Nieszczelność w układzie podciśnienia.
Przede wszystkim sprawdź działanie pompy podciśnienia - czy w układzie w ogóle jest podciśnienie.
Po pierwsze to podłączenie pod kompa i odczyt błędów. Trzeba też sprawdzić wszystkie węże układu podciśnienia i czy zmienna geometria turbosprężarki pracuje w pełnym zakresie, to są rzeczy na początek.
Jest ok, czyli zmierzyłeś i ile wynosi wartość podciśnienia w układzie?
Witam! Może nieszczelny układ dolotowy Sprawdz czujnik podciśnienia.
Błąd jest kasowany automagicznie po 20 (30?) poprawnych uruchomieniach silnika, jak również po odłączeniu zasilania (akumulatora). Przepływkę możesz spróbować podmienić na próbę. Masz do sprawdzenia - czujnik temperatury powietrza, czujnik temperatury silnika, przepływomierz, czujnik położenia przepustnicy, silnik krokowy, szczelność wężyków podciśnienia,...
to zmierzyć jakie sterownik widzi podciśnienie w kolektorze (odczyt na ekranie Techa2),i dodatkowo wpiąć w układ vakuometr
podciśnienie przynajmniej 5oo mmHg
Na początek proponuje sprawdzenie szczelności dolotu i układu podciśnienia i czyszczenie przepustnicy i egr. Pozdrawiam
Witam Serdecznie, szukałem na forum podobnych tematów, lecz nie znalazłem odpowiedniego, który odp. mi na pytanie Posiadam Opla Astrę I (F), rocznik 93r./ bez wspomagania/ silnik 1.4/ silnik przejściówka - kadetowski Opis problemu: Skaczą mi obroty zarówno na zimnym i rozgrzanym silniku, podejrzewam, że jest to winna źle podłączonego podciśnienia. Sprawdzałem...
Kontrola układu podciśnienia chociaż wzrokowo.Potem kontrola manometrem,sprawdzenie membran.Sprawdzenie czy niema oleju w układzie itp itd.
Witam: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz. 3. zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą wadliwej vacum pompy.
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Źle to sprawdzasz. Musisz mieć podłączony jakiś siłownik podciśnieniowy pod wyjście. Pod VAC podłączasz źródło podciśnienia, w tym celu dobrze spełnia zadanie sprężarka wyjęta z lodówki. Pod tak działającą instalację podłączasz 12V do cewki elektrozaworu i wówczas obserwujesz czy siłownik się wciąga i puszcza. Elektrozawór jest tak zbudowany że między...
Wg. producenta do sprawdzenia : P2097 - Wysoki limit układu regulacji składu mieszanki paliwa za katalizatorem Nieszczelności w układzie wydechowym. Pęknięte, skręcone lub nieprawidłowo podłączone elastyczne przewody podciśnieniowe Niedostateczna ilość paliwa w zbiorniku Nieszczelności w układzie doprowadzania powietrza lub w kanałach dolotu powietrza....
Układ podciśnienia-aby sprawdzić zdejmij węzyk podciśnienia z egr na włączonym i jak obroy mimo zatykania i otwierania go nie zmieniaja się to już masz pewność...
Witam, posiadam Opla Astrę G z 2001r. Przyszła pora na wymianę wszystkich przewodów hamulcowych, bo pękł jeden przewód i nie było sensu wymiany kawałka tylko wymieniłem wszystkie. Zalałem układ nowym płynem i odpowietrzyłem układ standardową metodą, czyli jedna osoba pompuje, druga odpowietrza. Pedał hamulca cały czas wpada w podłogę powoli. Co może...
układ ssący jest szczelny i niema żadnego podciśnienia. Mechanicy nie mają pojęcia co jest grane.
Przyczyną może być: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia się raczej przy wyższych obrotach). 3. zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą...
Wywala mi dwa błędy które myśle że są związane z tą pompa to błąd , te pompy nie siadają. Nieszczelność układu to tak.
Wadliwe działanie układu krytycznego 1 czyn 2 ?Bo to ważne,tamten błąd to wskazuje faktycznie na czujnik prędkości.Co do grzebania w układzie podciśnienia to trzeba wiedzieć jakie podciśnienie daje vacum ,inaczej cała robota jest bez sensu.
siemka posiadam opla astre 2 z silnikiem 2.0dtl i mam podobny problem wyskakuje mi kontrolka check egine i odrazu silnik slabnie nie mam swojej mocy jaka moze byc tego przyczyna ?? prosze o pomoc Wiesz co? cosik jest zepsute,jedyne co możesz zrobić we własnym zakresie to posprawdzać dokładnie układ podciśnienia,to takie cieniutkie wężyki, może który...
Masz błędnie narysowany schemat, manometr przed regulatorem ciśnienia. Po co zawór kulowy? Jeśli chcesz sprawdzać maksymalne ciśnienie pompki, to manometr do 10 bar. Podciśnienia nie potrzebujesz, całość układu to: - zbiornik -pompa paliwa -filtr -manometr -regulator ciśnienia -zawór kulowy -powrót do zbiornika.
Nieszczelny układ podciśnienia, jak napisał ptaszek1975 lub zabity, zapchany jeden z wężyków. Czy ten sam błąd masz teraz? Sprawdzić zasilanie i masę zaworu.
Posprawdzaj wszystkie przewody podciśnienia i szczelność układu dolotowego od filtra do kolektora ssącego, może być gdzieś nie szczelność i samochód zasysa tak zwane "lewe powietrze".
A układ podciśnienia szczelny sprawdz rurki i gumowe kolanka,jesli szczelne to sprawdz pompę vacum,a najpierw to jak nie czyściłeś kolektora ssącego to go rozkręc i wyczyść
42-Przewód EST-A (1/4) - zbyt wysokie napięcie (w przypadku silników X16SZ/X16XEL) lub brak impulsów z układu zapłonowego (w przypadku pozostałych silników) 33-Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie (przewód podciśnienia może być odłączony lub przerwany)
Nazywa się elektrozawor Podciśnienia turbiny. W katalogu on jest oznaczony symbolem n75 Pytanie? Po co on tam jest? Nie wiem. Co do szczelności, to jestem tego pewny jak do tego, że jest teraz ciemno. Wszystko sprawdzałem po 5 razy, wraz z dolotem, układem itd. Nikt z nas wróżka nie jest, a ja nie mam dobrego kompa i vakuometra, a nawet miernika, jeszcze...
częstą usterką jest przepływomierz ale nie zawsze. Sprawdź szczelność układu podciśnień i poprawność podłączenia wszystkich elementów.na każdym zaworze jest opis vac-do podciśnienia i "out"-do elementu wykonawczego.można na próbę podmienić zawór np.od recyrkulatora na TURBO.
A ja dodam od siebie że: układ krytyczny 1 to nic innego jak ustrka w układzie podciśnienia układ krytyczny 2 to system wlotu powietrza doładowania błąd P0400 to nic innego jak problem z recyrkulacją spalin, który może dotyczyć w twoim samochodzie zarówno układu 1 jak i 2. Do zdjagnozowania w 20min :) Pozdrawiam
Witam. dziękuję za opis o to mi chodziło. Ale jeżeli zawór termiczny jest otwarty to siłownik powinien zadziałać, bo jak pisałem bezpośrednie podłączenie z vacu do siłownika ,jest reakcja i obroty spadają.OK! W związku z tym podejrzewam, że może to być brak szczelności na złączkach rurek podciśnienia. Dzisiaj pouszczelniam ten układ i wtedy sprawdzę...
Witam. W mojej Astrze falują mi obroty na zimnym jak i na ciepłym silniku na biegu jałowym w granicach 850-1000 rpm. Zostały wymienione świece, przewody oraz silnik krokowy, raczej nie widać poprawy. Ostatnio wymieniłem termostat, mechanik twierdzi, że sprawdzał przewody podciśnienia i nie łapie lewego powietrza. Nie wiem jak cały układ dolotowy, ja...
Dźwigienka z siłownika klap też potrafi spaść, do tego elektrozawory podciśnienia i sama vacupompa. Dodam że ten siłownik jak i te klapy wirowe nic specjalnego nie dają w tym silniku.Jak ktoś nie wierzy proponuje odłączyć na próbę.Dużą rolę odgrywa właśnie układ podciśnieniowy turbina/egr.Wystarczy spadek podciśnienia poniżej określonego poziomu i...
Przerabiałem to w zeszłym roku w swojej vectrze 2,2dti. U mnie okazało się że pękł gumowy łącznik od podciśnienia przy turbinie. Naprawa w 5 minut i jeździ do dziś. U mnie objawiało się to błędem P0400 Układ recyrkulacji spalin - błedny przepływ. Na forach opisują że jest to dość rozległy błąd i przyczyną może być: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem...
by utrzymać prawidłowe podciśnienie w układzie wspomagania hamulca.
Wspomaganie hamulca (serwo) albo silnik stracił grzybek zaworu ssącego na jakimś cylindrze, wtedy też będzie takie małe podciśnienie w układzie.
Masz na 100% nieszczelny układ paliwowy, na wtryskach lub jeszcze przed nimi. Jesli nie masz maty izolującej na spodzie maski, to temperatura powoduje odparowanie par paliwa i jakby zapowietrza układ wtryskiwaczy (niegroźne) - jak już zaleje wtryski paliwem, to będzie chodziło bez problemu. Gorzej właśnie z odpaleniem, jak postoi kilka godzin na pelnym...
Posiadam auto Opel Astra 1.3 DTi. W czasie dodawania gazu auto traci moc, później zapala się konstrolka na desce, układ elektroniczny silnika. Co to może być za przyczyna? Sądzę, że może być w filtrze paliwa woda. Jak to sprawdzić? Dzięki z góry. Sprawdz czy jest podciśnienie na zaworze turba taka grucha na sprężarce podłączony przewód podciśnienia...
Widzę że temat jest typowy dla tego silnika Z17DTH. Ja jestem chyba bardziej uparty niż średnia statystyczna użytkowników bo własnie mija rok jak szukam przyczyny i auto dalej się tak zachowuje. Ja póki co sprawdziłem/zrobilem: - sprawdzony układ podciśnienia sterownania turbem (zaworek i ciśnienia) - wymieniona turbina na nówke sztuke + wyczyszczony...
P1125 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 lub 2. Na początku zacząłbym od sprawdzenia układu podciśnieniowego - szczelności,wartości samego podciśnienia. W tym silniku to podstawa! Jeśli oscyluje na poziomie 0,7 - 1 bar - to OK. Następnie sprawdziłbym zaworki sterujące - a jest tam ich przynajmniej 3 sztuki... Czyli - rozłączasz wtyczkę od zaworu...
teraz raczej wszyscy napełniają układ ważąc czynnik... a szczelność sprawdza się poprzez robienie podciśnienia (próżni) w układzie a nie napełnianie powietrzem... takie podciśnienie ma nawet osuszać układ z wilgoci... i albo podciśnienie się utrzyma i układ jest szczelny albo opadnie i układ jest nieszczelny a wtedy nawet urządzenie nie nabije czynnika...
Siłowniki wszystkie chodzą tylko właśnie wydaje mi się, że podciśnienie w tym układzie jest za niskie żeby je ruszyć... i chciałbym się zapytać jak je sprawdzić i jakie ma być. Jeśli ktoś ma Astrę, Zafirę lub Vectrę z takim silnikiem to czy mógłby zdjąć ten rozdzielacz z króćca na pompie i sprawdzić jakie ona wytwarza podciśnienie (jeśli to w ogóle...
Witam, Mam następujący problem klapką obiegu wewnętrznego w mojej Astrze. Mianowicie, klapka obiegu wewnętrznego nie reaguje na przycisk włączania i wyłączania obiegu wewnętrznego. Z tego co ustaliłem na własną rękę, to wężyk podciśnienia z komory silnika jest poprowadzony do dwóch elektrozaworów przy przednim słupku od pasażera. I wygląda na to że...
Nie mam problemu z naprawą samochodu samemu, tylko dopytuję ludzi którzy mogą mi pomóc z takim problemem. Wszystko co jest opisane w błędzie 0108 mam zrobione i działa prawidłowo bo robiłem to przy ostatnich naprawach, zawór jak i czujnik mam wsadzone nowe a przewody są całe, nie pokazuje już żadnego check engine. Samochód ma muła przy obrotach 800-2000...
Nie odkręcać na pracującym silniku. Po prostu układ chłodzenia jest ciśnieniowy. W korku masz zawór od podciśnienia i bezpieczeństwa (przeważnie ustawiony na trochę poniżej bara np 0,7 bar). Przy takim ciśnieniu płyn wrze w 120 C i jak układ jest zamknięty (pod ciśnieniem) to nic złego się nie dzieje ale jak otworzysz to płyn zaczyna wrzeć gwałtownie...
Mam problem z astra c16nz,silnik wogóle nie ma mocy,przy dodaniu gazy dziwnie buczy i bardzo powoli wkręca się na obroty.Sprawdziłem czy nie łapie lewego powietrza,wymieniłem świece,przewody,kopułke,palec i nic astra nie ma wogole mocy,lewdo rusza z miejsca ;/ Problemu z zapalanie nie ma,pali na ciepłym jak i na zimnym odrazu.Z czytałem błędy 33 Czujnik...
Błędy: brak Ciśnienie: ok Przepływka: ? Jak sprawdziłeś ciśnienie?Nie sądzę żeby pomiar wiarygodny skoro nie wiesz co to przepływka.Przyczyn spadku macy może być kilka: 1.pompa vacum 2.popękane(załamane) lub nieszczelne wężyki podciśnienia 3.olej w wężykach podciśnienia 4.zaworki sterujące elementami wykonawczymi 5.przepływka itp. Podciśnienie w układzie...
Na początku tych dziwnych objawów tworzyło się potężne ciśnienie w ukłądzie. Tak jakby korek nie wypuszczał nadmiaru ciśnienia. Myślałem że mi węże lub chłodnice rozsadzi. Możliwe, że zatkany był w nim zaworek ... Nożykiem wtedy wyciąłem kawałek gumki w korku oraz Z twojej wypowiedzi wnioskuję, że chodzi o podciśnienie, które będzie wysysać płyn z...
Rozrząd? Sprawdź układ wysokiego napięcia. Przewody powinny mieć opór około 5 kiloomów. Zdemij pokrywę wtrysku, naciśnij gwałtownie gaz ręką, zobacz, czy zwiększy się dawka wtryskiwanego paliwa. Może być uszkodzony czujnik położenia przepustnicy lub MAP sensor (podciśnienia). Sprawdzić parametry pracy sondy. Jak to nie pomoże to trzeba podłączyć komputer...
pomiary oznaczają że podciśnienie w układzie wspomagania hamulca jest DOBRE.
Cześć, Auto to Opel Astra G 2002, Z18XE, 125KM, LPG (Stag4). Problem jest następujący: Silnik faluje na benzynie, szczególnie na zimnym, wtedy potrafi zgasnąć, bo dławi mu obroty. Gdy na zimnym go odpalę i pozwolę obrotom spaść do "normy", to raczej nie reaguje na pedał gazu. Zazwyczaj wtedy kończy się to "uduszeniem" i zgaszeniem silnika, czasem tylko...
Witam, opiszę po kolei genezę i kolejne błędy systemu. Dałem samochód do uszczelnienia silnika (był wyciek z okolicy koła dwumasowego), po tym zabiegu umyli dokładnie cały silnik żeby zobaczyć czy jeszcze jakieś wycieki będą. I to był początek problemów - podczas jazdy zaczęła zapalać się kontrolka błędu silinika jednak z reguły po przyspieszaniu gasła....
Element fabryczny nie miał wpływu na p0299. Winny był przewód podciśnienia
,zaślepiany był zawór erg Spora bzdura , tym bardziej w zużytym silniku Czy ktoś sprawdzał parametry pracy silnika , czy tylko podmieniasz na "pałę" części ? Układ podciśnień jak się ma ?
Witam, jako , ze już kilkukrotnie miałem styczność z tego rodzaju samochodami, chciałbym przedstawić wam kilka istnotnych informacji dotyczących najczęstszych usterek silników DTL oraz DTX w oplu. 1.Slynne, wręcz klasyczne już zapalanie się "checka" podczas jazdy, co skutkuje spadkiem mocy lub obrotów, po przygazowaniu lub odpuszczeniu pedału gazu check...
stawiał bym jednak na serwo a nie na usterkę czujnika temperatury a zawór zwrotny jest po to żeby utrzymać podciśnienie w układzie w wypadku unieruchomienia silnika
Witam, Atra po ciężkich bojach odpaliła, odpowietrzyłem na przewodach (luzując nakrętki przy trawersach: po pierwszym odpalaniu, jak paliwo się pojawiło na wszystkich to zakręciłem 3 pierwsze i przy kolejnej próbie 4-ty) - przynajmniej już próbowała zaskoczyć ale się dusiła, więc raz jeszcze potraktowałem ją pompką zewnętrzną po tym odpowietrzaniu przez...
Spore koszta I to nie wszystkie. Jak się przyśpieszy to trzeba też zahamować, czyli jeszcze kolejne wydatki na układ hamulcowy i zawieszenie... :-) Trzeba mu coś przeczyścić oprócz tego co zrobiłem, aby uzyskać pełną moc która w nim pozostała? "Pełna moc" = remont silnika. Odczytałeś błędy z komputera? Ja nie jestem doświadczony w diagnostyce. Ktoś...
Rozrząd był zakładany w lipcu nowy w ASO, skrzynia automatyczna, raczej nie przeskoczył. Oczywiście można rozebrać obudowe i sprawdzić, ale czy w takim układzie, jeżeli byłby przestawiony, to czy zapalałby idealnie i czy miałby ciśnienie sprężania OK ? Zwróciłem teraz uwagę na wtryski i listwę z zaworem. Jeżeli zasysam ustami powietrze z zaworu poprzez...
MAP mierzy zupełnie co innego - masę powietrza można wyznaczyć w oparciu o MAP ale poza jego odczytem konieczna jest znajomość kąta uchylenia przepustnicy, obrotów silnika i budowy układu dolotowego - dopiero na tej podstawie można obliczyć to co MAF mierzy wprost (no prawie wprost). MAP mierzy tylko podciśnienie w kolektorze dolotowym - a to jest np....
sebap dzięki za szybką odpowiedź! Zaintrygował mnie ten syczący w czasie ostatniego testu EGR - przepustnica zatkana od góry, w waż od podciśnienia od lpg (jednocześnie odcięte podciśnienie od lpg) podpięty pistolet od kompresora i podane impulsowo ok 3 bar. Zawór ten jest przerdzewiały na wierzchniej strony flanszy, powietrze wylatuje koło metalowego...
Próba z przerobionym monowtryskiem wypadła bardzo obiecująco. Po dokładnym uszczelnieniu całego układu - wycinałem uszczelki i smarowałem silikonem,odpaliłem silnik. Żadnych problemów, po przejściu na LPG laptop pokazał zbyt bogatą mieszankę w całym zakresie. Nauka zmniejszyła PWA do 75. Mixer 34mm. Żniknęły 2 dziury - jedna w okolicy 1400 obr. druga...
Witam ponownie. Temat zakładam jeszcze raz,bo mod uznał,że jaja sobie robię. Problem wygląda tak: kilka dni temu zauważyłem,że przy odpuszczaniu gazu z przodu wydobywa się pisk.Podczas przyspieszania czy płynnej jazdy nic się nie dzieje.Każde puszczenie pedału gazu objawia się piskiem.Oprócz samego efektu dźwiękowego i ujemnego działania na psychikę...
W sprawie hamulca to mogę się tylko uśmiechnąć. Mnie niepotrzebnie nabrało żeby sprawdzić układ hamulcowy-tzn. jak brudny płyn pójdzie przy próbie odpowietrzania. Przez prawie 4 lata nie robiłem nic przy hamulcach poza wymianą klocków. I się stało. Jak delikatnie przepłukałem uklad nowym polskim płynem DOT4 chyba produkcji "organika" to też pedał łapie...
Witam i pozdrawiam. Pierwsze co bym sprawdził to ten słynny silnik krokowy on głównie decyduje o jałowych obrotach silnika. Następną sprawą jest szczelność układu wspomagania hamulców. Wspomaganie odbywa się kosztem podciśnienia w kolektorze ssącym silnika jeśli są tam jakieś nieszczelności niekoniecznie na zewnątrz może być uszkodzona na przykład membrana...
Oba silniki mają oznaczenie A16LET na łączeniu ze skrzynią. Czujnik został podmieniony na nowy Bosch, ale bez rezultatu. Podmieniłem również cewkę, ponieważ występował problem z zapłonem na jałowych obrotach. Teraz silnik pracuje równo i nie stuka. Nadal jednak pojawia się błąd P0344 i sonda pierwsza przed kątem ma małą nieszczelność, więc prawdopodobnie...
Ojciec znów ma problem ze swoją Astrą... i szukam rady. Auto ma nowy przepływomierz - zamiennik [url=http://www.przeplywomierz.pl/sklep,... i na nim objaw jest taki, że na biegach 1-3 wszystko jest ok, silnik się wkręca do 5000rpm nie ma żadnych błędów, natomiast na biegu 4 przy ok 4200rpm miga lampka awarii układu sterownia...
Proponuję sprawdźić układ zasilania paliwem tj. filtr paliwa, czy w zbiorniku nie robi się podciśnienie, czy nie jest gdzieś jakiś przewód zagięty. Oraz układ zapłonowy: świece, kable itd.
Apropos świec... Kupiłem BOSCH... miekkie jak g... albo ja mam tyle pary w rękach. Delikatnie kręciłem i jedna pękła, całe szczęście nabiłem śrubokręt i wykręciłem jakoś. no z tym w tym miejscu, to jak zapalnik w minie :shii: . trzeba ostrożnie, może boleć finansowo :cry: No chyba że sie okaze ze to przez cewke ciezko pali. Bo pali bardzo ciezko kilka...
Od jakiegoś już czasu mam problem z obrotami jałowymi i ogólną dynamiką silnika w mojej astrze. Zarówno na gazie jak i na benzynie (mocniej na benzynie, obserwacje dotyczą tego właśnie paliwa) silnik chodzi nierówno - co kilka sekund obroty wyraźnie spadają po czym wracają do normy, ogólnie silnikiem trochę trzęsie. Jak obciążę alternator ogrzewaniem...
Witam ostatnio w mojej Astrze nagminnie zaczeła si pojawiac usterka chek engine, dzieje sie to podczas hamowania na wolnych obrotach. Oczywiscie samochód dostaje "muła". Po starcie i osiągnięciu około 2000 obrotów kontrolka engine gaśnie i autko przyśpiesza już normalnie(oczywiscie do następnego hamowania). Rozebrałem wężyki podciśnienia i znalazłem...
Cześć, jestem posiadaczem Opla Astry H i chciałbym dowiedzieć się, nauczyć, poruszyć kwestie mojego problemu oraz zgłosić się do tutejszych bywalcy o pomoc do problemu, który wylazł z mojego samochodu dosłownie z nikąd. Mój samochód to Opel Astra H Kombi 2005 1.7CDTi 101km 350000km przebiegu. Problem wystąpił 22 marca rano, gdy odpaliłem samochód rano...
Witam mam losowy problem pojawiający się w moim autku jakim jest: Opel Astra G 1.6 8v 55KW 75 koni X16SZR. Benzyna Od pewnego czasu zdarza mu się odrazu po uruchomieniu silnika (zimny) trzymać ok 1500obr. Pomaga na to jednorazowe lub zazwyczaj 2 razowe zgaszenie i uruchomienie silnika ponownie wtedy wraca do normy czytaj 900obr. To samo zdarza mu się...
Ja już te rzeczy sprawdzałem. Brak oleju w przewodach, zawory nie przepuszczają, jak się ciągnie ustami powietrze, MAF wymieniałem, bo sam zepsułem, sztangę bardzo ciężko odciągnąć na wolnych. Podciśnienia nie sprawdzałem, bo nie mam czym. Sztangę trzyma, a jeśli byłoby słabe podciśnienie lub jego brak, to ten EGR w ogóle by się nie otwierał na dolnym...
Witam, nisko się kłaniam i pozdrawiam uczestników forum! Posiadam Opla Astrę 1.6Si 8V(bez lpg), układ wtryskowy Multec M(ecu code:16183109, Delco Electronics), układ zapłonowy DIS. Chcę się dowiedzieć jak wygląda nauka komputera po jego odłączeniu od zasilania, oczywiście na minimum 0.5 godziny i powyżej, tzn. gdy się całkowicie skasuje teoretycznie...
z tym ze odlaczenie pompy paliwa moze prowadzic do zapowietrzenia ukladu w przypadku awarii Jakim cudem??? Ludzie, skąd wy bierzecie takie rewelacje!!! Jeżeli układ jest szczelny to nie ma prawa, wytworzy się może małe podciśnienie (choć i to pewnie nie)ale powietrza nie zassie. Przecież to jest układ benzynowy.
X16XEL nie pompuje paliwa po zapłonie tylko po rozruszniku. Sprawdź regulator ciśnienia czy nie upuszcza paliwa na przewodzik podciśnieniowy. Miałem do czynienia z taką nieszczelnością,objaw ten sam.. Sprawdziłbym, gdybym wiedział gdzie on jest :) W tym silniku jest tak ciasno, że to co czesto powinno sie sprawdzać(czyścić, np przepustnica, krokowy,...
Ciężko przedmuchać sprężonym powietrzem rurki podciśnień? Zanim pojedziesz w trasę , poczytaj co potrafi olej w układzie IC
Witam Od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem w Astrze. Przewertowałem chyba wszystkie tematy jakie podsuwa Google, ale nic nie pasuje do mojego przypadku. Po rozgrzaniu silnika, zgaszeniu i ponownym odpaleniu jeszcze ciepłego silnika (nie od razu, ale po kilkudziesięciu minutach) pojawia się chmura siwego gryzącego dymu, kompletna niechęć do wkręcania...
Witam mam problem ze swoim autkiem jakim jest Opel Astra G 1.6 8v 75km 55KW X16SZR benzyna 1999r 210.000km przebiegu. Zanim opiszę swój dotychczasowy problem chciałbym podzielić się wcześniejszymi dolegliwościami asterixa. Od samego początku od kiedy go kupiłem były problemy z obrotami biegu jałowego tzn spadki w zakresie 20-50 wyczuwalne drgania silnika...
0505 - Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego Który krok osiąga regulator biegu jałowego, jakie jest podciśnienie w kolektorze?
Przecież pisałem że turbina ładuje od początku a zawór odcina ładowanie, dopiero przy przeładowaniu zaczyna odcinać turbinkę, wtedy właśnie powinno zmienić się wypełnienie proporcjonalnie do nadciśnienia. Reasumując cięgno będzie się przesuwać gdy turbina osiągnie maksymalne żądane przez sterownik ciśnienie w kolektorze dolotowym. Więc gdy odetniemy...
W związku że kiedyś pisałem o problemach w temacie z innym silnikiem postanowiłem opisać przypadek od początku Proszę prezesów o wyrozumiałość i pozostawienie tematu Samochód: Opel astra F bez instalacji gazowej Silnik: X14NZ Rok: 1997 Pewnego dnia nagle samochód dostał apetyt na paliwo nie sprawdzając błędów zakupiłem mu nową sondę (mój błąd) no ale...
Dzisiaj zrobiłem test. Wziąłem czujnik spalania stukowego do kabiny samochodu. Podczas jazdy (w czasie dużego otwarcia przepustnicy) lekko uderzałem w niego metalowym przedmiotem. Efekt - kod 18 się nie wystawił. Wnioskuję zatem, że jeśli czujnik jest wkręcony w blok silnika to wykrywa dużo różnych stuków i ECU nie może sobie z tym poradzić i wystawia...
Pod każdy powrót z wtryskiwaczy podłączasz strzykawkę i probujesz zaciągnąć powietrze nią. Jeśli zaciagniesz olej lub nie wytworzy Ci się podciśnienie to masz uszkodzony trawers. Jeśli jest taka modyfikacja już zrobiona to ja bym wymienił wszystkie i podłączył układ tak jak był w oryginale.
Na 99% uszczelka pod głowicą, wykręć świece i spróbuj zajrzeć do cylindrów, założę się że w którymś będzie czyściej niż w pozostałych. Co do odgłosu przelewającej się wody to słychać tylko jak w układzie jest powietrze a raczej spaliny w tym przypadku.
Mam problem z moim Oplem Astra G 2 z 1999 roku, silnik 2.0 DT 82KM. Ostatnio zauważyłem, że cięgno po odpaleniu porusza się cały czas prawo-lewo, auto straciło moc, check engine podczas jazdy, a gdy się zaczyna zwalniać, to gaśnie, a gdy się świeci, to maksymalne obroty, do jakich można zakręcić silnik, to około 3.700 obr, a pojedzie nie lepiej niż...
P0400 to błąd ogólny układu doładowania. Najczęściej problem z podciśnieniem do sterowania EGR, turbo i klap w kolektorze jeśli są. Stawiam na sterownik silnika
Na komputerze wyskoczył błąd coś tam emisji spalin coś tam się w jakimś tam Oplu z jakimś tam silnikiem zepsuło. Kontrolki pozbyć się z deski rozdzielczej, skoro razi w oczy. Udajesz głupiego czy jesteś? Napisałem że jak wyskoczy kontrolka auto traci moc prawda? Silnik podany w tytule tematu. Ciężko ruszyć tym co Twoja szyja musi nosić? Ciężko ruszyć...
oczko 32 jest ok.... założysz za duże będzie problem z wyregulowaniem gdyż nie wytworzy się odpowiednie podciśnienie no i będzie na pewno gorzej rozpędzić auto z "dołu"... Postaraj się wyregulować na tym co masz ewentualnie sprawdź filtr powietrza i układ zaplonowy
Ja bym proponował założyć termo top c z pompką paliwa i po problemie.Jak podłaczysz do zasilania to może wytwożyć się podciśnienie w trakcie pracy pieca i nie pobierze paliwa,piec zgaśnie do tego będziesz musiał pokręcić żeby odpalić auto.
Witam. Problem wygląda następująco. Auto przy zimnym silniku słabo wkręcało się na obroty ale nie wyskakiwał "check". Po osiągnięciu temperatury samochód przy niskich obrotach zapalała się kontrolka silnika (żółta (check)). Co ciekawsze po dodaniu gazu kontrolka gasła, a silnik " w miarę" wchodził na obroty, lecz to nie było to. Wyczyściłem układ podciśnienia,...
Silnik nierównomiernie przyspiesza (dziura w przyspieszaniu). Silnik nierównomiernie przyspiesza (dziura w przyspieszaniu). ▼ Akumulator - test startu ▼ Sprawdzić układ paliwowy. ▼ Sprawdzić podciśnienie rury zasysającej/i tzw fałszywe powietrze ▼ Sprawdzić instalację zapłonową ▼ Sprawdzić regulację sondy lambda. ▼...
Podciśnienie w układzie dolotowym, taka wartość- 0,55 bar jest niemożliwa na obrotach biegu jałowego przy silniku o dobrej kondycji mechanicznej. Powinna być poniżej 0,40 bar. Taka wartość może była by realna kiedy samochód jedzie pod górę na stosunkowo wysokim biegu, silnik nie ma obrotów, ale jest dosyć mocno wciśnięty pedał gazu. Na mojego nosa w...
Po co? Już mówię-będzie wskazanie P0400 (5) -usterka układu krytycznego numer 2. I co dalej? wadliwe działanie układu krytycznego 2 - rzeczywista ilość recyrkulacji spalin zbyt niska Trzeba by się przyjrzeć podciśnieniom i zaworowi EGR.
Witam. Jestem posiadaczem Opla Astry 1.6 8V. Problem mój polega na tym że jak silnik jest zimny to bardzo ciężko zapala (cztery, pięć obrotów silnikiem). Jak się zagrzeje to jest ok. Dodam że wymieniłem świece przewody, kopułkę, palec rozdzielacza, filtr paliwa, powietrza a nawet olej i nic nie pomogło. Przejrzałem cały układ pod względem podciśnień....
Nawet ta modyfikacja powstała w celu mozliwości wyłaczenia EGR z pod nadzoru ecu. Co do gaśnięcia,to stosuje takie rozwiązanie,że psikne na zębatki silnika nastawczego przepustnicy takim srodkiem,jakim sa osmarkane zębatki kieszeni tanich magnetofonów. W wyniku tego,owe przełożenie zębate zaczyna sie lekko kleic ze sobą (adhezja),i przepustnica nie...
W tych silnikach EGR powoduje ten problem. Sprawdź podciśnienie w układzie wakuometrem. Podłącz komputer i sprawdź ciśnienie z map sensora podczas przyspieszania. Przydałoby się sprawdzić barometrem czy się ciśnienie zgadza. Sprawdź sam EGR, jak i gruszkę trubiny jakąś strzykawką. Duże kupisz w aptece(takie do płukania uszu). Zapewne komputer pokazuje...
Podciśnienie bo masz turbo i w pewnym zakresie obrotów zmienia dawkę paliwa, cieknie spod dekielków ale radziłbym uszczelnić całą pompę tak na wszelki wypadek. Koszt od 200 zł w górę. Jak jest wpięty w układ chłodzenia to czujnik temperatury. Podciśnienie reguluje obroty jałowego (zimnego) silnika, oraz EGR. Wydaje mi się że cieknie z tego gdzie jest...
Usterka układu krytycznego nr. 2. Do sprawdzenia elektrozawór EGR, podciśnienie vacumpompki, siłownik EGR. Jak tam jest ok, to do demontowania kolektor ssący i trochę sobie pobrudzisz paluszki. A nie możesz zrobić testu EGR?
astra podciśnienia zawór podciśnienia astra przewody podciśnienia astra
turbo diesla benzyny źródło stałoprądowe dioda schottky anoda
adapter bluetooth mackie thump
Melex 392 – jak zwiększyć prędkość? Modyfikacje sterownika, silnika, przełożenia Satel VERSA 10 i GPRS-T1 – sterowanie SMS, ograniczenia, alternatywy GSM-X, GPRS-A