy pompie wtryskowej ale czyżby układ paliwowy mógł sie zapowietrzyć kiedy w baku przed...
Temat kończę - zapowietrzony układ paliwowy.
Zapowietrzony układ paliwowy, zmarznięte paliwo albo jakimś cudem wtryski.
A jak zapowietrzysz układ paliwowy, to co wtedy ?
Ogólnie w klawiaturze najbardziej wyrabia się miejsce gdzie klepka uderza w zawór. Po prostu szlifuje się aż do zatracenia wyrobionego rowka. A ciągnik był mocno obciążony? Jeśli tak mógł to być po prostu brak paliwa. Jakiś zator w układzie paliwowym, zanieczyszczone filtry, zapowietrzony układ.
Zapowietrzony układ paliwowy.
Zapowietrzony układ paliwowy....
Witam. Ewidentnie zapowietrzony układ paliwowy. Musisz wszystko dobrze odpowietrzyć najlepiej wymień wszystkie filtry i dokładnie sprawdź szczelność całego układu. Radziłbym jeszcze założyć zaworek zwrotny przed odstojnikiem.
Sprawdź przewody paliwowe czy są szczelne, czy nie jest nic popękane, może brać na lewo powietrze. A pedał gazu jest miękki? najprawdopodobniej cały układ paliwowy może być zapowietrzony, to możesz nawet plakiem siedzieć i 30 min psikać i wtedy może załapać ale nigdzie nie może być przewód przeszorowany. Sprawdź przewody wchodzące do filtra one chyba...
Zapowietrzony układ paliwowy. Na pewno wężyki przelewowe na wtrysku winne.
Układ paliwowy nie jest zapowietrzony po wymiana filtra paliwa? Co do głowicy to chyba jest taka sama
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie, Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
Witam. Jeżeli masz możliwość to sprawdź na innym sterowniku nawet używanym czy coś się zmieniło. Ja bym posprawdzał wszystkie przewody czy któryś nie uległ uszkodzeniu i bezpieczniki.Posprawdzaj i napisz co i jak. Sprawdź jeszcze czy paliwo dochodzi. Rozumiem że układ paliwowy nie jest zapowietrzony?
Typowe usterki dla tego silnika. Wtryskiwacze; zapowietrzenie układu paliwowego (brak pompy w baku); blokujący się EGR w pozycji otwartej; rzadziej elektryczny problem czujnik położenia wału.
Brak paliwa-zapowietrzony układ paliwowy.
Może jest zapowietrzony układ paliwowy.
Więc usuń usterkę. Skoro łapie powietrze to odpowietrzanie nic nie da. I tak zaraz będzie w pompie wtryskowej powietrze. Tak z ciekawości to w którym silniku na zapalonym się odpowietrza? Skoro jest zapowietrzony to nie zapali. Musi mieć paliwo.
Na mój nos to zapowietrzenie układu paliwowego.
No na pewno jest CR ale nie chciałem poprawiać kolegi bo myślałem ze ma pojecie o pompach a VP to jakieś głębsze oznaczenie. Ale pomijając to! zatarcie pompy jest ciągle bardzo prawdopodobne?
Kolego w momencie kręcenia rozrusznikiem poluzuj rurki przy pompie wtryskowej ,po kolei .Wygląda na zapowietrzony układ paliwowy,jeśli rozrusznik dobrze kręci.
Witam posiadam GLK 220 CDI 4matic z 2010, mam mianowicie taki problem jak po dłuższym postoju powiedzmy przez noc. Rano odpala bez problemu, ale po przejechaniu kilku kilkudziesięciu metrów naciskam hamulec i auto zaczyna się dusić spada z obrotów i gaśnie. Po ponownym uruchomieniu auto działa bez problemu. Pytanie moje brzmi czy może to być związane...
Era tanich napraw tych aut się zakończyła a będzie jeszcze drożej Na cud poradę i tanią naprawę niech nie liczy, no chyba że zapowietrzył układ paliwowy
Ogrzałem filtry, pompę paliwową i teraz chyba układ paliwowy się zapowietrzył, odkręcając ten korek: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8cf8... zamiast pojawić się paliwo to pompka chodzi nieco głośniej i słychać w baku jak tłoczone jest powietrze do środka zbiornika. Nie mam doświadczenia z tym ciągnikiem ponieważ zakupiłem go niedawno...
Po pierwsze włącznik elektromagnetyczny(starter) nie jest przystosowany do długiej pracy, dlatego ci się pali, nie był przypadkiem ciepły. Rozrusznik także nie powinien długo pracować i powinny być przerwy miedzy takimi odpaleniami. Po tak meczącym zapalaniu to nie myśl że prądnica naładuje ci akumulator, musisz ładować go prostownikiem. A skoro teraz...
Witaj. Jeżeli przy wymianie rozrządu odpinałeś przewody paliwowe to jest bardzo prawdopodobne że masz zapowietrzony układ paliwowy,co w sinikach z tym rodzajem wtrysku się zdarza.
zamykamy winny czujnik położenia wału i dla spokoju nowy filtr paliwa :)
1. Zapowietrzony układ paliwowy. 2. Świece żarowe { paliłby dobrze latem} 3. To jest poczciwe dTi.
Jak dla mnie wygląda po tym co piszesz, że to zapowietrzenie układu paliwowego.
Na początek układ paliwowy do sprawdzenia. Potem zawór dawki ,zawór kąta ,i ogólnie co widać w parametrach. Być może zapowietrzony być może trzeba robić ster.
zapowietrzony układ paliwowy zapowietrzony układ paliwowy objaw zapowietrzony układ paliwowy objawy
kostka nawiewu regulacja głośności głośnika bluetooth skody superb
schema podlaczenia zamka centralnego vodafone calculator
Pobór prądu falownika AZO Digital 6 kW Pomarańczowa dioda w piecu Ariston - przyczyny