Ogarnij sprawę tego czujnika, warto by było też profilaktycznie odpowietrzyć układ - popuść wtryski lekko i pokreć silnikiem żeby przelało go trochę.
1. Mały wężyk to odma - poczytaj na internecie o niej. 2. Zaznaczony na czerwono element, to chwytak/wejście powietrza do filtra.
Rozumiem, że muszę zdemontować filtr powietrza? czy coś jeszcze? żeby wszystko zobaczyć jak na tacy?
Jeśli chłodzenie działa to może być jeszcze problem z uszczelką pod głowicą, która to przepuszcza do układu chłodzenia, co powoduje wypychanie wody/powietrza z układu. Ale tego też sam nie zrobisz.
Tylko że paliwo może schodzić z układu do baku i potrzebuje czasu dlatego mierzy się gdy jest problem. Ale wg mnie bardziej pasuje zalany silnik oparami benzyny z systemu EVAP przez niezamykający się zawór. Można by też podejrzeć parametry silnika jak jest problem (temperaturę zasysanego powietrza, odczyt temperatury silnika). Ewentualne błędy.
Co się dzieje w układzie chłodzenia? Ubywa płynu? Węże twarde?
Na zgaszonym silniku możesz wpuścić dym z papierosa przez filtr powietrza - unoszący się dym pokaze nieszczelnośc.
No to już wiesz czemu nie ma ciśnienia oleju... Trzeba sprawdzić gaźnik ogólnie to nazywając układ paliwowy.
wymieniłeś kable, a świece też ? Przerwa na świecach, przerwa na przerywaczu, stan poączeń elektrycznych do cewki (modułu), tyle ze strony elektrycznej. Następnie szczelność układu dolotowego powietrza i ewentualne zanieczyszczenie filtra powietrza.
Pierwsze co podpiąć tester i odczytać błędy plus parametry.Po drugie przepustnica i układ dolotu powietrza do kontroli.Po trzecie zdecydowanie powinieneś zmienić gazownika.
To wszystko przez pompowtryski. Dwa dobre mi miałem i dwa zregenerowałem i wszystko śmiga jak należy ; równa praca i zero powietrza w paliwie Pozdrawiam i dziekuje
Sprawdź oscyloskopem sygnał na pierwszy wtryskiwacz. Problem jest pewnie z układem paliwowym albo doprowadzaniem powietrza na ten cylinder. Tam chyba są klapy w kolektorze?
Witam jak w temacie skoda 100 z silnikiem 1.0, silnik z tyłu chłodnica tak samo chłodzona nawiewem powietrza z boków auta. Objawy przegrzewający się silnik i pozytywnie wychodzący test spalin w układzie chłodzenia. Ciśnienie sprężania po 9 na każdym cylindrze, moc jest silnik pracuje równiótko. Głowica sprawdzona, uszczelka wymieniona dwa razy objaw...
Za wysoko na pewno nie jest..., rzekłbym, że jest niżej nawet niż stary. Denko zbiorniczka wyrównawczego jest niżej niżnajwyższa część reduktora. Syfon? Chodzi ci o to czy gdzieś nie zacisnąłem przypadkiem węży?? Przyglądałem się i nie widziałem nic takiego, reduktor zmienił pozycję niewiele, największa przeróbka to przeniesienie na grodź filtra fazy...
W którym miejscu układ wentylacji zasysa powietrze na zamkniętym obiegu w aucie Skoda Roomster/Fabia II?
Jak jeździsz w trybie awaryjnym, to olej się zbiera w IC, jak auto zacznie normalnie jeździć, będzie go tam mniej. Warto też wstawiać oryginalny, markowy filtr powietrza, wtedy też ilość oleju w układzie doładowania zmniejsza się.
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
Za bogata mieszanka czyli za mało powietrza. Za wysokie ciśnienie w dolocie czyli nieszczelność, ale sprawdziłeś i układ jest szczelny. Czyli w tym przypadku: bogata mieszkanka + za małe podciśnienie daje niedomknięty zawór EGR. Pozdrawiam
Byłem przekonany że zawsze po jakimś czasie idzie w obieg duży układ chłodzenia. I włacza sie duży obieg ale jak zapier..... 130km /h to jest taki ciąg powietrza że chłodnica praktycznie jest zimna.
...moze Ci rozrzad przeskoczyl i to moze byc przyczyna totalnego zamulenia fury... jest to najbardziej prawdopodobny scenariusz, zwłaszcza jeśli masz tam silnik starszej generacji czyli 1Z, AHU, ALE lub AFN. Kąt wtrysku oczywiście maksymalnie przyspieszony a podanie paliwa na "krótko" z kanistra wyklucza zapowietrzenie układu zasilania - chyba, że...
Witam serdecznie.Na Vag-u odczytałem kod 00533 i jest to kłopot z regulacją powietrza.Była już czyszczona przepustnica(jest elektroniczna z linką) ale nic nie pomogło.Doszukałem się też w info-techu,że wyższe obroty może ustawić czujnik cisnienia w układzie wspomagania układu kierowniczego ale to też nie to.Nie wiem czy była zrobiona adaptacja przepustnicy.Proszę...
Zacytuję siebie z innego forum. Z tego co opisałeś wnioskuję że silnik przechodzi Ci w tryb awaryjny ,,notlauf,,. Z reguły dzieje się tak w dwóch przypadkach (za duże lub za małe ciśnienie doładowania turbiny). Występują 4 przypadki takiego zachowania: - defekt, niepoprawna praca zaworu N75 - uszkodzenie (pękniecie, przetarcie) węży podciśnieniowych...
Jest to druga pompa air Szkoda że nie dziesiąta. Dosłownie jest to pompa powietrza wtórnego, pompująca przez zawór powietrze do układu wydechowego, w celu rozrzedzenia spalin i "dotlenienia" katalizatora zaraz po rozruchu zimnego silnika.
Sprawdź najpierw ciśnienia jak kolega Ci napisał bo wygląda na to że czynnik poszedł do powietrza przez to miejsce w chłodnicy i dlatego masz wartość 0 na czujniku. Podłączyć zegary jeśli będzie ciśnienie równe 0 to podać azot na układ i się wszystko okaże.
Brayli, w szkole o tym nic nie było. Posiłkowanie się prostymi szkolnymi formułkami przy analizie tak skomplikowanego układu jakim jest silnik spalinowy łatwo może sprowadzić na manowce. Działa tam zbyt wiele wpływających na siebie czynników. Dlatego jedynym właściwym podejściem jest eksperyment i analiza wyników a nie teoretyzowanie przy biurku bez...
Skoro twardość węży spada po spadku temperatury do 85°C to raczej nie wina przedmuchów, a więc przypuszczalnie nie jest to związane z pęknięciem bloku, głowicy czy uszczelki. 1. Odpal zimny silnik, włącz ogrzewanie i obserwuj, czy w miarę wzrostu temperatury chłodziwa na wskaźniku, temperatura powietrza wdmuchiwanego do kabiny rośnie płynnie, czy też...
Jeśli zatem pozostajesz przy turbo WG to musisz wymienić : 1. sterownik silnika na przypisany do silnika AGR (polecam jeden z nowszych aby obsługiwał klapę gaszącą - załatwiając sobie taki pilnuj by nie był wymontowany z początkowych roczników np. Audi A3 z silnikiem AGR). 2. Elektrozawór N75 sterujący ciśnieniem (nie podciśnieniem), który można zastosować...
Jeżeli pali tyle to prędzej przyjrzał bym się pierwszej sondzie czy nie pokazują cały czas zbyt ubogiej dawki ponieważ pierwsza sonda odpowiada za skład mieszanki i po części za spalanie a druga sonda ma za zadanie badać czy katalizator działa prawidłowo. Możesz sprawdzić czy układ dolotowy jest szczelny lub przepływomierz powietrza jeżeli występuje....
... bo przy ostatniej próbie wszystko się zaczęło "smażyć" zanim się termostat otworzył - głowica była już gorąca a przed termostatem musiał siedzieć jakiś bąbel powietrza. Tam jest zatkane pomiędzy termostatem a blokiem, sam do tego doszedłeś i nam to napisałeś :) Zostaw w spokoju pompę, przelej ten odcinek wodą pod ciśnieniem (tak jak koledzy wyżej...
Witam. Kolega ma klimatronika? Sprawdzone były klapki od nadmuchów? Często spotykam się że nieprawidłowo pracują serwomechanizmy-silniczki wraz z potencjometrami. Bez urządzenia diagnostycznego najprościej odkręcic taki silniczek i ręcznie ustawiac klapy,wtedy temperatura powietrza powinna się zmieniac. Oczywiście tak jak Kolega wcześniej pisał odpowietrzenie...
Co punktu drugiego to prawdopodnie nie działa wentylator na skraplaczu i dlatego podnosi ciśnienie w układzie , gdyz brak chłodzenia. Zmiana następuje w czasie jazdy ponieważ pęd powietrza schładza trochę skraplacz .Co do reszty to ciężko w tej chwili powiedzieć.
Witam błąd dotyczy czujnika ciśnienia barometrycznego i odnosi się do działania układu ciśnienia bezwzględnego w kolektorze sprawdź kolego czy nie masz jakiejś nieszczelności zacznij od filtra powietrza a skończ na kolektorze ssącym.
Nieszczelny układ podciśnień. Nie działa zawór zamkniętego obiegu powietrza. Prawdopodobnie zakłócenia w działaniu zaworu sterującego turbiną lub uszkodzona gruszka od turbo, potrzebujesz mechanika z Vagiem i wiedzą.
Przymierzam się do samodzielnej wymiany filtra paliwa z oryginalnego fabrycznego na PP839/5 Filtrona. Mam dwa pytania: 1) czy mogę bez obaw przelać paliwo ze starego filtra do nowego, czy nowy filtr mam zalać "świeżym" paliwem ? Nowe paliwo nie jest problemem, ale zdania widzę podzielone a budowy filtra nie znam. 2) do jakiego poziomu zalać paliwo...
Jeśli podciśnienie dochodzi do zaworu N75 to odpal go i zaślep na chwile ten przewód pod nazwą ATM co idzie do filtra powietrza, jak gruchę podciągnie znaczy że zawór zepsuty, jak nie to masz dziurę w układzie podciśnienia i tyle.
W takim razie może sonda lambda albo sterownik. Sonda lambda znajduje się w układzie wydechowym i mierzy zawartość tlenu w spalinach. Sygnał z sondy lambda trafia do sterownika silnika, który na tej podstawie reguluje skład mieszanki. Sprawdź dymomierzem stosunek powietrza do paliwa i zobaczysz ile wynosi.
co do samej instalacji to może być kabel --> https://allegro.pl/interfejs-do-gazu-lpg... ale sama adaptacja układu LPG nie powinna mieć aż takiego dużego wpływu na pracę silnika, ja bym szukał u nieszczelnościach dolotu powietrza do silnika lub weżykach podciśnienia
Może ja opowiem swoje doświadczenia, bo widzę, że kolega nie chce współpracować. Mam octavię z silnikiem AXR. Generalnie to jeden diabeł. Na wolnych obrotach i w okolicach 1800 - 2000 rpm było słyszalne bardzo wyraźne brumienie/rezonans pochodzące od układu dolotowego. Rozebrałem cały dolot, poskręcałem, wymieniłem oringi, bez skutku. Wykleiłem chwyt...
A to nie jest tak, że ta pompka podaje paliwo tylko przez chwilę do momentu rozruchu silnika? Generalnie tak. Ale po uruchomieniu auta powinna cały czas tworzyć ciśnienie. Sprawdzałeś jakie jest ciśnienie na szynie paliwowej? Tak na szybko zapoznałem się z budową tego układu to do sprawdzenia masz: -Pompę paliwa -przekaźnik (R17) od niej i wiązkę -...
Witam W mojej Skodzie Octavii I 1,9 TDI ,1999 ,mam uszkodzony mechanizm otwierania -zamykania powietrza w układzie ogrzewania i przewietrzania. Zdjąłem schowek, wentylator i zobaczyłem ,że przesłona nie działa za to silniczek mechanizmu czuję i słyszę. Wiem już na 99% ,że uszkodzone są zębatki. Mój problem polega na tym ,że chcę dostać się do mechanizmu...
Witam Posiadam Skodę octavia 2 FL 2010 rok 1.9 TDI i posiadam następujący problem. W niedzielę wymieniłem żarówkę w bagażniku i samochód odpalał w poniedziałek chciałem nim gdzieś pojechać i już nie mogłem otóż rozrusznik kreci a silnik nie startuje. Kolega podpiął go pod komputer i pokazuje błąd 106 problem z czujnikiem przepływu powietrza czy to przez...
muszę odkręcić, poluzować odpowietrzniki ale jak to zrobię to jest szansa, że dostanie się troszkę powietrza - jak to najlepiej zrobić? Słuchaj kolego, czy ty aby na pewno czujesz się na siłach żeby się podejmować takiej roboty? A tak w ogóle to ABS w samochodach pojawiły się w czasie gdy jeszcze nie było komputerów testerów diagnostycznych ale były...
Witam wszystkich. Zakładam nowy temat, gdyż takiego nigdzie nie znalazłem. Otóż w aucie brakuje jakieś 50% mocy. Diagnoza przeprowadzona VAS-em i brak błędów. Po nocy odpala idealnie, nie dymi, nie szarpie. W przewodach paliwowych brak powietrza. Z odczytanych parametrów wychodzą tylko odchyłki z układu paliwowego. Nadmieniam, że przepływka była podstawiana...
Na 99% jest to wina układu WN ,na początek wymień świece tylko nie jakieś tam do LPG bo do bzdura ,kup takie jakie zaleca producent to twojego silnika,jeśli to nie pomoże to pozostaje wymiana cewki ,w tym aucie masz przewody WN czy cewka jest na świecach?
3 razy dołot sprawdzałem dymiarka i ciśnienie nabiłem ale mam wrażenie, że coś syczy przy EGR na odpalonym silniku, ale dymiarka ani nabicie ciśnienia nic nie pokazuje aż węże zrzuca :) MAF nie sprawdzałem chwila, Ogólnie myślę, że to napięcie jest za małe, ale dlaczego to nie wiem, sterownik ubity? 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 000257 -...
W tym wypadku ilość czynnika w układzie nie ma znaczenia gdyż sprężarka załancza się przy temp. otoczenia przekraczającej 6°C. Kiedy klimatyzacja chodzi jest wszystko Oki. Szyby robią się czyste w kilka sekund. Bardziej się skłaniam do "przeszkód" w prawidłowej cyrkulacji powietrza w kabinie lub "tajemniczemu" miejscu w którym gromadzi się wilgoć. Pozdrawiam....
est ustawione na 60 Kont synchronizacji odczytuje się w bloku pomiarowym silnika nr 4. Na pewno nie taka wartość- czy się mylę? Co to za typ silnika? BKC ATD czy inny? Akumulator naładuję Moze masz ladowanie w aucie sprawne ale akumulator na mrozie traci pojemność, lub zwarcie na celi nowy to nie znaczy sprawny. Filtra paliwa nowy napełniony paliwem,...
To jest Renault. Ten komunikat mówi, że spaliny mają zły skład, więc podejrzany jest układ wydechowy, wtryskowy i dolot powietrza. Katalizator w tak nowym aucie musi być sprawny, no chyba, że zerwał go na jakimś krawężniku. Podobnie przewody i złącza od samych drgań się nie zniszczą w tak krótkim czasie. Można zmienić jeszcze filtr powietrza. Ale prawdziwa...
Raczej nieszczelności układu paliwowego. Najczęściej to problem jest w wężach filt -pompa tandem ,filtr-bak. Jest to BXE a więc wszystkie bolączki PD-ków. Czyli: -wycierające się wałki i szklanki (było zaglądane?) -wycierające się gniazda pompek ( gniazdo robi się luźne pompka jeszcze bardziej w nim tańczy i wyciera jeszcze bardziej w ekstremalnych...
Witam, mam problem poniewaz musialem odkrecic zacisk hamulcowy i ucieklo cisnienie, zalozylem ponownie i odpowietrzylem uklad i bylo dobrze przez okres ponad 2 msc. Teraz zaczal powoli pedał stawac sie miekkszy. Odpowietrzylem drugi raz i z dnia na dzien bylo gorzej. Wymienilem uszczelniacze w pompie hamulcowej i chce odpowietrzyc na nowo ale jest problem...
Jeżeli jest dobrze odpowietrzony , SKM, okazało się że właśnie był niedostatecznie odpowietrzony, gdyż na prawym przednim zacisku miałem ukręconą końcówkę odpowietrznika i nie wiedziałem jak wykręcić resztę, by móc odpowietrzyć i to koło. (spawarka była tymczasowo w naprawie, a jak spróbowałem wykrętakiem 8mm, to ten się ukręcił i część została w otworku...
Chciałbym odkopać mój temat, bo problem nadal istnieje. Wycieków żadnych nie ma, a pompa nadal wyje, nie jakoś przesadnie głośno, ale jednak, a pęcherze powietrza wychodzą, gdy odkręce korek. Czytałem w kilku miejscach, że powinna sama się odpowietrzyć, jednak to nie nastąpiło, nawet po tak długim czasie. Auto na dniach będę oddawał do mechanika i chce...
ogólnie żecz biorąc układ ssania w zasilaniu nbenzyną nie ma wpływu na gaz w nie licznych autach gdzie przepustnica ssania jest przed mikserem może zmniejszyć ilość powietrza i wtedy mieszanka zostaje wzbogacona o większą ilość gazu co daje efekt ssania ale potrafi to zalewać silnik
Raczej nie jest to zawór nagrzewnicy(podejrzewam że go raczej nie ma!). Jego funkcję spełnia przepustnica powietrza która kieruje je przez nagrzewnicę lub bezpośrednio do otworów nawiewu. Przepustnica jest zablokowana lub uszkodzony jest mechanizm regulacji jej położenia. Zespół odpowiedzialny za regulację temperatury i skierowanie powietrza do odpowiednich...
Witam. po diagnostyce komputerowej silnika wyszło że do wymiany mam przepływomierz powietrza,czujnik temperatury cieczy oraz do czyszczenia zawór EGR , po wymianie czujnika i przepływomierza oraz czyszczeniu EGR-u dalej mam czasami spadek mocy silnika, komputer znalazł też błąd grupowa magistrala danych układu komfortu-co to takiego i dlaczego silnik...
witam.Szpec starej daty który powinien miec takie zabytki w małym palcu przyssał się do automatyki ssania i coś pogrzebał nie w gażniku lecz tak jak mówi żona pod spodem filtra powietrza powietrza.W dodatku gdy chciała aby wymienić olej wpakował jej do układu 4 litryy oleju(czy to normalne?-podziałka wychodzi ponad skalę max).Wyglada że rozregulował...
Sekunda szukania i jest. OCTAVIA II Umiejscowienie nr 808 / 1 Wydanie 07.10 Skrzynka bezpieczników, skrzynka elektryczna, sterownik sieci pokładowej, dodatkowa skrzynka przekaźników nad sterownikiem sieci pokładowej Skrzynka bezpieczników Informacje o bezpiecznikach do pominiętego wyposażenia dodatkowego znajdują się na odpowiednich schematach elektrycznych....
Witam, Dwa tygodnie temu zauważyłam ze grzeją mi się przednie koła samochodu, raz zdarzyło sie ze z lewego koła zaczął lecieć dym. Odstawiłam samochód do naprawy do mechanika, który po naprawie stwierdził ze przejrzał i oczyścił cały przedni układ hamulcowy, wymienił tłoki i płyn hamulcowy (ale tylko z przodu), klocków hamulcowych nie wymieniał bo było...
Witam Skoda fabia 1,2 htp z instalacją gazową i 240k przebiegu. Problem z CO którego ma 1,253 przy normie max 0,2. Wymieniłem przed badaniem sondy, czy problem jest w kat. czy w przepływomierzu? Bierze ok. 1l oleju na 1000 km przy jeżdzie autostradowej w ruchu miejskim znacznie mniej. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Pojazd: Skoda...
Silnik nie reaguję na test kąta wtrysku(reakcja jest ale na granicy słyszalności)układ paliwowy wyczyszczony filtr nowy -bosh plus podgrzewacz,brak powietrza w paliwie.Zaworek przelewowy na pompie wymieniony ,n108 został wyjęty -brakowało sitka,cewka w nim działa kulka zamyka.silnik rano nierówno pracuje i dymi na biało(świece żarowe wymienione)kąt...
Dodam że szarpanie nie występuje regularnie, raz jest raz go nie ma, spadek mocy jest ciągle. Możesz sprawdzić przewody zapłonowe czy nie mają przebicia, a także przyjrzałbym się cewce. Jak z układem zapłonowym było by wszystko w porządku, to zmierzyłbym ciśnienie paliwa. Tam jest listwa zapłonowa, myślę że pomysł z ciśnieniem palia jest dobry. Sondę...
Witam. 1. Napisz czy masz wersję Marelli z kopułką rozdzielacza zapłonu czy Simos wersja z modułem (brak kopułki) 2. Na czym polegało sprawdzenie świec, przewodów i cewki ?? 3. Co masz na myśli pisząc "gdy zrobię reset kluczykiem" ? Problem w postaci strzałów w filtr może mieć kilka powodów: - układ elektryczny (świece , przewody WN ,cewka/i czujnik...
Należy zacząć od sprawdzenia układu rozrządu. W trakcie wymiany, która będzie Pan przeprowadzał, proszę zweryfikować ustawienie z użyciem odpowiednich narzędzi. Z opisywanych objawów można wnioskować, że coś jest nie tak z synchronizacją wału korbowego i wałka rozrządu. Drugim problemem, który może powodować takie objawy, jest stan czujników temperatury:...
Najlepiej sprawdź wtryskiwacze na stole... Korekty nie są miarodajne i nic nie mówią o kondycji samych wtryskiwaczy jak i tego jak końcówka rozpyla paliwo i czy nie występuje zjawisko "wtrysku punktowego" gdzie ze względu na kumulację paliwa w jednym miejscu nie zawsze jest ono spalane całkowicie. Układ dolotowy powinien być suchy, czyli nie powinno...
Sprawdź podciśnienia w układzie sterowania turbiną. Po zdjęciu któregokolwiek wężyka powinieneś usłyszeć syknięcie - zassanie powietrza do układu. Jeśli tak będzie to jest OK i trzeba szukać dalej. Jeśli tak nie będzie to mogła się któraś z końcówek węży podciśnieniowych zużyć/złamać albo któryś wężyk przetrzeć. Jeśli nie ma podciśnienia nie będzie...
witam mam na zakładzie fabie (nieszczęście w nieszczęściu) 1,4 16V ABY dzień wczesniej wymieniałem w niej olej kasowałem serwis na kanale 10 zestaw wskaźników wpisałem wartość 00015 i jeszcze z ciekawości spojrzełem jakię ma usterki w silniku oto one: układ EGR nie sprawny -sporadyczny ,zrobiłem test elementów wykonawczych układu EGR a on działa no...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Jakość oleju ma się nijak do pomiaru ciśnienia, jedynie co gesty olej może podwyższyć ciśnienie ale jak robimy to na sikniku rozgrzanym do temperatury roboczej to olej jaki by nie był robi się rzadki wiec ma niewielki wpływ na wyniki pomiaru. Test na obecność spalin mam na myśli chemiczny ale nie zaciąganie jakąś tam strzykawką tylko stawiasz taki specjalny...
Witam serdecznie Mam problem z Clio 3 z 2008 r jak w temacie. Problem to wyświetlany komunikat na desce rozdzielczej o treści sprawdź układ wydechowy. I tak za bardzo nie wiem jak usunąć samemu ustrękę i czy będzie konieczna wizyta u mechanika w warsztacie. Przeszukałem troszkę neta i nic ,może źle szukałem. "Ten komunikat dla zmyłki mówi o układzie...
Najlepiej zmierzyć na początek podciśnienie w układzie, a zwłaszcza na gruszcze od turbiny. Dla mnie na pierwszy rzut oka wygląda na słabą vaku pompe, lub uszkodzony zawór EGR który zbyt późno się zamyka, zapieczone kierownice turbo, uszkodzony zawór sterujący turbiną lub sama gruszką, o przewodach podciśnieniowych nie wspomnę. Jak pedał hamulca podczas...
16825P0441System kontroli emisji wydechu (EVAP) – niewłaściwy przepływ odpowietrzania. Przedewszystkim sprawdz czy zaworek odpowietrzajacy zbiornik paliwa jest sprawny . lub czy silnik nie zasysa lewego powietrza zaworek znajduje sie przewaznie w okolicach komory silnika lewe lub prawe nadkole w skodzie zdaje sie jest z prawej strony na przewodzie...
Wbrew pozorom ma : zbyt pozny powoduje zmniejszenie podcisnienia na wolnych obrotach.Zreszta wakuometr moze sluzyc do wykrycia wlasnie zbyt opoznionego kata zaplonu.Zeby nie byc goloslownym mam w swoim aucie waku juz dobrych kilka lat.Wczesniej Skoda gaznikowa teraz Skoda na wielopunkcie.Wczesniej mozna bylo krecic zaplonem wiec im wczesniejszy byl(w...
zakładam, że adaptacja poszła wg procedury z RossTech Wiki :) tak :) linka w pozycji biegu jałowego ma luz, tak? nie a czy przypadkiem nie wyczyściłeś za bardzo styków w kopułce rozdzielacza, tak, ze pojawiła się druga przerwa w układzie WN? raczej nie, a na to to wilgotność powietrza miała by na to wpływ? pisałeś, że adaptowałeś przepustnicę bo coś...
Witam. Mam Skodę Felicje I silnik 1.6 B+G. Mam taki problem, że jak samochód stoi w korku to temp na zegarze rośnie prawie do czerwonego pola (spada gdy włączę nawiew ciepłego powietrza). Jak jadę na trasie to spada sporo poniżej 90 C. Zaprowadziłem samochód do mechanika na wymianę termostatu z obudową. Zadzwonił po godzinie i mówi, że uszczelka poszła...
czy auto ma zainstalowany gaz lpg ? Jaki jest związek temperatury silnika z zainstalowaniem gazu, bo ja nie widzę, a jeżdżę juz trzecim zagazowanym samochodem. Sprawny układ chłodzenia powinien utrzymywać temperaturę silnika ok. 90*C niezależnie od temperatury otoczenia, stania w korku lub pracy silnika z pełną mocą. Tak było w samochodach które miałem....
Witam, Jadąc samochodem zaświeciła mi się kontrolka od ESP (trójkąt a dookoła strzałka), wyłączyłem silnik i odpaliłem ponownie i wtedy zapaliła się również kontrolka chcek engin. Podłączyłem komputer i odczytałem błędy: 17831.P1423 - Wtłaczanie wtórnego powietrza, rząd cylindrów 1 - stwierdzono niezadowalająca dawka przepływu 16554.P0160 - Regulacja...
Witam mam na zakładzie skode octavia 1,6 AVU 2001r z pompką powietrza wtórnego problem leży po stronie zaworu EGR .Wyczytałem błędy dotyczące 17526 - Zespół 1; sonda 2; obwód grzejny: przerwa P1118 - 35-00 - - 16522 - Zespół 1; sonda 2: napiecie za wysokie P0138 - 35-10 - - - Sporadyczny 17811 - System recyrkulacji spalin: różnica w regulacji P1403...
Właśnie coś mi się dziwne wydawało to, że błędy w liczniku mają oznaczenie " silnika", ale może tak jest nie wiem Znalazłem jeszcze coś takiego lecz i tak nie wiem dalej, co to może być jedynie co to pozostaje mi sprawdzić co z tymi licznikami. W opisie błędu EOBD w Tolerance Data znalazłem coś takiego co dodałem w załącznikach. Nie są to schematy do...
tomaszeknce Witam! Mam bardzo podobny problem. Silnik 1.6 AVU. 2002 rok w Octavii 1.6 SR. U nmie też rozerwało obudowę termostatu, dokładnie tak samo jak na Twoich zdjęciach z tematu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... . Czy możesz potwierdzić że termostat był kupiony jako część "o jakości oryginału"? Dodatkowo stanął u mnie wentylator...
W homologacji pisze że reduktor Tomesetto Asterix Układ elektroniczny Autronic AL-700 a do autka patrzyłem teraz to na parowniku pisze Lovato. Aha niewiem czy tak ma być że tego Autronica to łatwo rozebrać i wyciągnąć płytke czy już ktoś tam grzebał i temu się tak łatwo otwiera ta osłona bo z ciekawości go otwarłem i patrzyłem na układ ale nie wygląda...
Samochód jak w temacie. Problem jest następujący : z wężyka cisnieniowego pomiędzy zaworem N75 a turbosprężarką wydobywa się olej. Załączam obraz z podłączeniem węży. Olej jest na tym który wychodzi z N75 z prawej strony. Ślady wycieku są po obu stronach węża ale także przy EGR. Udało się ustalić że źródłem dostawania się go do układu jest odma. Została...
Witam, proszę o pomoc: nie mam ogrzewania w skodzie favorit 91 r. benzyna z gazem 90 000 przebiegu oryginalny.( na gazie przejechane ok. 45 tyś) - płynu chłodzącego nie ubywa - nie przybywa oleju i odwrotnie - sprawdziłem nagrzewnicę przelot jest idealny - cięgno działa i zawór w nagrzewnicy też otwiera - termostat wymieniony na nowy - układ teoretycznie...
Bardziej chodzi mi o rozmroznie szyb aniżeli uzyskanie wysokiej temperatury we wnętrzu. Jest chyba też jeszcze jeden problem, gdzie jest ta grzałka i co grzeje, bo nadmuch na szybę z zimnej nagrzewnicy, szyby chyba nie rozmrozi? Trzeba by jeszcze jakąś pompkę płynu? Ciepły płyn sam w wystarczającej ilości dopłynie pod szybę, aby wentylator po sekundzie...
Pisałem o wentylatorze nie bez powodu - złe chłodzenie skraplacza lub niedrożny dla przepływu powietrza i mamy za wysokie ciśnienie po stronie wysokiej Rozumiem. Tylko, że ciśnienie LP i HP sukcesywnie rośnie, a potem (w okolicy 17B na HP) gwałtownie spada i jednocześnie załącza się jeden wentylator. Ten gwałtowny spadek, to chyba efekt przede wszystkim...
Chciałbym wysłać do regeneracji moją pompę wspomagania od Skody Fabiii 1.9 TDI, 2001r. Pompa TRW. Jednak zanim to zrobię, chciałbym się dowiedzieć, czy to rzeczywiście pompa jest niesprawna. Objawy są takie, że słychać delikatnie obroty pompy, na postoju, przy prostych kołach. Przy skręcaniu słychać jak pompa wchodzi na wyższe obroty. Czasami słychać...
witam Proszę o pomoc mam problem z Skodą Fabia rs 2005r 75 tyś km na liczniku , mianowicie Vag pokazuje mi błędy na popowtryskach raz na 1 drugi raz że 1 i 4 a nieraz wszystkie 4 17675 P1267- zawór/dysze wtryskiwacza graniczna wartość regulacji góra. 17672 P1264 Auto traci moc 2500-3000 obrotów włącza sie tryb awaryjny i szarpie kiedy ponownie uruchomię...
Witam! Wpadła mi w ręce Octavia II 2005 z 2,0 TDI o symbolu BKD. Po podpięciu kompa i skasowaniu starych błędów i krótkich testach wyskoczyły takie błędy: 17056 - Obwód pradowy swiecy zarowej cylindra 2 16497 - Czujnik temperatury powietrza zasysanego - sygnal za wysoki 17978 - Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika zablokowany 18009 - Przekaźnik...
and61 nie tyle ja ładuję, co ktoś za mnie to zrobił kto się na tym zna (kilka miesięcy temu). Auto, które było dawcą nie miało obrotomierza tylko zegarek w tym miejscu. Nawet jeśli bym znalazł drugie zegary z obrotomierzem to średnio widzę możliwość przekładki elektroniki tamtych zegarów (wspólna dla wszystkich wskaźników płytka drukowana) do małej...
z VAGA to juz samochód potraktowałem jest ok. nie liczac nadmiaru mieszanki paliwowej , bo tak na razie musze pomykac , bo inaczej BUM . wody w układzie chłodzenie nie ubywa. cisnienie na cylindrach jednakowe. reduktor LPG nowy (asterix) . przepustnica czyszczona. nowy mod. w http://skoda-jano.opole.pl 255 zł /org./ chyba nie mam innego wyboru jak zakup....
Witam, kilka dni temu wykonywałam w autoryzowanym serwisie Skody we Wrocławiu (nie podam nazwy dealera, chyba że ktoś będzie zainteresowany) dokonywalem dwie usługi tj. ; 1) wymiana oleju, filtrów: oleju, paliwa, powietrza, kabiny, płyn hamulcowy. 2) po wykonaniu oględzin auta serwisant zalecił wymianę uszczelniacze wtryskiwaczy, jak stwierdził pociły...
Cześć, Proszę o pomoc w poszukaniu przyczyny możliwego błędu bo już nie wiem co mam robić. Napiszę to chronologicznie datami - będzie prościej. 22 maja zapaliła się kontrolka od wspomagania i to jest początek problemów, auto straciło wspomaganie, po ponownym odpaleniu auta błąd zniknął 23 maja zapaliła się kontrolka EPC, ASR, Check engine. Auto na biegu...
Witam, Mój pojazd to: Skoda Octavia 2 z 2012r. 2.0 tdi 103 KW, CFHC. Climatronic dwustrefowy, DSG. Przeglądam fora, w tym elektrodę. Czytałem sporo ale i tak nie znalazłem dla siebie rozwiązania swojego problemu. Mianowicie zaczęło się od niedomagania klimatyzacji, czyli braku działania. Została zrobiona wstępna diagnostyka, czyli: Sprawdzenie w serwisie...
Panowie odświeżam temat, walczę już z tym szarpaniem sporo czasu nie doszedłem co to. A problem nie ustąpił ani się nie nasila choć liczyłem że coś w końcu się uwali i będzie jasne. Co sprawdziłem do tej pory: Komp: -Brak błędów -logi OK (na dynamicznych nic nie widać bo pedał max i jest wszystko OK) -pompki na kompie OK Reszta: -podciśnienia OK -układ...
Witam, zakładam sobie amatorsko alarm do samochodu skoda fabia 2005. Jest to alarm pod can-bus czyli bez żadnego wiercenia dziur. Utknąłem w sumie na końcu bo trzeba go podłączyć teraz do prądu. Według schematu ma to być z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON, a drugi kabel to zapłonowy. Nie wiem gdzie je odszukać ? Pod którym bezpiecznikiem...
https://www.youtube.com/watch?v=a4sJPaOk... Na filmiku zaprezentowane są objawy na CIEPŁYM SILNIKU. Samo falowanie nie jest specjalnym problemem natomiast DRGANIA budy które mu towrzyszą sa podobne do wypadania zapłonu i sa bardzo denerwujące. Niestety nie jest to wypadanie zapłonu. Na zimnym silniku obroty duzo bardziej skaczą a auto chodzi strasznie...
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
To zacznijmy raz jeszcze . Zainteresowała mnie Skoda Octavia 1.9 TDI 90KM znaleziona przy przydrożnym warsztacie w miejscowości Zamość. Oględziny auta zaczęły się od ogólnego sprawdzenia wizualnego pojazdu oraz prośby o odpalenie pojazdu. Początkowo nie chciała odpalać z racji starego zużytego akumulatora. Po wymianie akumulatora na drugi odpaliła...
Przepływomierz powietrza Bosch F 00C 2G2 027 F00C2G2027 Wkład Wkład F 00C 2G2 027 ZASTOSOWANIE: Skoda 1.9 TDI 2.5 TDI BOSCH: 0 281 002 216, 0 281 002 217,0 281 002 768 AUDI A4 86010 1.9 TDI 81kW 10.95 > 09.01 AVG Dodano po 1 Co jakiś czas muszę dolewać płynu chłodniczego w czym może być awaria Układ jest nie szczelny, gdzieś ucieka plyn. Sprawdzić musisz...
Miałem podobny problem tylko w Nubirze. Pomogło przepłukanie nagrzewnicy. Odłączona od układu, zalana wodą i od strony wylotu "przedmuchana" powietrzem pod niewielkim ciśnieniem. Zabieg powtórzony kilka razy. Nagrzewnica oczyszczona. W aucie ciepło :)
Witam. To może i ja podłączę sie do tematu, jako, że posiadam dość stary silnik 1,9D a tematem zainteresowałem sie przy okazji szukania informacji na temat DFD (Double Fueled Diesel). Zaznaczam, że jak narazie mam wątpliwości, co do działania systemu a do tego jego wpływu na silnik. A więc zacznę od moich wątpliwości. Zakładając, że wydajność systemu...
skoda układ skoda czujnik powietrza czujnik powietrza skoda
ariston przeskakuje karta zabezpieczona zapisem wtyczka angielska
piaskownica windows lodówka haier a3fe742cmj
Resetowanie ustawień fabrycznych Samsung LE26S81BX ATtiny2313 – jak podłączyć potencjometr? Metody RC, komparator, MCP3008 SPI