P307A - układ ssania - przepływ powietrza nieprawidłowy. Należy sprawdzić układ ssania pod kątem szczelności, drożności. Taki mam opis, ale pewnie lepiej by to czytał VCDS.
Szczelność układu ssącego sprawdzałeś? Kiedyś miałem podobny przypadek z falowaniem obrotów w hondzie, okazało się, że rozrząd był przestawiony.
Zobacz jaką temperaturę widzi sterownik gdy silnik jest zimny. Szczelność układu ssącego ma kolosalne znaczenie bo przy nieszczelności będzie oszukiwany przepływomierz i będzie dobrana zła mieszanka. Przy nieszczelności raczej miałbyś błędy związane ze złą mieszanką.
A czy kolega próbował ustalić stan czujnika ciśnienia i temperatury powietrza na ssaniu? Warto by się upewnić co do pierwszej sondy oraz czystości przepustnicy. Dodatkowo ów słynny silnik krokowy, czyli zawór powietrza i ogólnie szczelność układu ssania powietrza..
Zdemontować pasek i uruchomić silnik. Wyeliminuje się alternator, pompę wspomagania i kompresor. Obejrzeć układ ssący i wydechowy pod względem szczelności. Szczególnie ssanie przed przepustnicą. Obroty biegu jałowego można w niej regulować śrubami na przepustnicy. Najkorzystniej jest wcześniej ją zdemontować i wyczyścić-nie wymaga adaptacji.
No i niestety niewłaściwie podpięty wąż do zaworu na ssaniu. Zawór może być dobry tak naprawdę :-) a niedrozny układ. No i jak woda to trzeba się szczelności przyjrzeć na niskiej stronie.
Nie piszesz jaka to jest instalacja. Przy takim wieku i przebiegu reduktor ma chyba prawo domagać się jakichś pieszczot. Skontrolowałbym reduktor, prawdopodobnie trzeba będzie wyczyścić środek i wymienić membrany, a przy okazji jak to wyżej nadmieniono sprawdzić szczelność układu ssącego łącznie z instalacją miedzy reduktorem a silnikiem.
Objawy wskazują na nieprawidłowo wyregulowany/brudny gaźnik. Włączone ssanie wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną przy rozruchu, ale w miarę wzrostu temperatury roboczej silnika zaczyna się problem z zalewaniem świecy. Wyłączenie ssania powoduje nadmierne zubożenie mieszanki i silnik gaśnie. Do weryfikacji szczelność układu zasilania, żeby wykluczyć...
Sprawdziłbym na początek szczelność układu ssącego pod kątem "lewego powietrza".
Jakie masz te wolne obroty jak trzęsie? Sprawdź szczelność układu ssącego (albo przynajmniej podciśnienie w kolektorze na wolnych obrotach). Jaki tam masz wtrysk? HFM czy PMS?
Na początku wypadało by wąż sprawdzić czy jest drożny później czy nie ma pęknięć na obudowie te modele często pękają przy kółku przednim tym obrotowym przedmuchy też powdują problem z ciągiem. Jeżeli nagle odkurzacz stracił ciąg a nie był używany do sprzątania po remoncie zaciągnięty na przykład pył po gładzi to lepiej sprawdzić szczelność układu na...
Czujnik temperatury... chyba w akwarium. Następnym razem będzie ostrzeżenie. Fałszywe powietrze, do sprawdzenia podciśnienie ssania, sygnał TPS, szczelność układu Evap. Diagnoza z odczytem do zrobienia, np. Launch, Carmann.
Trochę mało napisałeś, dopisz chociaż czy to dwusuw czy czterosuw. Skoro masz suchą świecę, to brak paliwa. 1- kranik, 2- sterowanie kranika, 3- szczelność układu dolotowego, 4- uszczelniacze wału, 5- ssanie itd. Ale to zależy właśnie czy silnik to 2T czy 4T.
Prawdopodobnie wilgoć w układzie, co może być przyczyną nieszczelności. Jeśli rurka na ssaniu zaszroniona, to sporo przeładowałeś układ. Jeśli nie masz azotu, to z biedy sprawdź szczelność sprężonym powietrzem (10bar przez 24h). Ważne, żeby odczyt ciśnienia odczytać przy tej samej temperaturze w pomieszczeniu. Zamontowany termostat zastępczy musi mieć...
To mam podnieść iglice jak dobrze zrozumiałem. prosze o odpowiedz Ustawienie iglicy nie wpływa na skład mieszanki wolnych obrotów. Trzeba sprawdzić drożność dysz i ustawienie śrub regulacyjnych oraz szczelność układu.
Tak jak pisze kolega robokop nieszczelność przewodu lub serwa. Zaczął bym od sprawdzenia szczelności całego układu dolotowego.
jezeli chodzi o map to w tym układzie on nie wystepuje ,to samo tyczy sie do silniczka krokowego .MAP wystepuje w digifantach zdaje sie i jest on zintegrowany razem z ukladem ecu ale to mało istotne.Ja sprawdziłbym na pocz/ątek stycznik przypustnicy ustawienie zapłonu i przedewszystkim szczelność układu ssania powietrza ten układ jest bardzo na to czuły...
A jakież to "ręczne ssanie" zrobiłeś. Pochwal się jakimś zdjęciem. Czy pewny jesteś szczelności " pod tłokiem" - króciec, kranik podciśnieniowy, membrana, simmeringi karter. Co układem zapłonowym. Jaka iskra - jaką szczelinę przebija?
1.8t i nierówna praca to częsty objaw. Zacznij od sprawdzenia czy mieszanka jest uboga czy bogata (najczęściej uboga). Jeśli uboga - sprawdź szczelność układu ssącego. Sprawdź stan zaworka jednokierunkowego pod kolektorem i szczelność membrany na zaworze odmy.
Silnik krokowy :) Przepustnica to po pierwsze, przy okazji spr szczelność układu ssącego.
Do sprawdzenia wiązka czujnika map, szczelność układu ssącego, może być uszkodzony sam map sensor
Równie dobrze iskra może przeskakiwać w nieprawidłowym miejscu - np. na skutek osadu węglowego, który powstał przez nieprawidłowy skład mieszanki. Zapłonu tu raczej nie przestawisz - jedynie może dojść do uszkodzenia klina na wale korbowym. Z bezkolizyjnym silnikiem - BZDURA. Polecam przestawić umyślnie rozrząd i zakręcić ręką wałem korbowym. Zobaczysz,...
.... Po wyjęciu i dmuchnięciu weń, okazało sie że przepuszcza we wszystkie 3 strony. Przepłukalem wd40, Wylalo sie coś czarnego i zaczoł dzialać normalnie, czyli pstrykać, i juz nie puszczał jak chciał. przy montażu N75 jeszcze udałem sie do google, aby upewnić sie ze wszystko dobrze podłączyłem. ........ Jesli miałes jakieś nieczystosci w zaworku,...
Witam serdecznie. Clio z 99r więc jak dobrze pamiętam masz tam wszystko na podciśnieniu. Sprawdź prze de wszystkim i w pierwszej kolejności szczelność układu dolotowego, kolektora ssącego. Następnie na chwilkę zaślep serwo aby wyeliminować jego ewentualne uszkodzenie. Każda drobna nieszczelność w tym silniku będzie powodować podwyższone obroty lub ich...
bardzo ważna w tym silniku jest szczelność układu ssącego sprawdz to dobrze
Jeśli piszesz, że tam jest ssanie i potem się wyłącza, to znaczy, że nie masz pojęcia o co chodzi i nie jesteś w stanie nic sprawdzić i prawidłowo opisać abyśmy mogli ci pomóc. Myślisz, że jak napiszesz 2,6L to już wszystko wiadomo.... Chcesz porady, to sprawdź szczelność układu dolotowego
Cześć. Ja walczę ze swoją suszarką Electrolux od paru tygodni i ręce mi już opadają, opowiem w dużym skrócie: Rozebrana do ostatniej śrubki, wymiennik i cała suszarka wyczyszczone na blask, u fachowca od klimatyzacji wstawione zawory po stronie tłoczenia i ssania (fabrycznie brak), sprawdzona szczelność układu pompy ciepła, tłoczenie kompresora, wymieniony...
Znaleziona na miejscu butla z tlenem miała reduktor z końcówkami do węży stacji lutowania czy była jakaś przejściówka na 1/4 SAE? Czy znaleziona butla w ogóle była butla z tlenem czy tylko po tlenie przerobiona pod azot? Jeżeli jedno i drugie na tak, to dlaczego wybuchła tylko strona wysokiego ciśnienia, musi by zapodać tlen tylko i wyłącznie na HP...
możesz wyczyścić egr wraz z kolektorem ssącym ,możesz sprawdzić szczelność układu dolotowego ( od turbo do ssącego ) ,możesz też pojechać na clipa , powodzenia
Co do rozrusznika: Kostka stacyjki > przekaźnik > kabelek na automacie > automat. Sprawdzaj po kolej. A najlepiej będzie gdy dasz na chwilkę plusa bezpośredni na automat przy rozruszniku i wtedy okaże się czy padł rozrusznik czy elektryka. Co do ciężkiego odpalania Filtr paliwa > szczelność układu zasilającego (sprawdź czy w przewodach widać pęcheżyki...
złożyłem rozrząd na blokadach jeszcze raz bardzo pieczołowicie zgodnie z instrukcją i nic to nie zmieniło. Auto po wymianie zaworów (pęknięty pasek). Wydaje się że wszystko złożone dobrze. Zawory dotarte, sprężanie na wszystkich cylindrach w granicach 12-13 atmosfer. Auto buczy ,i słabo wkręca się w obroty, jakby ssało lewe powietrze lub miało przestawiony...
A także przewody podciśnieniowe i szczelność przepony siłownika aparatu zapłonowego, rozszczelnienie jest częstą usterką. Tak, czy inaczej wszystko sprowadza się do "lewego powietrza" w układzie. No chyba, że masz automat od ssania niesprawny, to też często się zdarza.
zresetuj kompa dla pewności ale przyczyna tkwi gdzie indziej.Sprawdż poziom płynu, szczelność układu ssącego (bardzo ważne) i odme (np. czy nie siedzi za lużno)
Dokładnie. Co ma VAG z Oplem wspólnego? A pod to złącze to podpiąć się można jeszcze TECHem. Patrz w parametry fizyczne. Mruga ci krokowy to sprawdź przede wszystkim szczelność układu ssącego
Procekk, a możesz napisać, od kiedy w tym dieslu szczelnośc układu ssącego ma wływ na bieg jałowy? Co do zegarów,to diagnozowalne sa od około 97 roku.
Sprawdź szczelność całego układu ssącego (czy nie dostaje się „falszywe powietrze”). Pod rozdzielaczem paliwa jest taka śmieszna rura gumowa zwana „kaloszem”. Lubi spaść.
Jeszcze jedno ważne w tym układzie paliwowym. W przewodzie ssącym od zbiornika do złącza na zaworze EHAB nie wolno montować dodatkowej pompki ręcznej ani zaworu zwrotnego (dioda), lub ssawki z zaworkiem. Takie sawki są stosowane do układów DCI i UPEC. Zabezpieczenie przed cofaniem paliwa zapewnia szczelność zaworu przelewowego (nadciśnieniowego). Dobrze...
Wymienić zawór jednokierunkowy przed pompą i zamontować w kierunku strzałką do pompy . Myślę ze jakakolwiek ingerencja w stary zawór zwrotny nie ma sensu . Zadbać o szczelność całego układu ssącego . Czy w układzie ssącym nie pojawia się piasek? Filtr piaskowy wstępny przed zaworem jednokierunkowym?
sprawdz szczelność układu dolotowego (kolektor ssący wężyki podciśnienia wąż do serwa itd)
Witam. Opiszę dzisiejszy przypadek nabicia klimy w Kia Venga czynnikiem r1234yf. Wiadomo - szczelność, próżnia, olejek. Na nalepce jest napisane 550 g ±25g r1234yf. Odkręcam zawór na ssaniu a manometr z -1 wskakuje od razu na 9 bar (koniec skali). Z zalecanych 550 gram napełniłem tylko 420 gram. Załączam silnik i klimatyzację. Na ssaniu mam 2 bary a...
Jak skraplacz ma kilka segmentów to jeden można odciąć i wykorzystać na ssanie. A ja jestem wróżbitą i wiem co zwojowałeś. Zdjęć ani schematu jak nie było tak nie ma... Poza tym od strony ssącej sprężarki zawsze jest parownik, choćbyś go nazwał skraplaczem. Taki patent jest w sumie korzystny, bo zmiejsza ryzyko zalania sprężarki i obniża ciśnienie...
Oj chyba kolega coś pomieszał. Sonda ma za zadanie sygnalizować jakość pracy układu wydechowego a dokładniej katalizatora. Coż więc będzie po usunięciu katalizatora pomijając gdzie tą sondę zamontować? Chociaż tak też bywa, że sonda znajduje się obok wydechu. I nie rozumiem co do emulatora. Przecież emulator ma symulować pracę sondy więc co tam jest...
nie jestem pewien czy ten skuterek posiada silnik 4T ale najprawdopodobniej tak jest. Wyposazony w elementarny gaznik podcisnieniowy, ktory jest wrazliwy na wszystko, temeratura, cisnienie wilgotnosc. Pierwsze co zrób to dokłanie sprawdz szczelność układu dolotowego głównie za gaźnikiem, nastepnie zajmij się myciem i nasaczanie swiezym olejem filtru...
Zostaw ten silnik krokowy, zostaw elektrykę, sprawdź szczelność układu ssącego od przepustnicy w dół! Ja bym zaczął od tego, i pewnie na tym by się zakończyło. Na mojego nosa masz przerwaną uszczelke pomiędzy korpusem przepustnicy a kolektorem dolotowym, to częsta usterka w X16SZR Zrozum, z samego paliwa silnik obrotów miał nie będzie, musi dostać tez...
Posprawdzaj wszystkie przewody podciśnienia i szczelność układu dolotowego od filtra do kolektora ssącego, może być gdzieś nie szczelność i samochód zasysa tak zwane "lewe powietrze".
X16XEL bardzo lubi olej, 1l na 1000km to normalka, chociaż znam egzemplarze które biorą bardzo mało lub wcale. Ale generalnie opinia o tych silnikach jest taka że biorą. Też go mam i przyzwyczaiłem się, chociaż w twoim przypadku 0.5l na 300km to już za dużo. Co do podwyższonych obrotów po postoju to jest to normalne, silnik pracuje wtedy na tzw. ssaniu...
Zakładam,że układ tłok cylinder jest ok. bo jeśli nie popękały pierścienie przy montarzu i zachowana jest szczelność cylinder-głowica,cylinder kartery to już raczej nic się zepsuć nie da.Sprawdz tłoczek od ssania.Może przy montarzu gażnika uszkodziła się gumka i ssanie zalewa świecę.
Falujące obroty na biegu jałowym podczas jazdy, na postoju obroty nie falują, także po włączeniu klimatyzacji jest ok. Wymieniłem przepustnicę. silnik krokowy, przepływomierz, uszczelkę pod kolektorem ssącym, sprawdziłem szczelność układu i nic to nie dało. Auto na benzynie i gazie tak samo się zachowuje.
Zacznij od sprawdzenia dolotu powietrza (filtr, przewody dolotowe itp.) Następnie sprawdź szczelność układu podciśnienia. Wyczyść przepustnicę i przepływomierz. szczelność dolotu sprawdzona-wszystko w porządku przepływomierz i przepustnica wyczyszczona układ podciśnienia to mnie zaciekawiło bo akurat tego nie sprawdzałem i w sumie nie wiem jak się...
jak napełniać po HP? na wyłączonej klimie? Oczywiście, że tak Jasne, czyli dobrze myślałem, bo po LP ładuje sie na włączonej ale to ssanie więc to oczywiste. Zwróć uwagę w którym miejscu układu masz port serwisowy, bo Renault montuje złącze HP (grube) po stronie ssącej sprężarki, de facto jest to LP No ale ja piszę o Mazdzie 2, wygląda mi że port jest...
No więc silnik został podłączony pod mega macs i nie wykazał żadnych usterek została sprawdzona sonda lambda, przepływomierz czujnik temperatury i wszystko działa bardzo dobrze nawet spaliny są dobre. pozostaje sprawdzić szczelność układu ssącego. chyba że coś wam przychodzi do głowy. Auto się grzeeje ale trzeba sprawdzić czy chłodnica się nie zatkała....
Witam. Mam problem z samochodem Renault Megane Scenic z roku 1998 z silnikiem 1600 benzyna 8 zaworów 90 KM Jak w tytule podczas pracy na postoju wolnych obrotach jest ok a przy próbie startu już na pierwszym biegu występuję dławienie czy nazwijmy to przyduszenie z trudem przekładamy na drugi bieg i dalej duszenie przynajmniej do 3000 obrotów. Wymieniony...
Ile razy można pisać że tam nie ma żadnego ssania? To silnik z jednopunktowym wtryskiem paliwa, jeśli to np. X16SZ to nawet z układem IACV opartym na silniczku krokowym! Zmierzyć ciśnienie paliwa, sprawdzić czujnik TPS - interesuje mnie wartość napięcia na przewodzie sygnałowym przy zamkniętej przepustnicy. Ponadto szczelność przewodów podciśnieniowych...
Kolego co do turbiny to osobiście odradzam jakieś wynalazki które gdzieś tam się psika wlewa itp. Sprawdź czy ramie turbiny chodzi płynnie (bez zacięć), sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia czy nie zagięty itp, oraz szczelność układu ssącego oraz czy nie masz nagaru w okolicach zaworu EGR To nic nie kosztuje a może pomóc
Moim zdaniem, mechanik powinien najpierw posprawdzać wszystkie podcisnienia przy silniku,szczelność układu ssącego, i to co kolega wyżej pisał,sprawdzić i przeczyścić zawór EGR. Montowano jeszcze wraz z LPG coś takiego jak"bezpiecznik antystrzałowy" są to dwa jedno kierunkowe zawory,jeden znajduje się na górze silnika zaraz nad przepustnicą,a drogi...
O ile się wie czego się dotyka Ty na pewno się znasz.... : "przegrzewy" (co to w ogóle jest ?) Przegrzanie na ssaniu i tłoczeniu To powyższe świadczy o kompletnym braku zrozumienia działania układu. Do tego łamiesz prawo! Nie mając świadectwa kwalifikacji nie wolno ci ingerować w układ chłodniczy zawierający F-Gaz, a takim jest R410a. dzownilem do...
Był serwisant! To jak wstęp do filmu grozy.... Uciął zgiętą rurkę, wstawił zawór shredera - serwisowy. I tak sobie lutował bez usunięcia resztek PALNEGO czynnika (R600a) i zastąpienia go azotem aby nie doszło do eksplozji (małej, ale jednak) i aby po lutowaniu nie została, wewnątrz rurki, zendra ??? To pierwszy błąd świadczący i braku profesjonalizmu....
Błąd 17978 będzie wtedy gdy na liczniku będzie paliła się bądź migała pomarańczowa kontrolka autka z kluczykiem. Należy sprawdzić działanie sondy lambda, jeżeli działa to sprawdzić szczelność układu ssącego pomiędzy przepływomierzem a kolektorem ssącym, jechać na poprawne ustawienie instalacji LPG. Skoro się na tym nie znasz to może warto oddać auto...
Próbowałeś sprawdzić szczelność w układzie kolektora ssącego? Servo h-ca, przewód łączący lub jakieś uszczelki.Piszesz "jak się zatrzymam , to obroty spadają" - czy w tym czasie nie naciskasz na pedał h-ca?
Sprawdż szczelność układu doładowania od turbiny do kolektora ssącego.
witam moja usterka została częściowo usunięta brakowało mocy najpierw Mechanik sprawdził szczelność układu ssącego i na prurzno wymienił wtryski a potem zregenerował pompę wtryskowom ale to nic nie dało .na całe zdarzenie musi być jakaś przyczyna .pruzerdzewiała opaska na kolanku wylotowym z turbiny okazało się że zapadła hamulca górskiego jest zacięta...
Witam Nowy układ po połączeniu wszystkich elementów najlepiej sprawdzić napełniając go azotem np. na 28bar dla 404a – ale nie więcej, gdyż podzespoły na 404 są zwykle przystosowane właśnie na 28bar. Wówczas nie będzie problemów z ucieczką całego czynnika po 3 miesiącach działania układu. Jak najmniej połączeń skręcanych. Połączenia skręcane zabezpieczone...
Troszkę to naciągana teoria, bo samochód w tej pozycji nie odpala w ogóle - można kręcić nawet godzinę (jak akumulator wytrzyma), a i tak samochód nie odpala. Naprawiam samochody dość często, ale z takim problemem nie spotkałem się. Zauważyłem natomiast że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany...
Nie jest to ani odległość, ani różnica poziomów, przy której pompy te nie dałyby rady pociągnąć wody, tylko musi być szczelność rur, co do której nie ma pewności i rura pionowa w studni musi być zakończona koszem ssawnym z zaworem zwrotnym. Tak wykonana instalacja zalewana jest w domu, przy pompie,(ręcznie) aż do napełnienia układu. Wtedy włączamy pompę...
sprawdź turbinę i szczelność układu dolotowego od turbiny do kolektora ssącego
Witam. Mam prośbę do znawców silników Audi 100 C4 2.8 V6. Od jakiegoś czasu dzieją sie cuda i nie mam pojęcia co może byc przyczyną. Po odpaleniu zimnego silnika, silnik pracuje ok 5 - 10 sek. a następnie gaśnie. Kolejne uruchomianie jest juz coraz trudniejsze (silnik nie chce wejść na obroty i trzeba długo kręcić rozrusznikiem). Problem nasilił się...
Z dozownika oleju do mieszanki cieknie? To mógł się zatrzeć, ten układ musi być szczelny i ogółem jest kaprysny. A kaprys w jego wypadku kończy się wymianą tłoka i cylindra. Ja z niego nie korzystam nigdy w każdym motocyklu. W pierwszej kolejności należy sprawdzić co się z nim dokładnie dzieje. Pomiar kompresji wiele by wyjaśnił ale nie zakładał bym...
Obrazki... proszę, narazie tyle. wiem że nabadźgane, ale zrobiłem błąd zasadniczy usiłując upchnąć pompę do istniejącej obudowy (po lodówce) :| Weszła, ale jest znaczny stopień "kompresji"... http://obrazki.elektroda.pl/3400160200_1... http://obrazki.elektroda.pl/6092414900_1... Na dolnym obrazku EZR bez cewki. Nie chcę...
Witaj, Sprawdź szczelność układu hydraulicznego po stronie ssącej ( wzrost poziomu oleju jaki opisujesz pasuje do piany/powietrza w oleju) mam nadzieje ze filtry i olej ok? (!) jak to opanujesz to powinno byc ok jeśli nie to pompa do weryfikacji.
Skoro przyjechałeś z pustą klimą to pierwsze co się robi to test szczelności azotem (15 do 20 atm). Jeżeli są jakieś podejrzenia to lampa UV w ręce i szukanie, lub nosem elektronicznym. Dopiero gdy masz pewność że szczelność jest OK to robisz przez 0,5 h próżnię i nabijasz klimę świeżym czynnikiem chłodniczym (nie żadnym z odzysku) dodając odpowiednią...
Rozumiem że za to odpowiada ta zebatka biała z taką zapadką tak? być może tak,(to jest właśnie blaszka na tym kółku która jest odpowiedzialna za celową nie szczelność )ale według mnie to mało prawdopodobne,aby przez tak nie wielką nie szczelność (chodzi dokładnie o kilka ruchów początkowych tłoka) dostawał by się olej do środka do tego musiały by puścić...
Witam wszystkich.. piachu1994 podał ci mały poradnik , mały dlatego , że przy tym błędzie może być duuużo więcej usterek . To co w poradniku i dalej do sprawdzenia szczelność ssącego , podciśnienia , układ wydechowy pod kątem drożności i ogólnie 3/4 osprzetu silnika miedzy innymi czujnik temperatury, wtryski, ciśnienie paliwa odpowietrzenie zbiornika...
Proponuje wrócić do "starych" przewodów, jeśłi tylko są oryginalne. I tak wytrzymają dużo więcej niż te "specjalnie do LPG". Polecam zmniejszyć odstęp na świecach do ok.0.6mm. Jeśli to nic nie pomorze, do sprawdzenia kwalifikują się moduł, cewka i ustawienie zapłonu. Oczywiście, podstawa wstrysku też, należy sprawdzić szczelność całego układu ssącego....
Czyli nie sprawdzałeś... Opierasz sie tylko na pewności swojego montażu silnika i tym, ze "iskra jest zawsze". Pewnie nie wiesz jak sprawdzić szczelność silnika... a zdjęcie fajki i sprawdzenie faktycznej sprawności układu zapłonowego to naprawdę wielki wysiłek... I po co te informacje o dyszach jak nie wiesz jaki wydatek mają obecne dysze? A co to...
Witam, Mam problem w wystrojeniu zapłonu w mojej VA mam silniczek c16nz. Problem jest następujący silnik pracuje nie równo obroty falują na biegu jałowym gdy dodam gazu tak na ok.2500 -3000 obr/min to silnik bardzo przerywa i strzela w wydech, w nocy znalazłem przebicie przewodu WN co idzie od kopułki do cewki, wymieniłem przewód i sprawdziłem czy nie...
Witam. Mam "drobny" problem z Fordem Galaxy 2.0 DOHC 95r - diagnoza komputerowa wykazała że: -wartość przepływu EGR poza zakresem dla testu własnego -HO2S11 nie zmienia stanu, sonda sygnalizuje ubogą mieszankę Auto ma bardzo niestabilne obroty, czasami są ok innym razem trzyma podwyższone ok 1500, przy włączonej klimie potrafią wzrosnąć nawet do 3000...
krokowego mi się wydaje, że jest. To ci się źle wydaje. Mam Porsche z tym silnikiem, na szczeęcie nie wpadlo mi do glowy montować instalacje LPG. Więc wiem, co i jak tam działa. Co prawda nie ma silniczka krokowego bo ma zawór biegu jałowego ;) ale to on nie jest przyczyną. Sprawdź układ automatycznego ssania - elektrozawór i bimetal. Nie ma tego....
Golf v 1.6 102 km lpg . Przy uruchamianiu auta auto złapie zgaśnie nie chce się wkręcić na obroty. Po malej przegazówce wkręci się na obroty przy okazji prychnie,strzeli. Na lpg chodzi normalnie. Ciśnienie paliwa na zgaszonym silniku na listwie 3 bar przy odpalonym 3,5 Jeśli to dzieje się rano to: Po pierwsze plak w rękę i psikanie w okolicy kolektora...
Temperatura i związane z nią ciśnienie. Grzej butlę I chładzaj urządzenie, lub zamontuj zawór serwisowy na ssaniu. Odwróciłem butle z czynnikiem i grzałem suszarką budowlaną na wyłączyłem klimatyzatorze weszło max 250g. Gdy gdy tylko uruchomiłem klimatyzator/sprężarkę wróciło 100g czynnika do butli. Zawór serwisowy ZAWSZE wlutowuję tak samo jak robię...
Jeśli dobrze pamiętam to będzie silnik X20XEV. Może blokować się regulator biegu jałowego (one tak mają :) ) nie zawsze czyszczenie pomoże, zmierz napięcie na potencjometrze przepustnicy powinno wynosić na wolnych obrotach około 0,5 V, sprawdź czy linka od gazu nie jest napięta, dobrze by było sprawdzić szczelność w układzie ssącym, a najlepiej jest...
Szanowni koledzy, druga sonda lambda - ta za katalizatorem służy tylko i wyłącznie do oceny sprawności katalizatora. Nie wiem co i po co miałaby dokonywać jakichkolwiek pomiarów w połowie układu wydechowego. Nic nie reguluje, na nic nie wpływa, a jedynie ostrzega kierowcę o uszkodzonym katalizatorze. Jej sygnał nie służy w żaden sposóbb ECU, a jjedyny...
Próbowałem ten sposób- nic nie slychac Musiałbyś całe auto w wodzie zanurzyć i patrzeć, gdzie bańki lecą ;) Przyszło mi na myśl żeby wpuścić tester szczelności ale nie wiem czy to nic nie uszkodzi morze niech wypowie się kolega Gerri co o tym myśli bo on bardziej się na tym zna Hmmm... Niby cały osprzęt na silniku jest odporny na olej, paliwa (i inne...
Dziękuje za zainteresowanie i odpowiedzi. Postaram się odpowiedzieć na pytania To nie przekaźnik tylko cewka gaszenia silnika. Czemu pozbawiłeś silnik chłodzenia? Cewka gaszenia, dobrze to jasne, co do chłodzenia, po prostu tak zrobione zdjęcie, chłodnica jest troszeczkę wyżej. To wskazuje na przesterowalny uklad, zapchany separator. Lub nieszczelność...
Absolutnie nie rób. Masz pompkę elektryczną i wtrysk paliwa. Punto też miało pompkę elektryczną w baku i monowtrysk. Moim zdaniem kolega powinien kierować się tym: 1. założyć zaworek zwrotny 2. sprawdzić szczelność w całym układzie zasilania (poprawić zaciśki węży paliwowych) 3. sprawdzić filtr paliwa 4. sprawdzić odpowietrzenie baku paliwa (jak przewodów...
Witam.Postanowiłem reanimować lodówkę polar ts 246c na R12 w której mechaniczne uszkodzenie spowodowało rozszczelnienie układu chłodniczego.(urwała się kapilara).Jej stan zewnętrzny jest bdb,więc warto.Do końca pracowała bez zarzutów.Posiadam niezbędne narzędzia;palnik,azot, manometry,zamiennik r401(mp39).A więc tak; -wymieniłem filtr 20g -próba szczelności...
Witam Panowie, Dobrnąłem do końca tematu. A więc... Najważniejsza sprawa to szczelność w układzie. Drobne nieszczelności na połączeniu wieka i wiadra powodowały zasysanie powietrza i zmianę aerodynamikę i trajektorie opadu wiórów ( ale mądre słowa). Dodatkowo średnice węży... Pozmianiałem aby były takie same na wejściu jak i na wyjściu cyklonu. Wydłużanie...
Sprawdź szczelność kolektora ssącego i układu dolotowego, może są jakieś pęknięcia które powiększają się po nagrzaniu, ja sprawdzałem tak - odłączyłem rurę dolotową od filtra powietrza i na wolnych obrotach powoli zatykam rurę ręką po całkowitym zatkaniu silnik powinien się dusić a nawet zgasnąć jesli układ jest szczelny jeśli nie na pewno masz nieszczelny...
W suszarce "nabicie gazu" nie jest takie proste bo fabryczna rurka napełniający jest po stronie tłoczącej. Trzeba wstawić trójnik po stronie ssącej, znaleźć miejsce nie szczelności (połączenie rurki miedzianej z aluminiową). Połączyć je złączką skręcaną lub lockringiem, zrobić próżnię w układzie, napełnić gazem, sprawdzić szczelność a wreszcie ustalić...
Nie wiem jakie wypuklenia masz ma myśli, natomiast zawsze tam trzeba wymieniać na nowe uszczelki przy ponownym montażu kolektora ssącego, jest ich tam 4 i są dosyć drogie. Stare uszczelki zazwyczaj się kruszą i nie nadają się do ponownego użycia; nie pomaga tam też silikon. Ów kolektor trzeba montować równo, zaczynać od śruby która jest na środku. Szczelność...
witam. Ja miałem też ten sam problem, dojazd do krzyżówki wolne obroty i kapa silnik stoi. gazownicy tak go pokręcili aby to zlikwidować że zużycie gazu doszło do 19 litrów. Dodam że byłem w trzech warsztatach i każdy mówił co innego. Zabrałem się sam i efekt przy silniku 2.0 ie fiat Croma gaz leonardo IIgeneracji parownik Emmegas miasto 10-11litrów...
Witam. Auto trafiło do mnie na ustawienie rozrządu ponieważ urwał się pasek. Wymienili pogięte zawory, poskładali i przyprowadzili. Najpierw próbowałem ustawić bez blokad, na różne sposoby co nie dało razulatatu, zdesperowany więc zakupiłem blokady, złożyłem na nie i nadal nic się nie zmieniło. Odpinałem kolejno wtryskiwacze, cewki, przepływomierz,...
Z tego co widzę analizator umożliwia pomiar CO i HC, w 95% przypadków wystarczy do diagnozy układu wtryskowo-zapłonowego. Robiła go nawet dosyć porządna firma. Diagnoskop rewelacją już nie jest, ma parę przydatnych funkcji, ale widzę, że ma manometry pewnie do pomiaru szczelności cylindrów i układu ssącego silnika. Jeżeli jesteś mechanikiem (a nie mechamolem,...
Ja miałem ten sam problem (ten sam silnik) od momentu jak mi gaz strzelił i rozwalił klapę w przepływomierzu. Od tej pory falujące obroty non stop. Gaz wywaliłem a na benzynie dalej falowanie nie ustąpiło. Wymieniłem chyba z 10 tych przepływek (na allegro kupowanych), o tych samych numerach, aż w końcu trafiłem na sprawny przepływomierz. U mnie było...
W tym gaźniku głównym elementem wykonawczym jest membrana. W nieruchomym silniku układ dolotowy ładowany jest tą membraną, której zaworki są sterowane nad- i podciśnieniem wynikającym z naciskania ręcznej pompki paliwa (dodatkowo ręczna pompka wstrzykuje porcję paliwa do gardzieli). W uruchamianym za pomocą rozrusznika lub już pracującym silniku praca...
Witam towarzyszy. Dane pacjenta: VW Touran 2007r 1.4TSI 103kW BMY Auto zakupione z rozebranym silnikiem w kartonach. Bliższa historia auta nie jest znana oprócz powodu rozebrania silnika, którym był rozrząd. Kolizja z zaworami. Po złożeniu silnika jest problem z jego odpaleniem. Zaskakuje na chwile obroty idą ~1200 obr/min (rozruch silnika) następnie...
Powiedz jak stwierdziłeś zacinanie się ssania lub jego brak. Ssanie i wolne obroty to trochę odmienne problemy. Obroty na zimnym silniku w przypadku Suzuki wahają się od 1300 do nawet 1800/min, choć tak wysokie to tylko przy temp. poniżej -15 i bardzo krótko. Jeśli silnik po tych +-5km pracuje na wolnych obrotach w granicach 700-850 obr/min to dla Suzuki...
Silnik AVU 1,6 Silnik pracuje na wolnych obrotach i co 2 lub 3 minuty dostaje gwałtownego chwilowego spadku obrotów (takie czknięcie) – na vagu : Błąd sondy pierwszej (przed kat.) . Dokładnie jest tak - zaraz po uruchomieniu na biegu jałowym (670 obr/min) obciążenie sondy powoli wzrasta do 25% i spadek do zera,( tu zapamiętuje błąd), ale wystarczy...
Nie miałem czasu aby wcześniej napisać więc moje uwagi będą trochę "historyczne" i histeryczne (dla niektórych!). Po obejrzeniu zdjęć złapałem się za głowę. Czyżby tak wyglądało wnętrze silnika po przebiegu kilku setek km????? Rozbierałem ponad setkę silników ale chyba żaden nie był w tak katastrofalnym stanie. Najgorzej wyglądają: tłok, pierścienie...
Witam! Mam dziwny przypadek z Astrą G 1.4 Z14XE. Sporadycznie przestaje chodzić na 1 cylinder. Wymiana cewki nic nie pomogła, podczas przerwy w pracy cylindra iskra jest ok. (na próbę zakładane przewody między cewkę a świece... kombinacje). Nowe świece. Przekładane kostki z wtrysków (zamiana 1 z 2), zamieniane wtryskiwacze. Ciśnienie sprężania ok. Szczelność...
Pusta przestrzeń sama się nie zrobi - jak będzie dobrze zalana to woda tam zostanie. Ale podejrzewam, że podczas zalewania przed pompą na łuku twirzy się poducha powietrzna. Jest to najwyższy punkt układu, możliwę chyba że dam tam trójnik i odpowietrznik? i drugi zawór zwrotny na rurze ssącej, ale przed samym hydroforem?.
szczelność układ chłodzić sprawdzić szczelność układ układ podciśnienie szczelność
lista kanał samsung schemat migacz tranzystor prawego światła
sztuka elektroniki odkurzacz xiaomi
Schemat hydrostatu w pralkach i zmywarkach Koszt wymiany rozrządu i głowicy w Passat B6 2008